Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
2124 2712
-

Zobacz także:


ForbiddenSoul
+69 / 125

W dodatku biały człowiek jest dyskryminowany, ludzie, którzy nie są muzułmanami są prześladowani, a posiadanie swojego zdania to przestępstwo. Miejmy nadzieję, że nie będą to przyszłe słowa Europy.

Odpowiedz
K Kokoju
+13 / 39

Raczej nigdy tak nie będzie ;). Hetero bez homo przetrwa, ale homo bez hetero - nigdy. Nie będą mieli jak mieć dzieci (w końcu nie będą brać ich ciągle z domów dziecka). Nie-muzułmanie prześladowani? To też niemożliwe. Prędzej nikt nie będzie wierzył w Boga, niż każdy w tego samego pod tą samą postacią. Posiadanie własnego zdania to przestępstwo? To nigdzie nie jest przestępstwem - przestępstwem raczej by było WYRAŻANIE własnego zdania. To akurat jest dość możliwe, ale i tak prędzej czy później zaczęłyby powstawać "ruchy oporu".

G grzess1996
+2 / 28

Tylko jest jeden problem, jeżeli heteroseksualiści byli by prześladowani to ze strachu rodziłoby się coraz mniej dzieci, co by doprowadziło do wyginięcia ludzkości. Chyba, że homo nauczą się rozmnażać bezpłciowo- wtedy zacznie się problem :)

Inkwizytor
+22 / 40

Oczywiście, że jest to możliwe. Załóżmy np., że wszystkie dzieci będą się rodzić in vitro, pary heteroseksualne do oddania genów dobierane byłyby eugenicznie. W takim wypadku pary heteroseksualne przestały być niezbędne do utrzymania gatunku i straciły by swoją nadrzędną wartość.

Frogy07
+20 / 50

Problem jest taki że jak podasz komuś dłoń to Ci upier**oli całą rękę. Dajesz im ciągle jakieś przywileje a oni ciągle chcą więcej. Najpierw śluby, potem dzieci adoptować a teraz co kurde? Może jeszcze będą się dopominać o jakieś dofinansowania z rządu dla par homoseksualnych?!

ForbiddenSoul
+12 / 58

Prawda jest taka, że Ci, którzy najwięcej szczekali o tolerancji będą najgłośniej krzyczeć gdy obudzą
się w pełni muzułmańskim kraju, w którym homoseksualiści i imigranci mają większe prawa niż normalny,
heteroseksualny człowiek, prawowity mieszkaniec Europy. A szczekajcie sobie dalej, że skąd w nas tyle jadu
i nienawiści, mówcie sobie, że żyjecie w ciemnogrodzie. Prawda jest taka, że jeśli nadal będziemy
tolerowali wszystko i wszystkich dla chorej poprawności politycznej, to na dwudziestu mieszkańców naszego
kraju będzie przypadał jeden Polak. Spójrzmy na to, co dzieje się np. we Francji, Holandii czy Niemczech. Multikulti, nie społeczeństwo.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 October 2011 2011 21:13

kaktuska
+9 / 35

ForbidennSoul : w pełni popieram Twoje zdanie

ForbiddenSoul
+16 / 28

@Yetiq a czy ja powiedziałem, że są najlepsi? Nie powiedziałem, że biały katolik to najlepsza rasa(bo sam katolikiem nie jestem i nie wierzę w te brednie kościoła), chodzi mi tylko o to, że jeśli nie powstrzymamy tej fali imigrantów do Europy to tutaj zginiemy, zginie nasza kultura, zginie nasza rasa. I może gadam trochę jak ten pomyleniec Adolf Hitler, ale taka jest prawda. I nie mam zamiaru gnoić żadnego żyda czy czarnoskórego, jeśli tylko on nie gnoi mnie i żyje w swoim kraju, a przynajmniej nie żyje na zasiłku, jak większość tych leniwych sukinsynów.

nwn9
+13 / 27

Cywilizacja łacińska, cywilizacja białego człowieka umiera. Na jej gruzach tańczyć będą muzułmanie, homosie i Azjaci - dawno już minął czas, kiedy Europa była centrum świata i motorem postępu. Dzisiaj to tylko czerwona dzicz, pogrążona w otchłani socyalizmu, która powoli wymiera. Tylko jaka cywilizacja przyjdzie po naszej?

RedFF
+16 / 20

@Darling69 po prostu nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Teraz są czasy, że to biali są dyskryminowani, a czarnym to strach czegoś odmówić, bo jest się przez idiotów nazywanym rasistą.

GinnyGun
+9 / 11

Spoko, do 2199 maszyny z matrixa wszystko rozwalą.

JohnTaylor
-2 / 34

homofobia to mit, a homosiów powinno się leczyć - każde zboczenie jest uleczalne.

G GabrielDSqerte
-4 / 18

@rysmarys - Skąd u ludzi tyle nienawiści? Dziwisz się, przecież to chrześcijanie. U nich to normalne, nawet ich Bóg namawia do nienawiści.

G GabrielDSqerte
-2 / 14

Na poważnie: Ludzie nie znajdują jedności z Bogami, stąd ta nienawiść. Bo chrześcijaństwo jest wiarą stworzoną przez ludzi, założoną, nienaturalną. Bogowie do niektórych z ludzi przemawiają i przez chrześcijaństwo, ale to są ludzie nieliczni. Wiara która wszystkich prowadzi do Bogów, Prawdziwa Wiara, Wiara Przodków daleka jest nienawistnemu chrześcijaństwu, którego czas na szczęście kończy swój upadek.

JohnnyReb
+2 / 16

@Darling69: Czym różni się wartośc białego od czarnego - osobiście uważam że im
człowiek
inteligentniejszy tym bardziej wartościowy, a murzyni mają statystycznie niższe IQ niż
biali.
Czym różni
się wartośc chrześcijanina od muzułmanina - chrześcijanie nie zabijają innych tylko
dlatego że wyznają
inną wiarę lub dlatego że ktoś nie uznaje kilku przywódców religijnych (zaraz mi tu
ktoś wyjedzie z
krucjatami i inkwizycją, to było setki la temu i od tego czasu chrześcijaństwo uznało
swoje błędy,
pokajało się i już ich nie powiela, natomiast muzułmanie jak zabijali tysiąc lat temu, tak
zabijają i
dzisiaj).
CZym różni się wartośc hetero- od homoseksualisty: homoseksualiści w
przeciwieństwie do
heteroseksualistów nie są w stanie spełnic podstawowego zadania każdego żywego
organizmu na Ziemi -
przedłużenia gatunku.
BTW Ja też się bardzo że nie mieszkasz już w Polsce, wszyscy
o takich poglądach powinni pójśc w twoje ślady i wyjachac na Zachód, gdzie mogą do woli wprowadzac w
życie swoje lewackie, oderwane od rzeczywistości teorie.

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 17 October 2011 2011 14:21

MagisterMinister
+8 / 10

Głównym problemem tolerancji jest to, że zawsze prowadzi do dyskryminacji jednej ze stron. Popatrzcie na poprawność polityczną: równouprawnienie płci - stworzenie lepszych warunków dla kobiet = dyskryminacja mężczyzn, w niektórych krajach czarni i obcokrajowcy mają większe prawa niż biali !

glowa244
+6 / 12

Za jakieś 5-10 lat najbardziej uprzywilejowaną grupą społeczną będzie leworęczny, czarnoskóry pedał pochodzący z Izraela (żyd), noszący nazistowskie ubiory i posiadający kuchenkę indukcyjną...

ForbiddenSoul
+3 / 9

No to w imię chorej tolerancji zacznijmy sprowadzać tutaj czarnoskórych, żydów i muzułmanów, w imię
tolerancji zlegalizujmy "lekkie narkotyki", pozwólmy brać śluby homoseksualistom. I tak w imię tolerancji
zniszczmy nasze rodzime wartości i kraj.
Ktoś tutaj wspomniał o stereotypach- one przecież nie biorą się
znikąd. Prawda jest taka, że większość czarnoskórych to lenie, a gdy każesz im się brać do roboty,
posądzają o rasizm. Żydzi- chytrzy, gruboskórni, mają tendencję do chęci rządzenia całym światem z
Izraela, ale mimo to jakoś sobie radzą, w przeciwieństwie do czarnoskórych. Muzułmanie wcale lepsi nie
są, wprowadzając swoją chorą religię do Europy chcą zniszczyć nasze wartości, zastępując je swoimi.
Gdybyśmy dali im(czarnoskórym) Europę, z pewnością by ją
zniszczyli. Zauważcie, o Japończykach,nic nie mówię, to ludzie honorowi i
pracowici, którym zależy na losie swojego kraju. Dlatego Japonia stała się potęgą. Nie mam zamiaru
czepiać się kogoś, kto stara się pracować, a nie opieprza się z piwem w ręku, ledwo żyjąc na zasiłku
krzycząc, że wszędzie rasizm.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 17 October 2011 2011 18:52

P PaWcIoZSZ
0 / 0

i tak umrzesz i nie dożyjesz tego :D

P pekaok
0 / 4

Taaa... w filmie zapomnieli jeszcze wspomnieć o tym, że biali są ostatnią ostoją inteligencji i aby
przeciwdziałać temu co pokazuje film powinno się przywrócić niewolnictwo i wprowadzić apartheid w
Europie... Ten film ma straszyć przyszłością, a mnie przeraża jednak teraźniejszość i sam fakt jego
powstania. Moja wizja jest taka, że kultury mieszające się i przenikające wzajemnie będą rosły w
siłę, ponad ksenofobiczne i chorobliwie tradycjonalne państewka (mam na myśli rozwój kulturalny).

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 October 2011 2011 10:36

pandoro
+3 / 19

a z Zachodniej Europy uciekają do Polski gdzie nie ma jeszcze przymusowych obozow pracy dla heteroseksualnych ;p

Odpowiedz
C CzlowiekMalpa
+4 / 10

A ekolodzy zabijąja ludzi którzy wg ich obliczeń już dawno powinni nieżyć...

Odpowiedz
C cyna
+9 / 45

Tu się nie ma z czego śmiać. Patrząc na to jak homoseksualiści nam wmawiają, że to z nami, hetero, jest coś nie tak, to rzeczywiście chyba czas zacząć bać się o przyszłość ludzkości...
:)

Odpowiedz
Cthulhu1
+8 / 20

Czy aby Breivik nie snuł teorii o zalewie Europy przez islam do roku 2083??? Nic, nic... tak mi się tylko przypadkowo skojarzyło...

Odpowiedz
Cthulhu1
+2 / 6

WTF? Nie ogarniasz ironii?? Zero zrozumienia jej? To była geniuszu ironia! Porównałem ten syfiasty demot do
wypocin tego psychola norweskiego. Zrównałem jego poziom, jego poglądy do poglądów tego świra.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 October 2011 2011 12:57

Damet77
+2 / 20

problem w tym, że taka zmiana doprowadziłaby do wyginięcia ludzkości.

RedFF
+6 / 20

Brak ci mózgu. Bezmyślna tolerancja jest groźna.

klyku5
+6 / 18

Otóż Gutek prawda niestety jest taka, że homoseksualizm w 99% przypadków jest możliwy do wyleczenia
podobnie zresztą jak głupota, ale jest to dostępne tylko dla tych, którzy chcą zostać wyleczeni.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 17 October 2011 2011 7:58

B backincontrol
-4 / 6

@klyku5: jakaś mania z tymi wyssanymi z palca danymi? Poczytałbyś trochę na ten temat, a nie bezmyślnie
szerzysz niewiedzę swoją demagogią. Innymi słowy: ŹRÓDŁO PROSZĘ.

klyku5
0 / 2

Czy to aż takie trudne by wejść np. na youtuba i wpisać
"homoseksualizm"?

http://www.youtube.com/watch?v=TDZp10YsBac


Masz ten link i się ciesz...pierwszy lepszy film.
Widziałem lepsze dokumentalne ale ten wystarczy.

Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 19 October 2011 2011 0:56

B backincontrol
0 / 0

@klyku5, pytałem o poważne źródło, a nie freudowskie rewelacje profesora z Youtube.

C CzeskiFilmDwa
+7 / 17

Prawdaż demot przesadzony - celowo - ale to co serwują nam organizacje walczące o prawa człowieka (1% społeczeństwa najwyżej, + feminazistki od skrobanek) przechodzi ludzkie pojecie - a Izrael uprawia kolonizacje pod ich nosem. Cóż, XXI wiek. Nie jesteś tęczowy, czarny - to mają Cię gdzieś. Polecam posłuchać dr. Davida Duke'a: ,,Gwałty Rzeczywistość Ameryki i Europy" a szczególnie polecam: ,,37 000 Białych kobiet zgwałconych w 2005r. - David Duke"

Odpowiedz
P pekaok
+1 / 3

Aha. A mnie napadło w parku z nożem dwóch białych. Moja koleżanka też została napadnięta przez
białego w biały (sic!) dzień w Krakowie. Także statystycznie z moich polskich doświadczeń 100% złych
ludzi to biali, łącznie z Tobą. Dziś jeszcze wierzy się, że idea holocaustu umarła, ale jak widzę ludzi takich jak ty to obawiam się, że ona jeszcze wróci :/

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 17 October 2011 2011 10:49

Iskierka
+5 / 37

Dziwaczny demot. Daj mu palec, to odgryzie rękę? Homoseksualista to nie rekin tylko człowiek który jak na razie jest dyskryminowany na wielu płaszczyznach. Jeżeli gdzieś szala minimalnie przechyli się na drugą stronę, tak, że mniejszości są faworyzowane, ludzie, którzy walczą o równość będą dalej walczyć o równość. I taka jest moja koncepcja: polepszać sytuację tych którzy teraz mają gorzej tak żeby w końcu po wielu bardziej lub mniej udanych decyzjach osiągnąć równość. Widzę, że istnieje też koncepcja: zachowujmy nierówność, bo jak damy im prawa to nas pożrą, zeżrą. Murzynom nie zdejmować kajdan z kolan, bo jak im tylko zejmiemy to nas pozabijają tymi kajdanami. I co? Zdjęliśmy i jakoś nie powybijali. W paru miejscach, po zdjęciu ogromnych odważników waga minimalnie przechyla się na przeciwną stronę, dlatego, że pewne kwestie nie zostały jeszcze dobrze dopracowane, ale nie dlatego, że intencją jest odwrócenie nierówności czy sprawienie, że biali chrześcijańscy mężczyźni hetero będą chodzić w kajdanach i pucować reszcie buty. Pewnie jest kilku egoistów, którzy walczą o swoje dobro - akurat należą do mniejszości i będą walczyć o jak największe przywileje tej mniejszości. Ale większość ludzi zaangażowanych w walkę o równość walczy chyba właśnie o równość. Nie podoba się? To pomyśl, że gdyby nie zmiany społeczne, nie mógłbyś opuszczać swojej wsi i byłbyś praktycznie własnością jakiegoś szlachcica, który mógłby zgwałcić twoją córkę i ujść bezkarnie. Pewnie nie chciałbyś tak żyć, wolałbyś być zrównany do szlachcica, ale żeby ci poniżej mieli otrzymać twoje prawa to już po co.

Odpowiedz
ForbiddenSoul
0 / 12

I sądzisz, że się tym dzieckiem podzielą, tak? ;)

kaktuska
+7 / 11

matio14: 20 lat temu samookaleczenia zdarzały się sporadycznie poza szpitalami psychiatrycznymi - dziś w pewnych kręgach to moda, kiedyś 100 osobowa wieć uznawana była za dużą dziś 50000 miasto nazywane jest małym... kiedyś głód był problemem , dziś pro ana to styl życia.. zachowania człowieka się zmieniają więc niegdy nie mów nigdy

matio14
-1 / 3

@ForbiddenSoul podzielą? A tata i mama hetero dzielą się dzieckiem, czy po prostu wspólnie je wychowują? Tak, są takie przykłady - osobiście znam taką 'parę'. Zdecydowali się na dziecko, bo oboje chcieli być rodzicami, ale zarówno on był w związku homoseksualnym, jak i ona. Nic jednak nie stało na przeszkodzie, by dziecko wychowywać na podobnej zasadzie, co po rozwodzie rodziców.

Dla przykładu jeszcze polecam film: Queer as Folk.

EachOther
+18 / 30

Dobrze, że wtedy będę mógł co najwyżej się w grobie przewracać.

Odpowiedz
arek10933284
0 / 44

Jeżeli Polska się teraz nie obudzi to bedzie ciężko i bez trupów się nie obędzie pamiętajmy co sie działo w Hiszpanii
wszystko przez lewicę czy wy tego nie widzicie ludzie? Dziś w Włoszech profanacja kościoła jutro mordy katolików przez ludzi pokroju Paliktota .

Odpowiedz
Cthulhu1
-5 / 23

1. Franco był zbrodniarzem, odpuść sobie prawicowe gówna i radzę ci się dokształcić.
2. Buahahahah oskarżasz Palikota i lewicę że będzie mordować ludzi... ale czy to nie wy, nacjonaliści wznosicie hasła typu: „Pedały do gazu!”, „Żydzi do Tel Awiwu!” "Żydzi do gazu najlepiej od razu"?
Czy to nie wy, nacjonaliści wykonujecie nazistowskie pozdrowienia? Ot, choćby te dwie kwestie...

Cthulhu1
-2 / 12

Antysemita Roman Dmowski fajny przykład wychwalania nacjonalizmu...
A salut rzymski... a nie aby pięć piw? Hahaha.
Salut rzymski? Weź nie nie rozmieszaj. Nikt i tak w to nie uwierzy.

LukaszW90
-4 / 12

sądząc po avatarze kolega miłośnik tudzież członek neofaszystów z ONR-u?

Trabant601
0 / 2

Przychodzi Hitler do knajpy i mówi:
- Poproszę jedno piwo.

JohnnyReb
+4 / 4

@Cthulu1 Salut rzymski był używany od 1892 do 1942 w USA używano go w czasie przysięgi na flagę,przed wojną był pozdrowieniem olimpijskim w czasie igrzysk, do dzisiaj w Polsce używa się podobnego gestu w czasie przysięgi żołnierskiej. Nie rozumiem dlaczego gest o kilkusetletniej tradycji miałby zostac zakazany tylko dlatego że banda idiotów przywłaszczyła go sobie i używała przez kilkanaście lat. Czy jeśli pedofile zmówią się i wszyscy zaczną jeździc maluchami zakażemy produkcji i eksploatacji tego auta?

ZrobmySobieKupe
+3 / 11

Przerażające, bezrozumna tolerancja jest groźna

Trabant601
-1 / 1

To jest dyskryminajca rodziny. Który rodzic ważniejszy?

D daclaw
+3 / 3

Ty się martw raczej o to, czy w 2189 roku będzie w ogóle istniała Polska. Albo czy będzie jeszcze istniała ziemia i życie na niej. ;)

Odpowiedz
B barttek5
+13 / 27

przy obecnie postępującej degeneracji społeczeństwa może to nastąpić jeszcze szybciej :( Bo wszak trzeba brać przykład z zachodu, tam jest nowoczesność, a wszystkie narodowe wartości - zdeptać, zniszczyć i wyrzec się ich bo to ciemnogród. Ale niech polskie lemingi dalej podążają ścieżką jakże to wartościowych idei zachodnich...a zaprowadzi to kraj do przedstawionej wizji :/

Odpowiedz
A alojzikk
+1 / 1

Jakoś mam wrażenie, że to wszystko już kiedyś było. Wszyscy też wiedzą jaki był koniec.
Też mam nadzieję, że ludzkość się ogarnie.

Odpowiedz
TheBozanna
0 / 14

Powiedz to starożytnym Grekom. Obserwuję, że na tym i innych serwisach nie wypada być miłym, nie przejmować się kto z kim śpi. Wypada natomiast drzeć się: "Katolicy są w POlsce prześladowani, a generał Franco był super ziomem"

Odpowiedz
nibyminipociesznie
+4 / 14

Przesadzone i nie na miejscu. Czy wy na każdym kroku musicie udowadniać, że jesteście lepi? "niby" poza ym. przydałaby wam sie taka lekcja. wtedy zobaczycie tak na prawde co czujemy my i nie tylko ale każdy kto w jakiś sposób odstaje od tej waszej wyimaginowanej "normy"

Odpowiedz
drakulka
-5 / 27

szczerze ch*j mnie obchodzi homo czy hetero. to nietolerancja powinna być wyśmiewana jak średniowieczne
poglądy. tak naprawde pewnie większość ludzi jest bi, niektórzy nie pozwalają sobie tego uświadomić bo
boją sie sobie pozwolić na zakochanie sie w osobie tej samej płci żeby nie być wytykanym. więcej
biseksualistów pewnie żyje z osobą płci przeciwnej bo generalnie większość ludzi chce mieć swoje
biologiczne dzieci. gdyby nie ta sprawa (brak możliwości adopcji przez pary homo) pewnie byłoby dużo
więcej par jednopłciowych. bo tak żeby żyć z drugą osobą na co dzień to obojętne jakiej jest płci,
byle się dogadywać, mieć wspólne zainteresowania itp. przecież pokochać można każdego człowieka :P

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 October 2011 2011 20:27

Odpowiedz
LukaszW90
+3 / 13

Ta... Można też pokochać np. koze i chodzić z nią do łóżka, tylko czy to jest normalne? Albo jak 40
letni facet jest z 13-stką,bo "się kochają", to czy to też jest normalne?
Homoseksualiści mnie nie
przeszkadzają dopóki nie próbują mi wmówić że to co robią jest normalne.Jak ja mam szanować poglądy
kogoś kto nie szanuje moich poglądów (bo jak inaczej nazwać parady równości, gdzie wmawiają mi że to
co robią jest ok? dlaczego to ja mam zmieniać swoje poglądy, a nie oni? dlaczego mniejszość rządzi
większością?)? Jak wiadomo z mechaniki wałek z pierścieniem można razem spasować, ale dwa wałki albo
dwa pierścienie się nie da.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 October 2011 2011 23:22

Damet77
0 / 18

może mi ktoś wytłumaczyć, czym się różni homoseksualizm od pedofilii, czy najpierw ludzie tolerancyjni mnie zminusują ?

Odpowiedz
placek
-4 / 12

tym samym, czym świecenie lampki nocnej od napi...alania laserem po oczach

zazzerpan
+1 / 9

Czy tak trudno jest sprawdzić w encyklopedii definicję jednego i drugiego? :P

kaktuska
+1 / 11

po a - homoseksualizm dotyczy świadomych dorosłych osób, po drugie jest wykluczony od niedawna z listy zaburzeń seksualnych

(mogę napisać jakie są wg biologów jego uwarunkowania, ale wtedy to chyba zostanę zbanowana)

Damet77
-4 / 10

@kaktuska, argument "bo naukowcy tak powiedzieli" niezbyt mnie przekonuje. średniowieczni uczeni próbowali dowieść, że osoby czarnoskóre to nie ludzie. i wszyscy w to wierzyli, mimo, że to nie prawda. dzisiaj ludzie są bardziej tolerancyjni, bo tu nie chodzi o naukę, tylko o tolerancyjność.

kaktuska
-2 / 8

Damet27: nie "bo naukowcy tak powiedzieli" tylko poczytaj jakie funkcje w społecznościach innch gatunków pełnią osobniki homoseksualne ;)

Damet77
-1 / 1

@kaktuska, a jakież to zaszczytne stanowiska mogą piastować homo-orangutany ?

JohnnyReb
-1 / 5

@kaktuska w tym wypadku WHO nie jest żadnym autorytetem, ponieważ skreślenie homoseksualizmu z listy chorób drogą głosowania a jak wiadomo demokracja nie ma zastosowania w nauce. Gdyby na przykład w 1543 roku zapytac się uczonych czy teoria geocentryzmu jest prawdziwa wszyscy z wyjątkiem jednego Kopernika powiedzieliby że tak.

O Omiiku
0 / 0

Homoseksualni ludzie kochają się nawzajem i są w pełni świadomi oraz dojrzali. Tak jak w normalnych związkach heteroseksualnych (normalnych, czyli bez patologii, znęcania się, gwałtu, etc.). Pedofilia to pociąg seksualny, do osób niedojrzałych płciowo, najczęściej przed dwunastym rokiem życia. Osoby padające ofiarą pedofilii są niedojrzałe, to są niczego nieświadome dzieci. Poza tym homoseksualizm to NIE jest choroba, a pedofilia już nią jest. Jeżeli według pana homoseksualizm to choroba, to niech udowodnią to weterynarze, ponieważ w ponad 100 gatunkach zwierząt zauważono zachowania homo, lub biseksualne w niemałych ilościach.

D dawcio3e
-1 / 9

w 2189 Polaki nie bd...
jak takie stado baranow bd nami rzadzic to do tego roku nie dotrwamy...

Odpowiedz
S Smuggler
+7 / 7

Jeśli całe społeczeństwo będzie tak głupie, że nie będzie nawet w stanie poprawnie napisać słowa "będzie" to faktycznie możemy nie przetrwać...

S siekier97
-5 / 17

Tak się skończy. Jestem pewien że 10 lat temu na milion przypadało mniej homoseksualistów niż dzisiaj.Ale może uda nam do tego nie dopuścić.

Odpowiedz
SirNobody
-3 / 13

Buahahahahahahaha XD dobre.

zazzerpan
+6 / 24

Mam wrażenie, że niektórym ludziom agresja wyżera mózg, przez co nie potrafią sobie wyobrazić w ogóle czegoś takiego jak szacunek do drugiego człowieka. Uważają,że jeśli nie będzie tak,że oni będą prześladowali homoseksualistów, to sytuacja się odwróci i homoseksualiści będą ich prześladować, a takie coś jak wzajemny szacunek i akceptacja między ludźmi są im zupełnie obce.

Odpowiedz
C czekola
+12 / 16

Taka wizja jest absolutnie niewiarygodna. Macice muzułumanek doprowadzą do tego, że w Europie zapanuje islam, a w islamie nie ma miejsca, na homoseksualizm.

Odpowiedz
KTU
+7 / 11

Większym problemem od homoseksualistów są Muzułmanie. Jak już Muzułmanie zaleją Europe to
homoseksualiści będą zabijani.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 October 2011 2011 21:39

Odpowiedz
C czekola
+2 / 4

hahahahahahahahahaa Tombaku żyjąc w kraju opanowanym przez islam o swoim ateizmie nie będziesz mógł nawet
pisnąć.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 October 2011 2011 17:00

raportzmiastaN
0 / 0

Jak ktoś się boi, to i przed ciocią moherką nie piśnie. A odważny przyzna się i w Mekce.

1 1357924680
+3 / 21

@Darling69
Odnośnie twoich pytań, tu nie chodzi o poniżanie homoseksualistów. Tu chodzi o to, by z tego, co jest chore, nienaturalne nie robić normy społecznej. Jakby natura chciała, byśmy byli homo, to by nie dała dwóch płci tylko jedną. Wśród ludzi odsetek tych, co są homo jest bardzo mały. Jest to udowodnione, że homoseksualizm jest stanem patologicznym.

Odpowiedz
szekla81
+1 / 11

dokladnie, tez tak mysle! + dla Ciebie za bardzo trafna uwage.

C czekola
+6 / 8

SirNobody skąd ty wytrzasnąłeś 15 %? Zwykle mówi się o 5- 6% homoseksualistów w porywach do 10% ,ale te 10% jest tak naciągane,jak guma w starych majtasach.

kaktuska
+5 / 7

Sir Nobody - dla porównania 3-4% nastolatek i młoch kobiet (13-30) to anorektyczki i bulimiczki, wg Twojej logiki zaburzenia odżywiania to nie zaburzenia ? ;)

LukaszW90
+2 / 6

Dobrze gada! polać mu wódki!!

kaktuska
0 / 4

LukaszW90: komu ? bo ja się po przeczytaniu tej dyskusji chętnie napije

LukaszW90
0 / 4

1357924680 - jemu polać, bo dobrze gada

B backincontrol
0 / 2

@1357924680 Źródło Twoich rewelacji poproszę. O tym stanie patologicznym. Chyba że "jest udowodnione" w Twoim wydaniu znaczy "ja tak sądzę, więc tak jest". I jestem na 99% pewien, że nie podasz źródła, bo swój argument wyssałeś z palca.

M MalpaBonobo
0 / 0

Proponuje odebrac prawa niebieskookim- jest ich tylko 8% na ziemi. Nie powinno sie wspierac patologii.

BroolyBK
+2 / 8

Koniec Świata w 2012, a Wy o 2189 roku myślicie ?

Odpowiedz
M Mixeh
-1 / 7

Widzę, że dużo osób tutaj nawiązuje do starożytności, a wiedzieliście może, że w starożytnej Grecji homoseksualizm był powszechny i nie uważany za coś nienormalnego. Podobno nawet Aleksander Wielki był homoseksualistą. Choć dla mnie dążenie teraz za wszelką cenę do tolerancji jest dla mnie bez sensu, bo prze chęć niebycia rasistą czy szowinistą często dyskryminuje się przez to innych. Przykład? W Anglii pracodawca mając dwoje ludzi o takich samych kwalifikacjach wybierze czarnoskórego, aby nie było że jest rasistą, przez co dyskryminuje białych.

Odpowiedz
Damet77
+5 / 11

w dzisiejszych czasach każdy był homoseksualistą. Szekspir, Andersen, wszyscy. Bo tak lepiej brzmi.

K kuakrzys
-5 / 17

Świetny demotywator to mało powiedziano. Daje do myślenia, w jakim kierunku zmierza nasz kraj.

Odpowiedz
K knyss
+6 / 16

Nasz kraj? Przecież jesteśmy jednym z najbardziej nietolerancyjnych dla homoseksualizmu krajów w Europie!

Damet77
0 / 6

no tak, bo to co z Europy jest od razu genialne. Jeśli w Europie zalegalizują nekrofilę, to też będzie to trzeba sprowadzić do nas ?

Q qaro
-2 / 16

Rok 2289: heteroseksualiści walczą o swoje prawa, min. o prawo do mieszkania ze swoimi dziećmi i wychowywania ich w tzw. tradycyjnej rodzinie składającej się z kobiety i mężczyzny. Rząd odrzuca ich postulaty jako nietolerancyjne, staroświeckie i narzucające dziecku wzorce niepoprawne politycznie.

Odpowiedz
I Igor64
+18 / 22

Władimir Putin obejmuje stanowisk prezydenta Rosji po raz 65 a Jarosław Kaczyński dalej jest prezesem PIS , autostrady dalej w budowie ...

Odpowiedz
cjfeelip
+1 / 1

a ja napiszę tak :
po co szykować osobno schabowego dla jednej osoby, skoro dla całego pułku jest grochówka na obiad ?

Odpowiedz
G GabrielDSqerte
0 / 12

Nienaturalne? Nienaturalne to jest chrześcijaństwo, nienaturalne jest że powinienem od trzech stuleci być martwy, nienaturalne jest to że zdążę wygryźć ci kawał tętnicy nim zdążysz pomyśleć by się obronić - to jest nienaturalne, a nie kurva rozprawianie o tym czy we własnym domu pierdοlisz się z kobietą czy z facetem.

Odpowiedz
G GabrielDSqerte
-1 / 5

Ps. Religie dzielą się na założone i naturalne. Religie założone, jak nazwa wskazuje posiadają założyciela i są nienaturalne. Przykład - chrześcijaństwo, islam. Religie naturalne nie posiadają założyciela, nie są założone. Przykład - religie pogańskie, Wiara Rodzima Słowian czy Greków.

Odpowiedz
B backincontrol
+2 / 2

Przepraszam bardzo, ale co to za brednie? O jakiej naturalności tu mowa? Religie politeistyczne są naturalne, bo nieznany jest ich autor? Pan raczy kpić.

Charloy
0 / 14

Boję się ludzi, którzy mają tak Zrytą banię, żeby wpaść na coś takiego. Albo wpaść na to, że ludzie będą chcieli brać ślub ze zwierzętami. Jasne, przecież zwierzęta są osobami prawnymi zdolnymi do posiadania własnych sądów i przekonań, a homoseksualiści stanowią 90% społeczeństwa, nie 8%. Ludzie, ale macie zryte banie. Boję się was, na serio. Gdzie są już normalni ludzie, którzy nie chcą nikogo krzywdzić ani obrażać? Wyginęli?

Odpowiedz
G GabrielDSqerte
-2 / 6

Chrześcijanie ich wymordowali, a przynajmniej starali się, bo jak mi wiadomo nie udało się to im całkowicie.

B backincontrol
+1 / 1

@GabrielDSsqerte, Twoje monotematyczne wypowiedzi robią się nudne. Mógłbyś przestać wtrącać swoje zdanie o chrześcijaństwie gdzie tylko się da. Twoją opinię na jego temat wszyscy znamy.

JohnnyReb
+3 / 3

Jakkolwiek absurdalne by się to nie wydawało "postępowi" lewacy rządzący Hiszpanią już rozważali nadanie praw człowieka małpom.

O Omiiku
0 / 0

Jestem chrześcijanką, jestem Bi i nie mam zamiaru krzywdzić tych, którzy nie krzywdzą moich bliskich. Brakuje mi we współczesnym świecie hipisów i pacyfistów z krwi, i kości, którzy szerzą pokój, gdzie by nie byli.

Cecylio
+1 / 3

Cytat z działającej w podziemiu, niezależnej, anty-kolorowej gazety białych, sierpień, 2189 rok: "(...) Czarni i żółci uciskają
nas coraz mocniej! Ostatnio wywieziono mojego sąsiada z klatki obok za rzekome pobicie czarnego potomka niewolników! Skandal!
Biała raso! Raso PANÓW! Do boju! Powstańmy i walczmy! Niech nasze białe flagi nie oznaczają poddania się
uciskowi! Śmierć kolorowym! (red. "WAŻNE! Spalić po przeczytaniu, OBOWIĄZKOWO!") (...)"

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 17 October 2011 2011 10:47

Odpowiedz
5 54d1
0 / 12

Ode mnie minus. Powielasz mity o "promocji homoseksualizmu", tymczasem orientacja seksualna nie jest kwestią decyzji, rodzice nie mogą jej wpoić, nie da się jej też zmienić, jest po prostu wrodzona. W przyszłości taki sam procent społeczeństwa będzie homo, jak dziś. Bo chyba nie wierzysz na poważnie, że ok. 2% ludzi narzuci prawo dyskryminujące pozostałe 98%?

Odpowiedz
LukaszW90
-4 / 12

Powstaje to ryzyko, że homoseksualizm może "stać się modny", a to już może prowadzić np.do tego, że dzieci mające rodziców hetero będą czuć się gorsze.

B backincontrol
+1 / 3

Co za bzdury... Z całym szacunkiem dla pana JKM, ale teorie o "modzie" na homoseksualizm to brednie. Można mówić co najwyżej o większej liczbie ludzi ujawniających swoją orientację. Snujecie te swoje apokaliptyczne wizje w oderwaniu od rzeczywistości :/

N nin00a
+3 / 11

Jak czytam te komentarze, pełne nienawiści, zawiści, chęci mordu to aż mi się włos jeży na głowie. Gdybyście poczytali, co pisali Ci prorocy, a nie jak interpretują to dzisiejsi ludzie, to wiedzielibyście, że nie namawiali do mordu...
A dla tych, co mówią, że Chrześcijanie nie mordowali, odsyłam do historii, gdzie krew niewinnych przelewali właśnie miłujący bliźnich jak siebie samych Chrześcijanie.

I dla waszej wiadomości, mało oczytaniu ludzie, homoseksualiści są w każdej grupie ssaków i o dziwo tylko ludzie ich nie tolerują. Są od ZAWSZE i jest ich niewielki odsetek w porównaniu do heteroseksualistów.

Kogo będziecie nienawidzić kiedy wybijecie już homoseksualistów, czarnych, żydów, muzułmanów? Zielonookich?

Odpowiedz
Damet77
-1 / 1

Zauważ, że żadna z tych grup nie urządza parad, dopominając się o nie swoje dziecko.

A Adi17
+1 / 3

Oczywiście,że Chrześcijanie mordowali i mordują,ale nie kierują się wtedy Pismem Świętym,tylko własnymi ambicjami.W Biblii nie ma słowa,że mamy kogoś zabijać wręcz przeciwnie kochać bliźniego jak siebie samego.A,że ludzie popełniają błędy to już jest ich wina bo w końcu mamy wolną wole i wybieramy między dobrem i złem.Kiedyś słyszałem coś ciekawego od pewnego księdza,że jesteśmy wolni prawdziwie gdy czynimy dobro bo gdy czynimy zło nie jesteśmy wolni bo jest to samowolka a nie wolność.Nawet przykład prawny gdy kogoś zabijesz idziesz do więzienia,czyniąc dobro jesteśmy prawdziwie wolni.

Odpowiedz
A alojzikk
0 / 4

Chcę zaznaczyć pewną różnicę między ludźmi a zwierzętami. Już dawno zeszliśmy z drzew. Poza tym nie spotkałam się z terminem "tolerancja" wśród zwierząt. Trochę głupi argument.
A tak w ogóle to gdzie tu widzicie komentarze pełne nienawiści i chęci mordu? Przecież chyba nie jest przestępstwem to, że nie chcę by ktoś światły wchodził z buciorami z wmawiał mi, że to co uważam za chore i nienormalne jest całkiem w porządku, mówił o tym dzieciom.

Wnioskuję z tego, że ludzie, którym nie podoba się homoseksualizm i inne tego typu odchylenia, mają siedzieć cicho i się nie odzywać, a swoje zdanie w imię politycznej poprawności i wrzechogarniającej tolerancji mogą wszech i wobec wygłaszać pozostali.
Dla mnie to było, jest i będzie chore.

Odpowiedz
O Omiiku
0 / 0

Jeżeli Ci to nie pasuje, to okej, twoje zdanie, ale to nie jest nienaturalne, zostało to udowodnione naukowo, więc komentarze typu : "to jest nienaturalne", to można sobie darować.

K Kuroitorikago
+1 / 3

raz, że stworzyło się błędne koło - homo walczą z hetero, bo mają wobec nich mniejsze prawa, hetero ich nie lubią za to, że się o te prawa wykłócają (swoją drogą często w przesadny sposób to manifestują). dwa, inny nie znaczy zły. osoby, które nie należą do większości nie powinny być w żaden sposób szykanowane, nie mówię o sprawach związanych z prawem ale relacjach międzyludzkich. trzy, zbyt szybko tworzą się stereotypy - człowiek zobaczy raz grupę obnoszącą się ze swoją seksualnością i myśli, że każdy z nich tak postępuje. i cztery, jeśli sprowadzić wszystko do samych uczuć, są one takie same w przypadku homo i hetero. osoby biseksualne mogą się chyba na ten temat najlepiej wypowiedzieć - uczucie, jakim darzymy osobę płci przeciwnej jest IDENTYCZNE jak to, które żywimy do osoby tej samej płci.

Odpowiedz
N NienawidzeLudziNienawidzeSwiata
-2 / 2

To się załatwi metodą Antify.
Nie będę pisał prawdy w komentarzu. Wbije ją do głowy młotem.
Wejdzie lepiej.
Nikt mi chyba nie uwierzy, że nie ma żadnych powodów, żeby homo mieli wyższe prawa niż hetero, jak i nie ma żadnych powodów, żeby nagle z 95% heteroseksualistów w naturze zrobiło się mniej. Seks to ostateczna sztuczka biologiczna natury, ludzie uwielbiają się rozmnażać.
Ale co mi tam, ch*j wam w d*pę, zatrzymajmy się w średniowieczu.

Odpowiedz
R radekthelord
0 / 0

Ciekawe kto się będzie rozmnażać chyba sami Arabowie i murzyni a reszty nie będzie

Odpowiedz
A Adi17
-1 / 1

Co do waszych kłótni.Ten demot jest groteskowy "lekko" żartobliwy.Oczywiste jest,że zawsze będzie więcej hetero bo taką mamy naturę,że przeciwieństwa się przyciągają i rozmnażają tak mają także zwierzęta i rośliny,także natury nie da się oszukać.A homo myślą,że mogą...

Odpowiedz
B BratGalaAnonima
+3 / 5

Pojawiło się parę komentarzy broniących homoseksualistów. Pozwolę sobie skomentować - Osobiście w życiu codziennym nie przeszkadzają mi geje i lesbijki, ponieważ uważam, że skoro im się podoba życie takie, a nie inne, to niech sobie tak żyją, jednak mamy jedno ale - Dlaczego oni wciąż dobiegają się swoich "praw"... Dlaczego nie mam prawa nie przyjąć kogoś do pracy lub go z niej wyrzucić za to, że jest lub postanowił stać się gejem? Jeżeli to zrobię, to zaraz przyjdzie do mnie pan prokuraczyna, który powie, że to jest seksistowskie, obraźliwe, czy jakieś orientozizmowe... A jeżeli będzie firma złożona z samych gejów, to ja, jako hetero nie zostanę do niej przyjęty, prawda? Jakim to prawem?! Przecież to seksizm!! ...

Żałosne to jest. Liczę na ludzi o zdrowych umysłach, którzy ratują nasz gatunek przed wymarciem, liczę na siebie!

Odpowiedz
W WatrobowaSlodka
-3 / 3

Zgadzam się w 100%. Niedługo zoofile i inne patologie zaczną walczyc o swoje ''prawa''.

M MalpaBonobo
0 / 0

Postanowil? Przypominasz sobie moment kiedy postanowiles zaczac miec wzwod na mysl o kobiecej anatomii? A do firmy zalozonej przez gejow zostaniesz przyjety, jesli bedziesz dobrym pracownikiem. W przeciwienstwie do Ciebie wiem co pisze.

W WatrobowaSlodka
+1 / 1

''ruchac'' to możesz prostytutkę. Z kobietą możesz uprawiac seks. Ale sądząc po Twoim nicku masz z 15 lat, więc co ty możesz wiedziec, odejdź od komputera i idź sie uczyc.

R raxi109
-2 / 4

zakazac pedalom wszystko i finito ! Albo wznowic obowiazkowe wojsko

Odpowiedz
O Omiiku
0 / 0

I ciebie przy okazji również.