Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
3365 4008
-

Zobacz także:


F fetek
+14 / 70

Adamek przegrał ale pokazal wielkie serce i wole walki

Odpowiedz
duel44
+17 / 51

Powinniśmy być dumny , że mamy takiego sportowca..

D diegothic
0 / 36

szkoda, że tylko raz zagroził kliczkowi, no cóż dosyć słabo

joker0skater
+17 / 29

Trzeba przyznać, że to była walka na kasę, a Adamek powinien pokonać jeszcze nie jednego boksera, potem zmierzyć się z Klitschko. Mimo wszystko szacunek dla jednego z najlepszych sportowców Polski.

B Bartoszek
+37 / 53

@eMCe88 nasz wielki, wspaniały, niezastąpiony... Jakiś czas temu zwróciłeś moją uwagę tym, że
praktycznie pod każdym demotem jest Twój komentarz. W dodatku często tuż po jego dodaniu. Jesteś
nałogowcem i masz problem? Uzależnienie? Biedactwo... Zalogowałem się, co robię bardzo rzadko, bo mi się
po prostu nie chce. Ale zrobiłem to tylko po to żeby wytknąć Ci błąd, bo zauważyłem, że lubisz jeździć po ludziach.
RZYGAĆ MI SIĘ CHCE JAK WIDZĘ TAKIE KOMENTARZE O "ŻYGANIU". Porada na przyszłość- nie spinaj się tak,
bo demoty to nie prawdziwy świat, wyjdź do ludzi. Pzdr.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 September 2011 2011 10:42

norek1
+3 / 31

żal, to było widać rozumisz. Ten kliczko mógłby go znokautować kiedy by chciał, ale przetrzymywał
walkę żeby reklamy leciały. Ustawione i tyle

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 September 2011 2011 10:59

coperfield90
+25 / 43

eMCe - czy Ty masz swoje prywatne życie? Przyjaciół? Dziewczynę? Znajomych? Czy cały dzień przesiadujesz przed komputerem czekając aż pojawią się nowe demoty by je komentować?

nwn9
+5 / 15

Powiem szczerze, że Adamek nie dał wszystkiego, na co go było stać. Więcej ciosów otrzymywał, niż rozdawał, a Kliczko po wszystkim wydawał się nie draśnięty.

T tekn0
+1 / 9

Całym sercem oglądałem tą walkę. Kibicowałem Adamkowi oczywiście ale niestety Vitalij był fizycznie od niego lepszy i o tym też trzeba było wiedzieć. Niestety nie widziałem nigdzie pajęczynki Adamka którą ćwiczył, mógł uderzać prostymi i odskakiwać, a gdyby Klitschko poczuł siłę to Adamek na pełnej parze mógł w niego wjechać, wtedy by był w zasięgu swoich ramion, bo Vitalij nawet o tym wiedział, że zasięg ma nieprawdopodobnie większy od Adamka i nawet gardy nie trzymał. Szczerze wierzyłem w to, że przy 8 rundzie zobaczę coś ala rocky :p TOMASZ ADAMEK! I TAK CIĘ KOCHAMY!

lolson
+2 / 6

mi go osobiście bardzo szkoda i ciężko mi się oglądało tą walkę. To był po prostu "wpier****ol" ;/. Na pewno troszkę się zawiodłem, ale Vitalij był w znakomitej formie. Doszły mnie słuchy, że tą walkę zadedykował swojemu zmarłemu ojcu, oczywiście może to być plotka.

T tomor
-2 / 8

Ahhh wzruszające......

G grz3cho0o
+4 / 8

Po pierwsze to była chyba jedna z najbardziej przewidywalnych walk o mistrzostwo w wadze ciężkiej w historii (noo nie licząc Sosnowskiego). Od momentu zakontraktowania walki byłem przekonany, że tak będzie. To po pierwsze. A po drugie, Adamek NIE MA CIOSU na wagę ciężką. Niektórzy zawodnicy nie mają ciosu, ale mają masę albo cokolwiek. A czym Adamek ma zawojować tą wagę? Gdyby tylko Kliczko tak chciał to w 2 rundzie byśmy mieli nokaut. A to pierdzielenie o woli walki, sercu itp. jest śmieszne. Bo ma je połowa bokserów na świecie...

W wichuretta
+1 / 5

jakie serce tak sie napinal ze odbierze pas a walczyc to on moze w polciezkiej w glowce sie przewraca ale Kliczko go przywrocil na ziemie

M milson1
+1 / 5

Gdybym dostał 13 mln za walkę, to we mnie też obudziłaby się dusza wojownika, nie umniejszając zdolności Pana Adamka, oczywiście.

B Bartoszek
0 / 2

@eMCe88 no widzisz, a jednak lud sądzi inaczej :) pzdr.

Z zodiakkk
+12 / 26

świetna walka? Ogladalismy ta sama walke? Mam wielki szacunek do Adamka, 3małem z całej sily kciuki za niego, ale nie oszukujmy sie... Nie pokazal nic... To nie był boks na jaki go stać. Zawiodłem sie.. Sosnowski stoczył o wiele bardziej wyrównaną walke z Klitschko, mimo że jest bokserem z niższej półki. Widać, że Adamek był spięty od samego początku do samego końca. Respekt i presja zrobiły swoje. Ale to, że serce pokazał trzeba mu przyznać. Jednak wiara i zawzietosc mistrza nie zapewni..

R rm125
+6 / 6

taktyką na walke pewnie było szybkie wejscie w połdystans. Ale z tego co widzidziałem udalo mu sie to 2 góra 3 razy.
Z takim przeciwniekiem nie walczy sie na dystans bo te jego rece i szybkośc powala

Z zodiakkk
0 / 2

Mialem inne wrazenie:P 1-2 szybkie proste na dół i lewy sierp z doskokiem na góre, z czego nie raz to wychodzilo, ale Kliczko byl czujny i reki z brody nie opuszczal. No coz... Moze kiedys :)

Karzolinio
0 / 4

Kliczko w ogóle nie trzymał gardy, zresztą- tak jak zawsze. Tyle okazji było, aby skontrować Witalija, a Adamek nie kwapił się do tego, aby walczyć. Całą walkę się bronił. Pierwsze 2 rundy byłby wyrównane, potem to już katastrofa. Spodziewałem się więcej po Adamku, ale ostro mnie w tej walce zawiódł. No cóż mam nadzieję iż Adamek się nie załamie po tej porażce i będzie dążył przez kilak najbliższych lat, aby znowu dostać walkę o pas. Wierzę w niego bardzo, jednak wydaję mi się iż za bokserem, który będzie miał szansę zostać championem wagi ciężkiej, będziemy musieli jeszcze poczekać kilka/naście lat.

R rm125
-1 / 3

Kliczko nei trzyam gardy bo zawsze ma przeciwnika w dystansie a jeśli przeciwnie podejdzie lewą trzyma go na dystans a prawym cepem koncy próbe jego ataku.
A z wąłsnego doswiadczenia powie że nei fajnei sie walczy z gosciem ktory ma opuszczone rece

KRYhA
+5 / 15

Klitschko jest zbyt utalentowanym zawodnikiem(na 45 walk 43 wygral z czego 40 K.O.) aby Adamek (na 46 walk 44 wygrał z czego 28 K.O.) który w wadze ciężkiej stoczył dopiero 4-tą walke miał z nim szanse. Adamek dopiero od 2009 walczy w wadze ciężkiej podczas gdy Klitschko od 1996 czyli od poczatku swojej kariery na ringu zawodowym. I tak podziwiam naszego zawodnika iż wytrzymał do 10 rundy i że sędzia oszczedził nam przykrego widoku rodaka liczonego na deskach (jak to miało miejsce z Gołotą) ale to jeszcze za wcześnie na tego utalentowanego pięściaża na ten rodzaj pojedynku.

Odpowiedz
R Ryuk666
+4 / 22

wytrwal? gdyby Kliczko chcial to do 3 Adamek by nie dotrwal tylko pewnie myslal z Polak pokarze cos wiecej i
to wygladalo jak zabawa w kotka i myszke ^^

minusy ? za co ? za prawde ktora boli was? wierzyliscie ze ktos kto wygral jedynie 4 walki i "wpada" do wagi ciezkiej chca odrazu oprac twarz mistrza swiata od ladnych kilku lat ? to nie skoki narciarskie gdzie sa sezonowi zwyciescy tutaj trzeba ciezko pracowac kilka lat zeby byc naprawde dobrym i utrzymywac mistrzowski poziom.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 September 2011 2011 12:07

Z zodiakkk
0 / 2

@up zgadzam sie z Toba. Ale tu nie chodzilo o to, ze walczyli w polsce, ale o kontrakt. Ludzie by byli niesamowicie wkur*ieni jezeli by sie okazalo, ze zaplacili 40 zl za walke 10 min.

O ojama123
-3 / 3

Ludzie przestańcie pisać "klitschko " !!

D Dimple
+13 / 17

Niestety Klitschko to maszyna do niszczenia. Szacunek dla Adamka,że dzielnie walczył. Uważam,że bracia Kiltschko póki co nie mają sobie równych. A pasy będą trzymać do zakończenia kariery. Być może wtedy Adamek ma szansę na Mistrza,bo niestety teraz pomimo wielkiego serca do walki nie wyrwie im pasów.

Odpowiedz
P ProtezaWaginy
+5 / 17

Jak może być mistrzem, skoro przegrał walkę o mistrzostwo? Klitschko jest mistrzem i proszę o nie wciskanie farmazonów typu - i tak dla mnie jest mistrzem. Jest dobry, ale nie jest mistrzem!

A Arass01
+9 / 15

ale kur*a gowniany demot, nie dlatego ze chodzi o adamka ale dlatego ze jest kompletnie bez pomyslu jest banalny, powielony tekst z telewizji i co do cholery robi demot na glownej z liczba okejek 54/102

Odpowiedz
Longer2101
+1 / 13

popatrzmy z innej perspektywy: adamek NIE LEŻAŁ na deskach, oparł się jedynie kilka razy na linach, za to klitschko zaliczył deski bo się pośliznął. Prawda ?

Odpowiedz
Z zodiakkk
+4 / 8

to nie godne mistrza sie poslizgnac! Odebrac pas kliczce!

butelkowa
0 / 4

Nadaje się na Kwejka, bo na demoty tego typu tematyki były wałkowane setki razy.

Odpowiedz
jan0sik
+9 / 11

Hahaha debilka!

S Sarkaz
+41 / 53

Demotywatory.pl - najlepszy i najszybszy serwis informacyjny.

Odpowiedz
michal0310
-1 / 1

Bo nieszczególnie było co adorować w tym meczu :D Z drugiej strony z tą walką jest ta sama sytuacja...

wyindywizualowany
0 / 0

chcesz mi wmówić, że nie było co adorować w meczu? to w takim razie wytłumacz taki piękny wynik (jak na mecz Polska - Niemcy) a po drugie co takiego było w walce Adamka, że jest tak adorowany?
Każdy kto by tylko mógł dałby sobie obić ryj za tyle kasiory :)

agaczarnaa
+26 / 32

W boksie warunki fizyczne znaczą dużo i nawet jeśli sercem się było za Adamkiem to rozum obstawał po stronie Kliczki:) Same jego ręce, wzrost. I to, że Kliczko z wagi ciężkiej się wywodzi, a Adamek do niej "wszedł" ;) Adamek nie pokazał nic. Ani razu nie trafił czysto Kliczki:) Nie ma o czym dyskutować, ale boję się odpalić ten serwis podczas Euro 2012 ;) :P

Odpowiedz
jan0sik
0 / 10

dokładnie. Sprali gorola aż miło!

K kykiske997
-3 / 7

Adamek to emeryt w du**e miał pas jemu chodziło tylko o kasę.

Odpowiedz
T tomor
0 / 0

Człowieku jakbyś w niższej wadze zarabiał 300tys zł za wygranie pasa, a w tej 3 000 000zł, myślę że Ty za takie pieniądze to i matke to pierdla wsadził a on chciał po prostu zmierzyć się z lepszym a przy okazji zarobić odchodne na koniec kariery

S sprocik
+2 / 12

Jak się widzi komentarze na portalach typu onet, wp, interia to płakać się chce jakich mamy obywateli. Zamiast wspierać polaka który podjął walkę z wielkim gigantem to potrafią tylko obrażać, że zrobił to dla pieniędzy. Bardzo chwalę sobie Adamka, bo jest świetnym bokserem, ale niestety nie miał szans w tej walce. Nie mniej jednak wstyd mi za tych pseud kibiców, którzy pojęcia o boksie nie mają i potrafią tylko krytykować..

Odpowiedz
M manieek133
+2 / 8

Za co wspierać Adamka?Za to że Gołota dał mu przepustkę do wagi ciężkiej?Nie walczył z żadnym poważnym zawodnikiem w tej wadze.Jeśli był dobry w kategorii niżej mógł tam pozostać a nie pajacować.A na dodatek jak widzę demoty o Adamku to mnie normalnie skręca,bo nie jest i nigdy nie będzie zawodnikiem wagi ciężkiej.Pozdrawiam wszystkich którzy wiedzą że bracia Klitschko są i będą najlepsi!

Z zodiakkk
0 / 2

sorry, ale w swojej wadze osiagnal wszystko co mozna bylo osiagnac. Dlatego szacunek dla niego, ze probowal podbic wage krolewska. Poprostu jest ambitny

N noter7
+3 / 5

jeśli to była "walka stulecia" to ja nie chce obejrzeć przeciętnych

Odpowiedz
KRYhA
+1 / 1

To byla czwarta walka stulecia w tym stuleciu.
Pozdrawiam prawdziwych milosnikow pieknego sportu jakim jest boks.

jan0sik
+3 / 13

Dziekuje Adamkowi. Jestem bogatszy o skrzynke browara bo sie założyłem z kumplem że mu Kliczko ryja tak stłucze ze głowa mała. I wygrałem. Zresztą dziwią mnie ludzie którzy wierzyli że on wygra. Śmieszni jestescie.

Odpowiedz
D d4wt0n
+12 / 16

Za 5 mln dolarów przeciętny Jan Kowalski by walczył ...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 September 2011 2011 10:30

Odpowiedz
G grabol508
+2 / 6

wiecie co jest najgorsze że tera wszyscy będą robić demoty z adamkiem w stylu szacunek za przegraną albo że ma serce wojownika tylko dlatego żeby być na głównej poracha -.-

Odpowiedz
S sudziak
-2 / 4

i tu jest paradoks polskiego sportu... Polacy zremisowali w noge z Niemcami i są większym pośmiewiskiem niż przegrana, podkreślam przegrana Adamka. Gdzie tu logika? zacznijmy wreszcie doceniać to co mamy a nie patrzmy na wszystko z perspektywy stereotypów.

Odpowiedz
S sudziak
0 / 0

LaCosaNostra jak piłka nożna w Polsce ma mieć charakter jak wszystko przyćmione jest PZPN-em? wszyscy by tylko narzekali a mamy dość dobry skład żeby wygrać z Portugalią, zremisować z Niemcami, grać w niemieckiej Bundeslidze czy angielskiej Premier league.

KRYhA
0 / 0

Wszyscy niesłusznie śmieją się z piłkarzy (mimo że jest to najlepszy jak dotąd mecz przeciwko reprezentacji Niemiec)
iż zremisowali w ostatnich sekundach a to tak jak by Adamek prowadził na punkty w walce z Klitschko i został
by znokautowany w 12stej rundzie na 5 sek przed końcem.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 12 September 2011 2011 5:17

michal0310
0 / 0

A ty widziałeś ten mecz wogóle czy w jakiejś ocenzurowanej wersji :D Była okazja dowieźć 2:1, ale nawet to się nie udało, a z przebiegu gry gdyby się skończyło 4-1 czy 4-2 dla Niemców to by nie można było powiedzieć że nie zasłużyli :D

olivard
+2 / 2

No i proszę oto wnioski z opinii ludzi - przed walką państwo "My wiemy lepiej (a źródła wiedzy niet)" od
razu zarzucali, że Adamek wygra bo walka jest USTAWIONA i ukrytym celem jest to by potem Adamek walczył z
drugim Kliczkiem i ten go obił zdobywszy mistrzostwo i żeby mamusia Kliczkowa nie była smutna, że się
bracia biją. Teraz Adamek przegrał i co? Nagle wielki wojownik nagle nie wiadomo kto nagle "dla nas jesteś
mistrzem" i co? HIPOKRYZJA tyle wam powiem...
A boks to nie Barcelona żeby aktorstwo odprawiać jak niektórzy zarzucają.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 September 2011 2011 10:56

Odpowiedz
J jantarcity
0 / 2

do tych co minusują i obrażają - tacy z was kibice jak sportowcy

Odpowiedz
R Ryuk666
+7 / 11

Pokonał Golote i myslal ze swiat zawojuje. Kliczko sprowadzil go na ziemie i pokazal mu ze waga ciezka nie jest dla niego wiec niech lepiej wroci do poprzednich federacji. Zabawne jest to ze wszyscy sie nim zachwycaja ale to co zrobil to glupota. Kasa widocznie sie skonczyla wiec trzeba byla sie porawac z motyka na slonce. pewnie zostane zminusowany albo i moj komentarz zostanie usuniety, wtedy bedzie to zabawne bo niektorzy boja sie prawdy. Na poczatku przewiedzailem zaraz po walce z Golota jak to sie skonczy. To bylo do przewidzenia ze do walki o mistrzostwo same wygrane ale final bedzie odwrotny do jego kariery czyli upadek. Dziwie sie ze kto kolwiek wierzyl w wygrana Adamka. a to ze jestem polakiem i powinienem wierzyc w jego wygrana to gowno prawda bo jak mozna wierzyc w cos co nie ma sensu i od poczatku jest skazane na porazke? tyle w tym temacie.

Odpowiedz
Z zodiakkk
-1 / 1

czyli uwazasz, ze Sosnowski tez nie jest bokserem wagi ciezkiej? Tak samo jak david haye? Nastepny znawca

R Ryuk666
+2 / 2

nie trzeba byc wielkim znawca boksu zeby zauwazyc pewne niewlasciwosci. pomysl logicznie zanim zaczniesz krytykowac. minal jakis rok od walki adamka z golota. w miedzy czasie wygral 3-4 walki z pionkami jak to ktos napisal i porywa sie na faceta ktory walczy od kilkunastu lat w tej wadze i ma ogromne doswiadczenie. napisal tez ktos ze adamek mistrz bo na deski nie polecial ^^ ha ha i jeszcze raz ha ^^ tylko sedzia byl na tyle ograniety zeby nie dopuscisc do tego bo zdrowie jest jedno i moglby miec problemy gdyby go kliczko na deski rzucil. mistrzem jest ten kto wygrywa a pisanie glupot typu "mistrz to ten kto walczy" to brednie. nie znam nazwisk ale walczyl kliczko z murzynem morde mu oklepal i do konca wymiana ciosow to jest walka a nie to jak jeden bije a drugi sie modli zeby jak najdluzej wytrzymac. golota jest dla mnie o wiele lepszym bokserem niz adamek.

pawel997402
-1 / 1

Ryuk666 ty skąd niby miałbyś wiedzieć że Adamek w ciężkiej nic nie osiągnie?! powiedz mi skąd?warunki
fizyczne?kojarzysz takiego boksera Rocky Marciano? on miał 178 cm wzrostu i jego waga ledwo przekraczała 90
kg,także był od Adamka 10 cm niższy i nie takich byków nokautował-w karierze miał 49 walk z czego
żadnej nie przegrał,dla mnie boks się skończył w latach 90,kiedy na samej górze wagi królewskiej był
Tyson Lewis czy nawet Gołota,wtedy boks był na najwyższym poziomie,a co jest teraz?! że żaden bokser nie
może dać rady braciom Kliczko, których ruchy w ringu przypominają człowieka pierwotngo,poruszającego
się koło swojej jaskinii-sorry za moje porównanie ale u braci Kliczko jest 0 techniki,po prostu dla mnie
mają straszny styl walki,piszesz że Adamek walczył z pionkami w ciężkiej? haha 3-4 walki? on oprócz Kliczko w ciężkiej miał 6 walk , z czego 6 wygrał,a jak mi tu teraz napiszesz że Grant czy Arreola są pionkami,to sorry ale wszyscy cię tu serdecznie wyśmiejemy,tyle w temacie..

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 September 2011 2011 15:45

R Ryuk666
+1 / 1

pawel to ty k***a chcesz ogladac balet czy boks? walka to walka. wychodza na ring piora sobie mordy i silniejszy wygrywa to oczywiste. nie mam zamiaru ogladac 12 rund gdzie beda skakac wokol siebie i sie klepac bo maja technike. szkoda ze kliczko nie sprowadzil adamka wczesniej na ziemie. porownaj ilosc walk adamka a kliczko oraz czas ktory sa w wadze. a fakt ze golota byl dobry to prawda bo byl o wiele lepszy od adamka, ktory sie na niego rzucil bo tamten juz dziadek.

R rm125
0 / 0

Gołota był jednym z pierwszych białych ktorzy dali rade czarnym w tamtych czasach. A do walki z Adamniem nie powinno dojść z waidomych względów no ale pieniadze robią swoje. Piszesz że Kliczkowie nie umieja boksować. Ogladnij sobie film o nich i zobaczysz jakei boje toczyli np. Władimir z Lennoxem Lewisem. Kliczkom nic nie brakuje, idealne warunki, siła i szybkość przy której szybki Adamek wydaje sie jak to mówi Andrzej Kostyra "wolny jak kechup"

K knyss
0 / 4

Dziękujemy, dziękujemy, brawo za walkę, ale ewidentnie źle rozpracował to taktycznie. Takiego chłopa jak Kliczko z takim zasięgiem ramion nie da się zaskoczyć próbując go trafić w twarz. Jeśli już dostawał to ledwo, ledwo i na Ukraińcu nie robiło to wrażenia. Trzeba było próbować dostać się pod łapy, wtedy Adamek miałby szansę. Ale po początku, kiedy zebrał kilka mocniejszych razów od Kliczki, ciężko było mu się ogarnąć i ten plan taktyczny także, toteż bił po prostu, aby bić.

Odpowiedz
PerYx8
+3 / 9

bardzo słaba walka. spodziewałem się czegoś lepszego... ehh nasz boks robi się jak nasza piłka nożna :D

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 September 2011 2011 11:11

Odpowiedz
rightstuff1
0 / 2

ja mialem ciezko dzien i nie udalo mi sie dotrwac do nokautu

Odpowiedz
I Izabela29073
+9 / 13

za taką kasę , to ja też mogę walczyć...
i zapewne obudzi się we mnie dusza wojownika ;)

Odpowiedz
R raphaello91
+5 / 7

haha ja tam podczas tego pojedynku nie zauwazylem serca do walki ani duszy wojownika, adamek byl obijany, 0 agresji z jego stron, kliczko juz nizej rak chyba nie mogl opuscic

Odpowiedz
kazelot
+3 / 5

znaczy nie no - wielki szacun dla niego - bo zarobić w jeden wieczór 10mln to wielkie osiagniecie i na pewno nikt nie ma prawa go krytykowac - ja raczej krytykowalbym ludzi ktorzy sie tym podniecaja - bo sorry, ale wczoraj WALKI NIE BYŁO, kliczko staral sie dotrwac do 10rundy nie nokautując go, a adamek nawet nie próbował udawać że podejmie walke... w momencie konca walki, kliczko miał tentno niższe niż po rozgrzewce przed nią

Odpowiedz
D donkamilioo
+5 / 11

a wiecie co jest największą przegraną?
Największą przegraną jest Polska i głupota polaków, że płacili 40zł za możliwość obejrzenia tej walki...zastanówmy się logicznie: walczył polak, W POLSCE, a my musieliśmy płacić żeby to obejrzeć mimo iż w większość krajów na świecie było to za darmo. Normalni ludzie myślący powinni zbojkotować Polsat itp, ale nie...oni jak tępe barany zapłacili Polsatowi...tylko polacy mogą być tak głupim narodem.
A Adamek? wielki mi patriota, za taką akcję z tymi 40zł za jego walkę to powinien powiedzieć, że nie walczy, a przynajmniej jakoś się do tego publicznie odnieść. A on tylko napędzał tą machinę wyzysku, bo sam z tego miał kasę.

Odpowiedz
K Kapec241
+1 / 1

Tak dużo osób wpłaciło? Mi się wydawało, że około 90% oglądała walkę albo na RTL albo w internecie.

barmii777
+2 / 2

Za 10 mln złotych które dostał za samo wyjście na ring to ja też mógłbym mieć sklepaną mordę ; D

Odpowiedz
J joemonstertolipa
+1 / 5

Taki dowcip mi się przypomniał: Wyborca: Panie Tusk, dlaczego w tym kraju ciągle jest tak źle? Tusk: Jak to źle, a nie widzi pan tych wszystkich dróg i mostów? Nie widzi pan nowych miejsc pracy? Nie widzi pan rozwijającej się gospodarki? Nie widzi pan wiodącej roli Polski w UE?. Wyborca: Nie. Tusk: To niech pan poogląda TVN!

Odpowiedz
C CornyMurzin
+2 / 2

Sosnowski walczył dużo lepiej :P | Kliczko nie miał szans... na porażkę :]

Odpowiedz
A abuQ30
0 / 6

Nawet nie wiecie jak bawią mnie komentarze typu : "Za 10 milionów to ja bym sam walczył". Niestety nikt nie da wam takiej walki bo jesteście tylko internetowymi spinaczami którzy zesrali by się na face to face z Adamkiem, nie mówiąc już o Klitschko. Ukrainiec okazał się lepszy, wygrała siła i doświadczenie, Adamek atakował, jednak rzadko kiedy trafiał. Ta walka była dla mnie o wiele ciekawsza niż Władimir vs Haye gdzie oboje przyjęli w całej walce tyle ciosów, ile padło w samej 1 rundzie we Wrocławiu. A jak wam szkoda tych 40 zł za ppv(które nie było pomysłem Adamka), które mogliście wydać na 5 gb pornoli w HD i jechać cały miesiąc to wyżalajcie się dalej na tym serwisie bo ja tu wpadłem tylko zostawić 1 komentarz i nie będę skazany czytać tych wypocin ludzi którzy gówno o boksie wiedzą. Szacunek dla Adamka i jeszcze większy dla Mistrza Vita.

Odpowiedz
M magik3211
+1 / 3

Ja myślę że Adamka stać było na więcej... cały czas uciekał zamiast napie***ać gdzie popadnie (tak jak np. Tyson). Przecież Kliczko nawet nie trzymał gardy przez połowę tej walki...

Odpowiedz
C czternastek
-5 / 7

Dla mnie jest mistrzem chociażby po tym co powiedział po walce. "Przegrałem bo bylem gorszy/słabszy". Nie tłumaczył się jak większość sportowców: "przegrałem bo rozwiązał mi się but" albo "podczas rozbiegu wiatr potargał mi włosy". Prawdziwy sportowiec stwierdza fakty i bierze się ostro do dalszej pracy. Brawo Tomek! Jesteśmy z Tobą!
Podpisali Prawdziwi Fani

Odpowiedz
Puzonek
-3 / 9

Liczy się to,że nie pad na deski,mało komu się to zdarza.
Dziękujemy Tomek !

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 11 September 2011 2011 12:26

Odpowiedz
P paks91
+4 / 8

prawda jest taka ze trzymal garde i nie potrafil nic zrobic a wy robicie z niego wielkiego wojownika

Odpowiedz
D darex99
+4 / 10

Zarobił 10 mln, nie pokazał absolutnie nic, Klitshko był taki pewny swego ze 1/2 walki miał odsłoniętą twarz, dodatkowo zgoda Adamka aby ludzie płacili 40 zł, aby jeszcze więcej kieszenie ponabijać jest dla mnie żałosne, Wojownika wczoraj żadnego nie widziałem, widziałem boksera, który nawet przez 2 sekundy nie miał szans na wygraną!

Odpowiedz
Hayami
+5 / 7

widać było, że się nim bawił. Ale spójrzcie też na to jaka była różnica w wzroście i Adamek ile krótsze ręce ma. Żeby mu doskoczyć do twarzy to musiałby się namęczyć. Dobrze, że nie było nokautu w pierwszej rundzie. Szkoda tylko, że Klitschko czy jak mu tam wgl się Adamkiem nie przejął i bawił się nim

Odpowiedz
G Gwardzista
+2 / 2

Nic sie nie stało, nic sie nie stało.
Jaką walke oglądaliście? Adamek nie zrobił nic. A właściwie to przyjmował ciosy. Kliczko jak by chcial to skończyłby walkę po 3-4 rundach. Jak Haye przegrał to na nim psy wieszaliście że nic nie pokazał, a jak Tomek zawalczył dużo gorzej to piszecie że brawo za serce do walki. Myślcie i bądźcie objektywni

Odpowiedz
B Brono
-3 / 5

Skończyło się kozaczenie i cwaniakowanie po ustawionej walce z Gołotą (Andrzej by go rozje*bał) i kilku niby walkach z jakimiś pionkami.

Odpowiedz
olivard
-1 / 1

Szanowny panie Brono - a gdzie masz dowody że walka z Gołotą była ustawiona? Ja bym powiedział że Gołota się wypalił i tyle - to tak jak z rzutem kością - dajmy na to na 1-2 Gracz wygrywa a na 3-6 Przegrywa - Gdy gracz wygra pomimo mniejszych szans nie należy od razu mu zarzucać że kość jest trefna bo udało mu się dobrze rzucić.

B Brono
-1 / 3

Przyjrzyj się tej walce. Gołota walczył bez gardy i prawie w ogóle nie atakował. Na początku kilka razy ośmieszył Adamka unikami (tamten machał łapami jak dziecko z ADHD nie mogąc trafić nawet raz) a potem po prostu dał się pokonać. Gołota był, jest i będzie wielki. Adamka nie lubię dlatego, że po to by go wypromować zrobili z Gołoty - legendy polskiego boksu, leszcza. Tu nie chodziło o sport, to była zwykła gra marketingowa. Prawda jest taka, że Adamek nigdy nie osiągnie nawet 1/10 tego co osiągnął Gołota.

olivard
-1 / 1

No owszem całe te walki Gołoty wyglądają jak ustawione to tu się zgodzę, ale nadal to jest tylko wygląd - jakby było zdjęcie/film czy coś tym podobnego pokazujące jak Gołota dostaje ekstra kasę za to że ma przegrać to wtedy był dowód a tak można stwierdzić że Gołota dał D***

gosciugosciagosciem
0 / 6

Dzięki tomek za walkę :)
Podziwiam go mimo tego że przegrał i gratuluje odwagi.
Chociaż bardzo zawiedli mnie polscy kibice bo zamiast bić brawo klitsche to buczeli co było bardzo nie przyjemne nawet dla mnie powinni być wdzięczni ze on go nie chciał na siłe położyć na deski tylko dał mu szanse i że wgl nic mu się nie stało. POLACY NIE POTRAFIĄ POGODZIĆ SIĘ Z TYM ŻE KTOŚ JEST LEPSZY I NALEŻY MU TO PRZYZNAĆ. Takie moje zdanie , teraz pewnie dostanę z 400 [-] za to że nie jestem za polakiem, ale nie dlatego to napisałem żeby jakiś komputerowy no life oceniał moje zdanie.
Pozdro :)

Odpowiedz
R Ryuk666
0 / 0

Podziekowania naleza sie wladkowi ze adamek wyszedl w miare bez szwanku ;)

K kinga2706
-2 / 6

Tomek jesteś wielki..!! Jesteśmy z Ciebie dumni !!!! Jesteś wielkim sportowcem....!!!!!!!!!!!!! :))

Odpowiedz
EvilInside
+1 / 1

TY jesteś z niego dumny . Czemu piszesz 'jesteśmy'? Ja wcale nie jestem .

S Shady666
-1 / 1

Pokazał wielkie serce do walki...Niewielu może się tym pochwalić że wyszedł na ring z zamiarem zwycięstwa...więkrzosć bała się już przed walką...Pokazał wielki szacunek do przeciwnika i takim samym szaczunkiem został odbarowany przez Kliczke ;)

Odpowiedz
K kkingaa
-1 / 3

Wielki Szacunek Dla Niego . Z całego Serca Go Podziwiam. . .

Odpowiedz
G Gruby9622
+1 / 1

jak dla mnie jest to bardziej motywator a nie demotywator...

Odpowiedz
Qatroo
-2 / 4

Podziękuj również Grzegorzowi Rasiakowi - on również ma serce do walki

Odpowiedz
M maupa23
-2 / 2

W przeciwieństwie do innych Adamek pokazał honor i charakter. Inni po przyjęciu tylu ciosów już po dwóch rundach by nie wytrzymali. Brawo, dzięki za emocje i powodzenia w przyszłości.

Odpowiedz
M Martuska1996
-1 / 1

Bo Adamek miał za krótkie ręce. Nie mógł go dosięgnąć. ;DD
Ale godne podziwu jest to, iż ledwo się trzymał na nogach, ale nie poddał się.
Dziękujemy za wolę walki! ;)

Odpowiedz
Pucca69
0 / 0

Moim zdaniem i tak mu świetnie poszło. Kliczko jest od niego o wiele wyższy i ma dłuższe ręce. Adamek chcąc go uderzyć w twarz musiał się do niego zbliżyć co Kliczko wykorzystywał do ataku. To i tak sukces że wytrzymał 10 rund. ;))

Odpowiedz
BurbonPL
-1 / 1

Ale fakt faktem, serce do walki ma, ale nic nie pokazał w tej walce. W ogóle oglądając to wydawał mi się nie obecny na ringu..miał przecież wiele sytuacji w których wszedł pod gardę Kliczki i mógł bić..ale tego nie robił..podobnie Kliczko mógł go znokautować dosyć szybko a tego nie zrobił.strasznie mi się nie podobała ta walka

Odpowiedz
S spartanaqa
+1 / 3

Najbardziej wstyd to mi było niektórych kibiców na stadionie - zachowali się jak buraki wygwizdując Kliczkę kiedy tylko była okazja.


Co do Adamka - ja nadal uważam że to świetny bokser, dzielnie walczył, Kliczko nie jest po prostu przeciwnikiem dla niego. Tomek nie miał dużych szans w walce z takim olbrzymem.

Odpowiedz
Physicist
-1 / 5

Na prawde? to po co sie pchał do tej kategorii oraz po co tak wysoko mierzył celując w Kliczkę? Zaraz mnie dzieci zminusują za brak wsparcia dla rodaka, ale ja mówie co myślę/jak jest...

B Balicus
0 / 2

J.ebać sezonowych frajerów którzy zmieniają swoje zdanie po 1 walce a nie po całym dorobku. Adamek jesteś, i pozostaniesz WIELKI !

Odpowiedz
K kuakrzys
+1 / 3

Nie ma za co dziękować. Kliczko bawił się Adamkiem i robił z nim co chciał. Wynik był wiadomy już w momencie ogłoszenia walki pomiędzy nimi. Można było tylko zakładać ile rund da Kliczko Adamkowi na pokazanie się.

Odpowiedz
Qatroo
0 / 0

Ja gdy mam sparing z cieniasem to też bawię się z nim. A to dopracowuję zwarcie, z innym staram się ćwiczyć dystans, innym razem jakąś kombinację... ITD Ale gdy trafia mi się lepszy przeciwnik to już nie ma zabawy tylko daję z siebie maxa.

Physicist
0 / 4

No fajnie, serce do walki, zapał, ale ja czekam na umiejętności a nie zapał/serce, poza tym sercem czy zapałem on nigdy z Kliczką nie wygra!

Odpowiedz
M Mlodabida
-1 / 1

Domyślam się, że teraz niektóre osoby będą narzekać, że cała poczekalnia zalana jest demotami o sobotniej walce, ale mnie to bardzo cieszy i wzrusza, że tak wiele osób trzymało za niego kciuki i, że dużo demotywatorów jest o tym, że się nie poddawał, miał wolę walki i POLSKIEGO, sportowego ducha.

Odpowiedz
mirek313
+2 / 4

Znakomity bokser, który potrafi się zachować na ringu (mógł zakończyć walkę już w II rundzie, ale tego nie zrobił) - to można powiedzieć o Kliczko... A Adamek.. Ehhh... no cóż... nie zapomnę mu nigdy zachowania z walki z Andrzejem Gołotą...

Odpowiedz
Qatroo
+1 / 1

Zgadza się. Andrzej wyłączył telewizor, podniósł się z fotela, zdjął kapcie, przebrał się w strój bokserski i poszedł walczyć z Adamkiem.

I teraz Adamek szczyci się tym, jakim to nie jest bokserem - bo weterana pokonał. Brawo Adamek. Zuch chłopak.
Mam nadzieję że sarkazm tej sytuacji nie ja jeden odczytałem.

Wiktorija
-1 / 1

Wie ktoś co to za piosenka? Byłabym niezmiernie wdzięczna za tytuł i wykonawcę! W teledysku były dwie sceny. Na jednej dziewczyny, na drugiej chłopacy śpiewali. Tak jakby ze sobą konkurowali. Ale na końcu te sceny się złączają i śpiewają razem.

Odpowiedz
czoko188
-3 / 5

dla tego demotywatora się zalogowałam, Adamek ma serce do boksu

Odpowiedz
L LoveLass
+1 / 1

ekhem...Adamek miął jakiej 80 cioso a Kliczko ponad 200...

Odpowiedz
T taft79
-1 / 5

To dopiero druga porażka Tomka z przeciwnikiem który swoją ostatnią walke skonczyl w peirwszej rundzie ze zlotym medalistą olimpijskim!
Adamek jest wspaniałym bokserem ale waga cieżka to może byc bardzo ciezkie wyzwanie

Odpowiedz
T taft79
+1 / 1

Grigorijxx gówniarzu do kogo ty to piszesz?
Masz kulture jak przeciętny żul spod sklepu...

Trenowałem boks prawie 6 lat codziennie czytam artykuły śledze walki twoja wiedza o boksie w porównaniu do mojej jest jak wiedza przedszkolaka do profesora...

Kliczko by go zniszczyl wpierwszej rundzie?
A czy ja o gdziekolwiek pisałem...

Czy twoja wypowiedz ma wogole cos wspolnego z moją?

Adamek jest z kategorii cruser(naturalnie)..Kliczko to ciężka, ale do boksu kiedyś chcieli wprowadzic kategorie super ciężką(naturalna dla kliczki)..obydwoje mieli świetne umiejętności... lecz to była walka Dawida z Goliatem... niestety waga ciężka schodzi na psy nie ma już.. Muhammada Alego,Foremana,Holmesa,Tysona,Lewisa, wiele by wymieniac

S spyd33
0 / 0

taft79 to ze walczyl Dawid z goliatem to wiadomo, tylko o ile sie nie myle to dawid goliata ubił (sprytem). Brawo za odwagę, ale nic więcej ... kliczko go mogl znokautowac w 1 rundzie. a teksty typu "trenowałem boks 6 lat" to dopiero gówniarstwo i przechwałki takie samo ze niby jak ktos ma studia to sie rowna ze jest inteligenty

Qatroo
0 / 0

Równie dobrze ja mogę się wypowiedzieć - skoro Ty jesteś profesorem to ja będę doktorem gdyż znam wiele osób z środowiska bokserskiego. A moje zdanie jest takie że Adamek to ta sama połka co Najman i Saleta. Większy showman nić bokser i tyle...

T taft79
0 / 0

Qatroo Adamek i Najman to to samo..? tutaj mnie dobiłes... chyba nie mamy o czym rozmawiac...

spyd33.. zadne przechwalki tylko chcialem tym podkreslic ze boksem bardzo sie interesuje...nie wiem czemu ale duzo komentujacych ma postac zwyklego trolla internetowego... kompletnego buraka... no coz cechy wiekszosci polakow nie zmienisz

Qatroo
0 / 0

Taft79 Cała wyżej wymieniona trójka ma bardzo podobne osiągnięcia.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 September 2011 2011 14:37

T taft79
0 / 0

Takie same osiągniecię, czy ty masz pojęcie o czym mówisz?
Ja osiągniecia ma Najman w porownaniu do Tomka?
Jakie pasy zdobył?Kogo pokonał?Jaki ma poziom?
O Salecie nie mówmy po był w KB a po drugie bez nerki nie mógł dalej walczyc wiec nie wiadomo co by osiągnął.

P Poul12
+1 / 1

Dobrze, że RTL nie zakodowali, oczywiście w Polsce takie coś było by nie do pomyślenia! Walka średnia moim zdaniem, chociaż kibicowałem Adamkowi z całych sił, byłem przekonany o wyższości Kliczko. Adamek miał bardzo "daleko" do twarzy Witalija, i prawdopodobnie dlatego poniósł porażkę, do tego Kliczko trochę nie ładnie walczy, gardy praktycznie wcale nie trzymał, trzymał tylko to swoje długie łapsko aby Adamka trzymać na dystans, a nasz choć szybszy, rzucał się tylko na korpus. Dlatego walka była średnia.

Odpowiedz
Q qbas665
0 / 0

dusza wojownika to takie rekawice dla heaviego w tfie

Odpowiedz
S Spoksik16
0 / 0

I ciało worka treningowego. Za to ze nie bylo walki w polsacie -....

Odpowiedz
olivard
0 / 0

No cóż ale za to można powiedzieć że my lubimy komentować takie rzeczy - w końcu jako biedacy mamy okazję ponaigrywać się z milionerów.
A to, że Adamek przegrał to trudno - to jeszcze przecie nie Game Over, a walka się nie toczyła na śmierć i życie więc Adamek nadal może pokazać coś w przyszłości - a co przyszłość przyniesie - zobaczymy.

Odpowiedz
L lostek815
+1 / 3

Zaczyna się fala demotów o jakimś Adamku. GÓWNO MNIE ON OBCHODZI! Boks to jeden z głupszych sportów jakie znam. Walenie się po mordzie, tracenie zębów, podbijanie sobie oczów... żałosne jak cholera.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 September 2011 2011 22:50

Odpowiedz
EvilInside
0 / 0

yyyy . za co Ty mu chcesz dziękować ? za to że rzucił się z motyką na księżyc ? wszystko było by ok, gdyby nie te jego ogromne EGO i kipiąca pewność siebie . Kliczko pokazał klasę . Co prawda, walka nie była jakaś oszałamiająca, ale wiadomo kto kim jest . Myślę, że Adamkowi na dobre wyjdzie ta przegrana, może trochę spokornieje i w końcu przejrzy na oczy .

I na ch*j mu ta amerykańska flaga ?!

Odpowiedz
P piter3xd
0 / 0

i za to że dostał 10 milionów za stawienie się na ringu, dziękujemy!

Odpowiedz
S sexorcist
+1 / 1

Nie rozumiem komentarzy typu "wygrał z Gołotą i myślal ze może wszystko" , Adamek jeszcze przed walką z gołotą mówił że jego celem jest walka o mistrzowstwo , czyli z którymś z Kliczków , więc bez sensu jest gadanie że rozwalenie kilku słabszych spowodowało że poczuł się zbyt pewnie...
A i to gadanie o tym że zrobił to dla pieniędzy ,przecież sam mówił że przechodzi do wagi ciężkiej głównie dla pieniędzy bo w cruser mało zarabiał , więc nie rozumiem zdziwienia niektórych...
Co do samej walki , no niestety było widać że Kliczko mógł dużo wcześniej skończyć tą walke , jednak ze względu na ppv wolał dać "show" aby nikt nie miał pretensji , tak więc gadanie o tym "Sercu do walki" jest według mnie bez sensu ,przynajmniej jeśli chodzi o tą walkę.
No i zawiodłem sie na Adamku , tak długo dążył do tej walki i nie wymyślił żadnego sposobu żeby zadać chociaż jeden mocny cios , nie dość że Kliczko miał przewage zasięgu , siły ciosu to i szybkością nie odstawiał od przecież dużo lżejszego i niższego Adamka...
Mimo tego wszystkiego i tak bym oglądnął jeszcze walke Adamka z np. Sosnowskim :>

Odpowiedz
S savages
-2 / 2

Zapraszam wszystkich na jedyny server ffa w Counter strike 1.6 w Polsce na oryginalnych pluginach
IP Serwera FFA: 91.204.161.55:27060

Odpowiedz
1 19mario62
+1 / 1

wg mnie Adamek nie pokazal nic szczegolnego ,ludzie probuja zrobic z niego nie wiadomo kogo , sosnowski tez walczyl z kliczkiem i co jemu nie dziekujemy za ducha walki ? robicie z Adamka niewiadomo kogo

Odpowiedz
sadness1111
-3 / 3

Zamiast tak najeżdżać na Adamka to sami wejdźcie na ring. A tak poza tym to dla niego 100% respect :D

Odpowiedz
Z zielony24
-1 / 1

Błagam was ludzie po tej walce prysnął mit wielkiego wojownika Tomka Adamka....w tej walce nie pokazał nic...po za odpornością na ciosy za to naprawdę czapki z głów, ale nie było widać żadnego serca...nie zaryzykował ani razu

Odpowiedz
M mindart21
0 / 2

Co w tym demotywatorze jest takiego zajebistego?? On nie demotywuje a nawet nie motywuje, wykorzystales moment po walce gdzie mnostwo ludzi oglada boks i lubi ta postac, masowo wjechales na emocje i tyle haha ale plus za spryt

Odpowiedz
H hasbro
0 / 2

w boksie nie ma remisów , przedwczoraj po prostu nasz góral nie byl dostatecznie przygotowany a zwlaszcza psychicznie bo widac bylo ze nie jest pewnych swoich ciosow i ze w ogole jest w stanie wygrac .

Odpowiedz
WilczeOko
0 / 6

Kliczko obalił się sam. Adamka trzeba było obalać siłą.. :D

Odpowiedz
D Demonaz
+1 / 3

Za 36mln tez bym pokazał serce i dusze wojownika do walki :P

Odpowiedz
L Lisustar
-2 / 2

tylko czy wytrzymałbyś 10 rund przy tak morderczych ciosach... z całym szacunkiem ale wątpię.

N ninu95
0 / 2

daremny demot w d.upie mam czy on wygrał z sercem do walki i popieram demonaza bo za kase to on nawet ze stadem koni by walczył.

Odpowiedz
P piotr6671
-1 / 1

Ludzie!

On nie walczył bo był "wojownikiem"..

Tylko k**a zaproponowali mu 2 miliony to kto by się nie zgodził bez względu na to czy wygrały czy nie.

Odpowiedz
C cezarox
0 / 0

dobrze że w boksie jest jeszcze ktoś taki komu mozna obić morde

Odpowiedz
E emo0
0 / 2

Ludzie czy Wy na prawdę jesteście tak ślepi i głupi ?? Przecież Adamek to zwykły frajer który dla kasy zrobi wszystko. Uważa się za wielkiego patriotę a jest zwykłym chciwym chamem. Przecież w głównej mierze to on i jego prawnicy walczyli o to żeby jego "rodacy" nie mogli obejrzeć walki za darmo, chciał zedrzeć ze "swoich rodaków" żeby tylko jak najwięcej zarobić. Adamek to taki typowy dwulicowiec.

Odpowiedz
B bartus18182
+1 / 1

Myślisz, że jak mdlał na ringu, ale wstawał by walczyć to też dla kasy? Nie, dlatego żeby pokazać że jest dobry. A to on ci mówił? że w dużej mierze on się przyczynił? żałosny jesteś :)

Odpowiedz
pat4531
0 / 0

wielki + DLA TOMKA wielki szacunek mistrzu Jesteś najlepszy

Odpowiedz