Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
4556 5187
-

Zobacz także:


C cocon
+14 / 66

Nie tylko autostrada. Hipermarket. Dużo ruch, tanio, szybka obsługa, tylko jakość ciągle podupada...

ladylady
+68 / 114

za to wasze penisy to pociagi tgv.
seksistowskie i zasciankowe. tyle.

K Kokoju
+47 / 49

Z tego co wiem to co jest na zdjęciu to nie świątynia a grobowiec ;-).

L loljakja
+68 / 100

Nie ogarniam ludzi... jak facet ma 5 dziewczyn naraz to mazel tov i takie tam, ale jak dziewczyna lubi seks bez zobowiązań to od razu jest dziwką... Oprócz cycków i innych narządów płciowych nie różnimy się tak bardzo, więc pytam: czemu ciało kobiety to świątynia, a ciało chłopaka to po prostu ciało chłopaka?

kyd
+6 / 54

Dworzec nie pasuje, na PKSa trzeba za dlugo czekac. Bardziej pasuje lotnisko: przelecial i odlecial. A z ta swiatynia to ladne porownanie, sam kiedys lubilem myslec w ten sposob o cnocie dziewczyn, wrecz pobozne zyczenia mialem, by faktycznie dziewczyny stawialy opory, wymagaly wiecej staran od strony facetow, no ale stopniowo obnizaly nam poprzeczke. Po co dzis byc czarujacym, romantycznym, pisac wiersze i zdobywac sie na piekne gesty, gdy kazdy facet nauczony jest, ze wystarczy miec bajer, dobra nawijke i juz cos sie zlowi.

L loljakja
+12 / 28

@siarczanpotasu ja jestem osobą która mówiąc krótko j*bie czyjeś poglądy. Za dużo się w życiu naoglądałam przykładów ludzkiej głupoty więc teraz to już sram na stereotypy i zagrywki społeczne... jak ktoś chcę się tylko z kimś przespać dla przyjemności to nic w tym złego zdarza się przecież że ktoś nie nadaję się na dłuższą metę ale na krótszą nas pociąga.

R Raconteur
+57 / 65

Chłopaków to tak samo dotyczy, żadna kobieta nie chce męskiej dziwki.

Ogarnijcie się mężczyźni, i darujcie sobie hipokryzję, bo nie wierzę, że nie korzystacie, jak się trafia. Nie tylko kobieta ma nie tracić głowy, Wy także.

Kobiety mają takie same potrzeby seksualne jak mężczyźni, nie rozumiem dlaczego są jednak inaczej oceniane.

kyd
+5 / 51

@loljakja, kobiety wbrew pozorom nie roznia sie tylko narzadami plciowymi od mezczyzn. Maja tez inny poped plciowy. U mezczyzny za libido odpowiada testosteron, ktorego to kobieta nie posiada, albo inaczej: posiada, ale w bardzo malych ilosciach. U kobiet natomiast za kwestie popedu odpowiada hormon estrogenu, ktory jednak nie ma az takiego wplywu na ksztaltowanie sie pozadania jak u mezczyzn. Ponadto, wielki wplyw na nasze potrzeby seksualne ma nasza psychika. Kobiety z natury sa wrazliwsze, nie potrzebuja sie sprawdzac w lozku, szukaja ciepla bardziej. Na mezczyzn natomiast jest narzucona od dawna rola zdobywcy; tego, co sprawdza swoja meskosci zdobywajac kobiete. Na kobiete inna role sie narzuca: ma byc ta cnotliwa, ktora ma strzec swoja cnote az znajdzie odpowiedniego partnera. Te rzeczy, przynajmniej kiedys, byly zakorzenione w naszej psychice, nie bylo wiec u kobiet cnotliwosci swiadomej i wydumanej, wynikalo to z prawdziwych potrzeb. Teraz doswiadczamy jednak masowej propagandy seksu, tematy tabu zanikaja, seks widzimy wszedzie, zatem kobieca wrazliwosc na bodzce seksualne staje sie znacznie delikatniejsza i znacznie latwiej w kobiecie wzbudzic pozadanie i tym samym, by w jej glowie zaistniala potrzeba seksu. Im wiecej sie o czyms mowi, tym bardziej tego pragniemy. To swoja droga tez wedlug badan jedna z przyczyn niektorych dewiacji, jak np. pedofilia, ktorej skala rosnie w miare jak bardziej sie ja naglasnia. Hmm, ja przywyjkem do tego stereotypu i nie byl to zly stereotyp, ze kobiety sa wrazliwsze, bardziej uczuciowe, szanujace sie, a wartosc kobiet okresla wlasnie to czy sa puszczalskie czy nie. Jako, ze to sie wszystko tak troche zaczyna mieszac, to co z tego zostaje, normy nam dziczeja, ludzie uprawiaja duzo seksu, w ktorym jest tylko prozne zaspokajanie swoich potrzeb, a nie ma milosci. To jest zezwierzecenie sie wciaz ukryte pod zanikajaca warstwa cywilizacji. Myslalem, ze chociaz to kobiety beda ta ambitniejsza, lepsza czescia czlowieka; czescia, ktora pozwoli mezczyznom stawac sie lepszymi, bo mezczyzna zawsze zrobi wszystko, by zdobyc kobiete, ale kobiety juz tego nie oczekuja, same upadaja do zalosnego poziomu mezczyzn. Ostatnio mialem watpliwa przyjemnosc rozmowy z kobieta pewna. Miala 35 lat, meza, 5 dzieci i wyznala, ze z trzema facetami zdradzala juz meza, bo ma swoje potrzeby, ktore chce zalatwiac poza domem. Niby powinienem byc wyrozumialy, zrozumiec, ze to symbol naszych czasow, ze kobiety wolne i wyzwolone moga sobie robic co chca, ale jednak mnie to boli.

P pawelpl1995
+1 / 15

A świątynie są odwiedzane przez wiernych.^^

W Wrednabestia
+18 / 28

jak to powiedziała starsza Pani w szpitalu, wspominając swoją noc poślubną, kiedy to świeżo upieczony małżonek ukląkł przy łóżku, żeby się pomodlić o sukces, a ona mu na to "Wstawaj, głąbie. To jest piczka, nie kapliczka!"

K konradt15
0 / 4

Dokładnie! bez opóźnień proszę!

Khelthuzad
+17 / 19

Czlowieku! cialo dziewczyny, z deifinicji, nalezy do niej, jesli jej sie to podoba, to jej sprawa, jesli nie podoba a robi, to jest glupia, wiec nie warta zmartwien

A Agobard
+11 / 21

Ten budynek to nie świątynie, lecz mauzoleum. I w sumie się zgadza, bo w mauzoleum (jak na cmentarzu) przyjmują tylko sztywnych...

K Kapoocyn
0 / 4

to po kij na zdjęciu dajesz mauzoleum? ;o

nwn9
-2 / 6

Chyba sobie pozwiedzam kilka Świątyń...

B bluevalentine
+12 / 20

Zgadzam się z autorem demota. I nie twierdzę, że fakt ten musi sie odnosić również do chłopaków. Niech każdy
robi jak uważa, jego ciało, jego sprawa. Ale irytuje mnie hipokryzja wielu mężczyzn, którzy zaliczając panienki
są z siebie dumni, dobrze się bawią, dowartościowywują się itd. ale jednocześnie śmieją się z dziewczyn,
które zaliczają, nie szanują ich. Irytujące, bo druga strona robi to samo co oni, jest im równa, i powinna być tak
samo oceniana.

PrzemasNaIbizie
+2 / 2

świątynia...ta chyba podczas środy popielcowej

Qrvishon
0 / 2

Z tym że ta Taj Mahal zostało zbudowane dla dziewczyny, ale powody zbudowania tej świątyni nie spodobały by się raczej współczesnym pannom.

Dakara
-4 / 4

Moja była już dawno popchnęła się w kolejarza

DieselBoy
+3 / 11

O widzę że temat dla mnie. kyd napisał/a już i tak genialnego posta, więc się tylko podpisuję pod tym. Moim zdaniem ani faceci ani kobiety nie powinni się puszczać. Z tym, że to kobiety mają rolę by hamować mężczyzn, którzy gdy tylko załapią się na łatwy seks, wyśmiewają się za jej plecami, że łatwa. Gdy stawi opór to facet widzi, że jest bardziej wartościowa i będzie się bardziej starał. A wymówka, że to jest popęd i potrzeba seksualna człowieka to gówno prawda. Co ty jesteś zwierze, że nad swoim popędem nie umiesz zapanować? "a czemu 20 letni prawiczek to ciota" - bo ludzie oglądają za dużo filmów. Te media im ryją mózg. @bluevalentine - no widzisz, niby powinny być równo oceniane, ale nie są, bo od zawsze kobiety różnią się od mężczyzn, i żadne mówienie o równouprawnieniu nic tu nie da, bo kobiety i mężczyźni nigdy nie będą tacy sami. I jeszcze jedno na temat seksu. Puszczanie się i samozaspokajanie się burzy waszą psychikę i seksualność. Kiedyś w małżeństwie będziecie mogli mieć problemy z zaspokojeniem się nawzajem, bo np. mąż nie daje ci tej samej satysfakcji co ktoś inny, dawniej. Potem to prowadzi do zdradzanie się nawzajem, bo partner nie potrafi cię zaspokoić ze względu na zachwianie seksualne. A to z kolei rodzi cierpienie, bo kto lubi być zdradzany? Zdrada, ból, rozwód. Problemy za problemami. Na własne życzenie. Tyle że dzisiejszy świat nie powie ci o tych smutnych konsekwencjach. Mogę się założyć, że Małżeństwa, które rozpoczęły życie erotyczne od samych siebie, są bardziej zadowolone z seksu niż pary gdzie partnerzy są po "przejściach". Ale to wasze życie. Co zrobicie zależy od Was.

DieselBoy
+1 / 3

@lastnight91 Jak się nie znasz na Religi to się lepiej nie wypowiadaj. Owszem Bóg pozwala ludziom brać przyjemność z seksu, ale trzeba go właściwie ukierunkować, tak jak pisałem w poprzednim poście. Bo inaczej będzie dramat. Pisałem o tym wyżej.

DieselBoy
+1 / 1

@lime Jak najbardziej :)

evelaaaa
+61 / 65

FACECIE! PAMIETAJ, ŻE TWOJE CIAŁO I DUSZA TO NIE BANK SPERMY! To powinieneś dac jednej kobiecie!

Odpowiedz
E656
+24 / 28

to dziala w obie strony Kurde6- dzieciaku. To pewne- demoty na główną trafiają z wyboru jakiejś szowinistycznej, niekulturalnej cioty.

paul86
+18 / 18

Popieram jako facet.

irribarre
+3 / 5

miłosć to nie sex. podpisuje sie pod Tobą @evelaaaa, bo masz racje

DieselBoy
+4 / 4

popieram jako facet i nawołuje innych do nawrócenia

S Sensymilja
+89 / 99

rozczulają mnie mężczyźni, którzy tak się troszczą o to, żeby dziewczyny się nie puszczały ( to chyba już setny demot na ten temat) a jednocześnie skorzystają z każdej okazji by zaliczyć i cieszą się jak dzieci, gdy im się to uda. So sweet

Odpowiedz
aemarie
+4 / 8

To czego każdy oczekuje od swojego partnera jest przecież jego osobista sprawa. Mamy dziwki, tancerki, zapaśniczki błotne i co z ty? Wyobraźcie sobie, że istnieje idioci którzy się na to godzą. H.j nam do tego co oni robią ze sobą. Mnie też już mdli jak widze kolejnego demota o tym samym, admin nie ma oczu albo jak to powiedział ktoś wcześniej - "demoty na główną trafiają z wyboru jakiejś
szowinistycznej, niekulturalnej cioty." Już sie nawet nie chce tego komentować bo większy procent społeczności jest niestety tak zacofany i stereotypowy, że zmienić to może tylko jakiś wybuch bomby albo coś w tym stylu?

D Duda1992
+1 / 3

Chodzi o to żeby "Zjeść ciasto i mieć ciasto" :)

netka666
+6 / 6

ale psy biorą wszystkie ochłapy jakie im się rzuca... taka jest prawda

R Rymowator
+1 / 1

Brawa za mądrą i dojrzałą wypowiedź. Po Twoim komentarzu przestałem wierzyć, że na tej stronie komentują tylko głupie dzieci.

DieselBoy
+4 / 4

Sensymilja ale zauważ że ci mężczyźni co robią takie demoty i ci co zaliczają panienki nie muszą być tymi samymi osobami, nie wszyscy są hipokrytami, mężczyźni różnią się na tych złych i dobrych, tak samo jak kobiety, ważne by tych złych ratować i namawiać do dobra :)

Z Zonaimad
-4 / 4

Sensymilja zapomina o tym, że niestety ludzie są różni i raczej ci, którym zależy na "porządnych" dziewczynach to nie ci sami, którzy "korzystają z okazji"... ;) Teraz zostaje tylko pytanie - dlaczego tak bardzo wzięła do siebie ten demot, skoro on kierowany jest do puszczalskich dziewczyn, a nie do tych porządnych? Czyżby im czegoś zazdrościła..? A może..?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 March 2011 2011 0:17

D Dexter1606
-3 / 3

a może winny po prostu się tłumaczy...? ;)
netka666 nie ma ochłapów... po prostu czasami wina brakuje.

QiliQ
+52 / 56

Ile jeszcze będzie demotów na temat puszczalności dziewczyn i ich ciągłym umoralnianiu? Bo jakoś dziwnym trafem facetów to się nie tyczy.

Odpowiedz
Mirame
+28 / 42

Rekami i nogami sie pod tym podpisuje... Nic mnie tu tak nie irytuje, jak szowinistyczne demoty z cyklu ¨klucz fajny, bo otwiera wiele zamknow, zamek do bani, jak przez wiele kluczy otwierany¨.
Myslalam, ze czasy ciemnoty mamy juz za soba, a tu zonk... na demotach sredniowiecze.
To, czy ktos sie puszcza czy wrecz przeciwnie, jest nadmiernie purytanski, nie ma nic wspolnego z plcia.
Mam wrazenie, ze autor jest kobieta, ktorej nikt nie chce i w ten sposob podnosi sobie samopoczucie, badz facetem, ktorego zdradzila dziewczyna...
Tak czy inaczej, demot do... czterech liter. Mega minus.

DieselBoy
0 / 2

QiliQ Tyle ile będzie trzeba. A że potrzeba jest wielka, no to... Co do facetów racja, my też nie jesteśmy święci.

F fmarta
+38 / 38

Chyba nie muszę pisać, jakie uczucia budzą we mnie te Wasze delikatne i eleganckie metafory.

Odpowiedz
N Neliels
+36 / 40

to kur * wa zostań gejem jak Ci nie pasuje : )

Popatrzcie na siebie co robicie a później komentujcie.
I jak dla mnie facet co ru ch ać chce każdą jest zwykłą szm a t ą bez szacunku dla siebie. Bo ja bym takiego ch ** a nawet kijem nie tknęła.
Pozdro szowiniści :*

Odpowiedz
DieselBoy
+3 / 3

No to już trzy. Ale nie wszyscy faceci są świniami.

W Woju888888
+7 / 21

A wiecie ile ludzi wchodzi dziennie do świątyni????
Pomyśl zanim wystawisz coś podobnego;/

Odpowiedz
M mhcmega
+1 / 17

Jak ciało to świątynia, to piz*a to ołtarz...
Ot i cała głębia filozofii siedmiolatka.

Odpowiedz
AllAboutSex
+32 / 34

Nie mam nic przeciwko takiemu myśleniu, o ile nie są to podwójne standardy. Jeżeli facet sam jest w tej kwestii ostrożny, to według mnie ma prawo wymagać tego samego od dziewczyny. Jeśli jednak sam jest hulaką, nie ma do tego żadnego prawa.

Odpowiedz
DieselBoy
+4 / 4

No i bardzo dobra wypowiedź. Widzę, że nick zobowiązuje :)

Paperinik
+12 / 18

Wnioskując po zdjęciu to chciałeś raczej powiedzieć że jej ciało to mauzoleum...

Odpowiedz
H haszyszmysz
+7 / 11

na obrazku wspaniała świątynia Tadź Mahal ! chciałbym kiedyś zobaczyć na żywo ! budzi respekt zważając na historie świątyni oraz w jakich okolicznościach została wybudowana !!! coś wspaniałego!!! a wracając do demota dajcie spokój tym kobietom ! to ich sprawa nikt nie karze ci wybierać akurat tej która stoi pod tak zwaną latarnią ! ;D

Odpowiedz
DieselBoy
-1 / 1

Niby ich sprawa, ale to nie znaczy, że powinniśmy się odwracać i lać na to. Trzeba pomagać sobie nawzajem. Jak Japończycy.

K kolaska
+23 / 23

Niestety, ale facet może się puszczać tylko NIESTETY nikt nie powie mu że to źle, tylko przeciwnie, jeszcze pochwali że jest zajebistym samcem bo zdradza swoją dziewczynę (której często mówi, że kocha ją nad życie) często nawet z paroma laskami... Żałosne jest to dzisiejsze podejście do seksu...

ZarzQm
0 / 4

KObieta może się puszczeć, a mężczyzna nie tylko dlatego, że ma coś innego pomiędzy nogami ? żałosne...

N Neliels
+5 / 13

nocnik
Jesteś jedną wielką szowinistyczną świnią - tak wnioskuje z twoich komentarzy pod tym demotem i pod innymi.
Jak tylko widzę twój avatar to mi się nóż w kieszzeni otwiera.
Mówie to z pełną szczerością.
Zastanów się ty ' chłopie ' a właściwie nie dorobiony chłopie co ty piszesz?
Pewnie jesteś zwykłym zakompleksionym grubym bez kolegów samcem który w necie chce pokazać jaki to jest alfa !
Ale wiesz co Ci powiem? jesteś zwykłą Pi zd ą. Nie nawidzę takich gości jak ty ! Jesteś typowym zerem, nigdy żadna dziewczyna Cię prawdziwie nie pokocha, bo poprostu kobieta nie może się zakochać tylko w wyglądzie. Musi poznać tą osobę. Jak widać ty Panie szowinisto nie grzeszysz inteligencją a tym bardziej nie wykazyjesz żadnego szacunku do kobiet - w tym przyszłej lub swojej aktualnej.
Ten komentarz nie pokazuje pełnego obrazu Ciebie ale już pod innym demotem różki pokazałeś.

NIE JESTEŚMY ZWIERZĘTAMI ! MYŚLIMY !
Rozumiesz co to znaczy? Panujemy nad tym co robimy, możemy się zastanowić nad czymś co mamy zamiar wykonać.
Ja się brzydzę takimi zasyfionymi chu *a mi które zaliczyły połowe osiedla. Dla mnie to jest żałosne.
A tacy faceci mogą posłózyc uz tylko do zaspokojenia potrzeb - tak własnie myśle ! Chociaż ja bym do łóżka z takim nie poszła.
Do tego pewnie dojdzie kompleks małego penisa i wychodzi taka kreatura twojego pokroju.

I to że tak powiem wy macie kutasa którego babką może ktoś wepchnąć nie oznacza że ona się puszcza. Bo zauważ że teraz faceci idą sobie na łatwizne i mają wielkie pretensje że kobity jak kłody leżą.. ale w takim razie myślisz że kiedyś też tak było że facet sobie leży a kobita po nim skacze?
ŚMIESZNY JESTEŚ !
chcecie być panami a w takiej sytuacji to kobieta dominuje a wtedy wy jesteście poniżeni !
Od zawsze było tak że facet miał przejmować kontrole ale Panom do jasnej holery się w dupskach poprzewracało i nie dość że chcą żeby kobiety im gotowały, sprzątały, prały, pracowały, myły, to jeszcze ku wa mają wyobrazenia że oni sobie leżą jak panowie przez tv kobieta mu obciąga albo po nim skacze !
Aaaaa i własnie
Pytania do facetów:
Jak dziewczyna wam robi loda to przyjemność czerpiecie z dominacji prawda? Dlatego tak lubicie strzelić w twarz bo kobieta staje się upodlona, poniżona i w tej chwili może się czuć jak ostatnia szmata. Ale oczywiście kobiety to tłumaczą tym " bo ja go kocham i to dowód miłości że się nie brzydze go "
No jasneeeeee... : >>>>>>

Opisuje tutaj tylko konkretne przypadki.
Nie tyczy się to normlanych facetów, czyli większości któych znam :)

A wam małe chu*ki życzę normlanego myślenia i mniej wchodzenia na redtube które ryje wam mUUuuuuUsk
Pozdro.

F fmarta
+8 / 8

nocnik, różne zwierzęta mają różne strategie na przetrwanie akurat ich gatunku. I jakoś zawsze mi się wydawało, że my- ludzie- nie reprezentujemy tej pt. "rozsiać dużo nasienia, niech się dużo potomków urodzi, zawsze coś z tego przetrwa." Jesteśmy z tych nastawionych na, jak sam się wyraziłeś, jakość. Rodzimy stosunkowo niedużo, ale opiekujemy się starannie potomstwem. Nie ma takich cudów, że samice i samce mają tak skrajnie inne strategie, dawno byśmy wyginęli.

nocnik
+1 / 7

Nelesis, opanuj sie, gleboki wdech,po co te emocje?
Fmarta, to nie strategia wymyslona przezemnie, taki bystry nie jestem;] ale czytam na ten temat i to jedna z lepszych teorii jakie spotkalem. MOzesz sie z nia nie zgadzac, ale faceci faktycznie biologicznie, podswiadomie nastawieni sa na reprodukcje...staraja sie nad tym panowac (nie wszyscy;D) i jednym to wychodzi, innym nie, zalezy od czlowieka. Skad wiem? ano jestem facetem, zyje juz z cwierc wieku i widze ja kto dziala... A i sytuacji w ktorych lovelas kasanowa sprawial gadka ze porzadnej dziewczynie robily sie maslane oczka, choc dzien wczesniej zarzekala sie, wrecz przysiegala ze z takim szmaciarzem to nigdy nic...coz, staram sie to zrozumiec, kiedy atrakcyjny facet okazuje kobiecie( odwrotnie tez to dziala)zainteresowanie, to ona traci glowe, przestaje miec znaczenie z iloma spal, w glowce powstaje teoria ze on tylko szuka milosci, ze wreszcie moje ja znajdzie u boku tej ktora chce mu dac (to sa slowa kobiety, na kacu moralnym po przygodzie z lovelasem)...niektore licza ze zmienia takiego faceta, naprowadza na wlasciwa droge i bedzie swietnym materialem na zycioweg partnera...powiedz mi prosze ze sie myle, bo bardzo bym chciał.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 18 March 2011 2011 11:11

W wiecznystudent2010
+1 / 3

Nocnikdobrze piszesz.. ładnie Cię tu pojechali.. niestety w przyrodzie tak to działa.. a ludzie
którzy piszą, że ludzie to nie zwierzęta NIE JESTEŚMY ZWIERZĘTAMI ! MYŚLIMY ! - Neliels Oj
mogli byście się zdziwić, nawet "porządni" "myślący" ludzie potrafią się szmacić.. w
człowieku budzą się instynkty bardzo zwierzęce, powiedziałbym, że nawet gorsze.. Neliels
ciężko mi wywnioskować ale pewnie jesteś kobietą. Dobrze piszesz.. mi też ciężko zrozumieć
ten świat.. Czasami lepiej nie wiedzieć o niektórych rzeczach.. Neliels (już doszukałem się,
że jesteś kobietą ;)) taki widok demotywuje gdy kobieta woli być z chamem który bije ją po
twarzy a takiego szaraczka, nudnego gościa który pewnie nie dałby jej tyle "atrakcji" co tamten
ale mógłby się okazać dobrym mężem czy ojcem, takiego to już odrzuca.. to co my mamy lać te
baby po mordach?????? - taka ironia sorry za wyrażenia.. Za to co się dzieje na świecie
powinniśmy obwiniać to jak zostaliśmy stworzeni bo jako ludzie myślący powinniśmy współżyć
tylko wtedy gdy chce się mieć dziecko.. Oczywiście seks przeważnie jest przyjemny ;) ale takie
mocne instynkty doprowadzają właśnei do szmacenia..

PS: Neliels założę się, że akurat byłaś wnerwiona na coś lub na kogoś weszłaś na demoty trafiłaś na Nocnika i musiałaś się wyładować więc zsiepałaś klawiaturę okrutnie ;) napisz prawdę :)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 March 2011 2011 16:00

O otherhand
0 / 2

" Aaaaa i własnie Pytania do facetów: Jak dziewczyna wam robi loda to
przyjemność czerpiecie z dominacji prawda? Dlatego tak lubicie strzelić w twarz bo kobieta staje
się upodlona, poniżona i w tej chwili może się czuć jak ostatnia szmata. Ale oczywiście
kobiety to tłumaczą tym " bo ja go kocham i to dowód miłości że się nie brzydze go " No
jasneeeeee... : >>>>>>" No taaak bo miłość francuska jest ohydna...współczuje Tobie i twojemu ewentualnemu facetowi. Nigdy nie czułam się upodlona czy upokorzona przez nią. I jaka chęć dominacji mężczyzn? Przestań na chwile a facet zacznie Cię błagać ;)

nocnik
0 / 4

MIlosc francuska nie musi sie konczyc strzalem na twarz, za duzo pornoli, za malo milosci, mozna robic wiele rzezy bez upodlenia, ba, dawanie przyjemnosci partneerce to jedna z najwiekszych frajd jakie znam, zwlaszcza ze w dobrym zwiazku partnerka stara sie zrewanzowac...;]

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 March 2011 2011 18:21

N Neliels
0 / 0

otherhand
Nigdzie nie napisałam że ja bym nie zrobiła za przeproszeniem tego loda swojemu facetowi.
ALe jestem pewna że on by miał te przyjemność z dominacji !
Że ja jestem taka posłuszna i w pewnym sensie może robić ze mną co chce !
Ale nie wyklucza to tego ze bym tego nie zrobiła !
Byłabym w stanie to dla niego zrobić jeśli chce tego bo zazwyczaj jak z kimś jestem to go kocham !
Ale pamiętajcie - dla większości dziewczyn to nie jest przyjemne. Dla facetów robienie minetki może i jest - ale dla nas nie. Tyle na ten temat

looool

Czytać ze zrozumieniem się naucz.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 March 2011 2011 18:17

O otherhand
+1 / 1

Neliels przepraszam że nadinterpretowałam Twoje słowa, musze sprostować w takim razie ze jest jeszcze gorzej niż myślałam. Uważasz że przy robieniu loda kobieta jest zdominowana, poniżona, a Ty mimo wszystko dopuszczasz że zrobisz loda 'z miłości' to wybacz ale ja już nie mam na Ciebie określenia. Podrośnij troszkę, dorośnij troszkę.

nocnik
-1 / 1

Neleis....cos duzo wykrzyknikow, co bierzesz? A po tym "lol" mozna sie domyslec ze powaznego faceta jeszcze nie mialas....jak to w podstawowce;]

E Empatia
+5 / 9

Wy się kurna w końcu zdecydujcie czego wy chcecie ;)

Odpowiedz
CiotkaModlicha
+25 / 25

Oczywiście to tyczy się tylko kobiet bo facet może wszystko, nie rozumiem skąd w Was mężczyźni taki strach i oburzenie wobec seksualności kobiet. Czemu nie ma tylu demotów o czystości facetów ? No tak bo pokutuje stereotyp mężczyzny zdobywcy wszystkiego co się rusza i kobiety z zaciśniętymi kolanami czekającymi na swojego pana i władce aż łaskawie do niej wróci i się w niej spuści.

Odpowiedz
H Haludek
+16 / 30

Nie jestem zakonnicą, by inni decydowali o tym, jaki robię użytek z własnego ciała. Kobiety po to wywalczyły sobie wolność, by móc zdecydować same - nawet jeśli decydują się zostać szmatami.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 March 2011 2011 19:05

Odpowiedz
paul86
+5 / 13

Tak, tylko czy niewola w rękach popędu seksualnego jest wolnością?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 March 2011 2011 20:37

T transgenicznyogorek
+1 / 7

@paul86 - najmądrzejszy komentarz na tej stronie. Postawa "Jak mnie swędzi to się drapię, a co!" odnośnie seksu jest super, bo wyzwolona i nowoczesna, ale już samokontrola w innych sferach - np. jedzenie - zasługuje na szacunek?! Zdecydujcie się dzieci, bo już mam dość wysłuchiwania o tych wiecznie niezaspokojonych potrzebach seksualnych, którym no po prostu MUSICIE dać gdzieś ujście.

Iskierka
+1 / 7

@Paul - kierując się pragnieniami i potrzebami jesteśmy tak naprawdę zniewoleni (chociaż nie czujemy tego w ten sposób), a słuchając rad innych ludzi, żeby unikać współżycia dopóki tylko się da - jesteśmy mega wolni? Rozumiem, że są osoby które mogą mieć problem z zarządzaniem swoją seksualnością, które wykorzystują seks jako narzędzie do budowania własnej wartości albo ich postawa wobec seksu uniemożliwia im realizację innych ŚWIADOMYCH pragnień (a nie tylko sugerowanych przez innych ludzi), np. szczęścia w stałym związku. Jest wiele takich osób i wspieramy je duchowo. Natomiast utożsamianie swobody seksualnej ze zniewoleniem to tak jakby wypicie szampana na sylwestrze utożsamiać z alkoholizmem albo zjedzenie deseru po obiedzie z obżarstwem czy bulimią. Człowiek ma problem ze swoimi pragnieniami w momencie jak traci poczucie kontroli lub rani tym innych, nie jak czasem ich słucha i zje sobie deser.

Iskierka
+1 / 3

Seks rani innych w momencie kiedy jesteśmy manipulatorami, nie jesteśmy szczerzy wobec osoby z którą się kochamy. Jeżeli dwie samotne osoby godzą się na seks na takich samych zasadach - to już tylko ich sprawa. Do tego musi być odpowiedzialny, żeby nie ranić potencjalnych dzieci. Plus kryterium wieku - nie powinno się wchodzić w relacje z osobami młodszymi o 1/3 życia i więcej, bo można im zaszkodzić. Ale we wszystkich pozostałych przypadkach seks jest tylko i wyłącznie sprawą tych dwóch osób i nie dotyczy nikogo innego. Jeżeli dwójka 40-latków bez rodzin i bez aspiracji rodzinnych decyduje się na przelotną znajomość, pamiętając o zabezpieczeniach i higienie, żadna osoba na świecie nie cierpi na tym bardziej niż z powodu mojej wycieczki na rower. Oczywiście, istnieje niewielka szansa, że mogę mieć lub spowodować wypadek - ale jeśli przyswoiłam przepisy ruchu drogowego, stosuję się do nich, mam odpowiedni wiek i stabilną psychikę, nikt nie może mi powiedzieć: siedź w domu zamiast jeździć, bo jeszcze się rozwalisz i będzie kłopot.

thaboss
+4 / 6

Jak dworzec w Polsce, to sobie poczeka tyle, że wyjdzie i tak jako świątynia.

Odpowiedz
K kolaska
+14 / 22

Tak najlepiej żeby dziewczyna była nietykalna i oddała się ciałem i duszą jednemu facetowi. Tylko pamiętajcie drodzy chłopcy, że gdyby tak było to pozostały by wam tylko robótki ręczne aż do ślubu, więc nie jestem pewna czy o to wam chodzi...

Odpowiedz
P parch
+4 / 6

ja byłbym bardzo zadowolony z takiego przebiegu sytuacji. ;)

Z ZeebaEata
0 / 0

parch: jasne, bo robótki ręczne to wcale nie jest wejście do tej tak zwanej "świątyni", no nie? :D Jak spotykam hipokrytów pod tytułem "robimy wszystko... tylko z SEKSEM czekamy do ślubu" to mi oczy wylatują z oczodołów od przewracania.

Iskierka
+5 / 5

Myślę, że wielu ludzi obu płci zgodziłoby się na taki scenariusz - mieć w życiu tylko tę jedną/tego jednego i tylko jemu oddać mu serce, duszę, pierwszy pocałunek i pierwszy raz. Tylko, że życie jest takie dziwaczne, że w wieku 16 lat nie wiemy, przy czyim boku skonamy. Więc życie, nie z naszej woli, jest pasmem szukania i eksperymentowania i ślepych uliczek, zakochiwania się w złych osobach, mylenia uczuć, przelotnych fascynacji i oddawania się chwili. To tu i teraz i nadzieja, że jutro nie wywróci wszystkiego do góry nogami. Więc scenariusz linearny - czystość erotyczna i emocjonalna aż do ślubu, jeden partner na 90 lat to scenariusz filmowy. Życie to happening, czy tego chcemy czy nie.

nocnik
+1 / 5

I dlatego pownnismy bezmyslnie, nie baczac na konsekwencje, nie starajac sie wcale, rzucic sie w wir zakochiwania, slepych uliczek, bledow, to nic zlego, tylko hedonizm...smialo lecmy w kolejny dzien majac na ustach carpe diem....szybko, bo starosc sie czai za rogiem...

D Densetsu
+13 / 17

Wiec facet może bzykać co popadnie, a kobieta nie? Haha! Zabawne i żałosne, że takie gówno trafiło na główną.. Widać, że admin to szowinistyczna świnia ;) I rada do autora demota: nie lubisz dziwek? To przestań je pi*rdolić i idź do klasztoru ;]

Odpowiedz
K Kicicle
+4 / 4

Fajnie, fajnie, ale w Taj-Mahalu jest chyba większy ruch niż na niejednym dworcu (:

Odpowiedz
Prezesiik
+4 / 4

Do świątyni i to dużej jak ta na obrazku podejrzewam, że trochę tysięcy ludzi naraz wejdzie...

Odpowiedz
H hubi123
0 / 0

Do świątyni dużo osób chodzi, a na dworzec to nawet czasem 1 nie zajedzie ale i tak +

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 March 2011 2011 19:40

Odpowiedz
T turnaround
+9 / 11

Jak dla mnie to obie strony powinny mieć szacunek do własnego ciała, więc demot mógłby mieć w tytule słowo 'człowieku', bo to nie tylko kobiet dotyczy!!

Odpowiedz
C Coccoo
+11 / 11

jak facet zalicza to ogier, jak dziewczyna ma ochotę to szm.ta, inteligentny facet rozumie, reszta jak zaliczy taką pannę to są najszczęśliwszymi cwaniakami na świecie (ile to on du p nie wyr.chał)
a Panów to też dotyczy, jak jest jeb.ka to niech idzie szukać drugiej połówki do takich jak on, a nie rzuca tekstami, że teraz porządnej dziewczyny to nie można znaleźć.

Odpowiedz
P platek16
0 / 0

chyba ze gadamy o dworcu kolejowym w Polsce bo tu raz na ruski rok pociąg pojedzie xD

Odpowiedz
QiliQ
+4 / 6

Wy też.

martykazoo
+7 / 9

Mężczyzno! Twoje ciało też jest świątynią, nie pociągiem.

Odpowiedz
M maartys
+1 / 1

A za przykład świątynia którą codziennie odwiedzają miliony;p

Odpowiedz
V Veronique91
+4 / 4

nie czytałam wszystkich komentarzy bo szkoda czasu,a le wiem że ktoś napisał że do świątyni mohery tylko chodzą i tutaj się nie zgodzę, bo są na prawdę na świecie i kobiety i mężczyźni którzy szanują własne ciała

Odpowiedz
L LiSeK1989
0 / 2

szkoda tylko że Tadż Mahal na zdjęciu to mauzoleum a nie świątynia

Odpowiedz
orka1008
+1 / 1

aha, w takim razie może było wstawić zdjęcie z Watykanu, co?

BenKot
+3 / 7

Ciało jest świątynią Ducha Świętego-to jest z Biblii i dotyczy zarówno kobiet jaki mężczyzn.

Odpowiedz
B bluevalentine
+2 / 2

Zgadzam się z autorem demota. I nie twierdzę, że fakt ten musi sie odnosić również do chłopaków. Niech każdy robi jak uważa, jego ciało, jego sprawa. Ale irytuje mnie hipokryzja wielu mężczyzn, którzy zaliczając panienki są z siebie dumni, dobrze się bawią, dowartościowywują się itd. ale jednocześnie śmieją się z dziewczyn, które zaliczają, nie szanują ich. Irytujące, bo druga strona robi to samo co oni, jest im równa, i powinna być tak samo oceniana.

Odpowiedz
B bluevalentine
+5 / 7

Racja, ale w takim razie mężczyźni niech nie będą z siebie tacy dumni zaliczając te wszystki panny. A prawda jest taka, ze w większości przypadków się tym szczycą. :/ Nie chodziło mi o to, ze maja szanować te dziewczyny, tylko o to, ze nie mają żadnych powodów, żeby czuć sie od nich lepsi.

B bluevalentine
+3 / 5

Chodziło mi tylko o nierówne traktowanie. O to, że faceni nie mają w tym przypadku z czego byc dumni. Rozumiesz Nocniku? ;)

N Neliels
+6 / 6

jak mażesz się cieszyć łatwą zdobyczą?
To jakby zbierać grzybów znalazł maślaka i się mega z tego cieszył.
Ale małe chu*ki jak ty mogą tylko takie słabe zdobycze mieć.
Bujaj się frajerze i przestań wrezcie oceniać kobiety po szowinistycznemu (?) bo nie moge czytać już tych twoich komentarzy. Żadna Cię chyba z tych lepszych nie chce bo takiej dziewczyny takcy cwele nie będą mieć nigdy... Mogą sobie co najwyzej zwalić przed redtube.

nocnik
-2 / 6

Neleis...gdzie napisalem ze to ja zaliczam co popadnie? bluvalentine sie dziwi czemu jest jak jest, czemu dajac pierwszemu lepszemu dziewczyna styka sie z brakiem szacunku i wysmianiem. To staram sie jej wytlumaczyc, ze tokobiety, tylko od kobiety zalezy na ile bedzie szanowal ja jej facet...i od nikogo wiecej. Bez szacunku nie ma mowy o milosci, wiec trza sobie zdawac sprawe w co sie pakujemy lecac na slepo za swoimi popedami...i jak bedziemy postrzegani. Po twoim sposobie wyslawiania i systemie dedukcji, czuje ze tez nie zaliczasz sie do "tych lepszych"...coz, wielka strata.
Ide, redtube czeka;]
Pozdrawiam.

Z ZeebaEata
+2 / 4

nocnik... ale na jakiej podstawie stwierdzasz kto kogo zaliczył? Dziewczyna jest piątą w ciągu tygodnia... facet jest dla dziewczyny siódmym w ciągu tygodnia... Ale to facet "zalicza" i może pogardzać a dziewczyna "jest zaliczana" i powinna się wstydzić, mimo że ona go tak samo przeleciała. Głupie jak jasna cholera.

nocnik
-2 / 6

Na tej podstawie ze to kobiety w znacznej wiekszosci przypadkow mowia "wykorzystal mnie, dran" i czuja sie oszukane.A uwierz, po jednej przygodzie, gdzie naiwna dziewczyna przespala sie w dobrej wierze z facetem do ktorego cos czula (czy tam jej sie zdawalo) nie musi czuc sie jak szmata, jasne, co wredneijszy znajomy czy zawistniejsz znajoma tak ja okresli....ale ludzie potrafia byc podli. Jesli dziewczyna luzno podchodza do seksu, sypiajac z kim popadnie, to dostana nieladna etykiete (czy nieslusznie?), tak jak i facet....czyli jest namiastka slepej sprawiedliwosci.

3 333kingston
+12 / 14

Czasami demoty demotywują mnie, tylko w trochę innym sensie. Co za durna sprawa, ciało kobiety to świątynia, mężczyzny nie, myślałem zawsze że wszyscy jesteśmy ludźmi. W dodatku ta męska hipokryzja, chcieliby żeby kobiety jednocześnie chodziły z nimi do łóżka kiedy tylko by tego chcieli i jednocześnie chcieliby żeby się 'szanowały'. Ich (nas?-bo jestem facetem-tych ktorzy tak głoszą) to drugie oczywiscie nie dotyczy. Ok, śmiało, możecie minusować. Nie zapomnijcie wklepać tego tekstu o dobrym kluczu i złym zamku, przecież porównanie człowieka do kłódki jest takie logiczne!

Odpowiedz
N Neliels
+5 / 13

WIElKiE True!
Admin demotów to szowinista dlatego jesscze chyba nigdy na głowną nie trafił demot krytykujący facetów. Tyle na ten temat.
Ale co tam... niech się wieśniaki dowartościowują tymi tekstami ale ich poziom w tej chwili jest mniejszy niż ich kutas.

nocnik
0 / 4

No to nelesis czekamy na fale demotow pietnujacych mezczyzn twojego zacnego autorstwa;] Czy nadal bedziesz tylko siedziala i marudzila?

C cripkillah
-1 / 1

Świątynia w sensie, że zwiedzają ją również obcokrajowcy ?

Odpowiedz
Skejciorr77
0 / 4

Kolejna kłutnia damsko-męska, generalizacja zawsze i wszędzie wzbudzi kontrowersję. ;/

Odpowiedz
henio09
-5 / 5

Niektóre dziewczyny lubią często organizować pielgrzymki ;)

Odpowiedz
M MonykaxD
+8 / 10

Naprawde bardzo udany demot ;/ Tak to mowicie jakie to dz.iwki z dziewczyn, ale jak zaczniecie chodzic z jakas dziewczyna to odrazu chcecie jej miedzy nogi wejsc. A na imprezach to pewnie pierwsza lepsza bzykacie, a potem jakie to z was macha niby sa.
Naprawde gratuluje udanego demota ;/

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 March 2011 2011 22:10

Odpowiedz
DieselBoy
+2 / 2

No i to jest ocenianie facetów, że każdy jest taki sam. Otóz powiem ci, że nie. Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka.

sprin
-1 / 9

demot:Dziewczyno!:Twoje krocze, to nie grobowiec, więc zamieć pajęczyny

Odpowiedz
Kurde6
-5 / 15

ja też jestem dziewczyną i przy okazji autorką tego demota, ale nie rozumiem czemu dziewczyny się tak pieklicie, jakby ten demot dotyczył właśnie Was ;> są porządne dziewczyny, ale jest badna suk, a jak wiadomo jak suka nie da pies nie weźmie. uwazacie, ze faceci wszystkie dziewczyny ktore bzykaja na prawo i lewo, biora na sile, albo pijane, a one biedne nic o tym nie wiedza, a pozniej zyja z poczuciem wykorzystania? zastanowcie sie, zanim skoczycie na facetow, bo fakt sa w naszym spoleczenstwie szowinistyczne swinie, i nie przecze, ze istnieje dziwny stereotyp jako, ze facet po zaliczeniu kilku lasek jest samcem alfa, a dziewczyna dziwką, ale skądś takie dziwki muszą się brać :)

Odpowiedz
Dominanta
+6 / 10

Robiąc takie demoty tylko pogłębiasz ten stereotyp. Według mnie powinien być skierowany do wszystkich. Teraz jest szowinistyczny, a poza tym były już takie same demoty.

N Neliels
+9 / 11

nie pisz jak suka nie da to pies nie weźmie bo to żałosne.
Równie dobrze może być : Jak pies nie weźmie to i suka nie da. Logicznie prawda?
ŻEBY KOBIETA MÓWIŁA TAKIE TEKSTY?
JAK MOŻESZ TAK OCENIAĆ?
To jest ciało tych dziewczyn. Zazwyczaj te dziewczyny są na takim samym poziomie co chłopacy z którymi się sypią i w sumie mi to zwisa co robią ze swoim ciałem bo mają do tego prawo. Nikt ich nie wykupił, mogą robić co chcą - tak jak faceci.
Piekle się dlatego bo demot jest " dziewczyno ..."
A ja kim jestem? Chłopakiem?
Demot skierowany do mnie jak i do ciebie.

CiotkaModlicha
+8 / 10

Mówisz o dziwnych stereotypach a sama je powielasz "suka nie da pies nie weźmie" porównujesz kobietę do psa?!, ja nikomu nie daje, nie jestem zdobywana tylko uprawiam seks, kocham się. Nie jestem żadnym autorytetem moralnym dlatego nie roszczę sobie prawa do oceniania moralności innych kobiet i mężczyzn. Nie ma tabelki która mówi, że jak maiłaś 3 partnerów to jesteś niemal świętą a jak 5 to jesteś dziwką pierwszej wody. Porządna dziewczyna to taka, która żyje tak by mieć do siebie szacunek i nie krzywdzi innych np. słowem lub powielaniem głupich schematów. Żyj i daj żyć innym. Każdy ma prawo żyć inaczej. Znając życie pewnie pierwsza byś się oburzała jak by ktoś powiedział " każda kobieta jest głupia" a teraz sama kolejną głupotę powtarzasz. Łatę szmat i dziwek przyklejają kobiety nie mężczyźni to kobiety nie mają krzty szacunku do innych kobiet. A oddalając Twój argument, że rozwiązłość seksualna mnie dotyczy i dlatego się oburzam, nie kochana od dawana jestem mężatką szczęśliwe wierną i kochaną.

Iskierka
+3 / 3

@Kurde6 Jesteś smutnym przypadkiem jeśli tak na to patrzysz. Biadolę, że ludzie są głupi, ale ja oczywiście jestem w tych inteligentnych. Ludzie są płytcy i spędzają za dużo przed TV i komputerem, ale ja jestem głęboki, bo czytam czasem gazety. Ludzie są puszczalscy i dymają się na dyskotekach (nie poznałam żadnej osoby która tak robi ale słyszałam, że tak robią), ja za to jestem czysta i święta. W taki sposób mają prawo myśleć dzieci, ale w pewnym wieku trzeba umieć wyrosnąć z narcystycznego patrzenia na świat. Szydzę z ogółu, do którego ja w niczym nie należę bo jestem taka mega wyjątkowa. Spójrz w lustro, w czym jesteś bardziej wyjątkowa od większości dziewczyn które zobaczyły tego demota? Że nie znalazłaś jeszcze chłopaka? I co, należy ci się medal za to, że jesteś w pozycji w której kazdy kiedyś był? Czy za to, że reprezentujesz dokładnie te same wartości co większość ludzi jaka poczuła się dotknięta twoim demotywatorem? Dorośnij. Ludzie są wspaniałymi istotami, mają te same pragnienia co ty, każdy człowiek ma wnętrze i uczucia. Nie jesteś w niczym wyjątkowa, więc jeżeli obrażasz kobiety jako ogół - obrażasz siebie w takim samym stopniu.

Lniana
+5 / 5

chłopaku! Twoje ciało to Świątynia...a nie dworzec kolejowy

Odpowiedz
AkiNebulae
+1 / 3

Tak jak ~kyd napisał na początku w komentarzach, nie mam nic więcej w sumie do dodania. Dziś seks, który był symbolem miłości tak samo jak to u_czucie jest ściągany w błoto i mieszany z gównem w przenośni i dosłownie. I teraz spójrzcie na niekończące się demotywatory o nieudanej lub zawiedzionej miłości, o nadziejach pokładanych w sobie. Współczuje tym, którzy jak psy zaspokajaja swoje potrzeby za kazdym razem jak najdzie ich chcica. Czy dalej możecie naywać się ludźmi, skoro wypatrzacie uczucia?

Odpowiedz
P PijanyKaktus
+7 / 7

Nie sądź innych nie będziesz sądzony. Jej dupa - jej sprawa - jej sumienie.

Odpowiedz
P paawian
+4 / 8

PRZESTAŃCIE PIER**LIĆ BO JUŻ MI SIĘ OD TYCH psuedo MORAŁÓW NIEDOBRZE ROBI..
żyj tak jak chcesz i innym daj żyć

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 March 2011 2011 11:58

Odpowiedz
alexandra1880
+1 / 5

tylko normalne dziewczyny nie są ,,dworcami". ty się zwracasz do takich plastików, które faktycznie nimi są. i to nie tylko ich wina- skoro tak, to wy przestańcie. przecież wielokrotnie jest tak, że to facet używa wobec kobiet siły fizycznej. więc to w 70% jest wasza wina, nie nasza.

Odpowiedz
P pozioomkaaa
-4 / 6

+ w końcu jakiś mądry demot. a Ty mężczyzno, powinieneś tej świątyni strzec...być jej strażnikiem..

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 March 2011 2011 17:35

Odpowiedz
bandit50387
0 / 2

strzec... no tak, w każdym momencie może przecież przyjechać wycieczka...

AkiNebulae
-1 / 1

Moze inaczej, powinien o nia dbac, bo trzymac na sile tez nie ma sensu,

P pozioomkaaa
0 / 0

dbać i strzec w tej sytuacji oznacza to samo..:)

M marzenka4400
0 / 0

a to wy wolicie stać w kolejce wiernych zamiast przejezdnych gości?:///

Odpowiedz
C Carnal
-1 / 5

skończcie je tak gnoić za to ze są łatwe, bo już nigdy nie zadupcze

Odpowiedz
Kurde6
-5 / 7

ile ludzi tyle opinii, ale nie wiem czemu niektóre dziewczyny tak się pienią, jeśli takie z Was porządne "ludzie"[celowy kolokwializm] więc on się Was nie tyczy, a co kolejno idzie po co się produkujecie? Znacie to, że... winny się tłumaczy?:)

Odpowiedz
O oLaGGangxd
+1 / 1

Kolokwializm - wyraz, wyrażenie lub forma składni – stosowane wyłącznie w języku potocznym, zasadniczo tylko w mowie, w życiu codziennym, a jednocześnie w sytuacji, gdy nie ma wymogu dbałości o czystość literacką.

P Przykro
+2 / 4

mówisz ze odwiedzasz ciało swojej dziewczyny co niedziele? :D
a tak na poważnie to lepiej się zajmij swoim ciałem. Nie ma co zazdrościć ze nigdy nie będzie dworcem nawet w zapadłej dziurze gdzie psy dupa szczekają..

Odpowiedz
M milopl
0 / 6

Przestancie pisać takie bzdury, bo ONE sie naczytaja i potem nie chca dawac

Odpowiedz
S sadgirl
0 / 6

Beznadzieja, mam już dość tych "moralnych" bzdetów na temat kobiecej cnoty i powściągliwości od seksu. Dlaczego faceci mogą uprawiać seks z wieloma kobietami (i jeszcze będą z tego dumni i cieszą się jak dzieci) a jak kobieta lubi seks to jest dziwką. Powielane stereotypy.

Odpowiedz
B BotiNoque
+3 / 3

szczerze to powiem tak. mężczyźni zaliczają gdzie chcą i kiedy chcą... a JA osobiście nie chciałabym na poważnie mężczyzny który przeleciał już 578597 dziewczyn. Nie umiałabym żyć ze świadomością że on dotykał inne tak jak mnie. że nie tylko moje ciało jest dla niego najważniejsze. a może cały czas zadawałabym sobie pytanie "Może z inną kiedyś było mu lepiej?" dajcie spokój... Jestem obecnie w związku w którym oboje po raz pierwszy odkryliśmy tajemnicę naszej seksualności. i nauczyliśmy się nawzajem odkrywać swoje ciała. nie ma nic piękniejszego. Nie chodzi o to żeby dziewczyny były wielce cnotliwe ale żeby odpowiedzialnie dobierały partnerów. i uwaga faceci. mało która porządna dziewczyna chce faceta który ma już wszystko za sobą.

Odpowiedz
M miecho612
-1 / 1

Moje zdanie jest takie ze Kobieta się puszcza, męszczyzna zdobywa.. To jest jak ze zwierzyna im łatwiejsza tym mniejszym szacunkiem ją dażymy i na odwrót... :)

Odpowiedz
Iskierka
+2 / 4

Twoja matka była "zdobyta" przez ojca, mądralo. Dażysz ją przez to mniejszym szacunkiem?

N Neliels
+1 / 1

jak dla mnie to kobiety zdobywają...
I pamiętaj kochany :
Jak możesz ru**ać dziewczynę do której nie masz szacunku? Tym samym sam sobie zakładasz łatkę " jestem łatwy i mam tyle syfów że nigdy mnie nie zechce żadna fajna dziewczyna"
A męcz sie zasyfiały pedale z bandą roz je ba ny ch dziwek. Fajną żonę będziesz miał.
Narazie :)
I twoja dziewczyna też się puszcza :)

A Arass01
0 / 0

DOBRZE POWIEDZIANE! Tyle że przez jedno i drugie przewijają się turyści.. :D

Odpowiedz
M Mk95
0 / 0

Wszystko O.K., tylko dlaczego na zdjęciu jest mauzoleum?

Odpowiedz
D destruction
0 / 0

ależ mnie denerwują komentarze szowinistów i niezaspokojonych...
z mojej strony powiem tyle, że każdy ma wolny wybór, aczkolwiek jeśli łażenie do łóżka bierze się z niskej samooceny, przekonania że "nadaję się tylko do tego", dla przypodobania się komuś, to sądzę że jest to kiepskie podejście.

Odpowiedz
Oleeeek
+1 / 1

do swiatynia kazdy ma wstep, tak jak i na dworzec... :D

Odpowiedz
R Roqe4
0 / 0

Jesli jest to polski dworzec kolejowy to nie ma sie co martwic :D

Odpowiedz
Kurde6
+1 / 1

Taj Mahal to faktycznie mauzoleum, ale potocznie jest nazywanym "Świątynią Miłości" z powodów dla których została wzniesiona ;)

Odpowiedz
stingear
-1 / 1

Tylko uważaj na pielgrzymki, bo lubią być dużymi grupami.

Odpowiedz
R RIHA
0 / 2

TO JEST TAJ MACHAL CZYLI INDYJSKI GROBOWIEC A NIE ŚWIĄTYNIA

Odpowiedz
Wandejczyk
-1 / 1

Trafiłeś w samo sedno! Na zdjęciu grobowiec zbudowany właśnie, aby przechowywać i czcić ciało pewnej dziewczyny.

Odpowiedz
O oreo
0 / 0

demot:Chłopaku:Moje ciało jest MOJE i ch*j Ci do tego, co z nim robię.

Odpowiedz
W wiorciaa
0 / 0

To się powoli robi nudne... Każdy ma swój rozum, swoje sumienie, niech więc robi co chce.

Odpowiedz
O Ofiel
+1 / 1

Jej ciało, jej sprawa... Zbawcy świata się znaleźli... EOT

Odpowiedz
~TajMahal
0 / 0

Ha ha skoro swiatynia to dlaczego przedstawiono na obrazku grobowiec?! Przeciez Taj Mahal to grobowiec zbudowany dla zony Maharaja!

Odpowiedz