Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
7598 8001
-

Zobacz także:


Yoraro
+62 / 66

mi ten pomnik przypomina bardziej kostuche niż dziewczynkę z zapałkami;)

B baczulaha
+54 / 58

no a teraz wyczi tego demota jakis dziennikarz z tvnu i bedzie mial zajebisty reportaz :P

bieluny
+6 / 12

Noo nie jest źle, jeszcze cztery lata i może się zwróci...:D

H Huntington
-1 / 5

No widzisz, nawet nie wiesz ku***

kyd
+10 / 32

Ale pieniedze nie pochodza ze zbiorki, to miasto wydalo to 35 tysiace, ktore i tak by poswiecilo z puli pieniedzy przeznaczonych z budzetu na takie wlasnie cele. U mnie w miescie tez stawia sie jakies miniaturki figur, np. na glownej ulicy stoi maly mis koala, nie mowiac o powazniejszych rzeczach, jak lawka Tuwima, fortepian Rubinstaina, pomnik przemyslowcow... Ja sie nie skarze z powodu, ze moje podataki ida na takie cele, bo ciesze sie, ze moje smutne miasto jest tak skromnie, bo skromnie, ale jednak upiekszane. Ta dziewczynka z zapalkami to tez nic wielkiego, ale jednak jest sympatyczna, milo spojrzec przechodzac obok.

S SeitaN
+15 / 25

Podpis pod demotem jest idealny. Nic dodac, nic ujac.

P pawelpl1995
+6 / 24

Dziewczynka z zapałkami, która reprezentuje sobą ubóstwo, głód małych dzieci i na jej cześć postawiono pomnik za 35 k złotych, co daje nam około 11000 obiadów... Prawdopodobna odpowiedź rządu na pyytanie, co o tym sądzą: my nie widzimy w tym nic złego. BTW Tak samo jak ten naj*ba*y pajac, co ostatnio był w sejmi, z tego co pamiętam marszałek sejmu. W pysk bym kur** strzelił tym pajacom.

I ilmaza
+4 / 4

Ta figurka ma symbolizować coroczną zbiórkę charytatywną czy dawną fabrykę zapałek a tym samym przyciągnąć uwagę przejeżdżających turystów na trasie Słupsk - Koszalin?

kyd
+16 / 32

@pawelpl1995 a czy wedlug Ciebie doslownie kazda budowla, wszystko co buduje miasto, czy nawet Kosciol musi byc funkcjonalne i musi przynosic zyski ? Czlowieku, rozejrzyj sie po Europie, tam roi sie od wielu budowli mniejszych lub wiekszych, ktore sa jedynie ozdoba, np. niby taka nic nie znaczaca figurka chlopca sikajacego w Brukseli - byle co, iles kasy na to poszlo, a nikt w miescie chyba nie narzeka, bo to ozdoba miasta. Gdy budowano wieze Eifla tez bylo pewnym, ze jest to inwestycja nie rentowna, bardziej efektowna, niz majaca dac jakies zyski Paryzowi, a dzis jest to symbol miasta i cos, czego trudno w pieniadzach obliczyc wartosc. Nie wszystko co sie buduje musi byc nastawione na zyski, bo irytuja mnie narzekania niektorych, ze niby po co nam te stadiony za takie astronomiczne kwoty i juz malkontenci przeliczaja to na ilosci obiadow dla bezdomnych czy dzieci z domu dziecka. Mozna by rownie dobrze zaczac podwazac sens powstawania parkow, przeciez jest to duza przestrzen niekomercyjna, nie przynoszaca zyskow, wrecz straty, a w tym miejscu mozna by stworzyc miejsca handlowe przynoszace wielkie, coroczne zyski do budzetu, a jednak nikt nie zaprzeczy, ze takie marnotractwa przestrzeni sa potrzebne obywatelom, i tak sa potrzebne pomniki, figurki, fontanny, bardziej lub mniej wybitne dziela architektoniczne, bo to wzmacnia poczucie dumy z bycia obywatelem danego panstwa, miasta, dzieki temu lepiej sie utozsamiamy z miejscem, a takze to wszystko pelni funkcje estetyczne - i to jest warte wiecej niz jakies 35 tysiecy zlotych. Jesli bedziemy wszystko obliczac na zasadzie, ze te pieniadze mozna by wydac na potrzebujacych, to w tym kraju nic sie nie zrobi.

C ciema1
-5 / 9

ku.r** jak mnie wk.ur** takie pały podpiąć się pod pierwszy komentarz i wyjeb.a* z piernikiem do wiatraka ku.rw*. polska mentalność...

CrazyTaliban
+1 / 5

@pawu95 półinteligencie to nie kościół zbierał na ten pomnik tylko Świebodzin więc skończy pie*****ć o rzeczach o których nie masz pojęcia zniewolony człowieku... @kyd Co ciekawe wieża Eiffela miała być rozebrana bo się nie podobała paryżanom no ale jakoś przeforsowali i ładną kasę teraz trzepią za pamiątki wejścia na nią itp

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 December 2010 2010 21:54

Medival
+3 / 5

@kyd to postawmy 100 takich figur żeby mieć jeszcze więcej dumy z bycia obywatelami! Niech samorządy wydają zrabowane od nas pieniądze na rzeczy kompletnie niepotrzebne i którymi spokojnie mogliby się zajmować prywatni ludzie! Kogo obchodzi dziura budżetowa i że nasz kraj niedługo zbankrutuje? Ważne że postawi się figurę czy pomnik i wygra wybory! ;) A co po wyborach to już nikogo nie obchodzi.

D Dilight
0 / 4

@Kowal125xr to nie zmienia faktu, że zamiast stawiać bezsensowny pomnik, mogliby przekazać te pieniądze fundacji na cześć której zbudowany został pomnik. Nie ma specjalnego budżetu który przeznaczony jest tylko na budowę pomników.

rokiczaaa
+1 / 7

czekamy na Świebodzin

T TommyLee91
+1 / 5

podpis jest tak mocny w swojej prostocie, że aż wali w ryj

Qrvishon
-4 / 8

To jak zbiórka pieniędzy na stocznię przez ojca Rydzyka, której stocznia nigdy nie ujrzała. Czy pogodzimy się z takimi wałami, chyba tak bo się do nich przyzwyczailiśmy. Ale liczę że znajdzie się w tym kraju kiedyś partia co zrobi z tym porządek!

S Scrather
0 / 0

Inwestycja znacznie przewyższająca dotychczasowe obroty powinna mieć korzystny wpływ na przyszłe działania fundacji, pomnik mogłby pomóc w promocji i zwiększyć wpływy do budżetu tejże organizacji,

ale to i tak tylko hipotetycznie,
uzasadniam tą bzdurną decyzje :)

CocaineBusiness
-1 / 3

Myślałem, że to pomnik MAtki Boskiej, która trzyma jakieś patyki...

przemolol2
0 / 2

jeszcze pare lat i mnie tu nie ma w tym chorym panstwie sto lat za murzynami

M Maruder966
+1 / 1

@medival NIE jestem ekonomistą ale nasz kraj i tak (prędzej lub później) zbankrutuje. To tylko kwestia czasu. Polska gospodarka upada a czemu??? bo nie wprowadzą cła na chiny a po co sprowadzać coś z Łodzi z koro można z chin o jakieś 90% taniej. Co do innych komentarzy Polska już jest 100 lat za murzynami. Wyjedź do Japonii zobacz ich technologie. Telefony nagrywające i przesyłające film na raz to już STAROCIE widziałem Japończyka który sam skonstruował robota. Niby nic ciekawego ale ten robot miał środek ciężkości który czuł i mógł np zrobić jaskółkę, w dodatku poruszał się płynnie jak człowiek. Powiesz mi "futurystyczna wizja"? nie to rzeczywistość ale w naszym kraju to nawet nadziej na coś takiego nie ma prędzej się z kończymy niż dogonimy choć Niemców. Ale się rozpisałem XD.+

Edit 1 Gdyby wprowadzili cła na Chiny dostawali by jakiś % ceny towaru zprowadzanego z Chin. Policz ile to MILIARDÓW.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 December 2010 2010 8:35

E elly
+1 / 1

Jeden idiota wklei coś na demotywatory i nikt nawet nie sprawdzi. Jakbyście wysilili się na tyle, żeby sprawdzić cokolwiek to w samym 2008r. Dziewczynka z zapałkami zebrała ponad 270 tys. zł.
Gratuluję autorowi, w imię żałosnej rozrywki zepsułeś dobre imię ludziom, którzy rzeczywiście robią cokolwiek, by innym żyło się lepiej. Mam nadzieję, że będziesz się z tym czuł jak śmieć.

B bonzay
+17 / 23

tak napewno przyniesie większe zyski.....widziałeś żeby Owsiak postawił sobie pomnik żeby były większe zyski?? I to za cene większa ponad 2 razy niż fundusze ze zbiórki???

Odpowiedz
heavymetalgirl
-1 / 7

Żeby wybudować pomnik 2 razy droższy niż fundusze ze zbiórki to Bill Gates musiałby sypnąć kaską dla Owsiaka ;)

K kluczyk69
-4 / 4

Akurat Owsiak to nie jest tu najlepszy przykład, bo czas antenowy (a WOŚP ma go dużo) też nie jest najtańszy...

ziomal167
+9 / 11

1. Zachodniopomorskie bez myślnika
2. Figurka kosztowała 8 tyś zł.
3. W akcji udział bierze całe miasto.

C cocon
+13 / 41

KU*WA MAĆ! Teraz pod każdym demotem można znaleźć komentarz "Czekamy na odpowiedź Świebodzina" Ludzie, nie znacie umiaru, ani dobrego smaku! DOSYĆ!

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 23 December 2010 2010 20:02

N natox0700
+4 / 24

cocon masz racje...stachu92 tez czekam na odpowiedz Swiebodzina!

F fdprzemus
+7 / 9

Grozny wk*&^ją mnie ludzie twojego pokroju. Też mieszkam w Sianowie i gdy widzę wbity na moje MIASTO (tak MIASTO, bo Sianów ma prawa MIEJSKIE.) od ludzi którzy są z Wielkiego miasta Koszalin(a nic sobą nie reprezentuja) to mi się nóż w kieszeni otwiera. A tak po za tym uważam że ten pomnik jest niepotrzebnie postawiony. lepiej ulepszyli by boiska na osiedlach czy zrobili dla dzieciaków place za te pieniądze.Szkoda że w taki sposób Sianów dostał się na główną :P

wojaszek
-3 / 11

mi tez nie chcialo sie tego czytac ale dalem +

Odpowiedz
yoda73
+1 / 5

na Twoim miejscu bym się do tego nie przyznawała...

C ciema1
-1 / 5

boś nie czajnik.

Fraggles
+12 / 16

To samo z pomnikami placami i innymi kosztownymi pierdołami na cześć Jana Pawła II(to oczywiście ważne by upamiętnić tego wspaniałego człowieka, ale bez przesady nie w kazdym mieście w polsce po trzy pomniki na każdym placu). Smiem twierdzić,ze byłby szczęśliwszy,gdyby pieniądze zmarnowane na tysiące pomników przeznaczyć na hospicja i domy dziecka ,a żeby upamietnić papieża nazwać je np.Hospicjum im.Jana Pawła II

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 23 December 2010 2010 20:03

Odpowiedz
D Dlugowieczny
-2 / 4

Prawdę piszesz, niestety zaraz wierzący inaczej napiszą ci, że to z ich pieniędzy są budowane, więc się nie wtrącaj.

S siper
+3 / 3

@Dlugowieczny Wiesz... ja jestem wierzący i uważam, że Fraggles ma w 100% racje.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 December 2010 2010 21:03

P pawelpl1995
0 / 0

Jest dożu odniesień co do budowania pomników przez ludzi, a przede wszystkim przez ludzi wierzących, którzy budują posągi swoim bóstwom. Mając 15 lat widzę jak ludzie potrafią być tępi i boję się, że moja upartość do walki z tym mnie wykończy.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 December 2010 2010 1:16

C camoluigi2
-1 / 7

15 tys. w 4 lata? To ludzie na ofiarę w kościele więcej wrzucają. Tyle to w mojej wiosce w parę tygodni uzbierają. U nas planują zebrać 95 tys. w parę parę miesięcy na malowanie kościoła.

Odpowiedz
A aluutowa
+2 / 2

tak, bo zbiórka trwa 2 dni przed świętami po 5h. :)

P pawelpl1995
-1 / 1

Szczerze mówiąc, to chyba napiszę do Wikileaks, aby dali jakieś przecieki, co do characzy zebranych przez kościół.

K kaka745
+1 / 11

kur*a mieszkam w Koszalinie obok Sianowa i jedyna zbiórka o której wiemy to zbieranie plastikowych korków od butelek (tam jest wysypisko {byłem tam [śmierdzi strasznie]})

Odpowiedz
BillTroj
+1 / 1

A ja mieszkam w Sianowie. Organizuje się tam zbiórkę w okolicach centrum miasta, w zamian za datek otrzymuje się symboliczne pudełko zapałek. A pomnika nawet nie widziałem :O

inssee
+6 / 12

A tam właśnie spaliło się gimnazjum. Pogratulować.

Odpowiedz
S Strutter
+3 / 9

Niestety.. Żyjemy w kraju który woli się chwalić i wydawać pieniądze na pierdoły niż przeznaczyć je na cele dobroczynne. Za takie pieniądze można na przykład dać radość baaardzo wielu dzieciom z domów dziecka poprzez kupienie im czegoś słodkiego lub tym młodszym chociaż jednej małej zabawki. Wstyd mi za ludzi którzy w naszym kraju tak postępują...

Odpowiedz
SpiRit95
+4 / 6

Kurde to tylko mi ona przypomina matkę boską ? :/

Odpowiedz
bentkuff
+1 / 5

Czarna Madonna jak żywa ;p

P Pomplemus
+3 / 5

mam nadzieje , że to chociaż największy pomnik dziewczynki z zapałkami na świecie ...

Odpowiedz
Desidiae
0 / 0

Patrzmy na to tak będzie co bronic, choć to niefajne alllle...

Odpowiedz
D Darjjjo
+5 / 5

Sory dalem slaby bo byla ocena 667 chcialem zeby bylo 666 ;] pozdro Belzeboob xD

Odpowiedz
O obi89
-2 / 2

bo to POLSKA właśnie.... niestety;/ [+]

Odpowiedz
U utopia
+2 / 4

zachodniopomorskie pisze się bez myślnika analfabeto!

Odpowiedz
kincho2
0 / 4

Masz rację, ale po co się wyzywać? Nie o to tu chodzi. Smutny ten kraj, jak i smutne te dziewczynki co zbierały pieniążki za zapałki. Eh wkur***** się tylko.

natalia2301
+4 / 4

Zgadzam się z tobą całkowicie.
a jeśli chodzi o pomnik, przecież on jest dla nas ważny, ponieważ ta dziewczynka to jeden z symboli przedstawiających postawę ludzi wobec innych. ;D

zajebioooza
-3 / 5

Zamiast robić pomnik, mogli dać tą ilość pieniędzy na fundacje. Widać, że z*ebany kraj ! Pomnik chyba jest mniej ważny, niż te biedne dzieci ? bez sens -.- i tak samo, tylko się wkur*iłam

Odpowiedz
luka5598
+1 / 3

Pierwszy demot dzisiaj który dał mi tak na prawdę do myślenia. Ech... POLSKA...

Odpowiedz
ElficaxD
+2 / 2

No, to teraz czekamy, aż go ktoś ukradnie :)

Odpowiedz
Ratatar
+2 / 4

Jestem mieszkańcem Sianowa i pracownikiem urzędu miejskiego,
W Polsce wszystko jest możlie bo nasze prawo działa jak chińska zabawka.Co do sum podanych w democie,są one nie prawdziwe,lecz może autor nie sugeruje tutaj w prawdziwość tylko podał przykład.

Odpowiedz
A amels
+1 / 1

no chyba cie poebało chłopczyku

I igor99
0 / 2

Albo kibica azs :PP w gore serca je**c azs

luka5598
+1 / 1

no chyba MY!

C Clavellina
+3 / 5

Może ten pomnik bardziej zareklamuje tę zbiórkę i zwiększy ją dzięki temu. Nie można tylko ciągle wszystkiego krytykowac!

Odpowiedz
W walf
0 / 4

Korzystając z tego ,że wejdzie tu dużo ludzi chciałbym pozdrowić całą rodzinę, rastamanów, maćka z "Klanu" i oczywiście pana Lucjana z "M jak Miłość". A wracając do tematu dziewczynka ma te zapałki takie duże ,że se je może w du** wsadzić. Pzdr.

Odpowiedz
M miloteusz
-2 / 2

Najlepszy demot jakikolwiek widziałem na prawdę ale po 15 minutach śmiechu przyszła chwila refleksji i to nie jest już takie śmieszne to jest Polska :/

Odpowiedz
F fdprzemus
+4 / 4

NA pewno w Zachodniopomorskim bo mieszkam tam :P i często mijam ten pomnik :D

A aluutowa
0 / 0

Sianów nie SIanowo.

T TheAsd
0 / 0

Czasem jest kilka miejscowości o tej samej nazwie. To, że w pomorskim jest to też wiem, bo kiedyś byłem.

S scarp
0 / 4

po 1 naucz sie pisac woj.
po 2 "caloroczna zbiurka ktora trwala 4 lata"
po 3 NA TO DOSTALI KASE Z UNII
PO 4 TO JEST SYMBOLICZNE
PO 5 nie wiem czemu to trafilo na page 1
od emnie wielki minus

Odpowiedz
Andian
+2 / 2

zachodniopomorskie sie pisze chyba ? [-]

Odpowiedz
P paulinq22
+1 / 3

POPRAWKA - Nie pisze się zachodnio-pomorskie, tylko zachodniopomorskie, warto zajrzeć czasem w książkę do gegry.

Odpowiedz
R RaYeR
0 / 2

Nie wiem o co wam chodzi. Świebodzin i to to dwie różne sprawy
tutaj pieniądze na pomnik dało MIASTO a nie ze zbiórki charytatywnej natomiast w świebodzinie były to pieniądze kościoła czyli to co dajemy na tace. Więc 15 tys złotych ze zbiórki nic nie ucierpiało a poza tym pomnik popularyzuje zbiórkę bo daje jej rozgłos.

Odpowiedz
T tuovoq
-1 / 1

jak dla mnie to jakaś stara jędza z badylami, a nie dziewczynka z zapałkami

Odpowiedz
D Dico666
-2 / 2

Na pierwszy rzut oka myślałem że kebaby mają nową sekte

Odpowiedz
D Domel1237
-1 / 1

o qrwa, to jest 25 km odemnie a nawet nie wiedziałem ze jest cos takiego 0_o

Odpowiedz
F Fiko21
0 / 0

15 tysi na cele charytatywne, ktoś z miasta mógł przeznaczyć troche, by tych pieniędzy było więcej... Ale nie mógł ich przeznaczyć na cele charytatywne... Taka polska polityka...

Odpowiedz
R RaYeR
0 / 0

A i wolałbym żeby za moje podatki były robione pomniki (byle nie politykom) niż żeby za to jadł sobie jakiś idiotyczny poseł.

Odpowiedz
Porta
+2 / 6

Myślenie nie jest waszą mocną stroną. Ten pomnik postawiono dobroczynności (jako idei) o której bedzie przypominał mieszkańcom (możliwe że nie tylko tej miejscowości) setki lat a więc pomoc "uzyskaną" przez ten pomnik nawet nie da się w liczbach wyrazić. A co do podpisu to nie powinien on natrząsać się z tej dobrej i pomysłowej inicjatywy tylko z idiotów, moich współobywateli którzy każdy pomysł muszą krytykować i sabotować zamiast samemu ruszyc dupsko i coś zrobić!

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 23 December 2010 2010 22:17

Odpowiedz
M Mojita
-1 / 1

Wygląda, jak matka boska zapałkowa... Jaki kraj, taka dziewczynka z zapałkami ;]

Odpowiedz
S SupernaturalFan
0 / 0

właśnie Polska. Nic dodać nic ująć. I gadnie o ideai jaka miała byc przedstawiona przez pomnik... o weście to powiedzcie ludziom, którzy za te 35 tys. mogli otrzymać pomoc.

Odpowiedz
D Demodras
0 / 2

Do tej pory śmieszyły mnie demoty w stylu ''Demotywatory: codzienny informator o tym, co dzieje się na świecie'', ale teraz przestały. Nigdy nie sądziłem, że dowiem się czegoś o swoim miasteczku z demotywatorów ...
I pytam się, gdzie oni to niby postawili ?!
A tak nawiasem, dobrze wiedzieć, że tak wielu sianowiaków się tu udziela ^^

Odpowiedz
B BBoom
0 / 0

Idą święta, czas miłości i pojednania. ^

Odpowiedz
P podlaska
-2 / 2

woj. zachodniopomorskie nie pisze się przez myślnik. Wszystkie dzieci to powinny wiedziec

Odpowiedz
kama00024
0 / 2

polska i nadal panuje zasada "zastaw się, a postaw się"

Odpowiedz
H heed
-1 / 1

"Zachodniopomorskie" piszemy łącznie...

Odpowiedz
ilovemyswallow
0 / 0

ludzie, czytacie te brednie i nie sprawdzacie. sama przez jakis czas byłam wolontariuszką i "Dziewczynka z zapałakami" ma wiele wiele większe zyski! więć bardzo Was proszę, zwłaszcza twórcę demota o sprawdzenie informacji a potem pokuszenie się o komentarz. -.-

Odpowiedz
L LegendaryLoser
+2 / 2

Mieszkam w Sianowie i nie czekam na odpowiedź Świebodzina, cena pomnika była mniejsza, cały demot wyrwany z kontekstu by podkreślić dramatyzm nieprawdziwej sytuacji poprzez niedomówienie faktów. Wesołych Świat Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku.

Odpowiedz
V Vaan
0 / 0

ale bezkit! jesli to oczywiscie prawda to leże na podlodze i nie wstaje

Odpowiedz
N nowi
-2 / 2

na Ch**j jej te zapałki takie wielkie.

Odpowiedz
E elvisisalive
0 / 0

Niech miasta zajmą się swoimi mieszkańcami, a nie stawianiem ładnych rzeczy na ulicach. Co z tego, że ładnie to wygląda jak każda złotówka mogłaby by być wykorzystana w lepszy sposób. Wszystko na pokaz, dziewczynka z zapałkami, k urwa, co z ironia.

Odpowiedz
M MySensei
0 / 0

było dopisać do demota "Polska - nic dodać nic ująć" lub "Polska w całej okazałości" :)

Odpowiedz
V vito5
0 / 2

Sianów od XIX w. słynął z produkcji zapałek (niestety w 2007 r. zamknięto zakład) i właśnie do tego ma nawiązywać ten pomnik. Dorabianie własnych historii na użytek wyprodukowania kolejnego durnego demota przez niedouczonych tępaków, staje się powoli normą na tej stronie.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 December 2010 2010 2:59

Odpowiedz
Zabajona
+1 / 3

POZDROWIENIA DLA ULICY DWORCOWEJ I CAŁEGO SIANOWA :}

Odpowiedz
S suchy23
+6 / 6

w sianowie mieszkają fajne laseczki:):):) na prawdę ładne dziewczyny:) pozdrawiam!!!

Odpowiedz
W WujekMenel
0 / 0

mnie ten oto pomnik przypomina "buddę" - tego ich boga, ale takie rzeczy w Polsce jak opisane w democie to codzienność

Odpowiedz
grAjO
0 / 0

zachodniopomorskie pisze się w jednym wyrazie mózgu!

Odpowiedz
L lechpoz2
+2 / 2

ciekawe ile ten pomnik wytrzyma ;d
sianów drugie miasto w polsce po względem liczby przestępstw na jednego mieszkańca

Odpowiedz
M mamolek
+4 / 4

Nie wiem ile kosztował pomnik i czy w Sianowie była jakaś zbiórka pieniędzy ale wiem, że Sianów słynął z produkcji zapałek. Obecnie fabryka jest zamknięta ale tak sobie myślę, że ten pomnik jest po to aby przypominać o historii zapałczanej Sianowa.

Odpowiedz
B BubbleGum18
0 / 0

a potem kierowca zatrzymał autobus zabrał jej zapałki i kazał wy****dalac

Odpowiedz
R rychoooool
-1 / 1

Do ch*ja wafla mamy kraj paradoksów. Z jednej strony niezwykle patriotyczny, bo naprawdę każdy Polak jest w stanie oddać życie za kraj, a z drugiej strony, rządzą nim debile, którzy nawet bez wojen prowadzą Polską do upadku. Ludzie niech zdychają z głodu, ważne, że pomnik pier****eli.!

Odpowiedz
Pampeja
0 / 0

świebodzino : - juz do was jedziemy, bedzie niezla kradziez

H hailee
0 / 2

Skąd takie informacje, że tylko 15tys zl?? Moze w samym Sianowie tyle uzbierano, a to jest akcja ogólnopolska!! Sama zbierałam pieniądze w tej akcji (jak wielu innych) i jestem pewna, że pieniędzy w sumie było dużo więcej. Poza tym sama akcja jest przeprowadzana corocznie nie od czterech lat, a od conajmniej dziewięciu!

Odpowiedz
A aluutowa
0 / 0

w Sianowie od 4.;)

T tymian
0 / 0

raczej chodzi o fabryke zapalek ktora tam jest od x lat

Odpowiedz
I izusiek
0 / 0

w Korei płn. nieustannie odbywają się przeróżne demonstracje mające na celu zaspokojenie narcystycznie autokratycznej władzy. w sumie nie odbiegam od tematu

Odpowiedz
M MyselfMeandI
+1 / 3

JAKIM PRAWEM TO TRAFIŁO NA GŁÓWNĄ??!! kolejny demot wymyslony przez kogoś nie kompetentnego użytkownika, który nie wiem że pieniadze ze zbórki ida na biednych, a pomnik to zupełnie inna kwestia. NIEWIEM JAK ON MÓGŁ TO POLACZYCC

Odpowiedz
Monstrum
+2 / 4

OK. Czyli teraz jest pomnik. Pomnik różni się od typowej reklamy tym, że ludzie go nie olewają. Pomnik zaciekawi, ludzie podejdą, dowiedzą się o co chodzi. Zbiórka trwała dość krótko, bo tylko 4 lata i już uzbierali 15 tys. Z roku na rok coraz więcej ludzi będzie wiedzieć o tej akcji (też za sprawą pomnika) i będą zbierać jeszcze więcej datków na cel charytatywny. Po kolejnych (przypuśćmy) 8 latach prawdopodobnie uzbierają o 40 tys. zł więcej dzięki reklamie jakim jest pomnik. A to lepsze niż uzbierać o 40 tys. mniej, gdyby nie było pomnika. Naucz się myśleć elastycznie, szukać drugiego, trzeciego czy nawet czwartego dna. Szukaj kilku możliwości, próbuj pomyśleć jak to może skutkować w przyszłości.

Odpowiedz
nwn9
-2 / 2

"Kocham cię... Kocham cię... Polsko!". Ale nic dodać, nic ująć. Tak, jak rodzice zbierający pieniądze, by wyleczyć syna z białaczki, a gdy ten umarł, stawiający mu za 50.000 złotych pomnik, zamiast uratować inne dziecko.

Odpowiedz
Monstrum
0 / 0

Prędzej "Tak, jak rodzice zbierający pieniądze, by
wyleczyć syna z białaczki, a gdy ten umarł, wydający 50.000 złotych na długoletnią kampanię zachęcającą do dawania datków na walkę z białaczką, w której rezultacie zebrano po 10 latach ponad 150.000 zł".

B bonzay
0 / 0

demot powstał na podstawie artykułu z Głosu Koszalińskiego..w żródle pod demotem masz link...FACEPALM...co za idioci

Odpowiedz
X xylofon
+1 / 1

Ja mieszkam w Darłowie a to jest niedaleko Sianowa,kilka dni temu byłam przekazać pieniądze ze zbiórki na rzecz sianowskiego gimnazjum które w ostatnim czasie spłonęło.Nie rozumiem celu zbudowania tego pomnika..pieniądze napływają z różnych stron na odbudowę 'zabytkowej' cześci szkoły.I są to kwoty kilkuset złoych które zbieraja uczniowie innych szkół.35tys na pomnij zamiast odbudować szkołę.skandal.poza tym uczniowie tej szkoły odbywaja lekcje w nowym skrzydle na KORYTARZU!

Odpowiedz
B bonzay
-1 / 1

masz chociaż powód do zadowolenia bo autor demota też jest z Darłowa:D

M michalina87
+1 / 1

Gdyby w Polsce usunęli wszystkie pomniki to kraj podniósł by się o dwa metry w górę! A gdyby postanowili usunąć wszystkie autostrady ... to nie podniósł by się wcale ;)

Odpowiedz
oldonek95
0 / 0

A co zbierają na tej zbiórce? Zapałki? Po kiego grzyba?

Odpowiedz
C Cherry321
+1 / 1

Zamiast przeznaczyć te pieniądze na potrzebujących kupują jakieś idiotyczne pomniki, szkoda mi takich ludzi, my przeznaczamy pieniądze na szczytne cele a oni za to pomniki kupują, które prędzej czy później i tak zostaną pomazane i popisane. Szkoda słów...

Odpowiedz
M maruss
-1 / 1

i po holere ten pomnik? nie no, bez niego to miasto nie żyje. co tam jacyś popie*rzeni potrzebujący, biedne rodziny :)

Odpowiedz
T TheAsd
-1 / 1

Może i cel nie był najgorszy, więc nie przekreślajmy pomysłodawców tego pomnika całkowicie, jednak... Właśnie... Chyba ktoś tu "trochę" przesadził z kosztami.

Odpowiedz
W Wiolciaaa15
+1 / 1

W tym wypadku "POLSKA" wyraża więcej niż tysiąc słów...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 December 2010 2010 15:07

Odpowiedz
F ffatal1ty
0 / 2

Płytki komentarz dla płytkich ludzi.
Zbiórka wspomaga dzieci niepełno sprawne remontuje ubogim rodzinom mieszkania umożliwia naukę.
Sam w to nie wierzyłem puki nie zobaczyłem.
Od urodzenia jestem mieszkańcem Sianowa.

A pieniądze z budżetu przeznaczane na podniesienia atrakcyjności miasta trafiły tym razem na posąg,

P.S. Dla tych niedoinformowanych :
Posąg nie jest wystawione bez znaczenia.
Sianów słynął z jednej z największych fabryk zapałek w Polsce.
A ostatnio niestety z pożaru Gimnazjum liczącego sobie 110 lat ... zrządzenie losu.

Odpowiedz
interna
0 / 0

bez obrazy, ale ten pomnik wygląda jak matkaboska sianowicka :/

Odpowiedz
adamsztaba
0 / 0

jedna poprawka: pisze się zachodniopomorskie, nie zachodnio-pomorskie.

Odpowiedz
M megg27
+3 / 3

dobra ludzie, może trochę prawdziwych informacji - SIANÓW jest w woj.zachodniopomorskim. Na stronie miasta jest napisane dokładnie -> "Idea powstania pomnika nawiązuje do upamiętnienia pokoleń Sianowian, które swoje życie związały z fabryką zapałek, jak i do akcji charytatywnej." .. dziewczynka z zapałkami nie jest ot takim wymysłem, tylko wiąże się z fabryką zapałek z której kiedyś słynął Sianów. A swoją drogą wszystkie miasta mają swoje pomniki, dlaczego Sianów ma nie mieć? Jak w Warszawce pomnik stanie to jest ok, ale już w małym mieście to głupota?

Odpowiedz
Davis752
-1 / 1

Ciekaw jestem wedle jakich reguł autor demotywatora stowował w tekście spacje oraz znaki interpunkcyjne, bo na pewno nie są to zasady języka polskiego. Co więcej, mam wrażenie, że ta osoba ma problemy ze zrozumieniem, iż na końcu niektórych wyrazów pisze się "ę", mimo iż słychać głoskę "e".

A co do pomnika: chyba niektórzy z komentujących mają problem ze zrozumieniem, że rzeźba jest formą sztuki, czyli może być wartością samą w sobie, niezależnie czy coś upamiętnia, czy nie. Sztuka zawsze kosztuje, jednak chyba wszyscy wiemy, że jest to coś wartościowego (a fakt, że akurat ten pomnik może nie należeć do najpiękniejszych, to już inna sprawa; w takim wypadku sensowna jest krytyka wykonania, dziwna jest natomiast krytyka tworzenia sztuki w ogóle).

Poza tym, jak już ktoś powyżej napisał, demotywator nie prezentuje całkowitej prawdy o danej sytuacji.

Odpowiedz
J jaga17
+1 / 1

No kurde i to jest Polska. Sama należe do wolontariatu w naszej szkole akcji "Dziewczynki z zapałkami" i jestem bardzo zawiedziona, że woleli przeznaczyć pieniądze na jakiś pomnik, a nie na te dzieci, na które zbieramy, stojąc w marketach i prosząc klientów o "Złotówkę" na biedne dzieci, na kolonie, przybory szkolne, na obiady dla nich. I teraz się wcale nie dziwie, że ludzie nie chcą wrzucać pieniędzy, twierdząc, że to oszustwo. Następnym razem się zastanowie czy isć na akcję.

Odpowiedz
H halines
0 / 0

Podpis powinien być SIANÓW ...
Bo gdy spytasz się gdzie leży Koszlain to każdy powie pod Sianowem

Odpowiedz
R Rapfan
0 / 0

Nie wiem czy Nasz system polityczny jest tak popier... czy to był głupi wymysł kilku osób. jasne możne wspierać akcję charytatywną ale nie wydając takie pieniądze na głupi pomnik. są pewnie bezdomni w tym mieście, którzy wigilię spędzą na dworcu czy w innym obskurnym miejscu a takie pieniądze wyrzuca się. naprawdę czasami głupota ludzka mnie przeraża

Odpowiedz
H HowToBeGood
0 / 0

zdania wyrwane z kontekstu .. nieudolnie zresztą...
Ale po co się powtarzać...
Ta 'matka boska' z zapałkami powstała dla upamiętnienia istniejącej do niedawna fabryki zapałek w Sianowie..
btw. Jeśli sianów jest na głównej.. to juz niedługo koniec świata :D

Odpowiedz
K kimmik
-1 / 1

Albo

" POLSKO,
ogarnij się! "

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 25 December 2010 2010 12:47

Odpowiedz
MrClearness
+1 / 1

Mieszkam niedaleko sianowa [koszalin] i nic nie słyszałem o jakimś pomniku.

Odpowiedz
H Haludek
-1 / 1

Jedno słowo wystarcza. Nic dodać, nic ująć...

Odpowiedz
D dubioza
-1 / 1

Na pomnik mają a na spaloną szkołę to już ciężko...

Odpowiedz
J j3drek00
+1 / 1

O stary,,, Wielce odkrywcze to co napisales.
Równie dobrze mógłbyś napisać jakieś 1000 demotow o podobnej temtyce. Ani to odkrywcze, ani ciekawe. Naprawdę, wielce zaskakujący ten demot. Jakbyś to od dzisiaj mieszkał w Polsce. Brawo i współczuję marnej inwecji. Gdzie to znalazłeś?? Na wp.pl czy na onecie??
www.żal.pl

Odpowiedz
X xluki90x
+1 / 1

Czarnków . . .
W tym mieście akcja pt "dziewczynka z zapałkami" odbyła się po raz 13 . . .
w tym roku udało się zebrać 7 tyś zł . . . .
miasto ma 12 tys mieszkańców
Pozdrawiam

Odpowiedz
doliwaq
-1 / 1

Pisze się zachodniopomorskie a nie zachodnio-pomorskie, naucz się ortografii.

Odpowiedz
B bonzay
0 / 0

ostatni raz pisze że wrzucałem tego demota jak byłem pijany i przepraszam jeszcze raz że wrzucił mi się myślnik...jesteś mało oryginalny bo pisało to już z 50 osób....a jak jesteś takim mistrzem ortografii to znalazł byś jeszcze jeden błąd...pozdrawiam gorąco

S sakiro232
0 / 0

jestem z Sianowa i nie moge wykapucynic gdzie stoi ten pomnik

Odpowiedz
A arafatkay
0 / 0

Wygląda jak tak co najmniej 80-letnia dziewczynka z zapałkami... Coś tu komuś nie pykło :);)
Ale cóż:
Takie rzeczy tylko w Polsce...

Odpowiedz
squee57
0 / 0

i tak go ktoś petardą rozpie*doli, przecież to Polska

Odpowiedz
M martuczka
0 / 0

właśnie oglądam sobie fakty na tvnie i jednym z tematów jest właśnie ten pomnik:p...Ktoś tu ogląda DEMOTY;D.

Odpowiedz