Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
899 982
-

Zobacz także:


P Prakticafan
+2 / 4

Przybor- co prawda Związek Radziecki święty nie był, ale prawo karne miał.... dobre. Taki morderca trafiał tam do kopalni uranu, gdzie pracował z podobnymi sobie. Wyjście było jedno, stało przy nim 2 strażników z automatami. Mieszkał w barakach, przy samej kopalni, teren otoczony drutem kolczastym, wieże strażnicze etc. Praktycznie brak możliwości ucieczki, koszt utrzymania znacznie mniejszy od zysku z danej kopalni.

Podsumowując--- nie dla kary śmierci, tak dla przymusowej pracy więźniów, a dla więźniów za przestępstwa najcięższe---skazanych na dożywocie--- praca w ciężkich, szkodliwych warunkach.

Azon
+1 / 5

Wystarczy pomyśleć, ile milionów morderstw nie zostało popełnionych przez strach przed karą śmierci. - twierdzenie wyssane z palca. Wysokość kary ma małe znaczenie, w krajach w których jest kara śmierci wcale nie ma mniej morderstw. Co ciekawe najniższy odsetek morderstw jest w krajach, w których kary śmierci nie ma - nie uważam, żeby to było jakoś powiązane, ale argument, że kara śmierci odstrasza jest śmieszny. Na zdrowy rozum, dlaczego ktoś kto nie obawia się dożywocia, lub śmierci przypadku samoobrony miałby się obawiać kary śmierci?

Azon
+1 / 3

A dlaczego wykluczasz Europę? Nie pasuje ci do twojego twierdzenia? Już rozsądniej było by nie wliczać afryki lub bliskiego wschodu, z powodu dużych różnic kulturowych. Jak dla mnie mapy stwierdzają jasno - obecność kary śmierci ni wpływa na ilość popełnianych morderstw w danym kraju. Zwyczajnie morderca nie myśli o konsekwencjach bo zakłada, że nie zostanie złapany.

P przemekp92
+2 / 18

Waśnie dlatego jestem przeciwny karze śmierci - wyroku nie można cofnąć w razie wykrycia błędu. Z drugiej strony uważam, że osadzeni więźniowie powinni uczestniczyć w pracach społęcznych

Odpowiedz
ppiotrrek5
+11 / 31

ja znam dobra historie też dotyczącą kary śmierci, nie w sumie nie dotyczy w ogóle kary śmierci.
Ta historia jest o Norwegu który zabił 69 osób i zranił ponad 30 znamy wszyscy jego nazwisko, Breivik bo to o nim mowa nie został zabity po 2 dniach od popełnienia tych morderstw tylko będzie sobie żył długo i beztrosko w nowoczesnych norweskich wiezieniach.

Odpowiedz
C czopor
0 / 0

czy tak beztrosko to nie powiedziałbym. gość do końca będzie żył jak w izolatce co potrafi wykończyć psychikę (organizacje przestępcze w Norwegii wydały na niego wyrok śmierci więc go nie wypuszczą normalnie z więźniami).

Azon
0 / 2

Wybacz, ale czy zabicie go cokolwiek by zmieniło? Czy zwróciło by życie jego ofiarom? W czym pomogła by kara śmierci? Wolę dożywocie dla tego typu morderców niż zabijanie od czasu do czasu niewinnie skazanych.

CocaineBusiness
-3 / 5

Breivik jest na swój sposób bohaterem ale trzeba zacząć myśleć i nie pier*olić głupot, że zabił niewinne dzieci bo do kur*y nędzy, ludzie po 20 lat wzwyż to nie są dzieci. A druga sprawa to należy dowiedzieć się co to jest Norweska Partia Pracy itp. Nie chce mi się nawet o tym pisać ale jeśli będziesz na tyle ogarnięty, że zechcesz przeczytać o tym wszystkim n a necie to spojrzysz inaczej na całą tą sprawę i na to co zrobił Breivik.

Azon
+3 / 5

Nie, Brevik i bohater - te dwa słowa nie powinny paść w jednym zdaniu. Brevik to psychopata i morderca - jeśli ktoś zabija niewinnych ludzi jest dla mnie śmieciem, niezależnie od jego ideałów.

CocaineBusiness
+1 / 7

No może trochę źle to ująłem. Ale w każdym razie kto powiedział, że ci ludzie byli niewinni? Może fizycznie nikogo nie zabili itp ale byli z partii pracy, za multi kulti więc na dobra sprawę ludzie ci szkodzili państwu a sam Breivik jest fanatycznym przeciwnikiem islamu i bardzo dobrze bo jak te kur*y, banda brudasów jest równie fanatyczna to własnie trzeba takich ludzi jak Breivik aby ogarnąć tą hołotę! WSZYSTKICH KOLOROWYCH TZN. MURZYNÓW, ARABÓW I HINDUSÓW JEST W UNII EUROPEJSKIEJ 70 MILIONÓW!! Z CZEGO PRZECIĘTNA KOLOROWA RODZINA MA 6 LUB 7 DZIECI! BIAŁA EUROPEJSKA RODZINA MA 1,2 DZIECKA NA JEDNĄ PARĘ CO POWODUJE WYMIERANIE NASZEJ CYWILIZACJI I RASY W TEMPIE 47% NA POKOLENIE (DANE Z ONZ). DLATEGO MULTIKULTURALIZM, KTÓRY JEST RASISTOWSKO PROMOWANY PONIEWAŻ TYLKO W EUROPIE, JEST TAKIM CICHYM I POWOLNYM LUDOBÓJSTWEM NASZEJ CYWILIZACJI! TO SĄ FAKTY, A NIE GŁUPIE NAIWNE GADANIE!!! A taki brudas przyjeżdża taki z myślą, że będzie jechał na socjalu, a debile czyli my wszyscy będziemy płacić na jego utrzymanie.

Szlag mnie trafia jak słyszę Polak to rasista itp. tymczasem biedna polska rodzina z 3-ką dzieci dostaje mniej pomocy, niż taka sama rodzina jakiegoś arabusa tylko dlatego, że to arabus. I ja się pytam kto tu jest dyskryminowany w dodatku przez własne państwo!

Gdyby nie dostawali socjalu wierzcie nie ciągnęli by tak do Europy. Ale wszyscy poje*ani wielce tolerancyjni ludzie będą jeszcze płakać jak im taki śmieć zgwałci matkę/siostrę/córkę etc lub coś innego zrobi. TAK! Właśnie tacy ludzie popełniają najwięcej przestępstw bo są wychowywani w poje*anej kulturze. Przyjeżdżają i oczekują chu* wie czego, jak sie przyjeżdża do nie swojego państwa to trzeba akceptować i szanować warunki oraz tradycje tu panujące a nie blokowac ulice bo chcą ponapier*alać łbem o ziemie z wypiętą dupą. Nie podoba się? To wypier*alać skur*ysyny do siebie i tam w swoich lepiankach z gówna będziecie mogli drzeć ryja nawołując do modlitwy o której tylko porze chcecie! Kur*a mać, tak to europa zła i niedobra to po jaki chu* tu przyjeżdżasz jeden z drugim?! No może jakiś to przeczyta i mi odpowie! Taka zła i niedobra ale jak trzeba zapier*alac po socjal na gromadę swoich bachorów to zamknie ryj i cichutko pozapier*ala po pieniądze! Zdaję sobie sprawę z tego, że są też normalni wyznawcy islamu i wiem też, że są równiez poje*ani żydzi i chrześcijanie etc ale jakoś wyjątkowo wkur*iają mnie wyznawcy islamu tak gorliwie walczący o swoje jakies popier*olone razje tutaj w europie, jak ostatnio sprzeciwiali się postawieniu choinki i zrobieniu wigilii w jakiejś tam dzielnicy. No kur*a! Co to ma znaczyć?! Wypier*alać wszyscy do siebie jak sie nie podoba! Jak tak dalej będzie te multi kulti to w PL będzie więcej tych różnorakich brudasów niż prawdziwych Polaków, w europie to samo, będzie więcej tych wszystkich poje*ób ruchających dzieci i biorącymi z nimi ślub niz normalnych ludzi. Nie można dopuścić do czegoś takiego, nie mozna dopuścić aby nasze jeszcze jako tako ogarnięte i cywilizowane kraje zalała fala pier*olonego islamu razem z jego jeszcze bardziej poje*anymi wyznawcami.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 December 2012 2012 17:40

Azon
-2 / 4

CocaineBusiness, przerażają mnie ludzie twojego pokroju. Nawet nie zaszczycę tego twojego wylewu nienawiści komentarzem.

ppiotrrek5
+2 / 4

niestety cocaine ma sporo racji w tym ze Arabowie Chińczycy zalewają Europe ii z biegiem czasu będzie ich tu coraz więcej w stosunku do europejczyków. Dla mnie osobiście Breivik jest przykładem osoby która za swoje zachowanie powinna zostać stracona nie zależnie od poglądów mniej więcej 3 dni od popełnienia czynu. Co do partii pracy i innego gówna z lewej strony te osoby powinny mieć wytyczone rezerwaty i tam by mogli realizować swoje genialne pomysły wśród swoich wielkich towarzyszy

Azon
0 / 2

ppiotrrek5, no i co z tego? Skora chcą mieszkać w naszym kraju, niech mieszkają. Dlaczego chciałbyś im tego zabronić?

ppiotrrek5
0 / 0

może dlatego że ich za bardzo tolerujemy rozumiem gosc w dom bóg w dom ale na przykładzie państw "europejskich " to już inny bóg i inne wartości z nim związane które mi na przykład przeszkadzają

ppiotrrek5
0 / 0

może dlatego że ich za bardzo tolerujemy rozumiem gosc w dom bóg w dom ale na przykładzie państw "europejskich " to już inny bóg i inne wartości z nim związane które mi na przykład przeszkadzają

Frogy07
+8 / 8

W Zielnej mili był ten motyw. Genialny film

Odpowiedz
C Ciemnogrodzki
+11 / 13

1)Co to za patologia stać ze stoperem nad skazańcem?

2)trololo z każdego kto nie czyta ze zrozumieniem. Pomyłka co do osoby+pomyłka co do
sprzętu i już obrońcy-praw-morderców toczą pianę. Co wy dobrego zrobicie dla tych dzieci? nakarmicie morderców ich matek?

3) Jakby go rozstrzelali to nie byłoby problemu(z gąbką). Ten drugi sukinsyn zwalił winę na kumla z żoną, mimo że wiedział że te dzieciaki z którymi jechał zostaną sierotami. więc powinien za POTRÓJNE morderstwo z premedytacją+osierocenie dzieci kumpla i policjantów +kłamstwo przed sądem dostać syntetyczną gąbkę na klejnoty, bez żalu bym wykupił mu nielimitowane połączenie z elektrownią wg taryfy nocnej.

Odpowiedz
K KaenV
+5 / 7

Nie wiem na ile to są fakty, acz coś takiego jakoś wcale niezniechęca mnie do popierania kary śmierci. Takie przypadki są incydentalne i wynikają z błędów, których dziś się nie popełnia dzięki technice. Jednakowoż - jeden przypadek na xx lat, daje lepszy wynik, niż corocznie mordowani ludzie, w krajach, gdzie kary śmierci nie ma, bo ktoś taki jak brevik, nie ma się czego bać. theepicfarmerz jedyne barbarzyństwo jakie widać - to "wrażliwych lewaków", czasem trzeba wziąć na siebie trudne decyzje, wybrać mniejsze zło, a nie udawać, że wszystko jest ok, i brevików zamykać w hotelu na 20 lat.....

Odpowiedz
Napromieniowany
+3 / 5

No i co z tego? Lepiej wziąć na siebie minimalne ryzyko zostania straconym przez pomyłkę niż stosunkowo większe ryzyko zostania zamordowanym bo mordercy nie mają się czego bać. Ważna jest też nieuchronność kary bo nawet najsurowsza przewidziana przez kodeks karny nie spełni swojej roli jeśli przestępca dopuszcza możliwość jej uniknięcia w skutek niekompetencji organów ścigania itp. Krzesło elektryczne to widowiskowa zabawka zapewniająca rozrywkę gawiedzi jak w średniowieczu. Dużo lepszy jest stryczek + rozstrzelanie dla wojskowych.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 December 2012 2012 18:14

Odpowiedz
C Carski
-1 / 5

Widzę, że ludzie sprowadzają tu kwestię życia i śmierci do podatków. Cóż, skoro tyle dla was warte jest życie, kilka procent pensji...

Odpowiedz
W WysublimowanyNick
0 / 2

A oddałeś już wszystkie swoje pieniądze oprócz kilku złotych dziennie na chleb dzieciom w Afryce? Przykro mi, ale czas wyrosnąć z pięknie brzmiących haseł, że życie ludzkie jest bezcenne, bo fakty są takie, że skoro piszesz na demotywatorach ze swojego komputera/telefonu/czegokolwiek, to znaczy że dla Ciebie nie jest. I trzeba się z tym pogodzić, że z wyjątkiem nielicznych bohaterów, których bardzo podziwiam, dla nikogo z nas życie obcego człowieka nie jest bezcenne, albo dalej okłamywać samego siebie. I każdy kto to minusuje niestety okłamuje samego siebie, skoro nie sprzedał tego przedmiotu, z którego minusuje, aby uratować ludzkie życia. A teraz do tematu: argument o podatkach nie jest żadnym argumentem za karą śmierci, jeżeli rozpatrujemy tę kwestię tylko na płaszczyźnie finansowej, to najbardziej opłacalnym wyjściem jest praca przymusowa, nie kara śmierci. Jeżeli więc będę się opowiadać za karą śmierci, to właśnie wbrew argumentowi finansowemu, a po to by uratować tych wszystkich, którzy nie zostaną zamordowani, bo morderca będzie bał się, że go powieszą. Jeżeli zaś będę się opowiadać za pracą przymusową, to też nie z powodów finansowych, ale dlatego, że być może dla zdesperowanych ludzi to może być bardziej odstraszająca od popełnienia zbrodni perspektywa niż szybka śmierć (+oczywiście incydentalne, ale jednak, przypadki fałszywych wyroków). A za którym z tych dwóch wyjść powinienem się opowiedzieć, to stwierdzić mi bardzo ciężko, bo nie ma jak zrobić tu wiarygodnych badań, na pewno jednak zarówno praca przymusowa jak kara śmierci uratowałyby o wiele więcej ofiar niż obecny system.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 27 December 2012 2012 20:04

C Carski
0 / 2

Wyciągnąłeś błędne wnioski na temat mojego światopoglądu, bo zauważ, że ludzie, którzy piszą o tym, żeby ich zabijać, ponieważ więźniowie kosztują, są też tymi, którzy najwięcej piszą komentarze typu "skur*ysyństwo osiągnęło szczyt, ja to bym jaja mu uciął, kwasem polał, zrobił to i to i to itd." oraz piszą jak to ubolewają nad losem ofiar. Tak więc mój komentarz jest komentarzem uderzającym w hipokrytów, którzy za jedną ofiarę są gotowi wyrżnąć cały kraj, ale gdy przychodzi zamknąć przestępcę w więzieniu, to zaraz im to nie pasuje "bo nie będę darmozjadów utrzymywać" ( pomijając kwestię, że często są w moim wieku, lub sami są takimi "darmozjadami", co mieszkanie, auto, meble i komputer mają od rodziców).

W WysublimowanyNick
0 / 0

Rozczaruję Cię, ale nie widzę zbyt wielu komentarzy o jakich piszesz, może wskażesz kilka, tak poglądowo? Widzę natomiast Twój komentarz, w którym zarzucasz "nam", że ludzkie życie jest dla nas warte tylko kilka procent pensji, więc pytam - ile jest dla Ciebie?

C Carski
+1 / 1

Mam ci wskazać komentarze osób, które twierdzą, że utrzymywanie więźniów jest bezsensowne i przez to są za karą śmierci?... ekhm spójrz wyżej i niżej. Ile dla mnie jest warte życie... cóż, nie ma dla mnie wartości materialnej. Nie znaczy to, że jest nic niewarte, ale po prostu uważam, że nie da się go wycenić w jakikolwiek sposób i śmierć jednej osoby w wypadku jest na swój sposób tak samo tragiczna i bolesna jak śmierć wielu ludzi z powodu katastrofy naturalnej.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 28 December 2012 2012 1:10

W WysublimowanyNick
0 / 0

Wskaż mi jeden, jedyny komentarz osoby mówiącej o kosztach utrzymania więźniów, do której pasował by opis "są też tymi, którzy najwięcej piszą komentarze typu "skur*ysyństwo osiągnęło szczyt, ja to bym jaja mu uciął, kwasem polał, zrobił to i to i to itd." oraz piszą jak to ubolewają nad losem ofiar."... No bo jeśli zdanie "Widzę, że ludzie sprowadzają tu kwestię życia i śmierci do podatków." należy rozumieć "Kiedyś widziałem, że ktoś sprowadzał, nie tu ale w jakimś innym temacie, kwestię (...), ale jednocześnie pisał (...)", to nie dziwię się, że nie zrozumiałem Twojej wypowiedzi. A jeśli zaś takich komentarzy nie ma, czyli nie podoba Ci się po prostu to, że ktoś nie chce zapłacić ileśtam za życie więźnia, to jesteś hipokrytą, skoro sam nie zapłaciłeś ileśtam, a potem ileśtam, i tak całym swoim majątkiem za życia niewinnych umierających z głodu, czego, jak widzę, nie zrobiłeś skoro masz kompa.

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 28 December 2012 2012 1:25

C Carski
0 / 0

To w takim razie musisz poszukać pod masą innych demotów o więźniach, pedofilach itp. Nie piszę tylko na podstawie tego jednego, jedynego demota, który ma stosunkowo mało komentarzy. Piszę na podstawie demotów, gdzie ludzie pisali takie rzeczy, jak "takich to tylko zabić, najlepiej powoli i boleśnie, po cholerę ich za darmo karmić?" no i gdzieś między podobnymi słowami były ubolewania nad ofiarami przestępców. NAJLEPSZE jednak był propozycje CIĘŻKICH robót w złych warunkach, zupełnie jakby ci sadyści nie widzieli podobieństwa w swoich pomysłach do obozów koncentracyjnych, czy łagrów. Co do ostatniego zdania... huh... nigdy nie byłem specjalnie nastawiony na pomaganie innym, więc na mnie to nie działa, ponieważ tom o czym piszę nie tyczy się mnie, w końcu mam uproszczone poglądy. Z resztą, pomoc nie oznacza "daj wszystko, co masz" tylko "daj tyle, ile uważasz że powinieneś dać" ^.- Więc nie pisz o tym, co powinienem zrobić, bo zaraz przeskoczymy na temat, co ty robisz i powinieneś.

W WysublimowanyNick
0 / 0

Ale to właśnie Ty mówisz innym co powinni robić, ja pomagam tyle ile pomagam, nie ma dla Ciebie znaczenia ile, bo ja Tobie nic nie nakazuję (oprócz powyższego eksperymentu myślowego oczywiście). Po raz kolejny już z rzędu przeczysz sam sobie - jeżeli ja nie chcę dać za życie mordercy, a Ty deprecjonujesz moje poglądy, to jest to w 100% sprzeczne z "daj tyle, ile uważasz że powinieneś dać", bo sam mówisz że ja powinienem tyle dać. Natomiast nie widzę żadnej nielogiczności w popieraniu ciężkich prac, jeżeli porównujesz to do obozów koncentracyjnych , to chyba nie rozumiesz, albo nie chcesz zrozumieć tego, że w obozach koncentracyjnych kluczową sprawą jest to, że byli tam wysyłani niewinni. Podsumowując:
- Masz niespójne poglądy, bo mówisz, żeby każdy dał tyle ile uważa za słuszne, ale ganisz, jeśli ktoś nie chce dać tyle ile kosztuje życie więźnia.
- Twierdzisz, że ja nie rozumiem Twoich wypowiedzi. No może faktycznie, skoro zdanie "widzę, że tu jest coś" tłumaczysz jako "piszę na podstawie innych demotów, bo tu akurat tego nie ma".
- Nie mogę się zgodzić i nie zgodzę się na Twój światopogląd, że zrobienie czegoś osobie niewinnej jest tak samo naganne jak zrobienie tego mordercy, w celu uratowania niewinnych ofiar przyszłych morderców, zatem nie ma sensu abyśmy gadali o Twoich argumentach o obozach koncentracyjnych, przeliczaniu życia na pensję, argumentach z innych forów (mimo że też oczywiście nie popieram robienia czegoś skazanym w celu znęcania się, ważne jest tylko i wyłącznie to co przenika do świadomości innych potencjalnym morderców). Ciekawe, czy zapłacenie 100 zł mordercy, i zapłacenie 100zł na dzieci w Afryce jest dla Ciebie dokładnie tak samo wartościową charytatywnością?
Dziękuję za dyskusję, szanuję Twój światopogląd, ale mi osobiście wydaje się on tak dziwny i sprzeczny wielokrotnie sam ze sobą, że nic nie wyniknie z dalszego jej prowadzenia. Możesz jednak już bez presji odpowiadania na spokojnie przemyśleć, czy naprawdę nie widzisz w swoich słowach żadnych sprzeczności, bo nikt nie jest nieomylny i też kilkakrotnie mi się takie sytuacje zdarzały i musiałem swoje stanowisko zweryfikować, ale dzięki temu nie stoję przynajmniej w miejscu. Pozdrawiam.

Zmodyfikowano 11 razy Ostatnia modyfikacja: 28 December 2012 2012 13:04

C Carski
0 / 0

Teraz już widzę, gdzie się pogubiliśmy. Zaczęło się od tego tematu wspomagania biednych, a przecież chodzi mi cały czas o jedno: O sadyzm ludzi, którym łatwiej jest skazywać innych na cierpienie, jeżeli wierzą, że jest to sprawiedliwe. Porzuć temat wspomagania innych, to nie to jest tu najważniejsze. Z tymi obozami chodzi o to, że wszystkim tak bardzo podoba się wizja torturowania i ciężkich prac dla więźniów i nie mam na myśli ciężkich prac, jako prac trudnych, a jako niewykonalnych, przez które ludzie umierają z wyczerpania, bo takie propozycje już padały na portalu. To czy ktoś jest winny, czy nie, to sprawa nieważna, ponieważ niezależnie kogo się krzywdzi, człowieczeństwo w ludziach cierpi tak samo. Są odpowiednie kary dla różnych rodzajów zbrodniarzy, niekoniecznie w Polsce, ale są i nie obejmują takich wyroków, jak kara śmierci, czy tortury i prace kończące się wyczerpaniem.

W Warszawiak20
-1 / 3

To przykre, lecz nie zmienia faktu, że jestem za karą śmierci. Więcej jest przypadków, gdzie ludzie wychodzą i dalej robią swoje. A przez te np. 20 lat są opłacani za Nasze pieniądze. Jestem jak najbardziej za karą śmierci.

Odpowiedz
C Chestnutstalion
0 / 2

Ja nigdy nie będę zwolenniczką kary śmierci. Zawsze można się pomylić i osądzić kogoś niewinnego, sądy i świadkowie nie są nieomylni. Jednak takie sytuacje jak w Norwegii zdarzać się nie powinny, każdy powinien pracować dla dobra społeczeństwa.

Odpowiedz
C cx1
0 / 0

Straszna historia.
Co do tej gąbki myślę, że było to celowe, bo gość miał być zabity za zabójstwo policjanta...

Odpowiedz
Raf12000
0 / 0

chyba niektórzy z was nie czają tego że "fatalnym błędem" nie była ta gąbka tylko to że zabili nie tego co trzeba. jak wyczytujemy z tekstu winnym był rhodes a zabili tafera.

Odpowiedz
K kyewmadz
0 / 0

Żeby trochę uspokoić niektórych, należy wspomnieć, że Jess'emu Tafero udowodniono gwałt.

Odpowiedz