@Erni13
No właśnie i tu jest problem bo Nergal sam nie wie co mówi. Wczoraj był u Wojewódzkiego - obejrzałem, mogę zabierać głos. Po pierwsze najpierw mówi, że Boga nie ma, za jakiś czas przytacza historie o taksówce i jego wiernym fanie i mówi, że mu się "lżej(ewentualnie ciepło - już nie pamiętam, ale to nie istotne) na duszy zrobiło" Chwila?! skoro ateista to o jakiej duszy mowa?! No nic jedziemy dalej: za jakiś czas mówi o szatanie itp w takim kontekście jakby w niego właśnie i dawał mu "siłę" (+ ostra, nieuzasadniona krytyka kościoła - co jest dość wyraźnym znaczkiem). Skoro jest ateistą to i tolerancją powinna się u niego aktywować, a tak to jest tylko przepełniony hipokryzją, i jeszcze ten beznadziejny paradoks (błędna z logicznego punktu widzenia zabawa słowem) z Bogiem i kamieniem, którego nie potrafiłby podnieść (kto oglądał ten pamięta). Na ten przykład taki przykład: Czy kłamca kłamie kiedy mówi, że kłamie? Do rozważenia...
jak dla mnie szatan sie źle maskuje bo ten kosciol zbyt rzuca sie w oczy. ;p No i sa jeszcze takie przykłady jak bazylika w licheniu. Matka boska chciala małe miejsce do modlitwy to jej pałac zbudowali choc cos czuje ze ona by wolala by zbudowano schroniska dla zwierzat, jadalnie dla bezdomnych i domy dziecka albo wyposazenie szpitali.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 30 November 2011 2011 15:59
@pawelek1991k: mam nadzieję, że trolujesz. Określenie "zrobiło się lżej na duchu" czy innego tego typu, nie są ani domeną chrześcijan, ani nie mają związku z Bogiem. Pojęcie duszy jest nieprecyzyjne, a mimo to istnieje w świadomości ludzi od tysiącleci. Atakując Darskiego za takie stwierdzenia zbliżasz się do poziomu posłanki (pośłańca?) Grodzkiej, która żąda aby płeć definiować dopiero w dorosłości. Skoro ateista to nie ma prawa mówić o duszy.
Reszta twojej wypowiedzi jest równie sensowna, co początek. Szkoda komentować.
zgadzam się. gwiazdki robią z polskiego plebsu idiotów. trzymają mieszkanie w bloku dla pozorów, a w rzeczywistości mieszkają w drogich hotelach i willach wybudowanych na obrzeżach dużych miast.
Nie wiadomo, o co chodzi, bo Nergal nie powinien być symbolem szatana, a plebania nie jest domem bożym, tylko mieszkaniem księdza - zwykłego człowieka.
Demot dla ludu, że tak powiem...i najgorsze jest to, że skuteczny, o czym świadczy ocena na plusie.
Dlaczego? To tak jakbym powiedział: "Andrzej kupił sobie kawalerkę, a ta wstrętna grupa ludzi (czyli:
Rych, Ździch, Andrzej, Włodek, Matez i Paweł) mieszka sobie w dużym, ładnym domu". Toż to haniebne, że
żyją oni ponad stan! Zrównajmy ich w idei wspólnoty towarzysze!
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 29 November 2011 2011 22:28
Ja uważam że nergal dobrze robi. Naśmiewanie się z chrześcijaństwa , jest normalne ponieważ religia to obłuda,urojonie, miło że ktoś robi z tego parodie chociaż.
> PannaDeLioncourt ---- Jeżeli "... niektórzy przedstawiciele wiary katolickiej w Polsce pokazali, że obce są im nauki ich Boga...", to nie świadczy to źle o wierze, lecz o tych przedstawicielach.
> PannaDeLioncourt ---- Owszem - przedstawiciele danej religii dają świadectwo, jaka jest ICH wiara, ALE NIE - jaka jest w ogóle wiara danej religii. Czyny przedstawicieli danej religii nie świadczą o tej religii, lecz tylko o jej przedstawicielach, i to też nie o wszystkich, a tylko o tych, których czyny rozpatrujemy. Natomiast faktycznie ich czyny mają wpływ na postrzeganie danej religii przez ludzi, którzy nic o tej religii nie wiedzą, a oceniają ją na podstawie zachowań kilku osób. Według mnie - Rydzyk bynajmniej nie jest przykładem typowego katolika. Już raczej jest przykładem biznesmena żerującego na religijności pewnych ludzi.
Nergal jest ateistą, a nie satanistą. Uch, ciężko pojąć? A Szatan działa chętnie przez duchownych, bo zniechęca to wielu ludzi słabej wiary do Kościoła i nie wiedzieć czemu Bogu ducha winnego Boga. Szatanowi nie są potrzebni jego pseudo-słudzy, bo wiele zła tak naprawdę nie mogą uczynić. Jemu są najbardziej potrzebni pseudo-słudzy Boga. Oczywiście zależy, czy ktoś w to wierzy, ale demot sugeruje istnienie Boga i Szatana, więc się do niego odnoszę.
Wiem, że jest ateistą. Zresztą zgadzam się ze słowami np. ks. Bonieckiego.
Nergal pokazuje szatana w wersji jasełkowej, nie jako zbrodniarza i twórcę zła. Więcej szatana jest np. wśród księży molestujących dzieci, wśród ludzi, którzy krzywdzą innych. Nergal nie jest jakimś w pytę nadzianym kolesiem, który rzyga kasą, w odróżnieniu od Dody, która go wypromowała. Jest muzykiem. Ja jego muzyki nie lubię, wolę power metal.
Nie mniej nie jest to człowiek zepsuty i zawistny.
Widać Bóg nad nim mimo wszystko czuwa, skoro po chorobie ciągle żyje... :P
Nie mniej mówiąc o Szatanie i Bogu miałem na myśli dobre rzeczy i złe rzeczy. Szatan to nie nazwa własna :P Bogów też może być kilku, jak kiedyś za Platona :D
> keszelmagyar ---- Chciałbym zwrócić Twoją uwagę na to, że w plebanii mieszkają księża, a nie Bóg. Księża nie są Bogami. Tak samo, jak Nergal nie jest szatanem.
Nergal nie jest satanistą, ale taki stworzył sobie wizerunek medialny- spalacza kotów,
pożeracza
Biblii. I jeszcze potem ma pretensje, że przeciętni ludzie tak go postrzegają.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 30 November 2011 2011 18:51
I znowu to zaślepienie ciemnoty... Nie katolik = szatanista.... nic nie mam do samego "wierzenia", chociaż sam nie wierze, ale własnie gdy widze stwierdzenia, że Pan Darski to satanista... poczytajcie trochę artykułów najpierw a dopiero się wypowiadajcie inteligenci.
erni13, to daje wiara, nie religia. Religia to tylko zbiór zakazów i nakazów, wymyślonych przez ludzi w imię jakiegoś boga. A Nergal to zagorzały antyteista, czyli osoba odczuwająca awersję do wszelkich form religii :) Księża chcący się wypromować w tv zapomnieli, że żeby być satanista, trzeba najpierw wierzyć w boga.
Wypraszam sobie :P Wierzę w Chrystusa, pracuję w sklepie, przed śnieżycą rok temu przygarnąłem 3 psy (mam je do dziś), nie biję kobiet, jestem uprzejmy, nie ma ani jednego kolczyka, owszem mam parę czarnych ciuchów i czarne auto, lubię power metal (Sabaton, Sonata Arctica, Turmion Katilot itp). Deathmetal mi nie leży.
Czyżbyś była praktykującą katoliczką, że taki wniosek wysnułaś?
A niby czemu? Bardzo trafny komentarz, pod warunkiem, że wie się, o czym mówi - możesz poszukać mojego komentarza gdzieś-tam-niżej, jeśli potrzebujesz wyjaśnienia.
Stereotypowo: Koty, Czerń, Metal, tatuaże, brak wiary w Boga, długie włosy, darcie Biblii, negowanie kościoła katolickiego.
W praktyce: część "oszołomów satanistów" słucha jego muzyki.
Wiem, że Kościół Szatana a stereotypowi sataniści to zupełnie co innego. Znajoma jest mi czarna biblia, bo interesuję się innymi regiliami, przykazania Kościoła Szatana ( który niewiele bardziej odbiega od katolickiego dekalogu).
Nic, prywatnie pewnie ma to wszystko w rzyci. Wykonał kontrowersyjny gest, żeby się nie narobić a wrócić na czołówki gazet. Jak widać, jego plan się powiódł nadspodziewanie.
A mnie się podoba podejście wierzących :D Bóg nie chce żeby człowiekowi stało się coś złego ---> Człowiek zachorował Bóg tak chciał... albo sprawdza Twoją wiarę :) Cokolwiek by się nie stało można wytłumaczyć jednym. GORĄCO pozdrawiam ;)
Święte słowa. Wiara w szatana zawsze była ludziom na rękę - by się usprawiedliwiać, by osądzać nieznane i niezrozumiałe, by strachem panować nad ludem. Wiara w szatana to jeden z ważniejszych filarów chrześcijaństwa. Gabriel
zamiast laicyzacji proponuje depedalizacje i wypieprzenie stąd "dyskryminowanych" (czyt. nie chcianych) imigrantów z tym swoim multikulti (czyt. tandetna papka MTV nie szanującej odrębności żadnej kultury) To przez takich ludzi Polska jest niszczona. Kiedyś go lubilem, ale taka jest prawda, że robi z tego ateizmu popieprzoną ideologię, która jest przesycona fanatyzmem jak każda inna wojująca religia. Dyskryminacja nie znika, ona tylko zmienia swój kierunek.
Heh... Ciekawe czy autor kiedykolwiek był na tej plebanii...
Małe sprostowanie- to co widzicie na zdjęciu jako plebanię tylko ładnie wygląda z zewnątrz. Niedaleko stoi walący się budynek kancelarii długo i mozolnie już remontowany (sama parafia remonty przechodziła też pomalutku i długo). Powód? Konserwator zabytków wiecznie się na coś nie zgadza. I tak do niedawna podłogi wewnątrz były stare, drewniane, skrzypiące (nie byłem jeszcze po ostatnim remoncie wewnątrz, wiem tyle, że wzmocnili ściany), ogrzewanie działa jak chce (stary piec) i inne ciekawe rzeczy. Zabytek. W Skierniewicach urzędowali prymasi, parafia św. Jakuba jest jedną z pozostałości. Plebania też duża nie jest, jak na 6 księży (proboszcz, wikariusze, rezydent) a i do niedawna było ich 7.
Bo to nie bankomat. Znasz takie pojęcie jak 'wystawianie Boga na próbę'? Pewnie nie. Tak się składa, że tu idzie o inne wartości, ale żeby to ogarnąć, musiałbyś chcieć (a z poziomu analitycznego treści wypowiedzi nie sądzę by tak było).
Niestety się zgadzam. Powód jest prosty - Szatan dopasowuje się do ludzi. Dlatego podsuwa im najwygodniejsze i najprzyjemniejsze, w ich mniemaniu, wyjścia. A co z nich wynika - tego dowiadują się po fakcie, gdy nie da się nic cofnąć. Zdecydowany (+). Ps.: mam wrażenie, że odkryłam nowe dno w tym democie albo po prostu wszyscy wolą klikać (-) gdy widzą coś o Kościele po prostu...
KATOLICY OPANUJCIE SIĘ Z TYM NERGALEM ! TO NIE DIABEŁ !!!!!!! Facet całkiem miły i wogule... Tworzy "muzykę " jaka tworzy . Jak by mi tyle zapłacili tez bym się tak do mikrofonu darła . ON NIE JEST SATANISTA TYLKO ATEISTĄ . Już nie mogę czytać tej nagonki na niego. No proszę was, niby kościół katolicki, niby słudzy Boga podobno. A GDZIE TO TOLERANCJA!!??
I tak wątpię że ktoś to przeczyta, ale chociaż sobie napisałam co mi na sercu leży...
porównywanie Boga z człowiekiem jest trochę nie w porządku. fakt, że ksiądz to osoba duchowna nie
oznacza, żeby go porównywać z Bogiem! tak samo i Nergal, on nie jest żadnym satanistą- sam się do tego
przyznał. skoro Nergal wierzy w szatana, a w Boga nie to coś tu tok rozumowania nie jest prawidłowy, bo aby
istniał szatan musi istnieć Bóg.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 29 November 2011 2011 21:11
Wiara w szatana jest oparta na chrześcijaństwie, i chrześcijańskiej mitologii, w której jest jeden Bóg, zwany sprawiedliwym. Ale znam ludzi, którzy uważają, że to szatan jest tym dobrym, Bogiem-Stwórcą, a biblijny Bóg jest właśnie demonem, który oczernia Boga, i oddala ludzi od Niego. Obiektywnie patrząc, coś i w tym jest - Bóg Biblii nieraz czyni jak demon, zły demon, a nie jak Bóg, a nawet nie jak dobry duch. A i sama Biblia zawiera wiele podżegania do nienawiści... Ja po prostu zostawiam chrześcijaństwo chrześcijanom, odcinam się kategorycznie od tego, inna Drogą idę, niż ta, która korzenie swe ma wśród Semitów.
Ja tylko piszę o tym co jest w przedstawione w Biblii, z punktu widzenia osoby niezwiązanej z wiarą którego jest podstawą, a i z punktu widzenia osoby, która wysoko ceni etykę, i nie propaguje żadnej formy nienawiści, bez względu na uzasadnienie.
Powiedziałbym, że to raczej szatan opętał głowy kościoła, ale wielu ludzi by tego nie zrozumiało więc napiszę od razu, że tym szatanem są pieniądze. Jeżeli jesteście takimi dobrymi ludźmi to czemu nie pogodzicie się z tym, że każdy może żyć jak chce byle tylko nie krzywdził innym... Kościół krzywdzi chodź by homoseksualistów czy innowierców nazwanych przez nimi sektami.
A w jaki sposób ich krzywdzi? Od wieków nikt przecież nie spłonął na stosie. Obecnie Kościół po prostu głosi określoną linię światopoglądową. Jak się komuś ona nie podoba, może po prostu nie chodzić do Kościoła i zapomnieć o jego istnieniu. Albo poszukać szczęścia u konkurencji. Tylko czy u konkurencji na pewno jest lepiej? ;)
Nie rozumiem waszego podejścia wogóle ani troche (niektorych z was). Zawsze jest taka dyskusja, ale jakby
przyszlo co do czego to większość pierwsza by po księdza leciała żeby dostać rozgrzeszenie... Bo Bóg
istnieje niezależnie od tego czy w niego wierzycie czy nie. Szatan także istnieje.. Ale przewagi nad Bogiem
nie ma.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 29 November 2011 2011 22:13
Co do pierwszego nie mam wątpliwości - Bóg jest. Ale co do szatana, mojej wiary w to, że istnieje, już nie
ma. Istnieje coś co ja zwę Tiamat, a tak po prawdzie to pustka, otchłań. Tak jak nie istnieje ciemność -
jest tylko brakiem światła, tak nie istnieje zło - jest brakiem dobra, i nie istnieje szatan - jest brakiem Boga, czy jak w mojej wierze, Bogów, lub ew. pewnych Zasad. Zasad, bo liczy się przede wszystkim, co czynimy, jakimi
jesteśmy ludźmi, a nie w jakiego Boga i czy wierzymy. Przewaga... Nienawiść zawsze będzie słabsza od miłości
Beatels. Nienawidząc, stajemy sami przeciw tym, których nienawidzimy. Kochając stajemy razem z
tymi, których kochamy. Miłość jest jednym niepodważalnym dowodem, że On jest. Reszta, księgi i inne słowa ludzi, nie są dla mnie dowodem, zwłaszcza gdy nawołują, by nienawidzić, i czynić z nienawiści. Gabriel
Zmodyfikowano
4 razy
Ostatnia modyfikacja: 29 November 2011 2011 23:14
Po pierwsze-obaj są ludźmi. Z tego co mi wiadomo, żaden z nich nie jest ani Szatanem, ani Bogiem.
Po drugie- i Bóg, i Szatan dostatecznie się kamuflują. Żaden z nich nie popyla po ulicach, marketach itp. Pojawiają się często, ale nie wszystkim (objawienia, opętania).
Po trzecie-co do komentarza Trabus'a, który przed chwilą widniał mi jako najlepszy komentarz. Bóg nie chce, aby działo się coś złego człowiekowi, bo stworzył go z miłości i oddał za niego życie, ale mimo to dopuszcza zło. Wyobrażacie sobie świat idealny? Tak wygląda tylko w Raju, z którego Adam i Ewa zostali wygnani. Pozdrawiam ;)
Szatan ma taką jedną cechę o której wielu zapomina, a mianowicie nie istnieje. :) Jest tylko wymysłem
chrześcijan, antytezą ich wiary i dogmatów. Nie sam szatan, ale wiara w jego istnienie zawsze prowadziła do zła. Ale patrząc na treść Biblii, to Bóg chrześcijan niewiele różni się od ich szatana, ma tylko lepsze public relations. :) W końcu, jego ludzie pisali "historię". Zresztą, patrzeć okiem starego ex-chrześcijanina, całość wiary chrześcijan przypomina mi polowanie na zwierzynę - a szatan, strach przed szatanem ma być tym, co ją płoszy. Prosto w sidła. Co innego jednak postać Jezusa zwanego Chrystusem - tą postać prywatnie cenię, choć zdaję sobie dobrze sprawę z tego, że Jego wizerunek w Biblii jest delikatnie mówiąc zmodyfikowany na potrzebę tych, którzy korzystali z tej księgi w celach psychomanipulacji. Gabriel
Zmodyfikowano
4 razy
Ostatnia modyfikacja: 29 November 2011 2011 23:03
„Widziałem, jak szatan, niby błyskawica, spadł z nieba” albo: „Biada ziemi i morzu, gdyż zstąpił do was diabeł pałający wielkim gniewem, bo wie, iż czasu ma niewiele”
Jak wielcy heretycy musieli pisać Biblię,żeby nawet takie oszczerstwa wsadzać w usta samego Chrystusa .
Tak pięknie i z takim przekonaniem to mówisz...ach.Cenisz Chrystusa, nie wierzysz w Szatana i jesteś święcie przekonany o kłamstwach Pisma Świętego...
Zresztą jakby to nie było-Biblia daje siłę i mądrości życiowe, nawet bez wiary w Boga.
skoro drze biblie i przy okazji morde na katolików to czemu maja nastawiać drugi policzek ? to taka mentalność tych niby oświeceniowców, oni są idealni, a jak nie masz ochoty, żeby z każdej strony ktoś cie poniżał aroganckimi gadkami o tolerancji, to jesteś moherem. Bóg nie istnieje jako osoba, tylko jako symbol pewnych wartości. Antyklerykałem byłem w wieku 16 lat, więc cięzko mi się nie martwić o ludzi, którzy tak walczą z kościołem. Wybaczcie im, że wierzą w to w co wierzą, zaakceptujcie ich, zamiast samemu ciągle pieprzyć, że mają zgadzać sie na wszystko co im zarzucacie.
A katolicy powinni pamiętać słowa niejakiego Jezusa z Nazaretu, ponieważ on coś nawijał o nadstawianiu drugiego policzka. A przecież Jezuchryst jest bogiem katolików.
Drze Biblię w trakcie występów, do fanów którzy wiedzą jakie ma jego muzyka przesłanie, a jak katolikom
się to nie podoba - nikt im nie każe przychodzić na zamknięty koncert antykatolickiego zespołu, prawda?
Wątpię czy Nergal walczy sensu stricto z kościołem, a bardziej z ideologią zawartą w KK, którą za
kilka wieków być może będziemy nazywali formą faszyzmu. Prywatnie akceptuję ichwiarę doputy, dopuki nienawiść z ich
świętej księgi mnie i nas nie sięga poprzez ich działanie.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 1 December 2011 2011 14:27
Trudno mi wyrazić, jak beznadziejny jest ten demot. Precz z katolstwem z demotów! Weźcie się zacznijcie leczyć, dobra? Zrobicie dobrze społeczeństwu. I dowiedzcie się czegoś o satanizmie. Ale nie od księży i innych katoli, a z wiarygodnych źródeł.
Przynajmniej ładny zabytkowy (najwyraźniej) budynek jest porządnie utrzymany. Gdyby był w rękach świeckich, z dużym prawdopodobieństwem najpierw zgniłby a potem spłonął, aby ustąpić miejsca apartamentowcom z nidagipsu.
AHAHAHAHAHAHAHAAHA bo padne. kolego. jakby byl w rekach swieckich to by go rozbudowali do nieba najlepiej (jkaby byly pieniadze) w ksztalcie jezusa a w głowie jezusa była by wieza widokowa tak wiesz... ze wgląd na świat masz. u mnie w miescie jest 6 kosciolow budują 7 a wystarczyly by 4 :)
Jezus się w grobie przewraca gdy widzi, że niedouczeni w piśmie na demotach dyskutują na tematy religijne. Większosć tego co mówicie nie jest oparta o nauki Kościoła a o wasze domysły i dotyczy to zarówno ateistów jak i wierzących. Sam nie wiem skąd ten prymat Biblii, wszyscy powołują się na nią, a tam jest pełno głupot. Gdyby Kościół trzymał się Biblii, to byśmy wierzyli w Adama i Ewę, więc lepiej jak trzyma się rozumu a nie starych zwojów.
Do wszystkich matołków co mówią ze ten cały nergal jest ateistą a nie satanistą - jestescie nierozumni.
Ateista nie wierzy w Boga i co za tym idzie w szatana...
Tymczasem nergal -satanista - czlowiek ktory podziera BIBLIE jest ateistą ?? To w takim razie dlaczego nie podarł jakiejs "świętej" ksiegi buddystów ?
Jak chcesz się wypowiadać publicznie na piśmie to pozbądź się syndromu gadu gadu, bo nie pisze się dwóch pytajników tylko jak już to trzy. Taka ciekawostka, żeby się nie ośmieszać.
Moja parafia ... Powiem tyle, jeśli ktos tu jest szatanem to tylko jej probosz Jan Pietrzyk. To złodziej nad złodziei, żyje w luksusowym pałacyku ( na zdjęciu ), a w swoich kazaniach potępia tych którzy nie dają na tacę. Cóz .
Luksusowy pałacyk? Potępia? Złodziej?
Prałat Pietrzyk do najprzyjemniejszych ludzi nie należy, ale zarzucam Ci kłamstwo. I to ogromne.
Udowodnisz, że jest złodziejem? Byleś człowieku kiedykolwiek w tym "luksusowym pałacyku"?
Znam proboszcza od lat, jest uczciwy jak mało kto. Na plebanii, w ogrodach i na też nie raz bywałem, luksusów tam gigantycznych nie ma (z resztą, pisałem o tym wcześniej).
No i widać nie znasz też historii naszego miasta, ale cóż... Najlepiej wyzwać od złodziei, to teraz modne i wygodne. Jeszcze lepiej napisać to w internecie, kryjąc się za nickiem, za ekranem komputera. Idź chojraku do prałata, powiedz co myślisz. Idź, posłuchaj kazań, może przestaniesz słyszeć tylko to, co chcesz usłyszeć.
Ten demot nie ma sensu i nie mam pojęcia, dlaczego jest na głównej. Chciałam napisać tu coś konkretnego, ale... brak słów. Naprawdę żałosne. Zresztą to widać po samej ocenie.
Dla mnie to tylko kolejny pozer, który stara się zdobyć popularność na krytyce kościoła i wartości Chrześcijańskich.
OdpowiedzGratuluję zrozumienia ironii tudzież sarkazmu.
Bo Bóg nie musi się kamuflować... Simple...
lubię szatana, pożyczam od niego widły i przerzucam gnój
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 November 2011 2011 20:02
Szatan jest jedynie wymysłem chrześcijan,a Nergal jest po prostu ateistą
Ktoś sarkazmu nie zrozumiał?
Piekło mamy tu na Ziemi ,a Satan siedzi w Białym Domu i myśli gdzie rozpocząć kolejną walkę o ropę.
@Erni13
No właśnie i tu jest problem bo Nergal sam nie wie co mówi. Wczoraj był u Wojewódzkiego - obejrzałem, mogę zabierać głos. Po pierwsze najpierw mówi, że Boga nie ma, za jakiś czas przytacza historie o taksówce i jego wiernym fanie i mówi, że mu się "lżej(ewentualnie ciepło - już nie pamiętam, ale to nie istotne) na duszy zrobiło" Chwila?! skoro ateista to o jakiej duszy mowa?! No nic jedziemy dalej: za jakiś czas mówi o szatanie itp w takim kontekście jakby w niego właśnie i dawał mu "siłę" (+ ostra, nieuzasadniona krytyka kościoła - co jest dość wyraźnym znaczkiem). Skoro jest ateistą to i tolerancją powinna się u niego aktywować, a tak to jest tylko przepełniony hipokryzją, i jeszcze ten beznadziejny paradoks (błędna z logicznego punktu widzenia zabawa słowem) z Bogiem i kamieniem, którego nie potrafiłby podnieść (kto oglądał ten pamięta). Na ten przykład taki przykład: Czy kłamca kłamie kiedy mówi, że kłamie? Do rozważenia...
Podstawowym błędem jest to że Szatan nie ma przewagi nad Bogiem
jak dla mnie szatan sie źle maskuje bo ten kosciol zbyt rzuca sie w oczy. ;p No i sa jeszcze takie przykłady jak bazylika w licheniu. Matka boska chciala małe miejsce do modlitwy to jej pałac zbudowali choc cos czuje ze ona by wolala by zbudowano schroniska dla zwierzat, jadalnie dla bezdomnych i domy dziecka albo wyposazenie szpitali.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 November 2011 2011 15:59
@pawelek1991k: mam nadzieję, że trolujesz. Określenie "zrobiło się lżej na duchu" czy innego tego typu, nie są ani domeną chrześcijan, ani nie mają związku z Bogiem. Pojęcie duszy jest nieprecyzyjne, a mimo to istnieje w świadomości ludzi od tysiącleci. Atakując Darskiego za takie stwierdzenia zbliżasz się do poziomu posłanki (pośłańca?) Grodzkiej, która żąda aby płeć definiować dopiero w dorosłości. Skoro ateista to nie ma prawa mówić o duszy.
Reszta twojej wypowiedzi jest równie sensowna, co początek. Szkoda komentować.
To jest plebania ??? I ma jeszcze do kościoła chodzić ?
OdpowiedzNie wiem co dać w komentarzu, więc powiem, że autor to debil.
Ooo, Jezuita. Pewnie zaraz znowu wpadniesz na główną, co?
glupota...ten demot nie ma sensu...
Odpowiedzzgadzam się. gwiazdki robią z polskiego plebsu idiotów. trzymają mieszkanie w bloku dla pozorów, a w rzeczywistości mieszkają w drogich hotelach i willach wybudowanych na obrzeżach dużych miast.
Zgadzam się, nie ma żadnej puenty.
Nie wiadomo, o co chodzi, bo Nergal nie powinien być symbolem szatana, a plebania nie jest domem bożym, tylko mieszkaniem księdza - zwykłego człowieka.
Demot dla ludu, że tak powiem...i najgorsze jest to, że skuteczny, o czym świadczy ocena na plusie.
Dlaczego? To tak jakbym powiedział: "Andrzej kupił sobie kawalerkę, a ta wstrętna grupa ludzi (czyli:
Rych, Ździch, Andrzej, Włodek, Matez i Paweł) mieszka sobie w dużym, ładnym domu". Toż to haniebne, że
żyją oni ponad stan! Zrównajmy ich w idei wspólnoty towarzysze!
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 November 2011 2011 22:28
szukacie tylko sensu dosłownego a jest też ukryty..
ALE NEGRAL ma napewno mieszkanie lepiej odpicowane niz ta PLEBANIA, wiec ten demot nie ma sensu!
Odpowiedz"nie ocenia sie ksiazki po okladce"
> ziomek201 ---- A Ty zapewne byłeś u Nergala i w tej plebanii, skoro masz tę pewność.
Nergal kupił sobie cały blok! No nadziany...
OdpowiedzNajbardziej demotywuje fakt, że Gdańsk naprawdę tak wygląda!!! A gustowne kamienice XIX wieczne są wyburzane hurtowo. A nawet starsze.
OdpowiedzJakis wielki jastrząb siedzi na dachu bloku :D
OdpowiedzJa uważam że nergal dobrze robi. Naśmiewanie się z chrześcijaństwa , jest normalne ponieważ religia to obłuda,urojonie, miło że ktoś robi z tego parodie chociaż.
Odpowiedz@wafelos - znasz może pojęcie kultury ?
Nergal nie naśmiewa się z chrześcijaństwa... On co najwyżej je odrzuca
> PannaDeLioncourt ---- Jeżeli "... niektórzy przedstawiciele wiary katolickiej w Polsce pokazali, że obce są im nauki ich Boga...", to nie świadczy to źle o wierze, lecz o tych przedstawicielach.
Niech Cie piekło pochłonie!
> PannaDeLioncourt ---- Owszem - przedstawiciele danej religii dają świadectwo, jaka jest ICH wiara, ALE NIE - jaka jest w ogóle wiara danej religii. Czyny przedstawicieli danej religii nie świadczą o tej religii, lecz tylko o jej przedstawicielach, i to też nie o wszystkich, a tylko o tych, których czyny rozpatrujemy. Natomiast faktycznie ich czyny mają wpływ na postrzeganie danej religii przez ludzi, którzy nic o tej religii nie wiedzą, a oceniają ją na podstawie zachowań kilku osób. Według mnie - Rydzyk bynajmniej nie jest przykładem typowego katolika. Już raczej jest przykładem biznesmena żerującego na religijności pewnych ludzi.
Nergal mieszka sam, księży jest kilku, nawet dziesięciu.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 November 2011 2011 19:17
Odpowiedzżeby odwalać orgie z ministrantami każdy to wie( ja z opowieści 8 latków nie myśl sobie)
Nergal jest ateistą, a nie satanistą. Uch, ciężko pojąć? A Szatan działa chętnie przez duchownych, bo zniechęca to wielu ludzi słabej wiary do Kościoła i nie wiedzieć czemu Bogu ducha winnego Boga. Szatanowi nie są potrzebni jego pseudo-słudzy, bo wiele zła tak naprawdę nie mogą uczynić. Jemu są najbardziej potrzebni pseudo-słudzy Boga. Oczywiście zależy, czy ktoś w to wierzy, ale demot sugeruje istnienie Boga i Szatana, więc się do niego odnoszę.
OdpowiedzWiem, że jest ateistą. Zresztą zgadzam się ze słowami np. ks. Bonieckiego.
Nergal pokazuje szatana w wersji jasełkowej, nie jako zbrodniarza i twórcę zła. Więcej szatana jest np. wśród księży molestujących dzieci, wśród ludzi, którzy krzywdzą innych. Nergal nie jest jakimś w pytę nadzianym kolesiem, który rzyga kasą, w odróżnieniu od Dody, która go wypromowała. Jest muzykiem. Ja jego muzyki nie lubię, wolę power metal.
Nie mniej nie jest to człowiek zepsuty i zawistny.
Widać Bóg nad nim mimo wszystko czuwa, skoro po chorobie ciągle żyje... :P
Nie mniej mówiąc o Szatanie i Bogu miałem na myśli dobre rzeczy i złe rzeczy. Szatan to nie nazwa własna :P Bogów też może być kilku, jak kiedyś za Platona :D
> keszelmagyar ---- Chciałbym zwrócić Twoją uwagę na to, że w plebanii mieszkają księża, a nie Bóg. Księża nie są Bogami. Tak samo, jak Nergal nie jest szatanem.
Nergal nie jest satanistą, ale taki stworzył sobie wizerunek medialny- spalacza kotów,
pożeracza
Biblii. I jeszcze potem ma pretensje, że przeciętni ludzie tak go postrzegają.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 30 November 2011 2011 18:51
I znowu to zaślepienie ciemnoty... Nie katolik = szatanista.... nic nie mam do samego "wierzenia", chociaż sam nie wierze, ale własnie gdy widze stwierdzenia, że Pan Darski to satanista... poczytajcie trochę artykułów najpierw a dopiero się wypowiadajcie inteligenci.
Odpowiedzerni13, to daje wiara, nie religia. Religia to tylko zbiór zakazów i nakazów, wymyślonych przez ludzi w imię jakiegoś boga. A Nergal to zagorzały antyteista, czyli osoba odczuwająca awersję do wszelkich form religii :) Księża chcący się wypromować w tv zapomnieli, że żeby być satanista, trzeba najpierw wierzyć w boga.
OdpowiedzNie trzeba wierzyć w Boga - na http://satan.pl jest wszystko ładnie opisane.
Idiotyczny demot ...
Odpowiedzten kto tego demota wrzucił chyba również jest satanistą ...
OdpowiedzKolejna,która nie rozumie ironii...
Wypraszam sobie :P Wierzę w Chrystusa, pracuję w sklepie, przed śnieżycą rok temu przygarnąłem 3 psy (mam je do dziś), nie biję kobiet, jestem uprzejmy, nie ma ani jednego kolczyka, owszem mam parę czarnych ciuchów i czarne auto, lubię power metal (Sabaton, Sonata Arctica, Turmion Katilot itp). Deathmetal mi nie leży.
Czyżbyś była praktykującą katoliczką, że taki wniosek wysnułaś?
A niby czemu? Bardzo trafny komentarz, pod warunkiem, że wie się, o czym mówi - możesz poszukać mojego komentarza gdzieś-tam-niżej, jeśli potrzebujesz wyjaśnienia.
Przepraszam bardzo, ale szatan nie ma przewagi nad Bogiem. Taka jest moja wiara. Zminusuj komentarz. Bo po co "takie coś" mają ludzie widzieć.
OdpowiedzNie rozumiem co ma Nergal do szatana???
OdpowiedzStereotypowo: Koty, Czerń, Metal, tatuaże, brak wiary w Boga, długie włosy, darcie Biblii, negowanie kościoła katolickiego.
W praktyce: część "oszołomów satanistów" słucha jego muzyki.
Wiem, że Kościół Szatana a stereotypowi sataniści to zupełnie co innego. Znajoma jest mi czarna biblia, bo interesuję się innymi regiliami, przykazania Kościoła Szatana ( który niewiele bardziej odbiega od katolickiego dekalogu).
Luzik. Wrzuciłem demota bo chciałem poznać opinie
Pozro
Nic, prywatnie pewnie ma to wszystko w rzyci. Wykonał kontrowersyjny gest, żeby się nie narobić a wrócić na czołówki gazet. Jak widać, jego plan się powiódł nadspodziewanie.
A mnie się podoba podejście wierzących :D Bóg nie chce żeby człowiekowi stało się coś złego ---> Człowiek zachorował Bóg tak chciał... albo sprawdza Twoją wiarę :) Cokolwiek by się nie stało można wytłumaczyć jednym. GORĄCO pozdrawiam ;)
OdpowiedzDzięki temu nie popadamy w deprechę ;)
Święte słowa. Wiara w szatana zawsze była ludziom na rękę - by się usprawiedliwiać, by osądzać nieznane i niezrozumiałe, by strachem panować nad ludem. Wiara w szatana to jeden z ważniejszych filarów chrześcijaństwa. Gabriel
O, moje małe miasto
Odpowiedzo i moja plebania :)
Radzę przeczytać definicję satanizmu.
Odpowiedzzamiast laicyzacji proponuje depedalizacje i wypieprzenie stąd "dyskryminowanych" (czyt. nie chcianych) imigrantów z tym swoim multikulti (czyt. tandetna papka MTV nie szanującej odrębności żadnej kultury) To przez takich ludzi Polska jest niszczona. Kiedyś go lubilem, ale taka jest prawda, że robi z tego ateizmu popieprzoną ideologię, która jest przesycona fanatyzmem jak każda inna wojująca religia. Dyskryminacja nie znika, ona tylko zmienia swój kierunek.
Odpowiedzszatan nie ma przewagi nad Bogiem !!!!!!!!!
OdpowiedzDokładnie!!!!!!!!
Heh... Ciekawe czy autor kiedykolwiek był na tej plebanii...
OdpowiedzMałe sprostowanie- to co widzicie na zdjęciu jako plebanię tylko ładnie wygląda z zewnątrz. Niedaleko stoi walący się budynek kancelarii długo i mozolnie już remontowany (sama parafia remonty przechodziła też pomalutku i długo). Powód? Konserwator zabytków wiecznie się na coś nie zgadza. I tak do niedawna podłogi wewnątrz były stare, drewniane, skrzypiące (nie byłem jeszcze po ostatnim remoncie wewnątrz, wiem tyle, że wzmocnili ściany), ogrzewanie działa jak chce (stary piec) i inne ciekawe rzeczy. Zabytek. W Skierniewicach urzędowali prymasi, parafia św. Jakuba jest jedną z pozostałości. Plebania też duża nie jest, jak na 6 księży (proboszcz, wikariusze, rezydent) a i do niedawna było ich 7.
Pozdrowienia ze Stolicy Nauk Ogrodniczych!
następny...
Odpowiedzja powiem inaczej szatan bardziej tkwi w kościele bo jeżeli ksiądz mowi przy tacy bóg zapłac to dlaczego sam go o pieniądze nie poprosi
OdpowiedzBo to nie bankomat. Znasz takie pojęcie jak 'wystawianie Boga na próbę'? Pewnie nie. Tak się składa, że tu idzie o inne wartości, ale żeby to ogarnąć, musiałbyś chcieć (a z poziomu analitycznego treści wypowiedzi nie sądzę by tak było).
pewnie ma jakiegoś mohera za sąsiadke
Odpowiedzczy wy również zauważyliście tego ogromnego ptaszora, który przelatuje nad blokiem Nergala? mógłby służyć jako jakiś pojazd latający czy coś...
OdpowiedzNiestety się zgadzam. Powód jest prosty - Szatan dopasowuje się do ludzi. Dlatego podsuwa im najwygodniejsze i najprzyjemniejsze, w ich mniemaniu, wyjścia. A co z nich wynika - tego dowiadują się po fakcie, gdy nie da się nic cofnąć. Zdecydowany (+). Ps.: mam wrażenie, że odkryłam nowe dno w tym democie albo po prostu wszyscy wolą klikać (-) gdy widzą coś o Kościele po prostu...
OdpowiedzNie możemy nazwać jednego człowieka szatanem- człowiek nie posiada takiej mocy...
OdpowiedzKATOLICY OPANUJCIE SIĘ Z TYM NERGALEM ! TO NIE DIABEŁ !!!!!!! Facet całkiem miły i wogule... Tworzy "muzykę " jaka tworzy . Jak by mi tyle zapłacili tez bym się tak do mikrofonu darła . ON NIE JEST SATANISTA TYLKO ATEISTĄ . Już nie mogę czytać tej nagonki na niego. No proszę was, niby kościół katolicki, niby słudzy Boga podobno. A GDZIE TO TOLERANCJA!!??
OdpowiedzI tak wątpię że ktoś to przeczyta, ale chociaż sobie napisałam co mi na sercu leży...
"szatan" pisze się z małej litery
OdpowiedzKtoś wreszcie zauważył, że to nie imię, a określenie. :)
porównywanie Boga z człowiekiem jest trochę nie w porządku. fakt, że ksiądz to osoba duchowna nie
oznacza, żeby go porównywać z Bogiem! tak samo i Nergal, on nie jest żadnym satanistą- sam się do tego
przyznał. skoro Nergal wierzy w szatana, a w Boga nie to coś tu tok rozumowania nie jest prawidłowy, bo aby
istniał szatan musi istnieć Bóg.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 November 2011 2011 21:11
OdpowiedzWiara w szatana jest oparta na chrześcijaństwie, i chrześcijańskiej mitologii, w której jest jeden Bóg, zwany sprawiedliwym. Ale znam ludzi, którzy uważają, że to szatan jest tym dobrym, Bogiem-Stwórcą, a biblijny Bóg jest właśnie demonem, który oczernia Boga, i oddala ludzi od Niego. Obiektywnie patrząc, coś i w tym jest - Bóg Biblii nieraz czyni jak demon, zły demon, a nie jak Bóg, a nawet nie jak dobry duch. A i sama Biblia zawiera wiele podżegania do nienawiści... Ja po prostu zostawiam chrześcijaństwo chrześcijanom, odcinam się kategorycznie od tego, inna Drogą idę, niż ta, która korzenie swe ma wśród Semitów.
GabrielDSqerte życzę ci nawrócenia, bo pieprzysz rzeczy niestworzone.
Ja tylko piszę o tym co jest w przedstawione w Biblii, z punktu widzenia osoby niezwiązanej z wiarą którego jest podstawą, a i z punktu widzenia osoby, która wysoko ceni etykę, i nie propaguje żadnej formy nienawiści, bez względu na uzasadnienie.
Szkoda, że ani szatan ani żaden bóg nie istnieje. ^^
OdpowiedzDawać minusy!
Masz plusa za karę :P
Pozdrawiam myślącego realnie :D
O ku**a codzienie tam przechodzę... A kościół to jest wy***any w kosmos...
OdpowiedzPowiedziałbym, że to raczej szatan opętał głowy kościoła, ale wielu ludzi by tego nie zrozumiało więc napiszę od razu, że tym szatanem są pieniądze. Jeżeli jesteście takimi dobrymi ludźmi to czemu nie pogodzicie się z tym, że każdy może żyć jak chce byle tylko nie krzywdził innym... Kościół krzywdzi chodź by homoseksualistów czy innowierców nazwanych przez nimi sektami.
OdpowiedzA w jaki sposób ich krzywdzi? Od wieków nikt przecież nie spłonął na stosie. Obecnie Kościół po prostu głosi określoną linię światopoglądową. Jak się komuś ona nie podoba, może po prostu nie chodzić do Kościoła i zapomnieć o jego istnieniu. Albo poszukać szczęścia u konkurencji. Tylko czy u konkurencji na pewno jest lepiej? ;)
Nie rozumiem waszego podejścia wogóle ani troche (niektorych z was). Zawsze jest taka dyskusja, ale jakby
przyszlo co do czego to większość pierwsza by po księdza leciała żeby dostać rozgrzeszenie... Bo Bóg
istnieje niezależnie od tego czy w niego wierzycie czy nie. Szatan także istnieje.. Ale przewagi nad Bogiem
nie ma.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 November 2011 2011 22:13
OdpowiedzCo do pierwszego nie mam wątpliwości - Bóg jest. Ale co do szatana, mojej wiary w to, że istnieje, już nie
ma. Istnieje coś co ja zwę Tiamat, a tak po prawdzie to pustka, otchłań. Tak jak nie istnieje ciemność -
jest tylko brakiem światła, tak nie istnieje zło - jest brakiem dobra, i nie istnieje szatan - jest brakiem Boga, czy jak w mojej wierze, Bogów, lub ew. pewnych Zasad. Zasad, bo liczy się przede wszystkim, co czynimy, jakimi
jesteśmy ludźmi, a nie w jakiego Boga i czy wierzymy. Przewaga... Nienawiść zawsze będzie słabsza od miłości
Beatels. Nienawidząc, stajemy sami przeciw tym, których nienawidzimy. Kochając stajemy razem z
tymi, których kochamy. Miłość jest jednym niepodważalnym dowodem, że On jest. Reszta, księgi i inne słowa ludzi, nie są dla mnie dowodem, zwłaszcza gdy nawołują, by nienawidzić, i czynić z nienawiści. Gabriel
Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 29 November 2011 2011 23:14
Gdańsk Żabianka
OdpowiedzPrzewijam i przewijam i dopiero tu ktoś napisał gdzie jest ten blok :D
Miasto moje ;/
OdpowiedzPo pierwsze-obaj są ludźmi. Z tego co mi wiadomo, żaden z nich nie jest ani Szatanem, ani Bogiem.
OdpowiedzPo drugie- i Bóg, i Szatan dostatecznie się kamuflują. Żaden z nich nie popyla po ulicach, marketach itp. Pojawiają się często, ale nie wszystkim (objawienia, opętania).
Po trzecie-co do komentarza Trabus'a, który przed chwilą widniał mi jako najlepszy komentarz. Bóg nie chce, aby działo się coś złego człowiekowi, bo stworzył go z miłości i oddał za niego życie, ale mimo to dopuszcza zło. Wyobrażacie sobie świat idealny? Tak wygląda tylko w Raju, z którego Adam i Ewa zostali wygnani. Pozdrawiam ;)
Szatan ma taką jedną cechę o której wielu zapomina, a mianowicie nie istnieje. :) Jest tylko wymysłem
chrześcijan, antytezą ich wiary i dogmatów. Nie sam szatan, ale wiara w jego istnienie zawsze prowadziła do zła. Ale patrząc na treść Biblii, to Bóg chrześcijan niewiele różni się od ich szatana, ma tylko lepsze public relations. :) W końcu, jego ludzie pisali "historię". Zresztą, patrzeć okiem starego ex-chrześcijanina, całość wiary chrześcijan przypomina mi polowanie na zwierzynę - a szatan, strach przed szatanem ma być tym, co ją płoszy. Prosto w sidła. Co innego jednak postać Jezusa zwanego Chrystusem - tą postać prywatnie cenię, choć zdaję sobie dobrze sprawę z tego, że Jego wizerunek w Biblii jest delikatnie mówiąc zmodyfikowany na potrzebę tych, którzy korzystali z tej księgi w celach psychomanipulacji. Gabriel
Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 29 November 2011 2011 23:03
Odpowiedz„Widziałem, jak szatan, niby błyskawica, spadł z nieba” albo: „Biada ziemi i morzu, gdyż zstąpił do was diabeł pałający wielkim gniewem, bo wie, iż czasu ma niewiele”
Jak wielcy heretycy musieli pisać Biblię,żeby nawet takie oszczerstwa wsadzać w usta samego Chrystusa .
Tak pięknie i z takim przekonaniem to mówisz...ach.Cenisz Chrystusa, nie wierzysz w Szatana i jesteś święcie przekonany o kłamstwach Pisma Świętego...
Zresztą jakby to nie było-Biblia daje siłę i mądrości życiowe, nawet bez wiary w Boga.
skoro drze biblie i przy okazji morde na katolików to czemu maja nastawiać drugi policzek ? to taka mentalność tych niby oświeceniowców, oni są idealni, a jak nie masz ochoty, żeby z każdej strony ktoś cie poniżał aroganckimi gadkami o tolerancji, to jesteś moherem. Bóg nie istnieje jako osoba, tylko jako symbol pewnych wartości. Antyklerykałem byłem w wieku 16 lat, więc cięzko mi się nie martwić o ludzi, którzy tak walczą z kościołem. Wybaczcie im, że wierzą w to w co wierzą, zaakceptujcie ich, zamiast samemu ciągle pieprzyć, że mają zgadzać sie na wszystko co im zarzucacie.
OdpowiedzA katolicy powinni pamiętać słowa niejakiego Jezusa z Nazaretu, ponieważ on coś nawijał o nadstawianiu drugiego policzka. A przecież Jezuchryst jest bogiem katolików.
BananUst jesteś kolejnym ateistą który wie, ale nie wie.
Drze Biblię w trakcie występów, do fanów którzy wiedzą jakie ma jego muzyka przesłanie, a jak katolikom
się to nie podoba - nikt im nie każe przychodzić na zamknięty koncert antykatolickiego zespołu, prawda?
Wątpię czy Nergal walczy sensu stricto z kościołem, a bardziej z ideologią zawartą w KK, którą za
kilka wieków być może będziemy nazywali formą faszyzmu. Prywatnie akceptuję ichwiarę doputy, dopuki nienawiść z ich
świętej księgi mnie i nas nie sięga poprzez ich działanie.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 1 December 2011 2011 14:27
Trudno mi wyrazić, jak beznadziejny jest ten demot. Precz z katolstwem z demotów! Weźcie się zacznijcie leczyć, dobra? Zrobicie dobrze społeczeństwu. I dowiedzcie się czegoś o satanizmie. Ale nie od księży i innych katoli, a z wiarygodnych źródeł.
OdpowiedzSzatan nie ma w niczym żadnej przewagi nad Bogiem . Bóg sie nie musi przed nikim kamuflować - zna kazdy nasz ruch zanim powstanie .
OdpowiedzRacja. Nie ma przewagi. Bo nie istnieje.
co ma piernik do wiatraka! najbardziej durnowaty demot miesiąca!
OdpowiedzA mi się podoba bo jest moje miasto ;) oczywiście skierniewice!!!
OdpowiedzJeżeli sądzisz, ża Nergal to szatan, a Bóg mieszka w plebanii, to na razie - i Bóg i szatan - skutecznie się przed Tobą zakamuflowali.
OdpowiedzPrzynajmniej ładny zabytkowy (najwyraźniej) budynek jest porządnie utrzymany. Gdyby był w rękach świeckich, z dużym prawdopodobieństwem najpierw zgniłby a potem spłonął, aby ustąpić miejsca apartamentowcom z nidagipsu.
OdpowiedzAHAHAHAHAHAHAHAAHA bo padne. kolego. jakby byl w rekach swieckich to by go rozbudowali do nieba najlepiej (jkaby byly pieniadze) w ksztalcie jezusa a w głowie jezusa była by wieza widokowa tak wiesz... ze wgląd na świat masz. u mnie w miescie jest 6 kosciolow budują 7 a wystarczyly by 4 :)
Zabytek, a jak!
Ale gdyby był w rekach "świeckich", to wątpię, czy którykolwiek cokolwiek by z konserwatorem zabytków zwojował...
A Jezus to był bogaczem? Był on jednym z najbiedniejszych ludzi w Nazarecie.
Odpowiedzbezsensowny demot, po tych obrazkach widac ze najciemniej jest pod latarnia!
Odpowiedzadaś ma przynajmniej cały blok
OdpowiedzNie rozumiem za co demot dostał sie na główną.
OdpowiedzW Twojej głowie się też zakamuflował, bo dodajesz demoty pod jego dyktando.
OdpowiedzJezus się w grobie przewraca gdy widzi, że niedouczeni w piśmie na demotach dyskutują na tematy religijne. Większosć tego co mówicie nie jest oparta o nauki Kościoła a o wasze domysły i dotyczy to zarówno ateistów jak i wierzących. Sam nie wiem skąd ten prymat Biblii, wszyscy powołują się na nią, a tam jest pełno głupot. Gdyby Kościół trzymał się Biblii, to byśmy wierzyli w Adama i Ewę, więc lepiej jak trzyma się rozumu a nie starych zwojów.
OdpowiedzDo wszystkich matołków co mówią ze ten cały nergal jest ateistą a nie satanistą - jestescie nierozumni.
OdpowiedzAteista nie wierzy w Boga i co za tym idzie w szatana...
Tymczasem nergal -satanista - czlowiek ktory podziera BIBLIE jest ateistą ?? To w takim razie dlaczego nie podarł jakiejs "świętej" ksiegi buddystów ?
Jak chcesz się wypowiadać publicznie na piśmie to pozbądź się syndromu gadu gadu, bo nie pisze się dwóch pytajników tylko jak już to trzy. Taka ciekawostka, żeby się nie ośmieszać.
super demot, święta prawda...
Odpowiedzoczywiście "mocne"
To nie jest dom Nergala tylko zdjecie osiedla na ktorym mieszkał w dziecinstwie
OdpowiedzMoja parafia ... Powiem tyle, jeśli ktos tu jest szatanem to tylko jej probosz Jan Pietrzyk. To złodziej nad złodziei, żyje w luksusowym pałacyku ( na zdjęciu ), a w swoich kazaniach potępia tych którzy nie dają na tacę. Cóz .
OdpowiedzLuksusowy pałacyk? Potępia? Złodziej?
Prałat Pietrzyk do najprzyjemniejszych ludzi nie należy, ale zarzucam Ci kłamstwo. I to ogromne.
Udowodnisz, że jest złodziejem? Byleś człowieku kiedykolwiek w tym "luksusowym pałacyku"?
Znam proboszcza od lat, jest uczciwy jak mało kto. Na plebanii, w ogrodach i na też nie raz bywałem, luksusów tam gigantycznych nie ma (z resztą, pisałem o tym wcześniej).
No i widać nie znasz też historii naszego miasta, ale cóż... Najlepiej wyzwać od złodziei, to teraz modne i wygodne. Jeszcze lepiej napisać to w internecie, kryjąc się za nickiem, za ekranem komputera. Idź chojraku do prałata, powiedz co myślisz. Idź, posłuchaj kazań, może przestaniesz słyszeć tylko to, co chcesz usłyszeć.
Skierniewice mieszkam tam... ale jeśli jesteś pedofilem lub zabójcą czy gejem to mieszkam w Sochaczewie...
OdpowiedzA po co Bóg ma się kamuflować? Minus.
Odpowiedz@Polak1989
OdpowiedzJeśli tego jeszcze nie zrozumiałeś, to był to element artystyczny pajacu.
Szatan na swoje pracuje sam, kusząc swe ofiary, Bóg zbiera haracz wśród biednych bez kiwnięcia palcem...
OdpowiedzNergal powiedział u KUby W. że mieszka 10 metrów od plaży, mimo szczerych chęci nie wierzę że to jest jego mieszkanie
OdpowiedzTo jest blok w którym mieszka jego matka która w dodatku nie jest zbytnio dumna z poczynań swojego syna :)
OdpowiedzMoże i Nergal wierzy w szatana (mnie to nie interesi) ale jestem przekonana, że on ma w sobie więcej
pokładów dobra niż jakiś tam proboszcz....
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 1 December 2011 2011 14:11
OdpowiedzTen demot nie ma sensu i nie mam pojęcia, dlaczego jest na głównej. Chciałam napisać tu coś konkretnego, ale... brak słów. Naprawdę żałosne. Zresztą to widać po samej ocenie.
Odpowiedzhehe ;))
OdpowiedzSKIERNIEWICE są zajebiste!!!
Właśnie...zwykli ludzie i.... anioł w Skierniewicach.
Odpowiedz