A pomyslcie, ilu bedzie kidow-rasta, bo ciec zwany Bednarkiem musial troche przykiepic. Rozumiem, ze moj sposob myslenia nie do kazdego trafia, jednakze uwazam, ze szkoda bedzie edukowac dzieciarnie, ktora nie majac idola zacznie go szukac w tym pedo-rascie Bednarku.
nie tvnowski a Amerykański. Programy jak You Can Dance, Mam talent, x factor, taniec z gwiazdami, Milionerzy przyszły do nas z za oceany, do nas jak i do większości krajów europejskich. Lepsze to niż gwiazdy tańczą na lodzie na TVP
@Lenio22: jak już chcesz się wymądrzać to najpierw upewnij się, że masz rację. Poza "You Can Dance" wszystkie wymienione przez Ciebie programy to formaty brytyjskie, a nie amerykańskie.
ja Mozila słucham od kilku dobrych lat, a moje koleżanki myślą, że są jego wielkimi fankami a znają jedną piosenkę i myślą, że on ma na nazwisko Śpiewa.
wykonawca akurat świetny. sama słucham głównie metalu, a mimo wszystko jego muzyka wydaje mi się świetna i alternatywna. mam nadzieję, że Czesław pozostanie alternatywny nawet po x-factor nie tak jak pani chylińska...
jak uslyszałem ze będzie jurorem to właśnie tego się bałem, Czesław jest bardzo sympatycznie magnetycznym człowiekiem, wszyscy co go nie znają będą googlowac jego nazwisko i wrzucac w yt
ale się sprzedał więc.. powinniśmy się zastanowić czy to jest nadal alternatywne lub jak rozumiemy słowo"alternatywa". IMO głupi demot, więc chyba bez oceny, znam o niebo lepszych, grających o niebo lepszą muzykę. ; )
racja ma całkiem fajne piosenki i racja z panią chylińską to co stało się z nią po mam talent mogę porównać do tego co dzieje się z kanapką pozostawioną na miesiąc pod łóżkiem
Pewnie sami myśleliście, że nie wystąpi póki nie dodał kolejnego posta po filmie. Skończcie z tą swoją świetnością, bo jest to denne...
A co do demota, hm. Ja uwielbiam jego osobę i muzykę już od 2 lat i nawet nie myślę o tym, że mi się kiedyś znudzi.:) Ale fanów przybędzie, to nawet logiczne?
Pozdrawiam!
a jest coś złego w tym, że przybędzie mu fanów? nie każdy go zna, ktoś może jeszcze w ogóle nie słyszał jego muzyki... teraz zobaczy go w x-factorze, będzie chciał sprawdzić kim jest Czesław i jaka tworzy muzykę, posłucha, spodoba mu się i nazwie siebie fanem. coś w tym złego? jasne - będą też dzieci neo które chcąc być na czasie powiedzą że go uwielbiają :/ ale to nie znaczy, ze prawdziwych fanów mu nie przybędzie...
Po prostu jego super alternatywni fani z wysublimowanym gustem nie będą już tak alternatywni jak przedtem. Pewnie niektórym to przeszkadza. Ostatnio się zrobiła moda na bycie niemodnym. O ironio...
Ja byłem na koncercie Bednarka (był 300 m ode mnie, a uznałem że skoro taka gwiazda to może warto posłuchać, śpiewał średnio), nie podoba mi się jak śpiewa, a jeszcze bardziej muzyka jego zespołu i uważam, że 90% nastolatek podnieconych nim i jego muzyką de facto zabujało się w nim jako chłopaku, ot co. Nie zaprzeczajcie, drogie dziewczęta, mam przyjaciółkę która szła na jego koncert chociaż nie lubi reggae, po prostu chciała zobaczyć jej ukochanego Bednarka. I podobnie wszystkie pokemony.
MOZIL? O.O Nie wiedziałam, że tam będzie... Przeżyłam lekki szok... No cóż, zobaczymy co wyniknie... A do fanów alternatywny - będą to tacy fani, jak wierne fangirls po Bednarku w Mam Talent : P
Czesława słuchałam przed tym jak dowiedziałam się, że będzie w dżuri więc najpierw się zastanawiamy, a później wrzucamy demoty, a admin w takim razie to idiota ;)
A dla mnie wybór jury to kompletna komedia. Z jakiej okazji Wojewódzki się tam znalazł? Co, pod prysznicem śpiewa czy jak? TVN to badziewie, stawiają na czysty zysk, mimo że profesjonalizm programu na tym ucierpi.
Jakby Mozil to była nie wiadomo jaka alternatywa. Dla dzieciaków biegających w arafatkach może i tak. Wsadzicie sobie w dupe te całe Czesławy, Comy i Coldplaye. Jak nie chcecie ogrywania schematów to badajcie (różne gatunki): Converge, Venetian Snares, Rosetta, The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble, Sun Ra, Swans, Van der Graaf Generator
Jedyna 'alternatywa' której te dzieci zaczną słuchać to będzie peszek, czesław, a z zagranicy pewnie vampy week i bat for lashes (alt zmierzch 4evr). a to żadna alternatywa yall. zwykły overground.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 4 February 2011 2011 19:04
"Czesław śpiewa - ja fałszuję" :P, ale tak prawdę mówiąc to Czesław fajnie śpiewa (posłuchajcie "Maszynka do świerkania"), tylko jako człowiek to za szybko mówi (kto oglądał Wojewódzkiego ten wie), ale to pewnie, że jako dziecko uczył się i duńskiego (w Danii mieszkał) i polskiego. Duński - szybki język, ale fajny :).
Mozil alternatywą? Bez jaj. Kiedyś muzyką alternatywną nazywano to, czego NIE BYŁO w MTV. Mozil zasiada w jury w popkulturalnym programie dla nastolateczek, jego nazwisko kojarzy większość osób. Gówno, a nie alternatywa. A z treścią demota się w sumie zgadzam.
bo kiedys mtv to bylo cos wiecej niz tylko popo-podobna sieczka ;o jeszcze pamietam poczatki mtv i porownujac do tego co jest teraz - niebo a ziemia. nie mowie, ze kazdy kto sie w mtv pokazuje badz w jakims tak stopniu sie komercji poddaje to od razu chlam, bo tak nie jest i jak ktos chce to cos w miare sensownego znajdzie, ale jednak zespol czy tam wokalista sie musi liczyc z tym, ze idzie sie kompac w szambie za kase i "alternatywa" szalenie ciezko to nazwac ;r
spełniły się moje najczarniejsze sny. on jet taki alternatywny jak i jego fani, dzieciaki w conversach i arafatkach. dziwne, że nie sra jeszcze bursztynami.
byłam na jego koncercie, jego muzyka mi się podoba. jednak byłam bardzo zaskoczona tym, że zgodził się wystąpić w takim programie. pewnie liczył na duże zarobki i rozgłos dla jego muzyki, i pewnie się nie przeliczył. mam nadzieję, że się nie zmieni. aczkolwiek picie alkoholu na scenie naprzemiennie ze śpiewaniem nie uważam za najlepsze, to mógłby zmienić.
Słyszałam raz o kimś takim, jak on. Czesław jakiś. Zerknęłam przed chwilą na youtube, by zobaczyć, co to za alternatywa. To jest "alternatywa", skoro ma zamiar występować w czymś takim. Przy okazji już, nie trawię jego muzyki. Spodziewam się, że jego fankami są gimnazjalistki (licealistki pewnie też), które uważają się za "oh jejku, spójrzcie, jaka jestem super, słucham Czesława!". Przepraszam, to nie dla mnie.
Nie, teraz wszyscy będą się kłócić kto był jego fanem najwcześniej, czy Czesław się sprzedał czy nie, albo czy jego muzyka jest dla dzieci w arafatkach czy nie.
Nie widzę problemu w tym, że zasiada w jury, jeśli tylko pozostanie wciąż takim fajnym człowiekiem. Poza tym tak, ja też go lubię, nie biegam w arafatce ani conversach. Więc nie linczujcie nikogo za to, że podoba mu się muzyka.
Czesiu jest spoko, zrobiłem sobie fajną przerwę od cięższej muzy słuchając go :)
Nawet nie wiedziałem że on będzie w tym programie, ale nie śledzę jego życia, bo mnie interesuje tylko jego muzyka :)
A ja zauważyłem coś innego: Mogę się założyć, że TVN wziął Mozila, bo dzięki jego muzyce niejaki Krzysztof wygrał milion złotych w "Milionerach". Jak by wzięli kogoś kto się faktycznie zna, mieliby może trochę mniejszy zysk (pokemony by nie oglądały programu dla słitaśnego dżiuri i nie głosowały na tych którzy mają ładne buty), ale program byłby profesjonalny, a nie, kolejny chłam tworzą...
Czy dla was człowiek grający muzykę alternatywną powinien mieszkać w piwnicy a wychodząc z domu powinien zakładać reklamówkę na głowę?Muzyka muzyką,Czesław Czesławem.
A ja się przyznaję zaczęłam słuchać Czesława od jego drugiej wizyty u Wojewódzkiego. I co? Co to jakiś konkurs kto pierwszy ten lepszy? Ci co znali go jeszcze z Tesco Value nie powinni uważać się za jakichś ważniejszych fanów. I ludzie trochę luzu co będzie to będzie...pożyjemy zobaczymy ;)
a ja bylem na tym X-factor jako widz za pieniadze :D zaplacili za ogladanie tych ludzi :D bedzie niezla polewka z czesia bo on nie umie sie mowic po polsku :D i wszyscy sie smieja jak tylko zaczyna mowic :D ogolnie poziom cienki na 90 osob przez 2 dni 10 bylo spoko
Czy Wojewódzki to musi być we wszelkich komisjach przesłuchujących śpiewaków? Nie to,żebym go nie lubił,w sumie fajny gość,ale to już trochę przesada...Szczególnie,że jest on dziennikarzem i o śpiewie nie ma jakiegoś super pojęcia.
Zgadzam się z tym demotem. Ja go słucham odkąd zaczął pojawiać się w mediach. Nie wiem czy po X Factor będzie tak dużo ,fanów, jak po Mam Talent,bo Mozil nie jest taki ,przystojny i słodki,. Ale robi świetną muzykę i trzeba mu to przyznać.
Czesław pozdrawiam :) znając Twą osobowość internetową z pewnościa gdzies tu jesteś :)
czyli co? student jestem i TV nie mam,więc ogłoaszam wszem i wobec oddam łóżko za telewizor...:D
Mozila nie da się jednoznacznie określić dlatego jest interesującum obiektem :) cyt."nie jestem szmatą" :)
Anokri mam nadzieję że nie ;D Kiedyś oglądałem reportaż w TVNie o nim i puszczali jego "najlepsze kawałki". Nie spodobały mi się, a jak będę to słyszeć na każdym kroku to zwariuję.
Nigdy nie słyszałem o czymś takim jak X-factor :>
ueee do pseudo reagge fanow, ktorzy z wykonawcow zwiazanych znaja tylko bednarka, dojda alternatywne dzieciaczki w trampkach i arafatkach beznadziejnie zakochane w mozilu :c i jeden i drugi maja to do siebie, ze: tworza muzyke, ktora JUZ mozna nazwac reagge/alternatywa, ale robia to w sposob "latwo przyswajalny" dla gawiedzi; lans zdobywany jest na programach, ktore gawiedz uwielbia, wiec sila rzeczy sie przyzwyczai do nich, nawet jesli z poczatku do nich ich tworczosc nie trafia
"łatwo przyswajalny"? Bednarka słabo kojarze, ale Mozil robi po prostu dobrą muzyke. A poza tym to twoje poczucie wyższości nad "gawiedzią" pozwala cię zaliczyć pod względem sposobu myslenia do alternatywnej lansiarskiej młodzieży ;) "My jesteśmy od nich lepsi bo my nie słuchamy shitu dla mas, my słuchamy shitu przygotowane specialnie dla takich jak my którzy muszą czuć się lepsi od innych. A Mozil jest be, bo jest w telewizji, a prawdziwie alternatywni jak my telewizji nie oglądają." Hipster detected.
poczucie wyzszosci? moze faktycznie tak wyszlo z tego co napisalam ;] nawet sie nie wypieram, ze
moglo tak wyjsc. moze i mozil robi dobra muzyke. (i to naprawde niezaleznie od tego czy wystepuje w tv czy na opakowaniu platkow sniadaniowych - stwierdzilam tylko fakt. nie lansuja sie na programach dla mas? lansuja). czy ja napisalam, ze nie, badz tak? to, ze cos jest
latwo przyswajalne jeszcze nie kwalifikuje tego do "dobrej muzyki" badz "zlej muzyki", bo to juz
ryzykowne pojecia. napisalam, ze jest latwo przyswajalna, bo tak uwazam i tyle. nie napisalam nawet
co to za "alternatywnego shitu" ja slucham ;] z postu wynikac moglo rownie dobrze, ze slucham
bednarka i mozila i po prostu obawiam sie, ze im pseudo fanow przybedzie ;]
prosze na przyszlosc nieco mniej jadu, bo mi kurcze juz klawiature zalewa, a tego nie lubie...
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 5 February 2011 2011 1:09
Popracuj nad interpunkcją i ajkąś kompozycją wypowiedzi bo ciężko się czyta. Pseudo fani są wku***ający to fakt. Natomiast nie znosze podejścia "Jestem tru fanem a inni nie są tru i oni są gawiedzią" Ludzie którzy tak myślą nie widzą że są po prostu inną kategorią gawiedzi, tylko bardziej wku***ającą przez swoje poczucie wyższości. Jeśli chodzi o lans- to złe słowo. Lans jest wtedy kiedy "gwiazda" potrzebuje rozgłosu żeby istnieć. Mozil nie potrzebuje rozgłosu, bo wystarczy do tego jego dobra muzyka. Więc to nie jest lans tylko dorabianie kasy żeby jego wynagrodzenie było adekwatne do jakości muzyki. Chyba się zgodzisz że to skandal gdy Mozil zarabia mniej niż np. Jola Rutowicz. Więc w d*pie mam czy jest jurorem. Dla mnie może nawet tańczyć w szpilkach na lodzie- jeśli za muzyke nie płacą mu tyle ile powinni to ma prawo dorlobić w inny posób żeby miał kasy adekwatnie do poziomu muzyki. I na koniec- czemu według ciebie jest łatwo przyswajalna? Zdefinouj łatwo przyswajalna. Taka któej mozna słuchać w autobusie? Taka z prostym tekstem? A muzyka z prostym ale głebokim, wartym refleksji tekstem? I na koniec co do jadu - ja mówie to co czuje.
ten moj nawias mi rozpieprzyl kompozycje wypowiedzi :r gawiedz nie jest az tak pejoratywnym okresleniem... istnieje masa gorszych. coz... mnie ta wspomniana mlodziezowa "alternatywa" po prostu wkurza. wkurza mnie ich lans, zachowanie, poczucie wyjatkowosci w sytuacji gdy pol miasta wyglada tak samo/mysli tak samo i slucha tego samego. to juz mozna rozciagnac dalej niz na muzyke, ale jakos od muzyki latwo wystartowac. innych wkurza np obluda, innych brak higieny a jeszcze innych, ze ktos sie ubiera na rozowo. i czy to zawsze poczucie wyzszosci? co do czeslawa i "lansowania sie"... moze faktycznie to nie lans, ale najpewniej, zeby stwierdzic co to jest, to trzeba by bylo zapytac samego zainteresowanego czemu sie podjal takiego zajecia. jesli chodzi o mnie - szanuje dokonania czlowieka, nie kazdy jego kawalek mi przypadl do gustu, ale wiele tak. dopoki przez jego zycie prywatne badz zawodowe badz jakiekolwiek nie spadnie poziom jego tworczosci - dalej bede go szanowala. aczkolwiek nie ukrywam, ze zdziwiona bylam dosc sporo kiedy sie dowiedzialam w co zamierza sie bawic. latwo przyswajalna... wydaje mi sie, ze to rynek dyktuje co jest latwo przyswajalne, a co nie. o definicje trudno. jesli do wiekszosci trafia czeslaw - tak, jest latwo przyswajalny. jesli do wiekszosci trafia np kult - tak jest latwo przyswajalny. co naprawde o fanach jakos bardzo nie swiadczy. no i dla mnie nie ma "tru" muzyki.. generalnie fascynuja mnie ludzie, ktorzy naprawde SLUCHAJA muzyki, staraja sie poszerzac swoje horyzonty. w ktora strone by tego nie robili. moga to byc kierunki kompletnie rozne od moich. sama mam znajomych, ktorzy potrafia interesowac sie muzyka, ktorej ja po prostu nie trawie, ale szanuje ich za to jakimi sa i za nic nie zdobylabym sie na slowo krytyki dla nich wylacznie z tego powodu, ze sluchaja np dyskotekowego techno ;)
O, teraz czyta się dużo lepiej. Gawiedź nie jest aż tak pejoratywna, ale przemawia przez nią takie poczucie wyższości które jest właśnie charakterystyczne dla "alternatywnych". I ta ich ostentacyjna niechęć do wszystkiego co popularne- hipsterzy. Dlatego nie znoszę jak ktoś mówi że to źle, że się zeszmacił czy coś. Jego pie**olona prywatna sprawa ( tutaj się zgadzamy) - jak sobie chce dorobić niech dorabia bo zasługuje. Jeśli utrzyma poziom muzyczny. Podałaś dobrą definicje "łatwo przyswajalności". Inna sprawa że tutaj zbliżamy się do tego że ta "łatwo przyswajalnośc" często może oznaczać że mamy do czynienia z po prostu dobrą muzyką- to ze coś nie jest proste w odbiorze nie znaczy że jest dobre chociaż to co proste też wcale nie musi być dobre. Sztuka polega na tym żeby zrobić coś dobrego tak żęby nie trzeba było sobie łamać nad tym głowy - np. Grechuta, wiele piosenek Kaczmarskiego, Kultu czy L.U.C. Co do szacunku - mnie denerwuje jeśłi kogoś nie obchodzi muzyka której słucha, słucha jej tylko po by należeć do jakiejś subkultury- nieważne czy to są alternatywni, metalowi, hip-hopowcy czy punki. Wszyscy reprezentują wtedy ten sam poziom i tak samo czują się lepsi od innych. Chociaż alternatywni wydają się być jeszcze bardziej zadufani. Ok, wyszło na to że strzelałem w trochę złym kierunku, ale dopiero w tym ostatnim komentarzu to wyszło bez wątpliwości że sie nie zaliczasz do hipsterów- czyli tych którzy są jeszcze poziom wyżej od "alternatywnych" bo oni twierdzą że nie są w żadnej subkulturze, bo nie akceptują niczego czego słucha większa grupa ludzi, bo się nie lansują. Teoretycznie. Najgorszy lans, już wole tych którzy się lansują w maluchach ze spojlerami... Dobra kończmy bo niedługo te komentarze będą dłuższe niż pozostałe razem wzięte :P
lubie słuchać mocnego rocka, często też muzyki alternatywnej. lubiłam też do niedawna od czasu do czasu posłuchać reggae, ale teraz gdy Bednarek się "sprzedał" i nagle miliony jest rasta i kocha reggae, jakoś straciło to swój urok. słucham oczywiście nadal czasem, ale choć niby mało mnie obchodzi co sobie o mnie ktoś pomyśli, to nie chce być zaliczona do kolejnej fanki Bednarka co to zna na pamięć każdą jego piosenkę, a o Rasta czy początkach reggae nie ma pojęcia. a kto to Bob Marley to już wogóle...
jak teraz tak samo się stanie z muzyką alternatywną... Ech ;/ oby nie...
Chylińską też lubiłam, jej stare płyty, charakterystyczny głos, silna osobowość. a teraz? nie da się przesłuchać obecnej płyty ;/ ludzie sie baaardzo potrafią zmienić jak widać.
reagge już jakiś czas temu stało się strasznie komercyjne - gdzieś tak z 6 do 8 latek temu.
A co do Mozila, to widzę, że wszyscy tu wymieniają "Maszynkę do świerkania". Ile jeszcze znacie jego kawałków, hmmm? Utwór fajny, ale swego czasu mocno w tv promowany, więc do alternatywy bym go nie zaliczył.
Kto to Mozil? Za kilka miesięcy jeżeli ktoś nie będzie tego wiedział to połowa polskich nastolatek go wyśmieje i powie że to przecież najsłitaśniejszy zaraz po Bednarku człowiek.
A Kuba pokazuje pokojowego szatana ( układ palców ).
Ten gest został wymyślony prze Mariusza Kałamagę ( koleś w żółtym sweterku z kabaretu Łowcy.B ) , a Wojewódzkiemu bardzo się spodobał.
Czesław Mozil niesamowicie się jąka! Byłam na jednym castingu do programu X-Factor i facet naprawdę nie potrafi się wysłowić. Zresztą zobaczycie sami w tv
Czesław Mozil jest genialny. Ma dość oryginalne teksty, ale to jeden z najlepszych polskich artystów. Co z tego, że niewyraźnie mówi, skoro pięknie śpiewa? Zresztą co się dziwić, mieszkał całe życie w Danii.
Poznałam go na żywo, bardzo oryginalny i miły facet :) moim zdaniem takich ludzi powinno brac się do telewizji, żeby pokazać, że tv ma jeszcze coś do zaoferowania...
uważam, że dobrze zrobił. dajcie chłopakowi zarobić, to nic złego. jeśli tylko jego muzyka pozostania taka sama, to może iść nawet do tańca z gwiazdami, mnie to nie rusza.
i nie, nie jestem w gimnazjum/liceum nie noszę trampek i arafatki.
A jakie ma znaczenie czy jest alternatywny czy nie nie? Chodzi o to czy możecie się lansować "Ej, wiesz że słucham Mozila? Prawda że jestem fajny?" Facet robi świetną muzyke i gdyby był alternatywny w takim stylu" nie akceptuje komercji, ale proszę kupcie t-shirta z moim nadrukiem żeby każdy widział ze wy też jesteście alternatywni" to by była wada. Edit: W ogóle jakie ma znaczenie czy ktoś jest alternatywny? Co znaczy to słowo? "Jestem cool, trendy bo nie oglądam tv i nie mam fejsbuka jak tysiące innych ludzi którzy myślą że dzięki temu są buntowniczymi artystami".
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 4 February 2011 2011 23:05
Strasznie lubię muzykę Czesława, ale za nic nie rozumiem, dlaczego tak strasznie poszedł w komerchę i został tym całym jurorem. Mimo wszystko jego muzyki nie zostawię :).
Artystę ceni się za jego muzykę, ale też za to, co robi. Wcześniej sprawiał wrażenie, jakby chciał uciec od wszystkiego, o medialne, a tu nagle proszę, zostaje jurorem. Nie, nie napisałam, że jego muzyka jest teraz gorsza. Dla mnie to, że jest jurorem jest wadą, ale to już kwestia odmienna dla każdego z nas.
ludzie stękali, że w mam talent sami piosenkarze... to macie program gdzie uczestnik musi mieć min 16 lat (nie będzie dzieci) i chodzi o piosenkarzy... przynajmniej nikt nie bedzie się czepiał, że sami spiewający przechodzą dalej... ja prawdę mowiąc to pooglądam same castingi bo na pewno jakieś alieny się trafia jak w idolu :D
Jak już gdzies wspomnaiełem, poproszę o kilka innych utworów Mozila, niż "Maszynka...". Skoro tu jest tylu jego fanów, to pewnie od razu wymienicie z 10 :)
ta dupa w srodku, nawet bym ruchnął wojewodzkiego to znam i nietykam, a tej dziewczynki trzeciej to nie znam, ale mi sie nie podoba zostawiam ja polanskiemu
(Odpowiedź na pytania,kim jest Mozil?)
Zadałem sobie wiele trudu by to sprawdzić-szperałem w internecie,pytałem
osoby
z jego otoczenia,rozmawiałem z jego rodziną a nawet przeglądnąłem większość drzew genealogicznych w
Polsce.Trud
się jednak opłacił ale odpowiedź może być dla was szokiem.Czesław Mozil urodził się Milówce i jest
trzecim bliźniakiem Golec!!!
Na takie pytanie nie można inaczej odpowiedzieć.
Zmodyfikowano
3 razy
Ostatnia modyfikacja: 5 February 2011 2011 10:47
może po prostu ktoś słucha muzy alternatywnej i nikt mu nie zabroni tego. to są tylko wasze głupie schizy, że jak się pojawił program to już nagle wszyscy rzucą wszystko i będą wielkimi fanami. tak nie jest. a to, że Czesław się pojawił w tym programie-to jego wybór. Z waszych głupich komentarzy widzę, że tak mocno się znacie na ludziach a tak na prawdę g*wno wiecie ! Ja osobiście, nigdy nie słuchałam Czesława i nie mam zamiaru-jak się słucha alternatywy to nie zawsze słucha się wszystkich wykonawców tej muzy(to tak na moim przykładzie, chociaż słucham rocka)- chociaż nie mam zamiaru wam się tłumaczyć. ! POMYŚLCIE TAK, CO PISZECIE !
No to jest oczywiste.
Ale jak ktoś naprawdę jest fanem alternatywy, tak jak ja, to niestety będzie pokrzywdzony głupimi komentarzami że mi sie to przywidziało bo oglądam X-Factor. A Czesław Śpiewa wymiata! "Żaba tonie w betonie" ;p
Kto to jest Mozil? Co to za jakiś x-factor? O co chodzi? Równie dobrze mógł tu być zamieszczony demot po chińsku - tyle samo bym z niego zrozumiał. Kto takie gówno daje na główną? Naprawdę nie każdy musi podzielać zainteresowanie jakimiś ścierwiastymi programami z TVNu czy Polsatu dla pustej gawiedzi. Zalogowałem się pierwszy raz od dawna na Demoty specjalnie po to, aby to zminusować. Pozdrawiam.
Trudno zaliczyć toto do muzyki (kabaret jak najbardziej). A nazywanie Mozila "alternatywą" powoduje ból korzeni w zębach. Alternatywą dla disco polo chyba.
To co pokazuje Wojewódzki to "pokojowy szatan" połączenie corny i peace. Ten znak pokazał mu Maryjusz Kałamaga gdy był gościem jego programu. Wtedy nie miał o tym pojęcia a teraz ... właśnie widze.
On i "alternetywa"?
Zabawne...
Prawdziwa alternatywa, to Flaming Lips, Deerhunter, Sonic Youth, czy chociażby b.popularny Radiohead, a nie jakiś Czesław...
Poza tym, wysyp "alternatywnej" młodzieży nam nie grozi, tak jak w przypadku tego Bednarka i Reggae...
No, ok . Tworzy trudną dla niektórych muzykę. To nie jest do końca alternatywna(do osób które mówią " Czesław i alternatywa,Dobre" ) to jest typ nieokreślony. Ale dla tych którzy go doceniają (np. ja) Jego muzyka jest nieoceniona. Kocham jego głos i ten akordeon od dawna . Od kilku lat. No i miałam nadzieję , że się nie sprzeda. Ale trudno. Ludzie poznają trochę dobrej muzyki. Aha , ktoś mówił , że teraz będą mówić: "Słucham Czesława to jestem fajna" czy coś takiego. Nie. Nie myślę że jestem lepsza, bo go słucham. Nie oceniaj tak inych, skoro nie wiesz jak jest w rzeczywistości.
Dlaczego tak strasznie muszą być oryginalni ,przecież to że będzie inny nie zmieni tego że taka muzyka jest po prostu słaba , nie wiem jakim cudem coś takiego stało się tak popularne .W Polsce jednak gdzie króluje pop i inne gówniane gatunki jednak mnie to nie dziwi . Jego muzyka nie jest trudna bo ani ambitnych tekstów ani melodii nie ma , można powiedzieć że jest trudna tak jak zrozumienie chorego psychicznie
Osobiście bardzo lubię muzykę Mozila i mam dwie jego płyty jednakże nie podoba mi się pomysł żeby Czesio był jurorem X-factor to trochę takie robienie z siebie medialnej dzi*ki.
I tu prośba do pana Czesława: Nie rób z siebie Chylińskiej ver. 2.0
Mam nadzieję, że Czesław dalej będzie tak genialny jak jest. To co on tworzy to jest sztuka, niesamowite! Zaraz wszystkie laseczki bd latać i opowiadać jaki to Czesław jest genialny, nie znając nawet jego muzyki. To wkurza, naprawdę, bo osoby słuchające go latami są prawdziwymi fanami, a nie jakieś elo dziewczynki uważające się za zaje*biste faneczki :O Oczywiście życzę Czesławowi jak najwięcej fanów, ale tych normalnych i szczerych!
Jest trudna. Unjust, Ty pewnie słyszałeś ze dwie jego piosenki. Melodie może nie są faktycznie zbyt skomplikowane, teksty - jak uważasz. Kiedy mówię trudny , nie chodzi mi o to , tylko ,że ma dość "dziwny" głos i brzmienie Jego piosenek. Ja mam trzy jego płyty i niedługo idę na koncert. Pozdrawiam fanów (nie pseudo fanów) Czesława ;)
mnie też wkurza takie coś,raz Go w tv zobaczą,i już wielkie fanki -.-' no żenada ! ja jego piosenke "Maszynka do świerkania" poznałam z 2 lata temu i do tej pory jej słucham,inne jego piosenki także znam i podziwiam jego talent :) Większość jego "fanek" ,do czasu pojawienia się Pana Czesława w "X-faktor" nie miała pewnie pojęcia o jego istnieniu ! I to mnie wku*wia najbardziej ! że ludzie ,zaczynają doceniać innych,tylko dlatego że są np. w jury jakiegoś programu rozrywkowego... A Pan Czesław Mozil na prawdę ma talent i jego piosenki są po prostu PIĘKNE !
@chewinggumxdd - no właśnie. Rzesze fanek , które nie wiedzą skąd jest , kim jest , jak tworzy i znają tylko te piosenki , które są najbardziej znane.. -,-
gdyby nie X factor to bym sie nie dowiedziała kto to Jest Mozil i jaką ma świetną muzyke
moim zdaniem dobrze zrobił uczestniczyć w takim programie.
Dużo ludzi sie o nim dowiedziałą :D
On jest Boski!!!
A szlag by! Czytam te wasze komentarze i one mnie denerwują . Bo : owszem , tak , jestem jego fanką , ale bynajmniej (tak jad większość jego fanów) nie latam a arafatce i conversach. Nie sądze że będzie miał takie branie jak Bednarek, jego muzyka nie jest tak łatwo przyswajalna.. A tak w ogóle to też byłam na koncercie :D udało mi się zdobyć listę utworów które na nim grali . Super.
Jaki wykonawca tacy fani ;)
OdpowiedzDobra a teraz poważnie kto to jest Mozil? Ta babka czy ten facet?
@crypto - że zacytuję kultowy polski przebój: "mam tak samo jak ty..." też nie wiem ockm :)
@crypto, Hellvenom - mam tak samo jak Wy. Zaraz zagoogluje i obczaję. W tej chwili jednak nie mam pojęcia któż zacz...
Ale o co chodzi?
A mnie ciekawi ta pani w środku
Ta w środku to była menager Edyty Górniak. Górniak wywaliła ja bo teraz to nie ona będzie na świecy.
A pomyslcie, ilu bedzie kidow-rasta, bo ciec zwany Bednarkiem musial troche przykiepic. Rozumiem, ze moj sposob myslenia nie do kazdego trafia, jednakze uwazam, ze szkoda bedzie edukowac dzieciarnie, ktora nie majac idola zacznie go szukac w tym pedo-rascie Bednarku.
weź się pan od.je.baj od klimatów reagge ;D
Roots, Rasta, Reggae a Bednarek to dwie różne sfery..
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 February 2011 2011 22:59
Co to jest x-factor?
@pepebeen:
nie tvnowski a Amerykański. Programy jak You Can Dance, Mam talent, x factor, taniec z gwiazdami, Milionerzy przyszły do nas z za oceany, do nas jak i do większości krajów europejskich. Lepsze to niż gwiazdy tańczą na lodzie na TVP
nie rozumiem? o co do chu ja chodzi w tym democie?
Dlaczego Wojewódzki pokazał 3 palce?
Czesio Śpiewa jest taki alternatywny jak gacie mojej babci
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 February 2011 2011 12:54
@Lenio22: jak już chcesz się wymądrzać to najpierw upewnij się, że masz rację. Poza "You Can Dance" wszystkie wymienione przez Ciebie programy to formaty brytyjskie, a nie amerykańskie.
aaaa to mówcie że chodzi o Czesław Śpiewa! On jest zajebisty!
@kiniusieeek96 Wojewódzki pokazał 3 palce - pokojowego szatana. Pokój (wskazujący i środkowy) + szatan (wskazujący i najmniejszy) = pokojowy szatan.
ja Mozila słucham od kilku dobrych lat, a moje koleżanki myślą, że są jego wielkimi fankami a znają jedną piosenkę i myślą, że on ma na nazwisko Śpiewa.
wykonawca akurat świetny. sama słucham głównie metalu, a mimo wszystko jego muzyka wydaje mi się świetna i alternatywna. mam nadzieję, że Czesław pozostanie alternatywny nawet po x-factor nie tak jak pani chylińska...
Odpowiedztelewizja zmienia... zobaczymy
sylwicz ma rację. Ja akurat słucham rocka alternatywnego. Sądzę, że Czesław nie zmieni się, ale kto go tam wie...
jak uslyszałem ze będzie jurorem to właśnie tego się bałem, Czesław jest bardzo sympatycznie magnetycznym człowiekiem, wszyscy co go nie znają będą googlowac jego nazwisko i wrzucac w yt
No! TVN czyta demotywatory - znieśli mam talent, bo i tak program służył tylko do śpiewania... ;)
ale się sprzedał więc.. powinniśmy się zastanowić czy to jest nadal alternatywne lub jak rozumiemy słowo"alternatywa". IMO głupi demot, więc chyba bez oceny, znam o niebo lepszych, grających o niebo lepszą muzykę. ; )
Nie jestem wielką fanką Mozila, od czasu do czasu go jedynie słucham, ale właśnie boję się tego, że stanie się to samo co z Chylińską...
Komentarz usunięty
Jak byłby taki alternatywny, to by się w tym programie nawet nie pokazywał.
racja ma całkiem fajne piosenki i racja z panią chylińską to co stało się z nią po mam talent mogę porównać do tego co dzieje się z kanapką pozostawioną na miesiąc pod łóżkiem
Mnie się zdaje, że o Czesławie już niemal każdy w Polsce słyszał? Chyba że to ja się w dziwnym środowisku obracam...
@Sylwicz dokładnie. Mozil jest prze, a teraz pewnie będzie z nim jak z tym Bendarkiem(którego, swoją drogą, fenomenu nie rozumiem).
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 4 February 2011 2011 22:13
TheOffspring: Gratuluje umiejętności poprawnego odczytywania ironii.
dokładnie. mam nadzieję, że nie powtórzy się sytuacja z Chylińską...
Ty dzięki koleś, ja nie wiedziałem że Czesław jest w juri x-Factor, od dzisiaj to będę oglądał :D
OdpowiedzKuba i Czesław!
a mowil, ze nie wystapi...
OdpowiedzNie rozumiem jak ktoś nie poczuł ironii bijącej z tego filmu...
OdpowiedzPewnie sami myśleliście, że nie wystąpi póki nie dodał kolejnego posta po filmie. Skończcie z tą swoją świetnością, bo jest to denne...
OdpowiedzA co do demota, hm. Ja uwielbiam jego osobę i muzykę już od 2 lat i nawet nie myślę o tym, że mi się kiedyś znudzi.:) Ale fanów przybędzie, to nawet logiczne?
Pozdrawiam!
a jest coś złego w tym, że przybędzie mu fanów? nie każdy go zna, ktoś może jeszcze w ogóle nie słyszał jego muzyki... teraz zobaczy go w x-factorze, będzie chciał sprawdzić kim jest Czesław i jaka tworzy muzykę, posłucha, spodoba mu się i nazwie siebie fanem. coś w tym złego? jasne - będą też dzieci neo które chcąc być na czasie powiedzą że go uwielbiają :/ ale to nie znaczy, ze prawdziwych fanów mu nie przybędzie...
OdpowiedzPo prostu jego super alternatywni fani z wysublimowanym gustem nie będą już tak alternatywni jak przedtem. Pewnie niektórym to przeszkadza. Ostatnio się zrobiła moda na bycie niemodnym. O ironio...
czesław śpiewa!!!!
OdpowiedzBędzie tak jak z Bednarkiem -.-
OdpowiedzJa byłem na koncercie Bednarka (był 300 m ode mnie, a uznałem że skoro taka gwiazda to może warto posłuchać, śpiewał średnio), nie podoba mi się jak śpiewa, a jeszcze bardziej muzyka jego zespołu i uważam, że 90% nastolatek podnieconych nim i jego muzyką de facto zabujało się w nim jako chłopaku, ot co. Nie zaprzeczajcie, drogie dziewczęta, mam przyjaciółkę która szła na jego koncert chociaż nie lubi reggae, po prostu chciała zobaczyć jej ukochanego Bednarka. I podobnie wszystkie pokemony.
TheAsd nie w chłopaku tylko w celebrycie, a to różnica. Za jakiś czas zaczną chodzić na coś co jest modniejsze "bo tam się ludzie teraz pokazują" ;)
@Anocri uważaj kurde człowieku co piszesz, bo mogą Cię prorokiem za niedługo okrzyknąć ;)
OdpowiedzMOZIL? O.O Nie wiedziałam, że tam będzie... Przeżyłam lekki szok... No cóż, zobaczymy co wyniknie... A do fanów alternatywny - będą to tacy fani, jak wierne fangirls po Bednarku w Mam Talent : P
OdpowiedzMam nadzieję, że Jego muzyka mimo tego faux pas pozostanie nadal taka świetna.
OdpowiedzFAIL
OdpowiedzCzesława słuchałam przed tym jak dowiedziałam się, że będzie w dżuri więc najpierw się zastanawiamy, a później wrzucamy demoty, a admin w takim razie to idiota ;)
OdpowiedzNajpierw myślimy, potem dodajemy komenty. Autor nie powiedział, że wszyscy fani będą tacy, tylko że powstanie nowa fala pseudo-fanów
pewnie jestem tutaj jedyną jego prawdziwą fanką, która zaczęła go słuchać jeszcze za czasów tesco, a nie po występie u wojewódzkiego.
wątpie
OdpowiedzSzczerze? Program będę oglądała tylko ze względu na to, że lubię Kubusia w takim czymś : D
OdpowiedzA dla mnie wybór jury to kompletna komedia. Z jakiej okazji Wojewódzki się tam znalazł? Co, pod prysznicem śpiewa czy jak? TVN to badziewie, stawiają na czysty zysk, mimo że profesjonalizm programu na tym ucierpi.
http://www.youtube.com/watch?v=WGn0C6i_Ls4
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 4 February 2011 2011 19:00
Odpowiedznie mam zamiaru tego oglądać, a słucham i punk rocka i alternative, bo mi się tak poodoba. ;]
OdpowiedzJakby Mozil to była nie wiadomo jaka alternatywa. Dla dzieciaków biegających w arafatkach może i tak. Wsadzicie sobie w dupe te całe Czesławy, Comy i Coldplaye. Jak nie chcecie ogrywania schematów to badajcie (różne gatunki): Converge, Venetian Snares, Rosetta, The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble, Sun Ra, Swans, Van der Graaf Generator
Odpowiedzanimal collective lol
Nieistniejący Abraxas.
Jedyna 'alternatywa' której te dzieci zaczną słuchać to będzie peszek, czesław, a z zagranicy pewnie vampy week i bat for lashes (alt zmierzch 4evr). a to żadna alternatywa yall. zwykły overground.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 February 2011 2011 19:04
Odpowiedzcicho, wszyscy jestesmy altenatywni, 4w5 i mamy borderline.
OdpowiedzBuchi, tak a to zdjęcie to fotomontaż. Weź myśl, to był z jego strony żart.
OdpowiedzJa tam Czesława lubię odkąd pamiętam. Niech mi ktoś to zarzuci to cholera zignoruję!
Odpowiedzja go również lubię, a to, ze występuję w tym programie odbieram raczej na jego niekorzyść
OdpowiedzAkurat oprócz reggae słucham również alternatywy, a jego fanką jestem od dawna ;)
Odpowiedz"Czesław śpiewa - ja fałszuję" :P, ale tak prawdę mówiąc to Czesław fajnie śpiewa (posłuchajcie "Maszynka do świerkania"), tylko jako człowiek to za szybko mówi (kto oglądał Wojewódzkiego ten wie), ale to pewnie, że jako dziecko uczył się i duńskiego (w Danii mieszkał) i polskiego. Duński - szybki język, ale fajny :).
OdpowiedzMozila słucham od momentu kiedy nagrywał z Tesco Value. Po tym jak zeszmacił się występując w tak durnym programie poważnie się nad tym zastanowię.
Odpowiedzto straszne, że chciał zarobić.
przestaniesz go słuchać bo będzie w jury w x-factor? bezsensu. a czepiacie się tych którzy zaczną go słuchać z tego samego powodu...
Zaś ten Wojewódzki w jury . ?
OdpowiedzMozil alternatywą? Bez jaj. Kiedyś muzyką alternatywną nazywano to, czego NIE BYŁO w MTV. Mozil zasiada w jury w popkulturalnym programie dla nastolateczek, jego nazwisko kojarzy większość osób. Gówno, a nie alternatywa. A z treścią demota się w sumie zgadzam.
Odpowiedzkiedyś takie zespoły jak sonic youth były pokazywane na mtv, więc nie gadaj.
bo kiedys mtv to bylo cos wiecej niz tylko popo-podobna sieczka ;o jeszcze pamietam poczatki mtv i porownujac do tego co jest teraz - niebo a ziemia. nie mowie, ze kazdy kto sie w mtv pokazuje badz w jakims tak stopniu sie komercji poddaje to od razu chlam, bo tak nie jest i jak ktos chce to cos w miare sensownego znajdzie, ale jednak zespol czy tam wokalista sie musi liczyc z tym, ze idzie sie kompac w szambie za kase i "alternatywa" szalenie ciezko to nazwac ;r
spełniły się moje najczarniejsze sny. on jet taki alternatywny jak i jego fani, dzieciaki w conversach i arafatkach. dziwne, że nie sra jeszcze bursztynami.
Odpowiedzbyłam na jego koncercie, jego muzyka mi się podoba. jednak byłam bardzo zaskoczona tym, że zgodził się wystąpić w takim programie. pewnie liczył na duże zarobki i rozgłos dla jego muzyki, i pewnie się nie przeliczył. mam nadzieję, że się nie zmieni. aczkolwiek picie alkoholu na scenie naprzemiennie ze śpiewaniem nie uważam za najlepsze, to mógłby zmienić.
Odpowiedzbo on jeden pije na scenie ;] grunt, zeby butelkami w publike rzucac nie zaczal...
Mozil? A kto to xD
OdpowiedzTeraz się zacznie: "słuchałem go zanim stał się sławny".
OdpowiedzKoleś jest super, posłuchajcie sobie coveru "Co mi Panie dasz" który nagrał z Gabą Kulką.
OdpowiedzSłyszałam raz o kimś takim, jak on. Czesław jakiś. Zerknęłam przed chwilą na youtube, by zobaczyć, co to za alternatywa. To jest "alternatywa", skoro ma zamiar występować w czymś takim. Przy okazji już, nie trawię jego muzyki. Spodziewam się, że jego fankami są gimnazjalistki (licealistki pewnie też), które uważają się za "oh jejku, spójrzcie, jaka jestem super, słucham Czesława!". Przepraszam, to nie dla mnie.
OdpowiedzCoś Ci sie z kimś pomyliło...
Dlaczego? Ponieważ wyrażam swoje zdanie? Nie martw się, nie pomyliłam demotów.
Nie, teraz wszyscy będą się kłócić kto był jego fanem najwcześniej, czy Czesław się sprzedał czy nie, albo czy jego muzyka jest dla dzieci w arafatkach czy nie.
OdpowiedzNie widzę problemu w tym, że zasiada w jury, jeśli tylko pozostanie wciąż takim fajnym człowiekiem. Poza tym tak, ja też go lubię, nie biegam w arafatce ani conversach. Więc nie linczujcie nikogo za to, że podoba mu się muzyka.
http://hipsterhitler.com/wp-content/webcomic/hh/17_band.jpg
OdpowiedzPrzypomniałeś mi tylko o tym jak BARDZO nie chce mieć w Polsce wysypu hipsterów -.-''
Czesiu jest spoko, zrobiłem sobie fajną przerwę od cięższej muzy słuchając go :)
OdpowiedzNawet nie wiedziałem że on będzie w tym programie, ale nie śledzę jego życia, bo mnie interesuje tylko jego muzyka :)
Kto to jest mozil ten w kapeluszu czy ta babka?
Odpowiedzta babka.
Ja wiem jedno,dobrze sie z nim pije ;]
OdpowiedzPan Mozil się zeszmacił, przynajmniej w moich oczach
Odpowiedzidź słuchać muse.
Nie znam człowieka o.O
Odpowiedza ja go lubiłem... nawet zamierzam się wybrać na koncert. Oby muzyka się nie zmieniłą
Odpowiedzpewnie się nie zmieni. przecież nie zacznie nagle nagrywać bliblop popu.
Jestem w szoku, że Czesław dał się na to namówić.
OdpowiedzJa jestem w szoku, że wzięli także tutaj Kube O.o
OdpowiedzA ta laska w środku to kto??
OdpowiedzKTO K*RWA?
Odpowiedzo czesław ; D
OdpowiedzA ja zauważyłem coś innego: Mogę się założyć, że TVN wziął Mozila, bo dzięki jego muzyce niejaki Krzysztof wygrał milion złotych w "Milionerach". Jak by wzięli kogoś kto się faktycznie zna, mieliby może trochę mniejszy zysk (pokemony by nie oglądały programu dla słitaśnego dżiuri i nie głosowały na tych którzy mają ładne buty), ale program byłby profesjonalny, a nie, kolejny chłam tworzą...
Odpowiedzco to gówno robi na głównej
Odpowiedztvnowski shit??Chyba was pogielo...TVN robi najlepsze programy...shit to jest w polsacie
Odpowiedzod razu wszytki plasticzki , drewniaki , pokemony zaczną kochać Czesia -.-"
Odpowiedztak jaka Bednarka debila -.-".
Czy dla was człowiek grający muzykę alternatywną powinien mieszkać w piwnicy a wychodząc z domu powinien zakładać reklamówkę na głowę?Muzyka muzyką,Czesław Czesławem.
Odpowiedzale nikt jeszcze nie napisał, że dobra Ta Maja Sablewska ;]
Odpowiedzoj tak, godna uwagi ;)
Do czego to doszło...
OdpowiedzCzesiek na demotach.
Zdziwiłam się.
Pewnie tak będzie, społeczeństwo to jedna wielka grupa konformistów. ;d
OdpowiedzA ja się przyznaję zaczęłam słuchać Czesława od jego drugiej wizyty u Wojewódzkiego. I co? Co to jakiś konkurs kto pierwszy ten lepszy? Ci co znali go jeszcze z Tesco Value nie powinni uważać się za jakichś ważniejszych fanów. I ludzie trochę luzu co będzie to będzie...pożyjemy zobaczymy ;)
Odpowiedza ja bylem na tym X-factor jako widz za pieniadze :D zaplacili za ogladanie tych ludzi :D bedzie niezla polewka z czesia bo on nie umie sie mowic po polsku :D i wszyscy sie smieja jak tylko zaczyna mowic :D ogolnie poziom cienki na 90 osob przez 2 dni 10 bylo spoko
OdpowiedzCzy Wojewódzki to musi być we wszelkich komisjach przesłuchujących śpiewaków? Nie to,żebym go nie lubił,w sumie fajny gość,ale to już trochę przesada...Szczególnie,że jest on dziennikarzem i o śpiewie nie ma jakiegoś super pojęcia.
OdpowiedzWojewódzki jest krytykiem muzycznym.
Od kiedy Wojewódzki jest krytykiem muzycznym??? rainbooooow-odsyłam do dr.google:)
wojewodzki jest dziennikarzem muzycznym i animatorem muzycznym. wujek google mi podpowiedzial..,.
wrebiakk - wiesz, Wojewódzki na castingu sam powiedział, że jest krytykiem muzycznym, więc uwierzyłam mu na słowo ;)
Zgadzam się z tym demotem. Ja go słucham odkąd zaczął pojawiać się w mediach. Nie wiem czy po X Factor będzie tak dużo ,fanów, jak po Mam Talent,bo Mozil nie jest taki ,przystojny i słodki,. Ale robi świetną muzykę i trzeba mu to przyznać.
OdpowiedzCzesław pozdrawiam :) znając Twą osobowość internetową z pewnościa gdzies tu jesteś :)
Odpowiedzczyli co? student jestem i TV nie mam,więc ogłoaszam wszem i wobec oddam łóżko za telewizor...:D
Mozila nie da się jednoznacznie określić dlatego jest interesującum obiektem :) cyt."nie jestem szmatą" :)
przecież już ma takie fanki, które się szczycą jakiej niekomercyjnej muzyki słuchają
Odpowiedzkto to mozil, co to x-factor(bo mi sie to tylko z kosmetykami kojarzy) i w jakim sensie alternatywy?
OdpowiedzKurczę no! Naprawdę lubię Czesława, byłam na koncercie, mam płyty ale nie podoba mi się jego udział w x-factor! Zeszmacił się!
OdpowiedzJa od daaawna słucham alternatywy, nie rozumiem tego sarkamu...
OdpowiedzJa szczerze nie rozumiem tej muzyki... i nie zacznę jej słuchać.
OdpowiedzAnokri mam nadzieję że nie ;D Kiedyś oglądałem reportaż w TVNie o nim i puszczali jego "najlepsze kawałki". Nie spodobały mi się, a jak będę to słyszeć na każdym kroku to zwariuję.
OdpowiedzNigdy nie słyszałem o czymś takim jak X-factor :>
W tym momencie chyba przestałem go lubić...O_o
Odpowiedzueee do pseudo reagge fanow, ktorzy z wykonawcow zwiazanych znaja tylko bednarka, dojda alternatywne dzieciaczki w trampkach i arafatkach beznadziejnie zakochane w mozilu :c i jeden i drugi maja to do siebie, ze: tworza muzyke, ktora JUZ mozna nazwac reagge/alternatywa, ale robia to w sposob "latwo przyswajalny" dla gawiedzi; lans zdobywany jest na programach, ktore gawiedz uwielbia, wiec sila rzeczy sie przyzwyczai do nich, nawet jesli z poczatku do nich ich tworczosc nie trafia
Odpowiedz"łatwo przyswajalny"? Bednarka słabo kojarze, ale Mozil robi po prostu dobrą muzyke. A poza tym to twoje poczucie wyższości nad "gawiedzią" pozwala cię zaliczyć pod względem sposobu myslenia do alternatywnej lansiarskiej młodzieży ;) "My jesteśmy od nich lepsi bo my nie słuchamy shitu dla mas, my słuchamy shitu przygotowane specialnie dla takich jak my którzy muszą czuć się lepsi od innych. A Mozil jest be, bo jest w telewizji, a prawdziwie alternatywni jak my telewizji nie oglądają." Hipster detected.
poczucie wyzszosci? moze faktycznie tak wyszlo z tego co napisalam ;] nawet sie nie wypieram, ze
moglo tak wyjsc. moze i mozil robi dobra muzyke. (i to naprawde niezaleznie od tego czy wystepuje w tv czy na opakowaniu platkow sniadaniowych - stwierdzilam tylko fakt. nie lansuja sie na programach dla mas? lansuja). czy ja napisalam, ze nie, badz tak? to, ze cos jest
latwo przyswajalne jeszcze nie kwalifikuje tego do "dobrej muzyki" badz "zlej muzyki", bo to juz
ryzykowne pojecia. napisalam, ze jest latwo przyswajalna, bo tak uwazam i tyle. nie napisalam nawet
co to za "alternatywnego shitu" ja slucham ;] z postu wynikac moglo rownie dobrze, ze slucham
bednarka i mozila i po prostu obawiam sie, ze im pseudo fanow przybedzie ;]
prosze na przyszlosc nieco mniej jadu, bo mi kurcze juz klawiature zalewa, a tego nie lubie...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 February 2011 2011 1:09
Popracuj nad interpunkcją i ajkąś kompozycją wypowiedzi bo ciężko się czyta. Pseudo fani są wku***ający to fakt. Natomiast nie znosze podejścia "Jestem tru fanem a inni nie są tru i oni są gawiedzią" Ludzie którzy tak myślą nie widzą że są po prostu inną kategorią gawiedzi, tylko bardziej wku***ającą przez swoje poczucie wyższości. Jeśli chodzi o lans- to złe słowo. Lans jest wtedy kiedy "gwiazda" potrzebuje rozgłosu żeby istnieć. Mozil nie potrzebuje rozgłosu, bo wystarczy do tego jego dobra muzyka. Więc to nie jest lans tylko dorabianie kasy żeby jego wynagrodzenie było adekwatne do jakości muzyki. Chyba się zgodzisz że to skandal gdy Mozil zarabia mniej niż np. Jola Rutowicz. Więc w d*pie mam czy jest jurorem. Dla mnie może nawet tańczyć w szpilkach na lodzie- jeśli za muzyke nie płacą mu tyle ile powinni to ma prawo dorlobić w inny posób żeby miał kasy adekwatnie do poziomu muzyki. I na koniec- czemu według ciebie jest łatwo przyswajalna? Zdefinouj łatwo przyswajalna. Taka któej mozna słuchać w autobusie? Taka z prostym tekstem? A muzyka z prostym ale głebokim, wartym refleksji tekstem? I na koniec co do jadu - ja mówie to co czuje.
ten moj nawias mi rozpieprzyl kompozycje wypowiedzi :r gawiedz nie jest az tak pejoratywnym okresleniem... istnieje masa gorszych. coz... mnie ta wspomniana mlodziezowa "alternatywa" po prostu wkurza. wkurza mnie ich lans, zachowanie, poczucie wyjatkowosci w sytuacji gdy pol miasta wyglada tak samo/mysli tak samo i slucha tego samego. to juz mozna rozciagnac dalej niz na muzyke, ale jakos od muzyki latwo wystartowac. innych wkurza np obluda, innych brak higieny a jeszcze innych, ze ktos sie ubiera na rozowo. i czy to zawsze poczucie wyzszosci? co do czeslawa i "lansowania sie"... moze faktycznie to nie lans, ale najpewniej, zeby stwierdzic co to jest, to trzeba by bylo zapytac samego zainteresowanego czemu sie podjal takiego zajecia. jesli chodzi o mnie - szanuje dokonania czlowieka, nie kazdy jego kawalek mi przypadl do gustu, ale wiele tak. dopoki przez jego zycie prywatne badz zawodowe badz jakiekolwiek nie spadnie poziom jego tworczosci - dalej bede go szanowala. aczkolwiek nie ukrywam, ze zdziwiona bylam dosc sporo kiedy sie dowiedzialam w co zamierza sie bawic. latwo przyswajalna... wydaje mi sie, ze to rynek dyktuje co jest latwo przyswajalne, a co nie. o definicje trudno. jesli do wiekszosci trafia czeslaw - tak, jest latwo przyswajalny. jesli do wiekszosci trafia np kult - tak jest latwo przyswajalny. co naprawde o fanach jakos bardzo nie swiadczy. no i dla mnie nie ma "tru" muzyki.. generalnie fascynuja mnie ludzie, ktorzy naprawde SLUCHAJA muzyki, staraja sie poszerzac swoje horyzonty. w ktora strone by tego nie robili. moga to byc kierunki kompletnie rozne od moich. sama mam znajomych, ktorzy potrafia interesowac sie muzyka, ktorej ja po prostu nie trawie, ale szanuje ich za to jakimi sa i za nic nie zdobylabym sie na slowo krytyki dla nich wylacznie z tego powodu, ze sluchaja np dyskotekowego techno ;)
O, teraz czyta się dużo lepiej. Gawiedź nie jest aż tak pejoratywna, ale przemawia przez nią takie poczucie wyższości które jest właśnie charakterystyczne dla "alternatywnych". I ta ich ostentacyjna niechęć do wszystkiego co popularne- hipsterzy. Dlatego nie znoszę jak ktoś mówi że to źle, że się zeszmacił czy coś. Jego pie**olona prywatna sprawa ( tutaj się zgadzamy) - jak sobie chce dorobić niech dorabia bo zasługuje. Jeśli utrzyma poziom muzyczny. Podałaś dobrą definicje "łatwo przyswajalności". Inna sprawa że tutaj zbliżamy się do tego że ta "łatwo przyswajalnośc" często może oznaczać że mamy do czynienia z po prostu dobrą muzyką- to ze coś nie jest proste w odbiorze nie znaczy że jest dobre chociaż to co proste też wcale nie musi być dobre. Sztuka polega na tym żeby zrobić coś dobrego tak żęby nie trzeba było sobie łamać nad tym głowy - np. Grechuta, wiele piosenek Kaczmarskiego, Kultu czy L.U.C. Co do szacunku - mnie denerwuje jeśłi kogoś nie obchodzi muzyka której słucha, słucha jej tylko po by należeć do jakiejś subkultury- nieważne czy to są alternatywni, metalowi, hip-hopowcy czy punki. Wszyscy reprezentują wtedy ten sam poziom i tak samo czują się lepsi od innych. Chociaż alternatywni wydają się być jeszcze bardziej zadufani. Ok, wyszło na to że strzelałem w trochę złym kierunku, ale dopiero w tym ostatnim komentarzu to wyszło bez wątpliwości że sie nie zaliczasz do hipsterów- czyli tych którzy są jeszcze poziom wyżej od "alternatywnych" bo oni twierdzą że nie są w żadnej subkulturze, bo nie akceptują niczego czego słucha większa grupa ludzi, bo się nie lansują. Teoretycznie. Najgorszy lans, już wole tych którzy się lansują w maluchach ze spojlerami... Dobra kończmy bo niedługo te komentarze będą dłuższe niż pozostałe razem wzięte :P
lubie słuchać mocnego rocka, często też muzyki alternatywnej. lubiłam też do niedawna od czasu do czasu posłuchać reggae, ale teraz gdy Bednarek się "sprzedał" i nagle miliony jest rasta i kocha reggae, jakoś straciło to swój urok. słucham oczywiście nadal czasem, ale choć niby mało mnie obchodzi co sobie o mnie ktoś pomyśli, to nie chce być zaliczona do kolejnej fanki Bednarka co to zna na pamięć każdą jego piosenkę, a o Rasta czy początkach reggae nie ma pojęcia. a kto to Bob Marley to już wogóle...
Odpowiedzjak teraz tak samo się stanie z muzyką alternatywną... Ech ;/ oby nie...
Chylińską też lubiłam, jej stare płyty, charakterystyczny głos, silna osobowość. a teraz? nie da się przesłuchać obecnej płyty ;/ ludzie sie baaardzo potrafią zmienić jak widać.
reagge już jakiś czas temu stało się strasznie komercyjne - gdzieś tak z 6 do 8 latek temu.
A co do Mozila, to widzę, że wszyscy tu wymieniają "Maszynkę do świerkania". Ile jeszcze znacie jego kawałków, hmmm? Utwór fajny, ale swego czasu mocno w tv promowany, więc do alternatywy bym go nie zaliczył.
przynajmniej młodzież pozna inną muzykę, o niebo lepszą :D :)
OdpowiedzKto to Mozil? Za kilka miesięcy jeżeli ktoś nie będzie tego wiedział to połowa polskich nastolatek go wyśmieje i powie że to przecież najsłitaśniejszy zaraz po Bednarku człowiek.
OdpowiedzInne wymiary tego demota: Sablewska w X-Factor - Kim ona, do cholery, jest?! / Wojewódzki w X-Factor - Znowu, k...a, on?!
OdpowiedzA Kuba pokazuje pokojowego szatana ( układ palców ).
OdpowiedzTen gest został wymyślony prze Mariusza Kałamagę ( koleś w żółtym sweterku z kabaretu Łowcy.B ) , a Wojewódzkiemu bardzo się spodobał.
Kurczee, też właśnie czytam jego posty na fb i nie wiem czy się cieszyć że tam idzie czy na niego kląć.. ;/
OdpowiedzCzesław Mozil niesamowicie się jąka! Byłam na jednym castingu do programu X-Factor i facet naprawdę nie potrafi się wysłowić. Zresztą zobaczycie sami w tv
OdpowiedzMozil Firefox.
OdpowiedzCzesław Mozil jest genialny. Ma dość oryginalne teksty, ale to jeden z najlepszych polskich artystów. Co z tego, że niewyraźnie mówi, skoro pięknie śpiewa? Zresztą co się dziwić, mieszkał całe życie w Danii.
OdpowiedzJeden z najlepszych? Nie oceniaj według własnego gustu. ;)
Mieszkał w Dani od szóstego roku życia,urodził się w Zabrzu.
Poznałam go na żywo, bardzo oryginalny i miły facet :) moim zdaniem takich ludzi powinno brac się do telewizji, żeby pokazać, że tv ma jeszcze coś do zaoferowania...
Odpowiedzracja, i teraz na każdym rogu będzie 'maszynka do świerkania' pff...
PS. Uwielbiam go;]
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 February 2011 2011 23:01
Odpowiedzuważam, że dobrze zrobił. dajcie chłopakowi zarobić, to nic złego. jeśli tylko jego muzyka pozostania taka sama, to może iść nawet do tańca z gwiazdami, mnie to nie rusza.
Odpowiedzi nie, nie jestem w gimnazjum/liceum nie noszę trampek i arafatki.
Mozil to ten, który z Acid Drinkers występuje:)
OdpowiedzA jakie ma znaczenie czy jest alternatywny czy nie nie? Chodzi o to czy możecie się lansować "Ej, wiesz że słucham Mozila? Prawda że jestem fajny?" Facet robi świetną muzyke i gdyby był alternatywny w takim stylu" nie akceptuje komercji, ale proszę kupcie t-shirta z moim nadrukiem żeby każdy widział ze wy też jesteście alternatywni" to by była wada. Edit: W ogóle jakie ma znaczenie czy ktoś jest alternatywny? Co znaczy to słowo? "Jestem cool, trendy bo nie oglądam tv i nie mam fejsbuka jak tysiące innych ludzi którzy myślą że dzięki temu są buntowniczymi artystami".
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 February 2011 2011 23:05
OdpowiedzSablewska do playboya !!!! pokaż cycki , pokaż cycki ;D
OdpowiedzStrasznie lubię muzykę Czesława, ale za nic nie rozumiem, dlaczego tak strasznie poszedł w komerchę i został tym całym jurorem. Mimo wszystko jego muzyki nie zostawię :).
OdpowiedzZnaczy że jego muzyka jest gorsza bo jest jurojem? Zmienił się akordeon? Teksty? Czy co się zmienilo że muzyka jest gorsza?
a napisal kaes, ze jest gorsza? ;] nie. wrecz napisal. ze "jego muzyki nie zostawi"
Tak, ale nie zostawi POMIMO tego. Czyli to jest wada że jest jurorem. Ale w jaqki sposób to jest wada to nie ogarniam...
Artystę ceni się za jego muzykę, ale też za to, co robi. Wcześniej sprawiał wrażenie, jakby chciał uciec od wszystkiego, o medialne, a tu nagle proszę, zostaje jurorem. Nie, nie napisałam, że jego muzyka jest teraz gorsza. Dla mnie to, że jest jurorem jest wadą, ale to już kwestia odmienna dla każdego z nas.
taaa... a co z jego tekstem że się "nie zeszmacił"?
http://www.joemonster.org/filmy/32113/Czeslaw_sie_nie_zeszmacil
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 February 2011 2011 0:09
OdpowiedzZ tego co wiem to tych fanów i tak mu nie brakuje.
Odpowiedzludzie stękali, że w mam talent sami piosenkarze... to macie program gdzie uczestnik musi mieć min 16 lat (nie będzie dzieci) i chodzi o piosenkarzy... przynajmniej nikt nie bedzie się czepiał, że sami spiewający przechodzą dalej... ja prawdę mowiąc to pooglądam same castingi bo na pewno jakieś alieny się trafia jak w idolu :D
OdpowiedzJak już gdzies wspomnaiełem, poproszę o kilka innych utworów Mozila, niż "Maszynka...". Skoro tu jest tylu jego fanów, to pewnie od razu wymienicie z 10 :)
Odpowiedzta dupa w srodku, nawet bym ruchnął wojewodzkiego to znam i nietykam, a tej dziewczynki trzeciej to nie znam, ale mi sie nie podoba zostawiam ja polanskiemu
Odpowiedz(Odpowiedź na pytania,kim jest Mozil?)
Zadałem sobie wiele trudu by to sprawdzić-szperałem w internecie,pytałem
osoby
z jego otoczenia,rozmawiałem z jego rodziną a nawet przeglądnąłem większość drzew genealogicznych w
Polsce.Trud
się jednak opłacił ale odpowiedź może być dla was szokiem.Czesław Mozil urodził się Milówce i jest
trzecim bliźniakiem Golec!!!
Na takie pytanie nie można inaczej odpowiedzieć.
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 5 February 2011 2011 10:47
OdpowiedzPrzyznam szczerzę, ze muzykę Mozila nawet i lubię, a jak się dowiedziałem kiedyś, że ma u Wójewódzkiego być to program oglądałem...
Odpowiedzi przyznam szczerze, że w zwątpiłem w tego człowieka - on nie ma wogóle nic do powiedzenia... ciekawe jaki będzie z niego junior ;P
Czesław ma specyficzny pogląd na świat i seks co widać w jego wywiadzie w Playboy'u, jak i podczas jego wystąpień u Kuby Wojewódzkiego.
OdpowiedzKubie coś \m/ nie wyszło
OdpowiedzKto to jest ta babka na środku?
OdpowiedzNie no ja fanem Mozila byłem jeszcze przed tym jak usłyszałem o czymś takim jak x-factor, ale tej kolesiówki ze środka faktycznie nie kojarzę.
OdpowiedzJak on gra alternatywę, to Ich Troje grają undergroundowy norweski black metal.
OdpowiedzUwielbiam Czesława, słucham go już baardzo długo. Ale niestety nie mogę zrozumieć dlaczego poszedł do takiego programu...
Odpowiedzmoże po prostu ktoś słucha muzy alternatywnej i nikt mu nie zabroni tego. to są tylko wasze głupie schizy, że jak się pojawił program to już nagle wszyscy rzucą wszystko i będą wielkimi fanami. tak nie jest. a to, że Czesław się pojawił w tym programie-to jego wybór. Z waszych głupich komentarzy widzę, że tak mocno się znacie na ludziach a tak na prawdę g*wno wiecie ! Ja osobiście, nigdy nie słuchałam Czesława i nie mam zamiaru-jak się słucha alternatywy to nie zawsze słucha się wszystkich wykonawców tej muzy(to tak na moim przykładzie, chociaż słucham rocka)- chociaż nie mam zamiaru wam się tłumaczyć. ! POMYŚLCIE TAK, CO PISZECIE !
Odpowiedzja kochałam go bardziej!
OdpowiedzJa go bardzo,bardzo,BARDZIEJ KOCHAM niż wy i słucham go najdłużej.
No to jest oczywiste.
OdpowiedzAle jak ktoś naprawdę jest fanem alternatywy, tak jak ja, to niestety będzie pokrzywdzony głupimi komentarzami że mi sie to przywidziało bo oglądam X-Factor. A Czesław Śpiewa wymiata! "Żaba tonie w betonie" ;p
Kto to jest Mozil? Co to za jakiś x-factor? O co chodzi? Równie dobrze mógł tu być zamieszczony demot po chińsku - tyle samo bym z niego zrozumiał. Kto takie gówno daje na główną? Naprawdę nie każdy musi podzielać zainteresowanie jakimiś ścierwiastymi programami z TVNu czy Polsatu dla pustej gawiedzi. Zalogowałem się pierwszy raz od dawna na Demoty specjalnie po to, aby to zminusować. Pozdrawiam.
OdpowiedzTu Czesław odpowiada na dość wiele pytań
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=TU62Yewk2fs&NR=1
Ehh dopiero się zacznie, demot jak najbardziej na +
OdpowiedzTrudno zaliczyć toto do muzyki (kabaret jak najbardziej). A nazywanie Mozila "alternatywą" powoduje ból korzeni w zębach. Alternatywą dla disco polo chyba.
OdpowiedzMatko, Polska to jednak kraj bezguścia i bez smaku...
Pier**lony CIEMNOGRÓD wąs,białe skarpetki i sandały!!!!!!!!
Słabe, słabe, słabe!
OdpowiedzPanie Administratorze, całej Polsce wstyd za Pana..
Czy ty jesteś całą Polską?
To co pokazuje Wojewódzki to "pokojowy szatan" połączenie corny i peace. Ten znak pokazał mu Maryjusz Kałamaga gdy był gościem jego programu. Wtedy nie miał o tym pojęcia a teraz ... właśnie widze.
OdpowiedzKto to Mozil i co to x-factor? Przepraszam ale nie oglądam TV.
Odpowiedzjak sie slucha tylko radia eska na kompie to sie nie wie, kto to mozil i co to tvn -,-
Szkoda że się sprzedał.. dobrze że chociaż nie do reklamy.. Chyba zacznę to oglądać ; D ubóstwiam Go.
Odpowiedzna moimim miejscu jako statystyczny POlak to mam na to grubo wyhebane i nie obchodzi mnie to i niewiem czemu uznali to za demot mają swoje jazdyy
OdpowiedzOn i "alternetywa"?
OdpowiedzZabawne...
Prawdziwa alternatywa, to Flaming Lips, Deerhunter, Sonic Youth, czy chociażby b.popularny Radiohead, a nie jakiś Czesław...
Poza tym, wysyp "alternatywnej" młodzieży nam nie grozi, tak jak w przypadku tego Bednarka i Reggae...
Ja po milionerach obczaiłem Mozila i od tej pory lubię jego muzykę. Wcześniej go nie znałem.
Odpowiedztaak, nie ma to jak być indywidualnym..
OdpowiedzNo, ok . Tworzy trudną dla niektórych muzykę. To nie jest do końca alternatywna(do osób które mówią " Czesław i alternatywa,Dobre" ) to jest typ nieokreślony. Ale dla tych którzy go doceniają (np. ja) Jego muzyka jest nieoceniona. Kocham jego głos i ten akordeon od dawna . Od kilku lat. No i miałam nadzieję , że się nie sprzeda. Ale trudno. Ludzie poznają trochę dobrej muzyki. Aha , ktoś mówił , że teraz będą mówić: "Słucham Czesława to jestem fajna" czy coś takiego. Nie. Nie myślę że jestem lepsza, bo go słucham. Nie oceniaj tak inych, skoro nie wiesz jak jest w rzeczywistości.
OdpowiedzDlaczego tak strasznie muszą być oryginalni ,przecież to że będzie inny nie zmieni tego że taka muzyka jest po prostu słaba , nie wiem jakim cudem coś takiego stało się tak popularne .W Polsce jednak gdzie króluje pop i inne gówniane gatunki jednak mnie to nie dziwi . Jego muzyka nie jest trudna bo ani ambitnych tekstów ani melodii nie ma , można powiedzieć że jest trudna tak jak zrozumienie chorego psychicznie
Miałam nadzieję, że są jeszcze w naszym kraju artyści. Już nie. Czyżby Mozil się staczał?
OdpowiedzOsobiście bardzo lubię muzykę Mozila i mam dwie jego płyty jednakże nie podoba mi się pomysł żeby Czesio był jurorem X-factor to trochę takie robienie z siebie medialnej dzi*ki.
OdpowiedzI tu prośba do pana Czesława: Nie rób z siebie Chylińskiej ver. 2.0
Hehe 3 palce Wojewódzkiego – pokszan ( pokojowy szatan ) Kałamaga to chyba wymyślił
Odpowiedzwtf??a kto to jest fanówek ??;/
OdpowiedzDlatego kocham Katarzynę Nosowską!
OdpowiedzMam nadzieję, że Czesław dalej będzie tak genialny jak jest. To co on tworzy to jest sztuka, niesamowite! Zaraz wszystkie laseczki bd latać i opowiadać jaki to Czesław jest genialny, nie znając nawet jego muzyki. To wkurza, naprawdę, bo osoby słuchające go latami są prawdziwymi fanami, a nie jakieś elo dziewczynki uważające się za zaje*biste faneczki :O Oczywiście życzę Czesławowi jak najwięcej fanów, ale tych normalnych i szczerych!
OdpowiedzJest trudna. Unjust, Ty pewnie słyszałeś ze dwie jego piosenki. Melodie może nie są faktycznie zbyt skomplikowane, teksty - jak uważasz. Kiedy mówię trudny , nie chodzi mi o to , tylko ,że ma dość "dziwny" głos i brzmienie Jego piosenek. Ja mam trzy jego płyty i niedługo idę na koncert. Pozdrawiam fanów (nie pseudo fanów) Czesława ;)
Odpowiedzmnie też wkurza takie coś,raz Go w tv zobaczą,i już wielkie fanki -.-' no żenada ! ja jego piosenke "Maszynka do świerkania" poznałam z 2 lata temu i do tej pory jej słucham,inne jego piosenki także znam i podziwiam jego talent :) Większość jego "fanek" ,do czasu pojawienia się Pana Czesława w "X-faktor" nie miała pewnie pojęcia o jego istnieniu ! I to mnie wku*wia najbardziej ! że ludzie ,zaczynają doceniać innych,tylko dlatego że są np. w jury jakiegoś programu rozrywkowego... A Pan Czesław Mozil na prawdę ma talent i jego piosenki są po prostu PIĘKNE !
Odpowiedz@chewinggumxdd - no właśnie. Rzesze fanek , które nie wiedzą skąd jest , kim jest , jak tworzy i znają tylko te piosenki , które są najbardziej znane.. -,-
Odpowiedzgdyby nie X factor to bym sie nie dowiedziała kto to Jest Mozil i jaką ma świetną muzyke
Odpowiedzmoim zdaniem dobrze zrobił uczestniczyć w takim programie.
Dużo ludzi sie o nim dowiedziałą :D
On jest Boski!!!
A szlag by! Czytam te wasze komentarze i one mnie denerwują . Bo : owszem , tak , jestem jego fanką , ale bynajmniej (tak jad większość jego fanów) nie latam a arafatce i conversach. Nie sądze że będzie miał takie branie jak Bednarek, jego muzyka nie jest tak łatwo przyswajalna.. A tak w ogóle to też byłam na koncercie :D udało mi się zdobyć listę utworów które na nim grali . Super.
Odpowiedzstąd Czesław brał swoje teksty na pierwszą płytę http://www.emultipoetry.eu/pl/poem/4994,ide
Odpowiedz