Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
5215 5703
-

Zobacz także:


P pigmeje
+115 / 133

bezczelnosc i pazernosc ludzka nie zna granic.

Odpowiedz
bredny
+57 / 77

W Rosji albo się jest bogatym, albo żyje w nędzy. A co do tematu złapał bym za jaja gościa i męczył przez 20 lat.

gomp
+71 / 83

Powinni tego wnuka obciążyć odszkodowaniami, dla rodzin pomordowanych. Ciekawe co by wtedy powiedział... Co za tupet i bezczelność! Widać wdał się w dziadka.

mikil341
+5 / 43

cechy są dziedziczne w co drugim pokoleniu... Może gościu wyznaje zasadę Hitlera? ,,śmierć
jednej osoby to tragedia, tysiąca to statystyka"... W każdym razie ma nieźle w głowie narobione,
a w dodatku chce zarobić. Babcie posłać na niego! EDIT: Wybaczcie, z historii jestem noga, jeśli nie pół... - To słowa Stalina. Dzięki za poprawkę @ShawnHBKMichaels

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 22 February 2011 2011 22:09

P pk000
+2 / 16

Poje#ało go

N NetaPL
+4 / 28

Aha... to już wiem skąd kolega z klasy wziął informacje, którymi dzisiaj zabłysnął. Skurkowany musiał widzieć demota jak jeszcze był w poczekalni...

dadi10
0 / 12

je*nięty?

O Olrik
+2 / 12

Chyba go... po*ebało !

F fenomen16
+6 / 20

niech przyjdzie do mnie i to powie, swiatło mu zgasnie za zawsze..

ToG
+29 / 65

A ja go rozumiem. Nie uważam, że cokolwiek mu się należy ani, że pozew jest jakkolwiek słuszny, ale rozumiem. Ruscy do tej pory uczą się w szkołach, że działania Stalina były racjonalne, a więc uzasadnione i poniekąd właściwe. Duży odsetek ludzi "tęskni" za Stalinem i uważa czas jego rządów za najlepszy okres w dziejach Rosji. A skoro tak myślą i tego uczą się Rosjanie XXIw, to co ma myśleć przeszło 70cio letni dziadek z komunistyczną konserwą w głowie? Koleś który od urodzenia słyszał, że jego dziadek był pro, że dziadziuś był best boss ever i w ogóle: "Józef Stalin - I'm lovin' it!"? Chyba logiczne jest, że gdy ktoś burzy podwaliny jego świata to koleś buntuje się i z oburzeniem wali swoją laską gdzie popadnie. Winne są tylko i wyłącznie Rosyjskie władze, które z jednej strony gloryfikują Józka i żerują na jego pozytywnej pamięci w narodzie, a z drugiej strony łapią punkty na arenie międzynarodowej przyznając, że jednak był zbrodniarzem. hmmm w sumie to mogli by mu zapłacić z własnej kieszeni, za to, że są tacy "nie zdecydowani"...

dzikrk
-5 / 13

Ciągnie jak ma okazje. On nie przejmuje się tym tak naprawdę, on chce tym zapewne zarobić i mu się nie dziwię... sam bym tak kombinował na jego miejscu.

Eminey
+1 / 19

Niech sie cieszy, ze mu ojca Niemcy nie rozstrzelali...

P piczpel
0 / 20

Mao Tse Tung zabił 65mln ludzi. Stalin tylko ok.20-30mln.
EDIT: Do tych co nie zrozumieli - "tylko" to był sarkazm.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 December 2010 2010 22:03

piter1314
0 / 8

co najwyżej może wpier*ol dostać albo podzielić ich los :/

E elforion
+8 / 10

Aspire rozumiem, że ty będziesz odpowiadał za winy swojej rodziny, przodków ewentualnie dzieci, nie zabił, tylko przez niego zginęło, i to nie jest wasz interes, nikt waszego zdania nie potrzebuje, a już na pewno nie Rosjanie, więc dajcie sobie spokój. Dziękuje ślicznie

tekwar
-5 / 9

Wg mnie, to tego wnuka powinno się wsadzić bez gadania na 240 sekund do komory gazowej...

Qrvishon
+5 / 13

A w stanach był typ co oskarżył Lecha Kaczyńskiego o molestowanie i domagał się odszkodowania. Nie można każdego debila brać na poważnie, a niestety takie demoty robią z kolesia gwiazde. Ja nawet nie wiedziałem że Józef Stalin miał wnuka!

lolson
0 / 4

Po prostu ten idiota żyje w kłamstwie i sam siebie oszukuje. Tak jak tutaj ludzie piszą powinien wnuczek płacić odszkodowania za dziadka... żeby spuchł tego mu życzę.

Jottos
+3 / 15

PRZECIEŻ STALIN BYŁ NIEWINNY! To wszystko ofiary komunizmu, a nie Dobrego Wujka Stalina!
//Mam nadzieję, że dostrzegacie ironiczne zabarwienie mojej wypowiedzi...

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 15 December 2010 2010 20:22

H hekate22
+1 / 9

Wiecie co mnie przeraża? Fakt, nadzorował to wszystko Stalin, ale ludzie, którzy rozszczelnili polskich oficerów to kto? Już odnosząc się do obozów koncentracyjnych, kto stał przy komorach? Kto rozpylał Cyklon? Dlaczego o nich się nie mówi, dlaczego się na to zgadzali? Stalin był chorym skur***, ale był geniuszem jak Hitler.

D duudduuss
-1 / 7

odnosnie ofiar katynia-nie popieram oczywiscie tego mordu ale była to zemsta na polskich oficerach ktorzy dokonali mordu na jencach wojennych w 1919 czy 20 roku.a wnuczkowi pieniądze przydałyby sie pieniadze na leczenie...

Haitilulz
+7 / 9

@hekate22, na całe szczęście Stalin był żądnym władzy kretynem, który mimo potężnych środków nie wiedział, jak to wszystko rozegrać. Nawet, jeśli był inteligentny (co sugerują źródła mówiące, że w szkole miał dobre wyniki), to nie przekładało się to na politykę czy ogólne wrażenie pozostawione po jego działaniach; zresztą z umysłem jest tak, jak z mięśniami - ćwiczenia są niezbędne do utrzymania formy. Udało mu się dojść do władzy i utrzymać dzięki atmosferze przytłaczającego strachu - nawet Hitler nie odstrzeliwał w taki sposób swoich najbardziej zaufanych podwładnych z powodu obaw o własne życie, choć wyroki wydawane przez różne środowiska w celu jego neutralizacji były nad wymiar częste. Jeśli jakiś inny samozwańczy wódz miał podobne genialne umiejętności strategiczno-taktyczne oraz ogromną charyzmę, to był nim Lenin (nawet, jeśli intelektem nie dorównywał Hitlerowi, to z całą pewnością bił go na głowę swoimi naturalnymi zdolnościami do zjednywania sobie tłumów). Stalina zaś postawiłbym w tej samej kategorii, co Mussoliniego. Nie był wystarczająco zdolny, by poprowadzić swoje państwo do zwycięstwa czy nad nim zapanować. Dlatego mimo potencjału, z czasem wszystko zaczęło się sypać. EDIT: duudduuss, powtarzasz idiotyczną wymówkę, z której ostatnio zrezygnowała nawet sama Rosja. Po pierwsze: jeńcy nie wzięli się znikąd, zostali pokonani podczas wojny polsko-bolszewickiej, w której to POLSKA się broniła - a Sowiety były najeźdźcami... więc tutaj żadne "ale" nie jest za bardzo na miejscu. Po drugie: większość tych jeńców umarła z powodu czerwonki i tyfusu, ponieważ wykończona kolejną wojną Polska nie była w stanie zapewnić normalnego poziomu życia zwykłym obywatelom, a co dopiero jeńcom z Armii Czerwonej. W internecie jest pełno publikacji na ten temat. Po trzecie: proszę o źródło informacji na temat "mordów dokonanych na jeńcach wojennych przez polskich oficerów", bo póki co - takie "odkrycia" wyglądają raczej słabo bez solidnej podstawy, którą na razie skrzętnie przed nami chowasz...

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 15 December 2010 2010 17:30

wgw
-3 / 5

wczoraj bylo na komixxach :/

L losiu75
0 / 2

tak samo jak wypedzeni niemcy chca odszkodowan, zydzi juz dostaja to co chca, a my jak zwykle tylko po dupie

M mikkk1
-4 / 6

to wnók stalina żyje?Co za poje.bany świat.Tego skur.wysyna powinni spalic na stosie.Jeszcze się zasraniec odszkodowania domaga.

S Sivusi3k
-1 / 5

Po pierwsze to democik już był. A po drugie to chciałbym spotkać tego debila na ulicy. Najpierw dostał by z bani a potem pomeczylbym go tak z pół roku (nie jestem sadystą - tylk bym kroił i solił). A potem odciąłbym fajure i czekał aż sie powoluśku skończy jego męka... Ale ze mnie gnój.

Spindler
+1 / 3

Istnieje pogloski iz w USA zyja potomkowie Hitlera. Zawarli oni pakt mowiacy iz nigdy nie beda miec potowstwa i krew Adolfa zniknie razem z nimi z naszej ziemi. Szkoda zatem ze ten pan nie ma tyle honoru. Jednak, znajac propagande rosyjska mozna dojsc do wniosku iz on naprawde w to wierzy. Dziwicie sie ze ma sprany leb? A ile razy u nas mozna usylszec 'komuno wroc'? Tak silnie dzialala propaganda ( i dziala nadal niestety).

Trevize
+28 / 34

ee a może dziadek stalin mówił mu że kocha ludzi dlatego i morduje zeby sie nie meczyli;/

Odpowiedz
R reg666
+1 / 3

je tam... z drugiej strony niech skubie rosyjskich posłów. niech żrą się tam wszyscy skoro takimi debilami są

Nafriel
0 / 2

Może i dobry, ale szkoda że na żywca zerżnięty z komixxów

T tofik1234
+4 / 8

demot dobry tylko to zdjęcie ze spychacz jest z Niemieckiego obozu z tego co pamiętam to jest Buchenwald.

Odpowiedz
2 2Nabuchodonozor
+11 / 11

W wyszukiwarce google grafika wyświetliło się pod hasłem "łagry"

T tofik1234
+8 / 8

To ktoś błędnie podpisał zdjęcie. Ta fotografia została zrobiona [po wyzwoleniu obozu przez aliantów. A ten gościu na spychaczu to brytyjski ( bądź kanadyjski szczegółów nie pamiętam) żołnierz. Jest nawet film dokumentalny z tego szybkiego pochówku.

T tofik1234
+5 / 7

Troszkę poszukałem i już z cała pewnością mogę powiedzieć ze to zdjęcie jest z niemieckiego obozu w Bergen Belsen . Wpiszcie w YouTube "Bergen Belsen Liberation " a wyskoczy wam kilka dokumentalnych nagrań z wyzwolenia obozu. Na jednym z filmów w którym jest oryginalny dźwięk można usłyszeć głos polskich więźniów.

S stefankosa
+21 / 21

widocznie wnuczek myślał podobnie jak dziadek "Śmierć jednego człowieka to tragedia, milion tylko statystyka" cóż za cynizm

Odpowiedz
Crusard
-3 / 13

On na pewno decydował za swojego dziadka... Spróbuj chociaż zrozumieć co on może czuć. Przegrał swoje życie jeszcze przed swoimi narodzinami...

Diarus
0 / 0

DOMINIUS - oto i doskonały przykład hipokryty

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 December 2010 2010 16:37

Wandejczyk
-1 / 29

Bo te wszystkie fotografie zrobili wstrętni kapitaliści, celem oszczerstw. Nie ma na nich prawdziwych zwłok, lecz rekwizyty. Dla rekwizytorów nie ma rzeczy niemożliwych. Zrobią kopie wszystkiego i wszystkich. To nie tylko rzemiosło. To cały przemysł.

Odpowiedz
B Bigrura
+2 / 2

To jest sarkazm prawda ?? Proszę powiedz że tak inaczej zwątpię w istnienie czegoś takiego jak granica głupoty ludzkiej :)

Wandejczyk
+1 / 7

@ Bigrura

Jak możesz wątpić w bezgraniczność głupoty ludzkiej? Ilość ludzi, która nie pojęła idei mojej kpiny z tego wnusia, jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że głupota rozmiarami przypomina Wszechświat, lecz pomnożony przez 40.

P piotrekp1
0 / 0

"Jak możesz wątpić w bezgraniczność głupoty ludzkiej? Ilość ludzi, która nie
pojęła idei mojej kpiny z tego wnusia" o tak, a żeby to podkreślić, trzeba było jak najbardziej skomplikować zdanie. bo kto by pisał jakieś chamskie "nie zrozumiała ironii" swoją drogą jak już zgrywamy inteligencików proszę Pana, to jak może być wszechświat pomnożony przez 40? bo ja nie rozumiem i nie wiem od kiedy mnoży się rzeczy a nie np rozmiar tak jak w tym przypadku powinno się.

lacrimosa1995
+7 / 13

na jego miejscu nie spojrzałabym swojemu narodowi nawet w oczy, ze wstydu za dziadka, a nie dopiero propagowac takie idee...

Odpowiedz
U Ursaring
+14 / 20

Stalin był mądry. Ładnie chłop w chu*a zrobił Rosję, wmawiając im, że tak naprawde był dobrym człowiekiem, i wszystko robił dla dobra państwa.

Odpowiedz
S Seba89
-4 / 6

hehe to ruscy i tak nie dostanie ani grosza w najlepszym wypadku bedzie połamany i sie zamknie a jak nie to skonczy jak opzycja czyli w wiezieniu albo w kulką w ciele

Odpowiedz
U Ursaring
+14 / 16

A germanizacja TO SPRAWA RUSKICH!!!!

Biography
+4 / 10

Człowieku, skąd ty się urwałeś?

D daniel92
-1 / 5

Świetny demotywator prawdziwy i zmusza do myślenia. Oby takich więcej(+)

Odpowiedz
D Demogorghon
+6 / 8

Powinien zażądać od naszych. Najpierw uformowaliby komisję śledczą w tej sprawie a potem by mu zapłacili

Odpowiedz
R Rob4ert
+10 / 10

Stary, nie wiem co bierzesz ale to musi być zajebiste. "Lubią" Stalina i Hitlera xD Na facebooku też się liczy? xD

Marttymock
+5 / 9

kur*a on jeszcze chce odszkodowania ??? niech rosja zapłaci odszkodowanie poszkodowanym w wojnie polakom

Odpowiedz
K kola1908
+4 / 8

hańba! nie wiem czy nie chodzi o syna stalina.podobna sytuacja jest z wojciechem jaruzelskim unika cały czas spraw sadowych (raz jest chory a innym razem nie przychodzi),a Prezydent Komorowski go zaprosił na swoje spotkanie :/ zdrajce narodowego na swoje spotkanie ;(
Jak ktos jest za młody i nie wie o co chodzi z tym jaruzelskim to się rodziców zapytajcie, ciekawe co odpowiedzą.

Odpowiedz
R Rob4ert
+3 / 5

Najpierw wyzywasz Stalina i Hitlera, a później proponujesz egzekucję w stylu nazistów i bolszewików. Zastanów się nad sobą...

L lily0991
0 / 4

nie proponuje , tylko napisane zostalo to dla przykladu - niechby wnuk pomyslal co by bylo gdyby z
nim tak sie stalo... i niech pomysli ze spotkalo to miliony osob. wiec jak by inaczej tego dziadka
nawzac?







//za moj komentarz ponizej poziomu dziekuje - nie bylo nic zlego na mojej mysli, jedynie to by sie wnuk przekonal sam jak to jest a nie chcial jeszcze nie wiadomo czego!!!

Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 14 December 2010 2010 14:34

kubok275
+4 / 6

Wyobraziłem sobie, jak taki szczyl przychodzi do Stalina na kolana i mówi "Dziadku, opowiedz mi jeszcze jedną historyjkę".

Odpowiedz
S sener
+4 / 8

kolektywizacja czyli inaczej Wielki Głód na ukrainie pochłonął 12 mln ludzi , no tak ale to hitler jest krwiożerca:]

Odpowiedz
K KoNrRiI
+8 / 10

To co się dzieje na świecie to paranoja i hipokryzja. Z jednej strony atakuje się komunistów a przede wszystkim nazistów, a z drugiej strony Jaruzelski jest zapraszany "na salony", jest doradcą elit politycznych państwa, a taki np. potomek Stalina ma czelność wysuwać tego typu żądania. Jak sobie człowiek pomyśli ilu ludzi ten gość zabił oficjalnie, a potem spojrzy ilu zginęło statystycznie bo nie da się określić tego dokładnie z braku dowodów, to liczby które podał autor demota stają się nagle wierzchołkiem góry lodowej. Nie chce mi się wierzyć, że ktoś w ogóle to rozważa.

Odpowiedz
Porta
0 / 4

Apropo dzieci zbrodniarzy to ostatnio została przetłumaczona na polski książka Sergo Berii (syna Ławrientija ludowego komisarza NKWD odpowiedzialnego min. za Katyń) pt" Beria mój ojciec" w której „dzieła” tatusia nie zostały bynajmniej nazwane po imieniu

Odpowiedz
L lily0991
0 / 0

z jednej strony tak, ale sam tez niezle nam powybijal.. i w swoim narodzie to samo. nie ma co - zbrodniarz i tyle. a wnuk, jak taki madry niech wyplaci rodzinom ofiar odszkodowania! o!

Wandejczyk
0 / 6

Ukraińców w czasie głodu zginęło więcej niż Żydów w czasie wojny. Ukraińcy chętnie zamieniliby się sposobem śmierci z nimi. A nikt nie dyga przed nimi, śmiertelnie bojąc się przylepienia etykietki.

Odpowiedz
C Chariot
+8 / 8

kingaolek - Twojej wypowiedzi nie komentuje. Brak wykształcenia i Twoje głosowanie na SLD robi swoje.

jakisRN dlaczego nie jest najgorszym? On mordował przede wszystkich "swoich", co może być gorszego? Nie dość, że przoduje w liczbach to jeszcze w mordach na pobrateńcach.

Tak się składa, że jak przychodziło do obrony kraju to właśnie "paniczyki" za niego umierały a chłopi miały gdzieś. (Sam jestem ze wsi ale nie oznacza to, że jestem tępy i nie czytam książek. Niestety takie czasy były, że szlachta miała lepiej ale reformy odpowiednie zostały przeprowadzone i w USA bez krwawych mordów na cywilach i oficerach).

Odpowiedz
argo21
+3 / 5

KingaOlek naprawdę wierzysz w to, co piszesz, czy tylko zabrakło lekarstw w chałupce?

argo21
+2 / 4

Kingaolek - na razie mój wpis jest odpowiedzią na obelgi padające z Twojej strony. Obelgi pod adresem ludzi, którzy walczyli o niepodległość Polski, a spotkała ich kulka z tyłu głowy. W jaki sposób ich śmierć przyniosła korzyść państwu polskiemu? Nie pisz bzdur o panach-wyzyskiwaczach. Poczytaj w jakim stanie była Polska po zaborach i I wojnie, a w jakim w końcowej fazie tzw. II RP, zwróć uwagę na siłę polskiego pieniądza przed i po reformach Grabskiego, na to do czego doprowadziła bezwzględna agitacja komunistów zakończona zamieszkami i śmiercią robotników, o dążeniach bratniego ZSRR by Polska była krajem sezonowym. A to, że była bieda? To cud, że w ogóle po spuściźnie zaborów udało się tak szybko postawić kraj na nogi i to pomimo nawały ze Wschodu. Większe sukcesy byłyby możliwe gdyby nie szalejący na świecie wielki kryzys gospodarczy i nie sojusz sierpa i młota ze swastyką.

Fafciu
+2 / 2

@kingaolek- ładnie prowokujesz ale won do garów trolling jest dla prawdziwych mężczyzn a kobieta ma siedzieć w domu i gotować strawę dla swojego wojownika który walczy o dobro ludzkości na stronach internetowych

B buntpl
0 / 4

@jakisRN ile mógł zabić osób przez strach o stołek? 5? 50? Zbrodni katyńskiej chyba nie zaliczasz do obawy o siebie. "między innymi
dzięki Stalinowi mamy teraz taki właśnie porządek na świecie" ja bym powiedział nie dzięki niemu, ale przez niego.

Najemny
+4 / 4

mhh, uważam, że to przesada z jego strony, na jego miejscu siedziałbym cicho na arenie międzynarodowej, nie można nikogo osądzać po jego przodkach, ale no proszę ja was, chcieć odszkodowania za niego? Musi się chłopak pogodzić z przeszłością, nie ma wpływu, rodziny się nie wybiera, czego to ludzie nie zrobią aby zarobić?

Odpowiedz
W wariatka48
+3 / 3

szczyt bezczelnosci nie ma co ;/ on nie jest winien czynów swojego dziadka jeju jak dziwnie nazywa mi sie stalina dziadkiem trudno mi uwierzyc ze byl kiedys w stanie okazac komus milosc i uczucie... wracajac nie jest to jego wina ale powinien przepraszac powinno byc mu wstyd a on ma czelnosc jeszcze chciec pieniadze za smierc setek nie winnych ludzi..

Odpowiedz
Destr0
-1 / 1

"Niektóre" - wystarczy to słowo.Poza tym komuniści zabili ok. 100 mln osób,ale to i tak naziści byli najgorsi(nie popieram żadnego z tych systemów).

Odpowiedz
B buntpl
+1 / 3

@rap A co stoi na przeszkodzie, żeby mord w Katyniu i inne zbrodnie uznać za ludobójstwa?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 December 2010 2010 20:07

argo21
+1 / 3

Rap jaką widzisz granicę, od której masowe mordy można uznać za ludobójstwo?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 December 2010 2010 23:24

dudson
+1 / 3

No przegięcie... dalczego tylko stoo?!

Odpowiedz
C Chantal
+3 / 3

Ale rzucasz pajacu teze, która nie trzyma sie nie kupy ni dupy...:/ rap-ty kretynie, a co wedlug ciebie mozna nazwać ludobojstwem, co? i co ma do tego ilośc polskich oficeróe? To przepraszam-ile osób musiałby wymordować,zebyś zajął jasne stanowisko,że to bylo ludobójstwo? wez sobie te swoje tezy schowaj do kieszeni i najlepiej ich nei obwieszczaj światu,bo chciałes sie popisac nie wiem czym a sie tylko skompromitowałes...

Odpowiedz
R r4e
+2 / 4

Mógłbyś najpierw sprawdzić zanim napiszesz komentarz. 42 miliony to liczba udokumentowana. Całkowita liczba zgonów ludzi skazanych jest dużo większa. W świetle nadgorliwego komentowania bez sprawdzania danych, refleksja o niedouczonych kretynach jest dość zabawna.

C Coen
-2 / 2

42 miliony udukomentowane? chyba na wikipedii. Gdzie, jak ską 42 miliony? Czy wy macie mózgi? Boże miłosierny,... Czarna Księga Komunizmu, polecam.
Aha, pod Wizną każdy z Polaków nie zabił 40 Niemców, może o tym też nie wiecie, ale dla pewności zróbcie sobie pewne mnożenia. Jestem historykiem, ale to nie zwalnia z podstaw matematyki...

R r4e
0 / 2

Co do Wizny to się nie wypowiadam. Czarna księga powiadasz, tam oszacowania są dość... okrojone. Zresztą, co historyk to inna liczba ofiar. W każdym razie jako historyk raczej nie okroił byś liczby ofiar łagrów do 4 milionów, nieprawdaż?

C Coen
0 / 0

Tu nie chodzi o to. 42 miliony się zgadzają, ale nie ofiar tylko ludzi, którzy przeszli przez gułagi. Broń Boże nie usprawiedliwiam tutaj tego co się stało, samo używanie takich liczb przechodzi ludzkie pojęcie, tymbardziej każdy "milion" jest bardzo ważny. To samo jest z Oświęcimiem, którego liczba ofiar bywała zawyżana nawet trzykrotnie (i to do początku lat 90'). Rzeczywistej liczby nie jesteśmy w stanie oszacować, dopóki w Rosji nie zmieni się system i sposób docierania do archiwów i dokumentów. Co Do Wizny, 40:1 to stosunek walczących, a nie zabitych, drażni mnie mylenie jednego z drugim. Przy założeniu strat 40:1 wyszłoby, że Niemcy pod Wizną stracili 17 tyś ludzi (czyli tyle ile w całej kampanii polskiej). Zdenerwowałem się, bo (dla mnie przynajmniej) wiedza o tym co robił Stalin jest czymś oczywistym. Boję się, że kiedyś pojawi się demot o tym co robił Adolf, a w komentarzach pojawi się armia haseł z rzędu "Nie wiedziałem!" "to niemożliwe!". pzdr.

SirBono
+1 / 1

ja myślę, że trzeba go zagłodzić na śmierć.

Odpowiedz
N nvx
-1 / 3

sam moge mu dać pod 2 warunkami 1.będą w monetach 2 wsadzi je sobie wszystkie głęboko w dupe, komuch

Odpowiedz
NamidaNoAkumu
+2 / 2

@TowarzyszuBartoszu z tego co piszesz wynika, że Stalin był kompletnie bez winy. A już samo to, że wyraził chęć współpracy z Hitlerem... Więcej mówić nie trzeba. Oboje zasługują na miano morderców, a nawet gorzej. Nie trzeba wchodzić w relacje niemiecko-radzieckie. I masz rację, że to Niemcy są odpowiedzialni za te masowe mordy, jednakże- Stalin nie jest bez winy.

Co to samego demotywatora... Facet chyba oszalał. Może jeszcze zechce odszkodowania od Polaków za zniewagę i powie, że to nasz naród zaatakował ich? Nonsens.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 December 2010 2010 20:28

Odpowiedz
videcullfide4ever
+2 / 2

Tu nie am winny nie winny, każdy kto miął cokolwiek wspólnego z taką tragedią ludzi powinien się smażyć w piekle a jego wizerunek powinien co najwyżej widnieć na tarczach do rzutek. A wnuczka zapraszamy do Polski, zostanie przywitany nawet lepiej niż Dżastin BiMber :)

Odpowiedz
Destr0
+2 / 2

Facepalm...porównać wnuka zbrodniarza do gwiazdy popu.

PanEvro
-4 / 4

Jak już robisz demota, to przynajmniej podawaj prawdziwe i rzetelne informacje!
Wnuk chce odszkodowanie gdyż władze rosyjskie (Duma) umywają ręce i zrzucają winę tylko i wyłącznie na Stalina (jeśli chodzi o zbrodnię katyńską).
A taka jest prawda że to Duma zleciła mord na naszych oficerach.

Poza tym on chce odszkodowanie w wysokości 100tyś. naszych Polskich złotych.
I chce tą kasę od posłów rosyjskich którzy przegłosowali fakt że Duma jest niewinna.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 13 December 2010 2010 20:36

Odpowiedz
B buntpl
+2 / 4

@PanEvro "Duma zleciła mord na naszych oficerach" w czasach ZSRR Duma nie istniała. Ty też podawaj rzetelne informacje ;)

marcinqwerty
0 / 0

dokładnie, a rozkaz OSOBIŚCIE podpisał stalin i duża częśc wierchuszki.

2 2Nabuchodonozor
-1 / 1

początek komentarza sugeruje, że już sam fakt zrobienia demota jest czymś niegodnym.

Inkwizytor
+3 / 7

dane są zawyżone :/, ale i tak niszcz czerwonych !

Odpowiedz
Kolejowiec
-3 / 5

CHYBA GO KUR*A POJE**ŁO !!!
JA MU KU*WA ZARAZ ZAŁATWIE BILECIK DO DZIADZIUSIA CH*JOWI JEDNEMU !!!
MATKO JAK MNIE TO WKUŻYŁO!!!!

Odpowiedz
H hutek
+2 / 2

Hmm, będąc wnukiem Stalina, cieszyłbym się, że jeszcze żyję, i nie zostałem zamordowany za mścicieli poległych i przeciwników Stalina, a co dopiero domagał się odszkodowań oO.

Odpowiedz
Mpc
+1 / 1

to może się odwdzięczymy? Dawać go na ring!

Odpowiedz
N nominnau
-1 / 1

Jaki C.H.U.J! A myslalam, ze jedyne czego czlowiek nie potrafi ogarnac mentalnie to kosmos...
Ja pie**ole.

Odpowiedz
R rhaim93
-1 / 3

Ruscy mają to wpajane do głowy że Rosja jest najlepsza, że Stalin jest bohaterem narodowym bo odkąd doszedł do władzy to dzieciom z przedszkola to wpajano i tak to z pokolenia na pokolenie idzie :P pamiętam bo pisałam to na ściągę na dzisiejszy sprawdzian i miałam omówić właśnie to. Demot oczywiście [+] :) ale co do tego jego wnuka no to pomyślcie sobie ... czy wy byście nie chcieli odszkodowania za złe słowa w stronę dziadka? :P ja bym chciała ale ... jeśli nie był by takim ch.u.jem :P

Odpowiedz
D donsmih
0 / 0

Tobie też ;)
nie wypisuj tu takich rzeczy, w ogóle to tutaj nie pasuje

monkey023
+3 / 3

Ten jego wnuk jest zwykłym pasożytem! Jaki ojciec taki syn (w tym przypadku wnuk, ale to bez różnicy). Ogarnął by się ten człowiek, ponieważ większa połowa ludzi czytając to ma ochotę się na niego rzucić, a druga połowa ma z niego niezły ubaw.

Odpowiedz
P piotrekp1
+1 / 1

druga połowa też jest większa?

P piszczu
-1 / 1

Chetnie zasponsoruje amunicje dla Plutonu Egzekucyjnego ktory rozwali tego sku.rwiela.

Odpowiedz
I inka8787
+2 / 2

dziewczynko, zdjęcie nr 2 przedstawia rodzinę rolników na Ukrainie, a jakbyś nie wiedziała, to ten duży brzuch u dziecka, jest wynikiem powolnej śmierci głodowej...

DamianGZYL
+2 / 2

Czyli wnuczek ma równie nasrane w głowie jak dziadek ^^

Odpowiedz
krecik349
0 / 0

Po
1)Nie zgadzam się że to była robota Nazistów,gdyż sami zbrodniarze wojenni pochodzący z dawnego ZSRR przyznawali się do popełnienia około 600 egzekucji na dzień,w tę liczbę wchodziły Polscy kapłani,uczeni oraz oficerowie.Po 2)Co do demotywatora,podam ci wycinek encyklopedii na temat relacji politycznych od rozbiorów Polski do 1989,kiedy komunizm został obalony"Historycy nie są pewni co do ilości zabitych ludzi na rozkaz Stalina,ale ta liczba jest szacowana na około 20 milionów mężczyzn,kobiet i dzieci."Z twojego demota wynika jednak że było ich znacznie więcej-49 021 857,czyli ponad 29 milionów więcej,a jak wiemy wiedza z demotów bywa zgubna,ale i tak co popełnił Stalin przechodzi ludzkie pojęcie,i tak jak napisali wcześniej,uznawany był za Wielkiego Człowieka,więc nie dziwmy się że jego wnuk mający też sporo lat i wychowujący się prawdopodobnie w komunizmie oraz z wpajanymi faktami od dzieciństwa typu"Twój dziadek był wielki,nigdy tego nie zapomnij i bij się o to do upadłego",więc po takim praniu mózgu teraz bije się o jakieś odszkodowanie za zadośćuczynienie

Odpowiedz
C cabi95
0 / 0

Uczę się o tym właśnie na historii, o dziwo są to jedne z tematów które mnie ciekawią - powstanie ZSRR, dojście Stalina do władzy, powstanie Łagrów, zamiana prywatnych gospodarstw na sowchozy i kołchozy, to są straszne rzeczy, wręcz się wydaje niemożliwe na przestrzeni lat...

Odpowiedz
MarQ90
-5 / 9

W sumie prawdziwymi zbrodniarzami byli ci co wykonywali wyroki. Bo przecież stalin sam jeden nie wymordował wszystkich ;]

Odpowiedz
L LadyAnnabel
+7 / 7

Żołnierz wykonuje rozkaz. Tyle. Odpowiedzialność ponosi dowódca. Nie może być inaczej. Jeśli żołnierz ma rozkaz czekać, to czeka- nie rusza do ataku. Ponieważ to do dowództwa spływają wszelkie informacje o bierzącej sytuacji, to tam obmyśla się strategie, o której wcale nie trzeba informować żołnierzy. Wojsko w którym podwładni wybierają sobie, który rozkaz i ew. kiedy wypełnić NIE MA RACJI BYTU. Takie realia. Na marginesie przypomniam: wielu Polaków deklaruje gotowość walki do śmierci za ojczyznę, ale trzeba liczyć się też z koniecznością zabijania za ojczyznę. Wracając do tematu. Żołnierz wykonuje rozkazy. Dlatego w naszej pięknej Ojczyźnie jest tradycja poszanowania dla wszelkich żołnierskich mogił. Nie tylko Polskich.

K KL134
0 / 0

wyszperałeś necie czy przeczytałaś książka

Odpowiedz
K koko90
-1 / 1

ma szczescie kutas ze zyje,ale predzej czy później i tak go odpalą...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 December 2010 2010 1:24

Odpowiedz
T tstudent
-5 / 5

Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd. Przedostatnie zdjęcie pochodzi z hitlerowskiego obozu koncentracyjnego. Z Katynia z egzekucji zdjęć archiwalnych nie ma. Stalin nie był tak głupi żeby zdjęcia robić, nie po to w ZSRR wszystko ukrywali.
Tak więc mały FEJK - jak chciałeś coś w tym stylu, mogłeś wziąć np. kadr z "Katynia" Wajdy.

Odpowiedz
T tofik1234
+1 / 1

Wyże z to wyjaśnialiśmy. To zdjęcie z Bergen Belsen znalazł w necie z podpisem ze jest z łagru. ni każdy jest omnibusem wiec nie wiedział ze podpis jest zły. A co do zdjęć z Katynia to fakt nie ma z samych egzekucji,a le są z ekshumacji i takie zdjęcie właśnie się tu znajduje. na 4 zdjęcia trzy są dobre. Trzeba patrzeć optymistycznie.

X xdevian18
+4 / 4

To jest właśnie bestialstwo świata, zero litości i w tamtych i tych czasach niestety.

Odpowiedz
B baranekkkk
0 / 0

dajcie go wnukowi hitlera to go spali w piecu i bedzie po problemie.

Odpowiedz
M Michtus
0 / 0

Czy ktoś wie jak nazywa się ta maszyna na drugim zdjęciu?

Odpowiedz
I inka8787
+1 / 1

ja bym się nawet nie przyznała, że to mój dziadek.

Odpowiedz
D dereza
+1 / 1

ja nie wiem jakim cudem jeszcze zyje przeciez go zabija skaranie byc dziecmi i wnukami stalina ale wstyd masakra przeklecie wlasnie to widac to juz rodzinne bycie smieciem

Odpowiedz
M maqq
+1 / 5

haha za paredziesiąt lat, jak tamto pokolenie, które coś pamięta wymrze zrobi się z niego bohatera, tak jak teraz w Polsce tylko z większym rozmachem, bo kilkanaście lat po komunizmie usprawiedliwia się Jaruzelskiego i zaprasza do RBNu, a w programach publicystycznych robi się z niego ofiarę. Pranie mózgów jak widać działa skutecznie http://www.wykop.pl/ramka/554171/dla-mnie-general-jaruzelski-jest-wspanialym-czlowiekiem-czyli-opinie-polakow/

Odpowiedz
D daclaw
0 / 2

W USA wygrałby. Tam nie takie pieniądze się zasądza za jeszcze większe bzdury. ;)

Odpowiedz
D donsmih
+1 / 1

w kolektywizacji wsi zginęło około 2 mnl ludzi a około 5 mln wsadzili do więzienia (w ciągu jednego roku)

Odpowiedz
badyl8
0 / 0

niech się pier...i, najpierw morduje i jeszcze forse chce.

Odpowiedz
J Jowit
0 / 0

Pie*rdolony sukinsyn!
Aż sie zalogowałam żeby swoje oburzenie jakoś rozładować -,-

Odpowiedz
Baniaczekk
-1 / 3

Jezu, jaka społeczność demotywatorów jest płytka. Myślenie poza płot w ogródku to filozofia,szczególnie dla plebsu z podstawówki..

Odpowiedz
V Voland
0 / 0

Nie. Stalin nie był zbrodniarzem. Był pier*dolonym sku*rwysynem, którego powinni powiesić jak psa.

Odpowiedz
D donsmih
0 / 0

a powiesiłbyś psa?!

V Voland
+1 / 1

Racja, co pies winny, niepotrzebnie tego frazeologizmu użyłem.

C czarcipomiot
+3 / 3

Nie ma to jak postawić 20 tysięcy obok 40 milionów, ale pewnie bez polskich oficerów nie byłoby głównej.

Odpowiedz
L lily0991
0 / 0

dlaczego przy takiej ilosci plusow i komentarzy to nie jet na glownej? oj moderatorze, wybierasz nie to co wiekszkosc! gdzie ta demokracja?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 December 2010 2010 2:29

Odpowiedz
D daszek1
0 / 2

jak coś to się mu spuści tak zwany 'polish wpierol'

Odpowiedz
Z ZeebaEata
0 / 0

Cholera, co ten gościu musiał mieć naopowiadane o dziadku, że czuje się dzisiaj pokrzywdzony? Czy jest aż tak cyniczny? Tak czy inaczej nie mieści mi się to w głowie.

Odpowiedz
N niveliu
0 / 2

Byłoby zbyt prostym oskarżać jedynie Stalina o wszystkie podane w tym demotywatorze zbrodnie. Fakt, był zbrodniarzem, i żeby ktoś nie pomyślał, że go bronie, ale tak na prawdę Stalin nie był jedynym winnym tych zbrodni, nie tylko z jego ramienia padały rozkazy. W te wydarzenia była uwikłana duża grupa ludzi rządzących a Stalinowi głównie się obrywa, bo on reprezentował urząd. Dlatego nie dziwię się jego wnukowi.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 December 2010 2010 15:02

Odpowiedz
K kurwamac2
+5 / 5

GDZIE JEST POPRZEDNIE ZDJĘCIE? BYŁO ZBYT BRUTALNE? PRAWDA JEST BRUTALNA!!!

Odpowiedz
L LandieMari
+2 / 4

Właśnie - dlaczego skasowano zdjęcia?

2 2Nabuchodonozor
+3 / 3

Dokładnie - fajnie byłoby, gdyby admin uzasadnił jakoś dlaczego przerobił mojego demotywatora.

J Jazzz5
0 / 0

tia, tia;/
drogi wnuczku... też sądzę że Stalin to zbrodniarz!!
Mnie też pozwij!! i zarabiaj!

Odpowiedz
K Kelin
-3 / 3

Jak widzę, demot nie dostał się na główną z poprzednim obrazkiem. Szczerze mówiąc był ok, ale ohydny.

Odpowiedz
L Lump001
0 / 0

JAK STALIN MIAŁ WNUKA SKORO JEGO SYNA ZABILI NIEMCY ?

Odpowiedz
Fafciu
+3 / 5

Mimo wszystko wolę fanatycznych korwinistów z gimnazjum niż czerwonych...

czarymara
+3 / 3

ale zawsze znajdzie się paru wannabe komunistów, co z miłości do batiuszki noszą naszywki z sierpem i młotem. :-(.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 15 December 2010 2010 16:49

Odpowiedz
czarymara
+3 / 3

To jest ten sam demot tego samego autora, tylko z jakiś przyczyn nieznanych został zmieniony obrazek. -.- Damn It. Bezmyślność niektórych jest aż straszna...

Destr0
-1 / 1

Jaki to patrJotyczny tekst!Niech Komorowski da Ci za to order!

czarymara
+2 / 2

Tak! Tak! Auf wiedersehen to tajne przesłanie do mordowania Żydów!

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 December 2010 2010 17:32