Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
4184 4976
-

Zobacz także:


Y Yllard
-5 / 71

Dobrze gada. Polać mu.

faxtiour
+11 / 31

głos ma chłopak zajebisty, ale jak myślę, że za niedługo będize zapewne głośno o nim w polskim showbiznesie (wszystko będzie nakręcane przez głupiutkie dziewczynki z podstawówki i gimnazjum, a co!) to mi się autentycznie robi niedobrze. On jest ok, ale z daleka. A już totalnie wku*wia mnie, że wzięli go na to Orange Festiwal cośtam 17 czerwca, z MCR -,-

Navigo
+12 / 54

Nah, półtorej faceta (Gienek) i dwie kobiety, z czego ta po prawej jakaś brzydka jest.

T Tomaskow
+10 / 60

uwaga szpakowcy minusuja ^^

CocaineBusiness
+6 / 28

Jak można z siebie zrobić coś takiego jak ten Szpak ?

nwn9
+2 / 12

Szpak pasuje do środowiska, tego pełnego kiczu i lamerów bagna wypełnionego rzadkim gównem. Natomiast dla Gienka ta wygrana jest zasłużoną nagrodą - za zdolności, osobowość i talent.

DieselBoy
-1 / 5

@eMCe88 Już za samo zdanie "No, ale ładnie śpiewa" chciałem Ci dać minusa. Ale ostatecznie cała wypowiedź idzie na plus ;)

K4mil
+38 / 102

No, za każdym razem gdy na niego patrzę nie mogę uwierzyć, że to facet.

wabisuke
+35 / 87

iDomciaa jak Michal jest meski to ja jestem ku rwa koniem z uszami swini ;/

S smith1402
+5 / 65

iDomciaa, powiadają że kobietom łatwiej jest się dogadać z ciotą, widzę że ty też tak myślisz.Pozdrawiam

A amphiprion
+4 / 38

iDomciaa jeśli on jest męski, to ja chyba jestem gejem - wychodzi na to, że wszystkie kobiety są męskie.

D drzeffko
+14 / 52

I jak kurna ma ten świat wyglądać jeśli dla nastolatek ideałem mężczyzny jest... kobieta ?

cywil83
+2 / 26

@K4mil, mi też kojarzy sie z Niemką

DieselBoy
0 / 4

Widzę, że wywiązał się tutaj fajny Flame War. Yeah! @maarchewkowaa Dla mnie Szpak jest 1/3 mężczyzny, 1/3 kobiety i 1/3 szpaka, bo wszędzie nosi pióra ;D

wabisuke
-1 / 55

ja tez nie wiem zauroczone bednarkiem biberem i teraz nim ;/ oblesne

G grz3cho0o
+8 / 42

Blood - mówisz, że nie cierpisz Bednarka. Ale za chwilę mówisz, że ma fajny głos, ale nie Twoje klimaty. A jednak go nie cierpisz. Za co? Za to, że nie chce się sprzedać? Czy za to, że pozostał takim samym chłopakiem jak był przez Mam Talent? (Fakt faktem jak dla mnie jest troszeczku przyj*bany, ale w granicach rozsądku). Szpak wkur*ia z kolei ludzi wszystkim - tym, że jest kompletnym kretynem, tym, że jest ciotą, tym, że wygląda jak ciota, oraz że jest z innych klimatów dla 90% ludzi tutaj piszących czy komentujących go gdziekolwiek. Jak widzisz, jedyną "wadą" Bednarka jest to, że śpiewa muzykę jakiej Ty nie lubisz, ale możesz go nie cierpieć. Natomiast to czarne ma: chu*owy charakter, chu*owy wygląd i do tego chu*owy gust muzyczny, jednak mówisz, że nie powinno się po nim jeździć. Twoja wypowiedź zalatuje lekko hipokryzją;/

faxtiour
+11 / 21

a w jakie klimaty Szpak jest ukierunkowany? Bo ja niestety tego nie czuję.

D dejv07
+6 / 24

@blood w głosie Gienka nie słychać emocji? Z całym szacunkiem, ale muszę stwierdzić, że nie znasz się na muzyce. Takiej wypowiedzi się nie spodziewałem, ośmieszasz sięęęę

Jockonda
-4 / 10

Koleżankę do plotek.

CrazyTaliban
+2 / 10

@BloodFlood wiesz dlaczego wszyscy oceniają go po wyglądzie? bo się rzuca w oczy...

Butryk89
-1 / 43

Mężczyzna to nie tylko wygląd, to tez stan ducha :P I tak najważniejsze jaką ma psychike i czy stanie na głowie dla swojej kobiety.

Odpowiedz
erroo
+10 / 42

Od tolerowania tego gejostwa się zaczyna :) Potem będą na gorsze rzeczy wpadali :)

przycinator
+11 / 21

o to chodzi polskiej telewizji, żeby narzucać nowe standardy moralne, wprowadzając takie osobowości jak Szpak. Szerzą absolutną tolerancję (czyli również absolutną bierność), wmawiając nam że to jest 'trendy', 'mądre', 'cool' i tak jak na (tak super przecież promowanym) zachodzie. Dobrze jest nie podążać ślepo za narzucanymi przez media modami, i samemu wyznaczyć sobie co jest słuszne, a co nie

B BananUst
+4 / 14

A mi wystarczy w polskiej muzyce komercyjnych tworów jak Wiśniewski, Doda, Mandaryna i tym podobne produkty jednego sezonu. Bo tym on jest, z tym całym jego "oryginalnym wyglądem". Trzeba wiedzieć kiedy i gdzie się jak ubrać.

faxtiour
+8 / 12

z dziwnego powodu lubię Madoxa, a Szpaka nie cierpię. Nie mam jakiegoś konkretnego powodu, jakoś intyuicyjnie to określam, ale jeśli już miałabym to uzasadniać to powiedziałąbym, że Szpak bardziej robi to wsyzstko na pokaz, mówi jaki to on biedny nie jest, itd, a poza tym jest cholernie zblazowany i próżny. Ostatnio na tvn Style był wywiad ze Szpakiem, Madoxem i jeszcze dwoma innymi panami - Szpak przy Madoxie to idiota, przebierający się za panią.

CrazyTaliban
+8 / 18

Polska jest zacofana bo nie toleruje "mody" narzucanej przez zachód?

Daria137
-3 / 15

szpak jest meski jedynie w malym gronie,z tego powodu ze tu jest tlum,nie bedzie meski wcale.

Odpowiedz
Kasienkax3
-1 / 21

hahaha ;D świetny demot, plus ode mnie :D
ogólnie to nie mam nic do tego chłopaka, jednak nie wiem jak on się nie wstydzi :) ale to już kwestia charakteru i upodobań ;p widocznie lubi być w centrum uwagi .

Odpowiedz
A Atrhas
+8 / 24

@Yllard: Nie, dziękuję, jestem abstynentem :D (naprawdę:D)
A co do Szpaka, to też uważam, że głos ma wypasiony; jak powiedziała moja matka, gdy śpiewał "Halleluyah" w finale:
"K*rwa, nienawidzę gnojka, ale śpiewa z**ebiście" :D

Odpowiedz
Fireflyize
+4 / 26

Uśmiałam się. Dziękuję autorowi za poprawę humoru. Wygrał najlepszy.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 June 2011 2011 15:49

Odpowiedz
M mantjecki
+1 / 7

Rozumiem, że u ciebie w Anglii toleruje się takie rzeczy bez mrugnięcia okiem. Dlaczego w takim razie nie wyjdziesz z majtkami na głowie, albo ubrany w worek lniany na ulicę?

ElmoRlz
-2 / 8

Niestety w Anglii nie mieszkam. A jak chcę, to sobie tak wyjdę i dopóki nikomu tym nie robię krzywdy, nikt nie powinien miec o to pretensji.

fgdcgfdcxf
+5 / 9

Polska mentalność?Bo komus nie podoba sie szpak ktory chce byc kolejna gwiazda typu doda i wyglada tak bo chce zaistniec i wie ze bedzie mial grono naiwnych "nowoczesnych"i "tolerancyjnych" dzieciakow ktorym imponuje degrengolada zachodu bo chca byc na sile nowoczesne?Polska mentalnosc to wlasnie narzekanie na swoj kraj i kompleksy wzgledem zachodu.Dosc juz mamy takich zadufanych w sobie gwiazdorow ktozy g..no osiagneli a zachowuja sie jakby caly swiat zbawili.Jak ktos nie lubi dody to tez jest zacofany bo takie gwiazdeczki na zachodzie to normalnosc?Trzeba myslec samodzielnie a nie lykac jak mlody pelikan to co serwuja nam media.Jak ci w mediach powiedza ze zoofilia jest normalna to uwierzysz w to bez mrugniecia oka?

ElmoRlz
-3 / 5

Myślę samodzielnie, dlatego nie przejmuję myślenia większości ludzi "jest inny, zjedźmy go za to".

fgdcgfdcxf
+2 / 8

tylko ze pod pozorem "innosci" nie mozna promowac dewiacji a przebieranie sie w damskie ciuchy jest dewiacja.Nikt nie bedzie mi mowil co mam tolerowac a co nie.

fgdcgfdcxf
-1 / 7

poza tym on nie jest inny- zachowuje sie jak typowa zadufana w sobie gwiazdeczka i kopiuje wizerunek artystow glamowych z lat 70

ElmoRlz
0 / 4

Dobra dobra, nie oceniaj charakteru człowieka którego znasz tylko z telewizji. W tym democie jest mowa o nim jako o "pół-kobiecie", więc nie wykraczaj poza temat(co jest Twoją specjalnością). A w ogóle co ludziom tak bardzo przeszkadza w tym, że nosi damskie ciuchy? Zrobiło to komukolwiek w jakikolwiek sposób krzywdę?

fgdcgfdcxf
+1 / 3

to ze nie robi nikomu krzywdy nie oznacza ze mamy to uznawac za normalne.Jest multum dewiacji seksualnych ktore nie robia nikomu krzywdy chyba ze samemu dewiantowi.

ElmoRlz
0 / 4

Jprdl, no teraz to pojechałeś. On nie posuwa zwierząt, nie molestuje dzieci, PO PROSTU INACZEJ SIĘ UBIERA. Jeśli to jest dla Ciebie powód do odrzucenia kogoś, to gratuluję.

fgdcgfdcxf
-2 / 2

JA NIE PISALEM ZE ON POSOWA ZWIERZETA I MOLESTUJE DZIECI TYLKO ZE ON ZALICZA SIE DO NIESZKODLIWYCH DEWIACJI KTORE JEDNAK SA DEWIACJAMI!!!Mialem to napisac caps lockiem zeby dotarlo?

joker0skater
+6 / 20

za rok nikt nie będzie pamiętam o jakimś ptaku... 5 minut dobiegło końca :)

Odpowiedz
marcela007
0 / 38

I to jest właśnie ten sasr*ny kraj. Odstajesz otroche od reszty i już tysiące złych spojrzeń. Jeśli jest gejem to co z tego? Dla mnie wydaje się być miły i pewnie fajnie by się z nim gadało.

Odpowiedz
E Eryk171
0 / 30

szkoda mi was^^ chlopak wyglada jak wyglada spiewa fajnie a jak wam sie nie podoba nie ogladajcie a ten demot to gown o nie demot;]

Odpowiedz
C Ciekawa6
+7 / 23

Demot okej. Widzę, że juz posypały się komentarze obrażające Michała Szpaka co było do przewidzenia. Ja osobiście nic do niego nie mam. Mnie nie przeszkadza tym co robi, jak się ubiera co mówi. Szczególnie do gustu przypadł mi jego głos. Naprawdę ma świetną barwe i takie dźwięki, których bym się nie spodziewała usłyszeć od chłopaka. Serio - podziwiam go, a w finale dał prawdziwy popis swego talentu. Co do Ady to śpiewa ona bardzo dobrze, lecz nie ma w swym głosie niczego wyjątkowego, ani tego czegoś. gienek przypomina mi tych dawnych piosenkarzy i dobrze, że jest skromnym człowiekiem.
Nie mam nic do tego jaki był werdykt. Najlepsza trójka dostała się do finału i szczerze gratuluje, a demotywator nie jest w sumie tak obrażający tylko prawdziwy. To moje zdanie.

Odpowiedz
A amphiprion
+15 / 39

Facet, który ma długie włosy nie jest gejem, tylko po prostu ma długie włosy. Ale facet, który wygląda jak całkiem niezgorsza laska i po usłyszeniu, że ma na imię Michał facetowi szczęka opada w sumie też nie jest gejem. Jest transwestytą. Więc... W sumie masz racje! Oh nie, wstrętni rasiści, nie macie tolerancji dla transwestytów, oh nie!

B Bohn888
-3 / 21

pooje^bani jestescie. jury nie oceniało osobowości a to ze szpak wygląda jak wygląda nie ma wpływu na to co robi a głos ma dobry.minus,pozdro ;)

Odpowiedz
A amphiprion
+3 / 21

Nie, Wojewódzki wcale nie wziął sobie Szpaka za pupilka przez to, że rozsiewał taką kontrowersję wokół siebie. Wcale nie ma to wpływu na jego sukces, tylko głos, który nadaje się może do jednego podgatunku muzycznego, bo wyje jak stado wilków a to co zrobił z Californication to woła o pomstę do nieba, połowa dźwięków nietrafionych, rozciąganie tego, nawet nie zaśpiewał tego w harmonii z podkładem, uszy od tego bolały. Ale Wojewódzkiemu się podobało, bo przecież świetnie zaśpiewał, nie dlatego, że jest egocentrycznym transwestytą.

A amphiprion
-5 / 15

Półtorej kobiety i półtora mężczyzny? Dlaczego, drogi autorze, obrażasz Adę twierdząc, że jest w połowie mężczyzną?

Odpowiedz
E eurydykaa
+8 / 14

mnie rozśmieszył komentarz Kuby(do Ady): "cokolwiek by nie wymyślił Szpak, jesteś najładniejszą kobietą w finale" ;))

Odpowiedz
fgdcgfdcxf
+3 / 9

a naiwnosc dzieciakow ktore onanizuja sie nad pseudooryginalnoscia szpaka stala sie smieszna.Czy wy na prawde nie widzicie ze on tak wyglada po to aby sie wybic na waszej naiwnosci?Robi to bo wie ze bedzie mial rzesze glupiutkich 13 letnich fanow ktorzy beda go bronic bo jest "oryginalny".Zwykly zadufany w sobie koles i tyle.

strumienswiadomosci
-2 / 8

A czy ty, człowieku, opanowałeś niezwykle rzadką współcześnie umiejętność czytania ze zrozumieniem? Wcale nie zachwycam się wizerunkiem Szpaka. Wręcz przeciwnie. Ale wyszydzanie czy obrażanie kogokolwiek wyłącznie na podstawie wyglądu i stylu ubierania się (bo zauważ, że zdecydowana większość zamieszczanych tu komentarzy odnosi się nie do charakteru tej osoby, a do jej aparycji) jest trochę żałosne.

faxtiour
0 / 4

Mam wrażenie, że Szpak jest fałszywy w tym co robi, chce wywołać kontrowersje. Są prawdziwi, szczerzy artyści jak np. Freddie Mercury (który wszka wyglądem się wyróżniał) i są gwiazdki pokroju Szpaka. Był Bill z Tokio Hotel, teraz jest Szpak. Za pierwszym razem to przeszło, teraz też ludzie się na to nabierają. A może nie ludzie, zbyt ogólnie powiedziałam - piszczące nastolatki, które sikają w majtki. I Szpak najprawdopodobniej o tym wie i wykorzystuje zainteresowanie jego seksualnością. Nastolatki zaś cuzją się dowartościowane, bo bronią praw biednego chłopca, na którego wsyzscy się uwzięli i są nietolarancyjnymi gnojami! Przerabiałam to, niekoniecznie z Billem i Szpakiem, ale w wieku podstawówkowym, też czułam się wybrana i tolerancyjna. -,-

L Lejwer
-3 / 13

Stary nie wiem jak ty się tam pół faceta dopatrzyłeś ale jestem pod wrażeniem.

Odpowiedz
faxtiour
+1 / 11

no dół oczywiście ;) jeszcze płci podobno chłopiec nie zmienił, podobno męskie narządy ma (i trzeci raz podkreślę, że podobno)

J jedi800
+2 / 16

Półtorej faceta (Gienek) i dwie laski, takie jest moje zdanie

Odpowiedz
A ambicja
-1 / 17

Michał Szpak powinien śpiewać "alleluja ; nie mam Ch#ja"

Odpowiedz
C Crimson
+3 / 13

chyba "półtora" faceta, a nie "półtorej"....

chociaż w tym przypadku to już cholera wie :/

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 June 2011 2011 16:37

Odpowiedz
bunio96
+1 / 1

Masz racje.

makaronik123
+5 / 11

w sumie fajnie że Gienek wygrał. Gdyby szpak wygrał, byłby kolejną komercyjną gwiazdką. Gdyby wygrała Ada, zginęła by w świecie show biznesu. Jest zbyt nieśmiała, za bardzo ulega emocją. Gienek jest prawdziwy. Śpiewa dla muzyki :)

Odpowiedz
faxtiour
0 / 2

oj, szpak będzie tą gwiazdką, przegranie mu nie przeszkodiz. Już teraz codizennei daje jakies wywiadziki -,-

M mrLoNGeR
-5 / 7

Szpak mieszka w Jaśle czyli kilka kilometrów ode mnie, to nie znaczy, że powiem wam spie*dalać od niego..
Gdyby tak pomyśleć nawet obama na czele z benedyktem 16 jeśli by chcieli to i tak by mu nie przegadali, a Komorowskiemu kazał by spie*dalać do swojej farmy buraków w Warszawie.. Dlatego ch*j z tym, jak tu kiedyś było u nas na demotach " bez wariatów, świat byłby nudny" pozdrawiam.

Odpowiedz
warcholek
-5 / 9

TO MA BYC DEMOTYWATOR ??
MALO JUZ JEST PRAWDZIWYCH DEMOTOW A PRZEZ TAKIE JAK TEN DEMOT SERWIS TRACI NA POZIOMIE

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 June 2011 2011 16:50

Odpowiedz
Z zulkaa
-2 / 14

Specjalnie się zalogowałam, żeby dać MINUS.
PORAŻKA.

Odpowiedz
A arnicool
-2 / 14

ja w porownaniu do wiekszosci naszego kraju jestem tolerancyjny wiec mi wyglad Michala kompletnie nie przeszkadza
toteż
mogłem obiektywnie oceniać wszystkich artystów i moim zdaniem patrząc na ogół to Michał był "bardzo
lepszy" od
Gienka... Gienek był super no ale jak patrzec wlasnie obiektywnie nie majac żadnych obiekcji do preferencji
Michała
to jednak z tych dwóch "tytanów muzyki" dla mnie to Szpak powinien wygrać. Niestety żyjemy w
nietolerancyjnych
czasach ale mówię wam... gdyby taki program był emitowany w radiu gdzie nie widzicie artysty i nie
znacie jego
historii to też bylibyście za moim faworytem. Wiele osób utożsamia się z Gienkiem - Ciężkie czasy/
popadniecie w
nałogi, sięgnięcie dna itp itd. gdybyscie tego nie wiedzieli... z resztą co ja będę wam mówił sami
kumacie o co
mi chodzi. Czesław ogłaszając występ Gienka powiedział coś w stylu "słuchajcie uszami a nie oczami"
no i jak
zauważyć można ludzie dalej prymitywnie oceniali jedynie wygląd co jest smutne :< po za tym na pierwszym
castingu
kiedy Michał śpiewał piosenkę dziwny ten świat to było widać po tej tępej małpie Mai jak podchodzi do
tego
artysty... taki ktos nie powinien być w jury ! po występie powiedziała "popracujemy jeszcze i bedzie dobrze"
czy
jakoś tak - co pewnie tyczyło się wyglądu oraz stylu poruszania się na scenie Michała - w ogóle latało jej
koło
dupy o czym Szpak śpiewał liczyło się tylko poruszanie na scenie >.< w ogóle to wielu ludzi nie
wsłuchiwało się
w tekst a on miał być przesłaniem - omg społeczeństwo polskie tak płytko myśli aż przykro mi
że muszę z takimi
osobami dzielić przestrzeń życiową. Przepraszam za ten esej no ale musialem wywalic co mi na
sercu ciążyło.
Pozdro dla twórców x-factor i czekam na nastepne edycje ale radiowe aby były obiektywne opinie



.... ... ... .. .edit 20:08 ... ten typek pod moim postem wącha psie tyłki i ssie cyce swojej babci !!!!

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 7 June 2011 2011 20:08

Odpowiedz
K Kelleni
+1 / 11

Ale bzdury piszesz. Po pierwsze, gdyby X Factor był audycją radiową, nikt by nie głosował na Szpaka, na którego
większość osób głosuje, żeby pokazać jacy to oni są tolerancyjni. Gdyby liczyły się same wykony, to za m.in.
zbeszczeszczenie "Californication" już dawno by poleciał. Denerwujące jest to, że jeśli komuś nie podoba się Ada, Gienek czy ktokolwiek inny, to poprostu "nie są w twoim guście", a jeśli nie podoba się Szpak, to od razu
"nietolerancyjny polaczek"... Co do Mai (bo tak powinno się to pisać), wcale nie jest głupią małpą. Piruety i
wymachiwanie rączką przy śpiewaniu "Dziwny jest ten świat" są co najmniej niesmaczne. Co do tego, że nikt nie
wsłuchiwał się w tekst... Po co, skoro 95% z nich ZNA go na pamięć?
Na koniec, zdanie które mnie rozwaliło: "
Niestety żyjemy w nietolerancyjnych czasach". Nigdy nie było bardziej tolerancyjnych czasów niż te, co są teraz. Co
gorsza, to "bycie tolerancyjnym" osiąga już taki poziom, że niedługo będzie zamykać się w więzieniu za
stwierdzenie, że czyjś image mi nie podchodzi.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 June 2011 2011 18:21

A arnicool
-1 / 1

Kelleni zaspiewaj lepiej od niego californication a potem pisz bo chyba słoń Ci w tedy na ucho nadepnął. I nie ucz mnie pisać tylko sam naucz się czytać bo wyraźnie napisałem Mai je-łopie. Niesmaczne jest twoje nieudolne ripostowanie... co z tego ze 95% ludzi zna tekst Niemena (chodź te dane moocno naciągnołeś) jak nikt go nigdy nie interpretował i nie wie jakie ma przesłanie. Jeśli chodzi o tolerancyjność to gratuluje Ci nieświadomości. Ty chyba nadal myślisz że żyjesz w latach 70'

faxtiour
-1 / 1

też ładnie wyskocyzł z tym "Dziwny jest ten świat". Tyle już tego było - wszędize, w każdym programie - a ludzie za każdym raze zachwycają się tym, kto to śpiewa.

K Kelleni
-1 / 1

Panie Arnicool, chciałeś być "ętyligętny", ale zapomniałeś, że pod komentarzami jest napisana data zmiany posta, dlatego nie obrażaj mnie i moich umiejętności czytania, tylko naucz się przyjmować krytykę.
Nie umiem lepiej zaśpiewać "Californication". Tak samo nie umie zrobić tego Wojewódzki ani Maja (bo Czesław z pewnością potrafi), co jednak nie zabiera im prawa komentowania, tak samo jak mnie. Co do tekstu Niemena - skąd wiesz, że nikt go nie interpretował? Widzisz to po twarzy ludzi czy po czym? Dwóch ostatnich zdań nawet nie będę komentować, bo nie ma tam żadnych argumentów, tylko pseudoprawdziwe stwierdzenia.

A arnicool
-2 / 2

Kelleni taaa wmawiaj sobie... Ty niby nie edytujesz swoich postow jak o czyms zapomniales. Nastepnym razem czytaj uważnie albo wracaj do podstawowki ty 10 letni dzieciaku z pod lumpeksu. Co do prawa komentowania... nie wiesz że w tych jakże tolerancyjnych czasach zła wypowiedź na czyiś temat może zakończyć się wizytą odpowiednich służb ? :P

K Kelleni
0 / 2

Po pierwsze, właśnie chodzi mi o taką nadtolerancję.
Po drugie, pisze się "spod", chociaż zaraz znowu to zedytujesz, mówiąc, że coś mi się ubzdurało.
Po trzecie, nie będę z Tobą dalej dyskutować, bo już pokazałeś swój poziom wypowiedziami takimi jak ta wyżej o lumpeksie, czy edycja o 20:08 w swoim pierwszym poście.

A arnicool
-2 / 2

"Szanowni Państwo,
Która z niżej wymienionych form jest poprawna: spod czy z pod? Np. "Samochód ruszył spod (z pod?) budynku ministerstwa".
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Etymologicznie poprawne jest z pod i taka pisownia obowiązywała do roku 1936. Zgodnie z nowszą (choć, jak widać, nie tak znów bardzo nową) ortografią piszemy spod - podobnie jak sprzed (dawniej z przed), spoza, sponad, spomiędzy.
— Mirosław Bańko"
tak więc defacto obie formy są poprawne... nie udawaj już takiego poloniste bo ci tyłem wyjdzie. Matura z matematyki zdana ?

artur123
+20 / 28

Może i Szpak niezły ma wokal, ale ja tęskniłem za takim typem piosenkarza jak Gienek, który po prostu wejdzie na scenę i będzie śpiewał, ale tak, że publice szczęka opadnie. Cieszę się, że to on, jakże zasłużenie, wygrał. Ada miała ładny głos, ale sama jest dość przeciętna, a Szpak zbyt ekstrawagancki. Słuszny wybór ludu :)

Odpowiedz
Schizak
-3 / 3

Oj ja myślę, że tu nie chodzi o zazdrość. W finale już właściwie nie miało znaczenia jak kto śpiewa, bo cała trójka jest na zbliżonym poziomie, tu chodziło o charyzmę i o charakter. Gdyby ludzie oceniali uczestników tylko za śpiew nie jestem taka pewna, czy wygrałby Gienek... A poza tym, to wychwalanie Gienka i jechanie Szpaka na prawdę jest już nudne, ile to można wałkować... Jak tak bardzo go nie lubicie to przestańcie o nim w kółko trąbić, bo nabijacie mu popularność w ten sposób. Ja nic do niego nie mam, głos ma zajebisty, a osobiście go nie znam więc nie mam zamiaru oceniać jego charakteru, ani czepiać się wyglądu.

faxtiour
-1 / 1

no żebyś wiedział, zazdroszczę mu. Moja mama weszła do pokoju i powiedziałą: ojej, jaka ładna dziewczyna. Mogłabyś coś zrobić z paznokciami, popatrz jakie ona ma zadbane. O, i włosy takie długie ma, pasowałoby żebyś zapuściła.
Na wieść,że ta urocza dziewcyznka ejst chłopczykiem szczęka jej opadła.

S samajestes
+3 / 15

oj skończcie już to, jesteście żałośni -.- racja, szpak charakteryzuje się na kobietę, bo po prostu podoba mu się taki styl...no i właśnie-jemu się to podoba i jak może zauważyliście ma w d*pie wasze opinie na temat jego wyglądu, on przynajmniej ma odwage wyjść przed szereg. Może wam się nie podobać to jak wygląda, ale skończcie z tym "pedał" i tym podobne, bo takimi słowami na prawdę pokazujecie jacy jesteście nietolerancyjni.

Odpowiedz
luiiz
-2 / 14

Święte słowa.
Wszyscy potrafią tylko krytykować.
To jest transwestyta, a nie 'pedał'.
Trochę więcej szacunku i tolerancji.
A widzę że demoty schodzą na psy... Żeby coś takiego było na głównej.. Admin powinien się wstydzić.

MotylMorderca
+1 / 13

Nie widzę powodów, dla których miałbym tolerować kolesia przebierającego się za kobietę.

A Atrhas
+4 / 8

Demot ten nie miał na celu określić Szpaka mianem "pedała", ani najeżdżać na niego w żaden inny sposób; jego celem było przedstawienie komizmu sytuacji

Odpowiedz
F freestyler93
0 / 6

czyli, ze ada jest babochlopem?:S Skoro gienek facetem...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 June 2011 2011 17:37

Odpowiedz
Forman
0 / 10

gdzie ty chociaz pol faceta w tym transwestycie widzisz to ja nie wiem

Odpowiedz
MrsSlashMJ
-3 / 11

Ma inny styl ubiera się inaczej niz ty i większość polski i odrazu tranwestyta tak ?!

K Kelleni
+6 / 8

@MrsSlashMJ Definicją transwestyzmu jest ubieranie się jak osoba innej płci ^^

C cavallino
+1 / 5

I jeden gimbus mający problem z językiem polskim.
Półtorej kobiety, półtora faceta.

Odpowiedz
A Atrhas
-4 / 4

Ja nie mogę...to "pół kobiety" wzięło się z typowo KOBIECEGO zamiłowania Szpaka do DAMSKICH ciuchów i makijażu, mi to tam specjalnie nie przeszkadza, chociaż troszeczkę z tym przesadza chcąc zwrócić na siebie uwagę. KONIEC.

Odpowiedz
D Damian2993
-4 / 12

jak widzę takie demoty, to utwierdzam się w przekonaniu że Polacy to buraki..

Odpowiedz
faxtiour
+2 / 8

ojej, kiedyś tak jak niektórzy piszący tu jacy jesteśmy źli i nietolarancyjni, miałam misję ratowania zła przed nietolerancją. To była żałosna misja. Zastanówcie się cyzm jest prawdizwa tolerancja, a ta kreowana przez media. Jest różnica na prawdę. Szpak nie irytuje mnie przez sam wygląd, mam kolegę podobnego do niego (wyglądem oczywiście) i mi chłopiec nie przeszkadza, zaś Szpak irytuje mnie pewnością siebie i zadufaniem. Jest zblazowany i o to mi się głównie rozchodzi. Gdyby był inny, nie miaałbym NIC przeciw jego wyglądowi i stylowi ubierania.

W WyindywidualizowanaKsiezniczka
+1 / 7

ogarnij się człowieku i nie obrażaj Ady... gdzie w niej połowa mężczyzny? jest prawie tak samo kobieca jak ta laska na zdjęciu po prawej! swoją drogą fajna dupa ;)

Odpowiedz
A anczacze
-1 / 7

Ja chodziłem do szkoły, gdy w niej nie uczyli religii ale np. poprawnej polszczyzny.
I uczyli nas, że jest np. półtora (a nie półtorej) piwa, faceta, toru, stołu. Ale półtorej tony, paczki, dziewczyny.
A więc z rzeczownikiem r. męskiego "półtora" a nie półtorej.

Odpowiedz
A Angela00125
+5 / 7

Najbardziej mnie wkurza to że Szpak jest uważany za oryginalnego. Jak dla mnie nie ma w nim nic oryginalnego i innego
niż było ... Przecież tak ubierających ludzi jak on było i jest w muzyce ( i ogólnie ) pełno...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 June 2011 2011 18:32

Odpowiedz
B BiAnQ
-4 / 6

POLTORA FACETA, POLTOREJ KOBIEtY, KUP SOBIE SLOWNIK !!!!!

Odpowiedz
M melankolia
0 / 6

półtorej?? ktoś się zdecydowanie przeliczył... ja widzę mniej

Odpowiedz
W waszka18
-5 / 13

Przestańcie jeździć po szpaku ! To, że ma swój styl, silną osobowość to nie znaczy,że jest kobietą. Czy nie do końca facetem. Taki jest, a ten demot jest kolejnym dowodem na to, że Polska, a właściwie polacy są zacofani. Za granicą nikt by nie zwrócił na to uwagi, bo tam ludzie są otwarci i tolerancyjni. Nie to co u nas...W Polsce najlepiej niczym się nie wyróżniać, bo nie "przystoi". Ogarnijcie się ludzie! Mamy XXI wiek.

Odpowiedz
Andy1983
+4 / 10

pedalstwo to nie styl

asd
-5 / 11

A z autora demota to taki facet jak z koziej dupy trąba...

Odpowiedz
JustStupidMe
-3 / 7

"You can't judge a book by looking at the cover" mówi wam to coś?

Odpowiedz
JustStupidMe
-1 / 1

Tak, bo właśnie Gienek śpiewał to w finałowej piosence razem z Maleńczukiem.

A adamj320
0 / 8

PÓŁTOREJ faceta, napisał półmózg :-)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 June 2011 2011 19:41

Odpowiedz
H Hugos
0 / 6

hmmm
Wychodzi na to, że Ada jest w połowie mężczyzną i w połowne kobietą,bo szpaka mężczyzną nie można nazwać XxXD

Odpowiedz
angelliam0
+5 / 11

Kokoju, czy Tobie ktoś płaci za te brednie, które tu wypisujesz, czy Ty to społecznie ludziom kit wciskasz. Po pierwsze, rozróżniasz różnice pomiędzy kobieta a mężczyzną, zwłaszcza w złożoności natury? Bo jak widze nie, bo kiedy kobieta na ulicę wyjdzie w spodniach i flanelowej koszuli, nikt nie zwróci na nią uwagi bo niestety pech nasz facetów polega na tym że nie wszystko nam pasuje, a Ty weź wyskocz w mini, bluzce z dekoltem i pończoszkami to cię ukamionują. Więc twoje ostatnie zdanie w wypowiedzi, nie było żadnym argumentem przemawiającym za tym że Szpaku wygląda normalnie. Po drugie, jak już ktoś mądrze zauważył, ten człowiek to pozer i swoim wyglądem, po prostu śmieszy uważam że jego zdjęcie powinno znaleźć się w każdej apteczce, jako środek przeczyszczająco wymiotny, gdyż jest w nim tyle męskości co w szmince na twoim przyrodzeniu. Powinien jak dla mnie podzielić los Titanica i po prostu zatonąć, a jego dziewiczy rejs to własnie X-Factor. Ale niestety jak już wspomniano wcześniej, dzięki małolatom z podstawówki i gimnazjum, masturbujacymi się przed jego zdjęciem, ten pacjent szpitala dla obłąkanych bedzie miał swoje pięć minut. Niestety podzieli los słynnego zespołu Kelly Family, i innych pozerskich grup lub solistów. I to własnie napawa mnie nadzieją że nie będe mial okazji gościa ogladać przed końcem świata. I do wszystkich pozostałych, którzy tak twardo broną go argumentując że ma talent i piękny głos, niestety jak widzimy po przereklamowanej Lambadziarze, znanej wszystkim jako Lady GaGa głos to nie wszystko. Kobieta nie ma talentu za grosz a wystarczy że wypnie tyłek i ludzie klaszczą, a Szpaku co wypnie może "Klatę"? Nie rozśmieszajcie mnie, bo w tym kraju, jest ogromna liczba osób z pieknym głosem, i normalnym wyglądem, których sie przynajmniej chce ogladać i słuchać.

P.S-Wali mnie to że mi pobujecie się po pagonach, za ten komentarz. Ale i tak jest więcej moich zwolenników. Pozdrawiam was i nie dajcie się Szpakomaniakom.

Odpowiedz
AlotBox
-1 / 9

Sory, a nie pomysleliście, ze on ma może swój problem z odnalezieniem się ? Ale niee, bo ku*wa tylko najeżdżać na chłopaka że jest inny od was. Bo odbiega od waszego wzorcu wielkiego macho i JP. Nie pchacie się do takiego programu więc lepiej nie komentujcie jak ma się zachowywać ! Bo jestem pewna że większość z was nie ma takich warunków głosowych jak on. Nie mówię ze Ada i Gienek są gorsi, nie. Oni wszyscy są debeściarscy ;D A co to demota to nie wiem jak taki chłam mógł dostać sie na główną ....

Odpowiedz
N nanab
+4 / 8

demot:Dla nie umiejących liczyć:ta są dwie dziewczyny i jeden facet

Odpowiedz
AngelDreamsss
-4 / 6

jesteście żałośni. To co tutaj przedstawiacie świadczy otym, jacy jestescie inteligentni.. ;/

I co to wgl robi na głównej.?! :O

Odpowiedz
LifeStartsNow
+4 / 4

Po jakiego ten Szpak robił wokół siebie taki szum jakby wyszedł ubrany (i uczesany) jak człowiek to by wygrał (może) bo jeszcze to jego zachowanie.

Odpowiedz
K Kelleni
+2 / 6

Gdyby nie robił wokół siebie szumu i ubierał się normalnie, to nawet do domów jurorskich by nie przeszedł, bo w eliminacjach do pierwszej 15 śpiewał słabo

fgdcgfdcxf
+9 / 13

tylko sie nie poplacz naiwny dzieciaczku ktory wierzy w to co powiedza media.Na naiwnosci takich jak ty szpak zerowal w tym programie wygladal tak bo wie ze bedzie mial tlumy wyznawcow broniacych go i myslacych ze jest oryginalny choc jest zadufanym w sobie czlowieczkiem ktory szokuje bo niczym innym by sie nie wybil.

Andy1983
0 / 8

Dlaczego w polsce w TV promuje się PEDALSTWO w biały dzień???

Odpowiedz
kajman
0 / 6

"PÓŁTORA faceta i półtorej kobiety" jak już coś. Nie ma dnia żebym analfabety nie znalazł

Odpowiedz
B Bociek24
-2 / 12

Ja widzę to w dość (wg mnie) obiektywny sposób. Śmieszą mnie komentarze o braku tolerancji. Toż to spaczenie!
Można być tolerancyjnym, ale bez przesady! Wy (obrońcy Szpaka) po prostu jesteście skrajnymi przypadkami tolerancji.
Zadajcie sobie takie pytania i odpowiedzcie na nie szczerze:
Dlaczego nie wolno biegać po ulicy nago?! Przecież
jesteśmy tacy tolerancyjni i wgl jak ktoś chce to czemu nie. Nie przychodzi wam na myśl (patrząc tak tolerancyjnie),
że niektórzy nie chcą tego oglądać? Dlaczego tutaj pozbawia się mnie prawa do wyrażenia swojego zdania? Toż to
NIETOLERANCJA! Ludzie mają różne wartości, wam to akurat nie przeszkadza - ok. Ale nie mówcie ze ktoś kto mówi o
tym głośno ze to nienormalne jest nietolerancyjny. ON PO PROSTU STWIERDZA FAKT. To śmieszne posługiwanie się tym określeniem które nie pasuje
tu ani trochę. Dla mnie to straszne i przerażające, że małym dzieciom (głównie dziewczynkom w podstawówkach i
gim) wpaja się że to normalne, trendy itp. Ja osobiście jakbym miał córkę nie chciałbym, żeby oglądała takie
coś (a już na pewno, żeby wmawiano jej że to prawidłowe i normalne). Potem robi się siekę z mózgów wszystkim
(za co odpowiadają głownie media, im nie chodzi o to żeby pokazać coś dobrego, tylko żeby zarobić kasę - piszę
to jeśli nie wydaje się to wam takie oczywiste). To dla mnie niezrozumiałe jak wy to widzicie subiektywnie. Jak
jesteście tacy tolerancyjni, może wszyscy powinni srać na ulicach? A wszyscy dookoła się patrzeć na to? Co więcej
niech będzie małym dzieciom (które jeszcze kształtują swoja psychikę) mówione, że to normalne i tak powinno się
robić.


Ja osobiście uważam te całe jego show za chore, bo wpływa to bardzo negatywnie na młode pokolenie. I nie
to mnie denerwuje, że on tak wygląda, tylko że na to patrzą się miliony ludzi, w tym dużo młodych! W tym
przypadku taka "tolerancja" zacofuje a nie rozwija. Jak tak dalej pójdzie i ludzie się nie ogarną, to wyrównamy się
poziomem ze zwierzętami, które nie wyznają żadnych wartości, bo bez różnicy im jest co dzieje się w okół,
byleby mieć żarcie picie i sex.




Niech on sobie będzie jaki chce, tylko niech nie ukazuje swojej tak skrajnej
odmienności innym, bo sądzę ze 90+% ludzi uzna to za chore tak jak ja. Dla mnie ktoś kto robi w show-biznesie
powinien dostosować się do jakiś norm. Nawet jeśli Szpak był taki od urodzenia (podkreślę ze to mi nie
przeszkadza!), to powinien liczyć się z tym, że ludzie za takie coś go nie zaakceptują. Lepiej dla niego jakby się
chłopak ogarnął, bo przegina (jak pierwszy raz oglądałem, to serio myślałem ze to jakaś całkiem przyzwoita
laska). Ogółem szkoda mi go... Głos ma naprawdę świetny, ale to kolejny dowód na to, że ludzie wolą zrobić
wielki szum wokół siebie zamiast tworzyć mając do tego dobre predyspozycje. I uważam, że gdyby naprawdę kochał
muzykę, zmieniłby swój image.

Dlatego też bardzo szanuje Gienka. To artysta który robi to dla muzyki a nie dla
pieniędzy. Reprezentuje normalnego człowieka, z którym prawie każdy może się utożsamić (co też jest nie bez
znaczenia w muzyce i interpretacji tekstów). I nawet jeśli śpiewa gorzej (jeśli chodzi o sam dźwięk), to ten sam
tekst wypływający z jego ust ma o wiele większy wyraz, niż ten Szpaka.

Jeszcze tak podsumowując porównaniem:
To tak jakbyście byli na ślubie, a pan młody przyszedłby w dresie? Czemu nie? Przecież powinniśmy być tolerancyjni? Tylko że czasem sytuacja wymaga od nas tego, żeby dostosować się do jakichś norm. W dresie to sobie można w domu posiedzieć, lub połazić po ulicy (w normalnym życiu każdy może się ubrać i wymalować jak chce - jego sprawa). Bądź prezydent na ważnym wydarzeniu w sandałach i krótkich spodenkach. Ale jak ktoś w sytuacji takiej jak w przypadku "garnitur - ślub" ubiera się w ten sposób co Szpak w TV, to jest to dla wielu niesmaczne. NIE WSPOMNĘ JUŻ NAWET W MOIM KOMENTARZU O POCZUCIU WSTYDU I ZDROWYM ROZSĄDKU. Jest to chore z taki wielu punktów widzenia, że jak ktoś chce o tym pogadać to mogę założyć się o każde pieniądze, że udowo

Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 7 June 2011 2011 3:29

Odpowiedz
L laMerveilleux
-5 / 9

Nie wiem co ma wspólnego indywidualny, wyróżniający się styl ubioru ze sraniem na ulicy i bieganiem nago. Popadasz w przesadę, żeby podkreślić swoją rację i przyprawić tolerancji diabelskie różki i ogonek. Mnie nie krzywdzi, że Szpak tak wygląda. Ludzie powinni mieć taką wolność, a Ty to byś pewnie chciał, żeby to było karalne, co? O postawie Polaków (w tym przypadku) i zwyczaju pochopnego oceniania na podstawie wyglądu, świadczy chociażby pierwszy występ Szpaka i to jak został wyśmiany - uważasz, że to dobrze świadczy o kulturze i wychowaniu tych ludzi? Wątpię. Niestety taka już jest nasza zaściankowa, parafialna mentalność.

BTW. Cieszę się, że wygrał Gienek, bo śpiewał najlepiej. A w porównaniu do artystów, których ja słucham to Szpak wygląda bardzo męsko ;D

faxtiour
+1 / 3

ja się z kolegą wyżej zgadzam w 100 procentach (mówię o tym, co to się tak spisał). Idealnie trafił w to co
myślę, tlyko nie chciało mi się AŻ TAK rozpisywać.
@laMerveilleux słuchasz Tokio Hotel, Biebera czy kobiet?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 June 2011 2011 16:09

B baraja
+3 / 5

... a wygrywa naturalnie mężczyzna :D Co na to feministki?

Odpowiedz
J jolie08
0 / 6

Ja to tu widzę dwie kobiety i nie chodzi mi tylko o wygląd (długie włosy ma wielu facetów - chociaż nie każdy z nich się maluje i nosi obcasy ->bleh). Jak lubi tak wyglądać, to niech się przyzna chociaż, że czuje się bardziej kobietą a nie ściemnia, że lubi eksperymentować z wyglądem, bo jak na razie ja żadnych eksperymentów nie widziałam, tylko non stop damskie ciuszki, makijaż itd. W dodatku jego zachowanie.. Szczerze, to nie jeden gej zachowuje się chyba bardziej męsko niż on! I żeby jeszcze jakoś rewelacyjnie śpiewał..

Odpowiedz
A Asiula9209
+4 / 8

Bardzo dobrze, że wygrał Gienek!;). Już na niego liczyłam, jak przyszedł na casting do Mam Talent, ale zrezygnował, bo nie chciał komercji, ale to nawet dobrze, bo Mam Talent, mógłby go tylko zniszczyć, a xFactor jest i był tylko dla Gienka:). Jeszcze raz wielkie brawa dla Loski!! :):). Należała się Tobie ta wygrana!;)

A Szpak, to chodząca ciota ;o

Odpowiedz
DieselBoy
-1 / 1

Wywalili go z Mam Talent. Ta bajka o komercji to bujda.

A amelkaxyz
-2 / 4

półtorej faceta???????? Półtora faceta!!!! minus!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Odpowiedz
A Atrhas
-1 / 3

DOBRA, DOBRA, SORRY...NA CO DZIEŃ NIE UŻYWAM TEGO SŁOWA I NIE BYŁEM PEWNY ZASADY JEGO PISOWNI(NAPISAĆ "PÓŁTORA", CZY "PÓŁTOREJ"???), STĄD TEN BŁĄD(OGÓLNIE MAM FIOŁA NA PUNKCIE ORTOGRAFII I BARDZO RZADKO ZDARZAJĄ MI SIĘ BŁĘDY), WIĘC SKOŃCZCIE Z TEGO TYPU KOMENTARZAMI. A I BĘDĘ JUŻ PAMIĘTAŁ, KIEDY UŻYWAĆ "PÓŁTORA", A KIEDY "PÓŁTOREJ" :D

Odpowiedz
A Atrhas
-1 / 3

Wcięło mi przecinek na początku ostatniego zdania, po "A" ^^

Odpowiedz
faxtiour
+1 / 3

jest taka zabawna opcja edytuj, tak na przyszłość ;)

L lilyannn
+38 / 48

tez macie wrażenie ze Gienka twarz wyraża tylko jedno uczucie przez caly czas? mianowicie jebiemnieto...;D

Odpowiedz
B Bociek24
+1 / 3

"Nie wiem co ma wspólnego indywidualny, wyróżniający się styl ubioru ze sraniem na ulicy i bieganiem
nago."

No
właśnie to porównanie ma na celu ukazanie w jakim stopniu zwykłemu człowiekowi jego wygląd wydaje
się
odbiegający od normy i nieprawidłowy. Dlatego żeby wszyscy tolerancyjni zobaczyli jak bardzo wydaje się
to
nienormalne użyłem tego porównania. Wg mnie nie ukażesz swojego punku widzenia (kiedy ktoś ma skrajnie
inny)
dając argumenty na tej samej płaszczyźnie, tak więc trzeba postawić tolerancyjnych na miejscu innych, bo
tego
nie widzą. Rozumiem, że ktoś ma swój styl. Puki nie wpływa to negatywnie na innych to OK! Zastanawia mnie,
czy
każdy z tolerancyjnych chciałby, aby jego dzieci wychowywały się w takiej kulturze, gdzie nie ma żadnych
zasad
moralnych (i niech nikt nie pisze, że tolerancja tez jest zasadą moralną która przeczy temu stwierdzeniu, bo
JESTEM
TOLERANCYJNY W SPOSÓB NIE SZKODZĄCY INNYM (dlaczego wolność jednej osoby ma być kosztem innych? Gdzieś jest
ta granica miedzy + a - tolerancji, moim zdaniem Szpak ją przekroczył)). Swoją drogą wyśmiewanie go też jest złe. Ale zwracanie uwagi (słowami a nie śmiechem), jest jak najbardziej w porządku.

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 7 June 2011 2011 13:05

Odpowiedz
angelliam0
0 / 2

Ludzie, czy wy na prawdę nie umiecie czytać? Czy wasze słabe wypowiedzi nadal będa krążyły wokół jego talentu? To nie argument, na to o czym pisze Bociek24. Facet ma zupełną rację, ale wam w debiliźmie jakim żyjecie wydaje się że on na gościa napada. Ja sam jestem ojcem dwóch córek w wieku szkolnym, i przeraża mnie fakt że ktoś z taką"Oryginalnością" ma być wzorem do nasladowania dla moich dzieci. Jak mam się nie czepiać tego człowieka za sposób bycia i za jego wygląd, skoro mnie to razi, po pierwsze jego oryginalność czym się ukazuje? Wyglądem? Jaki to jest wygląd, wyjaśnijcie mi co w tym normalnego i moralnego skoro cała polska musi oglądać debila, który by się wybić bez szacunku dla swojego talentu wyglada jak nie przymierzając schowmen z gejowskiego baru karaoke. I to ma być wzór do naśladowania? gdybym mial syna i mój syn zacząłby się na niego zapatrywać pod względem wygladu, zacząłbym się martwić. Gdyż własnie ten jego "Oryginalny styl" jak to twierdzicie, odrzuca od siebie nie bacząc na jego talent. Po drugie, jego sposób bycia i przerośnięte Ego, to nie jest poznanie swojej wartosci, tylko złudne twierdzenie że jest się najlepszym. A wcale nie jest, bo nawet najlepsi twierdzą że jeszcze musza się uczyć, a on już jest twierdzenia że zjadł wszystkie talenty muzyczne świata. I wcale mu nie zazdroszczę, ani talentu ani w przyszłości zarobionych pieniędzy. Bo ja należe do ludzi, którzy nie wiele mają i sa z tego powodu szczęśliwi. Moja wypowiedź po prostu zahacza o moralność. Każdy z nas ma w szafie ulubione stare spodnie bluzki, poplamione czymś co nie da się sprać, ubiera to bo jest mu w tym wygodnie, ale tylko w zaciszu domowym. Bo przecież nie pójdę w takich ciuchach, do banku czy do urzedu, lub pokarze się publicznie bo to juz trąca brakiem szacunku dla innych i budzi nie tylko śmiech a odrazę. I nie pieprzcie mi o braku tolerancji, bo to się robi żenujące i robicie się sami żałośni przez to. A przekraczanie pewnych barier jest nieprzyzwoite i traca brakiem moralnosci. I jak Bociek wspomniał, jesli tak ma wygladać dalszy rozwój społeczeństwa i ludzkości, to pogratulować powrótu do jaskiń. Bo do tego zmierzacie, stajemy się istotami bez zasad godnymi zwierząt, od których pochodzimy i do poziomu których się zniżamy.

B Bociek24
0 / 0

Widzę że kolega rozumie i podziela mój punkt widzenia. Jest jeszcze nadzieja na normalność! :) ale założę
się
angelliam0 że jesteś z tego starszego pokolenia (mam na myśli 20+) jak to dostrzegasz i widzisz do czego powoli
to
wszystko zmierza. Mam ogółem wrażenie że 90% popierających Szpaka jest nastolatkami, bo nie potrafię pojąć
jak
odpowiedzialna dorosła osoba może w tym wypadku mówić o braku tolerancji i to samemu akceptować
(pomijając
przypadki wyzwisk i wyśmiewania - tego nie nazwałbym nawet brakiem tolerancji, tylko złym wychowaniem, bo
można
sobie mieć nawet najbardziej negatywne zdanie, ale nie powinno się tego tu pisać). Ogółem jestem
całkowicie
załamany poziomem wartości w dzisiejszych czasach... OGÓŁEM WKU**WIA MNIE NIE SAM SZPAK TYLKO TO, ŻE INNI BEZMYŚLNIE GO BRONIA. WKU**WIA MNIE ZE LUDZIE TEGO NIE WIDZĄ , GDY PATRZE JAK WCISKA IM SIĘ KIT I MÓWI ZE TO NAJLEPSZE, A TA
MASA CO WIERZY MEDIOM CHŁONIE TO WSZYSTKO I JEST ZADOWOLONA. KAŻDY MA PRAWO DO SZCZĘŚCIA, JEŚLI WIERZY W TA DURNA
"TOLERANCJE" TO OK, JEŚLI CZUJE SIĘ Z TYM LEPIEJ. ALE JAK WIDZĘ ZE ZARAZA SIĘ TYM INNYCH TO MNIE KREW ZALEWA. CO ZA
HAMY ŻERUJĄ NA WPAJANIU DZIECIOM TAKICH IDIOTYZMÓW! WŁASNIE PRZEZ TAKIE DURNE MYŚLENIE, NAIWNOŚĆ I WIERZENIE WE
WSZYSTKO CO POWIEDZĄ W RADIU I TV POLSKA WYGLĄDA JAK WYGLĄDA!!! ZACZNIJCIE BRONIC JAKIEŚ DZIECI Z DOWNEM, LUB INNE
CIĘŻKIE PRZYPADKI LUDZKIEGO NIESZCZĘŚCIA, Z KTÓREGO SZYDZI SIĘ NA KAŻDYM KROKU A NIE JAKIEGOŚ POZERA W KIECCE I
MAKE-UPIE KTÓRY NA WAS WSZYSTKICH ZERUJE! JA JAKBYM CHCIAŁ POOGLĄDAĆ SOBIE TRANSWESTYTĘ TO POJEŹDZIŁBYM NOCĄ PO
ULICACH W DUŻYM MIEŚCIE A NIE WŁĄCZAŁ W BIAŁY DZIEŃ TV, KIEDY POL NARODU TO OGLĄDA. AZ SERCE BOLI JAK WIDZĘ, W
JAK PODŁY SPOSÓB ROBI SIĘ Z MOICH RODAKÓW BEZMYŚLNYCH OSOBNIKÓW PRZEZ LUDZI ZARABIAJĄCYCH NA TYM TAKI SZMAL,
JAKIEGO 95% Z NAS NIE JEST W STANIE SOBIE WYOBRAZIĆ. PRZEPRASZAM JAK KOGOŚ URAZIŁEM, ALE JUŻ KU*WA NIE MOGĘ
WYTRZYMAĆ ;/ CZY NAPRAWDĘ NASZA KULTURA UPADŁA TAK NISKO, ŻE ZA WIELKIEGO ARTYSTĘ I WZÓR UZNAJE SIĘ TAKIE OSOBY JAK SZPAK??!!?? CZY WY TEGO NIE WIDZICIE?! LUDZIE OGARNIJCIE SIĘ!!! BO ROBI SIĘ NAPRAWIE TRAGICZNA SYTUACJA. CO MOŻE POTWIERDZIĆ CHOĆBY TO JAK W CORAZ GORSZYM STANIE ZNAJDUJE SIĘ MŁODZIEŻ. W CZASACH KIEDY JA BYLEM W SZKOLE PODSTAWOWEJ, NIE DO POMYŚLENIA BYŁO ABY WGL BRZYDKO ODEZWAĆ SIĘ DO STARSZEJ OSOBY. DZIŚ MALE GNOJE (TU UŻYJE TEGO OKREŚLENIA, BO ZWYKLE DZIECKO NIE ZACHOWUJE SIĘ W TEN SPOSÓB) NIE MAJA DO NIKOGO SZACUNKU!!! RODZICE ZWYKLE NIE MAJA CZASU NA ZAJĘCIE SIĘ DZIEĆMI I ODPOWIEDNIE WYCHOWANIE ICH! A TAKIE DZIECKO POCHLANIA OGROMNE ILOŚCI INFORMACJI Z MEDIÓW, KTÓRE NIE BĘDĄC WERYFIKOWANE PRZEZ DOROSŁYCH W BARDZO DUŻYM STOPNIU KSZTAŁTUJĄ PSYCHIKĘ, MORALNOŚĆ I WARTOŚCI (A RACZEJ ICH BRAK). I CI, KTÓRZY GO BRONIA, SWOJA IDEOLOGIA SA BLIŻEJ ANARCHII NIŻ ŚWIATA TOLERANCJI... JUŻ TERAZ WYSTARCZY ZROBIĆ Z SIEBIE WIELKIE SHOW ŻEBY ŁOIĆ KASĘ, ZA NIEDŁUGO LUDZIE PRZYSZYJĄ SE CZŁONKA DO CZOŁA I WYJDĄ PRZED KAMERY ŻEBY ZROBISZ WIELKI SZUM (CZŁOWIEK Z CZŁONKIEM NA CZOLE! ŁOOOOOO CAŁY ŚWIAT PODZIWIA...). TYLKO JAK DOTĄD MEDYCYNA, A RACZEJ CHIRURGIA PLASTYCZNA NIE NADĄŻA NAD NASZA UPADAJĄCĄ KULTURA I "STYLEM".

EDIT: Zresztą nie ogarnąłem... Skoro masz już dzieci to nie jesteś nastolatkiem :) Ale zostawię ten
komentarz w tym stanie, bo to jednak czegoś dowodzi...

Zmodyfikowano 8 razy Ostatnia modyfikacja: 12 June 2011 2011 14:42

tyniaxd
-2 / 8

Kurde, to już jest wkurzające, jak krytykujecie Szpaka. On jest oryginalny i ma fajny głos. Ludzie, zazdrościcie mu po prostu.

Odpowiedz
B Bociek24
+2 / 4

Głos - może i mu go zazdroszczę - sam takiego nie mam, ale nie uważam się za artystę i mi to do szczęścia nie potrzebne.
A reszty nie skomentuję bo od razu obrońcy Szpaka będą minusować (wgl czemu tolerancyjnych tak bardzo boli zdanie innych? czyżby nie byli tolerancyjni wobec nich? widzę tu jeden wielki paradoks, brak logiki i konsekwencji w działaniach - rozumiem jeśli ktoś się ewidentnie z niego śmieje to macie się do czego przyczepić, ale za to ze stwierdzi się ze jest to nienormalne?) . Ujmę to w ten sposób, że kompromitacja a szczególnie przed całą polską nie należy do moich marzeń, więc tu nie mam nic do pozazdroszczenia (oprócz w/w głosu - chłopak naprawdę ma talent). Nagle tolerancja staje się wyższym prawem od wolności słowa... PO PROSTU JEGO STYL WYGLĄD I TO WSZYSTKO MI SIĘ NIE PODOBA!!! I NIE MA TUTAJ ŻADNEJ ZAZDROŚCI :)

fgdcgfdcxf
+1 / 1

On jest jak nasi politycy- robi z siebie sensacje bo wie ze znajdzie bande fanatykow ktorzy beda go bronic jak mohery
rydzyka.Wie ze duzo jest takich dzieci jeczacych na rzekoma nietolerancje w Polsce i to dzieki tym "otwartym" na kazda
dewiacje promowana pod pretekstem "oryginalnosci"zaszedl tak daleko.Jest jakby takim populista.Widac bylo strasznie jego sztucznosc.Juz nawet madox nie zachowywal sie jak pajac ktoremu zalezy tylko na wygranej.Kazdy ma prawo go krytykowac,chyba ze my tu nie
trafilisma na to cos pod demotem co sie nazywa "komentarze" tylko na kolko wzajemnej adoracji pod wezwaniem M.Szpaka

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 June 2011 2011 20:53

S Siskasiski
-5 / 9

ciesze sie ze nie mieszkam w Polsce , z ego co widzę to zero tolerancji.

Nie wypowiadam sie. nie bd ruszać gówna bo zacznie śmierdzieć.Nie rozumiem większości mało-inteligentych poprzedników. Wasze wypowiedzi są słabiutkie i tępe.
Nie moja wina ze słabo was wychowali ....

Odpowiedz
fgdcgfdcxf
-1 / 3

widac jestes bardzo tolerancyjna osoba ktora uwaza ze kazdy kto ma inne zdanie jest malo inteligentny zle wychowany i na dodatek jest gownem.To ciebie zle wychowali skoro nie rozumiesz ze ktos moze miec inne zdanie od ciebie.Tak wyglada wlasnie tolerancja lewakow.Pod pozorem tolerancji ograniczaja wolnosc innych ludzi, co doskonale widac na zachodnim przykladzie.Z takim czyms powinno sie walczyc.

B Bociek24
-1 / 1

Nie powiem... uśmiałem się nawet :) szkoda pisać jakiś konkretny komentarz, myślę że ci wszyscy "mało-inteligentni" i nawet ci trochę mniej inteligentni od nich, sami w jakże "mało inteligentny" sposób zauważą, że sam przeczysz tej wartości o którą się tak zawzięcie bijesz :) A gdybym nie był wychowany na pewno skomentowałbym dość źle Twoją jakże inteligentną osobę... A uwierz mi, naprawdę mnie korciiii!

Registerror
-4 / 6

hm... co wy macie do Szpaka? Koleś ma dobry głos i pomysł na oryginalność, nawet jeżeli ta oryginalność się wam nie podoba - to przecież nie musi. Bo chyba jego talent jest ważniejszy, niż to, jak wygląda, prawda? A tak nawiasem, to spójrzcie czasem na siebie zanim zaczniecie krytykować. Hy, najlepiej, żeby każdy chodził w jeansach i szarej koszuli w romby, nie? Ogarnijcie swój pogląd ...

Odpowiedz
anusieczka1
-3 / 5

wiem że was to i tak g*wno obchodzi ,bo wy tak już macie .. ale moim zdaniem każdy ma prawo być jaki chce, gdyby nie
istniał taki przypadek jak szpak nie było by też prawdziwego meżczyzny , ponieważ wszyscy byli by tacy sami i
całkowicie jednakowi.. dlatego ogarnij cie się troche, on jest jaki jest i myśle że on nie robi tego tylko po to by
zaistnieć ale także po to by pokazać że nie powinno się bać swojej osobowości i upodabniać się bezgranicznie do
innych. Ja osobiście oddałam swój Gienka bo on poprostu był najleprzy ale to i tak nic nie zmienia. A i moim
zdaniem ludzie którzy się tak naśmiewają robią to dla tego że nie mają dość odwagi by być sobą , boją się
ośmieszenia wśród znajomych . ,np u mnie w szkole jest tak że jeśli nie ubierasz sie bardzo zwyczajnie albo
zupełnie jak manekin na wystawie to jesteś wyśmiewany. Rozumiem że wszyscy panowie piszący te gryzące komentarze
chcą pokazać jacy są wspaniali i wgl ale w ten sposób tylko się ośmieszacie, bo manie prawo wykazywać postawę
jaką tylko chcecie ale nie macie tyle odwagi by ją zaprezentować.. Skoro znacie ten prawdziwy przykład męskości to
dlaczego go nie przedstawicie na sobie .?!

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 June 2011 2011 16:19

Odpowiedz
shallowgirl
0 / 4

Ciekawe ile osób, które znam w relanym zyciu i tych których nie znosze wypowiedzialo sie pod tym demotywatorem a ja nie bedąc tego swiadoma ich zminusowalam albo dalam im plusa.

Odpowiedz
M monia2518
0 / 2

heh dobre;p
nadal nie wierze że to chłopak widziałam w pewnej gazecie jak sobie malował oczy itp. (ja jestem dziewczyną i się nie maluję to ktoś mnie zastąpić w tym musi:)
Myślę że gdyby Justin B. poznał go to poczułby się męski:P

Odpowiedz
P pyzulenka
-4 / 6

beznadziejny demot spojrz na siebie baranie. wgl ubolewam strasznie nad tym ze wygral gienek a nie szpak bo gienek jak juz pewnie wiele jego fanow zauwazylo jest falszywy, dwulicowy i chamski.

Odpowiedz
Dydzia
-2 / 4

Ja nie ogladalam X factora i nie byłam za nikim ale to jest po prostu żałosne zeby obrazac kogos za to ze ma
inny styl niz wy i jesli niepotraficie tego tolerowa to ja sie nie wypowiadam na temat poziomu IQ takich osób!!!

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 June 2011 2011 17:52

Odpowiedz
M majaem
-1 / 3

Widać, że brak w naszym kraju tolerancji! Powinno się tego uczyć w szkołach.

Odpowiedz
P Potos
+2 / 2

W której części Ada jest mężczyzną? Gapię się w monitor od 5 minut i nadal nie wiem.

Odpowiedz
F firesongohan
0 / 2

demot:Tak siły były wyrównane:ale tylko dlatego że Gienek nadrobił sobą za dwóch

Odpowiedz
E Elenka1998
-1 / 1

Nie wiem, co ten Demot robi na głównej. Pokazuje to tylko i wyłącznie nie tolerancje nie których ludzi ... ! Michał ma genialny głos. Ubiera się jak mu się to podoba. Polska wolny kraj ;)Nie rozumiem czemu w ogóle uznano że sposób w który ubiera się większość uważa się za "normalny" a jeśli ktoś ubiera się inaczej ma swój styl to jest "nie normalny" ? Prawda jego gestykulacja... no ale taki już jest. Równie dobrze Michał może was zacząć obrażać że nie macie stylu itp. itd. ;/ I niech mi ktoś powie co to ma za sens że Michał półtorej kobiety ? Gienek półtorej faceta ?

Michał - Facet
Gienek - Facet
Ada - Dziewczyna
Co w tym trudnego ?
Nie odróżniacie ?

Odpowiedz
E Elenka1998
0 / 0

Proszę, powiedz mi w której części mojej wypowiedzi popełniłam błąd ? Michał - Ciota ? Powód, daj mi jeden powód dla którego tak sądzisz !?

R resoluteGirl
0 / 0

@anusieczka1: zgadzam się. dla mnie Szpak niewiele ma w sobie z faceta, nie pociąga mnie, ale jest w pełni sobą i to się liczy. wielu facetów chce pokazać się tu z jak najlepszej - męskiej - strony, a w rzeczywistości maja mniejsze jaja od pana M.S. ;]

Odpowiedz
LaraSabaton
0 / 2

jakis nietolerancyjny homofob zrobil tego demota. zazdrościcie mu sławy i tego co osiąga. Jego wzorem jest Michael Jackson i w ten sposób obrażacie i jego.

Odpowiedz
fgdcgfdcxf
-1 / 1

tylko ze jackson byl osoba ktora na prawde byla soba i nie potrzebowal szokowac zeby cos osiagnac.A ten falszywiec gdyby wygral bylby jedna z z wielu tandetnych sezonowych gwiazdeczek o ktorej ludzie by zapomnieli w przeciwienstwie do jacksona ktory zostanie zapamietany

S SchwarzeBlut
+1 / 1

Ale wy jesteście tolerancyjni -.- To, że Michał się maluje i ma delikatną urodę, nie znaczy, że musicie się z niego wyśmiewać. Po prostu tak wygląda i uszanujcie to. xD

Odpowiedz