Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
4690 4943
-

Zobacz także:


C Chabrosik
+102 / 106

Do póki będzie oglądalność to będą powielać schemat. Tak więc życzę miłego oglądania

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 February 2011 2011 15:37

Odpowiedz
BlackRosee
+12 / 20

dobrze że nie dał/a uniwersalnego schematu na seriale we wszystkich kanałach i nie dorzucił/a 4 rubryki z moda na sukces

L lukaszksk
+21 / 33

@chabrosik
wszystko w temacie jeżeli w polsce żyje tyle niedorozwojów którzy oglądają taki syf dając tym samym kasę telewizji to wiadomo że tego gówna będzie więcej

P pawelpl1995
+10 / 20

eMCe88 "Jeżeli telewizyjny szum dla ciebie człowieku
Jest jak vademecum
W ręku pilot i żyjesz tą chwilą
Bo te chwile życie ci umilą
To jesteś jedną z miliona osób
Które mówią, że to na życie sposób też
A wiesz jak jest - jesteś więźniem fotela
Zdominowała cię nie jedna telenowela
Twój pokój to cela, odosobniony archipelag
Ukryta kamera, ty w roli frajera, wiedz to!
Jesteś jak fikcja, bezsens to twoja misja
Czy kiedykolwiek widziałeś świat z bliska
Czy to błysk na ekranie, serce jak kamień
Mózg już dawno na dywanie
To wszystko w tym programie, kończymy nadawanie" Trzeci wymiar - Skamieniali zwrotka Nula

K klawiszu
+16 / 24

Miej się na baczności, ekipa tvn-u już cię namierza!
Zepsułeś całą frajdę z oglądania ;(

notforsale
+4 / 8

Niestety, tak jest. Seriale brytyjskie biją na głowę te polskie.

kacz0r93
+12 / 18

i po ch*ja oglądać te seriale?

M majkul
+20 / 24

Na TVNie same szmiry puszczaja i nie mowie tylko o serialach. Pozdrowienia dla tych co to ogladaja :)

P piesekpreriowy
+13 / 25

@lukaszksk
to nie jest tak ze w Polsce masz tyle niedorozwojow bo te seriale sa robione na zagranicznych licencjach i w Niemczech,Hiszpani,Francji i Brazyli leca takie same telenowele. Po prostu czasem jest potrzebne cos glupiego zeby odpoczac...Osobiscie bylbym zmeczony ogladaniem serialu gdzie kazda scene trzeba interpretowac w oparciu o Biblie oraz nurty filozofi skandynawskiej z uwzglednieniem moralnosci dzisiejszego spoleczenstwa oraz historii. Czasem jest potrzebne cos mniej ambitnego.

Z ziomal93
-1 / 17

Przykra sprawa, ze plagiat. Mimo, ze troche sie nawklejales, to jednakze minus, bo kopiowanie cudzych pomyslow (w dodatku z glownej) uwazam za chamstwo a autora za najnizsza forme zycia. Dziekuje, nie polecam.

bartek3033
-4 / 10

ja tam oglądałem tylko majkę i więcej nie zamierzam.
więc jak ktoś nie widział jeszze żadnego to może oglądnąć prosto w serce bo leci teraz, lecz słyszałem że to gniot jest i że 2 poprzednie były lepsze

D djabeu666
-1 / 1

Moja babcia to opracowywała ponad godzinę i nie mogła uwierzyć.

Snooker
+5 / 7

lukaszksk, niedorozwojem jesteś ty. Ja również nie przepadam za tymi serialami, ale nie nazywam tak ludzi, którzy to oglądają. Za to obrażam takich matołów jak ty, którzy obrażają ludzi o innych gustach i którym podoba się to co im nie.

hornymuffin
+2 / 4

I jak jeszcze Brzydula była jakaś tam nowa, DOŚĆ nieprzewidywalną, miło się ją oglądało, tak Majka była kopią, zimną i sztuczną. A Prosto w Serce łączy wady tych obu seriali, jest po prostu denny.

amigo1312
+2 / 4

dobrze że nie mam TVN-u

P pawelpl1995
+1 / 1

eMCe88 najlepiej się go słucha w nocy na słuchawka, wtedy bardzo skłania do myślenia.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 February 2011 2011 22:32

DieselBoy
+2 / 2

Pomysł na... serial każdego dnia.

SkomplikowanyNick
+1 / 3

Na szczęście nic nie rozumiem z tego demota...uff...zazdrościcie mi prawda? ;)

K kici71
+3 / 5

akurat Brzydula i Prosto w serce to są formaty. a formaty są takie same we wszystkich krajach, po prostu telewizje kupują prawa do zrobienia własnego formatu tylko przekształcają go do realiów swojego kraju. i gotowe! a majka to nie wiem, ale chyba w innych krajach nie chcieliby oglądać dziewczyny która została zapłodniona poprzez cytologię, bo to się (o ile mi wiadomo) nie zdarza. nieważne. a poza tym podobny demot już widziałam.

action5
-1 / 1

Komentarz usunięty

A anixon
+2 / 4

dobrze ze chociaż aktorów zmieniają.. choć nie wszystkich

Zowi
0 / 2

Uniwersalny scenariusz na demota na główną. [-]

WitamCie
-1 / 1

Jeszcze 'Na wspólnej' tu brakuje

JFKlama
0 / 0

@kici71 majka też była kupiona, oryginał jest chyba welezuelski..? w każdym razie, są też
niezłe seriale polskiej produkcji. któryś ze starszych tvnowskich został nawet sprzedany za
granicę;) co do demota, to był już identyczny...? http://demotywatory.pl/2467353/Roznorodnosc-polskich-seriali ech, co tu się dzieje...:/

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 22 February 2011 2011 11:40

Zajarana7
+4 / 24

Nie da się tego nie zauważyć że każdy ten serial jest taki sam.. Więc ja tylko trochę oglądałam Brzydule a tych dwóch nie mam zamiaru oglądać bo to bez sensu. Są takie same.. tylko aktorzy są inni.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 February 2011 2011 15:38

Odpowiedz
A Atoli
+6 / 12

Sorry ale jak jest podobny, ale bardziej szczegółowy, to nie wydaje mi się aby można było nazwać to 'duplikatem'

ZordonX
+17 / 23

To nie jest schemat polskich seriali. Te trzy, które podałeś, to żywe kopie z argentyńskich/brazylijskich/chille(yjskich?) czy innych takich bzdur.

Odpowiedz
kudlik
+10 / 10

chilijskich :)

StraightOut
+10 / 10

w sumie raz myślałam że oglądam Brzydulę, a to leciało inne badziewie z tymi samymi aktorami praktycznie

Odpowiedz
B beautifullovex3
+7 / 9

własnie to Prosto w Serce.
to samo miejsce
Ci sami aktorzy
inna nazwa -,-

D dziwnapostac
-2 / 10

Demotywator prawdziwy, lecz Brzydula jest jednak inna. Chodzi mi tutaj o fenomenalny scenariusz i gre aktorską, a te dwa beznadziejne seriale są tylko po to aby zastąpić Brzydule kompletnie bezsensu. Ani te seriale (zwłaszcza ta denna Majka) nie pobije fenomenalnego serialu Brzydula.

Odpowiedz
M mucha282
+7 / 7

Standard, i to Prosto w serce,nie znoszę gdy mama i ciotka z siostrą czekają na te durnotę . . . serial 1 sezon pociagnie i koniec z nim. demot dostanie "mocne" bo komus sie chciało go zrobic a ma sens i jest dobry

Odpowiedz
R rybeusz89
+4 / 4

Jak w polskich komediach romantycznych...jak przymusowo oglądałem "Ciacho" to jakbym scenariusz pisał ;] Tak oto wygląda polska produkcja filmowa.

Odpowiedz
M majkul
+6 / 6

To sa produkcje ITI, co chwile jakies nowe badziewie kreca.. niczym sie nie umywaja do chociazby filmu "Chlopaki nie placza", ten jest po prostu genialny :)

bartek3033
-3 / 5

akurat ciacho było dość dobre, w przeciwieństwie do innych polskich komedi.
ja ostatnio oglądałem idealny facet dla mojej dziewczyny. taki nie wypał że szkoda gadac

N natt15
+1 / 3

Oglądałam Brzydule i Majkę , ale tego gówna nie mogę . Wkurza mnie sama nazwa , reklamy i wszystko co z tym związane . A jeszcze na dodatek głowna bohaterka .... ;/// I tak skończy się tak samo jak 2 pozostałe .

Odpowiedz
S savonn
+2 / 4

świetne! wszystkie te pseudoseriale ogladalam/ogladam, i czuje sie obecnie jakbym 3 raz widziala to samo, nawet ci sami aktorzy sie przewijaja, hah ! destrukcyjnie wpływa na psychikę i skłonności schizofreniczne, polecam!

Odpowiedz
SilvaM
+4 / 4

A ludzie i tak będą to oglądać...

Odpowiedz
xblackinsidex
+1 / 1

przynajmniej znasz całą rozbudowaną, wielowątkową fabułę 3 seriali po obejrzeniu jednego :) możesz się dziewczynie pochwalić xd

Odpowiedz
Nicerin
+1 / 1

Tak samo robią filmy w Hollywood. :) Np. Never Back Down i KarateKid (z tym synem Smitha).

Odpowiedz
gordonviet
+12 / 16

TVN to niezmiernie płytka stacja. Nie da się nie zauważyć tego, że brak tam jakichkolwiek programów o kontekście kulturowym bądź edukacyjnym. Wyłącznie rozrywka oraz propagowanie, płytkiego, powiedziałbym burackiego stylu bycia i życia. Wystarczy włączyć Dzień Dobry TVN (moja żona to uwielbia, stąd czasem słyszę co tam mówią) i posłuchać gwiazdek, gadających ćwierćinteligentne porady dla niemyślącego samodzielnie pospólstwa. Taka postawa najsilniejszego gracza na polskim rynku medialnym, nie wróży dobrze. Aha - nie jestem pisowcem, pełowcem ani postkomuchem; mierzwi mnie po prostu jakość merytoryczna tej stacji.

Odpowiedz
S savonn
+2 / 8

no dobrze, ale co jest złego w rozrywce ? chcesz kultury, przełączasz na stacje na to nastawione. prawda jest taka, że rozrywka najlepiej się sprzedaje. poza tym programy śniadaniowe typu ddtvn są skierowane do: emerytów, kobiet na urlopach macierzyńskich, bezrobotnych. tylko oni siedzą w domu w godzinach 8:30 - 11:00 w dni powszednie, nie wyobrażam więc sobie, żeby były wtedy prowadzone dysputy na temat dzieł Kafki chociażby. taka jest idea tych programów, a stacja komercyjna zazwyczaj chce zarobić na rozrywce. ja nie widzę w tym niczego złego, nikt Cię w końcu do oglądania tvnu nie zmusza, prawda?

gordonviet
+2 / 6

Włącz sobie dwójkę. Swego czasu to była bardzo dobra stacja, teraz dosyć nieudolnie, ale
robią to o czym napisałem wyżej. a TVN jako lider oglądalności powinien serwować coś więcej
niż sieczkę dla tłumowków (sory, ale do takich osób większość programów jest kierowana). Zresztą, do rozrywki w TV nic nie mam, chodzi mi wyłącznie o jej odpowiednie dozowanie z innym materiałem.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 February 2011 2011 12:42

M majkul
+8 / 10

Witam ponownie:) Mnie osobiście rozbrajaja tresci programu rozmowy w toku. Program jest puszczany w TVN w godzinach poludniowych a sa tam texty o np. lesbijstwie czy sexie z szefem, osobiste wrazenia gosci na tematy w.w. i inne... Moi wspollokatorzy czesto to ogladaja, jak raz wszedlem do nich, zobaczylem ten program w TV tylko rzucilem komentarz co za badziewie ogladacie i poszedlem. Potem chyba glupio im sie zrobilo i nie ogladaja juz tego jak jestem w poblizu :) Podobnie bylo z gracjanem, chodzili po mieszkaniu i spiewali sobie texty piosenek mowiac obczaj sobie na Youtubie. Stwierdzilem ze skoro takie fajne to zobacze ale po tym jak to obejrzalem - jedno co mi przyszlo do glowy to "ku**a". Powiedzialem im tylko ze to uposledzenie, idiotyzm, debilizm w czystej formie i tez skonczylo sie spiewanie w mieszkaniu. Przyjmuja do siebie ze cos jest na topie bo ma duza ogladalnosc nie zastanawiajac sie nawet co to jest. + ode mnie.

bartek3033
+4 / 4

majkul jedyne co jeszcze jest w miarę to piątkowe filmyw super kinie. bo na tradycyjnej antenie z 7 kanałami to tam chyba najlepsze są. co do gracjana to tego odcinka nie widziałem ale koleżanka mi go pokazała na yt. nieźle gość pierdzie lnięty. a co najlepsze on podobno jakiś wykształcony jest z tego co mi wiadomo

karolcia21614
+4 / 4

ok, ale prosto w serce to kompletna podróba nie polskich seriali, a brazylijskiego jesteś moim życiem.był jedynym brazylijskim serialem który był godny oglądania, a prosto w serce to tak żałosna podróba, że jego niektóre odcinki są takie same jak tego pierwszego.

Odpowiedz
majki000
+3 / 5

A niestety, małolaty dalej to oglądają i opowiadają z zachwytem ;)

Odpowiedz
A atlantis86
+6 / 6

Może każdy z tych seriali jest robiony na jednej licencji? Tak dla oszczędności? ;)

Odpowiedz
mishaleena
+1 / 3

Nie rzucę ciętej riposty, gdyż zwyczajnie zgadzam się z treścią tego demotywatora w stu procentach.

Odpowiedz
A anna26
+4 / 4

prosto w serce..wierna kopia telenoweli argentyńskiej z Natalią Oreiro w roli głównej:)

Odpowiedz
mishaleena
0 / 2

A jak Twoim zdaniem pisze się liczebnik "drugi" ?! Tak, tak, słownik!!! Ale dla ciebie!

H hanula1408
+1 / 7

Po pierwsze "uygjhfhteytgjh" to nie są scenariusze wymyślone przez TVN tylko przez inne stacje telewizyjne (najczęściej z ameryki łacińskiej), a TVN tylko to koryguje i "tworzy" swoją wersje (tzn. z Polskimi aktorami). Jak nie wierzysz to obejrzyj "Yo soy Betty la fea" produkcji [TeleFutura] (Polska brzydUla) czy też "Sos mi vida" prod. [ Pol-ka Producctiones.] (polskie "Prosto w serce") albo "Juana la virgen" prod. [ RCTV International] (nasza polska "Majka").
A po drugie jak Ci to przeszkadza to lepiej nie oglądaj, tylko idż do ogródka podziwiać przyrode.

Odpowiedz
S SupernaturalFan
+2 / 4

Co z tego, że nie są wymyślone przez TVN? Ale przecież wiedzą co kręcą... i że zrobili kilka podobnych? Skoro już chcą kopiować wszystko to niech robią to z sesnem! Poza tak zastanawiam się, który serial/ program na tvn nie jest zerżnięty z zagranicznych stacji... taniec z gwiazdami- zerżnięte, mam talent- zerżnięte, you can dance- zerżnięte, top model- zerżnięte... i tak w kółko można by wymieniać. Najlepiej wywalić telewizor przez okno i oglądać online na necie, przynajmniej decydujesz co chcesz obrzejrzeć.

S skatepati
+2 / 6

Brzydula i tak była zajebista ^^ a majki i tego drugiego nie warto pamiętać... /;

Odpowiedz
N niezaufam
+1 / 3

a pamietacie serial Zbuntowany Anioł ?? to jest to samo jak te seriale powyzej na democie. po prostu porazka jakaś. nie mozna wymyslec nic oryginalnego ? a tak na marginesie to tej Muchy nie nawidze;/ jest sztuczna,brzydka i wgl kiepsko gra. a to jej uczesanie,te zakola ha ha

Odpowiedz
R Revan15
0 / 2

Przepraszam bardzo, ale femme fatale z Prosto w serce to siostra Artura(szefa), lecz do reszty się zgadzam. Schemat we wszystkich TVN-owskich mini serialach jest taki sam.

Odpowiedz
S sss28
0 / 0

a niby kto jest na zdjęciu?

A ambicja
+1 / 3

Pomimo tego że te seriale są takie same znam ludzi, którzy nie tylko oglądają, ale i pasjonują się fabuła.- współczuje im

Odpowiedz
donKusze
-1 / 1

To jest ogólnoświatowy przepis na scenariusz filmowy: I jeśli nie oglądacie jakiegoś niszowego dzieła to pasuje na 100% do każdego dzieła: W filmie początek nazywa się Pierwszym Aktem albo po prostu Ekspozycją. Potem następuje pierwszy ważny punkt zwrotny, po którym mamy Drugi Akt albo Konfrontację. Po Drugim Akcie następuje główny punkt zwrotny filmu i Zakończenie, czyli Finał.

Odpowiedz
S sss28
-2 / 6

i co wam to przeszkadza? nikt was nie zmusza do oglądania

Odpowiedz
gdziesamojekapcie
-1 / 5

każdy z tych seriali ogląda się z przyjemnością, mimo że są zrobione według jednego schematu ;) .

Odpowiedz
notoklopsik
-1 / 3

tyle ze tak naprawde to nie scenariusze tvn'u
''BrzydUla'' to nic innego jak amerykanska ''Brzydula Betty''
''Prosto w Serce'' to argentynskie ''Sos mi vida''
a ''Majka'' to juz nie wiem ale i tak pewnie nie jest wymyslone u nas

Odpowiedz
Crystiano
0 / 0

Nie wiem nie oglądam seriali na TVN polegam na autorze mającym w tej materii większą wiedzę.

Odpowiedz
royax
-1 / 3

Było Ale plagiat tylko inne zdjęcia dałeś....

Odpowiedz
G goldpencil
-4 / 6

ale i tak wole oglądać taki serial niż jakieś telenowele na polsacie lub w tvp

Odpowiedz
L lusinka981
-3 / 3

to nie jest rodzina Moniki ( Prosto w serce ) ona jest z domu dziecka xD ale bardzo fajny democik bez zarzutów ja nie pamiętam żeby był taki wcześniej więc "+" :)

Odpowiedz
S sss28
-1 / 5

widocznie jestem nienormalny

W Wielebnymnich
0 / 0

Czego nie można powiedzieć o modzie na sukces

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 February 2011 2011 23:07

ElleS
-3 / 3

"BrzydUla" była fajna, ale dwa pozostałe seriale to gnioty.

Odpowiedz
D Darena
+2 / 4

Fajnie by było, gdyby ktoś z tvn'u zobaczył tego demota i ku zaskoczeniu wszystkich zmienił zakończenie.

Odpowiedz
W Wercia9705
0 / 2

Chciałam tylko zaznaczyć, że to nie są polskie seriale, a TVN musi mieć scenariusz zgodny z zagranicznymi odpowiednikami -_-

Odpowiedz
C crazyja8
-3 / 3

dość niedawno był demot o takim samym znaczeniu aczkolwiek nieco mniej rozbudoany. Więc jest to PLAGIAT !!! Słabe oczywiście daje ;)

Odpowiedz
romanica
0 / 0

brzydule oglądałam, ale reszty gów*en już nie. oczywiście +

Odpowiedz
A ab86
-1 / 1

A i tak wszystkie są na motywach zachodnich seriali.

Odpowiedz
A alexsev
+1 / 3

po pierwsze, to nie produkcje tvn-u, tylko południowoamerykańkie. "Yo soy Betty, la fea" (nasza "BrzydUla") jest produkcji kolumbijskiej, "Sos mi vida" (nasze "Prosto w serce") produkcji argentyńskiej.
po drugie, niektórzy potrzebują takiej niewymagającej myślenia romantycznej bajeczki żeby odpocząć od problemów codzienności.
moja przyjaciółka na przykład uwielbia oba wspomniane przeze mnie seriale (zarówno w oryginale, jak i polskie odpowiedniki), a nie jest nastolatką czy emerytką, tylko adwokatem.

Odpowiedz
A andzia3213
0 / 0

Ja sobie wczoraj o tym myslałam,czy jeszcze nikt nie wpadł na takiego demota, a tu jest xd

Odpowiedz
Wandejczyk
-3 / 3

Było!

Po drugie: Jeśli jakiś motyw albo cokolwiek innego w telewizji sprawdziło się, powtarza się to tak długo aż przestanie zapewniać zyski z reklam.

Odpowiedz
ladylive
-1 / 1

Brzydula była fajna,bo postacie są o wyrazistych osobowościach.Nudnej Majki nie oglądałam.A Prosto w serce od czasu do czasu.

Odpowiedz
C cz0o0rna
+1 / 1

seriale są robione z myśla o oglądajacych :) jaka widownia , taki poziom

Odpowiedz
L lenusska
-2 / 2

Mimo, że to wszystko prawda i to robi się juz nudne dla mnie i tak TVN bedzie najlepszy.

Odpowiedz
K KubaHardkor93
+1 / 1

Najbardziej w tych serialach drażni mnie to, że główna bohaterka ugania się za żonatym lub zaręczonym facetem. I dziwić się, że potem tyle rozbitych rodzin jest... powinno się pokazywać, że takie coś jest złe, tymczasem jest na odwrót...

Odpowiedz
T Tomus1989
+1 / 1

Niecierpię tej stacji, jedyny program to wojewódzki chociaż i tak bardzo upolityczniony TVN dno

Odpowiedz
cwanyjestem
+3 / 3

Więc śpiewajmy razem
Je**Ć TVN śialalalala JE**ć TVN sialalalalala
Je**ć TVN śialalalala śpiewaj tak a poczujesz ulgi smak
i Jeszcze raz JE**...

Odpowiedz
doliwaq
-2 / 2

Było niedawno, też mogę wrzucać identyczne demoty z przed kilku tygodni.

Odpowiedz
U Unentschlossen
+2 / 2

całkowicie zgadzam sie z tym demotem, te 3 seriale są swoja kopią nie lubie ich, są beznadziejne i bez sensu dlatego ich nie oglądam. Obejrzałam pierwszy odcinek Majki i juz wtedy wiedzialam kto z kim bedzie

Odpowiedz
M michau1515
+2 / 2

Naprawdę, ale to naprawdę współczuję Ci tego, że obejrzałeś wszystkie odcinki tego gówna ;(
Oby tak dalej, teraz zostało Ci jeszcze obejrzeć wszystkie odcinki mody na sukces

Ja na twoim miejscu popełniłbym samobójstwo =)

Odpowiedz
I Ilikebigos
-1 / 1

Ale "Brzydula" to serial zagraniczny, więc nie wiem dlaczego się tu znalazł..

Odpowiedz
C Caatx33
-1 / 1

pff zal widziałam juz z 2 podobne dawno troche inne i niedawno prawie takie samo ..

Odpowiedz
kalab
0 / 2

Wszystkie produkcje, a przynajmniej pierwsza i ostatnia to zupełne kopie z brazylijsko-kolumbijskich telenowel, o Majce się nie wypowiadam, bo nie widziałam w tv "łacińskiej" wersji, aczkolwiek taka pewnie też była..

Odpowiedz
byt
0 / 2

zaś w tvn24 wystarczy pokazać ryj palikota. i też mamy sposób na każdy dzień.

Odpowiedz
A Aveelmo
0 / 0

piękny demot itd. Tylko że przyczepić można się do latynosów.. bo te trzy seriale, to są odpowiedniki 3 latynowskich seriali, a że babcie w polsce kochają Diego Armando i Jose Juana Santaiago itd, dają im oglądalność a to znowu daje im znak że to się sprzedaje. Dziękuję za uwagę wysoka izbo.

Odpowiedz
Gebugebu
0 / 2

japierdziele, to, że był o podobnej treści, to nie znaczy że dubel.. akurat ta wersja jest bardziej rozbudowana i ciekawsza...

Odpowiedz
K Kaczka90
-1 / 1

W przeciwieństwie do BrzydUli i Majki, Prosto w serce wciąga bardziej, bo zawsze zaczyna się coś dziać na końcu odcinka i trzeba czekać na następny :D
Ogólnie to nie oglądam seriali pozwalam sobie czasem na jeden, który uważam za dobry :)

Odpowiedz
truskawkowoo
0 / 0

femme fatale to KOBIETA fatalna a tam chyba kobiet nie ma... chyba, że któryś z tych panów to jednak nie pan, ale ogólnie [+].

Odpowiedz
R reazel
+1 / 1

Gratuluję, świetnie znasz się na serialach! ;P
hmm, to już chyba było?

[+]

Odpowiedz
D dragbii
-1 / 1

A ja myślę że to nie uniwersalny scenariusz seriali tvn a telenoweli kolumbijskiej - Brzydula, wenezuelskiej - Juana la virgen, oraz argentyńskiej - Sos mi vida.

Odpowiedz
K katharienne
0 / 0

Chciałam dokładnie to samo zauważyć :) W każdym razie, jeśli już nie potrafimy nawet własnych seriali pisać, to byśmy chociaż oryginalne tytuły zachowywali - oglądałabym coś, co nazywałoby się "Dziewica Janina", brzmi o wiele bardziej intrygująco niż jakaś tam "Majka".

MeryWu
+1 / 1

Warto jeszcze dodać, że główna bohaterka musi nie mieć co najmniej jednego rodzica. :)

Odpowiedz
J jac
0 / 0

co z tego skoro są z nami cycki muchy

Odpowiedz
O olenka0505
-1 / 1

Zacznijmy od tego że zaden z tych seriali nie jest produkcją polską, a przerobiony został na serial polski

Odpowiedz
B bomlik
+1 / 1

Co za badziewie! Widziałem gdzieś podsumowanie polskich komedii i plakatów je reklamujących. Wena twórcza wszystkich pajaców od reklamy ograniczyła się do białego tła i stojącej grupy aktorów. Polska komedia, film, rozrywka to tłusta kiełbacha. Żre to pospólstwo, puszcza bąki i kupuje następną. Debile, gimnazjaliści, zgredy oglądają ten syf i nakręcają producentów do kreowania następnego g.w.a! Mam TV i ograniczam się do obejrzenia wiadomości od czasu do czasu. Czasem teatr i operetka dla rozrywki. Reszta jest dla mnie totalnym chłamem. Kabaret Starszych Panów, Sami Swoi, Miś, Killer to był kult i zawartość. Dzisiaj to, tylko Mroczek, Mucha, chrupki z pod poduszki i śmierdzące reformy emerytek, a w nich rodzynki!

Odpowiedz
bartek3033
+3 / 3

powiem ci że ja ostatnio mało oglądam, bo z faktów zrezygnowałem, w dzień nie mam czsu, a filmów leci mało w dodatku strarych to wolę z neta ściągac, a w dodatku przerzuciłem się na radio

Odpowiedz
Kamisha
+1 / 1

To wy nie wiedzieliście, ze te seriale na TVNie następujące po sobie maja ten sam schemat? Trzeba było kapnąć się jak zaczęła się Majka...

Odpowiedz
N Nicolah10
+1 / 1

Nie znoszę tych seriali, nie da się tego oglądać.

Telewizja tylko ogłupia tych biednych ludzi.

Odpowiedz
MistrzSeller
0 / 2

Obecne seriale TVN są beznadziejne. o ile kiedyś był jeden czy dwa dobre to później szkoda gadać. W dodatku te dobre zepsuli robiąc następne sezony. Szkoda, że po naznaczonym, który był krokiem w dobrym kierunku TVN nie zaczął robić tego typu seriali.
olenka0505>>> To po prostu kupione tzw. formaty, czyli całe schematy serialu- fabuła, postacie itp. TVN kupuje format i robi polską wersje serialu.

Odpowiedz
M Mihihih
-1 / 1

1. było.
2. to nie jest moniki rodzina, ona nie ma rodziny, jest z domu dziecka.

Odpowiedz
Vedis
+1 / 1

Ale oni nie wymyślili nic nowego. To wszystko są kopie latynoamerykańskich telenowel.

Odpowiedz
M MD1665
0 / 0

nie dość, że te seriale są denne pod względem fabuły, to jeszcze poziom gry aktorskiej woła o pomstę do nieba. Takie muchy, cichopki, mroczki (specjalnie napisane małą literą) uważają się za prawdziwych aktorów, a prawdziwy aktor pracuje cieżko w teatrze i jest mało rozpoznawalny. Jestem bardzo ciekaw, kiedy u nas powstaną takie seriale jak chociażby: "dexter" czy "24"

Odpowiedz
buffi33
0 / 0

widzę że sam to musisz oglądać skoro tyle wiesz :D

Odpowiedz
M Muffinka07
0 / 0

majka i prosto w serce to porażka.. ale BrzydUla była pierwszym takim serialem i bardzo fajnie sie ją oglądało, może to zasługa aktorów, bo np. w majce sama Majka była dość dziecinna i jakaś taka ... nieogarnięta

Odpowiedz
~youtry
0 / 0

Jeszcze niedawno była "Julia", ale się skończyła i zastąpiły ją seriale paradokumentalne. Powiem szczerze, że wolałam te telenowele (BrzydUla najlepsza, Majka taka sobie, Prosto w serce nie najgorsze, tylko ta Mucha..., Julia całkiem dobra prawie jak BrzydUla) niż jakieś denne "Ukryte prawdy" czy "szpitale" rodem polsatowskich "trudnych spraw".

Odpowiedz