Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
5361 6286
-

Zobacz także:


S shadew
+154 / 164

Ja bym chciał się dowiedzieć jakie jest źródło owej informacji

Odpowiedz
everblue1981
+179 / 193

Cudzołóstwo to zdrada małżeńska wiec coś tu nie pasuje

KeyserSoze
+92 / 112

Co drugi demot tekstowy musi mieć błędy. Nauczcie się pisać debile.

A Ashardon
+112 / 118

Zaczyna mnie już mocna wpieniać zamieszczanie przez administratorów tego serwisu, przeróżnych pseudo-naukowych teorii na łamach tego portalu. Jego ideą nie było chyba ogłupianie społeczeństwa? Jak wiadomo, kłamstwo powtarzane 1000 razy staje się prawdą, niestety.

kiraftw
+17 / 27

jakies zrodelko??

Voyt
+25 / 25

po "fakcie" o kichaniu to ja się boję takie rzeczy nauczycielowi mówić

H Hefalump
+23 / 23

Za takie "błyszczenie", to w najlepszym razie by mnie wyśmiano.

E edwood3
+16 / 22

gdyby nie te komentarze, to byłaby prowokacja doskonała ; > sądząc po podpisie autor bardzo dobrze wiedział, że historia jest arcyniedorzeczna i że uwierzą w nią jedynie ignoranci totalni. a ja umierałbym ze śmiechu, gdyby ktoś u mnie na lekcji błysnął taką ciekawostką, bo idę o zakład, że pewnie nie jeden i nie dwóch popisze się takim brakiem wiedzy na hiście ; > no masz plusa dużego ode mnie.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 12 October 2010 2010 20:03

M Mundugumur
0 / 4

A to nie jest od Foxtrot Uniform Charlie Kilo przypadkiem? :P

veCt
+2 / 2

kolejna miejska legenda, a admini dalej to wrzucają, super.

R Raos
+7 / 15

W Polsce to byłaby K.U.R.W.A - Król Ustalił Ruchaj Więc Ano

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 October 2010 2010 7:25

malleo
+3 / 11

demot:dzisiejsze demotywatory:demotywują prawdziwe demotywatory

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 October 2010 2010 9:06

G GeneralLufa
+5 / 5

chciałbym jeszcze dodać, że w tzw. "dawnych czasach" ludzie się pie**przyli jak króliki z powodu wysokiej śmiertelności, żeby przynajmniej zachować ciągłość rodzin. Gdyby król im tego zabronił, to nie o Vladzie mówiłoby się "Palownik"...

feliksa
+1 / 1

No cóż, jeśli chodzi o mnie to nie zamierzam `zabłynać na lekcjach historii ;P

T teraztomniewkurwiliscie
0 / 0

@GeneralLufa Zwłaszcza, że dla króla im więcej obywateli, tym lepiej, po co miałby ograniczać rozmnażanie? Aha, "ciekawostka" - nie każdy niezabezpieczony stosunek kończy się zapłodnieniem, król musiałby spędzić sporo czasu na wydawaniu zezwoleń na seks.

Olsea
0 / 0

Raz, że cudzołóstwo to zdrada, a gdyby założyć, że chodziło mu o seks- to jak oni żyli? @_@ Anglicy wymarliby, bo pomyślcie... Król nie mógłby tylu ludziom zgody dawać. A kara za to ?Jaka? Szubienica?Coś mi tu ewidentnie nie pasuje...

Qrvishon
-2 / 2

kolejna bajka którą łykną dzieci, a ja po raz kolejny protestuje przeciw szerzeniu nieprawdy na głównej

O olenia
+66 / 78

za wikipedią:

The word "fuck" did not come from any of the following:

* "File Under Carnal Knowledge"
* "Fornication Under the Christian King"
* "Fornication Under the Command of the King"
* "Fornication Under the Consent of the King"
* "Fornication Under Carnal/Cardinal Knowledge"
* "False Use of Carnal Knowledge"
* "Felonious Use of Carnal Knowledge"
* "Felonious Unlawful Carnal Knowledge"
* "Full-On Unlawful Carnal Knowledge"
* "For Unlawful Carnal Knowledge"
* "Found Under Carnal Knowledge"
* "Found Unlawful Carnal Knowledge"
* "Forced Unlawful Carnal Knowledge" (referring to the crime of rape)

legendy miejskie.

Odpowiedz
cnodax
+41 / 45

Kolejny demot, który dostał się na główna przez robienie ludzi w wała :/

Zdenekk
+15 / 21

@Olenia: dobrze wyszukany dowód na fałszywość twierdzenia w democie. To tzw. "urban legend" (jak Czarna Wołga) można o tym poczytać na angielskiej wikipedi.

Q qwertyasd
+1 / 19

No spodziewałem się tego :D Gdyby to co napisał autor demota było prawdą to Anglia liczyłaby dziś z 3000 osób najwyżej :D . Ale mam jedno ale. Możecie nie pisać w Polsce pseudo-angielszczyzną? Po co pisać urban legend? Przecież jest polski odpowiednik. Legendy miejskie.

R Rakujitsu
+7 / 7

"Origin of ....
akin to Dutch fokken to breed (cattle), Swedish dial. fókka to c o p u l a t e
First Known Use: circa 1503"

za Encyclopaedia Britannica. kto by sie spodziewal ze zrodloslow mozna znalezc w slowniku

PrawdziwaKura
+2 / 4

Własnie chciałam dodać to samo... :D
Eh, a ludzie potem łykają takie głupoty :/

A acidman
+3 / 3

wg etymologów 'fuck' pochodzi od niemieckiego czasownika 'ficken' i nie jest żadnym akronimem.

Akronimy to zresztą śpiewka ostatnich 150, może 200 lat.

S SanityFair
0 / 0

Britannica twierdzi, że ok. 1503, choć pierwsze odnotowane użycie naszego słówka "na piśmie" i po angielsku (wówczas jako: "fuccant") datuje się na 1475 w poemacie satyrycznym "Flen Flyys".

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 October 2010 2010 8:51

S serrosuaw
+24 / 32

Bzdura, to są tylko domysły, niczym nie potwierdzone. Masa osób próbowała stworzyć ze słowa fuck akronim i próbować go odczytać.

Odpowiedz
Halford
+16 / 22

gówno prawda a nie zabłysnąć, zaraz pół szkoły będzie tym operować

Odpowiedz
H hajsu
+10 / 14

Znajomy admina? akyyysz z tymi zmyślonymi teoriami;p

Odpowiedz
nathaneal666
+34 / 42

Niezłym trzeba być debilem żeby uwierzyć w takie bzdury, a jeszcze większym żeby wrzucić to na główną

Odpowiedz
K kaniak
+15 / 17

Takiego dennego i naiwnego demota nie widziałam dawno w poczekalni, a co dopiero na głównej?! Przeginka...

Odpowiedz
A Avengers
+8 / 10

pewnie jak ktoś przychodził w gości i widział tą plakietkę tak mówił :)

rasko
+45 / 45

zacznijmy od tego ze "w dawnych czasach w Anglii", i gdziekolwiek indziej czytać potrafili jedynie mnisi, ksieża i wysoko postawieni urzędnicy.

Odpowiedz
B Bundziak
+12 / 14

I to mi się podoba! Naukowe obalenie jakiejś bzdury, a nie pisanie: to niemożliwe, autor jest idiotą. Już Cię lubię;)

N naxster
+16 / 18

Wyobraźcie sobie króla który godzinami przegląda zgłoszenia jakiś chłopków o posiadanie dziecka...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 October 2010 2010 18:40

K kaniak
+3 / 7

Tak, mnie też śmieszy ta wizja :D

Namster
0 / 8

Skoro to jest na głównej to nie tylko ja ale cała moja klasa zabłyśnie na historii... ;/

Odpowiedz
E Ecik
0 / 4

The word fuck did not originate as an acronym. It crept, fully formed, into the English language from Dutch or Low German around the 15th century (it's impossible to say precisely when because so little documentary evidence exists, probably due to the fact that the word was so taboo throughout its early history that people were afraid to write it down). The American Heritage Dictionary says its first known occurrence in English literature was in the satirical poem "Flen, Flyss" (c.1500), where it was not only disguised as a Latin word but encrypted — gxddbov — which has been deciphered as fuccant, pseudo-Latin for "they fuck."

sauce: http://urbanlegends.about.com/library/bl-f-word.htm

Odpowiedz
Albiorix
+11 / 15

Nikt nie potrzebował zezwolenia na seks z własną żoną. W XIV wieku zdrada małżeńska jak i seks przedmałżeński bywały karane (zwykle chłostą). Po zarazie w 1340 król Anglii tymczasowo zniósł kary żeby populacja mogła szybciej się odnowić. Stąd "Fornication Under Consent of the King". Związek tego skrótu ze słówkiem F** to legenda miejska.

Odpowiedz
Z ZEDu
+4 / 10

Z tym demotem jest jak z informacją w radiu erewań o tym ze w Moskwie rowery rozdają. Chodziło o zgodę nie na seks tylko na małżeństwo, nie u króla a u pana. potwierdzeń nikt nie dawał a jedną z teorii powstania słowa fuck jest ta przytoczona przez Albiorixa.

B bialy
+4 / 4

Wikipedia a propos teorii, którą nam przedstawiłeś:

Another theory is that of a royal permission. During the Black Death in the Middle Ages, towns were trying to control populations and their interactions. Since uncontaminated resources were scarce, many towns required permission to have children. Hence, the legend goes, that couples that were having children were required to first obtain royal permission (usually from a local magistrate or lord) and then place a sign somewhere visible from the road in their home that said "Fornicating Under Consent of King", which was later shortened to "FUCK". This story is hard to document but has persisted in oral and literary traditions for many years; however, it has been demonstrated to be an urban legend.[9]

Odpowiedz
martiniquaa
+11 / 13

Kurcze demoty schodzą na psy. A Adminowi pewnie skończył się zapas dopalaczy i dlatego taki shit na główną dodaje

Odpowiedz
C cukier93
+11 / 11

Ja to już dziękuję za błyszczenie pomysłami z głównej. Jak zrobiłem ciasto w 5 min to później godz. sprzątałem całą kuchnie. Teraz mam błyszczeć na Historii nic z tego

Odpowiedz
M mightylord
+8 / 8

hahaha rozwaliłeś mnie z tym ciastkiem:P

M Machixami
+2 / 4

a umieli oni odczytac to co bylo napisane na tej plakietce?

Odpowiedz
A atlantis86
+7 / 7

Brawo adminie, brawo. Pochwaliłeś się właśnie "wybitnymi" możliwościami intelektualnymi, skoro byle bzdurę wrzucasz na główną.

Odpowiedz
LeChuck
+6 / 6

Administrator demotów chyba jest na podobnym poziomie co ten co wrzucił tą bzdurę. Jak to możliwe że to jest na głównej i że ma aż tyle pozytywnych ocen?!

Odpowiedz
T TheRox
+3 / 7

chyba admina zmienili... bo takie szajsy ida na glowna ze to jest masakra kto tak uważa niech da +

Odpowiedz
Rysa619
+1 / 1

gorzej jak nauczyciel też demoty ogląda...

Odpowiedz
H Hefalump
+1 / 1

Gorzej, jak nauczyciel zna przedmiot, którego uczy.

Moooras
+1 / 1

W następnym democie napisz skąd sie wzięło popularne słowo "OK"

Odpowiedz
M min3zn
+1 / 3

Zero killed = O.K.

T telecaster1951
+1 / 1

To już kiedyś było na demotach, z tym że nie pamiętam, czy na Polskich czy amerykańskich, ale administracja usunęła z głównej, bo TO JEST MIEJSKA LEGENDA.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 12 October 2010 2010 18:14

Odpowiedz
T4yFa
+1 / 3

False etymologies
One reason that the word fuck is so hard to trace etymologically is that it was used far more extensively in common speech than in easily traceable written forms. There are several urban-legend false etymologies postulating an acronymic origin for the word. None of these acronyms were ever heard before the 1960s, according to the authoritative lexicographical work The F-Word, and thus are backronyms. In any event, the word fuck has been in use far too long for some of these supposed origins to be possible. Some of these urban legends are that the word fuck came from Irish law. If a couple were caught committing adultery, they would be punished "For Unlawful Carnal Knowledge In the Nude", with "FUCKIN" written on the stocks above them to denote the crime. Another theory is that of a royal permission. During the Black Death in the Middle Ages, towns were trying to control populations and their interactions. Since uncontaminated resources were scarce, many towns required permission to have children. Hence, the legend goes, that couples that were having children were required to first obtain royal permission (usually from a local magistrate or lord) and then place a sign somewhere visible from the road in their home that said "Fornicating Under Consent of King", which was later shortened to "FUCK". This story is hard to document but has persisted in oral and literary traditions for many years; however, it has been demonstrated to be an urban legend.[9]

"False"
http://en.wikipedia.org/wiki/Fuck

Odpowiedz
lukas85as
-1 / 5

właśnie gdzie jest źródło skąd mam wiedzieć że to nie jest sciema:D dziwne jak będąc małżeństwem trzeba prosić o zgodę na sex ...

Odpowiedz
lou99lou
+1 / 1

One reason that the word fuck is so hard to trace etymologically is that it was used far more extensively in common speech than in easily traceable written forms. There are several urban-legend false etymologies postulating an acronymic origin for the word. None of these acronyms were ever heard before the 1960s, according to the authoritative lexicographical work The F-Word, and thus are backronyms. In any event, the word fuck has been in use far too long for some of these supposed origins to be possible. Some of these urban legends are that the word fuck came from Irish law. If a couple were caught committing adultery, they would be punished "For Unlawful Carnal Knowledge In the Nude", with "FUCKIN" written on the stocks above them to denote the crime. Another theory is that of a royal permission. During the Black Death in the Middle Ages, towns were trying to control populations and their interactions. Since uncontaminated resources were scarce, many towns required permission to have children. Hence, the legend goes, that couples that were having children were required to first obtain royal permission (usually from a local magistrate or lord) and then place a sign somewhere visible from the road in their home that said "Fornicating Under Consent of King", which was later shortened to "FUCK". This story is hard to document but has persisted in oral and literary traditions for many years; however, it has been demonstrated to be an urban legend.[9]http://en.wikipedia.org/wiki/Fuck

Odpowiedz
R rigwawa
0 / 0

Właśnie chciałem wkleić ten fragment, ubiegłeś/łaś mnie ;)

Zhipes
0 / 2

nie, nie zabłysnę, bo większość ciekawostek z demotów okazuje się być nieprawdą

Odpowiedz
JohnSquire
0 / 0

kolejna miejska legenda ktora jest przedstawiana jako prawda na glownej

Odpowiedz
D demon12
-1 / 1

Większej bredni, bzdury nie słyszałem. O pierwszej nocy owszem ale to...

Odpowiedz
K kontrastowa
+4 / 4

szkoda tylko, ze nie prawda. Z tego co pamietam na angielskiej wikipedii nawet jest o tym mowa (ale nie gwarantuje, bo jakis czas temu o tym czytalam). chyba ze ktos wierzy w smoka wawelskiego i tego goscia, kumpla chlopaka mojej siostry , ktory dostal sie na Harvard, Cambridge i zdal stara mature piszac zamiast wypracowania na temat ryzyka 'to jest wlasnie ryzyko'.
Pozdrawiam autora, zapewne znamienitego znawce historii i kultury krajow anglofonicznych

Odpowiedz
V vitor
+6 / 6

Pomyślcie, ile zajaranych w tym momencie dzieci jest za głupich żeby przeczytać w komentarzach o tym że to bzdura. Już słyszę te pierdoły wygadywane w każdej szkole..

Odpowiedz
J Jano
+1 / 1

I oto cała historia jak kolejne zwierzę z miotu debili chciało zapanować na chwilę demotywatorami. Tak, pozdrawiam Ciebie autorze.

Odpowiedz
P paankracyk
+1 / 3

Cudzolustwo? Czyli jak facet z zonka sobie swawoli to cudzolozy? Powaznie?

Odpowiedz
M Muminpatryk
+4 / 4

Jestem Historykiem z zamiłowania ale takiego "gów.na" to nie słyszałem

Odpowiedz
G Geburstag
-5 / 5

l0l zablysnac? ehe... jak bym to powiedzial to laczka bym dostal i wypad za drzwi za wypowidanie sie nie na temat i to tkae gowno ktore wogole sie nie przyda... ja juz to fiu fiu temu slyszalem (2lata) i jakos nie szpanuje.

Odpowiedz
slawo0
+3 / 3

powiedziałem babce od historii to tylko że ona powiedziała ze też ogląda demotywatory.. :/

Odpowiedz
W wibrys
0 / 0

Word History: The obscenity fuck is a very old word and has been considered shocking from the first, though it is seen in print much more often now than in the past. Its first known occurrence, in code because of its unacceptability, is in a poem composed in a mixture of Latin and English sometime before 1500. The poem, which satirizes the Carmelite friars of Cambridge, England, takes its title, "Flen flyys," from the first words of its opening line, "Flen, flyys, and freris," that is, "fleas, flies, and friars." The line that contains fuck reads "Non sunt in coeli, quia gxddbov xxkxzt pg ifmk." The Latin words "Non sunt in coeli, quia," mean "they [the friars] are not in heaven, since." The code "gxddbov xxkxzt pg ifmk" is easily broken by simply substituting the preceding letter in the alphabet, keeping in mind differences in the alphabet and in spelling between then and now: i was then used for both i and j; v was used for both u and v; and vv was used for w. This yields "fvccant [a fake Latin form] vvivys of heli." The whole thus reads in translation: "They are not in heaven because they fuck wives of Ely [a town near Cambridge]."

Odpowiedz
M mervell
+12 / 12

demot:Teraz już wiesz:jak zrobić z siebie idiotę

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 12 October 2010 2010 20:44

Odpowiedz
jamiegreene
+3 / 3

Mit jak najbardziej. W szczególności, że jest to typowo germańskie słowo, które występuje w nieco innych formach w języku niemieckim, norweskim, szwedzkim i duńskim na przykład.

Odpowiedz
M michajak14
+2 / 2

na angielskiej wikipedii Fornication Under Consent of the King wpisane jest w części fałszywych etymologii -.- napisane jest, że słowo fuck nie wywodzi sie z nastepujacych bla bla bla ;|

Airie
+1 / 3

FORNICATION = kopulacja. Kto cię dziecko angielskiego uczył?

Odpowiedz
R Rado05
-3 / 3

wydaje mi sie ze zamiast consent powinno byc command
gdzies o tym czytalem i bylo to podane w takiej wlasnie wersji

Odpowiedz
M marfi24
+1 / 1

sam to wymysliles chyba koles i nie znasz znaczenia prostych słow pisanych przez siebie. -

Odpowiedz
A abscessus
+1 / 1

Doprawdy? :D Naucz się angielskiego i zajrzyj na angielskie wiki.. Ew. przeczytaj powyższe komenty..

Xaffarin
+1 / 1

bajeczka wymyslona przez kogos kto chcial byc slawny na demotach

Odpowiedz
L lintu
-3 / 3

A nikt nie zrozumiał, że cały demot to po prostu faktycznie prowokacja, mająca na celu ośmieszenie kogoś, kto chciałby później błysnąć tą wiedzą.

Odpowiedz
mkbor
0 / 0

Taak, a co z niemieckim "ficken"? Podobieństwo przypadkowe?
Bardzo łatwo obalić ten demot...

Odpowiedz
myself7
0 / 0

Kiedys, pare lat temu, trafilem w sieci na inna wersje tego mitu. Lecialo to mniej wiecej tak, ze "wyniszczona wojnami i zarazami Anglia cierpiala z powodu nizu demograficznego, dlatego owczesny krol wydal rozporzadzenie 'fornicate under command of the king', co w wolnym tlumaczeniu mozna tlumaczyc jako 'cudzolozyc na rozkaz krola'". I ta wersja wydaje sie logiczniejsza, chociaz, jak wspomnialem, to jest MIT! Albo autor celowo chcial wprowadzic w blad uzytkownikow serwisu (w co watpie), albo jest dzieciakiem, ktore nie potrafi nawet dobrze przepisac jakiegos tekstu z innej strony. Zabierac to z glownej!

Odpowiedz
M MrBedi
0 / 0

Mnie się wydaje że autor w ogóle nie pomyślał że ktoś to weźmie na serio.;P

Odpowiedz
szabja
0 / 0

co za bzdura! Nie wiesz? NIE PISZ! [-]!

Odpowiedz
D darkelf1979
0 / 0

Większość i tak w to uwierzyła, dzieciarnia wierzy we wszystko co pojawia się na demotach :)

Odpowiedz
D Dimitroff
+1 / 1

O Jezu, i po co rozpowszechniać na głównej takie brednie, Panowie admini? Jeszcze nie zdajecie sobie sprawy z ogromu swojego wpływu na ludzi?

Odpowiedz
M MaciekPL1992
0 / 0

During the Black Death in the Middle Ages, towns were trying to control populations and their interactions. Since uncontaminated resources were scarce, many towns required permission to have children. Hence, the legend goes, that couples that were having children were required to first obtain royal permission (usually from a local magistrate or lord) and then place a sign somewhere visible from the road in their home that said "Fornicating Under Consent of King", which was later shortened to "FUCK". This story is hard to document but has persisted in oral and literary traditions for many years; however, it has been demonstrated to be an urban legend... URBAN LEGEND - Mit nigdy nie potwierdzony..Najpierw sprawdzajcie, potem gadajcie. Dziękuje, Dobranoc.

Odpowiedz
T tttt
0 / 0

...raczej jak zrobić z siebie naiwnego błazna, tudzież papugę. Teraz oczekuję na podobną anal-izę pokrewnego niemieckiego "ficken" ;))

Odpowiedz
spoyler
-2 / 2

W dawnych czasach Polska wraz ze swym zacnym społeczeństwem, borykając się z problemami wojen, konfliktów wewnętrznych, patologią panującego ustroju oraz wiecznie żywym, wręcz arytmetycznie postępującym hobby narodowym - kretynizmem, skłaniała do zadumy...
Pewnego dnia niejaki chłop Maciej stanął na polu, zmierzył wzrokiem ziemię swą Ojczystą po czym emocje wyraził w jednym słowie zawarte...

Tym sposobem zaistniało popularne dziś słowo: "Ku*wa mać!"

;)

Odpowiedz
B badylon
-2 / 2

Nie sezam Ten wyraz pojawił się w Anglii kiedy to kraj dotkniety był wieloma plagami przez co populacja spadła. Wtedy król wydał rozporzadzenie, żeby powstrzymać karanie cudzołóstwa. Pary, które chciały sie tego dopuścić dostawały od króla specjalną zgodę i wieszały na drzwiach karteczkę z napisem "Fornicate Under Command of the King" (Cudzołożyć na rozkaz króla) w skórcie: FUCK. :)

Odpowiedz
M mkaczorowski86
0 / 0

To jest największa ściema jaką kiedykolwiek słyszałem. Zabawna ale mało prawdziwa:)Etymologia słowa "fuck" jest nieznana. Przyjmuje się, że pochodzi ono od słów Germańskich oznaczających, uderzenie, pocieranie i uprawianie seksu.

Odpowiedz
U urski
0 / 0

z angielskiej wikipedii, zwrocic uwage na pierwsze 2 slowa i ostatnie 2 zdania:

False etymologies

One reason that the word fuck is so hard to trace etymologically is that it was used far more extensively in common speech than in easily traceable written forms. There are several urban-legend false etymologies postulating an acronymic origin for the word. None of these acronyms were ever heard before the 1960s, according to the authoritative lexicographical work The F-Word, and thus are backronyms. In any event, the word fuck has been in use far too long for some of these supposed origins to be possible. Some of these urban legends are that the word fuck came from Irish law. If a couple were caught committing adultery, they would be punished "For Unlawful Carnal Knowledge In the Nude", with "FUCKIN" written on the stocks above them to denote the crime. Another theory is that of a royal permission. During the Black Death in the Middle Ages, towns were trying to control populations and their interactions. Since uncontaminated resources were scarce, many towns required permission to have children. Hence, the legend goes, that couples that were having children were required to first obtain royal permission (usually from a local magistrate or lord) and then place a sign somewhere visible from the road in their home that said "Fornicating Under Consent of King", which was later shortened to "FUCK". This story is hard to document but has persisted in oral and literary traditions for many years; however, it has been demonstrated to be an urban legend.[9]

innymi słowy równie dobrze mozesz blysnac na historii bajka o smoku wawelskim

Odpowiedz
M Maladie
+1 / 1

Autorowi demota gratuluję pomysłu na wzburzenie użytkowników. Historyjka bzdurna ale jaką burze wywołała. :D

Odpowiedz
B Bogner1974
0 / 0

"W dawnych czasach, kiedy prawie nikt w Anglii nie umiał pisać ani czytać, ludzie dostawali plakietkę..."

Odpowiedz
MastahJay
0 / 0

Proponuje obejrzec film dokumentalny pt. "Fuck", ktory obala ta teorie z "Fornication Under..." jak i kilka innych. Jak ktos chce zablysnac na historii propagujac falszywe opowiesci, bez zadnych udokumentowanych zrodel - prosze bardzo.

Odpowiedz
SayHello
0 / 0

wszystko ładnie, piękne a źródło gdzie? nikt nie może znaleźć? bulszit a nie demot w takim razie

Odpowiedz
asiaczek102
-1 / 1

Dzięki, moi koledzy z klasy też wchodzą na demoty, więc nie mam czym zabłysnąć.

Odpowiedz
K k02m3n3k
+1 / 1

Czy admin to na prawde taki mózg, że nie domyśli się, że ta historia jest z dupy wyjęta?

Odpowiedz
kisiel254
0 / 0

bzdura kompletna... słowo 'fuck' było kiedyś synonimem słowa 'push', przykładowo mówiło się 'fuck the door' w sensie 'pchnij (otwórz) drzwi'. tak nam przynajmniej tłumaczył wykładowca na językoznawstwie

Odpowiedz
C chubar
0 / 0

Za angielską Wikipedią:

The word "fuck" did not come from any of the following:

* "File Under Carnal Knowledge"
* "Fornication Under the Christian King"
* "Fornication Under the Command of the King"
* "Fornication Under the Consent of the King"
* "Fornication Under Carnal/Cardinal Knowledge"
* "False Use of Carnal Knowledge"
* "Felonious Use of Carnal Knowledge"
* "Felonious Unlawful Carnal Knowledge"
* "Full-On Unlawful Carnal Knowledge"
* "For Unlawful Carnal Knowledge"
* "Found Under Carnal Knowledge"
* "Found Unlawful Carnal Knowledge"
* "Forced Unlawful Carnal Knowledge" (referring to the crime of rape)

debile... ;)

Odpowiedz
K KedziorSan
0 / 0

na angielskiej wikipedii jest też wyraźnie napisane, że ta etymologia również jest błędna...

Odpowiedz
R Roiwizd
+1 / 1

Czy ktoś wie ile lat ma admin tej strony i czy skończył już podstawówkę? Bo z tygodnia na tydzień poziom tego co ląduje na głównej wydaje mi się coraz bardziej żenujący.

Odpowiedz
LilKatie
0 / 0

Gdyby to jeszcze była prawda..




z wikipedii: the legend goes, that couples that were having children were required to first obtain royal permission (usually from a local magistrate or lord) and then place a sign somewhere visible from the road in their home that said "Fornicating Under Consent of King", which was later shortened to "FUCK". This story is hard to document but has persisted in oral and literary traditions for many years; however, it has been demonstrated to be an urban legend.[9]





Bajeczka (:

Odpowiedz
MakeMeLaugh
0 / 0

Wystarczy usiąść przy wikipedii żeby dowiedzieć się, że to NIE prawda!!Demot jest do dupy!

"The word "fuck" did not come from any of the following:
"File Under Carnal Knowledge"
"Fornication Under the Christian King"
"Fornication Under the Command of the King"
"Fornication Under the Consent of the King"'

bałwan dodał a admin przyjął.. gratulacje..

Odpowiedz
E evellica
-3 / 3

Ciekawe, kilka miesięcy temu wstawiłam demota z taką samą treścią. Został zarchiwizowany.

Odpowiedz
D dandak
-1 / 1

autor po pierwsze nie zna historii, po drugie nie zna angielskiego - słowo "fornication" oznacza spółkowanie, kopulację.

Odpowiedz
R Robi2009
-1 / 1

demot:Wikipedia:Warto skorzystać, żeby nie wyjść na idiotę

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 17 October 2010 2010 21:15

Odpowiedz
SiewcaMroku
-1 / 1

nie chce mi się czytać wszystkiego by sprawdzić czy to już ktoś zauważył ale jak się bierze za robienie demota to nawet nie słownik potrzebny tylko skupienie bo jak można napisać zabłynąć w tytule??

Odpowiedz
Havoc
-1 / 1

Po co w ogóle umieszczać takie bzdury? Jak usłyszę to od jakiegoś naiwniaka na żywo, to uśmiercę go śmiechem.

Odpowiedz
L lubago
0 / 0

Informacja wyssana z palca. Z prostek przyczyny.
"W dawnych czasach" nie było plakietek. Proste jak drut :P

Odpowiedz