Za to chciałbym powiedzieć coś o rodzicach tego dzieciaka, matce. Ona to 50tys chce wydać na pomnik dla tego dziecka, zamiast na pomoc dla innych chorych dzieci. Nic tylko się załamać bezmyślnością i priorytetami...
Złote serce to by miał, jak by przelał pieniądze nie informując mediów. Ale mimo wszystko gratulacje, że oddał 50 tysięcy za dobre imię wśród niektórych.
A ja sobie pozwolę zauważyć, bo chyba nikt się nie skapł, że autor powinien napisać tĘ walkę, a nie tą walkę. Jeśli rzeczownik kończy się na ę, to piszemy tę, jeśli na ą, to piszemy tą. (tę czerwoną książkę - rzeczownik kończy się na ę). Pozdro ;)
chlip chlip kurrwa wspaniały najmanek odłozyl sare na chorego marcinka jaki dobroduszny wspaniały człowiek, a w sumie to bic sie umie jak nie jeden i przegrywał walki bardzo duzym szczesciem przeciwnika !! jakby zawina pieniadze całe to by bo tak ludzie zlinczowali.. a poogladajcie sobie konferencje ksw jak on przychodzi do studia i pierwsze co mowi to ze odklada sare na marcinka, wspaniale dzieki Ci za to ale na chuuj sie pucujesz wszedzie, dla mnie to dalej zwykły ciecwierz i cwaniak nie mam dla niego szacunku a temu chłopczykowi i jego rodzinie bardzo spółczuje nie moge sobie wyobrazic nawet takiego uczucia
Crusard a skad wiesz co matka tego dziecka zrobila z pieniędzmi ??? moze wlasnie dala ja innym potrzebujacym... Ja jakos nigdy sie z Najmana nie nasmiewalem jak polowa spoleczenstwa ktora nie jest nawet w połowie takim bokserem jak on...
zachował się bardzo wporządku, ogólnie mi szkoda było już go, ze tak każdy po nim jeździł, ale sam sobie zasłużył i wierzę, że dużo go to nauczyło. Pozdrowienia dla niego za takie zachowanie ;)
Crusard gowno wiesz o matce mateuszka :) Znam ja osobicie :) a wam ludzie tylko kasa w glowie nikt nie wspomni o Mateuszku ktory zmarl w wieku 11 lat ;( [*].
Jak by to zrobił ze szczerego serca to bym go nawet polubił, ale problem w tym, że zrobił to tylko w celach marketingowych (chciał zyskać sympatie ludzi i wkręcić im że jest porządnym człowiekiem, tak samo jak wkręcił wszystkim, że umie walczyć...).
Najman jako człowiek to wporzadku chlop , tylko powinien pozostac w reality show , a nie w sportach walki . Wtedy wilk byłby syty i owca cała .On woli duzo gadac i pokazywac sie przed kamera , a sport to jest siła woli , wola walki , determinacja . Dlatego jak zmieni swoje zajęcie to wyjdzie mu to na dobre . Odnosnie Salety to moim zdaniem sam Najmanowi nie powinien nic udowadniać , bo jemu nie chodzilo o walke tylko sprawę ze swoją była dziewczyna i Najmanem . Saleta jako bokser byl beznadziejny . Mimo , ze sdobyl jakims trafem to mistrzostwo Europy , to jego styl walki przez cale zycie byl taki antybokserski , ze az bylo zal ogladac jego walki , bo 2 wyprowadzone ciosy i 100 unikow na runde to jest zenada . Bokserem to byl Gołota , a nie Saleta. Andrzej miał u szczytu swoich mozliwosci wszystko by byc mistrzem . Zabila go jednak swoja psychika co wyszlo w dwoch walkach z Bowem . Szkoda go , bo mogl byc najlepszy w czasach gdy waga cięzka w boksie miala range krolewskiej , a jej poziom byl znacznie wyzszy niz dzisiaj. Pretendentow tez byla wtedy cala masa.
Zmodyfikowano
3 razy
Ostatnia modyfikacja: 27 September 2010 2010 21:10
Cóż, dla mnie Saleta przegrał swoimi słowami tuż po walce. Saleta to prostak bez honoru, czy wygrana to za mała nagroda, że musiał jeszcze rzucać takimi prymitywnymi tekstami?? Głupio mu było, że tak pochytał na pysk, więc musiał jeszcze coś od siebie dodać. Żaden z niego wojownik, owi mają swą godność.
Crusard , ty nie myślisz człowieku, nie chodzi o to żeby postawić pomnik w sensie monument, a nagrobek na cmentarz, co wcale nie jest tanią imprezą wliczając wszystkie koszty.. zanim coś napiszesz pomyśl..
@Rozenkranz. Naprawdę uważasz, że przekazanie 50tys. zł to nic wielkiego? A niby skąd wiesz, że zrobił to dla szpanu? Ale jeśli serio uważasz go za chama i buraka bo "wyczytałeś to z twarzy" to gratuluję podejścia do ludzi.
@action5: sorki, nie sledzilam walki...ale jesli ona byla z saleta i ze niby sie poklocili o dziewczyne czy cos takiego...to nie wiem czy wiecie- ale coreczka Salety z pierwszego malzenstwa z Paculówna tez byla chora...Gest Najman mial dobry, ale szkoda jesli byla to tylko potyczka na gesty z Saleta, ktory kiedys byl sam dotkniety takim problemem, a nic nie zrobil by innym dzieciom pomoc
Jakbyscie mieli tyle kasy, co taki Najman, to jestem ciekawy czy czulibyscie sie jacys supermegauberhiperfajni jakbyscie pomogli jednej rodzinie za 50tys. To ze pomogl - spoko, ale serca do tego mieszac nie mozna, bo dla niego to zadne pieniadze - tak jak dla nas dac 5zl zulowi pod marketem - jestesmy bohaterami o wielkim sercu?
@gambit88 - reklama swoja droga, przecie bedzie sie musial gwiazdunia jakos wyzywic jak nie bedzie walczyl (sry, przegrywal).
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 28 September 2010 2010 6:22
Nie chodzi o to czy ten gosc jest bokserem dobrym czy slabym, ale o to ze nie ma psychiki, jest sprzedajnĄ sukĄ i musial wy je bać 50 kawałków by mieć plusa u garstki nieogarów którzy nie potrafią tego dostrzec
slawnym bokserem... hehehehe dostaje wpier**ol od kazdego z kim tanczy, moze z tego jest slawny. i po ch*j przekazal kase jak dziecka juz nie ma? nie mogl oddac innemu dziecku, ktore jeszcze walczy z choroba? niech sie matka otrzasnie przy pomocy tych pieniedzy, tez jej szkoda ale taka kasa mogla by pomoc bardziej
Dostaje od kazdego, a przypuszczam, że gdyby Ci zaqrwil w pysk, to by Ci głowa wyleciała mikropenisem. Nie lubie gościa, bo sieje wokol swojej osoby niepotrzebną, irytującą propagande, ale 2 rzeczy musze mu przyznać. 1 - Zabiły Saletę, gdyby nie moment nieuwagi. 2 - Jest dobrym człowiekiem.
@kuolemaaa Po 1. moim zdaniem był wygrany w walce z saletą. Po 2 - to "przekazanie kasy" to jest tak zwana konsekwencja w działaniu. Coś czego wielu ludzi nie potrafi ogarnąć. A ta kasa? mógł ją rozje.bać na wczasy w ciepłych krajach. Ale jest konsekwentny... Zawiść? Ty byś pewnie chodził naje.bany i zjarany przez 3 miesiące, do póki by Ci nie brakło tej kasy. Ale w tym momencie to on jest "kimś", a nie ty.
głowna.
marcin wcale nie jest słaby.
On w wielu wywiadach mówił, że nie chce walczyk z Przemkiem... ale przyjął wyzwanie z honorem. Saleta zrobił to dla pięniedzy.
Dla mnie i tak walek Saleta vs.Najman wygrał NAJMAN !:)
jest wielki
Wymień chociaż JEDNEGO dobrego boksera, z którym wygrał Najman. Jedziesz. Cała jego kariera polega na nokautowaniu 40-letnich emerytów ze Słowacji, którzy mają dwa razy więcej porażek niż zwycięstw. Gdy trafia na kogoś trochę lepszego (np. Wawrzyk), od razu dostaje oklep.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 27 September 2010 2010 17:33
nie zgodze sie z Toba gdyz widzialem wczesniej walki tego "boksera" nAJMANA i szczerze jakby Saleta byl w takiej formie jak kilka lat temu to najman juz by z ringu nie zszedl ale i tak przegral mam nadzieje ze zakonczy "kariere"
Crusard napisał/a "Za to chciałbym powiedzieć coś o rodzicach tego dzieciaka, matce. Ona to 50tys chce wydać na
pomnik dla tego dziecka, zamiast na pomoc dla innych chorych dzieci. Nic tylko się załamać bezmyślnością i priorytetami..."
kuolemaa napisał/a "slawnym bokserem... hehehehe dostaje wpier**ol od kazdego z kim tanczy, moze z tego jest slawny. i po ch*j przekazal kase jak dziecka juz nie ma? nie mogl oddac innemu dziecku, ktore jeszcze walczy z choroba? niech sie matka otrzasnie przy pomocy tych pieniedzy, tez jej szkoda ale taka kasa mogla by pomoc bardziej"
Przykro mi się robi kiedy czytam takie komentarze. Nikt nie wie ile cierpią rodzice, którzy patrzą jak ich dzieci odchodzi. Nie ma w życiu nic gorszego. Jestem dumna z Najmana, i dziękuje mu, za to, że jest i za to co zrobił.
Masz rację, ale to nie zmienia faktu, że matka mogłaby pomóc innemu dziecku, matce, rodzinie, żeby nie wycierpiałą tyle co ona sama. Pomnik nikomu nie pomoże, niestety, a już nie mówiąc o tym, że oprócz choroby to dziecko nie przeżyło, nie zrobviło pewnie nic... (nie chcę być teraz chamska... ale w takim wypadku każde takie dziecko, człowiek powinien otrzymać swój pomnik, a jak już powiedziałam to nikomu nie pomoże, a jednak za te pieniądze ktoś mógłby przeżyć...).
Fakt.. Te wszystkie stereotypy o Najmanie to wiekszosc bujda.. Moze troche cwaniakowal przed walka z Pudzianem jednak nabrał pokory i nie zalezy mu tylko na kasie, mediach itp To juz Saleta ktorego do tej pory bardzo lubilem jest dla mnie wiekszym cwaniakiem i pokazal swoje oblicze po walce z Najmanem.. Ja go lubie
Może to mu się "udało" , może ma "wielkie serce", ale sieje zadużo głupoty w jego wykonaniu. Rzuca głupimi tekstami tu do Pudziana , tu do Salety. Gdyby z tym skończył może by go ludzie bardziej szanowali :)
Po 1. Każdy przed walką tworzy tzw. "atmosferę nienawiści", tak jak Marcin powiedział, przed walka z Pudzianem musiał z nim ochlodzic stosunki, to logiczne, ale ogolnie sa dobrymi znajomymi, i to pewnik, wiec mi nie pisz o glupich tekstach na Pudziana.
Po 2. DO Salety nie rzuca wyssanych z palca historyjek, chyba Ci sie cos pomylilo, on raczej komentuje jego faktyczne zachowanie przed i po walce (glupie teksty o kondonach).
szacunek dla tego pana ... nie oglądam takich sportowych rzeczy, więc od razu, zamiast skojarzyć sportowca, porównałam go z ... no właśnie, według mnie z twarzy ten człowiek jest podobny do Tauba z Dr. House'a :) (niestety nie pamiętam nazwiska aktora) .
Najmanowi chodzilo i tak tylko o rozglos w tej sprawie jak chce pomagac niech zalozy fundacje pomaga innym fundacjom lub niech zajmie sie takimi rzeczami, bo piesciarz z niego marny. A on ma akurat duzo kasy wiec kilkadziesiat tysiecy w tą czy w tą nie robi roznicy a mozna przeciez pozniej powiedziec ze nie przygotowal sie do walki bo myslal o tym chlopaku. Fakt chlopaka szkoda a zwlaszcza jego rodziny ktora musi zyc teraz z tą tragedia
Tak to prawda, że to wielki gest, tak to prawda że pokazał ludzką twarz. Ale prawdą jest również to że jest pipką i cwaniakiem bo zaczyna z silniejszymi to nie jest odwaga a głupota. Jego zachowanie z Big Brothera, dlaczego nie robi tego w czym jest dobry, kolejny przykład na to że gościu chce na siłę zaistnieć mimo że staje się pośmiewiskiem. Pomoc innym jest niejako wpisana w człowieczeństwo i największe chamy tak robią(to duży plus i wcale nie jest to dla mnie oczywiste jak i nie jest to regułą). Co nie zmienia w moich oczach osoby Najmana jako cwaniaka każdy ma dwie twarze. Całkiem innym tematem są pieniądze które każdy traktuje inaczej jak wy myślicie dlaczego je przekazał, bo rodzina ich nie miała. Oceniacie jak krytycy filmowi nie rozumiejący przekazu filmu, czy jesteście tak prostacy że sugerujecie cierpiącej osobie co ma teraz z pieniędzmi robić. Ile przekazaliście wy komu pomogliście. Nie pomagam często innym ale się staram a sam tego od innych nie oczekuje bo nie da się postawić w sytuacji danego człowieka. Wasza wielka wola to wielki skarb bo możecie mnie zminusować wiedząc że jestem masochistą.
Vitoone właśnie to samo miałam napisać .. to wcale nie musi być okazanie dobrego serca a tylko inwestycja w kreowanie swojej osoby .. tzw Public Relations .. aczkolwiek fajnie że w taki sposób to robi bo ktoś mógł na tym skorzystać jednak szkoda by było gdyby faktycznie te pieniądze zostały przekazane na pomnik a nie na ratowanie życia innego dziecka
gówno nie mężczyzna z wielkim sercem i tak robi to dla siebie wiadomo, że pieniądze sie przydaja takim osobą ale nie wmawiajcie mi ze on to robi bo jest szlachetny ...
nie mówie to bo to prawda, to jest zwykł przykład komercyjnego barana, a to czy wygrał czy przegrał nie ma znaczenia, najbardziej przykre jest to, że jak widać idealnie wszyscy te jego super chwyty łapią najpierw się wypromował na sportowca, teraz będzie uchodził za mega szlachetnego, nie bez powodu go nazywają mistrzem manipulacji, łykajcie dalej takie chwyty jak chcecie
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 27 September 2010 2010 17:57
Mimo tych wszystkich rzeczy, które wypisujesz, to dzieci chore pewnie by się ucieszyły, że jest ktoś kto może im pomóc. Mam nadzieje, że nigdy nie będziesz na ich miejscu jako to dziecko lub rodzic tego dziecka.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 27 September 2010 2010 18:01
Każdy teraz nawiązuje za bardzo do jego walk, to jak się leje, jest nie istotne, ale prawdopodobnie, gdyby jakiś zwykły zjadacz chleba miałby wyjść z nim na ring, to by się obsrał.
O tej darowiźnie nie wiedziałem, ale trzeba być wrażliwym, żeby takie coś zrobić, ja bym tak nie potrafił pewnie.
Gościu może i jechał na pudziana, ale tak naprawdę robił to po to by przyciągnąć publikę, cała ta konfrontacja po za ringiem była pozorowana, najlepsze jest to, że na co dzień są dobrymi kumplami. xd Dla mnie gościu ma serce, liczyłem na niego w walce z Saletą...
I ja się z tym jak najbardziej zgadzam, większosc ludzi ocenia go tak naprawde nic o nim nie wiedzac i podpiera się na masowej opinii wiekszosci, ktorzy rowniez duzo o nim nie wiedza. [+]
Ja chciałem dodać coś o tych "wspaniałych" kibicach, których w dużej mierze obarczyłbym śmiercią Mateusza, pewnie tylko ją przyspieszyli, ale może z pieniędzmi Najmana dałby radę?
Otóż walka z chorobą wymaga silnej woli i chęci życia. Dziecko na pewno cieszyło się niepomiernie, że znany zawodnik w najgłośniejszej od dawna walce rozpowiada wszystkim, że walczy tylko dla niego.
Cały szczęśliwy Mateusz włącza telewizor i co widzi? Cała hala wygwizduje Najmana, komentatorzy zdecydowanie popierają Saletę, a po walce ten ostatni miesza z błotem bohatera biednego Mateusza.
Naprawdę jestem z was dumny :/
gdyby mial takie wielkie serce to by nie rozpowiadal o tym w kolko tylko bez szumu dal kase i juz, no co facet sie po prostu chcial ukierunkowac w opinii publicznej na dobroczynce i niestety mu wyszlo:/ s.Małgorzata Chmielewska, pewnie nie slyszeliscie, ale to jest zajebista osoba
kazdy jest mocny w pisaniu..
moje zdanie jest takie za Naiman by oklepal na solo 95%osob ktore tu napisaly komenty..
Jest mocnym zawodnikiem,ale jak kazdy widzial bil sie ostatnimi czasy z duzo silniejszymi od siebie.
Wyzwanie jest takie ze nigdy nie klepal slabszych od siebie.
Słabszego jest latwiej bic.
Dokładnie tak, masz racje. Uważam że był lepszy w walce z Saletą. Nie rozumiem skąd taka nienawiść do jego osoby, to przez to że nie oglądałem Big Brothera? ;)
Uważam że Marcin jest fajnym człowiekiem, napewno serducho ma co udowodnił tym gestem. Jesli pan Najman mnie teraz słyszy to prosze Cie Marcin! Nie kończ kariery MMA! Udowodnij tym cwaniakom że umiesz wygrać!
co do jego walk to rzucając sie na pudziana przegiął a w walce z saletą zrobił ładne widowisko , i to saleta robi koło siebie szum i sieje propaganda gwiazdy tańczą na ludzie albo te sex maszynki na polsat play reklamuje sprzedał sie a dla najmana szacuneczek za walke i za gest
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 27 September 2010 2010 18:33
Ale łatwo wami manipulowac, ciemna maso. Jeden demot, Najman to g*wno, nastepny demot najman to bohater. Za tydzien bedzie demot wysmiewajacy Najmana i napiszecie ze jest beznadziejny. Za 2 tygodnie ze uratował zycie psu i napiszecie ze ma zlote serce
On nie jest słabym bokserem.On WCALE nie jest bokserem,on jest zwykłym frajerem-lowelasem,który kumplom żony bałamuci.Swoją drogą,gratuluję kobietom,dla których to jest typ prawdziwego mężczyzny...I w 200% zgadzam się z micmur13
Szacunek dla was, ale taki jeden uczynek nie czyni w moich oczach Najmana lepszym, dla mnie to i tak prostak i świnia, nie wiem czy każdy wie dlaczego w ogóle walczył z Saletą? Otóż dla niewtajemniczonych Najman wydymał Salecie kobietę i obrażał go w każdym możliwym wywiadzie. Także dla mnie to jest jedna wielka ściema, po prostu chciał zatrzeć po sobie niemiłe wrażenie i jak widać po waszych komentarzach zrobił to skutecznie...
P.S. A o tym że Saleta oddał córce nerkę to już nikt nie pamięta?
Z jednej strony szacunek za ten czyn. Nie wiem czy na "starość" mu się odmieniło, ale nie zmienia to faktu, że uwiódł kobietę swojego już ex przyjaciela Salety. Co nie zmienia faktu, że Saletę obił jak nikt inny.
Hmm, może słaby to za dużo powiedziane, mistrzem nie jest, ale po walce powiedzial pare ciekawych slow o walce : zapytal sie dziennikarzy, kto po walce wyglada lepiej - on czy Saleta. Wybor jest prosty. Sam powiedzial : w sportowym pojedynku - przegral, ale gdyby walka nie zostala przerwana przez sedziego (czyt. byla poza regulami sportowymi) - kto by ja wygral? Zmasakrowal by Salete jeszcze bardziej.
Co do gestu - bardzo miły, demot +.
@pch22 http://www.youtube.com/watch?v=afSiX-4OoB0 2:22 bodajze.
Masz podniesienie walki (które jest przerwaniem walki, po to żeby ogarnąć rozciętego Salete). (moze i nic sie nie działo, ale jakby nie patrzec, w pozycji korzystnej dla Najmana [ miał dosiad, a Saleta byl obity ] ) Gdyby to nie byla walka MMA tylko uliczna (czyt. niesportowa o ktorej mowil Najmna) Saleta by sie w zyciu z tego dosiadu nie podniosl, bo nawet nie wie co to jest (Najman swoja droga tez nie, ale jakims cudem dobrze go dosiadł) i walka wygladala by zdecydowanie inaczej, wtedy wygralby ja Najman, bo Saleta dostalby jeszcze 3 tuby i by sie odciął, bo dużo mu nie brakowało.
@questforfire, trenuje judo od 8smego roku życia wiec nie pier*ol mi, że nie mam pojęcia co to znaczy duszenie.
tak btw. z takiego 'duszenia' wyszedlby kazdy kto ma jakiekolwiek pojęcie o parterze, Saleta nie miał dosiadu, nie miał nic. Klęczał obok niego, wystarczylo by ruszyć głowa, ręką, penisem i by z tego wyszedł, no ale nie spodziewałem się, zeby Najman czy Saleta byli szkoleni do tego, zeby założyc duszenie czy z niego wyjść, wiec whatevah.
Kumplowałem się z Mateuszka bratem zawsze gdy bylem u niego zawsze Mateuszek byl usmiechniety nie zwracal uwagi na chorobe ;(. Szkoda mi Mateuszka ;( A co do pieniedzy to ich sprawa co z nia zrobia :) Materialisci
Jest jakiś śmieszny stereotyp, że Najman to jakiś baran i burak. Ok, może sportowcem jakimś wielkim nie jest, ale dlaczego ludzie mają o nim takie zdanie? Fakt, zachowuje się jak pajac przed walkami mieszając swoich wszystkich rywali z błotem... ale czy to od razu powód, żeby wyśmiewać się z niego jako człowieka? Nikt go tak naprawdę z tych wszystkich internetowych napinaczy nie zna. A ten gest pokazuję, że nie ma co wrzucać go do jednego wora i w końcu należy dać mu spokój.
Nie lubiłem Najmana za jego cwaniactwo. Ale jak przeczytałem tego demota to nabrałem do niego wielkiego szacunku i od tej pory będę mu na pewno kibicował.
on to robi po to zeby pokazac jaki to on jest dobry:P ale i tak chwala mu za to ze oddal kase i zjawil sie na pogrzebie co do matki to to jakas skonczona idiotka...
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 27 September 2010 2010 20:31
według mnie to on by wygrał w pojedynku z Saletą, bij go jak jakiegoś ogórka który nigdy nie walczył, tyle że Saleta go przydusił ale duszenie to nie jest walka, to raczej oznaka słabości Salety który bić się już nie potrafi.
szkoda że mu serce w parze z rozumem nie idzie , prawda jest taka że to idiota ..., tym sposobem chce zmienić swój wizerunek. intencje zupełnie nie szczere
A ja uważam go za chama i intryganta. Myślę, że posunął się nawet do tego stopnia, żeby wykorzystać chore dziecko i jego pogrzeb tylko do tego, żeby się wypromować i żeby wszyscy uważali go za takiego, jak ty, autorze demotywatora.
Nie wydaje mi się, bym się wypromował, gdyż to mój pierwszy demotywator.
Najman zaimponował mnie tym, co zrobił, dlatego że nie musiał tego robić, zrobił to z serca.
Może i chciał się popisać, ale prawda jest jedna: Pieniądze dał.
Zadaj sobie jedno pytanie: Oddałbyś 50tys? :)
Nie jest słabym boksere. Pięknie walczył z Saletą. Saleta też jest dobr, ale wygrał, bo go przydusił. Pomijając to wszytsko ja uwazam Najmana za świetnego faceta.
Dobrze wiedzieć,że mimo "opluwania" przez opinię publiczną, nie robi tego na pokaz i nie wywyższa się swoją dobrocią jak to zwykle bywa. Szanuje takich honorowych ludzi;]
Co za idiota! mógł przekazać ta kasę na rzecz innego dziecka. Teraz starzy Mateusza mają nagrodę pocieszenia, wyremontują sobie mieszkanie po okresie żałoby i cały hajs pójdzie w nich. Zamiast tego powinien przekazać pieniądze na inne potrzebujące dziecko i faktycznie uratować życie! Nie dość że kiepski bokser, to jeszcze idiota...
Ja nie mogę. Czy tak trudno jest sklecić poprawny podpis pod obrazkiem?? "Kilkanaście godzin po zakończeniu gali chłopiec zmarł. Jednak nie złamał obietnicy (...)" - zmarły chłopiec nie złamał obietnicy? Obieciał? Tą walkę? No proszę, polski naprawdę nie jest taki trudny, wystarczy dwa razy przeczytać to, co się napisało!
Bardzo współczuję rodzinie chłopaka. Szczerze.
Pomyślałam tylko właśnie o tym co im po tej kasie. Ale tutaj jednak Najman OBIECAŁ chłopcu ,że da im pieniądze. Słowa dotrzymał. A co się z nimi zrobi, to nie jego już sprawa. Uważam,że nie tym razem Marcin da pieniądze na chore dziecko.
O Marcinie Najmanie trzeba powiedzieć jedno: jest genialnym negocjatorem, maksymalnie elokwentnym, rezolutnym i cwanym gościem. Dlaczego? bo jako totalne bokserskie beztalencie i anonimowa z początku postać załawił sobie udział w popularnym reality show, walkę o mistrzostwo Polski z polską nadzieją wagi ciężkiej- Andrzejem Wawrzykiem, walke z jedną z najbardziej medialnych postaci w Polsce- Pudzianem i mimo sromotnych klęsk kolejną walke na gali marketinkowego giganta(KSW) z równie popularnym co Pudzian Saletą. Niedługo przepadnie w niepamięci jako sportowiec, ale może zrobić brawurową karierę jako promotor.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 27 September 2010 2010 22:51
On powiedział, że dzieciak wygrał, bo nie chciał się przyznać do porażki i do tego, że jest gorszy. Na tej konferencji powtarzał tylko jak to obił Saletę, jak Saleta przewrócił się po pierwszym sierpowym i jak Saleta jest słaby - chociaż to Saleta wygrał. Co z tego, że dostał więcej ciosów jak pokazał, że ma jaja i nie odklepał po byle duszeniu.
Demot słaby!
Według mnie to walkę z Saletą wygrał, a poza tym słowa Salety po tak kiepskiej walce były żenujące - gdyby wygrał w prawdziwej walce, a nie przypadkowo, to mógłby coś takiego mówić.
Najman zyskał wiele w moich oczach. Człowiek honoru i danego słowa. A co do pieniędzy, nie mógł im dać komu innemu, bo to właśnie tej matce obiecał i temu dzieciaczkowi. Nie mówcie co powinna matka a czego nie, nie wasz zasrany interes. Facet dotrzymał słowa, to się liczy.
o boże ! Co wy tak mielsicie do tego Najmana to ja nie wiem ! To jest porzadny facet tylko za dużo się wychwalał ! Bo Pudzian ? Pudzian to dno totalne i kazdy sie tak nim podnieca a walczy z samymi kelnerami ! 1 porzadna walka w ktorej dostal łomot ! Jak media moga nazywac Salete sportowcem ?! ten facet to celebryta ! On nie jest sportowcem ! Najman go pobił a Saleta kozacko przy dużej ilości szczęscia go przydusił i po walce też kozaczył !
Podobno Saleta mowi ze moza go skusic jeszcze Gołota (Nie przepadaja za sobą) W 2006 po walce z McBride Andrew pokazął mu srodkowy palec bo Saleta twierdził że on nie ma zadnych szans , wygrywając pozniej przez KO w 6 rundzie !
Jeżeli tak będzie to Gołota zniesie tego cwaniaka w 1 rundzie i mimo że kibicuje Adamkowi to nic do Gołoty nie mam , przeciwnie szanuej go ale będe sie cieszył jeżeli dojdzie do tej walki i Andrzej obije tego cwaniaka
poczytajcie komentarze, jak niewielka stosunkowo kwota oddana na cele dobroczynne może zrehabilitować zszarganą reputacje. świetny chwyt marketingowy, lub też zagranie strategiczne jak kto woli. Nie sądzę żeby był to przejaw altruizmu
Święte słowa. Najman aktywnie wspiera akcje harytatywne. I to jest ok. Ale zawsze, "dziwnym trafem", media muszą się o tym dowiedzieć. Lansowanie się szlachetnością? Moim zdaniem to słabe, choć obie strony korzystają.
nie dał by kasy - powiedzieli by, że sknera bez honoru.. dał kase - mówią, że zrobił to dla lansu.. brak mi słów.. podejrzewam, że ponad 99% tych śmiało oceniających Marcina internetowych "bohaterów", w życiu nawet nie wysłało sms'a POMAGAM, a po jednym prostym od niego leżeli by płasko jak deski
Hmm... tak sobie myślę, czemu Najman wcześniej nie dał kasy na leczenie? Nie wydaje mi się żeby taki gwiazdor jak Marcin Najman musiał czekać do następnej walki, żeby pomóc chłopakowi.
Niesamowity koleś wielki + rzadko kto by tak postąpił tym bardziej że na pewno za walkę nie dostał 500zł wielki szacunek dla niego jako dla człowieka o wielkim sercu.
Raczi czemu głupoty piszesz?? jak to Najman nie poinformował, a mówienie o tym przed walką to nie informowanie?? poza tym ta matka to niezla k... zamiast przekazać tą kase na ratownie innych dzieci to postawi "mauzoleum" dla swojego bo co ja inni obchodza przeciez to jej sie nalezy:/
i oto po raz kolejny wyszło ludzkie zakłamanie i kur***two... gdyby nie było tu tego demota to wszyscy dalej by się z niego śmiali i wymyślali kolejne debilne pomysły typu gwiazdy walczą z Najmanem! Ludzie kur***wasza mać albo trzymajcie się jednej wersji od początku do końca czyli lubię go albo nie lubię go niezależnie od tego co zrobił albo po prostu odje***cie się od człowieka! Ja o Najmanie nigdy nic złego nie powiedziałem bo nie interesują mnie walki i szczerze mówiąc nic o nim nie wiem... każdego minusa uznam za przyznanie mi racji
Komedia i tyle.Można Wami manipulować jak autkami na sterowanie.Najman to zwykła świnia i pozorant.Gbur i straszny
cham.Pokazał swoje oblicze tysiące razy.Teraz wykonał gest,który powinien wręcz wykonać!Z ramach przeprosin za
całe swoje cwaniactwo!Jakim cudem ten człowiek z zera stał się bohaterem??Potrzebował aż takiego rozgłosu by
oddać te pieniążki nieszczęśliwej rodzinie??Sądzę że nie!Jest wielu artystów,celebrytów,którzy systematycznie
wspierają ludzi w nieszczęściu,ale nikt nie wylatuje z tym do TV od razu!!Zwykły pozorant i tyle.Dobrze,że choć
raz wydał swoje niezasłużone pieniądze na szczytny cel!A rodzinie dzieciaczka szczerze współczuję,serce pęka...
EDIT:
minusujcie sobie,za kilka tygodni i tak będziecie go wyśmiewać bo nadepnie sobie na sznurówkę pseudo "fighter"
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 30 September 2010 2010 14:40
każdy z nas jest skazany na porażke- myśle to to bezinteresowna pomoc nie żadne usprawiedliwienie...moze nie ma co z pieniędzmi robic i wykorzystuje je w szczytnych celach:D
dawać to na główną!!!!!!
OdpowiedzZa to chciałbym powiedzieć coś o rodzicach tego dzieciaka, matce. Ona to 50tys chce wydać na pomnik dla tego dziecka, zamiast na pomoc dla innych chorych dzieci. Nic tylko się załamać bezmyślnością i priorytetami...
prawdziwy mężczyzna z wielkim sercem. Jak miło się robi czytając o tym, że na świece istnieją tacy ludzie jeszcze. Aż łza się w oku zakręciła.
crusard ale dla tej matki Mateusz był wszystkim i to dla Niego były przeznaczone te pieniądze więc co rodzice mogli zrobic?
Monika - przekazać pieniądze rodzicom innego dziecka z nowotworem, aby oni nie musieli przeżywać tego piekła co ona.
Mimo, że go nie lubię. To przyznam, owszem, poruszyło mnie to.
@eMCe88
Informacja o tym nie była dostępna tylko dla jednej osoby, więc był to po prostu kolejny demot o tym samym a nie plagiat
Złote serce to by miał, jak by przelał pieniądze nie informując mediów. Ale mimo wszystko gratulacje, że oddał 50 tysięcy za dobre imię wśród niektórych.
Nie będę ukrywał,że zaskoczyło mnie to nie spodziewałem się takiego gestu ze strony Marcina,na pewno ludzie teraz inaczej będą na niego spoglądać.
to kolejny przykład jak media zmanipulowały nas , każdy go nienawidzi ...
A ja sobie pozwolę zauważyć, bo chyba nikt się nie skapł, że autor powinien napisać tĘ walkę, a nie tą walkę. Jeśli rzeczownik kończy się na ę, to piszemy tę, jeśli na ą, to piszemy tą. (tę czerwoną książkę - rzeczownik kończy się na ę). Pozdro ;)
Nie wiedziałem o tym, wielki szacunek dla Pana Najmana.
chlip chlip kurrwa wspaniały najmanek odłozyl sare na chorego marcinka jaki dobroduszny wspaniały człowiek, a w sumie to bic sie umie jak nie jeden i przegrywał walki bardzo duzym szczesciem przeciwnika !! jakby zawina pieniadze całe to by bo tak ludzie zlinczowali.. a poogladajcie sobie konferencje ksw jak on przychodzi do studia i pierwsze co mowi to ze odklada sare na marcinka, wspaniale dzieki Ci za to ale na chuuj sie pucujesz wszedzie, dla mnie to dalej zwykły ciecwierz i cwaniak nie mam dla niego szacunku a temu chłopczykowi i jego rodzinie bardzo spółczuje nie moge sobie wyobrazic nawet takiego uczucia
@Krakat on nie poinformował mediów zrobiła to matka dziecka
Crusard, jesteś pewien że to prawda? Jeśli tak, to aż słów brakuje żeby to skomentować.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 September 2010 2010 19:02
Crusard a skad wiesz co matka tego dziecka zrobila z pieniędzmi ??? moze wlasnie dala ja innym potrzebujacym... Ja jakos nigdy sie z Najmana nie nasmiewalem jak polowa spoleczenstwa ktora nie jest nawet w połowie takim bokserem jak on...
Rozenkranz w takim razie przelej skromne 30 tys. na jakąś potrzebującą osobę, skoro uważasz taki GEST za NIC.
Za Najmanem nie przepadam, nie że go "nie lubie" po prostu za nim nie przepadam... Ale jego gest jest wielki i tutaj ma u mnie dużego plusa!
zachował się bardzo wporządku, ogólnie mi szkoda było już go, ze tak każdy po nim jeździł, ale sam sobie zasłużył i wierzę, że dużo go to nauczyło. Pozdrowienia dla niego za takie zachowanie ;)
Crusard gowno wiesz o matce mateuszka :) Znam ja osobicie :) a wam ludzie tylko kasa w glowie nikt nie wspomni o Mateuszku ktory zmarl w wieku 11 lat ;( [*].
Jak by to zrobił ze szczerego serca to bym go nawet polubił, ale problem w tym, że zrobił to tylko w celach marketingowych (chciał zyskać sympatie ludzi i wkręcić im że jest porządnym człowiekiem, tak samo jak wkręcił wszystkim, że umie walczyć...).
Najman jako człowiek to wporzadku chlop , tylko powinien pozostac w reality show , a nie w sportach walki . Wtedy wilk byłby syty i owca cała .On woli duzo gadac i pokazywac sie przed kamera , a sport to jest siła woli , wola walki , determinacja . Dlatego jak zmieni swoje zajęcie to wyjdzie mu to na dobre . Odnosnie Salety to moim zdaniem sam Najmanowi nie powinien nic udowadniać , bo jemu nie chodzilo o walke tylko sprawę ze swoją była dziewczyna i Najmanem . Saleta jako bokser byl beznadziejny . Mimo , ze sdobyl jakims trafem to mistrzostwo Europy , to jego styl walki przez cale zycie byl taki antybokserski , ze az bylo zal ogladac jego walki , bo 2 wyprowadzone ciosy i 100 unikow na runde to jest zenada . Bokserem to byl Gołota , a nie Saleta. Andrzej miał u szczytu swoich mozliwosci wszystko by byc mistrzem . Zabila go jednak swoja psychika co wyszlo w dwoch walkach z Bowem . Szkoda go , bo mogl byc najlepszy w czasach gdy waga cięzka w boksie miala range krolewskiej , a jej poziom byl znacznie wyzszy niz dzisiaj. Pretendentow tez byla wtedy cala masa.
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 27 September 2010 2010 21:10
Cóż, dla mnie Saleta przegrał swoimi słowami tuż po walce. Saleta to prostak bez honoru, czy wygrana to za mała nagroda, że musiał jeszcze rzucać takimi prymitywnymi tekstami?? Głupio mu było, że tak pochytał na pysk, więc musiał jeszcze coś od siebie dodać. Żaden z niego wojownik, owi mają swą godność.
Crusard , ty nie myślisz człowieku, nie chodzi o to żeby postawić pomnik w sensie monument, a nagrobek na cmentarz, co wcale nie jest tanią imprezą wliczając wszystkie koszty.. zanim coś napiszesz pomyśl..
Przykra sytuacja, a co do Najmana to po prostu nie boi się przegrać
@Rozenkranz. Naprawdę uważasz, że przekazanie 50tys. zł to nic wielkiego? A niby skąd wiesz, że zrobił to dla szpanu? Ale jeśli serio uważasz go za chama i buraka bo "wyczytałeś to z twarzy" to gratuluję podejścia do ludzi.
@action5: sorki, nie sledzilam walki...ale jesli ona byla z saleta i ze niby sie poklocili o dziewczyne czy cos takiego...to nie wiem czy wiecie- ale coreczka Salety z pierwszego malzenstwa z Paculówna tez byla chora...Gest Najman mial dobry, ale szkoda jesli byla to tylko potyczka na gesty z Saleta, ktory kiedys byl sam dotkniety takim problemem, a nic nie zrobil by innym dzieciom pomoc
Wielkie serce? On to raczej dla reklamy zrobił...
Jakbyscie mieli tyle kasy, co taki Najman, to jestem ciekawy czy czulibyscie sie jacys supermegauberhiperfajni jakbyscie pomogli jednej rodzinie za 50tys. To ze pomogl - spoko, ale serca do tego mieszac nie mozna, bo dla niego to zadne pieniadze - tak jak dla nas dac 5zl zulowi pod marketem - jestesmy bohaterami o wielkim sercu?
@gambit88 - reklama swoja droga, przecie bedzie sie musial gwiazdunia jakos wyzywic jak nie bedzie walczyl (sry, przegrywal).
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 September 2010 2010 6:22
Do Rasiak98: "Crusard a skad wiesz co matka tego dziecka zrobila z pieniędzmi ??? moze wlasnie dala ja innym
potrzebujacym..."
Był o tym artykuł wczoraj, lub przedwczoraj - matka chce wydać 50 tys. na upamiętnienie walki "małego bohatera".
Słaby bokser? Wpie*dolil by nie jednemu. [+]
Ogolnie to praktycznie starl SALETrE z ringu.SaleTra mial szcczescie i nic wiecej ;p
Dla mnie to On wygral. Moze fenomen nie jest ale...
Mato, taki granitowy nagrobek kosztuje 3 - 4 tysiące. W tym roku ojcu stawiałem, jestem na bieżąco.
Nie chodzi o to czy ten gosc jest bokserem dobrym czy slabym, ale o to ze nie ma psychiki, jest sprzedajnĄ sukĄ i musial wy je bać 50 kawałków by mieć plusa u garstki nieogarów którzy nie potrafią tego dostrzec
Zgadzam się. Zwykle komentuje głupie demoty i obrażam ich twórców, ale ten demot zasługuje na główną.
OdpowiedzMoże i nie ma jaj, ale serce ma na pewno.
Najman zrobił to tylko po to by wszyscy nie uważali go tylko za debila. Jak ktoś chce pomagać to nie obnosi się z tym na lewo i prawo!
zgadzam suię zqetem. jeden sensowny uczynek nie wykasuje vcałego debilizmu jego. a iloś plusów tylko pokazuje jak łatwo wami manipulować
zdecydowanie główna
Odpowiedzw każdym jest człowiek... na główną->cały czas prosto :)
Odpowiedzslawnym bokserem... hehehehe dostaje wpier**ol od kazdego z kim tanczy, moze z tego jest slawny. i po ch*j przekazal kase jak dziecka juz nie ma? nie mogl oddac innemu dziecku, ktore jeszcze walczy z choroba? niech sie matka otrzasnie przy pomocy tych pieniedzy, tez jej szkoda ale taka kasa mogla by pomoc bardziej
OdpowiedzDostaje od kazdego, a przypuszczam, że gdyby Ci zaqrwil w pysk, to by Ci głowa wyleciała mikropenisem. Nie lubie gościa, bo sieje wokol swojej osoby niepotrzebną, irytującą propagande, ale 2 rzeczy musze mu przyznać. 1 - Zabiły Saletę, gdyby nie moment nieuwagi. 2 - Jest dobrym człowiekiem.
@kuolemaaa Po 1. moim zdaniem był wygrany w walce z saletą. Po 2 - to "przekazanie kasy" to jest tak zwana konsekwencja w działaniu. Coś czego wielu ludzi nie potrafi ogarnąć. A ta kasa? mógł ją rozje.bać na wczasy w ciepłych krajach. Ale jest konsekwentny... Zawiść? Ty byś pewnie chodził naje.bany i zjarany przez 3 miesiące, do póki by Ci nie brakło tej kasy. Ale w tym momencie to on jest "kimś", a nie ty.
Dobrze, że na świecie są jeszcze ludzie honorowi i z dobrym sercem, bo czasami zaczynam w to wątpić. Ode mnie plus, życzę głównej :).
OdpowiedzŚwietny demot, oby trafił na główną. Ode mnie plus oczywiśce ;)
OdpowiedzCi co minusują to pewnie dzieci którym sie nie chce tego przeczytać -,- oczywiście główna
Odpowiedzgłowna.
Odpowiedzmarcin wcale nie jest słaby.
On w wielu wywiadach mówił, że nie chce walczyk z Przemkiem... ale przyjął wyzwanie z honorem. Saleta zrobił to dla pięniedzy.
Dla mnie i tak walek Saleta vs.Najman wygrał NAJMAN !:)
jest wielki
Wymień chociaż JEDNEGO dobrego boksera, z którym wygrał Najman. Jedziesz. Cała jego kariera polega na nokautowaniu 40-letnich emerytów ze Słowacji, którzy mają dwa razy więcej porażek niż zwycięstw. Gdy trafia na kogoś trochę lepszego (np. Wawrzyk), od razu dostaje oklep.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 September 2010 2010 17:33
nie zgodze sie z Toba gdyz widzialem wczesniej walki tego "boksera" nAJMANA i szczerze jakby Saleta byl w takiej formie jak kilka lat temu to najman juz by z ringu nie zszedl ale i tak przegral mam nadzieje ze zakonczy "kariere"
na główną szybciutko
OdpowiedzCrusard napisał/a "Za to chciałbym powiedzieć coś o rodzicach tego dzieciaka, matce. Ona to 50tys chce wydać na
Odpowiedzpomnik dla tego dziecka, zamiast na pomoc dla innych chorych dzieci. Nic tylko się załamać bezmyślnością i priorytetami..."
kuolemaa napisał/a "slawnym bokserem... hehehehe dostaje wpier**ol od kazdego z kim tanczy, moze z tego jest slawny. i po ch*j przekazal kase jak dziecka juz nie ma? nie mogl oddac innemu dziecku, ktore jeszcze walczy z choroba? niech sie matka otrzasnie przy pomocy tych pieniedzy, tez jej szkoda ale taka kasa mogla by pomoc bardziej"
Przykro mi się robi kiedy czytam takie komentarze. Nikt nie wie ile cierpią rodzice, którzy patrzą jak ich dzieci odchodzi. Nie ma w życiu nic gorszego. Jestem dumna z Najmana, i dziękuje mu, za to, że jest i za to co zrobił.
Masz rację, ale to nie zmienia faktu, że matka mogłaby pomóc innemu dziecku, matce, rodzinie, żeby nie wycierpiałą tyle co ona sama. Pomnik nikomu nie pomoże, niestety, a już nie mówiąc o tym, że oprócz choroby to dziecko nie przeżyło, nie zrobviło pewnie nic... (nie chcę być teraz chamska... ale w takim wypadku każde takie dziecko, człowiek powinien otrzymać swój pomnik, a jak już powiedziałam to nikomu nie pomoże, a jednak za te pieniądze ktoś mógłby przeżyć...).
chodzi o nagrobek tłuku..
Wiedziałem o tym, ale nie przepadam za tym człowiekiem i tak. Mimo to [+]
Odpowiedza ja nie wierze że tak zrobil, a jesli juz to tylko i wyłącznie pod publike.
OdpowiedzPrzecie on walczy w mma a nie boksuje...
OdpowiedzJeden czyn i od razu wielkie serce? Nie przesadzajmy...
OdpowiedzFakt.. Te wszystkie stereotypy o Najmanie to wiekszosc bujda.. Moze troche cwaniakowal przed walka z Pudzianem jednak nabrał pokory i nie zalezy mu tylko na kasie, mediach itp To juz Saleta ktorego do tej pory bardzo lubilem jest dla mnie wiekszym cwaniakiem i pokazal swoje oblicze po walce z Najmanem.. Ja go lubie
OdpowiedzMoże to mu się "udało" , może ma "wielkie serce", ale sieje zadużo głupoty w jego wykonaniu. Rzuca głupimi tekstami tu do Pudziana , tu do Salety. Gdyby z tym skończył może by go ludzie bardziej szanowali :)
OdpowiedzPo 1. Każdy przed walką tworzy tzw. "atmosferę nienawiści", tak jak Marcin powiedział, przed walka z Pudzianem musiał z nim ochlodzic stosunki, to logiczne, ale ogolnie sa dobrymi znajomymi, i to pewnik, wiec mi nie pisz o glupich tekstach na Pudziana.
Po 2. DO Salety nie rzuca wyssanych z palca historyjek, chyba Ci sie cos pomylilo, on raczej komentuje jego faktyczne zachowanie przed i po walce (glupie teksty o kondonach).
Głupimi tekstami to rzucał Saleta do Najmana po walce. To było dopiero na poziomie MUCHOMORKÓW z okręgowego przedszkola w Penach Małych pod Rybnikiem.
szacunek dla tego pana ... nie oglądam takich sportowych rzeczy, więc od razu, zamiast skojarzyć sportowca, porównałam go z ... no właśnie, według mnie z twarzy ten człowiek jest podobny do Tauba z Dr. House'a :) (niestety nie pamiętam nazwiska aktora) .
OdpowiedzNajmanowi chodzilo i tak tylko o rozglos w tej sprawie jak chce pomagac niech zalozy fundacje pomaga innym fundacjom lub niech zajmie sie takimi rzeczami, bo piesciarz z niego marny. A on ma akurat duzo kasy wiec kilkadziesiat tysiecy w tą czy w tą nie robi roznicy a mozna przeciez pozniej powiedziec ze nie przygotowal sie do walki bo myslal o tym chlopaku. Fakt chlopaka szkoda a zwlaszcza jego rodziny ktora musi zyc teraz z tą tragedia
OdpowiedzTak to prawda, że to wielki gest, tak to prawda że pokazał ludzką twarz. Ale prawdą jest również to że jest pipką i cwaniakiem bo zaczyna z silniejszymi to nie jest odwaga a głupota. Jego zachowanie z Big Brothera, dlaczego nie robi tego w czym jest dobry, kolejny przykład na to że gościu chce na siłę zaistnieć mimo że staje się pośmiewiskiem. Pomoc innym jest niejako wpisana w człowieczeństwo i największe chamy tak robią(to duży plus i wcale nie jest to dla mnie oczywiste jak i nie jest to regułą). Co nie zmienia w moich oczach osoby Najmana jako cwaniaka każdy ma dwie twarze. Całkiem innym tematem są pieniądze które każdy traktuje inaczej jak wy myślicie dlaczego je przekazał, bo rodzina ich nie miała. Oceniacie jak krytycy filmowi nie rozumiejący przekazu filmu, czy jesteście tak prostacy że sugerujecie cierpiącej osobie co ma teraz z pieniędzmi robić. Ile przekazaliście wy komu pomogliście. Nie pomagam często innym ale się staram a sam tego od innych nie oczekuje bo nie da się postawić w sytuacji danego człowieka. Wasza wielka wola to wielki skarb bo możecie mnie zminusować wiedząc że jestem masochistą.
OdpowiedzDługo na ciebie czekałem ! JESTEM NA TAK !
w pewnym siensie masz rację.
szacunek [+]
OdpowiedzA może to nie serce tylko marketing....
OdpowiedzJak na razie cokolwiek ten gość robił miało charakter medialny więc ?????
Vitoone właśnie to samo miałam napisać .. to wcale nie musi być okazanie dobrego serca a tylko inwestycja w kreowanie swojej osoby .. tzw Public Relations .. aczkolwiek fajnie że w taki sposób to robi bo ktoś mógł na tym skorzystać jednak szkoda by było gdyby faktycznie te pieniądze zostały przekazane na pomnik a nie na ratowanie życia innego dziecka
gówno nie mężczyzna z wielkim sercem i tak robi to dla siebie wiadomo, że pieniądze sie przydaja takim osobą ale nie wmawiajcie mi ze on to robi bo jest szlachetny ...
OdpowiedzMówisz to, bo przegrał i jest trend żeby po nim jeździć. Tylko wygrani mają prawo na filantropie?
nie mówie to bo to prawda, to jest zwykł przykład komercyjnego barana, a to czy wygrał czy przegrał nie ma znaczenia, najbardziej przykre jest to, że jak widać idealnie wszyscy te jego super chwyty łapią najpierw się wypromował na sportowca, teraz będzie uchodził za mega szlachetnego, nie bez powodu go nazywają mistrzem manipulacji, łykajcie dalej takie chwyty jak chcecie
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 September 2010 2010 17:57
Mimo tych wszystkich rzeczy, które wypisujesz, to dzieci chore pewnie by się ucieszyły, że jest ktoś kto może im pomóc. Mam nadzieje, że nigdy nie będziesz na ich miejscu jako to dziecko lub rodzic tego dziecka.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 27 September 2010 2010 18:01
chyba napisałem że pieniadze sie im przydadza w pierwszym poscie, tylko nie wmawiajcie mi ze on to robi dla nich a nie dla swojego wizerunku ...
Każdy teraz nawiązuje za bardzo do jego walk, to jak się leje, jest nie istotne, ale prawdopodobnie, gdyby jakiś zwykły zjadacz chleba miałby wyjść z nim na ring, to by się obsrał.
OdpowiedzO tej darowiźnie nie wiedziałem, ale trzeba być wrażliwym, żeby takie coś zrobić, ja bym tak nie potrafił pewnie.
No? Odzywać się! Wy wszyscy, którzy na niego pluliście.
OdpowiedzSzacun!!
Odpowiedzratuuje wizerunek
OdpowiedzJego wizerunek już uratował Saleta swą gadką od razu po walce.
Gościu może i jechał na pudziana, ale tak naprawdę robił to po to by przyciągnąć publikę, cała ta konfrontacja po za ringiem była pozorowana, najlepsze jest to, że na co dzień są dobrymi kumplami. xd Dla mnie gościu ma serce, liczyłem na niego w walce z Saletą...
OdpowiedzI ja się z tym jak najbardziej zgadzam, większosc ludzi ocenia go tak naprawde nic o nim nie wiedzac i podpiera się na masowej opinii wiekszosci, ktorzy rowniez duzo o nim nie wiedza. [+]
sraty taty... Komercha i tyle!
Odpowiedzzrobił to właśnie żeby sobie wizerunek poprawić a nie z dobrego serca...
Proszę, nie oceniaj innych przez swój pryzmat... Nie wszyscy są tacy jak Ty...
wielki gest małego człowieka :) szkoda dzieciaka nie lubię jak umiera dziecko co miało całe życie przed sobą
OdpowiedzJa chciałem dodać coś o tych "wspaniałych" kibicach, których w dużej mierze obarczyłbym śmiercią Mateusza, pewnie tylko ją przyspieszyli, ale może z pieniędzmi Najmana dałby radę?
OdpowiedzOtóż walka z chorobą wymaga silnej woli i chęci życia. Dziecko na pewno cieszyło się niepomiernie, że znany zawodnik w najgłośniejszej od dawna walce rozpowiada wszystkim, że walczy tylko dla niego.
Cały szczęśliwy Mateusz włącza telewizor i co widzi? Cała hala wygwizduje Najmana, komentatorzy zdecydowanie popierają Saletę, a po walce ten ostatni miesza z błotem bohatera biednego Mateusza.
Naprawdę jestem z was dumny :/
No trudno, polubiłem Najmana :)
Odpowiedzgdyby mial takie wielkie serce to by nie rozpowiadal o tym w kolko tylko bez szumu dal kase i juz, no co facet sie po prostu chcial ukierunkowac w opinii publicznej na dobroczynce i niestety mu wyszlo:/ s.Małgorzata Chmielewska, pewnie nie slyszeliscie, ale to jest zajebista osoba
Odpowiedzkazdy jest mocny w pisaniu..
Odpowiedzmoje zdanie jest takie za Naiman by oklepal na solo 95%osob ktore tu napisaly komenty..
Jest mocnym zawodnikiem,ale jak kazdy widzial bil sie ostatnimi czasy z duzo silniejszymi od siebie.
Wyzwanie jest takie ze nigdy nie klepal slabszych od siebie.
Słabszego jest latwiej bic.
A za gest wielki szacune dla niego
Właśnie że bił słabszych [w boksie] nie licząc Wawrzyniaka.
Btw; chłop serce ma, ale w takim wypadku pieniążki powinna dostać inna rodzina. Pomnik nie uratuje życia drugiemu dziecku.
Dokładnie tak, masz racje. Uważam że był lepszy w walce z Saletą. Nie rozumiem skąd taka nienawiść do jego osoby, to przez to że nie oglądałem Big Brothera? ;)
Uważam że Marcin jest fajnym człowiekiem, napewno serducho ma co udowodnił tym gestem. Jesli pan Najman mnie teraz słyszy to prosze Cie Marcin! Nie kończ kariery MMA! Udowodnij tym cwaniakom że umiesz wygrać!
tak jestem za nim..
facet urósł w moich oczach...
Odpowiedzco do jego walk to rzucając sie na pudziana przegiął a w walce z saletą zrobił ładne widowisko , i to saleta robi koło siebie szum i sieje propaganda gwiazdy tańczą na ludzie albo te sex maszynki na polsat play reklamuje sprzedał sie a dla najmana szacuneczek za walke i za gest
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 September 2010 2010 18:33
OdpowiedzTłuszcza daje sobą manipulować, czy wy na prawdę jesteście tak tępi, by wierzyć, że zrobił to z dobrego serca?
Odpowiedzheh, a ja tego człowieka uważałem za frajera, a tu patrzę, jak to prawda to szacun dla niego
OdpowiedzWielki +
OdpowiedzCzy was poje.bało? on to zrobił tylko dla rozgłosu... a sportowiec z niego jak z koziej dupy trąba, co najwyżej showmen
Odpowiedzco to za SZAJS !!! ; zrobił to wyłącznie dla sławy- dowodem jest na to fakt, że zaraz po walce grzał do dziennikarzy się pochwalić =_=
OdpowiedzAle łatwo wami manipulowac, ciemna maso. Jeden demot, Najman to g*wno, nastepny demot najman to bohater. Za tydzien bedzie demot wysmiewajacy Najmana i napiszecie ze jest beznadziejny. Za 2 tygodnie ze uratował zycie psu i napiszecie ze ma zlote serce
Odpowiedzwielki szacun za to ! ale i tak jest słaby ;p
OdpowiedzWielkie serce,małe jaja
Odpowiedzkur. wszyscy go jedziecie a ciekawe który z was internetowi napinacze wyjechał by z pudzianem solo?
OdpowiedzNie wiadomo czy Marcin nie pozorował tego wielkiego serca.Wiemy przecież że jest "show manem"
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 September 2010 2010 18:50
OdpowiedztĘ walkĘ!!!! K.urwa ludzie nauczcie sie nareszcie
Odpowiedzskoro byl to akt autopromocji to chcialbym zeby kazdy celebryta promował się w ten sposob...
Odpowiedzdemot:Podlizywanie się kibicom:NIC NIE DA!!!
OdpowiedzOn nie jest słabym bokserem.On WCALE nie jest bokserem,on jest zwykłym frajerem-lowelasem,który kumplom żony bałamuci.Swoją drogą,gratuluję kobietom,dla których to jest typ prawdziwego mężczyzny...I w 200% zgadzam się z micmur13
OdpowiedzTo też zrobił tylko i wyłącznie dla autopromocji! I chcę też zmienić swój wizerunek na "niby dobrego czlowieka"
Odpowiedz[+] Widzę, że jedna z niewielu obiektywnych osób, której nie jest tak łatwo jak większości wcisnąć tani kit :) Pozdro, tak trzymaj.
http://demotywatory.pl/2106522/Najman
Odpowiedzmoje było przed tym ale to chyba opis sprawił glówną :)
oto co powiedział Saleta w tej sprawie
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related
no no Najman :) ciesze sie ze jestem z czestochowy i mam takiego chojnego rodaka :D
OdpowiedzTesto go przez sen rozjebie!!
OdpowiedzKiedyś pana Marcina Najmana uważałem za pozera, ale po tym democie, moje nastawienie do niego zmieniło się bardzo:) Oby więcej takich ludzi:)
Odpowiedzgbur bo gbur, ale w sumie jest w porządku :)
Odpowiedzwielki + dla Najmana
Odpowiedzma wielkie serce ;D ;)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 September 2010 2010 19:25
OdpowiedzŁał! w końcu "ciepłe" słowa o Najmanie a nie pojazd... wielki +
OdpowiedzW takiej sytuacji należy MU się szacunek...
OdpowiedzSzacunek dla was, ale taki jeden uczynek nie czyni w moich oczach Najmana lepszym, dla mnie to i tak prostak i świnia, nie wiem czy każdy wie dlaczego w ogóle walczył z Saletą? Otóż dla niewtajemniczonych Najman wydymał Salecie kobietę i obrażał go w każdym możliwym wywiadzie. Także dla mnie to jest jedna wielka ściema, po prostu chciał zatrzeć po sobie niemiłe wrażenie i jak widać po waszych komentarzach zrobił to skutecznie...
OdpowiedzP.S. A o tym że Saleta oddał córce nerkę to już nikt nie pamięta?
a ja powiem ze to na pokaz i co? wszystko pod publiczke zeby sie mowilo o nim jaki to on wspanialomyslny a jest zwyklym aktorem :P
Odpowiedzdobrze mówi polać mu
OdpowiedzNajman to dobry czlowiek, ale matka ma zylke do interesow.
OdpowiedzMnie tam nie obchodzi czy pomógł żeby się wypromować czy z dobroci serca przynajmniej komuś pomógł.
OdpowiedzAz jestem dumny bo mieszka w koim miescie;) smietym miescie;)
Odpowiedz"tę walkę"
OdpowiedzZ jednej strony szacunek za ten czyn. Nie wiem czy na "starość" mu się odmieniło, ale nie zmienia to faktu, że uwiódł kobietę swojego już ex przyjaciela Salety. Co nie zmienia faktu, że Saletę obił jak nikt inny.
OdpowiedzHmm, może słaby to za dużo powiedziane, mistrzem nie jest, ale po walce powiedzial pare ciekawych slow o walce : zapytal sie dziennikarzy, kto po walce wyglada lepiej - on czy Saleta. Wybor jest prosty. Sam powiedzial : w sportowym pojedynku - przegral, ale gdyby walka nie zostala przerwana przez sedziego (czyt. byla poza regulami sportowymi) - kto by ja wygral? Zmasakrowal by Salete jeszcze bardziej.
OdpowiedzCo do gestu - bardzo miły, demot +.
LOL. Sędzia nie przerwał pojedynku. To bohater Najman się poddał. Zresztą nie miał żadnego wyboru, bo inaczej marnie by skończył.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 September 2010 2010 21:38
Nie pomyślałeś mistrzu, że jemu chodzi o podniesienie walki, a nie odklepanie duszenia?
@pch22 http://www.youtube.com/watch?v=afSiX-4OoB0 2:22 bodajze.
Masz podniesienie walki (które jest przerwaniem walki, po to żeby ogarnąć rozciętego Salete). (moze i nic sie nie działo, ale jakby nie patrzec, w pozycji korzystnej dla Najmana [ miał dosiad, a Saleta byl obity ] ) Gdyby to nie byla walka MMA tylko uliczna (czyt. niesportowa o ktorej mowil Najmna) Saleta by sie w zyciu z tego dosiadu nie podniosl, bo nawet nie wie co to jest (Najman swoja droga tez nie, ale jakims cudem dobrze go dosiadł) i walka wygladala by zdecydowanie inaczej, wtedy wygralby ja Najman, bo Saleta dostalby jeszcze 3 tuby i by sie odciął, bo dużo mu nie brakowało.
@questforfire, trenuje judo od 8smego roku życia wiec nie pier*ol mi, że nie mam pojęcia co to znaczy duszenie.
tak btw. z takiego 'duszenia' wyszedlby kazdy kto ma jakiekolwiek pojęcie o parterze, Saleta nie miał dosiadu, nie miał nic. Klęczał obok niego, wystarczylo by ruszyć głowa, ręką, penisem i by z tego wyszedł, no ale nie spodziewałem się, zeby Najman czy Saleta byli szkoleni do tego, zeby założyc duszenie czy z niego wyjść, wiec whatevah.
Kumplowałem się z Mateuszka bratem zawsze gdy bylem u niego zawsze Mateuszek byl usmiechniety nie zwracal uwagi na chorobe ;(. Szkoda mi Mateuszka ;( A co do pieniedzy to ich sprawa co z nia zrobia :) Materialisci
OdpowiedzJest jakiś śmieszny stereotyp, że Najman to jakiś baran i burak. Ok, może sportowcem jakimś wielkim nie jest, ale dlaczego ludzie mają o nim takie zdanie? Fakt, zachowuje się jak pajac przed walkami mieszając swoich wszystkich rywali z błotem... ale czy to od razu powód, żeby wyśmiewać się z niego jako człowieka? Nikt go tak naprawdę z tych wszystkich internetowych napinaczy nie zna. A ten gest pokazuję, że nie ma co wrzucać go do jednego wora i w końcu należy dać mu spokój.
OdpowiedzNie lubiłem Najmana za jego cwaniactwo. Ale jak przeczytałem tego demota to nabrałem do niego wielkiego szacunku i od tej pory będę mu na pewno kibicował.
Odpowiedzw końcu nikt nie ma serca z kamienia
OdpowiedzNic nie mam do Najmana, bo dobrze walczył z Saletą i nie powinien przegrać. Wiem, że mnie zminusujecie, ale to tylko zagranie z jego strony. :)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 September 2010 2010 20:28
OdpowiedzRaz na rok to i psu dupa się zaświeci...
Odpowiedzon to robi po to zeby pokazac jaki to on jest dobry:P ale i tak chwala mu za to ze oddal kase i zjawil sie na pogrzebie co do matki to to jakas skonczona idiotka...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 September 2010 2010 20:31
Odpowiedzniech tobie umrze 11 letnie dziecko !! tego Ci zycze idioto
według mnie to on by wygrał w pojedynku z Saletą, bij go jak jakiegoś ogórka który nigdy nie walczył, tyle że Saleta go przydusił ale duszenie to nie jest walka, to raczej oznaka słabości Salety który bić się już nie potrafi.
OdpowiedzWłaśnie zmieniłem zdanie o panu Marcinie.
Odpowiedzdemot:demotywatory:zmienią Twój pogląd na otoczenie
OdpowiedzMu nie potrzebne są demotywatory wystarczy mu serce
Odszczekuje wszystko co powiedziałem! MARCIN ZWRACAM HONOR !!!
Odpowiedzszacunek :)
OdpowiedzKi&ik;) dokładnie . Najman obiła Salecie ryj ;p a Saleta wygrał fartem.
Odpowiedztylko fajnie że połowa Polski z jego przegranych sie nabijała . Może i nie walczy rewelacyjnie ale serducho ma wielkie !
Odpowiedzbrak mi słów ....
Odpowiedzwspaniały gest
on nie jest wogle pięściarzem tylko pozerem... a ten jego "gest" to kolejne zagranie pod publike
OdpowiedzPełen podziw ;)
OdpowiedzA co sądzicie o tym: http://demotywatory.pl/2125917/Milosc-jest-jak-ocean
to jest chu jowe
Dokładnie.
Ja nigdy do niego nic nie miałem. Ale teraz go polubiłem :)
Odpowiedzszkoda że mu serce w parze z rozumem nie idzie , prawda jest taka że to idiota ..., tym sposobem chce zmienić swój wizerunek. intencje zupełnie nie szczere
OdpowiedzSaleta to błazen
Odpowiedzpod tym względem mega szacun :D
OdpowiedzA ja uważam go za chama i intryganta. Myślę, że posunął się nawet do tego stopnia, żeby wykorzystać chore dziecko i jego pogrzeb tylko do tego, żeby się wypromować i żeby wszyscy uważali go za takiego, jak ty, autorze demotywatora.
OdpowiedzNie wydaje mi się, bym się wypromował, gdyż to mój pierwszy demotywator.
Najman zaimponował mnie tym, co zrobił, dlatego że nie musiał tego robić, zrobił to z serca.
Może i chciał się popisać, ale prawda jest jedna: Pieniądze dał.
Zadaj sobie jedno pytanie: Oddałbyś 50tys? :)
Nie jest słabym boksere. Pięknie walczył z Saletą. Saleta też jest dobr, ale wygrał, bo go przydusił. Pomijając to wszytsko ja uwazam Najmana za świetnego faceta.
Odpowiedzpokłon
OdpowiedzSzacun
OdpowiedzDobrze wiedzieć,że mimo "opluwania" przez opinię publiczną, nie robi tego na pokaz i nie wywyższa się swoją dobrocią jak to zwykle bywa. Szanuje takich honorowych ludzi;]
OdpowiedzCo za idiota! mógł przekazać ta kasę na rzecz innego dziecka. Teraz starzy Mateusza mają nagrodę pocieszenia, wyremontują sobie mieszkanie po okresie żałoby i cały hajs pójdzie w nich. Zamiast tego powinien przekazać pieniądze na inne potrzebujące dziecko i faktycznie uratować życie! Nie dość że kiepski bokser, to jeszcze idiota...
Odpowiedzdomu niemuszą remontowac bo maja ladny a te pieniadze mogl przekazac tobie bo masz cos z mozgiem ;))
Liczy się honor i dotrzymanie słowa, a nie to co pomyśli opinia publiczna i tacy ignoranci jak Ty!;]
Ja nie mogę. Czy tak trudno jest sklecić poprawny podpis pod obrazkiem?? "Kilkanaście godzin po zakończeniu gali chłopiec zmarł. Jednak nie złamał obietnicy (...)" - zmarły chłopiec nie złamał obietnicy? Obieciał? Tą walkę? No proszę, polski naprawdę nie jest taki trudny, wystarczy dwa razy przeczytać to, co się napisało!
Odpowiedzdemot: Nagroda pocieszenia za śmierć syna:zamiast uratowania życia innego dziecka
OdpowiedzBardzo współczuję rodzinie chłopaka. Szczerze.
Pomyślałam tylko właśnie o tym co im po tej kasie. Ale tutaj jednak Najman OBIECAŁ chłopcu ,że da im pieniądze. Słowa dotrzymał. A co się z nimi zrobi, to nie jego już sprawa. Uważam,że nie tym razem Marcin da pieniądze na chore dziecko.
O Marcinie Najmanie trzeba powiedzieć jedno: jest genialnym negocjatorem, maksymalnie elokwentnym, rezolutnym i cwanym gościem. Dlaczego? bo jako totalne bokserskie beztalencie i anonimowa z początku postać załawił sobie udział w popularnym reality show, walkę o mistrzostwo Polski z polską nadzieją wagi ciężkiej- Andrzejem Wawrzykiem, walke z jedną z najbardziej medialnych postaci w Polsce- Pudzianem i mimo sromotnych klęsk kolejną walke na gali marketinkowego giganta(KSW) z równie popularnym co Pudzian Saletą. Niedługo przepadnie w niepamięci jako sportowiec, ale może zrobić brawurową karierę jako promotor.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 27 September 2010 2010 22:51
OdpowiedzNajman chyba sam zlepił tego demota i wymyślił tą historie.. ;] Ratuje swoja opinie na demotach, bo media juz go nie chcą.
OdpowiedzOn powiedział, że dzieciak wygrał, bo nie chciał się przyznać do porażki i do tego, że jest gorszy. Na tej konferencji powtarzał tylko jak to obił Saletę, jak Saleta przewrócił się po pierwszym sierpowym i jak Saleta jest słaby - chociaż to Saleta wygrał. Co z tego, że dostał więcej ciosów jak pokazał, że ma jaja i nie odklepał po byle duszeniu.
OdpowiedzDemot słaby!
Według mnie to walkę z Saletą wygrał, a poza tym słowa Salety po tak kiepskiej walce były żenujące - gdyby wygrał w prawdziwej walce, a nie przypadkowo, to mógłby coś takiego mówić.
OdpowiedzNajman zyskał wiele w moich oczach. Człowiek honoru i danego słowa. A co do pieniędzy, nie mógł im dać komu innemu, bo to właśnie tej matce obiecał i temu dzieciaczkowi. Nie mówcie co powinna matka a czego nie, nie wasz zasrany interes. Facet dotrzymał słowa, to się liczy.
Odpowiedzo boże ! Co wy tak mielsicie do tego Najmana to ja nie wiem ! To jest porzadny facet tylko za dużo się wychwalał ! Bo Pudzian ? Pudzian to dno totalne i kazdy sie tak nim podnieca a walczy z samymi kelnerami ! 1 porzadna walka w ktorej dostal łomot ! Jak media moga nazywac Salete sportowcem ?! ten facet to celebryta ! On nie jest sportowcem ! Najman go pobił a Saleta kozacko przy dużej ilości szczęscia go przydusił i po walce też kozaczył !
OdpowiedzPodobno Saleta mowi ze moza go skusic jeszcze Gołota (Nie przepadaja za sobą) W 2006 po walce z McBride Andrew pokazął mu srodkowy palec bo Saleta twierdził że on nie ma zadnych szans , wygrywając pozniej przez KO w 6 rundzie !
Jeżeli tak będzie to Gołota zniesie tego cwaniaka w 1 rundzie i mimo że kibicuje Adamkowi to nic do Gołoty nie mam , przeciwnie szanuej go ale będe sie cieszył jeżeli dojdzie do tej walki i Andrzej obije tego cwaniaka
Piekny gest nie powiem,co nie zmienia faktu,ze jest idiota i do tego "wyzej sra niz dupe ma". Dziekuje,dobranoc
Odpowiedzpoczytajcie komentarze, jak niewielka stosunkowo kwota oddana na cele dobroczynne może zrehabilitować zszarganą reputacje. świetny chwyt marketingowy, lub też zagranie strategiczne jak kto woli. Nie sądzę żeby był to przejaw altruizmu
OdpowiedzŚwięte słowa. Najman aktywnie wspiera akcje harytatywne. I to jest ok. Ale zawsze, "dziwnym trafem", media muszą się o tym dowiedzieć. Lansowanie się szlachetnością? Moim zdaniem to słabe, choć obie strony korzystają.
Najman to zrobił pod publike.. kasy ma dosc
OdpowiedzTacy powinni być sportowcy
OdpowiedzTo tylko kolejny dowod, jak telewizja manipuluje, a potem ludzie glosuja na starych bolszewikow... ;]
Odpowiedzszacunek za to
Odpowiedzdostał po dupie to oddał, żeby znowu o nim gadano...zrobił to dla rozgłosu a nie z dobrego serca
Odpowiedzon nie jest nie był i nigdy nie bedzie bokserem
Odpowiedznie dał by kasy - powiedzieli by, że sknera bez honoru.. dał kase - mówią, że zrobił to dla lansu.. brak mi słów.. podejrzewam, że ponad 99% tych śmiało oceniających Marcina internetowych "bohaterów", w życiu nawet nie wysłało sms'a POMAGAM, a po jednym prostym od niego leżeli by płasko jak deski
OdpowiedzTrue demot!! Aż mam łzy w oczach- nic mnie tak mocno nie poruszyło, a ostatnio mam ostro pod górkę.
Odpowiedzszacuneczek =) +
OdpowiedzHmm... tak sobie myślę, czemu Najman wcześniej nie dał kasy na leczenie? Nie wydaje mi się żeby taki gwiazdor jak Marcin Najman musiał czekać do następnej walki, żeby pomóc chłopakowi.
OdpowiedzTeraz odrazu wszyscy szanują najmana?? żal mi was ja już go lubiłem od dawana i miałem nadzieje że to on wygra walkę bo saleta był za mądry
OdpowiedzNiesamowity koleś wielki + rzadko kto by tak postąpił tym bardziej że na pewno za walkę nie dostał 500zł wielki szacunek dla niego jako dla człowieka o wielkim sercu.
OdpowiedzRaczi czemu głupoty piszesz?? jak to Najman nie poinformował, a mówienie o tym przed walką to nie informowanie?? poza tym ta matka to niezla k... zamiast przekazać tą kase na ratownie innych dzieci to postawi "mauzoleum" dla swojego bo co ja inni obchodza przeciez to jej sie nalezy:/
Odpowiedzi oto po raz kolejny wyszło ludzkie zakłamanie i kur***two... gdyby nie było tu tego demota to wszyscy dalej by się z niego śmiali i wymyślali kolejne debilne pomysły typu gwiazdy walczą z Najmanem! Ludzie kur***wasza mać albo trzymajcie się jednej wersji od początku do końca czyli lubię go albo nie lubię go niezależnie od tego co zrobił albo po prostu odje***cie się od człowieka! Ja o Najmanie nigdy nic złego nie powiedziałem bo nie interesują mnie walki i szczerze mówiąc nic o nim nie wiem... każdego minusa uznam za przyznanie mi racji
OdpowiedzI te ździwienie w oczach po przeczytaniu demota, nie?
OdpowiedzWiększość z Was właśnie pokazuje jak daje się manipulować przez media.. Żałośni jesteście..
Komedia i tyle.Można Wami manipulować jak autkami na sterowanie.Najman to zwykła świnia i pozorant.Gbur i straszny
cham.Pokazał swoje oblicze tysiące razy.Teraz wykonał gest,który powinien wręcz wykonać!Z ramach przeprosin za
całe swoje cwaniactwo!Jakim cudem ten człowiek z zera stał się bohaterem??Potrzebował aż takiego rozgłosu by
oddać te pieniążki nieszczęśliwej rodzinie??Sądzę że nie!Jest wielu artystów,celebrytów,którzy systematycznie
wspierają ludzi w nieszczęściu,ale nikt nie wylatuje z tym do TV od razu!!Zwykły pozorant i tyle.Dobrze,że choć
raz wydał swoje niezasłużone pieniądze na szczytny cel!A rodzinie dzieciaczka szczerze współczuję,serce pęka...
EDIT:
minusujcie sobie,za kilka tygodni i tak będziecie go wyśmiewać bo nadepnie sobie na sznurówkę pseudo "fighter"
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 September 2010 2010 14:40
Odpowiedzteraz wszyscy go szanuja a ile domotow powstało które go wyśniewają? ŻAL
Odpowiedzkażdy z nas jest skazany na porażke- myśle to to bezinteresowna pomoc nie żadne usprawiedliwienie...moze nie ma co z pieniędzmi robic i wykorzystuje je w szczytnych celach:D
Odpowiedz[+] dla Najmana.
OdpowiedzOn nie jest bokserem ...
Odpowiedzszkoda tylko ze kazdy o tym wiedzial i wszystko bylo rbione pod publike aby odbudowac reputacje społeczną...czemu o tym nie wspomniano?
Odpowiedz