Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
1637 1947
-
Ucieszona
+45 / 77

Jak dziecko się pcha na kolana to też znaczy, że należy je zgwałcić?! Stare oblechy.

Odpowiedz
methy
+9 / 17

A czy na podstawie wypowiedzi jednej osoby można oceniać całą grupę?

Noktur
+33 / 41

Jakby np. kobieta chciałaby się na Tobie zemścić i oskarżyła Cię o gwałt to milczałbyś przed sądem?

SpeedFighter
+14 / 16

Przez takie podejście niewinni najczęściej są ukarani, a przestępcy biegają na wolności. Przykład, który podał Noktur jest idealny.

Frogy07
+11 / 13

Jedno z najgłupszych przysłów jakie słyszałem. Jeśli jestem o coś oskarżany a niewinny to nie zamierzam siedzieć cicho i się temu przyglądać. Będąc niewinnym jestem w stanie to wyjaśnić natomiast winny powinien siedzieć cicho bo nie ma nic na swoje usprawiedliwienie.

L Latop
+3 / 5

w tym przyslowiu chodzi raczej o cos takiego: waza sie stluka, mama podchodzi do dzieci i mowi "dzieci, waza sie stlukla", a ten ktory stlukl waze odrazu "to nie ja, ja wtedy bylem na dworzu z kolega" itp itd

CocaineBusiness
+32 / 62

Nie rozumiem tego. Jak ksiądz zgwałci dziecko to jest go grzech ale jak zwykły człowiek gwałci to juz jest to przestępstwo - taka logika i tok myślenia większości duchowieństwa! To tak jakby tłumaczyć kradzież anteny CB z aurta tym, że tam stała, zostawił ją właściciel i sama sie prosiła aby ją ukraść. Albo gwałt na dziewczynie tłumacząc tym, że spojrzała się na nas ponętnie a do tego ubrana była wyzywająco. A jak dziecko pcha sie na kolana to również trzeba je wyruchać bo ono potrzebuje bliskości... ludzie, obudźcie się. I proszę, o wielcy obrońcy księży, fanatycy, otwórzcie oczy bo ja nie mówię źle o wierze, o waszym Bogu, mówię źle o legalnej mafii, instytucji jaką jest kościół, obłudną, fałszywą instytucją w której rządzą cwaniacy, zboczeńce i inna hołota. Co do tego, że sa hipokrytami to, czemu w czasie gdy JPII tak głosił sprzeciwy przeciw pedo a pod jego nosem było przyzwolenie na stosunek z dzieckiem o 12roku życia? Dlaczego tak boja się kamerdynera, który widział tajne dokumenty watykanu, zna ich sekrety? Od razu z miejsca uwięzili go. Ponieważ Watykan ma więcej do ukrycia niż wam się wszystkim wydaje. Przecież to właśnie władze stolicy Piotrowej pomagali w nowym życiu, osiedleniu anonimowym zwyrodnialców z SS jest jeszcze wiele takich niejasności na które nie poznacie odpowiedzi ale to nie jest najgorsze, najgorsze jest to, że ludzie są takimi idiotami, że nawet nie zdają sobie z tego sprawy, mają tak wyprane mózgi, że dla nich każdy duchowny itp to osoba niemalże, że święta. "nie daj Boże" aby powiedzieć coś na jakiegoś księdza bo wtedy to jak katole mieliby mozliwość to by znowu pier*olnęli krucjaty. Własnie to jest wasz pier*olony problem KATOLE, to, że do waszych wypranych mózgów nic nie dociera, każdą próbę powiedzenia, pokazania prawdy traktujecie jako atak. Ale dalej żyjcie sobie w tym waszym ciemnogrodzie bo przecież teraz głupio tak przejrzec na oczy bo by się zawalił wasz cały światopogląd, wszystko w co do tej pory wierzyliście i się tego boicie. Dalej czcijcie jednostki takie jak duchownych, dalej brońcie pedo, dalej pier*olcie, że biedny kapłan zbłądził, zszedł na złą drogę i dalej pier*olcie, że to dzieci sa temu winne. Heh żal mi was, naprawdę.

Odpowiedz
B bioly27
+10 / 28

Kompendium wiedzy o KK w 1 komentarzu. Nic dodać nic ująć.

Xar
+5 / 13

Cocaine,jestem zmuszony Cie poprawic - pozwolenie to wynikalo z tego, ze w owym czasie prawo panstwa watykan bylo identyczne z prawem wloskim(w ktorym byl ten zapis). Z reszta stwierdzen sie zgadzam. Co do tego o pomaganiu bylym czlonkom ss - poczytajcie o "cichej pomocy" ktora organizowala takze zbiorki pod kosciolami(za pozwoleniem chierarchow). Jak komus sie nie chce szukac, to tutaj skrotowo - http://demotywatory.pl/3911634

kyd
0 / 38

Trudno, żeby ktoś nie traktował tego jako atak, gdy Ty używasz takiego języka i nazywasz wszystkich ciemnogrodem z wypranymi móżgami. Ty chyba żyjesz trochę w swoim własnymi urojonym świecie, gdzie jakiś skrajnie fanatyczny przykład katolika, typu słuchaczka Radia Maryja jest dla Ciebie jednostką reprezentatywną wszystkich chrześcijan. Człowieku, jaki normalny katolik "czci" duchownych. Jaki normalny katolik broni księży pedofilów? Ty tak samo wierzysz w to, w co chcesz wierzyć, to ci pozwala mieć poczucie wyższości, że oto Ty, osoba o otwartym umyśle, wszak nie zindoktrynizowana i katolik - nie myślący, zacofany moher. Bo myślisz, że jak ktoś uważa się za katolika, to znaczy, że akceptuje wszystko co dzieje się w Kościele, wierzy w każde słowo księdza, a jak ten przewini, to staje w jego obronie. Idź się porządnie puknij w łeb. Polecam poznać jakichś normalnych katolików, zamiast wiedze o nich czerpać z TV Trwam.

B bioly27
+11 / 27

@kyd Ty to mnie wku*wiasz.... taki napinacz, że szok nie powiedział katolik tylko KATOL. Nie znasz różnicy? Obrażasz się moich kolegów i rodzinę. Te słowa były skierowane do tępych katoli bez własnego zdania z księdzem jako wyrocznią a nie katolików wierzących, że jezus chrystus jest bogiem czy synem boga(nie wnikam w to co kto wierzy). Reasumując zacznij czytać ze zrozumieniem i odróżniaj do kogo są kierowane słowa bo interpretujesz po swojemu i obrażasz ludzi którzy nie chcieli złego słowa na ciebie powiedzieć- no chyba, że należysz do katoli.

Xar
+17 / 23

kyd, rozroznij chrzescijanina od katola. Tak jak sa kibice i kibole, tak sa katolicy i katole(ci co strasza islamem, zydami, komuna, masoneria i uj wie czym jeszcze a tak naprawde jakby dac im kalacha i prawo do zabijania innowiercow to nie rozniliby sie od ekstremistow islamskich).

kyd
-3 / 23

"Katol" to dla mnie pejoratywne określenie katolika, tak wszędzie funkcjonuje. Niektórzy rozróżniają te dwie osoby - katol i katolik, ale tak samo dla wielu "katol" to inaczej obelżywie katolik. Tak samo jak "lewica" i "lewactwo", "konserwatysta" i "konserwa". PS: znalazłem nawet artykuł w internecie, gdzie autor nie pisze "katolik", tylko katol, tłumacząc to tym, że dla niego to negatywne określenie, jedynie skrót, czy synonim.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 4 September 2012 2012 17:53

Iskierka
+14 / 24

Lepsza rzecz - przeklejam co kiedyś wyczytałam, myślałam że rzygnę: "Dziś natomiast w portalu „Pontifex.roma” który prezentuje opinie hierarchii watykańskiej, możemy przeczytać wypowiedzi abp Giacomo Babini, który mówi otwarcie, że gdyby przyszedł do niego do spowiedzi ksiądz pedofil, nie zadenuncjowałby go, lecz próbował nawrócić, natomiast księża homoseksualiści jego zdaniem powinni iść do piekła i do więzienia." (http://przeglad-socjalistyczny.pl/wywiad-tygodnia/549-kobieta-kapanem.html)

B bioly27
+3 / 13

Kyd kyd kyd.... szukasz napiny? idź pokłócić się z kolegami w gimnazjum. niczym nie różnisz się od super pro debilnych antyklerykałów wołających na siebie nowi oświeceni ateiści cisnący religię a nie przedstawiający fakty. Jedyne co to to, że stoisz po drugiej stronie. Obrona kyda? obraza uczuć religijnych ponieważ każdą obelgę odbiera osobiście.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 4 September 2012 2012 18:03

nike79
+14 / 18

Mam inne wrażenie. Większość ludzi wierzących w Boga, których znam, ma nastawienie sceptyczne do duchowieństwa a nawet antyklerykalne. Biorą śluby, chrzczą dzieci, bo ważny jest dla nich sakrament, ale złości ich zachowanie księży. Raczej nie piszesz o przeciętnym polskim katoliku, ale o osobach fanatycznie wierzących i prostych starszych ludziach, którzy zaczynają bać się śmierci.

niccoe
+5 / 19

A na religiaTv, ktos powiedział tak: Jak ksiądz gwałci dziecko to "popełnił błąd, bo jest tylko człowiekiem". Ale jak Ty nie wrzucisz na tacę, to jestes grzesznikiem i potępionym.

CocaineBusiness
+6 / 12

Tak jak napisałem już wcześniej. Do ludzi normalnych, wierzących w Jezusa, Boga, Ducha Świętego czy nie wiem w co wy tam wierzycie, nic nie mam. Moja wypowiedź skierowana była bo ludzi, którzy traktują księży za niemalże chodzących świętych, nieomylnych, najmądrzejszych, wszystkowiedzących bla bla bla etc, takich, którzy sa po prostu w moim mniemaniu bandą zidiociałych kretynów, durni z ciemnogrodu, którzy maja wyprane mózgi i nic, dosłownie nic do nich nie dociera, słowo księży jest dla nich jedyne i niepodważalne, maja już mózgi tak zlasowane, że nie są w stanie przyjmować innych informacji ze "świata zewnętrznego" jak tylko te, które usłyszą od księdza. Dać takim ludziom broń a jestem pewien, że niczym nie różnili by się od islamskich ekstremistów, jestem tego przekonany. Właśnie tacy ludzie gdy słyszą o księdzy pedofilu, o tym, że te skur*iele na "górze" u władzy wszystko tuszują, że w ogóle ta religia cała nie jest taka jaka powinna być tylko to jedna wielka ściema aby ciągnąć kasę, oni właśnie słysząc coś takiego od razu się burzą i wymyslają a to, że nie mozliwe aby ksiądz molestował dzieci (no kur*a, jak to możliwe, przecież każdy ksiądz, bez wyjątku to cudowny, wielmozny, dobry i kochający wysłannik samego Jezusa i on nigdy by nic złego nie zrobił, to na pewno dzieci prowokuja a media szukaja sensacji i nagonke specjalnie robią), nie przyjmuja nic do wiadomości ponieważ gdyby poznali prawdę to runął by ich cały dotychczasowy światopogląd, runęło by wszystko w co do tej pory wierzyli, za co walczyli i nie wiem, musieli by sie pewnie ze swojego pogrążenia popełnić samobójstwo... hehe Po prostu ludzie, przejrzycie kur*a na oczy, jak jakiś skur*ysyn pedofil faktycznie ruchał dzieci to mówmy o tym głośno, niech taka kur*a ponosi tego konsekwencje a nie nagle wiekie oburzenie bo jak to mozna cos złego na księdza powiedziec, przeciez to taki sam człowiek jak wszyscy i mógł popełnic błąd w życiu... no kur*a co to w ogóle za pier*olenie za przeproszeniem, ksiądz, zwykły człowiek? No do chu*a, przecież dla tych KATOLI to ksiądz jest niemalże świętością to czemu pier*olą póxniej, że to normalny człowiek z wadami i należy mu przebaczyć bo zszedł na niewłaściwą ścieżkę, najlepiej to wybaczyć i broń was Boże aby komukolwiek o tym wspomnieć, najlepiej siedzieć cicho i nawet nie negować takiego zachowania... Tylko jakbym ci pajacu jeden z drugim i piętnastym zgwałcił dziecko to ciekawe czy byc tak mówił, że należy mi przebaczyc i najlepiej to abym popier*alał na wolności bo na bank już nie zgrzesze, po prostu popełniłem błąd... ehhh wy kur*a hipokryci! I jeszcze raz podkreślam, stwierdzeniem: "KATOL" nie mam na myśli obrażać ludzi normalnych, wierzących tylko tych poje*anych fanatyków :) kyd - w pierwszym swoim poście napisałem, że chodzi o katoli, nawet za drugim razem specjalnie napisałem to wielkimi literami aby było bardziej widoczne. @Xsr - tak ale papież ma mozliwość zmienić prawo na terenie Watykanu jesli chodzi o przyzwolenia itp tak więc moim zdaniem, jesli się tak wielce sprzeciwiali pedo wśród księży to uważam, że jednak wartałoby aby zmienili wiek dopuszczenia i zrobili czystki ze zboczeńców u siebie a dopiero później naprawiali reszte świata, bo prawda jest taka, że Watykan najwięcej pier*oli o całym tym złu na świecie, o pedo ale sami skutecznie tuszują sprawy związane z pedo u siebie. Cóż, Watykan - królestwo hipokryzji.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 September 2012 2012 18:38

Xar
+2 / 6

Cocaine, mam pomysl - wyposazmy ich w bron i wyslijmy do krajow arabskich. Bedzie spokoj w kraju, a ile zus zaoszczedzi

kyd
+4 / 8

@bioly27, spójrz na siebie, ja Ciebie od gimbusów nie wyzywam. Po prostu tłumaczę, że to nie jest takie oczywiste, że katol to określenie odseparowujące się od normalnego katolika. Bo dla wielu to pejoratyw - określenie negatywnie nacechowane, obraźliwe dla pewnej grupy osób. Nie traktuję też tego osobiście, bo niby jak, skoro nie jestem katolikiem, tylko deistą? Po prostu nie lubię takiej jazdy po katolikach - ludzi, których znam i nie jedno zawdzięczam. Bądź co bądź, ale istnieję cały czas ten sam stereotyp katolika - osoby z wypranym mózgiem, niezdolną do samodzielnego myślenia.

B bioly27
0 / 4

Kyd ale cocaine napisał, że nie chodzi mu o wszystkich ale o katolickich oportunistów (czyt. katol) wierzących, że ksiądz to wysłannik boga i jak trzeba to odda swoje dziecko do grupowego gwałtu bo bozia tak chce. Odnosząc się do wszystkich katolików obraża nie tylko ciebie ale moich bliskich i przyjaciół ale nie jest hipokrytą i tak jak większość widzi tą różnicę pomiędzy wierzącym praktykującym katolikiem a tępym katolem bez własnego zdania ale za to z dyszką na tacę. Jestem niewierzący(mogę posłużyć się stwierdzeniem ateista) ale tutaj nie o to chodzi w co kto wierzy. Możesz wierzyć w kolorowe słonie co nie zmienia faktu, że po to masz mózg żeby go samemu używać z rozsądkiem a nie oddawać komuś po przez przeraźliwe legendy- NIECH KAŻDY MA SWÓJ ROZUM I GO UŻYWA. Peace

Xar
0 / 6

Bioly,taka ciekawostka - taka scenka(wyprowadzenie zony i corki do zbiorowego gwaltu) pojawia sie w bibli - to chcial zrobic "jedyny sprawiedliwy" z sodomy i gomory, Lot. Chcial chronic w ten sposob swoich gosci plci meskiej. I podobna sytuacja pojawia sie w ksiedze kaplanskiej(tylko zona), z tym, ze tam faktycznie ja cala noc gwalcili, gosciu kazal ja zabic(pozniej pociwartowac itd.) i to uznal za powod do wojny. Ciekawa ta wasza swieta ksiega, pelna milosci do najblizszych:/

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 September 2012 2012 19:40

B bioly27
0 / 2

Xar żadna ciekawostka ;) już dawno byłem świadom takich fragmentów ;p

CocaineBusiness
-1 / 7

To ja jeszcze pozwolę sobie zacytować, na wszelki wypadek gdyby ktoś się sprzeciwiał i sądził, że Xar pieprzy głupoty o tylko nagonke robi na biednych świętych... : "Człowiek ten zatem zabrawszy swoją żonę wyprowadził ją na zewnątrz. A oni z nią obcowali i dopuszczali się na niej gwałtu przez całą noc aż do świtu. Puścili ją wolno dopiero wtedy, gdy wschodziła zorza. Kobieta owa, wracając o świcie, upadła u drzwi owego męża, gdzie był jej pan, i pozostała tam aż do chwili, gdy poczęło dnieć. Pan jej, wstawszy rano, otworzył drzwi domu i wyszedł chcąc wyruszyć w dalszą drogę, i ujrzał kobietę, swoją żonę, leżącą u drzwi domu z rękami na progu. «Wstań, a pojedziemy!» - rzekł do niej, lecz ona nic nie odpowiadała. Usadowiwszy ją przeto na ośle, zabrał się ów człowiek i wracał do swego domu. Przybywszy do domu, wziął nóż, i zdjąwszy żonę swoją, rozciął ją wraz z kośćmi na dwanaście sztuk i rozesłał po wszystkich granicach izraelskich." Sdz 19, 25-29" - - - - - - - "Mieszkańcy Sodomy chcą poswawolić z aniołami - gośćmi Lota. Rdz 19, 5 Lot w zamian proponuje swoje dwie córki - dziewice, by tłum postąpił z nimi jak się mu podoba. Rdz 19, 8 Dobry wybór - św. Paweł uzna Lota za "sprawiedliwego" , jest jeszcze wiele takich lub podobnych sytuacji, np jak synowie Jakuba zgwałcili niejaką Dianę po czym wymordowali mężczyzn w wiosce i uprowadzili kobiety i dzieci, albo Ojciec (Juda) mówi do syna (Onana): prześpij się ze swoją bratową, by Twój [zabity przez Boga] brat mógł mieć potomstwo. Onan się wykręca, marnuje swoje nasienie wylewając je na ziemię. Bóg zsyła za to na niego śmierć. Jak widzimy, onanizm, to coś innego, niż zwykło się uważać. Rdz 38, 8-10 albo też Jeśli po śmierci swej żony "zapomnisz nieco o swojej stracie", czemu by nie "zbliżyć się" do nierządnicy? Nawet jeśli jest Twoją synową? Proszę to potraktować poważnie - to ważne wydarzenie! Zarówno Juda (klient), Tamar (nierządnica) jak i poczęty z tego zbliżenia Peres (Fares) są przodkami Jezusa Chrystusa Pana Naszego! Rdz 38, 12-16 oraz Mt 1, 3 i Łk 3, 33. Zob. także Rt 4, 12 oraz 1 Krn 2, 4 . Rozdział 18 Księgi Kapłańskiej zawiera listę zakazów dotyczących seksualności (Wersy 6-18) a rozdział 20 kary w których za wszystko praktycznie jest ŚMIERĆ! Ale tak, to przecież islam jest zły, chrześcijaństwo to przecież religia miłości. ;-) zresztą nie chce mi już się szukać w necie i po biblii innych pierdół. Jak ktoś jest zainteresowany to sobie znajdzie. Ale i tak wiem, że Ci, którzy powinni być naprawdę zainteresowani - mowa o tych ślepych wyznawcach, i tak tego nie zrobią bo przecież nie mogliby takiego czegoś przyjąć do wiadomości, ale taka jest prawda moi nie drodzy... tak jest zapisane w piśmie świętym i tego sie nie wyprzecie :-) EDIT: tak jeszcze mi się przypomniało, nie żebym chciał tu promowac swojego demota czy coś bo on zreszta i tak jest zarchiwizowany, ale nie mogę zapisac tu linku do YT bo mi błąd wyskakuje : http://demotywatory.pl/3772745/Gdyby-takim-Katolikom-dac-bron i prosze tez nie zwracać uwagi czy to TV TVN czy jeszcze jaka, chodzi mi tylko i wyłacznie o zachowanie tych ludzi, tak własnie z taka agresją i fanatyzmem zachowują się Ci o których mówiłem, na księdza złego słowa powiedzieć nie mozna! Pamiętajcie o tym! ;]

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 4 September 2012 2012 21:01

Witek1235
+1 / 9

Jak ksiądz zgwałci dziecko to jest takie samo przestępstwo jak gdyby zrobiła to osoba świecka (a może nawet jeszcze gorsze z punktu widzenia moralnego, bo ksiądz ma być autorytetem). Jednak księża to nie jedyna grupa społeczna, wśród której występują zwyrodnialcy i niewymownie wku*wia mnie wieczne zwracanie uwagii opinii publicznej na te odosobnione przypadki. Jak ktoś chce zostać pedofilem to nie musi iść na księdza. Oczywiście wśród księży występują różne "niegodne" osobniki, ale ich uwypuklanie ma charakter antyklerykalny i propagandowy.

J justyna299
0 / 6

Brawo, popieram w 1000%.Więcej takich ludzi i może ta mafia za parę pokoleń upadnie!

methy
-2 / 2

Co do tych fragmentów: http://apologetyka.com/teologia/hermeneutyka/jz-hermeneutyka "Nie wdawaj się z własnej inicjatywy w dyskusje dotyczące Biblii – z ludźmi, przed którymi przestrzega św. Jan:
Dzieci, jest już ostatnia godzina i – tak, jak słyszeliście – Antychryst nadchodzi.
Św. Jan terminem Antychryst określa głosicieli błędnych nauk i odstępców (też 1 Tm 4,1).
Oto teraz właśnie pojawiło się wielu Antychrystów: stąd poznajemy, że już jest ostatnia godzina. Wyszli oni z nas, lecz nie byli z nas; bo gdyby byli naszego ducha, pozostaliby z nami. (J 13,23; 1 J 2,18)"

CocaineBusiness
0 / 6

Witek, zgadza się, księża to nie jedyni ludzie dopuszczających się pedofilii, zresztą to nie tylko mężczyźni sa pedo, są również kobiety. Ale widzisz i tu się kończą podobieństwa w pedo księży a pedo normalnych ludzi ponieważ jak gość zgwałci to idzie z miejsca siedzieć a ksiądz, ksiądz zostaje przenoszony do innych parafii, wszystko zostaje tuszowane aby chociaż ludzie sie nie dowiedzieli. No, czasem zdarzy się, że dla przykładu, pod naprawde wielkim naciskiem mediów już zrobią sprawę księdzu bo media rozgrzebały sprawę, wyszła do wiedzy publicznej to dla przykładu upier*olą księdza jakiegoś ale co z tego, jak on grzywne dostanie, chłopie ja kiedys wiekszy wyrok za narkotyki dostałem niż dostaja księża pedofile, którzy walą dzieci!! Następna sprawa to tak jak powiedziałeś, więcej kontrowersji czy może hmm większy wstyd, no nie wiem jak to nazwac nawet, jest wtedy kiedy to ksiądz dopuści się takiej rzeczy bo nie oszukujmy się, chcesz iść na księdza to idziesz, nie chcesz to nie idziesz a jesli już idziesz i dostajesz śluby, reprezentujesz Boga, Jezusa itp to chyba to do czegos zobowiązuje, nieprawdaż? Ja zdaję sobie sprawe, że pedo są w różnych grupach społecznych ale ja chcę aby księża byli tak samo karani jak własnie "normalna" osoba a nie wszystko utajają etc. Watykan tak dumnie neguje i potępia wszystkich pedo i innych wykolejeńców a jak sie okazuje nie potrafia sobię poradzić (nie chcą sobie poradzić) z takimi zboczeńcami u siebie, organizuja orgie z dziećmi i maja swoje chore tajemnice. To jest kur*a jakaś paranoja co ci ludzie wyprawiają, paranoja, że ludzie takich skur*ieli bronią. Ja pier*ole co się dzieje z tym społeczeństwem?! Mogę się założyć, że gdyby te kur*y z Watykanu zrobiły czystki w swoich szeregach, bezwzględne kary dla ksiezy pedofili i do publicznej wiadomości to na bank i ludzie inaczej by postrzegali KK bo wtedy by widzieli, że nie pier*olą głupot tylko działają. To tak jak ja bym tu głosił, że potępiam ćpunów, alkoholików etc a zaraz bym sobie poszedł posypał kreskę i zapił browarem. Nienawidzę takiej postawy, nienawidzę tego w jaki sposób ludzie (idioci) podchodzą do księży pedo, jak to im strasznie jest ich żal, jacy to oni sa pokrzywdzeni ohhh i autentycznie to nie są same stare dziadki przed smiercią ale i młode osoby, których znam multum w wieku 25-45 lat. Wierzcie sobie w co chcecie, nawet w latającą frytkę ale proszę, otwórzcie oczy, ogarnijcie temat, zobaczcie co sie dzieje w tym całym grajdołku (żeby nie powiedzieć kur*idołku, choć to okreslenie bardziej pasuje) należy rozgraniczyć KK jako instytucje i szumowiny tam pracujące a wiarę i ludzi naprawde wierzących w to co wierzą bo wiara w Boga a wiara w instytucje broniącą zboczeńcow to dwie rózne rzeczy.

Adam910226
-1 / 5

Heh, z takiego języka nienawiści prezez Kaczyński doprawdy byłby dumny... Xar - znasz jakichś katolików? Czy tylko masz pewne wyobrażenie na ich temat? Myślisz, że bohater demota reprezentuje stanowisko Kościoła? Gratuluję... Ja idę do semiarium i nie jestem pedofilem... Ale pewnie nim zostanę jak mi zrobią pranie mózgu... Powtarzam - ksiądz-pedofil zasługuje na przykładną (czyli bardziej surową niż normalnie) karę... Nie ma usprawiedliwienia... Napisałeś o rozróżnieniu katoli od katolików - czyli uważasz, że istnieją porządni wyznawcy KK czy nie? Bo z Twoich wypowiedzi wynika, że to samo zło i nic więcej i że organizacja KK powinna być zdelegalizowana... Kim jest dla Ciebie katol a kim katolik? Bo nie widzę różnicy - wszystkich gnoisz równo...

Xar
-4 / 4

Adam,sory przypomnial mi sie kawal - kleryk: jeszcze nie pedofil, juz nie mezczyzna. A powaznie - katol to taka ciemna masa, efekt operacji durnogrod, ktory kazdemu chce swoje przekonania wcisnac na sile i zrobic z nich prawo, BO ON W TO WIERZY, gotow zabijac w imie swojej pokretnie rozumianej religi. Chrzescijanin to osoba kierujaca sie dobrem innych, szanujaca to, ze ktos moze miec inne zdanie i nie wtracajaca sie komus do lozka i godzaca sie z tym, ze panstwo i religia to dwie osobne sprawy i nie mozna tworzyc prawa na podstawie bibli. A ze wiekszosc osob uwazajacych sie za katolikow pluje jadem na prawo i lewo, oczernia, obgaduje to inna sprawa. Rozumiesz jakze subtelna roznice?

Zoarix
-1 / 3

"ktory kazdemu chce swoje przekonania wcisnac na sile i zrobic z nich prawo, BO ON W TO WIERZY, gotow zabijac w imie swojej pokretnie rozumianej religii" to samo śmiem powiedzieć o Tobie, dokładnie to samo Xar :) wyjmij te belkę... nie... stodołę z oka a nie szukaj w naszych drzazgi.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 September 2012 2012 19:57

antykonformista
+17 / 19

Z księżmi jest podobnie, jak z rodzicami, lekarzami, czy towarami w hipermarkecie: niech ich będzie MNIEJ, za to niech będą lepszej JAKOŚCI. W samej Polsce jest kilkaset tysięcy księży, z czego z powołania i autentycznie poświęcających się pracy jest może kilka tysięcy. Reszta poszła na księdza pod wpływem społecznej (rodziny, wsi) presji, nieposiadania lepszego pomysłu na życie, albo z jeszcze bardziej patologicznych powodów (dostęp do młodych chłopców, lub tych nieco starszych, w seminarium). Nawet fajny człowiek po kilku latach kościelnego klimatu ucieka w coś - czasem hazard, czasem alkohol, czasem ma "kobietę na boku". Warto by się zastanowić, czy lepsza jest ilość czy jakość, zarówno kapłanów jak i całej organizacji. Ci źli ludzie powinni po prostu zostać z kapłaństwa usunięci, bo nie tam ich miejsce. A słabym, cóż, słabym powinno się dać wybór: albo stajesz się silny, albo idziesz do zakonu zamkniętego i tam nad sobą pracujesz do śmierci. A nie luksusy, samochody za setki tysięcy, albo "wino, kobiety i śpiew". I oby jeszcze kobiety. A nie chłopcy, lub małe dziewczynki ;/

Odpowiedz
A Ahafiya
+1 / 3

Tak. Z tego co słyszałam, to nie tylko naszych księży jest dużo, ale jeszcze "produkowani" są oni "na export", ponieważ na Zachodzie jest np. jeden ksiądz na parę parafii, a u nas wychodzi kilku na jedną...

Xar
-3 / 5

Co do tego zakonnika: Chyba cię, facet, pogięło!!! Na łeb upadłeś?! Mózg ci robaki wyżarły?! Ty w ogóle wiesz, co mi tu proponujesz, pajacu?! Nie wiem, co tam knujecie, cwaniaki od kloloratek, i szczerze mówiąc gówno mnie to obchodzi! A ty mi tu pieprzysz takie glupoty?!Niniejszym zostałeś przeze mnie uznany za najczarniejszy z czarnych charakterów!Moja odpowiedź jest krótka i zwięzła: wała!!! Nogi zam z dupy powyrywam! Natrzaskam po tych bezczelnych ryjach! Wcisnę z was wszystko, każdą najskrytszą tajemnicę!!! A potem rozerwę na krwawe strzępy!!!

Odpowiedz
Adam910226
+3 / 3

Wam? Znaczy wszystkim księżom i zakonnikom? Bo ja mam ochotę zrobić krzywdę tylko temu z demota (i innym, którzy dopuścili sie gwałtów, kradzieży itd)... Po raz kolejny sprawdza się zasada - jeśli chcesz powiedzieć coś głupiego zacznij zdanie od słowa "wszyscy" lub "każdy"...

Xar
-2 / 2

wam - pedofilom w koloratkach.Tajemnica z tych, ktorzy ukrywaja pedoksiezy. Jest to parafraza tekstu z Fullmetal Alchemist

Zoarix
-2 / 4

Xar - jesteś antyklerykalnym fanatykiem, sorry. Spotkajmy się przy herbatce a nie kozaczysz przy ekranie.

Albiorix
+10 / 12

Jedyną sensowną rzeczą którą kościoły powinny robić w takiej sytuacji jest bezwzględnie karać, potępiać, wyrazić skruchę i wypłacić odszkodowania, a winnego oddać cywilnemu wymiarowi sprawiedliwości. Nie pojmuję czemu tego nie robią, bo to jedyny sposób by na dłuższą metę zachować jakichś wiernych.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 September 2012 2012 17:45

Odpowiedz
Phaet
+7 / 11

W takim tempie to ktoś zaraz wpadnie na pomysł by zarejestrować ich jako mniejszość seksualną.

Odpowiedz
butelkowa
+7 / 19

Nie tylko politycy są ponad prawem. Zostań księdzem, popełnij przestępstwo to cię przeniosą do innej parafii. Żyć nie umierać!

Odpowiedz
niccoe
+13 / 25

Ksiądz w szkole mojego brata powiedział, że zgwałcone dziewczyny są same sobie winne, że to kara boska, bo kusiły mężczyzn. Zapytany kiedy kara boska dosięgnie gwałcicieli, powiedział, że to są tylko ludzie i każdy może popełnić błąd. Jeżeli takich rzeczy mają uczyć w szkole, to ja podziękuję.

Odpowiedz
Xar
-1 / 19

Wstalbym, podszedlbym do goscia, i mu pierd*lnal tak, ze by sie nogami nakryl. Moze by to cofnelo to uszkodzeniu mozgu ktorego doznal podczas milowania sie w odbyt w seminarium

brovareck
0 / 12

@Xar Ja nawet nie jestem chrześcijaninem ale pier***isz jak potłuczony.

A Ahafiya
0 / 4

Słyszałeś o dysonansie poznawczym i praktyce obwiniania ofiar? http://pl.wikipedia.org/wiki/Fenomen_sprawiedliwego_%C5%9Bwiata - krótko, ale na temat. Dysonans poznawczy jest wtedy, kiedy przyjdzie Ci na myśl, że świat jest sprawiedliwy ORAZ ta dziewczyna nie jest winna gwałtu, którego jest ofiarą... Najłatwiej zredukować dysonans uznając, że jednak jest winna, bo się źle ubrała, bo spojrzała, bo cośtam innego...

Adam910226
+1 / 3

Skoro jesteśmy przy psychologii... Mam pytanko: jak sądzicie, czy częstszą przyczyną śmierci jest zabójstwo czy samobójstwo? Większość pytanych odpowiada, że to pierwsze... Błąd - pięciokrotnie więcej osób ginie z własnej ręki niż zostaje zabitych. Nazywa się to heurystyką dostępności - to taki błąd w rozumowaniu, który polega na ocenie jako częstszego tego zjawiska, którego przykłady łatwiej sobie przypomnieć (są bardziej dosptępne stąd nazwa). Media nagłaśniają rzadkie wydarzenia (dlatego nie mówią w "faktach" np. o wypadkach dogowych, które zdarzają się codziennie). Przez to wyjątkowe sytuacje jawią się jako częste - mamy z nimi często do czynienia (poprzez media)... Ale też zwróćmy uwagę, czego dotyczy tu spór - nie pedofilii ani kar dla pedofili (np. czy kastrować czy karać śmiercią)... Spieramy się o Kościół...

Veon
+3 / 5

Nic dziwnego że kościół traci wiernych. Gdyby próbowali z tym walczyć i wyrzucali za wypowiedzi jak ta z Demota, to ludzie mieli by więcej szacunku do kościoła.

Odpowiedz
Dreamer20
0 / 12

to ja powiem, że takie pi***lenie księży prowokuje mnie do palenia kościołów, i co wtedy?

Odpowiedz
belzeq
-3 / 9

Powiedz gdzie i kiedy. Przyniosę benzynę.

F feniu
+5 / 5

Bo mnie obchodzi zdanie zboczonego 79-latka. Dlaczego publikują bełkot starego kretyna?

Odpowiedz
Przytyrany
+1 / 7

Bo jakby ksiądz mógł normalnie legalnie mieć żone, to może by to coś zmieniło. No ale jak oni nie chcą się żenić głownie ze wzgledu na to, żę nie chcą dzielić potem majątku, to juz ich problem. Niech sie potem nie dziwią, że ludzie mają na nich wy*ebane i odwacają sie od Kościoła.

Odpowiedz
M max12383
-2 / 4

Masz rację. Najbardziej mnie śmieszy jak księżą pieprzą coś na homoseksualistów przecież oni tylko mylą płeć partnera a nie mówią, że ich żadna płeć nie pociąga. Kościół ma się za taki cacy a panuje w nim taki burdel i jeszcze go ukrywają zamiast otwarcie przyznawać się do błędów i tępić pedofilii w swoich szeregach. Swoją drogą może tak jak ten mnich niebawem będą się usprawiedliwiać gwałciciele a co tam nawet i mordercy. Powie że ktoś go kusił by ten go zabił.

Albiorix
-3 / 3

@Pup: zasadniczo tak, jesteście na utrzymaniu ludzi którzy płacą twojej mamie pensję, którzy są na utrzymaniu swoich klientów lub podatników (zależnie czy mama pracuje w sektorze prywatnym czy publicznym) itd itp. Ksiądz wykonuje pracę którą część ludzi uznaje za pożyteczną i ci ludzie dobrowolnie dają mu za to pieniądze. I to jest w porządku. Nie jest w porządku kiedy kościół wyciąga pieniądze z budżetu państwa - i tu można się czepiać i marudzić.

M max12383
+1 / 1

Pup002 Taki ksiądz posiadający rodzinę powinien zapieprzać cały tydzień w pracy a w niedzielę odprawiać mszę za free. Nie powinno być żadnych ulg dla Kościoła, żadnego choćby najmniejszego finansowania z pieniędzy publicznych. Kto chce niech daje kasę, ja osobiście bym nie dał ani grosza. Kościół powinien się utrzymywać sam.

P PrieSt888
+3 / 5

To tak... Troszkę się wszyscy uspokójmy bo to nie ma sensu.
Kolega wyżej, znacznie wyżej napisał że, słowa człowieka, starego człowieka któremu zapewne się już poprzewracało w głowie (nam prawdopodobnie też się tak stanie, nie bójcie się) są nagłaśniane. A dlaczego? A bo to się świetnie sprzedaje! Nie ważne że nie wie co mówi, nieważne że może jest chory. Ale Stało się powiedział! To się nadaje do prasy, mediów! I tak to się nakręca wszystko bo zaraz ludzie się zaczną kłócić. Ale wróćmy do tego naszego kolegi. Jego komentarz został zminusowany . A dlaczego? A dlatego że, napisał że owy ksiądz nie wie nawet co mówi i żeby nie brać go pod uwagę. A jak niektórzy z was na to zareagowali jakby on bronił tych wszystkich księży, że to on jest tym moherowym, ślepym katolem. Ale to niektórzy z was jesteście nimi. Zminusowaliście ten komentarz bo wam nieodpowiadał, bo nie weźmiecie tego na swój własny rozum że stary człowiek może zgłupieć bo po co?! Za was myślą media, a jak ktoś chcę przerwać tą nagonkę na tego głupiego, no bo ten ksiądz madry juz nie jest to wiemy. To zaraz nazywacie go obrońcą pedofili, a dlaczego? Bo wy żyjecie we własnym wyimaginowanym świecie gdzie Katole dają kase, ksiedza zwyrodnialcy, a Watykan to komisja do tuszowania spraw, że chrześcijanin to katol jest zły koniec, kropka, amen! Takiego myślenia niektórych z was nauczyły media ale nawet tego nie wiecie : ). Jestem wierzacy bo co, nie podoba mi się to co się dzieje w kościele itp. co robią księża i że watykan tuszuje te sprawy bo tuszuje nie oszukujmy się : ). Ale np. ostatnio pewien ksiadz napisał książkę o tym całym tuszowaniu i udawaniu przez wyższą hierarchie w kościele że nic się nie dzieje, ale gdzie by o tym w TV było? Przecież was to nie obchodzi, ma być afera i koniec.

nie wiem co by tu jeszcze pisać i jak do was dotrzeć. podsumowując czytajcie ze zrozumieniem, media kłamią i sieją obłudę na każdym kroku a wy pieniąc się na temat tego że chory (nie bronie go, przeciez logiczne ze niektorzy glupieja na starosc) starzec tak powiedzial kłocicie sie miedzy sobą. Owszem jest pedofilia, i zakłamanie. Ale podniecanie się starym zchorowanym człowiekiem?

Prosze was.....

Odpowiedz
TakBardzoPolaczek
+1 / 3

Takich ludzi w Polsce potrzeba. MYŚLĄCYCH. Samodzielnie. Ale niestety z każdym rokiem będzie ich coraz mniej, starzy ludzie umierają, tym którzy się rodzą od najmłodszych lat pierze się mózgi czym się da.
Za n-dziesiąt lat zdolność samodzielnego myślenia będzie zarezerwowana tylko dla tych którzy mają rządzić bezmózgim bydłem.

4 4cesc44
-1 / 1

Panowie. Moglibyście kliknąć lubie to, przy tym:


facebook.com/orlik.lisiecice/posts/100427206778611

Byłbym bardzo wdzięczny, kolega walczy o to by orlik był otwarty..

Odpowiedz
TakBardzoPolaczek
-1 / 7

Taa wyjeżdzanie na czarnych jest teraz takie modne... A już najlepsi są ateiści w gimazjach, tacy odważni, że do bierzmowania i tak pójdą, bo mama każe. Co do demota, jak będą rozdawać dzieci gejom i lesbom, to tak krzyczeć nie będziecie, i nikt się takich dzieci nie będzie pytał o zdanie, czy chcą mieć 2 tatusiów i dorastać w patologii.

Odpowiedz
T tosli
0 / 0

Tak samo gdy Wojciech Pszoniak zajadle bronił Polańskiego, że to nie jego wina tylko tej 13 letniej dziewczyny. Ciekaw jestem gdyby jego wnuka czy wnuczkę jakiś pedofil zgwałcił czy też byłaby to ich wina, czy jednak chciałby ukarać bandytę ?

Odpowiedz
Z ZeebaEata
0 / 0

Polański nie był ścigany za gwałt. Amerykańska prokuratura ustaliła, że dziewczyna wyraziła zgodę na seks. Polański był oskarżony o seks z nieletnią.

A akurach1981
0 / 2

Jakbym obrońców Polańskiego słuchał: "Przecież ta 13-latka sama się pchała do łóżka".

Odpowiedz
Adam910226
0 / 6

O stary! dziękuję, że otworzyłeś mi oczy na całe zakłamanie duchowieństwa, oni wszyscy tacy są! No bo jak on jeden to pozostali też. Tak jak każdy metal to satanista, każdy facet leci na cycki, każda dziewczyna to podła materialistka, policjant to głupi służbista, Niemiec to na pewno naziol, Rusek pijak a Polak złodziej... Dobrze, że wyszukałeś tę informację, pewnie nie było to trudne - codziennie słyszy się o obrzydlistwie kleru, wszędzie tego pełno, ostatnio widziałem w TV... czytałem w gazecie... Pamiętacie? No, ja już nie pamiętam, tyle tego było... [ironia mode off]. Serio: OK, zrobił źle i powinien zostać ukarany z całą surowością... Nie ma tolerancji dla księży (i innych duchownych i świeckich) molestujących dzieci... Jako człowiek Kościoła wzywam do stanowczego tępienia takich ludzi... Szkoda tylko, że zamiast do obrony dzieci przed molestowaniem takie przypadki wykorzystywane są do szerzenia nienawiści i negatywnego obrazu duchownych... Że wykorzystuje się to jako argument przeciwko Kościołowi i księżom w ogóle...

Odpowiedz
T TrollingIsAnArt
0 / 0

Kto by nie skorzystał, jak dziewczyna już w jakimśtam wieku, krągła :) Piniodze dla dziewczyny, a przyjemność dla nas, wilk syty i owca cała.

Odpowiedz
HusHus
0 / 0

Amerykanie mają pos***ne w głowach. Ten kraj to patologia.

Odpowiedz
Ethanell
0 / 2

Wielu z Was tutaj pisze, generalizując, że każdy ksiądz jest zły. Uwierzcie, nie wszyscy księża są tacy. Jak już kiedyś w jakimś tam komentarzu pisałem, osobiście nie znam żadnego księdza, który pasowałby do Waszych opisów duchownych. Przejdźcie się na pielgrzymkę, na jakieś Spotkanie Młodych (np. Pallotyńskie, BTW polecam, niesamowity klimat), ręczę, że Wasze zdanie o księżach diametralnie się zmieni. Pzdr

Odpowiedz