Demotywatory.pl

Menu Szukaj

Ciemnogród o prezerwatywach

Wychowanie seksualne rodem z telewizji Trwam

www.demotywatory.pl
+
1061 1743
-
renfre
+70 / 120

Ciemnogród to bardzo delikatne określenie

Odpowiedz
Smok666
+2 / 64

ale z tym 50% miała rację- albo wpadniesz, albo nie :D

Smok666
+2 / 12

@Patrix- ironia widać ci obca.

P Patrix044
-5 / 11

Niby na jakiej podstawie miałem stwierdzić że twoje zdanie to ironia?

Xar
0 / 4

Bo trzeba miec mozg zamiast tego *** styropianu

~sadhjkhk
0 / 4

Prezerwatywy mają 100 procent skuteczności jeżeli odpowiednio ich urzywasz.

Q Qarhodron
+20 / 68

Może kiedyś Kościół zmądrzeje i przestanie wciskać ludziom kit. Tak jak zmądrzał w sprawie transfuzji, przeszczepów, czy szczepionek, którym kiedyś być przeciwny.

Odpowiedz
Hittoshi
-5 / 45

Pozostaje nam mieć nadzieję. Czy mnie się tak tylko wydaje, czy % ludzi wierzących (a przynajmniej praktykujących) ostatnimi czasy maleje? Ze swojego otoczenia znam co najwyżej dwójkę wierzących (no i jedno z nich praktykujące). Wydaje mi się, że to dobry znak.

Xar
-5 / 29

Nie, tylko bycmoze jest jakas korelacja miedzy zwiekszeniem sie ogolnego poziomu inteligencji ludzi i odchodzeniem od religii

T Tulio
+20 / 26

Przemyślałem odpowiedź Xar i w dużej mierze wydaje mi się słuszna. Wierzących jest coraz mniej, a inteligencja rośnie (tego drugiego nie widzę na co dzień, ale załóżmy). Kościół robi coroczne statystyki i pamiętam, że kilka lat temu opublikował, że regularnie przychodzących na Mszę Św. jest coraz mniej, ale ci co są coraz częściej wiedzą po co przychodzą (np. co to jest Komunia itp.) Tak więc racja: ludzie stając się inteligentniejsi przestają przychodzić do kościoła "bo tak trzeba" tylko idą po rozum do głowy i albo stwierdzają, że to bez sensu, albo po przez podobne przemyślenia dochodzą do wniosku, że musi istnieć istota wyższa. Stąd liczba ateistów się zwiększa, ale nie oznacza to, że ci co są wierzący są głupsi. Widać to nawet w różnicy wypowiedzi starszych, a młodszych księży (spotkałem się z tym, że ci drudzy opierali etyczne wypowiedzi na prawdziwych naukowych badaniach). Trochę zagmatwałem, ale chciałem zaznaczyć, że wypowiedź Xar nie powinna urazić osób wierzących ;)

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 27 June 2012 2012 22:07

Xar
+1 / 9

Nazywa sie to Efekt Flynna

P punkty
+4 / 24

Nawet einstein wierzył, że musi istnieć "jakiś Bóg", a jak wielki on miał iloraz inteligencji to mówić nie muszę.

B bidon93
+5 / 13

@punkty

Twoje stwierdzenie to kłamstwo. Ale spoko, ja się nie dziwię, być może o tym nie wiesz. Einstein nie wierzył w żadnego personalnego Boga, co najwyżej afirmował przyrodę. Nawet Dawkins o tym wspomina - bardzo często wyławia się część wypowiedzi, byle tylko dopasować ją do własnych potrzeb. Ale to normalne dla ludzi, więc i również dla KK.

Masz cytat:
"Wierzę w Boga Spinozy, który ujawnia się w harmonii wszechbytu, a nie w Boga, który interesuje się losem i uczynkami każdego człowieka"

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 27 June 2012 2012 23:41

Azon
+6 / 12

punkty, ogólnie rzecz biorąc uważam Einsteina za geniusza wszech czasów. Jego teoria względności wyjaśnia wiele niejasności, podobnie jak opisanie zjawiska fotoelektrycznego, (choć podpięcie tego pod mechanikę kwantową to już w moim mniemaniu błąd - ale nie jestem fizykiem). Jak słusznie zauważył bidon93 Einstain nie mówił o istnieniu Boga w formie jaką próbuje przedstawić Kościół Katolicki (czy jakakolwiek inna religia), lecz o pewnym fenomenie ewolucji natury, który stwarza pozory inteligentnego mechanizmu łączonego wiele organizmów. Każda osoba, która zapozna się teorią ewolucji Darwina (lub z nowocześniejszą jej wersją) zauważy, że czegoś brakuje, a mianowicie pewnego czynnika, który powoduje, że pewne cechy znikają lub pojawiają się nowe. Selekcja naturalna to za mało, aby w przeciągu kilkuset tysięcy lat jeden gatunek zmienił się aż tak bardzo. Rozpisałem się niepotrzebnie... Co do filmiku - mam nadzieję, że ta osoba została podstawiona aby zdyskredytować KK lub poziom nauczania seksualnego - wolę w to wierzyć.

B bidon93
+1 / 7

@Azon Czytałeś może Dawkinsa? On twierdzi, że selekcja naturalna wystarcza w zupełności :) a na pewno na przytoczone przez Ciebie problemy pojawiania się i zaniku cech - człowiek np. chodzi w pozycji wyprostowanej, zwiększył pojemność mózgu, a utracił ogon (choć została szczątkowa kość ogonowa) i owłosienie na dużej powierzchni ciała. Jasne, to tylko przykład. Ale jeśli Cię ta problematyka interesuje, to zachęcam do przeczytania właśnie Dawkinsa. Choć ostrzegam, jego antyteizm może wręcz odrzucać z początku.

Harry9010
+1 / 7

Tulio młodsi księża są bardziej otwarci i mają lepszy kontakt z młodzieżą ale sam uważam że pseudonaukowe teorie kościoła są beznadziejne. . . już wolę żeby otwarcie mówili że masturbacja to pokusa, antykoncepcja to propagowanie stosunków przedmałżeńskich a nie gadali że usuwanie plemników to zabijanie człowieka. . .

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 June 2012 2012 0:59

K kubozaur
+1 / 5

IQ nie świadczy o umiejętności podejmowania decyzji tylko o umiejętności rozwiązywania zagadek logicznych.

G GregoryWierchy
+10 / 58

Zgoda, jeśli chodzi o prezerwatywy bez środków plemnikobójczych. Ale zauważcie, że nie zaleca się planowania ciąży w krótkim okresie po używaniu antykoncepcyjnych środków plemnikobójczych, itp (też inne, np. hormonoterapia). Wynika to z hipotetycznego zagrożenia wadami płodu. Tak więc jest i... Ziarnko prawdy ;)

Odpowiedz
Raskolnikow90
-5 / 23

To nie palikociarnia, to ONR, tylko dla zmyłki dali taki tytuł, bo ich nikt nie lubi i zaraz minusy by leciały.

Nevilleness
+30 / 44

50% skuteczności... chyba, że pani z kiosku przedziurawia co drugą sztukę.

Odpowiedz
CocaineBusiness
+33 / 57

Oj ziarnko prawdy w tym faktycznie jest ale bez przesady ja pier**le, jak mi księża będą dawać pieniądze na utrzymanie dzieci to i mógłbym bez żadnych środków antykoncepcyjnych się kochać, bez tabletek itp tylko ciekawe czy partnerka chciałaby zostać maszyną do rodzenia... no chyba, że podejście mają takie, że seks uprawiać wyłącznie wtedy gdy chce się mieć dziecko. To są nawiedzeni ludzie.Gdyby ministranci mogli zachodzić w ciążę to nie martwcie się, kościół byłby pierwszy za antykoncepcją haha

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 27 June 2012 2012 18:32

Odpowiedz
Xar
0 / 48

Prawda jest taka, ze kosciol widzi kobiete jako zywy inkubator.Za duzo sie bibli naczytali, gdzie kobieta jest traktowana przedmiotowo(stary testament)

Witek1235
+18 / 38

Uczepiliście się tego Kościoła jak rzep psiego ogona. Osobiście też uważam, że zalecenia Kościoła są zbyt restrykcyjne w kwestiach seksualnych, ale dla jasności - masturbacja była uważana za grzech (za który po śmierci poniesie się karę!) już przez starożytnych Egipcjan 3500 lat p.n.e. Obstawiam, że trzeci papież po Benedykcie będzie w tych kwestiach bardziej "liberalny". Zresztą, ja nie wierzę, że seks przed ślubem, seks oralny, stosowanie prezerwatyw jest grzechem. Jeśli nie gwałcę swojej partnerki to kogo takimi wybrykami miałbym niby obrażać?... Inna sprawa to to, że poruszyć temat Kościoła to się rzucacie jak ryby w łodzi. To chyba normalne, że jeśli ktoś wierzy w Boga i go kocha to chce się dla niego poświęcać. Zresztą, wiara nie jest przymusowa. Nie wierzycie - walcie konia całymi dniami i uprawiajcie wyłącznie seks analny pod wpływem tabletek, co wam szkodzi? Skoro was to uszczęśliwia... Ale zapewniam was, że jeśli chcecie przekonać chrześcijan do swoich racji to merytoryczna dyskusja i milszy ton są bardziej wskazane niż udowadnianie wszystkim "jaki to ja jestem samodzielnie myślący i zajebisty, bo obrażam wierzących".

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 June 2012 2012 19:39

CocaineBusiness
+5 / 33

No ja ogólnie w życiu robię co tylko mi się podoba i naprawdę nie zwracam uwagi czy coś jest "grzechem" czy nim nie jest bo nie uznaję czegoś takiego. Sam potrafię rozgraniczyć co jest dobre a co złe ale nie na zasadzie, że coś jest grzechem lub nie. Tylko boli mnie strasznie takie ogłupianie ludzi. Będzie taka wielce wierząca rodzina i uplęgnie 11 dzieci a później płacz, że nie ma za co wyżywić rodziny, nie ma w co uibrac i nie ma za co mieszkania opłacić, no ale przecież chu* w to, co z tego, że dzieci mi głodem przymierają, przecież jestem wierzącą osobą, przecież księża głoszą, że dzięki takiemu życiu trafię do nieba bla bla bla. No ja pier**le no powiedzcie mi czy to nie jest ciemnogród ?

M matimatrix
+13 / 51

Ale co ty masz do tego Trwam? Jezeli przypisujesz wszystkie nie douczone wypowiedzi do tej telewizji to wspolczuje tobie. To jest jedyna obiektywna stacja , ktora podobno nie miesci sie w kanonach demokracji... Baba nie ma wiedzy, ale nie wolno przypisywac wszystkich gorszych wypowiedzi do tej telewizji, bo taka jest teraz moda propagowana przez "nasz" rząd... Psluchajcie kiedys wiadomosci na trwam a dowiecie sie rzeczy ktore nigdy nie zostana przedstawione w polsacie lub tvn-ie. Tak czy siak musi sie troche douczyc kobitka ;]

Odpowiedz
ChaserJohnDoe
+3 / 57

Trwam i Radio Maryja to są pralnie mózgów, a ich ofiarom niestety nie można już pomóc.

MalYzDuzym
+15 / 21

@ChaserJohnDoe a tvn to jedyne obiektywne źródło informacji?

Harry9010
+9 / 15

Żadne źródło informacji nie jest do końca obiektywne dlatego też nie zgadzam się z matimatrix Trwam to nie jest telewizja niezależna, i jakim prawem mają się znaleźć na kanałach multipleksu ? Mieszkam w Częstochowie gdzie co roku są pielgrzymki i gdy Radio Maryja okupuje błonia Jasnogórskie jest totalna masakra. . . żadna telewizja nie ma tam prawa się nawet pokazać nie ważne czy to TVN czy nawet Polsat ! Reporterzy którzy chcą zrobić jedynie reportaż o pielgrzymach są atakowani, i w ten sposób ci ludzie sami się skazują na krytykę opinii publicznej. . .

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 29 June 2012 2012 0:18

m19a
+2 / 38

dziecko uszkodzone? uszkodzony to może być jej TV odbierając te bzdury z TRWAM

Odpowiedz
M multiszperaczka
-3 / 21

jakby Bóg chciał, żeby ludzie nie stosowali antykoncepcji to by jej nie było :P

Odpowiedz
Witek1235
+3 / 11

Mimo wszystko dziwna logika. Bóg nie chce, żebyśmy grzeszyli - a jakoś grzechów nie likwiduje!

Nevilleness
-4 / 8

Słaby argument... "Gdyby Bóg chciał, żeby ludzie się nie mordowali, to by nie było broni".
Oczywiście nie jestem Ciemnogrodzianinem i nie jestem przeciwny antykoncepcji, tylko aborcji.

Qrvishon
+2 / 14

Jak widziałem ten film na kwejku to wiedziałem że ktoś zrobi z niego demota. Film jest demotywacja samą w sobie.

Odpowiedz
docxent
+6 / 14

Dla mnie ciemnogrodem są różni ludzie w tym kraju. Niekoniecznie starzy.

Odpowiedz
SanderPander
+12 / 20

Z całym szacunkiem dla ludzi starszych, ale mogliby czasami posłuchać specjalistów, a nie znachorów i innych wróżek. Usłyszą jakies bzdury, a później się do nich stosują i o zgrozo, przekazują dalej. Dlatego tak bardzo denerwują mnie rozmowy z babcią, wygaduje podobne do tych głupoty, a kiedy ja tłumaczę jej, że to nie tak, to kończy się zawsze tak samo- ja jestem zbyt młoda i nie powinnam pouczać starszych. Nawet jak pieprzą od rzeczy? No nie sądzę...

Odpowiedz
D danbalan
+7 / 19

Widzę że ta pani jest żywym przykładem pół zatrutych plemników...

Odpowiedz
solarize
0 / 12

Przy czym ostatnie zdania jej wypowiedzi świadczą o tym, że ma o to ogromny żal do mamy i taty.

K Kolejarz96
+15 / 31

nie jestem ani za PiS ani tym bardziej za PO nie oglądam Trwam i nie słucham Radia Maryja. Ale myślę, że największym ciemnogrodem jest TVN i Gazeta Wyborcza, które błachymi sprawami odciągają ludzi od realnych kłopotów a co do tej pani to widocznie nie wie wszystkiego ale czy to oznacza, że musi być ciemnogrodem???

Odpowiedz
Xar
-3 / 7

Tylko,ze oni sami uwazaja sie za 'plaffdzifych polakuff' i 'jedynych slusnych katolikuff'

A andrzej987123
-2 / 16

Jeszcze powinni zakazać seksu, przecież podczas niego giną miliony dzieci!
Je*ane nieuki...

Odpowiedz
Andriej69
-4 / 18

Zapomniała dodać, że przecież w każdym plemniku jest dusza! Patrzcie, jakie ludobójstwo dokonuje się przy każdym stosunku, dlatego seks trzeba ograniczyć do minimum!(To o plemnikach to autentyczne słowa jednego z polskich biskupów)

Odpowiedz
C cherry45
-3 / 15

edukacja seksualna w Polsce? nie istnieje a potem problem bo dzieci rodzą dzieci i grzeszą , ale wytłumaczyć im co jak i dlaczego to nie ma komu. Środkami edukacyjnymi są niestety "Bravo" czy pornosy, albo ksiądz na religii opowiadający podobne rzeczy jak Pani w filmie . "seks zabija" 'seks jest fuj i zły" ale po ślubie można i jest miodzio i można kochać się bez zamiaru poczęcia , ale do tego musisz być biegły w niezwykłej sztuce szamańskiej antykoncepcji jaką wg kościoła jest tak zwany " kalendarzyk małżeński" czy też inaczej "metoda Billingsa" bo to w XXI wieku kościół bierze jako zdrową i najlepszą w świecie antykoncepcje .... żenada

Odpowiedz
Hetman
+7 / 9

Najwięcej nastoletnich ciąż jest w Anglii, gdzie edukacja seksualna jest obowiązkowa dla wszystkich dzieciaków od bardzo wczesnych lat życia.

Hetman
+1 / 5

Niech ma choćby i 40%, w kwestiach gospodarczych są dużo lepsi niż PO, a to gospodarka jest najważniejsza. Co Wam po super elo modnym PO, gdy rządzić oni po prostu nie potrafią?

M maciek007d
+4 / 10

Ujmę to tak: jestem za Bogiem wedle Starego i Nowego Testamentu, ale jestem przeciw Kościołowi w obecnej postaci. Kościół jak to ujmuje mój znajomy "zburaczył się" na przestrzeni wieków bardzo dawno, bo kilkaset lat po Apostołach. Wtedy mogli sobie na to pozwolić, bo byli jedynymi wykształconymi. Nawyki przeszły w niektórych przypadkach, jednak informacje są dużo bardziej dostępne. Ja mogę słuchać Kościoła w kwestii duchowej, a nie w sferze życia cielesnego na Ziemi. Cd. TV Trwam i Radia Maryja - bez komentarza, nie ma cienia dowodu, że ta pani ma z nimi związek, chociaż zgadzam się, że są to dwie ogłupiarnie, jeśli tak można rzec i tego nie będę udowadniał. Edukacja seksualna? Zależy jak to będzie wyglądać. Jak będą uczyć o tym, że warto jeśli już się ma seks uprawiać to się zabezpieczyć i jak to uczynić - za. Ale jeśli ma być wpajanie czyjejś myśli twórczej/politycznej/społecznej - mogą mnie w ramię pocałować za taką edukację. No, ale nie na temat. co do filmiku to najpierw się śmiałem, a potem prawie rozpłakałem nad failem jakim ta pani się popisała więc jest (+).

Odpowiedz
Nevilleness
+5 / 9

Ja nie do końca rozumiem, dlaczego księża, którzy mają dotrzymać celibatu, tak bardzo ingerują w życie intymne parafian, nie mając o tym zielonego pojęcia, jeżeli chodzi o praktykę: pozycje itp. (przynajmniej mieć nie powinni). Samo się ciśnie na usta "nie ucz ojca dzieci robić". Natomiast antykoncepcja w obecnej postaci to tak naprawdę dość nowy wynalazek, jeżeli weźmiemy pod uwagę czas od początków katolicyzmu. Kiedyś nie było samochodów - dlaczego księża nimi jeżdżą? Nie można przecież odrzucać wszystkiego, co nowe. Konserwatywne myślenie nikogo daleko nie zawiodło. W czym antykoncepcja w postaci prezerwatyw szkodzi człowiekowi? Kościół zezwala na metodę zbliżoną do kalendarzyka (uczą tego na kursach przedmałżeńskich), co jest swego rodzaju antykoncepcją. Więc pytam, czym praktycznie się różni jedno od drugiego, patrząc na ich skutki? Żadnej różnicy nie ma. Luźniejsze podejście Kościoła do współczesności w pewnych sprawach nie powinno nikomu zaszkodzić. Nie doprowadzi to przecież do czczenia nowoczesnego Jezusa w najkach, bo podstawy religii to jedno, a życie we współczesnym świecie to drugie. Trzeba to pogodzić ze sobą.

M matik85
0 / 4

Zgadzam się z użytkownikiem SanderPander ja mam tak samo gdy chce wytłumaczyć coś mojej babci
to rozpoczyna się zgroza.

Odpowiedz
L LadyCatelyn
+3 / 11

Ok, rozumiem, kościół katolicki święty nie jest i przez wieki szerzył ciemnotę, zacierał historię itp. I to mnie wkurza. A babka na filmiku jest niedouczona, ale negowanie wszystkiego co z kościołem zwiazane wcale nie jest szczytem inteligencji i samodzielnego myślenia. Księża, zakonnicy, zakonnice są ludźmi jak każdy inny, jedni są fajni a inni głupi.
A najeżdżanie na telewizję TRWAM przez większość jest totalnie nieuzasadnione. Po prostu na zasadzie "jak inni to ja też". A tak się składa, że wcale tam nie są tylko modlitwy i numery kont ojca Rydzyka gotowe na kolejną darowiznę ale też programy świckie o wędkowaniu, gotowaniu, ekonomii - nie zakłamanej.
A ogłupiarniami można nazwać wiele innych telewizji.
I nie mówi tego stereotypowy moherowy beret ale zwykły człowiek, który na msze często nie zagląda.
Więc proszę, zanim najedziecie kolejny raz na kościół i trwam to uzasadnijcie to swoim własnym, przez siebie wypracowanym zdaniem. Bo możemy się poglądowo różnić i mieć kulturalne wymiany poglądów.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 June 2012 2012 21:59

Odpowiedz
A AgnieszkaP
+6 / 10

Plemnik jest tak wrażliwą komórką, że chlorowana woda go zabija... nie wspominając o środkach plemnikobójczych, które nie mogą być żrące, bo parter zostałby bez swojego członka po stosunku w prezerwatywie :P

Odpowiedz
B bella19952
+4 / 8

Czuję, że wiem wszystko w tej materii, ta pani uświadomiła mi, jak mogłam skrzywdzić siebie i swoje dziecko!!
Dlatego też postanawiam zostać matka polką z gromadką dzieci (minimum 12) i jechać całe życie na zasiłku...
Szkoda takich ludzi ;)

Odpowiedz
Andy1983
+4 / 8

Niee, po prostu nie wierzę, że można być aż takim debilem jak pani udzielająca wywiadu. Takich ludzi powinno się sterylizować, żeby głupota się nie rozprzestrzeniała.

Odpowiedz
R rav3npl
-5 / 5

Co do możliwości uszkodzenia ma rację, były już takie przypadki, ale to szansa jak w totka jak nie mniej... Gdzie tu ciemnogród? Z czym na główną?

Odpowiedz
D DamaKaro
+2 / 6

Czemu mnie to nie dziwi. Mało to takich na forach. Dla katolickiego betonu antykoncepcją = aborcja.

Odpowiedz
butelkowa
+2 / 4

Zastanawia mnie dlaczego ten demotywator ma tak niską ocenę. Już nawet bez podpisu, wywody tej pani są demotywujące same w sobie.

Odpowiedz
M marcinho
-2 / 8

o kurde skad tyle minusow??? aha zapomnialem sympatycy trwam przylaczyli sie do akcji i kazdy przeciwnik to "wyznawca" tvn,paranoja

Odpowiedz
N Norwegian
+1 / 5

Oczywiście, wystarczyło tu załączyć słowo "trwam". Tak działa manipulacja na poziomie dziecięcym.

Odpowiedz
Ethanell
+4 / 6

Tak czytam sobie te Wasze komentarze i dochodzę do wniosku, że wszyscy katolicy to ludzie o inteligencji co najwyżej dinozaura, a agnostycy, ateiści to kurde wszyscy Einsteini. Kościół ma swoje zasady i to, co uważa za zgodne z Pismem Świętym, nie uważa za grzech, a to co niezgodne- uważa. Jest coś takiego jak nieomylność papieża( większość pewnie wie o co chodzi), więc jeśli papież w jakimś swoim dziele, np. encyklice mówi, że używanie prezerwatywy jest grzechem, to powinno to być dla katolików jasne, że nie powinni stosować prezerwatyw. No, ale trochę zboczyłem z tematu. Łapiecie chrześcijan za słówka. Aha, i jeszcze jedno, pewnie niektórzy uważają się za zdyskryminowanych i prześladowanych, a z obiektywnych badań wynika, że to chrześcijanie są najbardziej dyskryminowani, co widać choćby na przykładzie TV Trwam.

Odpowiedz
cinek40
-2 / 6

AAAAA MOHERY! PISORY! FASZYSTY! CIEMNOGRODY! TYLKO PALIKOT! NOWOCZESNEM PANISTWO! TOLERANCJA! JEB*Ć MOHERY!1111111JEDENJEDEN AAAAAAAAAAAAAAAAA

Odpowiedz
A aniaania2023
+2 / 4

Kościół zabrania wielu rzeczy i księża non stop o tym trąbią w kościele, a z tego co oni robią to wszyscy już dawno powinni się w pikle smażyć, w szczególności jeśli chodzi o antykoncepcję...

Odpowiedz
M mmm0
-2 / 6

ale antykoncepcja naturalna jest tak samo skuteczna jak inna, tylko producenci prezerwatyw dbają żeby kobiety tak myślały, zresztą mężczyźni też, byle tylko się przespać i potem widzą tylko dupę i cycki w kobiecie, a nie charakter ii nie szanują. mnie chłopak bardzo szanuje, a dlaczego? bo się nie zgodziłam na seks jeszcze :)

Odpowiedz
butelkowa
+6 / 8

Kolejny ciemnogród. Kto Ci dziecko drogie wmówił, że antykoncepcja naturalna jest skuteczna? Owszem, na pewno dla kobiety, która nie ma problemów z hormonami i ma regularny okres ta metoda jest skuteczna, ale wrzucanie wszystkich kobiet do jednego wora, zwłaszcza w kwestii miesiączkowania jest po prostu śmieszne i nielogiczne. Idąc Twoim tokiem myślenia, Twoja mama nie zasługuje na szacunek, bo już uprawiała seks. Widzisz idiotyzm w swojej wypowiedzi?

Xar
+1 / 7

mmm a slyszalas o czyms takim jak choroby przenoszone droga plciowa? Prezerwatywa to nie tylko antykoncepcja!

butelkowa
+1 / 1

Ethanell może mi wyjaśnisz dlaczego?

Ethanell
-1 / 1

Ponieważ, jak sądzę, jej mama ma męża, a nie chłopaka. W wierze katolickiej współżycie małżonków jest wręcz obowiązkiem

cysiek63
+2 / 2

Ignorancja i nieuctwo. I ślepe słuchanie kretynów. Najgorsze jest to że ci ludzie w to wierzą

Odpowiedz
gozmoz
0 / 2

Fajnie, że na podstawie wypowiedzi jednej osoby, wydaje się osąd o całym społeczeństwie -.-

Odpowiedz
P pawel1985
-1 / 1

co nie zmienia faktu że prezerwatywa jest bezsensu bo w gumce nie ma przyjemności .... więc jaki sens ich używać ...

Odpowiedz
P pawel1985
+1 / 1

Xar : a jaki jest związek między mądrością a wiarą ? rzekłbym raczej że odejście od wiary jest utratą mądrości bo mądrość od Boga pochodzi. Jednak najwybitniejsze umysły tego świata posiadali ludzi określający się jako wierzący ...

Odpowiedz
P pawel1985
+2 / 2

Xar : prezerwatywa ma chronić przed chorobami przenoszonymi drogą płciową ... no z medycznego punktu widzenia masz rację, ale jeśli seks uprawiają dwie wierne sobie osoby to niby skąd taka choroba miałaby być przyniesiona ?? A jeśli chodzi o TV Trwam i Radio Maryja to najwięcej na temat treści tam wypowiadanych mają do powiedzenia Ci którzy nigdy tych mediów nie słuchali. Nigdy nie słyszałem takich rzeczy jak ta kobita rzecze ani w RM a w Trwam. A jeśli chodzi o multipleks to miejsce powinni dostać choćby dlatego aby to widz pilotem decydował czy Trwam chce oglądać czy nie a nie urzędnik dekretem !! A po za tym niech będzie jakiś pluralizm w mediach a nie wszystko na jedno kopyto jak w PRL ...

Odpowiedz
Xar
-2 / 2

Normalnie - jedna z tych osob mogla zostac zarazona np. w szpitalu, podczas porodulub bedac karmiona piersia itd. To, ze ktos sie zarazil, nie oznacza od razu(choc przewaznie tak jest) ze wspolzyl z osoba chora

P pawel1985
+2 / 2

Firewind : tak dla Twojej wiedzy to największy odsetek nastoletnich ciąż i aborcji jest w krajach gdzie edukacja seksualna jest powszechna (np. Szwecja, największy w Europie odsetek) i USA. Przecież w Stanach edukacja seksualna na wysokim poziomie jest od dawna a mimo to wiek inicjacji seksualnej jest coraz niższy ...

Odpowiedz
R Ralfik
0 / 2

Populiści...

Autora demota proszę o cytat, nagranie, przedstawiające taki sposób 'nauczania ludzi' przez TV Trwam. W przeciwnym wypadku - ten demot to zwykłe, nic nie warte, przepraszam za określenie - gó**o.

Ja osobiście nie jestem ani zwolennikiem, ani przeciwnikiem TV Trwam, ale skoro może istnieć program GAY TV, to dlaczego nie katolicka telewizja? Jak ktoś to ogląda, to niech sobie ogląda, nic nikomu do tego.

Odpowiedz
angelliam0
0 / 0

Ja się kur*wa poddaję, w jakim świecie żyjemy, że taki debilizm jest rozpowszechniany. Nie ogarniam tego, może jeszcze paliła by na stosie pary używające środków antykoncepcyjnych

Odpowiedz
~ATAT
0 / 0

Słodki Jezu że tacy ludzie jeszcze żyją , szkoda że rodzice tej pani nie wiedzieli o prezerwatywach. :(

Odpowiedz