Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
1015 1148
-

Zobacz także:


Noktur
+31 / 35

Seks w Polsce legalnie można uprawiać z osobami, które ukończyły 15 lat. Jak kogoś podniecają 9-latki, nazywa się go zazwyczaj pedofilem.

Odpowiedz
Noktur
+12 / 22

Jeśli to para to raczej nie będą donosić na siebie do sądu :D

darek1234
+8 / 10

Będzie ktoś uprawiał seks z dziewczyną w wieku 14 lat, 11 miesięcy i 29 dni to nazwiesz go pedofilem i chętnie byś mu coś zrobił, albo chociaż za kratki.
Jeśli ta dziewczyna będzie miała 10 dni więcej - wszystko jest w porządku.

K karmelka1997
+9 / 9

Moja znajoma miałą chłopaka co skończył 15 lat we wrzesniu, ona natomiast miałą skonczyc 15 lat dopiero w lutym, straciła z nim dziewictwo w jego urodziny i niestety dziewczyna wpadła, lekarze musieli donieśc bo dziewczynie brakowało tylko kilu tyg do 15 lat, mimo, że nie dzieliło ich naawet pół roku on ma poważne kłopoty

PawelBojar
+8 / 8

@ Elathir Zdziwiłbyś się. Mam siostrę w tym wieku. Jej koleżanki po odstawieniu się wyglądają na co najmniej 18 lat, żadna nie ma problemu z kupowaniem alkoholu czy papierosów, a do klubów wpuszczają je bez problemu - nad czym swoją drogą ubolewam. I nie wiem, jakie Ty 14latki widziałeś, ale 70% mi znanych, a widuję ich sporo przez siostrę, mają już w pełni kobiece kształty

CocaineBusiness
+12 / 22

Ojj to nie jest tak, że w więzieniu od razu w dupkę ruchają takich ludzi, przeje*ane to oni mają ale gdzieś na spacerniakach albo świetlicy a tak to oni są między sobą, nie siedzą w celach z ćwiarusami czy innymi, którzy siedzą za morderstwa czy podobne przestępstwa. Mają takie "kółko wzajemnej masturbacji" więc siedzą razem z innymi pedofilami itd, dla ich bezpieczeństwa. A swoją drogą to prawo jest bez sensu w Pl. Wymaluje się taka małolata i wygląda jak dorosła, no mi osobiście nie raz "szczena opadła" jak widziałem ładną kobietkę a okazywało się, że to gówniara. Moim zdaniem to głupota karać za takie rzeczy, same dobrowolnie się puszczają na prawo i lewo a później wielce pokrzywdzone...

Odpowiedz
sla
+1 / 5

Rozumiem, że takie dziewczynki siłą zmuszają biednych mężczyzn do współżycia? Czy naprawdę nie możecie się na tyle powstrzymać by chociaż upewnić się co do wieku partnerki?

CocaineBusiness
-2 / 4

Jeszcze raz przeczytaj co napisałem. Czy ja napisałem, że ktoś kogoś siłą do czegoś zmusza? NIE! Tak, będą wszyscy chodzić i legitymacje szkolne sprawdzać przed rozmową z dziewczyną w klubie. Weź się zastanów, takie zadania należą do gości legitymujących na bramce a nie do mnie. Ponadto uważam, że nawet w wieku 27 lat jak pójdę i będziemy uprawiać seks z jakąś piętnastką to nic złego się nie dzieje dopóki nikt nikogo do niczego nie zmusza siłą. Więc nie pisz tutaj sarkastycznie o "biednych mężczyznach" bo tu nikt nikogo do niczego nie zmusza.

sla
+3 / 5

To była ironia, chociaż... albo nie, pominę fakt, że nie rozumiem, jak można iść do łóżka z osobą, której w ogóle się nie zna, to inna kwestia. Jak się mówi - ktoś musi być mądrzejszy. 15 latka, chcąc nie chcąc, jest nadal tylko dzieckiem którym bardzo prosto jest manipulować, sterować czy oszukać, zwłaszcza dla dorosłego mężczyzny. Nie musisz jej przemocą zmuszać do współżycia, często wystarczy jedynie parę ładnych słówek i odpowiednia atmosfera. Teoretycznie wszystko jest w jak najlepszym porządku, jednak dla mnie jest to wykorzystanie dziecka, swojej przewagi nad nim.

CocaineBusiness
0 / 2

Ok, idąc Twoim tokiem rozumowania gdy będę miło mówił do rówieśniczki, nawet mojej dziewczyny to też tym nie fizycznie ale jednak zmuszę ją do seksu i będzie robiła to z przymusu? Proszę Cię... A jak podchodzi jakaś dziewczyna i po prostu chce się zabawić to też ją zmuszam? Nie wiem na jakim świecie żyjesz ale chcę Ci powiedzieć, że dziewczynom też chce się seksu i to nie tylko mężczyzna lata jak niewyżyty samiec w poszukiwaniu zdobyczy, kobiety również. Więc nie mów mi proszę, że ktoś to kogoś do czegoś zmusza. A to, że Ty nie rozumiesz tego jak można uprawiać seks z nieznajomym to już inna kwestia, ale to, że Ty tego nie rozumiesz nie oznacza, że inni tego nie robią.

sla
-1 / 1

Nie chodziło mi o same miłe słówka lecz wykorzystanie pewnej przewagi nad drugą osobą w celu osiągnięcia korzyści. Masz rację, zapewne kobiety także 'latają w celu poszukiwania zdobyczy' lecz w wieku 15 lat? Mój świat jest moim światem i nie mieszam go w rozmowę, dlatego też pomięłam kwestię o moim podejściu do tematu, nie zabraniam przecież nikomu takiego zachowania (w przypadku osób dorosłych).

CocaineBusiness
+2 / 4

Tak, właśnie tak 15 latki latają i jebią się jak domy w Afganistanie, więcej takiego zachowania widać u właśnie osób w tym wieku niż u starszych dziewczyn. Ja osobiście wole starsze i nie zwracam takiej uwagi na tak młode osoby ale dobrze wiem co się w okół mnie dzieje. Może w małych miejscowościach gdzie każdy każdego zna nie słyszy się często o takich przypadkach bo się bardziej "pilnują" itp ale w dużych miastach gdzie nawet sąsiedzi są sobie obcy takie akcje to normalność. Czasem sąsiedzi nie wiedzą nawet, że za ich ścianą jest kur*idołek.Ale to już oddzielny temat. W każdym razie jeśli w klubie dla dorosłych ludzi, gdzie sprawdzane są dokumenty siedzi odje*ana dziewczyna, z papierosem i alkoholem to przecież nie będę sprawdzał jej dowodu skoro tu weszła, prawda? Więc jeśli taki ktoś kto z nią współżył ma problemy to jest to dla mnie głupie. Jeśli obie strony czerpią z tego przyjemność i jest im dobrze to jak możemy mówić tu o jakimkolwiek wykorzystaniu ?

K katajiina
-1 / 1

CocaineBusiness jak dla nmnie sprawa jest prosta. dziecko (bo tym właśnie jest 14 latka) myśli nieco
inaczej. wydaje im się, że są dorośli, a po latach żałują swych decyzji. jasne, że są 15 latki,
które biegają z chcicą i szukają chętnego, ale po to 20+ latek ma rozum aby go używać. dlatego uważam,
iż pójście do łóżka z dzieckiem powinno być karalne. i zgadzam się w tym ze Sla. problem jednak pojawia się w wymienionej przez
Ciebie sytuacji kiedy dziewczyna jest wytapetowana, odstrojona, siedzi z piwem i fajką w klubie gdzie
wpuszczają od 21 r.ż. a ma dopiero te 14 lat. głupio jest legitymować taką "damę" bo nie ukrywajmy -
jest to głupie. gdyby mnie na imprezie facet poprosił o dowód bo nie wie czy może ze mną gadać to bym go
wyśmiała i poszła... moim zdaniem jeśli są sytuacje, kiedy ktoś współżyje z nieletnim i zostaje
sądzony pierwsze co powinni sprawdzić to czy są dowody na to, że poznał ją na imprezie. ciężko to
udowodnić, ale czasem się da. są kamery, jakieś paragony, świadkowie. śmiesznie brzmi, ale dzięki temu
można by spokojnie winą obarczyć właściciela dyskoteki/bramkarza, bo to do niego należy personel, a do
personelu sprawdzenie przed wejściem dowodu. tym bardziej, że małolata czasami przyznaje się, że
chciała, nie oskarża o gwałt, wyjaśnia jak się ma sprawa i można dowieść, że była w klubie i nikt
nie sprawdził jej dowodu.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 February 2012 2012 23:17

darek1234
0 / 0

@katajiina nie brzmi to śmiesznie, ale to takie "szukanie" uniewinnienia. Jednak jak już mówiłaś, ta
jedna osoba jest dorosła, to już ma cos w głowie. Więc jak się decyduje na takie coś to chyba wie o
skutkach - prawo(15lat), choroba, ciąża etc., podejmując ryzyko to niech niesie ze sobą konsekwencje.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 February 2012 2012 3:26

sla
+1 / 1

@CocaineBusiness
Tak jest źle z 15 latkami? Jak ja byłam w tym wieku to taka nie byłam, żadna moja koleżanka także. W przytoczonym przez Ciebie przypadku do odpowiedzialności pociągnęłabym osobę, która małolatę wpuściła do klubu, bo jest odpowiedzialna za zaistniałą sytuację. Jeśli chodzi o partnera to wszystko powinno zależeć od jego świadomości - czy mógł podejrzewać, że trafił na dzieciaka, czy też nie. Oczywiście, mówię o relacji dorosłego z 15 latką, nie zaś dwóch dzieciaków, bo to jest zupełnie co innego.
@darek1234
Zwykle właśnie nie wie o skutkach. Często takie panienki nie mają pojęcia o antykoncepcji, chorobach, po prostu wykorzystują 'wolność' nie będąc nawet świadome, co tak naprawdę czynią. Przecież rodzice (i społeczeństwo) często bronią dzieci przed nimi samymi, uczą je panować nad potrzebami, dlaczego więc w akurat tej kwestii zezwalać na wolność?

darek1234
+1 / 1

@sla chodziło mi o aspekt dorosłego i tylko jego pojęcia winy/nie winy. Bo jak dla niego życie(nie tylko
współżycie) z osobą w wieku 14 lat jest ok i się tego nie wypiera... to byłbym w stanie mu normalnie podać rękę, ale jeśli
ten sam osobnik wypiera się tego takiego związku nie jest dla mnie osobą dorosłą.
ps. Moim zdaniem droga
nie leży w zakazach(oczywiście nie chodzi tu o dziecko w wieku kilku lat) tylko właśnie w uświadamianiu o
konsekwencjach danego czynu, nie tylko w tej sprawie. "Ci którzy rezygnują z Wolności w imię
bezpieczeństwa, nie zasługują na żadne z nich."

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 February 2012 2012 11:38

CocaineBusiness
+2 / 2

@sla na prawdę,nie wyolbrzymiam tego co napisałem, teraz bardzo często widzę te zachowania. Oczywiście,
że nie każda 15stka jest taka ale mimo wszystko jest ich na prawdę sporo. Ja również będąc w ich wieku
miałem inne zajęcia ale jak widać czasy się zmieniają... Ja osobiście nie toleruje tego gdy chłopak
doskonale wie w jakim wieku jest dziewczynka i świadomie ON ją zagaduje i bajeruje byleby tylko mu dała.
Ale gdy przykładowo zagadują do siebie i przekonany jest, że dziewczyna ma ok te 20 lat bo na tyle wygląda
i z tego wyniknie seks i nikt do niczego siebie nie zmuszał to nic do tego nie mam, tak samo jak do tego gdy
robi to para z tym, że trzeba im uświadamiać czym to grozi, co i jak. Dziś jest taki sam ciemnogród jak i
kiedyś. Robi się z tego jakiś pier*olony temat tabu jak by te rzeczy były z kosmosu i nie moralne. Moi
rodzice NIGDY nie rozmawiali ze mną i nie uświadamiali mnie o seksie. Więc jeśli takie dziecko nie wie nic oprócz
tego, że musi spenetrować partnerkę to później z tego są problemy. Prawda jest taka i nie oszukujmy
się, że świata i jego nastawienia to nikt z nas nie zmieni i nie ma co się łudzić, ale można
przynajmniej dzieci edukować w tym temacie bo czy chcesz czy nie chcesz to one i tak będą współżyć ale
przynajmniej uświadomione z czym to sie je.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 February 2012 2012 12:45

mareczek00713
-3 / 11

Prawda, prawo odnośnie czegoś takiego jest w Polsce zbyt czarno-białe jak ten przykład z 18-letnim
chłopakiem i 14-letnią dzewczyną-żle oraz 15-letnią dziewczyną i 60-letnim facetem-dobrze . Może
sensowne byłoby wprowadzenie jakiegoś progu różnicy wiekowej dla niekaralności np: przy różnicy 4 lat
nie będzie to już przestępstwo.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 February 2012 2012 21:33

Odpowiedz
CocaineBusiness
+14 / 14

Ale to też trochę nie dobrze... Na prawdę jestem przeciwny wszelakim aktom pedofilii, stosowania
jakiejkolwiek przemocy wobec płci pięknej i dzieci ale szczerze powiedziawszy to jeśli stosunek odbywa się za
zgodą obydwojga i nikt nikogo do tego nie zmusza tylko robią to z własnej woli to nie powinny być
wyciągane z tego żadne konsekwencje, bez względu na wiek obydwojga. No ale oczywiście nie mam tu namyśli
stosunków z 5letnimi dziećmi tylko właśnie typu 13-18lat. W ogóle to trudny temat jest :P

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 February 2012 2012 21:47

K kutos
-1 / 1

Heh myślę, że raczej politycy zrobią podobnie jak z prawem jazdy.
Zaostrzą przepisy dla tych pierwszych, a ci drudzy to tak jakby 15-letnia galerianka i przeciętny poseł, więc...

E Elathir
+3 / 7

Tyle, że widzisz, 13 letnie dziecko jest jeszcze w dużej mierze nieświadome tego co robi, wbrew temu co mu się wydaje. Za łatwo je zmanipulować i wykorzystać tak by było przekonany, że ono tego chce.

CocaineBusiness
+8 / 8

Masz po części racje ale też zwróć uwagę, że 13latka 13latce nie jest równa, jedna będzie dziecinna a druga będzie "sama się na chu*a pchała"... 13 lat - w tym wieku chodzi się do 1 gimnazjum tak? No to jednak myślę, że dzieci w tym wieku jednak nie są już takie głupie i nie rozumne jakby się mogło wydawać... Tak jak pisałem wcześniej, to właśnie taki śliski i trudny temat ale uważam też, że gdyby seks nie był takim tematem tabu byłoby znacznie lepiej, uświadamiać dzieci od wczesnych lat co i jak, na pewno wtedy byłoby mniej przypadków gdy dzieci rodzą dzieci bo takie akcje tworzą się z głupoty i niewiedzy przede wszystkim no i oczywiście z ciekawości. Bo zazwyczaj jest tak, że wiek dorastania, hormony szaleją, dzieciaczki chcą zobaczyć jak to jest i później są z tego problemu, bo nie są odpowiednio uświadomione "z czym to się je". Podkreślam, nie jestem za tym aby wszyscy wokół zaczęli się ruchać na potęgę łącznie z dziećmi ale jednak wypadałoby aby były bardziej uświadomione w tych sprawach. No i własnie co do tego prawa jeszcze to jak już wcześniej wspomniałem, powinna byś swoboda wiekowa jeśli można tak to nazwać. Bo jeśli dziewczynka i chłopak chcą uprawiać seks to czemu później ten chłopak ma mieć jakieś nieprzyjemności skoro nikomu nie wyrządził krzywdy? Dodam, że tu nie chodzi tylko o to, że ktoś będzie miał być może w papierach nasrane ale też o opinię publiczną. Bo ludzie w tedy w pierwszej kolejności nie wezmą pod uwagę tego, że wszystko odbyło się za obopólną zgodą tylko będą uświadomieni, że ten 20paro letni chłopak to pier*olony pedofil wykorzystujący biedne, niewinne dziewczynki... Wyprzedzam tu pytania, nie nie mam żadnych przykrych wspomnień z takim czymś związanych, próbuję po prostu obiektywnie spojrzeć na całą sprawę.

darek1234
+5 / 5

@CocaineBusiness
Masz chyba podobne zdanie jak ja w stosunku do tego tematu. Ja przejdę trochę dalej. Według mnie to nie kwestia wieku(oczywiście nie chodzi mi o 5 letnie dziecko) tylko nastawienia na dobro drugiego człowieka. Partner partnerowi nie powinien zrobić nic złego. Nie powinien wykożystać.

sla
+5 / 7

@CocaineBusiness
Obiektywnie rzecz biorąc, jeśli 20 letni chłopak znajduje sobie dziewczynę, która nie ma jeszcze 15 lat to powinien mieć chociaż tyle oleju w głowie, by poczekać ze współżyciem nawet, jeśli ona tego chce. W tym wieku mało która dziewczyna jest na tyle dojrzała, by podjąć tą decyzję odpowiedzialnie, nie kierować się modą czy nawet naciskami partnera oraz 'dowodami miłości'.

CocaineBusiness
0 / 4

A niby czemu mieliby czekać? Jeśli oboje tego chcą to w czym rzecz? Jeśli nikt nikogo do niczego nie zmusza, nie ma być to dowodem miłości na siłę to na prawdę nie widzę w tym NIC złego.

Ainu
+2 / 6

@sla, ja tam myślę że moda na 'dowód miłości' już się skończyła ale osobiście nie jestem pewna. Zgadzam się co do CocaineBusiness jest to bardzo śliski temat i dyskutować bo jednak wszystkie te 'wypadki' a raczej wpadki często zależą od danej sytuacji. A i jak już ktoś wyżej pisał o tych 'tapetach' i 'kobiecych krztałtach' to jedynie mogę wam powiedzieć panowie, że samo ubraniem można niezłe fatamorgana zrobić :) A jeśli są i zafarbowane włosy, i dodatkowo makijaż to naprawdę dup*** się nie jest trudo. A jeśli jeszcze taka 15-nastka sączy sobie piwko czy też drinka to wgl. + dobre gadane i już macie 'pełnoletnią kobietę'.

sla
0 / 4

@CocaineBusiness
Wiem, że ten przykład będzie mocno naciągany, lecz jeśli 10 latek będzie chciał
skoczyć z okna by udawać batmana to także mu na to pozwolisz? Wolność wolnością, jednak w przypadku
dzieci resztka mojego sumienia wydziera się wniebogłosy.
@Ainu
Nie mam pojęcia, czy ta moda istnieje, czy została zastąpiona przez coś innego, nie mam żadnego źródła najnowszych trendów.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 February 2012 2012 16:31

CocaineBusiness
+2 / 4

No ten przykład jest w ogóle bez sensu bo normalny, zdrowy człowiek po prostu potrzebuje seksu i jest to normalna rzecz. Natomiast nie uważam jakoby udawanie batmana skacząc z okna było w naturze człowieka a seks i owszem, jest w człowieczej naturze.

Inkwizytor
-2 / 8

Myślę, że wbicie na pal byłoby odpowiednią karą dla pedofilów czy zoofilów.

Odpowiedz
ZiemniakPospolity
+8 / 12

Pedofilia to nie kwestia metryczki, a umysłu. Jeżeli faceta podnieca w dziewczynie to, że wygląda nawet nie młodo, a dziecinnie - to jest pedofilem. Jeśli innemu podoba się 13-latka, która wygląda i zachowuje się jak dojrzała kobieta, to pedofilem nie jest. Wiek tutaj ma niewielki związek - liczy się to, jak facet patrzy na kobietę i co mu się w niej podoba - dziecinność, czy dojrzałość. A są dziewczyny, które posiadają obie te cechy.

Odpowiedz
darek1234
-4 / 6

Według Ciebie komuś, któremu podobają się karły to jest według Ciebie pedofilem.

sla
+8 / 8

Karły nie wyglądają dziecinnie, są po prostu niscy.

darek1234
-3 / 3

@sla - Przerysowany przykład, ale ktoś może tak uważać. Ale zauważ, że taka osoba może zachowywać się w dodatku dziecinnie. Dodaj do tego wzrost poniżej 1,50(wiki). Proszę, ktoś(nie ja) może uważać je za dziecko i czy według komentarza ZiemniakaPospolitego osoba, której podoba się taki karzeł jest pedofilem.

ZiemniakPospolity
0 / 0

Widziałeś kiedyś karła? Ostatni raz pomyliłem jednego z dzieckiem, gdy miałem 4 lata. Normalnie jest to niewykonalne! Karły mają swój specyficzny wygląd i wyglądają bardzo dojrzale - 20-letni karzeł zwykle wygląda tak, jakby miał 2 razy więcej. Wzrost nie jest aż tak ważny. Znam wiele kobiet poniżej 1,60 m, którym niczego nie brakuje.

darek1234
0 / 0

@ZiemniakPospolity, wyjaśnię to dokładniej. Wyobraź sobie karła. Poszedł on do makijażysty(i od ubrań etc) o sławie ogromnej. No po prostu zrobił z niego/niej dziecko. Wyobraziłeś to sobie? Jak tak to przejdź dalej. Spotykasz taką osobę w mieście. Porozmawialiście i okazało się, że oboje interesujecie się przykładowo malarstwem. Polubiłeś ją/jego i tym sposobem stałeś się pedofilem przy twojej klasyfikacji.

brokenMan
0 / 0

Pacze i oczą nie wieżem! aberis od dłuższego czasu, w końcu udało się zrobić dobrego demota!

Odpowiedz
T tusiak
+1 / 3

tylko weź człowieku domyśl się ile dziewczę może mieć lat... teraz przecież i 13tki wyglądają jak 18tki....

Odpowiedz
ToXiCNaChI
+3 / 5

Wszyscy powyżej się spieracie kto ma rację ale ja nie zamierzam i podam wam przykład, Królowa Jadwiga wyszła za Jagiełłę w wieku bodajże lat 13-stu a zatem zostawiam waszemu osądowi kim w takim razie był Jagiełło, pedofilem czy nie, nie mniej jednak chcę zaznaczyć że Jagiełło był królem Polski.
P.S. Na lekcjach historii dają bardzo ładny przykład.

Odpowiedz
darek1234
+1 / 1

Sam sobie odpowiedziałeś. On był najpierw człowiekiem z odpowienim stanowiskiem, a później mężczyzną. Związki zakładane ze zwzględu na politykę.

sla
+1 / 1

Często jak świeżo poślubiona małżonka była bardzo młoda to mąż był zobowiązany do powstrzymania się od współżycia do czasu osiągnięcia przez nią dojrzałości. Poza tym, oni zapewne nawet się nie znali, nie wybrał żony przez jej wiek a przez pochodzenie.

drakulka
-1 / 3

ja tam tego nie ogarniam. mnie sie nigdy nie podobały dziewczyny młodsze ode mnie. może i jak facet
prześpi sie 15 - 16 latka to już wg prawa jest ok, ale dla mnie to jest troche dziwne, żeby sie za takimi
małolatami oglądać. wydaje mi się że im dojrzalsza dziewczyna tym bardziej atrakcyjna, nie mówie tu o
kobietach po 50tce, ale tak 25-35 lat to czas kiedy kobieta jest najbardziej atrakcyjna wg mnie (jak dla mnie
to nawet po 40tce bywają niezłe, oczywiście z racji mojego wieku nie chciałabym z nimi). co faceci widzą
w takich dzieciach? że to młode, napalone, głupie jeszcze i dlatego łatwe?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 February 2012 2012 14:05

Odpowiedz