Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
1027 1099
-

Zobacz także:


NocturnalObsession
+4 / 8

W samochodzie jak ci zgaśnie silnik to nic się nie stanie, a jak w samolocie padnie silnik spadasz jak kamień, jeśli w pobliżu nie ma żadnego pola tylko same drzewa i domy to nie łatwo wylądować :) Co innego samoloty pasażerskie, które mają w zapasie do 10km wysokosci. Małe samoloty latają na wysokosci ok 600m a to naprawdę bardzo nisko. W najlepszym przypadku jak znajdziesz już jakieś pole to sie rozpieprzysz przy lądowaniu. Cos jeszcze trzeba tłumaczyć?

A Aerletalis
-1 / 3

Bo jeśli w samochodzie i coś pójdzie nie tak to akcja jest spontaniczna, nie zdążysz przemyśleć odpowiedzialności zanim będzie po wszystkim, a w samolocie np. w wypadku awarii sterów walka o bezpieczne sprowadzenie samolotu na ziemię może trwać pół godziny, a pilot wiele razy zdąży pomyśleć, że życie pasażerów zależy od każdego centymetra wychylenia sterów.

T tomek177
0 / 0

survive czy jesteś kierowcą i pilotem? Jeśli nie to czemu jesteś taki pewny?

L lucynarodzyna
+1 / 1

Nie synowie i córeczki pilotów. Sam jestem pilotem, przydarzyła mi się sytuacja awaryjna. A co do zasad użytkowania przestrzeni powietrznej to nie wiem czy jest to prostsze niż ruch drogowy. Samolotem dodatkowo poruszasz się w 3 wymiarach i musisz zachować o wiele więcej parametrów niż w samochodzie. Polecam zagłębić się w temat, potem się wypowiadać. I co do kolizji to również kolega się myli. W ruchu VFR bardzo wiele samolotów lata na podobnej wysokości i w podobnym rejonie. Wszyscy jednak kierują się do lotniska. Jest tylko komunikacja radiowa ułatwiająca sprawę ps. do licencji jest potrzebne świadectwo radiooperatora, otrzymywane po egzaminie w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej w Warszawie. Zapraszam do dyskusji na priv o temacie, wyjaśnię więcej :)

survive
-3 / 9

a w samolocie wystarczy na dobra sprawę wylądować :) a co jak to właśnie hamulce zawiodą? Po za tym w samolocie nie ma takiego ryzyka aby się zderzyć z innym samolotem, tak jak samochod na drodze z innym samochodem, i jak często mają miejsce wypadki w lotnictwie a jak często drogowe, to kierowcy sa częściej "testowani".

B00mba00001818
-1 / 3

Tak? to patrz, jedziesz ze sporą prędkością, znaczy no np 80km/h, jedziesz nową nieznaną drogą, jestes zmęczony bo jedziesz długo, nagle wyskakuje Ci zakręt, machasz kierownicą, tyłek idzie w swoją stronę a Ty (mając napęd na przednią oś, i powiedzmy niesprawny ABS) naciskasz hamulec do podłogi?
Jesli tak to powiem Ci ze w takiej sytuacji lotnisko masz na pierwszym lepszym drzewie, słupie, czy czymkolwiek poza drogą :)

Y YerbaMate
0 / 2

z początku myślałem że ręka pilota to trąba słonia :)

Odpowiedz
Diddl
-2 / 4

W samolotach pasażerskich odpowiedzialność dzieli się pomiędzy dwóch do czterech pilotów.

Odpowiedz
M method321
+2 / 4

W jakim samolocie masz czterech pilotów? Ja znam takie gdzie jest ich max dwóch. Nie myl techników pokładowych, nawigatorów z pilotami.

L lucynarodzyna
+1 / 1

Odpowiedzialnosc spoczywa na dowódcy załogi :)

morfii
+2 / 4

survive prosze Cie skoncz swoje filozofie bo im dalej tym gorzej...

Odpowiedz
P patrouille
+2 / 2

Jestem Pilotem wojskowym i uwierzcie że latanie to nie to samo co jazda samochodem zeby zdobyć prawo jazdy wystarczy miec w kieszeni 1000zl a zeby zostać pilotem trzeba wielkich umiejętności poniewarz dostaje się maszyne za kilkaset milionów a nie samochod za pare tysięcy i wielkie uklony w strone pilotów cywilnych

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 August 2012 2012 14:52

Odpowiedz
Vuvus
+1 / 1

A ja w tym roku zaczynam swoją przygodę z lotnictwem (OLL Dęblin) i nie boje się sytuacji awaryjnych bo i tak latanie jest bezpieczniejsze od jazdy samochodem.

P patrouille
+3 / 3

I tylko my piloci możemy doświadczyć takiego pięknego uczucia jak wzbijanie się w powietrze i podziwianie tych pięknych widoków :)

Odpowiedz