Zdecyduj się czy to długopis, czy pióro. I raczej Na pewno nie takie zwykłe, tylko naprawdę dobrej jakości, bo takie z kiosku to za często mógł by nierównomiernie zostawiać tusz/atrament.
Tu nie ma czego podziwiać, ludzi rysujących w ten sposób jest więcej niż na pęczki, poza tym kopiowanie zdjęć jest tak samo odkrywcze jak przepisywanie jakiegoś tekstu...
i projektor, bo za jego pomocą ten pan tworzy dzieła.
przez rzutnik wyświetla zdjęcie na kartce papieru.
rysunki są zerżnięte kropka w kropkę ze zdjęć - co totalnie nie ma sensu i jest tylko rzemieślniczą żmudną pracą.
gówno a nie talent.
@hoszanna, typowa zazdrość - typowy Polaczek, szuka dziury w całym i znajdzie byle co żeby kogoś udupić, że to jednak on ma rację ;) Skoro wg Ciebie to jest gówno, a nie talent, to zrób takie samo używając nawet tego rzutnika - jeśli zrobisz takie jak on to Ci serdecznie pogratuluję i otrzymasz uścisk dłoni mojego prezesa.
Sephirothe źle trafiłeś, bo studiuję malarstwo :D robię mnóstwo fotorealistycznych prac z NATURY, nie wolno nam takich rzeczy robić ze zdjęć. Z wyobraźni też rzadko kiedy.
Znafco (:
@Sephronite... Możesz już mi nawet teraz gratulować :)( dla oświecenia innych :) ten nurt sztuki zwie się "hiperrealizmem" lub "fotorealizmem" który wymarł już dawno dawno temu wraz z Caravaggiem i innymi wyśmienitymi hiperrealistami z renesansu :))... I nie chodzi tu o zazdrość bo sam mam umiejętności hiperrealistyczne i na pęczki narysowałem takich rysunków ale zrezygnowałem z niego bo prawdziwy artysta powinien interpretować rzeczywistość na swój sposób a nie ją kopiować... Realizm nie wyraża nic po za precyzją... Tak samo ja z Picassem :) mało kto z Was wie ale Picasso też umiał rysować realistycznie ale przeszedł do historii jako twórca kubizmu :) ja zaś studiuje na Grafice Warsztatowej :) znafco ;) + dla hoszanna :)
Powiedz to tym wszystkim pseudomalarzom pozbawionym talentu, którzy mają wystawy, a na każdą krytykę odpowiadają prostacko: "Nie rozumiesz..." Fakt, nie rozumiem co się stało, że malarz mogący robić za fotografa liczy się mniej niż ktoś kto chlapie na oślep. Że niby jedna kropla farby bardziej w prawo zmienia totalnie znaczenie.
Powiem, że nie uwierzę, że jest to rysowane długopisem, dopóki nie będę miał możliwości, zobaczenia, na żywo oryginalnej pracy. Wygląda to zbyt realistycznie jak na prace narysowane samym długopisem. Same światłocienie, szczegóły - szczególnie usta i włosy wyglądają zbyt perfekcyjnie. Takich zdjęć nawet po retuszu, nie powstydziłby się profesjonalny fotograf.
Wiem za chwile mnie zbesztacie ale to jest taka sama sytuacja, że żaden z was nie uwierzy, ze w Rosji znaleziono zwłoki kosmity :)
Widział ktoś z was te prace na wystawie - w ORYGINALE ?
To jedź do Hiszpanii na wystawę. ;) Ja też z początku nie wierzyłem, ale są tacy ludzie - z takimi talentami. Zdjęcie z wystawy: [farm3.static.flickr.com/2363/2189729507_7a01daa8b7.jpg]
Byś może są to kalki zrobionych zdjęć? Na prawdę ciężko jest mi sobie wyobrazić taki rysunek inspirowany swoją wyobraźnią :) Dama z łasiczką Vinciego się chowa...
u nas na asp przeciętny studencina na pierwszym roku tak potrafi, a i tak za wysokiej oceny za to się nie dostanie bo rysunek ma oddać WRAŻENIE zaobserwowanego obrazu. Dosłowność jest passe ;) Niemniej praca na pewno pracochłonna i efektowna.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 19 April 2011 2011 21:03
Co to niby za talent w przerysowywaniu?? Przerysowywanie zdjęć nie jest niczym skomplikowanym, po za tym tego nawet nie można podpiąć pod jaką kolwiek kategorie. Zdjęcia z których przerysowywał są kiepskie, przepalone i płaskie, więc co w tym pięknego, pytam?
Tak samo myślę jak piotrek126.
Moim skromnym zdaniem pan ma po prostu duużo cierpliwości. Talent-może trochę.
vickiXD,naprawdę łatwo narysować coś takiego:)
u mnie w plastyku był koleś który zaczynał od rysowania penisów w zeszycie i na dobrą sprawę nie do końca widział którą strona ołówka/ długopisa się rysuję... Profesorowie dawali mu 2 lub 3 miesiące i go pożegnają bo jest kompletnym beztalenciem... Nie dość że skończył 5 klas liceum plastycznego to jeszcze na dodatek był w stanie narysować tak samo jak koleś na democie bez mrugnięcia okiem... a doszedł do tego bo był zmobilizowany i pracowity...Szarpała nim ambicja... Także pytanie jest czy to talent czy pracowitość
Nie rozumiem ludzi krytykujących go, ten facet ma NIESAMOWITY talent. Ja podziwiam każdego, kto ma taki talent i umiejętności, nie ważne, czy gra na instrumentach, maluje, śpiewa, rzeźbi, ważne, że ma niezwykły dar i rozwija go, robi coś z tym. Także dajcie sobie spokój z tymi swoimi wątpliwościami, sceptycznym nastawieniem i krytyką, bo ten pan jest genialny i zasługuje na uznanie.
Ci co mówią, że to nie talent i dają minusy niech teraz otworzą swoje zeszyty z tyłu i porównają. Dla mnie to zwykła zazdrość... ZAjefajne po prostu byłam pewna że to zdjęcia i demot o jakiś seksidziuniach :D
ma facet talent , okej . Ale szczerze mówiąc , z dnia na dzień te demotywatory są coraz głupsze . Jestem ciekawa co takiego demotywującego w tym jest ? Bo ja nie widzę niczego.
A na pytanie długopis czy pióro spójżmy do definicji cóż to takiego jest długopis... a więc ja wam ułatwie "narzędzie do pisania, w którym pisze się wymiennymi wkładami z atramentem lub żelem". Nie jestem pewien czy Pióro nie jest po prostu rodzajem długopisu :) Ot filozofia...
jak dla mnie - nie trafiony komentarz... to jakby powiedzieć że profesjonalna drukarka składa się tylko z dyszy (plujki, lub kiedyś igły). Długopis jest tylko zakończeniem srzętu jakim jest głowa, talent, ręka tego kolesia.
Ano właśnie, nie potrzeba. Nie potrzeba rysować zdjęć długopisem, kiedy można je zrobić aparatem. Nie wiem po co ten idiota je robi - chce marnować czas, jego sprawa. Ludzie się tym zachwycają, ich sprawa. Ale talentu nie ma.
zetknąłeś się kiedyś z pojęciem 'sztuka' albo może takim wyrażeniem 'sztuka dla sztuki'? poza tym - nie, wcaale nie ma talentu. chciałabym zobaczyć, jak Ty to rysujesz.
fuckinartist - uczę się historii sztuki i sam ją uprawiam od sześciu lat - tak zetknąłem się z tym pojęciem. Sam bym tak zrobił bez problemu, to tylko kwestia pracy. Zresztą, to najbardziej idiotyczny argument na świecie i zawsze go słyszę. Nie muszę umieć śpiewać identycznie jak Justin Bieber, żeby powiedzieć że kiepsko śpiewa, nie muszę umieć grać jak Jonas Brothers, żeby stwierdzić że są denni i nie mają talentu. Jak zwykle durne społeczeństwo demotów nie rozumie słowa talent. Liczy się to, co ma się w głowie, a nie w ręce. Jak dzieło działa, jak jest skomponowane, co sobą reprezentuje, a nie "jest super bo ktoś je robił długopisem miesiąc zamiast wydrukować". Sztuka dla sztuki to też zupełnie co innego, widać że Ty kompletnie nie rozumiesz tego sformuowania. Chodzi w nim o to, że tworzy się piękno po to, żeby rozwijać estetykę, robić coś nowego i niezwykłego, zamiast przekazywać treść, czy robić to dla pieniędzy. Czy on robi cokolwiek nowego lub rozwijającego sztukę? Absolutnie nie. Kopiuje zdjęcia w strasznie nieefektywny sposób. Że głupków bez gustu to jara, ich sprawa. Nic mnie tak nie wkurza, jak demoty o takich "artystach".
Jesteś pewien, że to rysowanie długopisem jest takie łatwe? Jednak argument z kompozycją i wartością był niegłupi. Choć z drugiej strony nie wiem czy można powiedzieć, że jego dzieła są bez wartości. No bo długopisem to są jednak nieco inne wrażenia estetyczne.
A ja nawet nie potrafie normalnego czlowieka na kartce narysowac ale ten czlowiek to mistrz kazdy tylko bazgroły umie na końcu zeszytu narysowac moze od tego jego talent sie wzioł :)
@Goya87 -> Umiesz rysować, czy to talent czy tylko umijętnosci, bez różnicy(choć czytałem że nikt nie rodzi się dobrym malarzem, rysownikiem, tylko kwestia wyrobiena manualnego, pracy, cestego malownia). Wiedz,że większość ludzi ma problem z narysowaniem choćby zwykłego patyczaka, co dopiero mówiąc by stworzyć z głowy super rysunek. Po za 1 osobą, z tych co ładnie rysują nie znam nikogo kto stowrzył by bardzo ładny rysunek bez zdjęcia itp. Tylko proste nic nie warte szkice. Więc niech cię nie dziwi, że tyle ludzi podziwia tego od faceta. Większość przykłądając kartke do monitora w żciu nie uzyskała by tego efektu.
Zgadzam się z kolegą ponieżej... Z zawdou jestem technikiem plastykiem i jestem na Akademii Sztuk Pięknych... Potrafiłem tak zanim zdobyłem tytuł plastyka i poszedłem na ASP... Może i ma warszatat ale na ASP by sie nie dostał... Zero kreatywności....
jeśli chodzi o pióro to nie osiągnął by takiego efektu ponieważ pióro stawia linię o jednakowym i pełnym walorze... Długopis poprzez delikatniejsze naciśnięci kulki stawia kreskę o niepełnym kolorze (znaczy jeśniejszym)co powoduje że może tworzyć różno- walorowe plamy :)
zwykły żemieślnik... żaden artysta
w wykonaniu na kartce a5 wyglądało by jak każdy inny portret, dużo pracy, ale takie coś jest obecnie raczej krytykowane, on tu nic dodał od siebie (prócz pracy, ale zero wizji)
a nie widzicie tego że w miejscu gdzie trzyma długopis jest inny kolor obrazu ? tak jakby zdjecie było przerobione tylko w jakims programie graficznym na kolor niebieski.
A ja sądzę że to pedofil... przyglądając się jego innym pracą, widać była prawie na każdym cycki nastolatek, robiących w tym czasie sweet focia ..... xpp
No dobra, to możemy powalczyć. Ja będę miał karabin, a Ty gołe pięści. Nie umiem dobrze obsługiwać karabinu, ale Ty choćbyś i był mistrzem walki wręcz, nie masz szans.
To nie jest zajebisty rysunek, to jest zajebiste zdjęcie. Jakby tego nie rysował długopisem, tylko aparatem byłoby tak samo dobre, a nie włożyłby w to tyle bezsensownej pracy.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 21 April 2011 2011 20:06
Według mnie się marnuje... Nie jest artystą skoro nie przedstawia własnego spojrzenia na świat... Ten sam efekt może uzyskać każdy z nas aparatem. Według mnie powinien stworzyć coś własnego a nie kopię, bo nie oszukujmy się to jest kopia. Dziwne, że większość użytkowników na tej stronie ceni tylko realizm, a wiedzą najwięcej o prawdziwym talencie. Ja nie uważam, że realizm jest zły, ale skoro ktoś nauczył się robić takie rzeczy i ma do tego cierpliwość to powinien wykorzystać to w celu zrobienia obrazu własnego, a nie tylko kopii. Taka kopia świadczy o tym, że ktoś jest mało kreatywny skoro nie wymyśli nic własnego tylko będzie kopiował...
To jest długopis ??? ja pierdziele!! co za talent, naprawdę tworzyć dzieła mozna wszystkim, trzeba mieć tylko talent ! (dlaczego ze mnie takie beztalencie...)
ja nie widzę tu żadnego talentu, to po prostu przerysowane zdjęcie na większy format a użycie długopisa, pióra czy włąsnej krwi nie robi z tego arcydzieła ;)
Jestem absolutnie w szoku. Nie ceniłem nigdy sztuki rysowanej/malowanej, ale to... Właśnie odechciało mi się spać. Gdyby było więcej tak utalentowanych ludzi, świat nigdy by nie nudził...
WOW NIe wiedzialem że to rysunki myslalem ze to zdjęcia :D pewnie 90% mężczyzn chciala mieć ten talent
A pozatym pozdrawiam tego goscia co dodal tego demota wie co dobre :D
ma talent . ja myślałam że to są zdjęcia ;o dopóki nie przeczytałam tego niżej .
OdpowiedzMm dało już do myślenia że facet stoi z długopisem nad rysunkiem :P
Nic szczególnego, bo na dużym formacie.
musiał mieć nudne i długie lekcje, ot skąd ma ten talent
pelen szacun :) przeciez tutaj nie ma miejsca na zadna pomylke, dlugopisu nie da sie "zgumkowac", a watpie zeby korektora uzywal :D
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 20 April 2011 2011 14:12
to w końcu długopis czy pióro?
oczywiście a ten długopis to pewnie 1500zł bo jak ja kupie taki za 1,50zł to do końca lekcji zaczyna już przerywac...
SM
Podziwiam...
Chciało mu się?
Trzeba dodać, że to są zdjęcia obrazów udających zdjęcia, więc jakby nie patrzeć muszą wyglądać jak zdjęcia.
Ale i tak wielki + dla tego pana. :)
Co to za talent milimetr po milimetrze przerysowywać zdjęcia. Nie widzę sensu.
i to jest artysta a nie kretynka haftująca mlekiem bananowym.
Zdecyduj się czy to długopis, czy pióro. I raczej Na pewno nie takie zwykłe, tylko naprawdę dobrej jakości, bo takie z kiosku to za często mógł by nierównomiernie zostawiać tusz/atrament.
A ja myślałem, że zaraz będzie porównanie z tą rzygającą na papier babą, co ostatnio byłą na głównej... Pamiętacie? Tu mamy prawdziwy talent!!!
Tu nie ma czego podziwiać, ludzi rysujących w ten sposób jest więcej niż na pęczki, poza tym kopiowanie zdjęć jest tak samo odkrywcze jak przepisywanie jakiegoś tekstu...
To się nazywa talent +
Odpowiedztak mi powiedział kumpel rysując na okładce mojego zeszytu wielkiego żylastego bydlaka..
jaki to musi być talent jeżeli wystarczy mu tylko długopis hehe +
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 April 2011 2011 18:03
Odpowiedzi projektor, bo za jego pomocą ten pan tworzy dzieła.
przez rzutnik wyświetla zdjęcie na kartce papieru.
rysunki są zerżnięte kropka w kropkę ze zdjęć - co totalnie nie ma sensu i jest tylko rzemieślniczą żmudną pracą.
gówno a nie talent.
@hoszanna, typowa zazdrość - typowy Polaczek, szuka dziury w całym i znajdzie byle co żeby kogoś udupić, że to jednak on ma rację ;) Skoro wg Ciebie to jest gówno, a nie talent, to zrób takie samo używając nawet tego rzutnika - jeśli zrobisz takie jak on to Ci serdecznie pogratuluję i otrzymasz uścisk dłoni mojego prezesa.
Sephirothe- to nie zazdrość tylko wyrobienie artystyczne. Takie rzeczy imponują jedynie dzieciakom. (i prezesom)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 20 April 2011 2011 15:19
Tak nawiasem nie mógłby namalowac tego z rzutnika, bo zasłaniłby sobie linie ręką
Sephirothe źle trafiłeś, bo studiuję malarstwo :D robię mnóstwo fotorealistycznych prac z NATURY, nie wolno nam takich rzeczy robić ze zdjęć. Z wyobraźni też rzadko kiedy.
Znafco (:
@Sephronite... Możesz już mi nawet teraz gratulować :)( dla oświecenia innych :) ten nurt sztuki zwie się "hiperrealizmem" lub "fotorealizmem" który wymarł już dawno dawno temu wraz z Caravaggiem i innymi wyśmienitymi hiperrealistami z renesansu :))... I nie chodzi tu o zazdrość bo sam mam umiejętności hiperrealistyczne i na pęczki narysowałem takich rysunków ale zrezygnowałem z niego bo prawdziwy artysta powinien interpretować rzeczywistość na swój sposób a nie ją kopiować... Realizm nie wyraża nic po za precyzją... Tak samo ja z Picassem :) mało kto z Was wie ale Picasso też umiał rysować realistycznie ale przeszedł do historii jako twórca kubizmu :) ja zaś studiuje na Grafice Warsztatowej :) znafco ;) + dla hoszanna :)
Talent to jedyny sprzęt który jest potrzebny dla prawdziwego artysty. +
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 April 2011 2011 17:12
Odpowiedzprzekonałaś mnie
Furorę by w szkole zrobił, rysując zamiast robić notatek, tak by nauczyciel zobaczył
OdpowiedzCoś pięknego. Ogromny podziw dla tego człowieka. Talent to w tym przypadku mało powiedziane, facet jest po prostu genialny.
OdpowiedzNiesamowity ;o Coś fantastycznego...
OdpowiedzPozazdrościć talentu:)
Żeby długopisem odwalić rysunek wyglądający jak zdjęcie .. [+]
Odpowiedzto w końcu długopisem czy piórem?
Odpowiedz"[...]najnormalniejszego długopisa[...]zmniejsza nacisk pióra"
Odpowiedzjak już to zmniejsza nacisk kulki ...
sprzęt nie ale talent tak
OdpowiedzPowiedz to tym wszystkim pseudomalarzom pozbawionym talentu, którzy mają wystawy, a na każdą krytykę odpowiadają prostacko: "Nie rozumiesz..." Fakt, nie rozumiem co się stało, że malarz mogący robić za fotografa liczy się mniej niż ktoś kto chlapie na oślep. Że niby jedna kropla farby bardziej w prawo zmienia totalnie znaczenie.
OdpowiedzNie rozumiesz...
@ hoszanna
Tak możesz usprawiedliwić absolutnie wszystko. Usprawiedliwienie, którym można usprawiedliwić absolutnie wszystko jest guzik warte.
inspiracje zapewne brał z nk i fotka.pl
Odpowiedzto w końcu długopisem czy piórem ;p?
Odpowiedza ja chcial bym zobaczyc jego zeszyty z czsow szkolnych :D
Odpowiedzna pewno miał dorysowane kutasy w tym zeszycie ;) Być może wyglądały tak realistycznie jak te panie powyżej
Nooo i to jest sztuka, a moi koledzy nadal myślą że jak namalują kutasa na zeszycie to są genialni
Odpowiedzpotrzeba specjalnego talentu :)
Odpowiedzna tym ostatnim zdj. cycki wygladaja jak prawdziwe:D
Odpowiedzheh... A myślałam że tylko ja umiem szkicować długopisem! :P
OdpowiedzMoże nie aż tak dobrze xDD ale jednak.
W ostatnim zdjęciu najlepiej cycki wyszły :D
OdpowiedzPowiem, że nie uwierzę, że jest to rysowane długopisem, dopóki nie będę miał możliwości, zobaczenia, na żywo oryginalnej pracy. Wygląda to zbyt realistycznie jak na prace narysowane samym długopisem. Same światłocienie, szczegóły - szczególnie usta i włosy wyglądają zbyt perfekcyjnie. Takich zdjęć nawet po retuszu, nie powstydziłby się profesjonalny fotograf.
OdpowiedzWiem za chwile mnie zbesztacie ale to jest taka sama sytuacja, że żaden z was nie uwierzy, ze w Rosji znaleziono zwłoki kosmity :)
Widział ktoś z was te prace na wystawie - w ORYGINALE ?
To jedź do Hiszpanii na wystawę. ;) Ja też z początku nie wierzyłem, ale są tacy ludzie - z takimi talentami. Zdjęcie z wystawy: [farm3.static.flickr.com/2363/2189729507_7a01daa8b7.jpg]
@Angeeeel
Jak się 'przyjrzę' to tylko i wyłącznie widzę, że długopisem jest kolorowane tło na drugim obrazku.
Przerysowuje z rzutnika a w takim dużym formacie nawet nie trzeba "zmniejszać nacisku na pióro".
Tak też myślałem, że to są zwyczajne kalki, choć doskonałym wykonaniu - nie da się ukryć.
ciekawe ile długopisów już zużył ;)
OdpowiedzByś może są to kalki zrobionych zdjęć? Na prawdę ciężko jest mi sobie wyobrazić taki rysunek inspirowany swoją wyobraźnią :) Dama z łasiczką Vinciego się chowa...
Odpowiedzto w końcu długopis czy pióro? ;/
OdpowiedzByłam pewna, że to zdjęcia.! Ogromny talent! [+]
Odpowiedzje bany
Odpowiedzto rzemieślnik
OdpowiedzDługopiss... wow!
OdpowiedzPrzynajmniej opis trafiony, też nie potrzebowałem specjalnego sprzętu, żeby stworzyć syna
Odpowiedzdemot:Pała!:Nie przyniosłeś kredek.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 April 2011 2011 20:57
OdpowiedzMocne ;p
u nas na asp przeciętny studencina na pierwszym roku tak potrafi, a i tak za wysokiej oceny za to się nie dostanie bo rysunek ma oddać WRAŻENIE zaobserwowanego obrazu. Dosłowność jest passe ;) Niemniej praca na pewno pracochłonna i efektowna.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 April 2011 2011 21:03
OdpowiedzCo to niby za talent w przerysowywaniu?? Przerysowywanie zdjęć nie jest niczym skomplikowanym, po za tym tego nawet nie można podpiąć pod jaką kolwiek kategorie. Zdjęcia z których przerysowywał są kiepskie, przepalone i płaskie, więc co w tym pięknego, pytam?
OdpowiedzNarysuj takie same-długopisem- jak taki z ciebie cwaniak...
Bo pewnie pewnie nie posunąłeś się dalej niż do rysowania penisów w zeszytach....
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 April 2011 2011 21:23
Tak samo myślę jak piotrek126.
Moim skromnym zdaniem pan ma po prostu duużo cierpliwości. Talent-może trochę.
vickiXD,naprawdę łatwo narysować coś takiego:)
u mnie w plastyku był koleś który zaczynał od rysowania penisów w zeszycie i na dobrą sprawę nie do końca widział którą strona ołówka/ długopisa się rysuję... Profesorowie dawali mu 2 lub 3 miesiące i go pożegnają bo jest kompletnym beztalenciem... Nie dość że skończył 5 klas liceum plastycznego to jeszcze na dodatek był w stanie narysować tak samo jak koleś na democie bez mrugnięcia okiem... a doszedł do tego bo był zmobilizowany i pracowity...Szarpała nim ambicja... Także pytanie jest czy to talent czy pracowitość
ciekawe ile zużywa tych długopisów.
OdpowiedzNie rozumiem ludzi krytykujących go, ten facet ma NIESAMOWITY talent. Ja podziwiam każdego, kto ma taki talent i umiejętności, nie ważne, czy gra na instrumentach, maluje, śpiewa, rzeźbi, ważne, że ma niezwykły dar i rozwija go, robi coś z tym. Także dajcie sobie spokój z tymi swoimi wątpliwościami, sceptycznym nastawieniem i krytyką, bo ten pan jest genialny i zasługuje na uznanie.
OdpowiedzDziękuję że także mnie uważasz za genialnego :)
taaaa...nie potrzeba super sprzętu, wystarczy, że jesteś przechujem i już wszystko jakoś łatwiej przychodzi:)
OdpowiedzPS.
Ten facet to artysta.
Ci co mówią, że to nie talent i dają minusy niech teraz otworzą swoje zeszyty z tyłu i porównają. Dla mnie to zwykła zazdrość... ZAjefajne po prostu byłam pewna że to zdjęcia i demot o jakiś seksidziuniach :D
Odpowiedzja jak otwieram swoje szkicowniki jak byłem w gimnazjum i prownuje... to dochodze do wniosku że to kolejny koleś który umie tak samo jak ja...
niby długopisem a piszesz o nacisku pióra
OdpowiedzTemu to się ale musiało nudzić w szkole, że doszedł do takiej wprawy. :)
OdpowiedzA jż myślałam, że to kolejny demot o tym, jak to dziewczyny są głupie, bo robią sobie zdjęcia z góry. . .
Odpowiedzpo prostu ma talent...
OdpowiedzNie, nie ma. Proponuję zaznajomienie się z terminem "talent".
modelki jakieś dziwne, strzelają focha??,wstępnie na pewno używa projektora...
Odpowiedzma facet talent , okej . Ale szczerze mówiąc , z dnia na dzień te demotywatory są coraz głupsze . Jestem ciekawa co takiego demotywującego w tym jest ? Bo ja nie widzę niczego.
OdpowiedzTo że niekórzy mają zajebisty talent a inni nie.
To już wiem gdzie są moje pożyczone długopisy!
Odpowiedzprzystojniaczek :** :)
OdpowiedzA na pytanie długopis czy pióro spójżmy do definicji cóż to takiego jest długopis... a więc ja wam ułatwie "narzędzie do pisania, w którym pisze się wymiennymi wkładami z atramentem lub żelem". Nie jestem pewien czy Pióro nie jest po prostu rodzajem długopisu :) Ot filozofia...
OdpowiedzRysowanie piórem kulkowym (bo takiego używa, oprócz długopisu) jest bardzo podobne do rysowania długopisem. Ale i tak spyta o to jeszcze z 10 osób
noo talent to ma zajebisty ale gust ma za to chu.... bo rysuje jakieś pasztety :D
OdpowiedzEj mała, ktoś za tobą stoi!
Odpowiedzchce mu sie?? -.-
Odpowiedzjak dla mnie - nie trafiony komentarz... to jakby powiedzieć że profesjonalna drukarka składa się tylko z dyszy (plujki, lub kiedyś igły). Długopis jest tylko zakończeniem srzętu jakim jest głowa, talent, ręka tego kolesia.
OdpowiedzNo panowie widzicie nie martwcie się że macie "mały sprzęt" bo z niego też możecie tryskać energią :P
OdpowiedzNie potrzeba sprzętu ale ciekawe ile na długopisy wydaje.
OdpowiedzTo jest dobry tekst na reklamę :D "Nie potrzeba specjalnego sprzętu by stworzyć prawdziwe dzieło. BIC!"
Odpowiedzto piórem czy długopisem to robi?
OdpowiedzJeśli projektor to nie jest specjalny sprzęt, to rzeczywiście nie potrzeba. :D
OdpowiedzAno właśnie, nie potrzeba. Nie potrzeba rysować zdjęć długopisem, kiedy można je zrobić aparatem. Nie wiem po co ten idiota je robi - chce marnować czas, jego sprawa. Ludzie się tym zachwycają, ich sprawa. Ale talentu nie ma.
Odpowiedzzetknąłeś się kiedyś z pojęciem 'sztuka' albo może takim wyrażeniem 'sztuka dla sztuki'? poza tym - nie, wcaale nie ma talentu. chciałabym zobaczyć, jak Ty to rysujesz.
fuckinartist - uczę się historii sztuki i sam ją uprawiam od sześciu lat - tak zetknąłem się z tym pojęciem. Sam bym tak zrobił bez problemu, to tylko kwestia pracy. Zresztą, to najbardziej idiotyczny argument na świecie i zawsze go słyszę. Nie muszę umieć śpiewać identycznie jak Justin Bieber, żeby powiedzieć że kiepsko śpiewa, nie muszę umieć grać jak Jonas Brothers, żeby stwierdzić że są denni i nie mają talentu. Jak zwykle durne społeczeństwo demotów nie rozumie słowa talent. Liczy się to, co ma się w głowie, a nie w ręce. Jak dzieło działa, jak jest skomponowane, co sobą reprezentuje, a nie "jest super bo ktoś je robił długopisem miesiąc zamiast wydrukować". Sztuka dla sztuki to też zupełnie co innego, widać że Ty kompletnie nie rozumiesz tego sformuowania. Chodzi w nim o to, że tworzy się piękno po to, żeby rozwijać estetykę, robić coś nowego i niezwykłego, zamiast przekazywać treść, czy robić to dla pieniędzy. Czy on robi cokolwiek nowego lub rozwijającego sztukę? Absolutnie nie. Kopiuje zdjęcia w strasznie nieefektywny sposób. Że głupków bez gustu to jara, ich sprawa. Nic mnie tak nie wkurza, jak demoty o takich "artystach".
Jesteś pewien, że to rysowanie długopisem jest takie łatwe? Jednak argument z kompozycją i wartością był niegłupi. Choć z drugiej strony nie wiem czy można powiedzieć, że jego dzieła są bez wartości. No bo długopisem to są jednak nieco inne wrażenia estetyczne.
A ja nawet nie potrafie normalnego czlowieka na kartce narysowac ale ten czlowiek to mistrz kazdy tylko bazgroły umie na końcu zeszytu narysowac moze od tego jego talent sie wzioł :)
Odpowiedzhttp://ramzes87.deviantart.com/gallery/ moja galeryjka... moje bazgroły na końcu zeszytu
@Goya87 -> Umiesz rysować, czy to talent czy tylko umijętnosci, bez różnicy(choć czytałem że nikt nie rodzi się dobrym malarzem, rysownikiem, tylko kwestia wyrobiena manualnego, pracy, cestego malownia). Wiedz,że większość ludzi ma problem z narysowaniem choćby zwykłego patyczaka, co dopiero mówiąc by stworzyć z głowy super rysunek. Po za 1 osobą, z tych co ładnie rysują nie znam nikogo kto stowrzył by bardzo ładny rysunek bez zdjęcia itp. Tylko proste nic nie warte szkice. Więc niech cię nie dziwi, że tyle ludzi podziwia tego od faceta. Większość przykłądając kartke do monitora w żciu nie uzyskała by tego efektu.
demot: Nie było go stać na aparat: więc kupił długopis
OdpowiedzZgadzam się z kolegą ponieżej... Z zawdou jestem technikiem plastykiem i jestem na Akademii Sztuk Pięknych... Potrafiłem tak zanim zdobyłem tytuł plastyka i poszedłem na ASP... Może i ma warszatat ale na ASP by sie nie dostał... Zero kreatywności....
jeśli chodzi o pióro to nie osiągnął by takiego efektu ponieważ pióro stawia linię o jednakowym i pełnym walorze... Długopis poprzez delikatniejsze naciśnięci kulki stawia kreskę o niepełnym kolorze (znaczy jeśniejszym)co powoduje że może tworzyć różno- walorowe plamy :)
zwykły żemieślnik... żaden artysta
w wykonaniu na kartce a5 wyglądało by jak każdy inny portret, dużo pracy, ale takie coś jest obecnie raczej krytykowane, on tu nic dodał od siebie (prócz pracy, ale zero wizji)
Odpowiedzkozak +
Odpowiedzchciało mu się?
Odpowiedza nie widzicie tego że w miejscu gdzie trzyma długopis jest inny kolor obrazu ? tak jakby zdjecie było przerobione tylko w jakims programie graficznym na kolor niebieski.
OdpowiedzNie trzeba specjalnego sprzętu, ale założę się ze robi to w Nike'ach...
OdpowiedzTaa a 10 metrowe kartki kupie w żółtym kiosku przy przystanku :)
OdpowiedzI co to taka wielka rzecz naszkicowac cos dlugopisem? xD
Odpowiedzpie*dolicie, maluje iwidze ze to dlugopisem jest ;]
OdpowiedzDobry jest ! :O
OdpowiedzCudne ! Ale trzeba mieć jeden taki sprzęt - rękę do malowania.. ja nie posiadam takiego talentu :[
OdpowiedzObraz z rzutnika pada na kawał papieru a ten długopisem to maluje ... faktycznie talent idealny do "Mam talent" czy X-Factor
OdpowiedzJesteś PEWIEN, że on wykorzystuje rzutnik?
A to on ku*wa rysuje dlugopisem czy do cholery piorem bo mi sie juz powalilo
Odpowiedzwidać że przy cyckach mocniej naciska
Odpowiedzkurcze, cudownie to wyglada ;D
Odpowiedzsuper :)... naprawde wielki talent! :)
OdpowiedzŻaden talent, od siebie nic nie dodał. To jest raczej ogromna ilość pracy i długich ćwiczeń żeby umieć robić coś bez sensu.
A ja sądzę że to pedofil... przyglądając się jego innym pracą, widać była prawie na każdym cycki nastolatek, robiących w tym czasie sweet focia ..... xpp
taki człowiek to skarb :)
OdpowiedzPewnie rzeczywiście zaczynał od nudnych lekcji w szkole ;]
ja zawsze rysowalam dlugopisem;P.
OdpowiedzWoW jego długopis zamienia się w pióro!
Odpowiedz"nie sprzet a technika zrobi z ciebie zawodnika"
OdpowiedzNo dobra, to możemy powalczyć. Ja będę miał karabin, a Ty gołe pięści. Nie umiem dobrze obsługiwać karabinu, ale Ty choćbyś i był mistrzem walki wręcz, nie masz szans.
gość jest genialny ;)
Odpowiedzw zeszycie mam podobne, ale szacuneczek dla goscia
OdpowiedzNiewiarygodne;)
OdpowiedzNiesamowite! Wierzyć się nie chce, że da się tak realistycznie narysować twarz!
OdpowiedzNiesamowite.
OdpowiedzNa początku, myślałam ,że to zdjęcia.
A to rysunki.
Bardzo artystyczne. ;) Oczywiście + dla Ciebie...
http://files.sharenator.com/juan_waterface_Juan_Francisco_Casas-s369x373-27419-580.jpg
OdpowiedzZobaczcie to zdjęcie.
Więcej zaje...rysunków tworzy.
A ten link co podałam, to obraz który Mi się najbardziej podoba. ;dd
To nie jest zajebisty rysunek, to jest zajebiste zdjęcie. Jakby tego nie rysował długopisem, tylko aparatem byłoby tak samo dobre, a nie włożyłby w to tyle bezsensownej pracy.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 April 2011 2011 20:06
Pierwszy rysunek bardzo przypomina mi Beatę Kozidrak z Bajmu... Facet jest genialny :P
Odpowiedzim wiekszy rysunek tym latwiej go narysowac/namalowac a tamte sa 3 razy wieksze od czlowieka
Odpowiedza ja się zastanawiałam gdzie moje długopisy się zapodziały :D hehe
OdpowiedzCoś niesamowitego ... dziękujmy, że są na świecie tacy zdolni ludzie.
OdpowiedzCo w tym niesamowitego?
długopisy i taki papier też kosztują
Odpowiedzdobry wariat.
OdpowiedzTo nie jest "prawdziwe dzieło".
OdpowiedzWedług mnie on najzwyczajniej przerysowuje to ze zdjęcia. Czy uważacie tak samo jak ja?
Jednakże robi to fenomenalnie.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 23 April 2011 2011 14:25
Odpowiedzej to w końcu typ rysuje długopisem czy piórem??
OdpowiedzWedług mnie się marnuje... Nie jest artystą skoro nie przedstawia własnego spojrzenia na świat... Ten sam efekt może uzyskać każdy z nas aparatem. Według mnie powinien stworzyć coś własnego a nie kopię, bo nie oszukujmy się to jest kopia. Dziwne, że większość użytkowników na tej stronie ceni tylko realizm, a wiedzą najwięcej o prawdziwym talencie. Ja nie uważam, że realizm jest zły, ale skoro ktoś nauczył się robić takie rzeczy i ma do tego cierpliwość to powinien wykorzystać to w celu zrobienia obrazu własnego, a nie tylko kopii. Taka kopia świadczy o tym, że ktoś jest mało kreatywny skoro nie wymyśli nic własnego tylko będzie kopiował...
OdpowiedzSzacunek dla tego gościa.
Odpowiedztoć to geniusz i dobrze zna anatomię człowieka...
OdpowiedzŚWIETNE i to się nazywa zrobić COŚ z NICZEGO ;)
Odpowiedzale ch*jowo ;/ wgl to na pierwszym rysunku, jeden włos jest za bardzo prosto ;/
Odpowiedzhttp://ramzes87.deviantart.com/gallery/
Odpowiedzmoja galeryjka... 2 lub 3 prace są hiperralistyczne... narysowałem je jak byłem w ogólniaku... prwie 3 lata zanim poszedłem na ASP
mógł co nie co powiększyć ! :D
OdpowiedzTo jest długopis ??? ja pierdziele!! co za talent, naprawdę tworzyć dzieła mozna wszystkim, trzeba mieć tylko talent ! (dlaczego ze mnie takie beztalencie...)
Odpowiedzja nie widzę tu żadnego talentu, to po prostu przerysowane zdjęcie na większy format a użycie długopisa, pióra czy włąsnej krwi nie robi z tego arcydzieła ;)
Odpowiedzkapa jak mu sie w polowie długopis wypisze ;]
Odpowiedzprawdziwy hardcore
Odpowiedzgość jest mega :P
OdpowiedzCiekawe ile wydaje kasy na wkłady ;p
Odpowiedzto sie nazywa talent- jestem na tak !
OdpowiedzJuż Wiem Co Będe rysować na ławkach ;D . Już nie Będe się nudzić xD
OdpowiedzNo to w końcu robi to długopisem czy piórem? :|
Odpowiedzwoow szacun...
OdpowiedzJestem absolutnie w szoku. Nie ceniłem nigdy sztuki rysowanej/malowanej, ale to... Właśnie odechciało mi się spać. Gdyby było więcej tak utalentowanych ludzi, świat nigdy by nie nudził...
OdpowiedzWOW NIe wiedzialem że to rysunki myslalem ze to zdjęcia :D pewnie 90% mężczyzn chciala mieć ten talent
OdpowiedzA pozatym pozdrawiam tego goscia co dodal tego demota wie co dobre :D
wow... jestem pod wrażeniem...
OdpowiedzTrzeba talentu.
Odpowiedz