Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
6083 6645
-

Zobacz także:


redwhite
+60 / 130

dobrze, że nie napisałeś "Nie każda Niemka jest brzydka".

halogen987
+76 / 176

"nie każdy arab to terrorysta, lecz każdy terrorysta jest arabem."

M menina
+3 / 15

Sama wymyśliłam ;)

strusiu4
+12 / 16

@halogen987
cytat Profesora Wolniewicza

R robson1903
-5 / 29

Powinno być "Nie każda Niemka jest brzydka :D "

M madin
+27 / 39

Jeszcze nie poznalem zadnego metala, ktory jest satanista. Kazdy z nich, razem ze mna to spokojni ludzie ;P

dusiek1989
+18 / 46

Nie każdy ksiądz jest pedofilem...

Qrvishon
+13 / 31

halogen987: bzdura. W Europie masz ETA, IRA, i jeszcze mniejsze organizacje terrorystyczne (to europejczycy podkładali bomby w ambasadach - włośi bodajrze). CzlowiekFretka: kkk to sekta, nie org. terrorystyczna. A co do stereotypów, to ja nie osądzam człowieka zanim go nie poznam, i raczej większość ludzi tak robi, a to że ktoś wymyśla te tzw. Steretypy oznacza że w grupie społecznej jest tego typu osób więcej niż w innych, ale nie wszyscy. To że na cyganów terzeba uważać bo kradną wiedzą wszyscy, ale nie wszyscy cyganie to przestępcy.

P punkty
+10 / 22

znam mase metali, mimo ze nim nie jestem. I wszyscy sa wporzadku... i znaczna mneijszosc to ateisci.

R RBKW97
+16 / 24

Dodałbym jeszcze, że nie każdy kibic w szaliku jest chuliganem.

unknow1
-4 / 14

@halogen987
Jak dla mnie terrorystami są żołnierze Nato.

Frogy07
+6 / 10

Nie każdy demot jest prawdziwy

zaba1922
+10 / 12

"Nie każdy metal jest satanistą"-święte słowa;)

F fuksja
+3 / 5

fajny tekst. przynajmniej sobie pośpiewałam ;]

T trll0343
-3 / 3

wszystko stereotypy, ale to o Amerykanach jest prawdziwe.

Qrvishon
-2 / 2

Możesz Ku Klux Klan nazwać organizacją przestępczą, ale nie terrorystyczną. Terrorysta to ten który krzywdą innych (najczęściej niewinnych) chce wymusić coś na drugiej stronie. Celem KKK jest eksterminacja kolorowej ludności, którą uważają za wrogów. Ale oprócz niszczenia "żydów, arabów, skośnookich, brudasów i czarnuchów" to nie wymuszają nic na rządzie i nie stawiają rządań przetrzymując zakładników.

K kynio97
-2 / 2

moja siostra ma demota na głównej...

P Panda
-1 / 1

Ten demot to bullshit, znam jednego niemca i jest bardzo niemiły!

Maciex
-4 / 24

A gdzie Niemki?

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 22 January 2011 2011 12:29

Odpowiedz
tds1974
+21 / 53

Nie ma Niemek. Z nimi to prawda.

RozentuzjazmowanyZboczek
+2 / 2

@tds1974, a byłeś kiedyś w Niemczech, że wysnuwasz swoje mądrości? a skoro mowa o tym, czego nie ma w wierszyku to proponuję: Każdy raper jest idiotą i każdy polak jest nieudacznikiem.

detritus
+9 / 19

Nie, to ja się spierdziałem. Jadłem dziś główną w sosie własnym.

Voyt
+5 / 5

lepiej nie czytaj swojej wypowiedzi na głos

P Pelo
+3 / 3

Tylko wszystkie narkotyki są złe

I ITI
+6 / 14

Raczej "nie każdy gej jest pedałem". Geje to w gruncie rzeczy normalni ludzie, pedały to ta hałastra na paradach równości

S slodkii
+23 / 31

bym powiedział, że nie każdy niemiec jest nazistą, w przeciwieństwie do tego co mówią dzieci neo

Odpowiedz
Destr0
+7 / 9

I nie każdy Rosjanin jest komunistą.

walker393
-2 / 12

Ale za to każdy niemiec ma korzenie nazistowskie. A nienawiść do narodu polskiego jest taka jak polska nienawiść do narodu niemieckigo; wyssana z mlekiem matki.
Piszcie co chcecie ale polak i niemiec nigdy nie będzie żył w zgodzie . Świadczy o tym nasza "tysiąc letnia miłość między naszymi narodami".

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 26 January 2011 2011 22:21

A aniax92
+8 / 8

i..a propos..nie każdy posiadacz neostrady jest dzieckiem neo

Destr0
+4 / 4

@ walker393 Po części jestem Niemcem, a mój przodek walczył w Waffen SS i jakoś nie nienawidzę Polski, wręcz przeciwnie.

S slodkii
+8 / 8

ta nienawiść to mentalność, spytaj za co nienawidzimy Niemców to ci odpowiedzą, że za Hitlera i wojnę, i jaki w tym sens jak Hitler nie żyje blisko 70 lat a nazizmu nie ma? To tak jak nienawidzić wnuka za błędy dziadka

arbel
0 / 20

'Nie każdy Rosjanin jest pijakiem... Nie każdy polityk jest oszustem...', ileż tu pseudomądrości, o których wszyscy wiedzą.

Odpowiedz
D DarkFuneral
+12 / 16

@NaKolanaSuko: są trzy informacje, dzięki którym mogę stwierdzić, że jesteś człowiekiem prymitywnym:
a)twój avatar
b)twój nick
c)twoja wypowiedź

K kobzik
+5 / 7

Satanizm to Religia ( wiara ) a nie ! i ciekawy jestem czy byś powiedział/ła tak do metali sam na kilku ...

Satan
+3 / 5

Szlag, jak guzik wiecie to się nie wypowiadajcie... satanizm nie jest wiarą, tylko filozofią i
nie ma nic wspólnego z kultem Diabła jako postaci (satanizm teistyczny jest na wymarciu)

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 27 January 2011 2011 12:16

messiah92
-2 / 4

Satan
Problem jest taki że sataniści odwołują się do postaci szatana, co już jest pewną formą teizmu, może ukrytego ale jednak. Osobiście uważam że to tylko głupi bunt, nie miałbym nic do nich gdyby mówili o sobie po prostu że są ateistami którzy kierują się w życiu pewnymi zasadami.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 January 2011 2011 23:07

Satan
+4 / 6

Sataniści laveyańscy (czy jak to się pisze) bo o nich mowa, uznają Szatana jako symbol, dobrze to ująłeś jako bunt. Bo jak można czcić coś, w czego istnienie nawet się nie wierzy?

messiah92
-3 / 5

Skoro więc są ateistami po co nazywają się satanistami ? To jest właśnie głupota tej ideologii - szukanie swojej niszy i podział innej ideologii.

malygangsta
+1 / 5

mi sie podoba jeden moj, każda szlachcianka udawala niedostepna a jak dostała fiuta to robiła z niego śmigło

M MAKS3112
-3 / 9

@halogen987 do niedawna istniały organizacje terrorystyczne w Irlandii Płn. a do teraz organizacja ETA która do zawieszenia broni 2-3 tygodnie temu mordowała ludzi w Hiszpanii!

Odpowiedz
T travis911
+3 / 11

Zabijali głównie wojskowych i policjantów, często uprzedzali o zamachach, nie porównuj ich do arabów, którzy po prostu lubią zabijać dla allaha a on nienasycony krwią jest.

T travis911
-2 / 20

V3rtyx666 masz szatańską liczbę więc nie dziwię się że bronisz szatańskiej religii...
ale
powiedz mi jak tłumaczysz ten wers (2:191) "I zabijajcie niewiernych, gdziekolwiek ich
spotkacie
(...)" albo ten (9:123) "O wy, którzy wierzycie! Zwalczajcie tych spośród niewiernych,
którzy
są blisko was. Niech się spotkają z waszą surowością." bo ja takich wersów mogę
podawać i
podawać...Czasami mam wrażenie, że istnieją jakieś dwa islamy jeden pełen
nienawiści
wypływającej z koranu i drugi wypływający z kłamstw islamistów, którzy muszą
kłamać aby
utrzymać się przy socjalu. A i jeszcze mój ulubiony mówiący o takich jak ty zdrajcach
(głupcach) (25:52) "Nie słuchaj więc niewiernych i zwalczaj ich z wielkim zapałem, przy ich
pomocy."

Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 26 January 2011 2011 19:50

T travis911
-3 / 5

Śliczne cytaty na poziomie kogoś kto poproszony o narysowanie kwadratu chwali się jakie piękne potrafi narysować koło... Pokazałeś, że stary testament dopuszcza zabijanie ale nie pokazałeś, że islam zakazuje A TO CHYBA CHCIAŁEŚ ZROBIĆ, pomijając fakt, że wersetów z koranu ni jak nie tłumaczysz! A tak w ogóle co to ma być, swojego zdania nie wyrażasz, ani jedno zdanie nie mówi o poglądach tylko za cytatami się chowasz, co sam mam sobie za ciebie argumenty przeciwko sobie wysnuwać?! Taki jesteś leniwy czy mało elokwentny?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 January 2011 2011 20:42

Bjoern
+2 / 6

@travis911 Widzę że znasz Koran, więc pewnie znasz też (2:62) "Zaprawdę, ci, którzy uwierzyli, ci, którzy wyznają judaizm, chrześcijanie i sabejczycy, i ci, którzy wierzą w Boga i w Dzień Ostatni i którzy czynią dobro, wszyscy otrzymają nagrodę u swego Pana; i nie odczują żadnego lęku, i nie będą zasmuceni!" albo (60:8) "Bóg nie zabrania wam, abyście byli dobrzy i sprawiedliwi względem tych, którzy was nie zwalczali z powodu religii ani nie wypędzali was z waszych domostw. Zaprawdę, Bóg miłuje ludzi sprawiedliwych!" Biblia i Koran to dwie księgi które można interpretować na milion sposobów. Wśród ludzi jest wielu głupców którzy potrafią zabijać i tłumaczyć to tekstami z tych ksiąg. Problemem nie jest to że ktoś czyta Koran (lub Biblię) tylko to czy za priorytet uważa (28:77) "Nie poszukuj zgorszenia na ziemi! Zaprawdę, Bóg nie miłuje szerzących zgorszenie!" czy któryś z podanych przez Ciebie tekstów.

T travis911
+1 / 3

Bjoern na początku przepraszam, że nie odpisałem na Twój ostatni komentarz - był długi ale się nie zapisał i już nie chciało mi się drugi raz tego tłumaczyć. Ale tu Cię zaskoczę znam nie tylko Koran ale i trochę arabski i według mnie tam jest napisane (2:62) "Zaprawdę, ci, którzy uwierzyli, ci, którzy SĄ ŻYDAMI, CHRZEŚCIJANAMI (...)" w sensie urodzili się Żydami ale udało się opętać ich umysły. Gdyby twoje tłumaczenie było poprawne to chyba powinno być "dostaną nagrodę u jedynego/naszego pana a nie swego, bo to tłumaczenie sugeruje, że są inni bogowie co jest bzdurą..." (60:8) też jest zajefajny ale tłumaczenie jest ok, pozwól że je uproszczę "bóg nie zabrania wam abyście byli dobrzy względem tych którzy was nie zwalczali"??? Bóg miłości powinien NAKAZYWAĆ być dobrym względem tych którzy nie zwalczali ew. nawet tych zwalczających uznać za braci. Ale nie on łaskawie nie uznaje za grzech (ani niestety cnotę) życia w pokoju z niewadzącymi. W ostatnim wersie jest nie poszukuj zepsucia, no ale niech będzie zgorszenia ale to nie to samo co "zła". Bez definicji zgorszenia ciężko coś powiedzieć, ale w kontekście sąsiednich wersów powiedziałbym, że nie przywiązywać się do rzeczy materialnych tylko duchowych, ale wiadomo jaka droga do raju jest najpewniejsza :( PODSUMOWANIE: Nawet gdyby w Biblii, Torze znaleźć wersy nienawiści to nikt nie zabija w ich imieniu, w imieniu koranu owszem. Mam na myśli to, że nie specjalnie interesuje mnie treść ale efekt jaki wywołuje. Nie ma terrorystycznej organizacji chrześcijańskiej, żydowskiej, buddyjskiej itp. która mówiłaby zabijemy wszystkich niewiernych bo musi być dziesięć przykazać itp. A organizacje islamskie mające tego typu hasła są.

messiah92
+1 / 7

Biblia
"Nie pozwolisz żyć czarownicy. (Wj.,22,17.)"
A z resztą co tu rzucać cytatami, Stary
Testament pełen jest przemocy. Nie ma dobrych i złych religii, są tylko prawdziwi wierni i fanatycy
którzy nienawidzą innych i skutecznie szukają na nich cytatów.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 January 2011 2011 22:41

Bjoern
+3 / 5

@travis911 Kach to (za polską wikipedią) "organizacja żydowska którą Amerykański Departament Stanu, Unia Europejska i rząd Izraela zaliczają do organizacji terrorystycznych." Nikt o zdrowych zmysłach nie zacznie jednak tępić wszystkich Żydów tłumacząc że tak prościej i skuteczniej. Nie sądzisz?

T travis911
0 / 4

Again: "Nie ma terrorystycznej organizacji chrześcijańskiej, żydowskiej, buddyjskiej itp. która mówiłaby ZABIJEMY WSZYSTKICH NIEWIERNYCH bo musi być dziesięć przykazań itp." Such a statement is not a part of Kach's policy. Sorry za angielski ale już nie wiem jak mam mówić. Jaka jest popularność Kachu wśród Żydów (marginalna?)a jaka np. Hamasu wśród palestyńczyków (ponad połowa w ostatnich wyborach). Kach jest marginalnym wyjątkiem od reguły, że nie ma takich czy innych organizacji terrorystycznych związanych z religią inną niż islamskia. Zapytaj 10 kolejno spotkanych przypadkowo osób i spytaj czy wiedzą co to jest Kach, będziesz szczęściarzem jeśli trafisz na jedną. Organizacja terrorystyczna, o której nikt nie słyszy nie sieje strachu, więc jest słaba. Kach (i jej odłam) jest jedyną organizacją uznaną za terrorystyczną przez wszystkie liczące się "zestawienia" związaną z religią inną niż islamska. Podaj proszę ile organizacji terrorystycznych np. z listy dep stanu USA ma w nazwie słowo charakterystyczne dla islamu, ile dla innej religii.

T travis911
+1 / 3

@m92 to, że ludzie komentują twoje wypowiedzi "o Jezu" nie czyni z ciebie mesjasza. 1 Źle cytujesz, oznaczenie cytatu nie jest jego częścią!" 2. Czy jeśli jest napisane o czarownicy/ smoku, które wedle najlepszej wiedzy naukowej nie istnieją, to czy można odbierać to dosłownie? 3. Jesteś prawdziwym wiernym jakiejś religii czy sam siebie zaliczasz do oszołomów szukających cytatów, w twoim przypadku konkretnie na Judaizm i Chrześcijaństwo? 4. Generalnie wojna na cytaty zaczęła się od obalania tezy jakoby islam zakazywał zabijania, po kiego chuya wkładacie w to inne religie. Czy islam nie może bronić się sam a jedynie przez atak na innych?

messiah92
-1 / 7

O ile zabijanie smoków było jedynie legendą, o tyle zabijanie "czarownic" było całkiem rzeczywiste, chyba nie trzeba podawać żadnych przykładów/dowodów/ręcznika ?
A i owszem jestem chrześcijaninem, jednocześnie jednak jestem świadomy że w pewnym stopniu jestem agnostykiem i to pozwala mi spoglądać na te wszystkie śmieszne problemy trochę z boku.

T travis911
0 / 4

Nie, nie jesteś chrześcijaninem.

messiah92
-2 / 6

Myślę że to nie ty masz o tym prawo decydować.

T travis911
+1 / 3

Ja nie decyduję. Ja konkluduję - np. nazywasz siebie mesjaszem, co jest bluźnierstwem we wszystkich znanych mi odłamach chrześcijaństwa.

Bjoern
+1 / 1

Ludzie wierzą w to, w co chcą wierzyć. Messiah92 wierzy zapewne że taki nick nie będzie przeszkodą w drodze do Królestwa Niebieskiego jeśli będzie dobrym człowiekiem. Muzułmański terrorysta wierzy że Allah każe mu zabijać bo tak przeczytał w Koranie. Muzułmanin który nie ma ochoty na podrzynanie gardeł innowiercom kieruje się innymi słowami tej samej księgi. Travis911 wierzy (inaczej by chyba ze mną nie dyskutował ;]) że jeśli w danych Departamentu Stanu USA na temat terroryzmu znajdę więcej organizacji odwołujących się do islamu niż do chrześcijaństwa, buddyzmu i judaizmu razem wziętych to uznam że należy tępić nie tylko muzułmańskich terrorystów ale również muzułmanów uważających że terroryzm to zgorszenie a terroryści to ścierwa.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 January 2011 2011 16:57

messiah92
0 / 4

Jeszcze jedna sprawa do rozważenia. Zastanów się jak dużo ludzi w Meksyku ma na imię Jezus, mimo to jest to bardzo pobożny kraj. Sądzisz że ci ludzie nie zasługują na niebo ?

T travis911
-2 / 4

Jezus to imię, które było popularne również w czasach Jezusa Chrystusa. To tylko imię. Mesjasz według religii chrześcijańskiej był tylko jeden. Stał się człowiekiem więc przyjął zwykłe imię ale to co go wyróżnia spośród ludzi to właśnie to, że był jedynym mesjaszem. Gdybyś był chrześcijaninem to nie musiałbym ci tłumaczyć tak oczywistych rzeczy.

messiah92
-3 / 5

Przy twoim ekstremistycznym pojmowaniu dogmatów mało kogo zaliczyć można by do tego jakże zacnego grona. Pierwsze miejsca w rzędzie prawdziwych chrześcijan zapewnione miałyby natomiast babcie o równie krzykliwej naturze jak ty, które wszystkie święte prawdy wykuły na pamięć i gdyby potrafiły to wespół z tobą, szukałyby antychrystów w internecie. Mógłbyś mieć coś do mnie gdybym głosił na ulicy nowy odłam twojej religii, wtedy konfrontacja miałaby jakiś sens, tymczasem ty zarzucasz mi to że używam pewnej ksywki w internecie, która nawet nie ma dla mnie żadnego religijnego znaczenia.

Wandejczyk
+5 / 31

1. Gdyby sprzątaczka nie klepała biedy, nie byłaby sprzątaczką.

2. Nie każdy Arab jest terrorystą. Ale każdy jest w praktyce właścicielem kobiety, z którą jest spokrewniony.

3. Dres i rozbójnictwo? Za często to się powtarza, by ignorować.

4. Ale każdy czarnoskóry jest pieniaczem: Będzie Cię wyzywał od rasistów, zawsze gdy okażesz postawę inną niż dupowłastwo.

Odpowiedz
I Ilona
+7 / 15

odezwał się co ma 0 z 20 na głównej...

P PikoxD
+9 / 13

Ja nic nie mam do arabów,wręcz ich lubię.Głównie za kebaba :D,a tak na serio to jak żyją w normalnych warunkach to są pokojowo nastawieni i jakoś da się razem pośmiać.

monchan
+3 / 13

Ale stereotypy są konieczne, bez nich nie dalibyśmy rady żyć! :) Człowiek nie jest w stanie posiąść takiej wiedzy, żeby w każdej sytuacji móc być obiektywny. I tu właśnie pomagają stereotypy.

Odpowiedz
Bjoern
+3 / 7

Ja tam sobie świetnie daje rade bez stereotypów i nie narzekam.

DarkPride
+1 / 7

O żydach nic nie ma. Mam to rozumieć, że o nich stereotyp jest prawdą ? "You racist bastard" jak to powiedział Ahmed :P

Odpowiedz
S seselis
+5 / 11

jedynie stereotyp z Niemcami nie jest trafiony. bo akurat Niemcy są na pewno bardziej miłą nacją niż Polacy. W Niemczech idąc ulicą wszyscy się do mnie uśmiechali i wołali cześć. tam się witają przechodzący obok siebie ludzie czy się znają czy nie. a spróbuj w Polsce uśmiechać sie do przechodniów i witać się z obcymi to uznają cię za wariata

Odpowiedz
Y yalosh
+9 / 13

Kpisz sobie czy o drogę pytasz ? Takiego bezsensu dawno nie czytałem. Tworzysz nowy stereotyp "Niemcy dobzi-Polacy źli", nie wiem jakim prawem oceniasz ludzi. A widząc Twój światopogląd też bym się do Ciebie nie uśmiechnął.

Co do demota +, najbardziej mnie zabolało z tymi satanistami, sam słucham wyłącznie ciężkiej muzyki metalowej i wielu ludzi myli miłość do muzyki z młościa do Boga, lub nie miłościa do Niego. I słysząc piosenke Iron Maiden "666 the number of the BEAST" nie rozumiejąc nic i wiedząc jeszcze mniej wystawiają opinie.

pseudoXX456
-1 / 3

@yalosh twój komentarz jest bardzo trafny. Sama słucham muzyki tego typu, chodzę w glanach, bo mi się to PODOBA. Nie cierpię, kiedy ludzie na mnie dziwnie patrzą z tego powodu. A to, że np. czasem teksty Slayera są lekko przeciw Bogu, a słucham ich i ich muzyki z przyjemnością nie czyni ze mnie satanisty... Ludzie potrzebują trochę dystansu.

Crystiano
+2 / 4

Nie tylko w dzisiejszym, zawsze decydowały, tylko kiedyś były inne ;)

Odpowiedz
L Luciferus
-3 / 3

pewnie chcieli Cie wsadzic do budy tylko nie wiedzieli jak Cie oswoić, ale zgadzam sie ze nie ma tam "nie każda niemka jest brzydka" :D

Odpowiedz
A afeshatan
+11 / 11

nie każdy, kto ubiera się na czarno jest emo ;)

messiah92
-5 / 9

Są jeszcze łydki cnie ?

X Xagr
+6 / 6

Stereotyp to uproszczony sposób w poznawaniu rzeczywistości jakby ktoś nie wiedział

Odpowiedz
W Wdowiak
+15 / 17

A gdzie jest
Nie każdy chłop z widłami to Posejdon?

Odpowiedz
T Tadzimierzul
+5 / 7

A satanista czemu w kontekście negatywnym? Powinno być: nie każdy satanista urywa łby kotom i rozkopuje groby (bo to źle zrozumiany satanizm, choć nagłośniony medialnie).

Odpowiedz
P Piffko20
-1 / 7

"Nie każdy muzułmanin jest terrorystą, ale każdy terrorysta jest muzułmaninem"

Odpowiedz
Bjoern
+2 / 6

Kach to z pewnością muzułmańscy terroryści...

J jafka
+3 / 11

Zgadzam się z tobą menina, mam szfagra araba i jest super gościem! :) Nigdy bym nie pomyślał ze to tak wporządku ludzie :D

Odpowiedz
Bjoern
+4 / 8

@jafka Zadziwiające że dodałaś ten komentarz ponad dwie godziny temu i nie doczekał się on jeszcze ulubionego komentarza rasistów czyli "przekonasz się jaki jest super gdy zabije Ci kogoś nożem do kebaba i każe modlić do Allaha". :)

lacro
-3 / 11

Przekonasz się jaki jest super gdy zabije Ci kogoś nożem do kebaba i każe modlić do Allaha!!! P.S. Trzeba mieć dystans do siebie :D A araby jak są u nas, jak wejdą między owce to i udają owce. Jak spóści łomot kuzynce i wywiezie dzieciaka z kraju to bedziecie lamentować w telewizji jaki on zły i nie dobry się okazał!

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 January 2011 2011 22:35

J jafka
+4 / 6

Lacro, nie znasz nie oceniaj... I po pierwsze nie prowadzi kebaba tylko ma swój biznes w niemczech, no ale wy internauci zawsze wiece swoje i wiecie lepiej...

lacro
-3 / 9

Dałem się sprowokowac z tym nożem od kebaba, przecież wiem że jak coś islamiście odwali to sięga po bombę a nie nóż. Tak my internauci zawsze wiemy swoje i lepiej niż wy wielbłądopasy (bojak rozumiem ty zamiast używac właśnie internetu, co czyniłoby cie internautą robisz co innego).

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 January 2011 2011 13:10

J jafka
+3 / 5

Na prawdę jesteś dziwny :D Używam widelca do komunikacji z internetem i całkiem dobrze mi to wychodzi. A co do wielbłądopasów, na pewno zarabiają tacy ludzie więcej od Ciebie. Jeżeli ty siedzisz cały dzien przed komputerem i napinasz to twója sprawa nic do Ciebie nie mam. A tak w ogóle w twoich wypowiedziach odczuwam garść nienawiści i rasizmu wobec arabów. Siedzisz w zapi*działej klitce i nie ruszasz się z domu to pozniej ludzie wydaja Ci sie inni...

lacro
-3 / 7

Z pewnością zarabiają więcej, bo czy to na turystyce czy na szmuglu broni do strefy gazy zarobić można nieźle i nawet bez wkładu intelektualnego, czyli w sam raz dla głupiego terrorysty. Garść? Garść!!! Ja mam całą ciężarówke pogardy dla terrorystów i zboczeńców jakimi są "niektórzy" muzułmanie. Ustal jakąś spójną wersję zarzutów - gdybym cały dzień siedział w zapierdziałej klitce to bym nie zarabiał, a oskarżasz mnie o zarabianie mniej od wielbłądopasa. PS jeśli dla ciebie wartość człowieka mierzy się w tym ile zarabia to naprawdę nie dziwię się że lubisz arabusa za to, że ma fajnego mercedesa.

J jafka
+2 / 2

Nie obchodzą mnie pieniądze, no ale nie wykluczam że i owszem są potrzebne. Ale i twoje stwierdzenie że "Ja mam całą ciężarówke pogardy dla terrorystów i zboczeńców
jakimi są "niektórzy" muzułmanie." Ci niektórzy to na pewno nie mąż mojej siostry. A ty stwierdziłeś iż zabije ją nożem do kebaba i porwie dziecko? Czyż nie tak? Jeżeli jestes skłonny mi wytłumaczyć dlaczego stwierdziłeś tak NIE ZNAJĄC go ? Widzisz, tu się nasuwa odpowiedz, jesteś rasista i nie masz szacunku do ludzi.

lacro
-1 / 5

Powtarzam jeszcze raz: o nożu do kebaba to bjoern napisał w żarcie a ja go podchwyciłem. Muzułmanin jeśli już używa noża do zabijania to nie jest to ten do kebaba. A co do dziecka to wszystko możliwe, zależy czy ma obywatelstwo niemieckie czy nie... Jeśli ma gdzie zwiać to w wypadku ewentualnego rozwodu prawdopodobnie zwieje, bo dziecka nie odda. Stwierdziłem tak z bardzo prostego powodu. On jest muzułmaninem a ja muzułmanów znam, baaaardzo źli ludzie. Jednak jak każdy antyislamista (błędnie nazywany rasistą bo nie dyskryminuję go na poziomie rasy tylko ideologii) nie opieram się na "tym co powinno być aby było moralnie, jaki powinien być świat aby było fajnie", czyli tolerancja, równość, prawo do wolności i inne wypaczone dziś frazesy. Opieram się na twardych faktach mówiących np. że większość muzulmanów w razie rozwodu zabiera dziecko matce i wywozi do swojego kraju (jeśli jest imigrantem pierwszego pokolenia). Ale jak każdy antyislamista jestem w stanie dyskutować faktami a nie demagogiami i w odróżnieniu od was przyjmuję że mogę się mylić dlatego chętnie wysłucham co według ciebie sprawia, że to taki równy gość. Nie znam go, więc daj mi go poznać poprzez swoje słowa a może zmienię zdanie i zostanę kolejnym miłośnikiem fałszywie, ale jednak uśmiechniętych przybyszy. Opowiesz o nim na prv?

korelacja
-3 / 7

A mnie nie przekona że czarne jest czarne a czarne jest czarne

Odpowiedz
K kameleon940
-3 / 3

@KillTh3Hippi3 w sumie masz rację i chyba jesteśmy tego przykładami

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 January 2011 2011 19:03

Odpowiedz
L Lakil
+20 / 22

Nie każdy kierowca autobusu musi bić brawa

Odpowiedz
A Adrian1114
+2 / 6

A Gdzie niemki? I Gdzie "Nie każdy rusek jest pijakiem" albo Nie każdy bezdomny jest żulem/menelem? :)

Odpowiedz
kazelot
+11 / 15

a nie każdy niedźwiedź cie zagryzie - ale mimo to - jak spotkasz niedźwiedzia to sp***lasz a nie próbujesz się zaprzyjaźnić... stereotypy nie wzięły się z kosmosu, służą ludziom do lepszych reakcji w niepewnych sytuacjach.. jeśli założysz że dresiarze są agresywni i będziesz ich unikał, to masz wieksze szanse na przeżycie nocy w mieście, jeśli załozysz że na dyskotekach nie spotkasz fajnej dziewczyny to masz większe szanse uniknać żony którą będzie ruchał każdy twoj sąsiad.. To jak z grzybami - tylko doświadczony grzybiarz będzie wiedział które są trujące - ale laik musi załozyć że KAŻDY jest niebezpieczny i ich unikać... ale nawet wśród doswiadczonych grzybiarzy jest więcej ofiar śmiertelnych niż wsrod unikających...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 January 2011 2011 19:12

Odpowiedz
T travis911
+2 / 4

Mądrego to i warto posłuchać/przeczytać.

Bjoern
-1 / 1

@kazelot Generalnie się zgadzam aczkolwiek w granicach zdrowego rozsądku. Ciężko mi przecież zakładać że każdy Polak jest złodziejem i ich unikać. Takie zachowanie doprowadziłoby całe moje życie w społeczeństwie do ruiny. Tak samo czym innym jest spier***anie z jakiejś francuskiej no go area a czym innym spier***anie z banku w Londynie bo jeden z pracowników ma na imię Muhammad. PS. czy to Beksiński w awatarze?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 January 2011 2011 21:34

kazelot
-1 / 1

bjern - oczywiście że granicach zdrowego rozsądku, ale mimo wszystko bardziej zdroworozsądkowo jest posługiwać się pewnymi heurystykami niż próbować je wszystkie wyrzucić do kosza... aczkolwiek mój idealizm też każe mi marzyć o świecie w którym stereotypy nie byłyby potrzebne.. tylko że droga do niego jest taka, że najpierw trzeba zmienić świat a potem nasze postrzeganie - bo na teraz, możesz się wyzbyć stereotypów co do polaków ale wtedy po tygodniu nie będziesz miał samochodu i pewnie nawet stare adidasy by Ci z domu wynieśli...
a co do arabów - stereotyp jest "wyprodukowany" przez media, w ogóle pojęcie "terrorysta" jest co najmniej śmieszne - to ludzie walczący o swój kraj swój światopogląd, co nie zmienia faktu, że arabów nie trawie a ich swiatopogląd bym spalił.. ale na pewno nie ubierałbym tego w "walke z terrozymem" ja po prostu ich nie lubie :)
ps. tak, to beksinski

Z Zaawansowany
-5 / 9

Kazdy polak to złodziej!!!nie ma wyjątków!wstydze sie za te cebulandie! WSTYD BYC polakiem!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz
demotex
-1 / 5

co do dresów to każdy dres jest raczej rozbujniekiem. bo dresy to skinheadzi głównie więc...

Odpowiedz
O olka1211
+2 / 4

nie wiem czemu, ale pierwszy wyraz, który zobaczyłam w tym democie to był Arab ;/

Odpowiedz
A adr805
+2 / 2

To wszystko przez to że żyjemy w takim społeczeństwie które utwierdza nas w stereotypach. Gdyby nie to bylibyśmy innymi ludźmi i inaczej postrzegali otaczający nas świat.

Odpowiedz
T TelFyr
-1 / 1

Zwykłe ~(SaP) tudzież SoP, nic szczególnego.

Odpowiedz
V vg2
-2 / 4

Ale każdy terrorysta jest Arabem (czyt. muzułmaninem)

Odpowiedz
M Marcin2205
-4 / 4

No w smumie racja :)
Ale i tak nie lubie niemcow i nie bede lubil nigdy wrr!!!!!!!

Odpowiedz
jumper13
+9 / 13

nie kazdy chlop z widlami to posejdon...! xD

Odpowiedz
OctopusVulgaris
+5 / 5

Hmmm... Szczerze powiedziawszy do stereotypów często kierowanych w naszym kierunku wystarczy mieć dystans :D
Pamiętam jak kiedyś bardzo agresywnie reagowałam, gdy na widok jakiegoś metala wyskakiwano z komentarzem w stylu "O Boże! Zapchlony satanista. Umyłby te swoje kłaki", a dzisiaj po prostu tłumaczę pewne rzeczy ludziom z zawężonym horyzontem ;D
Tak więc, mimo że stereotypy panują nad większością świata wystarczy samemu nie być stereotypowym i czasem delikatnie uświadomić.
;]

Odpowiedz
M MartinTNA
-3 / 3

Ale i tak stereotypu urody Niemek się nie kwestionuje :D

Odpowiedz
C Cokieslayer
+1 / 3

22 stycznia 2011 o 14:15

dobrze, że nie napisałeś "Nie każda Niemka jest brzydka".

[edytuj] [usuń]
Ocena: 46 (głosów: 74) raportuj
halogen987
22 stycznia 2011 o 14:21

"nie każdy arab to terrorysta, lecz każdy terrorysta jest arabem."




i to sa włąśnie stereotypy!

Odpowiedz
K kutos
+2 / 4

demot:stereotypy:są dobre tylko w dowcipach

Odpowiedz
A Anika6
+2 / 2

z drugiej strony bez stereotypów trudno byłoby coś pokazać większej liczbie osób, reklamy składają się ze stereotypicznych obrazów

Odpowiedz
Bjoern
-1 / 3

Będąc metalem z dredami za ramiona mogę Cię zapewnić że nie każdy dres to rozbójnik :)

B bartasek
0 / 2

Ciekawe dlaczego nie napisali "Nie każdy Żyd kradnie":P

Odpowiedz
Marla1103
0 / 0

niemiec niemiły?? wtf? ... sadzilam ze wszyscy zdajemy sobie sprawe z takiej oczywistosci, no ale coz... dzieki menina wiem ze sie mylilam

Odpowiedz
K kobzik
+4 / 6

Ku*** Ludzie !!! Metal a Satanista to co innego ! Metal to metal , Satanizm to religia ...

Odpowiedz
P pyetrek
+2 / 4

dobrze, że autor napisał "czarnoskóry", bo jakby było "murzyn", albo "czarny" to już byłby niewybaczalny rasizm...

bosh... przerażające, jak media ćkają ludziom w głowy śmieszną poprawność polityczną.

Odpowiedz
I ITI
+3 / 5

To fakt. Jestem zdecydowanym anty-rasistą, ale zarzucanie rasizmu ludziom mówiącym "murzyn" to już włażenie danej narodowości w dupę. ; )

P PanKrulik
+2 / 2

właśnie uczę się logiki i wg mnie to wszystko są zdanie logiczne i do tego prawdziwe :)

Odpowiedz
D dejvid69
+1 / 1

coś czuje ze bałas sie napsia : nie kazda niemka jest brzydka :D

Odpowiedz
S sz4tan
+2 / 2

Ok prawdziwe, tylko ze strasznie banalne. Co to robi na glownej?

Odpowiedz
empoisonne
+2 / 4

Zgadzam się z demotywatorem, ale nie do fragmentów o dresie i kujonie. Gdyby nie byli tacy nie zostali by nazwani tak czy nie inaczej. Jak ktoś się dobrze uczy i nie jest nudny, ma własne życie poza książkami to nie jest kujon, tylko osoba dobrze się ucząca, tyle. Dres nie był by dresem, gdyby nie umiał dać komuś "wpi*rdol" czy też kradł, tylko grzecznie siedział pijąc herbatkę i rozmawiał o sensie życia. Bluza nie czyni z nikogo jeszcze dresa. Dresiarz może równie dobrze chodzić w koszulach flanelowych, czy T-shirt'ach, to jest stan umysłu. Tak wiec każdy kujon to kujon, a każdy dres to dres.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 26 January 2011 2011 20:55

Odpowiedz
Q Quet
0 / 0

Może i masz rację, ale czy zostawisz dom otwarty? Może akurat nie będzie Polaka-złodzieja, ale ja tam bym nie zaryzykował. :) wiesz o co chodzi mam nadzieję :) pzdr

Odpowiedz
T travis911
-3 / 5

demot:Stereotypem jest też:nieuzasadnione statystyką zaprzeczenie stereotypowi

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 January 2011 2011 21:10

Odpowiedz
C czhw
-1 / 3

nie każdy dres jest rozbójnikiem !!!!!!!! PODPISUJĘ SIĘ POD TYM DWIEMA RĘKAMI I NOGAMI!!!!!!

Odpowiedz
antagonistycznie
+2 / 6

o kurde. jak miło tu :)
to dobrze, że bronicie metali. :)
ja Wam teraz podziękuję w imieniu NAS wszystkich ;*

Odpowiedz
J JXD94
0 / 2

mysle że pominiecie frazy
nie kazda niemka jest brzydka było celowe

Odpowiedz
R Rhivae
+1 / 1

Genialny demot, popieram takie myślenie ! Nienawidzę stereotypów... Szczególnie tych o blondynkach ;).

Odpowiedz
K Kabas186
+2 / 2

zapomniałeś o tym ze nie każdy kulturysta jest tępym pakerem

Odpowiedz
D DonDaniello
+1 / 1

demot:Nie wierzę w stereotypy...:Ale jest dokładnie "od tył" !

Odpowiedz
A averatix
-2 / 4

A teraz wszyscy przeczytajcie jeszcze raz, omijając 'nie każdy' i 'nie każda' to poznacie prawdę o tym świecie.:)

Odpowiedz
E eggi
0 / 0

Co nie zmienia faktów, że posługiwanie się logiką defaultów jest proste...

Odpowiedz
D darus
-3 / 5

Wiekszosc starszych anglikow to dzentelmeni Wiekszosc babci to mohery Mnostwo blondynek to plastiki Dery to rozbojniki Jak porzadny metal to i szatanista Odwazny arab to terrorysta KAZDY czarnoskory jest brudny Sporo kujonow jest nudnych Amerykanie to grubasy Niemcy sa niemili bo niemki sa brzydkie Jak sprzata to kokosow z tego nie ma Polacy kradna w autobusach i glownie za granica STEREOTYPY sa byly i beda

Odpowiedz
I ITI
+3 / 3

...nieprawdziwe.

empoisonne
+4 / 4

Tsaaa i jeszcze jako naród Polski wżeramy łabędzie w Londyńskich parkach. Ufaj stereotypom a zajdziesz daleko.

S Skerwool
-1 / 1

W sumie jeden błąd... bo to nie o Polakach mówi się jak o złodziejach tylko jako o żydach... ale pisząc "Nie każdy żyd jest złodziejem" to już byśmy sami siebie oszukali bo... żydzi nie mogą być nikim innym jak złodziejami... a no i jeszcze ewentualnie kłamcami, ale to rzadziej. I nie jestem wcale uprzedzony do żydów.... chyba

Odpowiedz
KrOOq
-2 / 2

Zgodzę się ze wszystkim, oczywiście oprócz tego, że ,,nie każdy Niemiec jest niemiły''.

Odpowiedz
Khaine
-1 / 1

Dobrze, że o żydach nic tutaj nie ma, więc nadal mogą być źli:P

Odpowiedz
K Kratka7
+1 / 1


Zgadzam się ze wszystkim, to świetny demot. Pozdrawiam

Odpowiedz
T TheAsd
+3 / 5

Co do kujona to nadal jest trochę stereotypowe. Lepsze byłoby: "Nie każdy dobry uczeń jest kujonem".
Wiedziałem, że stereotyp o Niemkach jest nie do obalenia ;)

Odpowiedz
X Xoxsiu
0 / 2

Dobrze, ze nie napisales, iz kazda niemka nie jest brzydka....

Odpowiedz
K kuakrzys
-4 / 4

Ale każdy żyd jest oszustem!! :D
Ja uwielbiam stereotypy ;)

Odpowiedz
C Cesc
-2 / 2

jedynie z niemcami sie nie zgodze ale reszta ok plusik :)

Odpowiedz