Raczej można policzyć, zmierzyć można na przykład ich długość ;)
"Liczba oznacza "stan liczebny" albo pojęcie, którego treścią jest wynik liczenia wyrażony zwykle cyframi. Liczba odnosi się więc do rzeczy "policzalnych", przedmiotów (żywych i martwych), które można kolejno policzyć.
Ilość jest miarą tego, co może być mierzone lub ważone, to jest odnosi się do rzeczy "niepoliczalnych", np. gazów, cieczy, ciał sypkich, pojęć abstrakcyjnych itp."
Listki tutaj raczej policzymy, a nie zmierzymy. ;)
qnida007 - (załóżmy, że masz rację z tym, że monety pojawiły się w 1995) jeżeli cycylia urodziła się w 1991 to przez te cztery lata była na tyle mała, że nie zwracało na takie rzeczy uwagi (to jest różnie u różnych ludzi), więc może o to jej chodziło. Radzę nie negować od razu tylko czasami trochę się zastanowić.
Tak jak z powszechnie znanym cukrem wanilinowym. Wystarczy dobrze się przypatrzeć, a już nie jest
to "waniliowy", a "wanilinowy". + za trafne spostrzeżenie.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 29 November 2011 2011 16:47
@czytymniemaszczynie owszem ale większość cukrów jest "wanililinowych" a przynajmniej w sklepach zajmują one znacznie więcej miejsca (różnych producentów) niż cukry waniliowe.
Ja się po prostu nie przyglądałam - żółciak to żółciak, nic ciekawego. Gdybym poświęciła chwilę uwagi na porównanie tych trzech monet na pewno też bym to zauważyła. Z drugiej strony: możliwe, że na 1zł, 2 zł i 5 zł też są jakieś analogie - też się nie przyglądałam. Może ktoś sprawdzał ?
ja o tym wiedzialem, bodajze bylo ze 1 gr to 5 gr kosztow, i swego czsu byl pomysl aby zaprzestac produkcji jedno i 2 groszowek ale nie wiem jak to sie skonczylo,
Minusują bystrzejszych od siebie, ot, dla zasady, hahaha xd też zauwazyłam to dawno temu, ale nie, nie zbieram groszówek. I pamiętam też, że 2 zeta ma gładką obwódkę, 1 zeta już nie. Te mniejsze chyba naprzemiennie... Może to dla niewidomych opcja, kto wie.
Zauważyłem tą właściwość polskiej waluty w wieku sześciu, siedmiu lat… ech, tak sobie teraz myślę, że kiedyś jednak było więcej czasu na przyglądanie się tym zwyczajnym rzeczom, a wiele z nich kryło i pewnie czasem nadal kryje w sobie jakieś ciekawe właściwości. Jakby kogoś to interesowało to na 50gr wygrawerowany jest półokrąg z liści, zaś na złotówce jedynka otoczona jest w pełnym ich okręgu, więc widać, że i tam starano się podtrzymać schemat dopasowania liczby liści do wartości monety.
Takie listki są na każdej monecie...Przy czym uwierzyć musimy,że na złotówce jest ich w założeniu 100:D Chyba,że jest tu jakiś cwaniak i je policzy;)
Pani Autorko te takie ob-ramówki na 10,20,50gr to też są listki.Na 1zł jest ich 100 na 2zł już 2 a na 5zł 5;)
SUPER DEMOT!!! Mnie się podoba. Co z tego że dziewczyna się pomyliła?? Wolicie ciągle oglądać to samo na głównej?? Cycki, szkoła i zawiedziona miłość??
no to gratulacje glowna za glupote bo nie dosc ze te monety nie sa w naszym kraju od 20 lat to jeszcze nie rysowali by na monetach jakis listkow od tak sobie zal
Powtórzę tak żeby było bardziej widoczne. Denominacja zaczęła się w 1995 roku ale to nie tak że pstryk i
masz monety do
tego zabiegu, patrz dokładnie na daty monet, one były bite przed 1995 właśnie trzymam
złotówkę wybitą
w 1992 roku!!! nie dam sobie ręki uciąć ale wydaje mi się że miałem w ręku i bite
w 1991 ale nie
zmienia to faktu że do obiegu weszły w 1995, nie chce mi się wierzyć że autorka
demotywatora pracowała w
mennicy w tamtym czasie. Właśnie doczytałem że pierwsze monety zaczęto
produkować już w 1990roku.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 30 November 2011 2011 12:22
A ja dzięki temu demotowi na pewno zapamiętam, że denomincja miała miejsce w 1995 roku :) jak ktoś już raz o tym napisał to po co 100 razy powtarzać ? No i co z tego, że napisała, że po 20 latach ? Czy to zmienia sens tego demota ? Nie ! też nie zauważyłam zależności między listkami a wartością monety, mimo, że codziennie się nimi posługuje, także za demot i spostrzegawczość (+)
to są właśnie Polacy;D nic ciekawego nie wymyślą a jak już ktoś coś ciekawego dostrzeże to wszyscy tylko: jak by mu/jej tu doje***;/ to nie możliwe żeby ten ktoś był lepsze ode mnie;/ muszę go zgasić.. nie ma to jak życzliwość Polska:)
Nie wiem co znaczą te liście ale to są liście dębu, nie naszego rodzimego (bo u nas naturalnie występują tylko dwa gatunki - szypułkowy i bezszypułkowy), to jest dąb czerwony sprowadzony z Ameryki Północnej i jest zaliczany do roślin inwazyjnych, jest niebezpieczny dla naszych rodzimych gatunków i powinien być usuwany. Nie wiem co on robi na naszych monetach..
1gr to na zlomie jest wart 1.6gr, wiec za kazda stowke w jedno groszowkach mamy 60zl zysku, niestety ale ja chcialem tak zarobic zebrajac okolo 400zl w 1 groszowkach i spotkalem sie z odmowa, za niszczenie pieniedzy obojetnie jakiej wartosci grozi wiezienie do 7 lat.
na każdej polskiej monecie jest ilość listków odpowiadająca nominałowi :P na 10 gr da się policzyć na 50 i złotówce trochę gorzej ;) 5zł też ma 5 listków nie wiem jak z 2 bo nie posiadam obecnie przy sobie xD
bardzo fajny demot! ja nigdy tego nie zauwazylam i nawet nie pamietam jakie twarze sa na obecnych polskich banknotach. pamietam tylko, ze w "milionerach" jednemu graczowi Urbanski zadal pytanie, czy na obwodzie monety 2-zlotowej znajduja sie wygrawerowane wrabki, czy tez nie i je zeli tak to jakie- ciagle, czy przerywane. i facet nie umial odpowiedziec. czasem moze nas zaskoczyc pytanie o cos, co widzimy codziennie, przechodzi ciagle przez nasze rece ale jest to tak pospolite, ze nie zwracamy na to uwagi.
To spostrzegawczy jesteś, miałem z 5 lat jak to zauważyłem, oprócz tego przewidziałem obecny kryzys i to, że nie wszystkie kaczki potrafią latać! Ale faktycznie demotywuje
Dodatkowo można łatwo zauważyć,że zaostrzone końce liści są dowodem na to,że jest to liść dębu amerykańskiego...Pytania dla zainteresowanych...Jak wyglądają liście dwóch rodzimych dębów naszego kraju,które NIE ZOSTAŁY umieszczone na NARODOWEJ WALUCIE?Kiedy się dowiedziałeś jakie gatunki dębów naturalnie występują w Twoim kraju?
Bedzie główna ? Oby , powodzenia ;)
OdpowiedzTak sobie myślę o jakich 20-tu latach mówisz skoro denominacja złotego miała miejsce w 1995r. No chyba, że pracowałaś wcześniej w mennicy to rozumiem.
w obiegu są od 1995 ale produkcja zaczeła sie wcześniej, własnie mam w dłoni 5-groszówke z 1990 oczywiście obiegowa ;]
ja juz to zauwazylem jakis czas temu hehehehe ;D ma sie te oko a nie guzik haha ;D
minus za brak spostrzegawczości :(
qnida007 - a myślisz dlaczego wspomniałem o pracy w mennicy?
wiem. może pod nieodpowiednia wypowiedzia sie dopisałem. chodziło mi raczej o tych co dalej pisali że tych monet nie było przed 1995
Pewnie gdybyś nie dodała tego demota, również zauważyłabym to dopiero po wielu latach ;)
No, to musisz być już bardzo biedna, żeby tak grosiki uważnie podziwiać ;)
mysle tez że autor demota może miec 20 lat, i tak sie napisało...
o dziękuje bardzo za wsparcie :)
OdpowiedzTylko taka mała uwaga - wkradło Ci się zbędne "z" przed "groszu".
I napisałaś "ilość" zamiast "liczba". Listki są policzalne;)
@aberis sjp.pwn: ilość «wielkość tego, co może być mierzone lub ważone» Liczbę listków można zmierzyć więc jest ich pewna ilość.
Raczej można policzyć, zmierzyć można na przykład ich długość ;)
"Liczba oznacza "stan liczebny" albo pojęcie, którego treścią jest wynik liczenia wyrażony zwykle cyframi. Liczba odnosi się więc do rzeczy "policzalnych", przedmiotów (żywych i martwych), które można kolejno policzyć.
Ilość jest miarą tego, co może być mierzone lub ważone, to jest odnosi się do rzeczy "niepoliczalnych", np. gazów, cieczy, ciał sypkich, pojęć abstrakcyjnych itp."
Listki tutaj raczej policzymy, a nie zmierzymy. ;)
qnida007 - (załóżmy, że masz rację z tym, że monety pojawiły się w 1995) jeżeli cycylia urodziła się w 1991 to przez te cztery lata była na tyle mała, że nie zwracało na takie rzeczy uwagi (to jest różnie u różnych ludzi), więc może o to jej chodziło. Radzę nie negować od razu tylko czasami trochę się zastanowić.
Tak jak z powszechnie znanym cukrem wanilinowym. Wystarczy dobrze się przypatrzeć, a już nie jest
to "waniliowy", a "wanilinowy". + za trafne spostrzeżenie.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 November 2011 2011 16:47
Odpowiedzjest taki i taki...
heh, do niektórych rzeczy trzeba dojrzeć ;p
brawo za spostrzezenie po 20 latach , ze pieniadze sa robione rowniez dla niewidomych...
@czytymniemaszczynie owszem ale większość cukrów jest "wanililinowych" a przynajmniej w sklepach zajmują one znacznie więcej miejsca (różnych producentów) niż cukry waniliowe.
a ja za to tego nigdy nie zauważyłam :)
OdpowiedzJa się po prostu nie przyglądałam - żółciak to żółciak, nic ciekawego. Gdybym poświęciła chwilę uwagi na porównanie tych trzech monet na pewno też bym to zauważyła. Z drugiej strony: możliwe, że na 1zł, 2 zł i 5 zł też są jakieś analogie - też się nie przyglądałam. Może ktoś sprawdzał ?
Na monetach 1,2 i 5 zł jest tak samo jak na monetach groszowych. tyle, że ilość "listków" nie oznacza wartości w groszach a złotówkach.
Hehe dobre :D nie zauważyłem tego nigdy. +
OdpowiedzNigdy się nad tym nie zastanawiałem ale ciekawe spostrzeżenie
OdpowiedzWpatrujesz się w groszaki hmmm...... czy jesteś studentką?
Odpowiedz@RoQuoXas a z wejscia bez patrzenia jesteś w stanie stwierdzić jakie osoby są na poszczególnych banknotach? Ja osobiście nie mam pojęcia.
jestem ale zaoczną :)
OdpowiedzA 50 groszy??
Odpowiedzod 10 groszy już nie ma takich listków :)
Zapewne wiecie ale produkcja 1 i 2 groszówek jest nieopłacalna bowiem ich wytworzenie kosztuje więcej niż są warte.
Odpowiedzja o tym wiedzialem, bodajze bylo ze 1 gr to 5 gr kosztow, i swego czsu byl pomysl aby zaprzestac produkcji jedno i 2 groszowek ale nie wiem jak to sie skonczylo,
serio, nie wiesz? Z Polski wyjechałeś?:D skoro posługujesz się dalej jedno i dwugroszówkami to chyba nie wiele się zmieniło ;)
rafaelek ale zaloz taka sytuacje ze przestali wybijac, lecz groszowki wybite do tej pory beda krazyc w obiegu przez dlugi czas,
o.O Naprawdę nie zauważyliście tego wcześniej? Czy tylko ja tu zbieram groszówki? :)
OdpowiedzNie wiem czemu Ci dali minusy. Ja też to zauważyłam już dawno, ale może dlatego, że tak samo jak Ty zbierałam groszówki :)
ja też zbierałam ale dopiero teraz to zauważyłam :)
Minusują bystrzejszych od siebie, ot, dla zasady, hahaha xd też zauwazyłam to dawno temu, ale nie, nie zbieram groszówek. I pamiętam też, że 2 zeta ma gładką obwódkę, 1 zeta już nie. Te mniejsze chyba naprzemiennie... Może to dla niewidomych opcja, kto wie.
Genjutsu - nie wiem jak to się ma do liści, ale grawerowanie na obwódce to na 100% dla niewidomych.
Dobre, no ja też nie zauważyłam. Plusik ode mnie :))
Odpowiedzto ładnie bo mi to zajęło 20lat +plus czas w którym oglądałem tego demota :D
Odpowiedz20 lat temu też nie zauważyłem tego. Pewnie dlatego, że nie było wtedy bilonu.
Odpowiedzmoje życie się zmieniło
OdpowiedzO kurde. Nigdy nie zwróciłam na to uwagi.
OdpowiedzJa teraz dopiero zauważyłem.
OdpowiedzZdolna jesteś. 20 lat patrzysz na monety, które w obieg weszły w 1995 roku :))
OdpowiedzUprzedziłaś mnie o minutę ;)
Mnie też ktoś uprzedził o minutę, tzn. wstrzelił się, gdy pisałam ;))
Ten demotywator odmienił moje życie .
Odpowiedzsuper dopiero to zauwazyłam :D
Odpowiedzja zauwazylem jak bylem maly, dodatkowo na rewersie przy szponie orla jest taka jakby beczka, hehe
OdpowiedzTo znak Mennicy Warszawskiej
Ktoś sie zjarał i miał rozkmine XD
OdpowiedzTak naprawdę gdyby nie wy nigdy bym na to nie wpadł xD dzięki:) " + "
Odpowiedzchwalisz sie czy żalisz? ja to zauważyłem w wieku 6 lat ;)
OdpowiedzBrawo za spostrzegawczość.
Odpowiedztaa, gratuluje spostrzegawczości, coś jak z cukrem wanilinowym:P
w dobie 3,99 zł, 9,99 zł itd. jakby umieścili liść marichuany (9 listków) skończyłyby się problemy w kasie z wydaniem 1 grosza
OdpowiedzZauważyłem tą właściwość polskiej waluty w wieku sześciu, siedmiu lat… ech, tak sobie teraz myślę, że kiedyś jednak było więcej czasu na przyglądanie się tym zwyczajnym rzeczom, a wiele z nich kryło i pewnie czasem nadal kryje w sobie jakieś ciekawe właściwości. Jakby kogoś to interesowało to na 50gr wygrawerowany jest półokrąg z liści, zaś na złotówce jedynka otoczona jest w pełnym ich okręgu, więc widać, że i tam starano się podtrzymać schemat dopasowania liczby liści do wartości monety.
OdpowiedzAmerykę odkryłaś...Już niedługo demot "po 40 latach zauważyłem że klapę od kibla można podnieść"
OdpowiedzKur*a rzeczywiście!
OdpowiedzO ja pierdzu gość ma racje ja tam widziałem ptaszki :P
OdpowiedzPo 20 latach ? to ciekawe że dewaluacja w Polsce miała miejsce w 1995 roku.
OdpowiedzTakie listki są na każdej monecie...Przy czym uwierzyć musimy,że na złotówce jest ich w założeniu 100:D Chyba,że jest tu jakiś cwaniak i je policzy;)
OdpowiedzPani Autorko te takie ob-ramówki na 10,20,50gr to też są listki.Na 1zł jest ich 100 na 2zł już 2 a na 5zł 5;)
Są różne, bo niewidzący też używają pieniędzy.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 November 2011 2011 9:14
OdpowiedzW czas sie zczailes
Odpowiedznie piszcie już o dewaluacji w 1995 je*bane niedorozwoje, kazdy przeczytał to już w drugim komentarzu i
autorka demota tez juz o tym wie
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 November 2011 2011 9:35
OdpowiedzSUPER DEMOT!!! Mnie się podoba. Co z tego że dziewczyna się pomyliła?? Wolicie ciągle oglądać to samo na głównej?? Cycki, szkoła i zawiedziona miłość??
OdpowiedzLudzie szanujcie się trochę :)
Dziękuje :)
no to gratulacje glowna za glupote bo nie dosc ze te monety nie sa w naszym kraju od 20 lat to jeszcze nie rysowali by na monetach jakis listkow od tak sobie zal
OdpowiedzPo 20??? Nowe zł sąod 1995 roku, czyli są w obiegu dopiero od 16 lat!!!
OdpowiedzTa wiadomość zmieniła na zawsze moje życie:)Plus za spostrzegawczość. główna:)
OdpowiedzNo właśnie twórczyni się pomyliła ale pytanie ilu z was poszło za nią że wylądowała na głównej. No ale człowiek uczy się na błędach.
OdpowiedzPowtórzę tak żeby było bardziej widoczne. Denominacja zaczęła się w 1995 roku ale to nie tak że pstryk i
masz monety do
tego zabiegu, patrz dokładnie na daty monet, one były bite przed 1995 właśnie trzymam
złotówkę wybitą
w 1992 roku!!! nie dam sobie ręki uciąć ale wydaje mi się że miałem w ręku i bite
w 1991 ale nie
zmienia to faktu że do obiegu weszły w 1995, nie chce mi się wierzyć że autorka
demotywatora pracowała w
mennicy w tamtym czasie. Właśnie doczytałem że pierwsze monety zaczęto
produkować już w 1990roku.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 November 2011 2011 12:22
OdpowiedzAutorka jest pewnie lekko po 20-stce, więc to niemożliwe żeby pracowała w mennicy 20 lat temu, no chyba że ją zahibernowali i dopiero się obudziła :)
oo nie tylko ja wszedłem, by sprostować, ze denominacja była już dawno, po za tym : "eureka" widać ,ze plusy dają upośledzeni
OdpowiedzTeraz moje życie ma sens !!!
Odpowiedzto szukasz go w internecie?? na demotywatorach?? lenistwo czy taka desperacja?
@birthmark
a może zwykła ironia
1zł 2zł 5zł = ilość listków również :] POZDRAWIAM
OdpowiedzTo pieknie odzwierciedla ile sa warte te koleczka.
OdpowiedzPs. Nie klam ze zauwazylas po 20 latach bo nie moglas. 20 lat temu nie bylo takich koleczek.
dzięki tobie też się o tym przed chwilą dowiedziałam ;P
OdpowiedzDobre! A od tematu: Wiesz, że 1,2,5 groszówka ma tyle listków ile wynosi wartość monety ? Nie? To już wiesz.
OdpowiedzW dzisiejszych czasach każdy grosz się liczy i przed wydaniem ogląda się go dwa razy. Stąd to spostrzeżenie ;P
OdpowiedzPo 20 latach?
OdpowiedzPrzeicerz ta złotówka weszła dopiero w roku 1995 :P
90% użytkowników poszło oglądać na żywo 1, 2 i 5 groszówki :D
OdpowiedzEsce o tym dzisiaj mówili ;D pewnie też oglądali demotywatory ;)) Gratuluję spostrzegawczości :))
OdpowiedzOd dzisiaj możesz płacić liśćmi w sklepie ;)
Odpowiedznie martw się mi 16 :)
OdpowiedzCałe życie w niepewności...
Odpowiedzhahaaha. a no tak. ;d
Odpowiedzpo 18 latach zauwazylem ze sa tam listki xd
Odpowiedzheh ale jaja ja wogle nie widziałem liści! heh
Odpowiedzmoje życie się odwróciło o 180 st, jak się o tym dowiedziałam :D
OdpowiedzA ja dzięki temu demotowi na pewno zapamiętam, że denomincja miała miejsce w 1995 roku :) jak ktoś już raz o tym napisał to po co 100 razy powtarzać ? No i co z tego, że napisała, że po 20 latach ? Czy to zmienia sens tego demota ? Nie ! też nie zauważyłam zależności między listkami a wartością monety, mimo, że codziennie się nimi posługuje, także za demot i spostrzegawczość (+)
OdpowiedzDenominacja złotego nastąpiła w 1995 roku, do 20 lat jeszcze trochę brakuje.
Odpowiedzciekawe, nie zauważyłem tego wcześniej
Odpowiedzcałe moje życie...przez ciebie uległo zmianie
Odpowiedzhttp://www.pinkrambo.com/uploads/2011/08/08/b0cc8dbc11272aea9479d4c45fe7e6de.jpg
Odpowiedzto są właśnie Polacy;D nic ciekawego nie wymyślą a jak już ktoś coś ciekawego dostrzeże to wszyscy tylko: jak by mu/jej tu doje***;/ to nie możliwe żeby ten ktoś był lepsze ode mnie;/ muszę go zgasić.. nie ma to jak życzliwość Polska:)
Odpowiedzjakby nikt nie pisał to dopisze a jak napisał to powtórze na złotówce też są takie liście
Odpowiedzchyba jeszcze nigdy mi się tak bardzo nie nudziło, żeby liczyć listki na monetach ;d
Odpowiedzale + jest
Też wcześniej tego nie zauważyłam ;)
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=qy03EDdDsBw
Ale + jest :D
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 November 2011 2011 19:29
Odpowiedzi nie ma lipy
Odpowiedzdemot:Po 20 latach zauważyłam: że to są liśćie
OdpowiedzTylko pogratulować spostrzegawczości...
Odpowiedzhttp://kiep.pl/2334/kur wa-faktycznie
Odpowiedzdobra inteligenty... a niech któryś mi powie dlaczego są liście i co one tak naprawdę znaczą? dlaczego na 10, 20, 50gr jest to inaczej rozwiązane?!!
OdpowiedzNie wiem co znaczą te liście ale to są liście dębu, nie naszego rodzimego (bo u nas naturalnie występują tylko dwa gatunki - szypułkowy i bezszypułkowy), to jest dąb czerwony sprowadzony z Ameryki Północnej i jest zaliczany do roślin inwazyjnych, jest niebezpieczny dla naszych rodzimych gatunków i powinien być usuwany. Nie wiem co on robi na naszych monetach..
Ja uważam ze równie dobrze możne to być dąb błotny, jednak zgadzam się ze z całą pewnością nie jest to rodzimy gatunek ;)
do bystrzaków nie należysz...
OdpowiedzTo masz kur.. problem bo Ci z życia spier....ły jakies 3 lata.. ; o
OdpowiedzNa 2 złotówce również są 2 listki a na 5-cio złotówce 5 :)
Odpowiedza tak na serio to ja zauważyłam to dopiero po zobaczeniu tego demota ;D
Odpowiedzwow to gratuluje spostrzegawczosci -_-( ) demotywujace..
Odpowiedz1gr to na zlomie jest wart 1.6gr, wiec za kazda stowke w jedno groszowkach mamy 60zl zysku, niestety ale ja chcialem tak zarobic zebrajac okolo 400zl w 1 groszowkach i spotkalem sie z odmowa, za niszczenie pieniedzy obojetnie jakiej wartosci grozi wiezienie do 7 lat.
OdpowiedzA ja dodam, że na 50gr jest dokładna połówka wieńca z 1zł :)
OdpowiedzPozdro.
to czekam :) również pozdrawiam :)
Hmmm... mnie dziwi tylko jedno. Jak, skąd, dlaczego po 20 latach!? Przecież w obiegu te monety są od 01.01.1995 roku, czyli od niecałych 17 lat ;/
Odpowiedzna każdej polskiej monecie jest ilość listków odpowiadająca nominałowi :P na 10 gr da się policzyć na 50 i złotówce trochę gorzej ;) 5zł też ma 5 listków nie wiem jak z 2 bo nie posiadam obecnie przy sobie xD
Odpowiedza 10,20,50 groszy?
OdpowiedzSpostrzegawczość: lvl master
OdpowiedzTo widze nie przegladasz demotow , bo juz to bylo na glownej jakis czas temu
OdpowiedzPrzecież to już kiedyś było na głównej
OdpowiedzTaka zasada w PL jest na monetach groszowych już od lat 20-tych :-), zbierałem kiedyś monety.
OdpowiedzNie z wartością, a z nominałem! Wartość obecnych walut to dyskusyjna sprawa.
Odpowiedz- Ponieważ nic nie spostrzegłaś tylko znalazłaś identyczny obrazek na internecie, który krąży już od dawna i myślisz, że jesteś oryginalna.
Odpowiedzgdyby nie ten demot to nie wiedziałbym tego do śmierci :D
OdpowiedzNie no Amerykę ktoś odkrył ...
OdpowiedzMatko co za ludzie... ? Jesteście bardziej demotywujący od tego demota....
Odpowiedzco mnie to obchodzi
OdpowiedzJa to zauważyłem bawiąc się pieniędzmi w wieki 4 lat xD
OdpowiedzTeraz rozpoznajesz cyferki, jutro sama kupisz bilet w automacie. Świat stoi przed tobą otworem!
OdpowiedzChodzi o to, że po 20 latach swojego życia zauważył to, co w cale nie oznacza, że będąc małym dzieckiem odrazu musiał mieć styczność z monetami.
OdpowiedzPowiem wam że nie tylko na groszówkach są listki. ;)
Odpowiedzbardzo fajny demot! ja nigdy tego nie zauwazylam i nawet nie pamietam jakie twarze sa na obecnych polskich banknotach. pamietam tylko, ze w "milionerach" jednemu graczowi Urbanski zadal pytanie, czy na obwodzie monety 2-zlotowej znajduja sie wygrawerowane wrabki, czy tez nie i je zeli tak to jakie- ciagle, czy przerywane. i facet nie umial odpowiedziec. czasem moze nas zaskoczyc pytanie o cos, co widzimy codziennie, przechodzi ciagle przez nasze rece ale jest to tak pospolite, ze nie zwracamy na to uwagi.
OdpowiedzDopiero teraz po 20 latach?:-p
OdpowiedzDenominacja byla w 1995 roku wiec 18 lat temu.... :P
Odpowiedznie zyje spostregawczość !
OdpowiedzDemoty z przed 2 lat.....hmmmmm , czyżby powiew starości ?
OdpowiedzŁAŁ!!!! GENIUSZ!!!!
Odpowiedzno ja pi*rdole, nie wierze, że aż tyle ludzi tego nie wiedziało, było już z trzy razy
OdpowiedzHa ha ale fajne i ciekawe spostrzeżenie :)
OdpowiedzTo dla niewidomych ; )
OdpowiedzTo spostrzegawczy jesteś, miałem z 5 lat jak to zauważyłem, oprócz tego przewidziałem obecny kryzys i to, że nie wszystkie kaczki potrafią latać! Ale faktycznie demotywuje
Odpowiedzjuuz bylo dawno temu ;)
OdpowiedzByło !!!
OdpowiedzPo 20 latach dostrzegłaś wartość każdego pieniądza !!!
Odpowiedzja tego nie zauważyłem, mam 20 lat :p
OdpowiedzTo tam są listki ? :DD
OdpowiedzGratuluję spostrzegawczości... >.<
OdpowiedzCiekawi mnie sposób odczytania po listkach wartości 10, 20 i 50-o groszówki... Pozostawię to bez komentarza.
Demot dobry, już kiedyś taki był :)
Odpowiedzoglądałeś wypłate po pierwszym roku studiów humanistycznych...
OdpowiedzJakoś nie widziałem tego na 50 gr :D
Odpowiedzhehe a no
OdpowiedzNa złotówce też, tylko dobrze policz ;]
OdpowiedzMały błąd liczba zamiast ilość listków. :)
OdpowiedzBlondynka ;D
Odpowiedzlol dopiero teraz?? to przyjąyj się monetom 1zł, 2zł i 5zł
OdpowiedzDodatkowo można łatwo zauważyć,że zaostrzone końce liści są dowodem na to,że jest to liść dębu amerykańskiego...Pytania dla zainteresowanych...Jak wyglądają liście dwóch rodzimych dębów naszego kraju,które NIE ZOSTAŁY umieszczone na NARODOWEJ WALUCIE?Kiedy się dowiedziałeś jakie gatunki dębów naturalnie występują w Twoim kraju?
OdpowiedzBrawo sherlocku!
OdpowiedzTo akurat zapowiadali wprowadzając te monety.
OdpowiedzDziwne jest to, że przedstawiono liście amerykańskiego dębu czerwonego.