Byłem na trzech weselach. Na dwóch typowo polskich, gdzie wóda lała się strumieniami i na jednym, który poprowadził zajebisty wprost wodzirej. Impreza była tak udana, że ludzie nie mieli specjalnie czasu na chlanie. Grunt, to potrafić opanować towarzystwo.
Ninja, Ja to nazywam mentalność słowiańska, jak myślisz od czego wzięła się nazwa Polska? Od Polanów, czyli od chłopów pracujących w polu, mimo iż minęło przeszło 1000 lat to w naszych żyłach płynie ta sama krew, zwykłego prostego chłopa i mimo, że jest wielu biznesmenów i wielkimi manierami, to każdy tam w środku lubi się zabawić jakby to ująć, jak zwykły "wieśniak". To jest cecha narodowa, i myślę, że nie należy się tego wstydzić.
A dla mnie nie, bez przesady... z tym,że nienawidzę wesel i na żadne nie chodzę nie wiem jakie są gorsze imprezy niż wesela, wóda disco polo i rodzina którą trzeba udawać że się lubi
Co wy wszyscy tacy święci?! Wojny i głód są bardziej nie smaczne niż wygłupy dorosłych ludzi na weselu, nic wam do tego, a film proponuje wykasować, albo olać tych hipokrytów.
Z tym, że człowiek jest bardziej rozwinięty od szympansa to bym się wstrzymał. Może i w szachy grać nie będą, jednak tego typu rzeczy nie dość, że są żałosne, to jeszcze są tam dzieci.
polscy katolicy znani są z hipokryzji, głupoty, jumy, braku umiejętności zabawy bez chlania i braku szacunku do samych siebie, dlatego tez oni nie maja szacunku dla innych. Tak ich wyszkolili dewianci seksualni z Watykanu
@KotJarka Widzę, że mamy kolejnego oświeconego-znającego-całą-prawdę-wielkiego-ateistę-antyklerykanina. Tylko szkodzisz wizerunkowi ateisty takim gadaniem.
Moze jestem sztywna, ale taka "zabawa" w ogole mnie nie bawi. To zenujace. Zastanawiam sie, ktora mloda para zgadza sie na to i organizuje podobne atrakcje dla gosci.
Knajcior moja siostra np. nie robiła wesela :) druga tak samo, jedynie małe przyjęcie w restauracji, bez takich kretyńskich zabaw, ktorych bardziej powinno się wstydzić niż chwalić
Tradycja, nic niezwykłego. Widać przynajmniej, że część dawnych zwyczajów nie tworzyła niepotrzebnych tematów tabu, nie unikała jak najbardziej naturalnych ludzkich popędów pod płaszczykiem przyzwoitości i rzekomego ucywilizowania. Gdybym był na takim weselu w pewnym stopniu też pewnie uznałbym to za prymitywne, ale tylko i wyłącznie dlatego, że wychowałem się w takiej, a nie innej kulturze przemilczania tego, co dla niektórych ideologii w człowieku było niewygodne i co za wszelką cenę w okresie swojej historycznej dominacji chciały wyeliminować. Jedyne co się im udało, to tylko wykoślawić spojrzenie ludzi na te kwestie.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 8 May 2013 2013 18:39
Odpowiedzią na twój komentarz jest ostatnie zdanie tego co wyżej napisałem. Przy okazji, dawniej w grę wchodziły jeszcze tzw. pokładziny, to dopiero było obrzydliwe i żałosne, nie? Żałosne i przykre to jest to, że współcześni wyedukowani, cywilizowani i światli ludzie nie potrafią spojrzeć na nic z dystansem, a świat widzą przez pryzmat jedynej prawidłowej dyrektywy postępowania - dokładnie tak było setki i tysiące lat temu. Zmieniły się tylko obowiązujące w społeczeństwie dyrektywy.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 8 May 2013 2013 18:50
Najpierw myślałem. "O, koleś coś pseudointelektualnie bredzi." Ale teraz, to myślę, że istnieją dużo bardziej szkodliwe, i chore "zwyczaje" w tym naszym "humanitarnym i cywilizowantm" świecie. Wszystko, patrzenie na wszystko zależy od wychowania i ideologii, więc o ile coś ewidentnie nie szkodzi drugiemu człowiekowi nie da się stwierdzić, czy tradycja jest dobra, bądź zła.
obrzydliwe. wesele to nie miejsce na takie rozbieranki. nie po to się chodzi na wesele żeby zobaczyć spoconych nachlanych i wydurniających się facetów w brudnych gaciach. a jeśli na kulturalnych i normalnych weselach nie bywasz to tylko współczuć. A tych "pań" i tego na co pozwalają nawet szkoda komentować. świat schodzi na psy, dno dna po prostu.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 8 May 2013 2013 19:00
@moniko - polecam pouczyć się historii kładąc większą uwagę na dawne obyczaje, czy to europejskie czy zupełnie inne, zanim następnym razem napiszesz coś o schodzeniu na psy, bo to nawet w odniesieniu do perspektywy z jakiej patrzysz na sprawę, bzdura.
@K4mil - Obyczaje obyczajami, ale niektore z nich sa po prostu zalosne. Nie bylabym w stanie zaakceptowac takich wybrykow na wlasnym weselu, tylko dlatego, ze byc moze mo przodkowie tak sie bawili. Sa rzeczy, ktore po prostu trzeba odrzucic.
@Toff - jak najbardziej rozumiem, że nie potrafiłabyś tego zaakceptować, ja pewnie stanąłbym na podobnym stanowisku. Z tym, że ty swojemu poglądowi, w sposób zupełnie nieuzasadniony (prócz oczywiście tego, że jest twój i społecznie dominujący) przypisujesz bycie tym najbardziej słusznym. Nigdzie nie sugeruję, że należy wrócić do określonych tradycji, to zresztą niemożliwe. Próbuję jedynie wyjaśnić rzecz oczywistą - że kultura i zwyczaje nie podlegają merytorycznej ocenie. Żeby ci to lepiej zobrazować, zadam ci pytanie i równocześnie udzielę odpowiedzi, zmieniając trochę to co napisałaś: "Dlaczego niektóre rzeczy trzeba odrzucić? Po prostu."
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 8 May 2013 2013 19:21
@Toff - ono nie jest po prostu niesmaczne, ono jest niesmaczne dla kogoś, np. dla ciebie, a komuś może w ogóle nie przeszkadzać - patrz filmik. Wszyscy coś bredzą o byciu lepszym od zwierząt, a dokładnie tak jak one potrafią patrzyć na świat tylko z własnej perspektywy.
O Boże, co to ma być? Na żadnym weselu na którym byłem nie było takich żałosnych zabaw, ale nie wątpię że takie rzeczy się zdarzają! Ja ogólnie lubię wesela i towarzyszący im klimat, ale czegoś takiego nie popieram.
Moim zdaniem ta zabawa przekracza dopuszczalne granice smaku. Z drugiej jednak strony biorę pod uwagę to, że goście byli (zapewne) już pod wpływem więc mogli mieć inne zdanie na ten temat, nawet jeśli przed wypiciem w życiu nie daliby się zaciągnąć do takiej zabawy.
W zyciu bylem na dwoch weselach. Na jednym jak mialem 5 lat, a na drugim jak mialem 20. Z tego pierwszego nic nie pamietam, na drugim nie bylo picia na umor. Zawsze czuje sie dziwnie w towarzystwie rowiesnikow, jak spiewaja jakies weselne przyspiewki itd. U mnie w rodzinie nie ma alkoholowych tradycji, alkohol pije sie okazjonalnie. Lampka czy dwie wina na imieniny to wszystko, nikt wody nie wali. Czy rzeczywiscie tacy ludzie jak ja sa w mniejszosci, czy po prostu ta alkoholowa holota jest bardziej widoczna przez to, ze sie panoszy?
Gosc praktycznie "puka" panienke (tyle, ze sa w ubraniach), a jakis mlody szczyl - gora 10 lat, patrzy sie na to, ma banana na mordzie i klaszcze. A pozniej sie dziwia skad sie biora nastolatki w ciazy. Przyklad idzie od prymitywnych doroslych.
A ja kocham. Nie ze względu na takie żenujące zabawy. Uwielbiam po prostu zazdrosny i pełen podziwu wzrok siedzących, kiedy pokażemy im jak się tańczy. Lepiej jak w Dirty Dancing ; )
Po pierwsze oczepiny to nie są tylko jakaś głupia zabawa! Po drugie była co najmniej na 10 weselach i na żadnym nie było czegoś takiego! Owszem są zabway, ale nir przekraczają takiej granicy. To co jest na tym filmie to zwykła głupota włodzireja i/lub państwa młodych bo to oni przeważnie zgadzają się na zabway, które mają być na weselu.
Niezła wiocha. Nie lubię takich zabaw, gdzie jest zbieranina ludzi, których nie znam. A im późniejsza godzina i więcej wypitego alkoholu, tym mniej klasy, niestety.
Wszystko zależy od tego na ile pozwoli się wodzirejowi, najlepiej od razu wyznaczyć pewne granice, które wykluczą tańce godowe lub wręcz udawane akty prokreacji a i bez tego wesele może się udać, chyba że towarzystwo sztywne albo kapela do d...
Moim zadanie porażka tak zabawa, te laski musiały być puste żeby sie na to zgodzić, żenująca zabawa nawet na takiego kolesia jak ja gdzie lubię dobrą zabawę i to bardzo dziwną,
a ja bylam na wielu weselach, wiekszosc z nich to duze wiejskie wesela z disco polo, ale w zyciu nie spotkalam sie z czyms takim. takie wesela jak to to naprawde pojedyncze przypadki i jestem pewna, ze malo kogo bawia. wiekszosc osob w zyciu nie zgodzilaby sie na takie zabawy. obrzydliwe
wy sie chyba nie znacie ,balet jest a nie jakieś tango i o 23.30 wszyscy do spania takie imprezy to w podstawowce to jst impreza z okazji zmiany stanu cywilnego
1. Nie dziwię się, że kiedyś był podzial na patrycjuszy i plebs. 2. A niektórzy uważają, że otrzęsiny w pewnym gimnazjum związane z pianą na kolanach są dziwne - to teraz widzicie, że nie takie rzeczy ludzie wyprawiają.
Właśnie dlatego mam kompleksy za granicą, wstyd mi przyznać że jest się Polakiem, nie chodzi li tylko o to wesele, ale o mnogość kiczu i tandety która nas jako naród cechuje.Sic! Wesele w stylu wieś się bawi na całego.Ja rozumiem że po alko puszczają nam wszelkie bariery ale do cholery trzeba nie mieć jakiejkolwiek granicy własnej godności, nie mówiąc o dobrym smaku uczestnicząc w takiej szopce. Buractwo to najlżejsze określenie tego typu rozrywki.Aha coś takiego już kiedyś widziałem bodajże nagrywane w Rosji no ale chyba nie chcemy poziomem równać do ludzi którzy ziemniaki zagryzają chlebem.
Ok. nie rozumiem dlaczego tamci dwaj sa w gaciach ale poza tym zabawa jak zabawa. Nawet jesli sam sie tak nie bawie to ani mnie to ziebi ani grzeje. Jest wesele jest alkohol i sie ludzie wyglupiaja. Lepiej tak niz by mieli sie tylko nachlac i zjechac pod stol. Ale az sie prosi o 3 uwagi.
1. Otrzepiny sa zawsze pozno w nocy wiec co tam robia dzieci? Ich obecnosc to wina rodzicow a nie organizatorow zabaw.
2. Polowa z tych co twierdza ze to zenujace robi gorsze rzeczy jak wypije na imprezie.
3. Drugiej polowy na imprezy nikt nie zabiera bo sie nie umieja bawic.
to są oczepiny zespołu Skalar, oni zapraszając gości do udziału w oczepinach początkowo mówią nieco mniej dokładne zasady zabawy, potem niestety z tej zabawy nie można sie wycofac, a jak juz to zrobisz to oni swoimi "żarcikami" Ci nieźle dopieka :/
byłam już na wielu weselach w życiu i nigdy nie spotkałam się z czymś takim... Są różne zabawy,ale bez przesady.... ;/ Nawet jakbym wypiła sama 2 l to bym czegoś takiego nie zrobiła
Rozrywka faktycznie wysokich lotów. Pewnie adekwatna do poziomu osobowego obecnych. To trochę poniżające, ale jak tak lubią, to niech się bawią. Byle to w świat nie poszło, bo znowu tylko nażremy się wstydu za bandę chlejusów, która ma trochę spaczone postrzeganie moralności ;o
nie wiem co wy macie z tym ze to jest żałosne to jest rodzina czego maja sie wstydzic a to jest wesel i tam sie bawi a nie gra na komputerach pzdr dla tych co wiedza co ti jest zabawa .....
nie miałbym nic na przeciwko takim zabawom gdyby nie odbywały się przy małych dzieciach które potem biorą przykład ze starszych i np zachodzą w ciążę w bardzo młodym wieku
Lubię się bawić ale ze smakiem a to po prostu jest niesmaczne wręcz paskudne.A w zabawie i życiu trzeba zachować klasę a nie zniżać się do takiego prostactwa.A fee ...
Nie bierz ogółem, że polskie oczepiny, tylko oczepiny prowadzone przez zespół SKALAR :/
Byłam na weselu, na którym oni grali i wszystko było fajnie dopóki owe zaczepny się nie zaczęły. Panowie z tego zespołu są chamscy, za ich żarty w stosunku co do gości to tylko podejść i "przypierniczyć".
I na tym filmiku właśnie też zauważyłam, że pan, który to prowadził jest z formacji/zespołu SKALAR :/
Nie no, to jest jakieś poj*bane wesele, bo są pewne granice na weselach :D
Byłem na trzech weselach. Na dwóch typowo polskich, gdzie wóda lała się strumieniami i na jednym, który poprowadził zajebisty wprost wodzirej. Impreza była tak udana, że ludzie nie mieli specjalnie czasu na chlanie. Grunt, to potrafić opanować towarzystwo.
a były tam takie "super" zabawy jak na filmie powyżej? :D
tą w różowym sam bym zapiął :D
Ninja, Ja to nazywam mentalność słowiańska, jak myślisz od czego wzięła się nazwa Polska? Od Polanów, czyli od chłopów pracujących w polu, mimo iż minęło przeszło 1000 lat to w naszych żyłach płynie ta sama krew, zwykłego prostego chłopa i mimo, że jest wielu biznesmenów i wielkimi manierami, to każdy tam w środku lubi się zabawić jakby to ująć, jak zwykły "wieśniak". To jest cecha narodowa, i myślę, że nie należy się tego wstydzić.
To jest niesmaczne. Na marginesie mówiąc...żałosne.
OdpowiedzA dla mnie nie, bez przesady... z tym,że nienawidzę wesel i na żadne nie chodzę nie wiem jakie są gorsze imprezy niż wesela, wóda disco polo i rodzina którą trzeba udawać że się lubi
żałosny to jest twój komentarz...Powiedz nam jak ty sie bawisz, co? hmm...
Widać że się dobrze bawili to nie wiem w czym problem?
Zgadzam się, nie rozumiem jak weselnicy się na to zgodzili...
Co wy wszyscy tacy święci?! Wojny i głód są bardziej nie smaczne niż wygłupy dorosłych ludzi na weselu, nic wam do tego, a film proponuje wykasować, albo olać tych hipokrytów.
Skoro sie im zabawa podobała to czemu nie maja sie tak bawic?
Na demotach albo ostatnio minusuje gimbaza albo kompletni idioci ....
Z tym, że człowiek jest bardziej rozwinięty od szympansa to bym się wstrzymał. Może i w szachy grać nie będą, jednak tego typu rzeczy nie dość, że są żałosne, to jeszcze są tam dzieci.
Odpowiedzpolscy katolicy znani są z hipokryzji, głupoty, jumy, braku umiejętności zabawy bez chlania i braku szacunku do samych siebie, dlatego tez oni nie maja szacunku dla innych. Tak ich wyszkolili dewianci seksualni z Watykanu
Może podasz przykład na podstawie którego stwierdzasz, że to są akurat katolicy, a nie ateiści. Hipokryzja odpustowych ateistów...
@KotJarka Widzę, że mamy kolejnego oświeconego-znającego-całą-prawdę-wielkiego-ateistę-antyklerykanina. Tylko szkodzisz wizerunkowi ateisty takim gadaniem.
Na oczepinach nie ma już dzieci, bo to się dzieje ok. północy dopiero.
raczej z ch*jem.
Mogę coś powiedzieć? O ja pieгdolę! świat się kończy, już bliżej jak dalej.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 May 2013 2013 18:29
OdpowiedzMoze jestem sztywna, ale taka "zabawa" w ogole mnie nie bawi. To zenujace. Zastanawiam sie, ktora mloda para zgadza sie na to i organizuje podobne atrakcje dla gosci.
OdpowiedzToff i komentarz nie o islamie. O.o :P
Sory ludzie, ale nnie mogłem się powstrzymać. xD
wesela są poj*bane... nie chodze na nie
Odpowiedzbo nikt się w twojej rodzinie nie żeni/wychodzi za mąż. hehe
moje jest takie samo zdanie, koleny powód,żeby ludzie się ześwinili i zalali w trupa
Knajcior moja siostra np. nie robiła wesela :) druga tak samo, jedynie małe przyjęcie w restauracji, bez takich kretyńskich zabaw, ktorych bardziej powinno się wstydzić niż chwalić
dlatego filmy wideo dostają tylko ci co byli na tym weselu, zabawa w rodzinnym gronie chyba nie jest niczym złym, nie mówie o tej na filmiku.
Tradycja, nic niezwykłego. Widać przynajmniej, że część dawnych zwyczajów nie tworzyła niepotrzebnych tematów tabu, nie unikała jak najbardziej naturalnych ludzkich popędów pod płaszczykiem przyzwoitości i rzekomego ucywilizowania. Gdybym był na takim weselu w pewnym stopniu też pewnie uznałbym to za prymitywne, ale tylko i wyłącznie dlatego, że wychowałem się w takiej, a nie innej kulturze przemilczania tego, co dla niektórych ideologii w człowieku było niewygodne i co za wszelką cenę w okresie swojej historycznej dominacji chciały wyeliminować. Jedyne co się im udało, to tylko wykoślawić spojrzenie ludzi na te kwestie.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 May 2013 2013 18:39
OdpowiedzOdpowiedzią na twój komentarz jest ostatnie zdanie tego co wyżej napisałem. Przy okazji, dawniej w grę wchodziły jeszcze tzw. pokładziny, to dopiero było obrzydliwe i żałosne, nie? Żałosne i przykre to jest to, że współcześni wyedukowani, cywilizowani i światli ludzie nie potrafią spojrzeć na nic z dystansem, a świat widzą przez pryzmat jedynej prawidłowej dyrektywy postępowania - dokładnie tak było setki i tysiące lat temu. Zmieniły się tylko obowiązujące w społeczeństwie dyrektywy.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 8 May 2013 2013 18:50
Najpierw myślałem. "O, koleś coś pseudointelektualnie bredzi." Ale teraz, to myślę, że istnieją dużo bardziej szkodliwe, i chore "zwyczaje" w tym naszym "humanitarnym i cywilizowantm" świecie. Wszystko, patrzenie na wszystko zależy od wychowania i ideologii, więc o ile coś ewidentnie nie szkodzi drugiemu człowiekowi nie da się stwierdzić, czy tradycja jest dobra, bądź zła.
No coz - jesli dla Ciebie faceci w gaciach to pornografia, to bron boze nie idz na basen ani nad jezioro!
Odpowiedzobrzydliwe. wesele to nie miejsce na takie rozbieranki. nie po to się chodzi na wesele żeby zobaczyć spoconych nachlanych i wydurniających się facetów w brudnych gaciach. a jeśli na kulturalnych i normalnych weselach nie bywasz to tylko współczuć. A tych "pań" i tego na co pozwalają nawet szkoda komentować. świat schodzi na psy, dno dna po prostu.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 May 2013 2013 19:00
@moniko - polecam pouczyć się historii kładąc większą uwagę na dawne obyczaje, czy to europejskie czy zupełnie inne, zanim następnym razem napiszesz coś o schodzeniu na psy, bo to nawet w odniesieniu do perspektywy z jakiej patrzysz na sprawę, bzdura.
@K4mil - Obyczaje obyczajami, ale niektore z nich sa po prostu zalosne. Nie bylabym w stanie zaakceptowac takich wybrykow na wlasnym weselu, tylko dlatego, ze byc moze mo przodkowie tak sie bawili. Sa rzeczy, ktore po prostu trzeba odrzucic.
Ja tylko swierdzam, ze faceci w gaciach to nie pornografia i ze autor za bardzo sie zagalopowal w ocenie dewiacji na tym weselu.
@Toff - jak najbardziej rozumiem, że nie potrafiłabyś tego zaakceptować, ja pewnie stanąłbym na podobnym stanowisku. Z tym, że ty swojemu poglądowi, w sposób zupełnie nieuzasadniony (prócz oczywiście tego, że jest twój i społecznie dominujący) przypisujesz bycie tym najbardziej słusznym. Nigdzie nie sugeruję, że należy wrócić do określonych tradycji, to zresztą niemożliwe. Próbuję jedynie wyjaśnić rzecz oczywistą - że kultura i zwyczaje nie podlegają merytorycznej ocenie. Żeby ci to lepiej zobrazować, zadam ci pytanie i równocześnie udzielę odpowiedzi, zmieniając trochę to co napisałaś: "Dlaczego niektóre rzeczy trzeba odrzucić? Po prostu."
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 8 May 2013 2013 19:21
@K4mil - Dlatego, ze takie zachowanie jest po prostu niesmaczne.
@Toff - ono nie jest po prostu niesmaczne, ono jest niesmaczne dla kogoś, np. dla ciebie, a komuś może w ogóle nie przeszkadzać - patrz filmik. Wszyscy coś bredzą o byciu lepszym od zwierząt, a dokładnie tak jak one potrafią patrzyć na świat tylko z własnej perspektywy.
"kulturalne wesela"- klasyczny przykład oksymoronu
O Boże, co to ma być? Na żadnym weselu na którym byłem nie było takich żałosnych zabaw, ale nie wątpię że takie rzeczy się zdarzają! Ja ogólnie lubię wesela i towarzyszący im klimat, ale czegoś takiego nie popieram.
OdpowiedzCO ZA CHAMSTWO ! Nic tylko wyjść, ... wyjść ze sali ślubów i w dłuuugą!
OdpowiedzC H O R E !!!
Moim zdaniem ta zabawa przekracza dopuszczalne granice smaku. Z drugiej jednak strony biorę pod uwagę to, że goście byli (zapewne) już pod wpływem więc mogli mieć inne zdanie na ten temat, nawet jeśli przed wypiciem w życiu nie daliby się zaciągnąć do takiej zabawy.
OdpowiedzMyślałam, że mnie już nic nie zdziwi :O
OdpowiedzW zyciu bylem na dwoch weselach. Na jednym jak mialem 5 lat, a na drugim jak mialem 20. Z tego pierwszego nic nie pamietam, na drugim nie bylo picia na umor. Zawsze czuje sie dziwnie w towarzystwie rowiesnikow, jak spiewaja jakies weselne przyspiewki itd. U mnie w rodzinie nie ma alkoholowych tradycji, alkohol pije sie okazjonalnie. Lampka czy dwie wina na imieniny to wszystko, nikt wody nie wali. Czy rzeczywiscie tacy ludzie jak ja sa w mniejszosci, czy po prostu ta alkoholowa holota jest bardziej widoczna przez to, ze sie panoszy?
OdpowiedzGosc praktycznie "puka" panienke (tyle, ze sa w ubraniach), a jakis mlody szczyl - gora 10 lat, patrzy sie na to, ma banana na mordzie i klaszcze. A pozniej sie dziwia skad sie biora nastolatki w ciazy. Przyklad idzie od prymitywnych doroslych.
"Praktycznie puka"? A może nie praktycznie, a teoretycznie? Ba, to czy nie robi tego hipotetycznie, też warte rozważenia.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 May 2013 2013 19:08
@K4mil
Wykonuje wszystkie gesty charakterystyczne dla uprawiania stosunku plciowego, z ta roznica, ze go nie uprawia. Teraz lepiej?
Mniej zabawnie.
to jest niemożliwe !!!!!!!!!
OdpowiedzŻenada-dlatego nie cierpię wesel.
OdpowiedzA ja kocham. Nie ze względu na takie żenujące zabawy. Uwielbiam po prostu zazdrosny i pełen podziwu wzrok siedzących, kiedy pokażemy im jak się tańczy. Lepiej jak w Dirty Dancing ; )
na trzeźwo to każdy mądry oceniać ale po procentach każdemu Włącza się tryb "walic zdanie innych najważniejsza jest zabawa" jaka by nie była..
OdpowiedzNiektorzy zawsze sa trzezwi i zawsze brzydzi ich taka zabawa.
beznadzieja i żenada ja bym się wstydziła takiego wesela...
OdpowiedzCo za wstyd, ktoś zna tych rednecków?
OdpowiedzPo pierwsze oczepiny to nie są tylko jakaś głupia zabawa! Po drugie była co najmniej na 10 weselach i na żadnym nie było czegoś takiego! Owszem są zabway, ale nir przekraczają takiej granicy. To co jest na tym filmie to zwykła głupota włodzireja i/lub państwa młodych bo to oni przeważnie zgadzają się na zabway, które mają być na weselu.
Odpowiedzsłyszałam o podobnych "zabawach" z udziałem faceta i jego nastoletniej córki, nikt nie był oburzony.
Odpowiedzi dzieci patrzą....masakra...niech siebie zobaczą gwiazdy tego filmy w necie...może będzie im troche wstyd....
OdpowiedzAle wiocha
Odpowiedzkrótko mówiąc wieś śpiewa i tańczy
OdpowiedzJakie to prostackie! Jak widzę, takie zabawy to wstyd mi, że to moi rodacy.
OdpowiedzNiezła wiocha. Nie lubię takich zabaw, gdzie jest zbieranina ludzi, których nie znam. A im późniejsza godzina i więcej wypitego alkoholu, tym mniej klasy, niestety.
OdpowiedzWszystko zależy od tego na ile pozwoli się wodzirejowi, najlepiej od razu wyznaczyć pewne granice, które wykluczą tańce godowe lub wręcz udawane akty prokreacji a i bez tego wesele może się udać, chyba że towarzystwo sztywne albo kapela do d...
Odpowiedzhttp://ocenianie.com.pl/?q=idioci zobaczcie sobie tych matołków hehe
OdpowiedzA ty to się powinieneś zderzyć ze słownikiem ortograficznym.
Fakt, mój błąd. Dzięki za komentarz. Już edytuję.
Moim zadanie porażka tak zabawa, te laski musiały być puste żeby sie na to zgodzić, żenująca zabawa nawet na takiego kolesia jak ja gdzie lubię dobrą zabawę i to bardzo dziwną,
Odpowiedz~Nie_wierze_w_tych_ludzi
Odpowiedzjeśli ciebie wychowano na wieśniaka to nie myśl ze każdy nim jest. Widać ze plebs lubi takie wiejskie zabawy
Dlatego właśnie nienawidzę discopolo. Bydło a nie ludzie. Zero kultury. Zero honoru. Zero szacunku dla siebie.
Odpowiedz.... Białystok i restauracja Trzy po Trzy :P Takie rzeczy tylko tu :P
OdpowiedzTakie rzeczy tylko z zespołem Skalar :)
Żałosne tyle powiem.
Odpowiedzdemot mocny, wesele słabe, żeby nie powiedzieć żałosne
Odpowiedza ja bylam na wielu weselach, wiekszosc z nich to duze wiejskie wesela z disco polo, ale w zyciu nie spotkalam sie z czyms takim. takie wesela jak to to naprawde pojedyncze przypadki i jestem pewna, ze malo kogo bawia. wiekszosc osob w zyciu nie zgodzilaby sie na takie zabawy. obrzydliwe
Odpowiedzwy sie chyba nie znacie ,balet jest a nie jakieś tango i o 23.30 wszyscy do spania takie imprezy to w podstawowce to jst impreza z okazji zmiany stanu cywilnego
Odpowiedz1. Nie dziwię się, że kiedyś był podzial na patrycjuszy i plebs. 2. A niektórzy uważają, że otrzęsiny w pewnym gimnazjum związane z pianą na kolanach są dziwne - to teraz widzicie, że nie takie rzeczy ludzie wyprawiają.
OdpowiedzDokładnie, widać, że to ludzie z głębokiej wsi. Cieszą się, nie zauważają swojego poniżenia.
Dajcie spokój tym ludziom, każde istnienie zasługuje na szacunek.
OdpowiedzChoć to okropne, że ci ludzie tak się traktują. Ich instynkty są tak niskie, że w momencie poczucia głodu pozjadaliby się nawzajem.
OdpowiedzJak zwierzęta
OdpowiedzTam są nieletni, doszło do deprawacji nieletnich, co na to prokuratura?
Odpowiedzstanoł mi
OdpowiedzWłaśnie dlatego mam kompleksy za granicą, wstyd mi przyznać że jest się Polakiem, nie chodzi li tylko o to wesele, ale o mnogość kiczu i tandety która nas jako naród cechuje.Sic! Wesele w stylu wieś się bawi na całego.Ja rozumiem że po alko puszczają nam wszelkie bariery ale do cholery trzeba nie mieć jakiejkolwiek granicy własnej godności, nie mówiąc o dobrym smaku uczestnicząc w takiej szopce. Buractwo to najlżejsze określenie tego typu rozrywki.Aha coś takiego już kiedyś widziałem bodajże nagrywane w Rosji no ale chyba nie chcemy poziomem równać do ludzi którzy ziemniaki zagryzają chlebem.
OdpowiedzOk. nie rozumiem dlaczego tamci dwaj sa w gaciach ale poza tym zabawa jak zabawa. Nawet jesli sam sie tak nie bawie to ani mnie to ziebi ani grzeje. Jest wesele jest alkohol i sie ludzie wyglupiaja. Lepiej tak niz by mieli sie tylko nachlac i zjechac pod stol. Ale az sie prosi o 3 uwagi.
Odpowiedz1. Otrzepiny sa zawsze pozno w nocy wiec co tam robia dzieci? Ich obecnosc to wina rodzicow a nie organizatorow zabaw.
2. Polowa z tych co twierdza ze to zenujace robi gorsze rzeczy jak wypije na imprezie.
3. Drugiej polowy na imprezy nikt nie zabiera bo sie nie umieja bawic.
Lepsze to niż mieliby się sztachetami naparzać.
OdpowiedzJa pierdo zajebiste
OdpowiedzTakie zabawy są na wielu polskich weselach, tamci się cieszą, dobrze się bawią, a was tam przecież nie było, więc nie widzę problemu.
Odpowiedzto są oczepiny zespołu Skalar, oni zapraszając gości do udziału w oczepinach początkowo mówią nieco mniej dokładne zasady zabawy, potem niestety z tej zabawy nie można sie wycofac, a jak juz to zrobisz to oni swoimi "żarcikami" Ci nieźle dopieka :/
byłam już na wielu weselach w życiu i nigdy nie spotkałam się z czymś takim... Są różne zabawy,ale bez przesady.... ;/ Nawet jakbym wypiła sama 2 l to bym czegoś takiego nie zrobiła
OdpowiedzJuż mi się przypomniało dlaczego nienawidzę wesel i dlaczego na nie nie chodzę. DZIĘKUJĘ!
OdpowiedzSzkoda gadać.
OdpowiedzRozrywka faktycznie wysokich lotów. Pewnie adekwatna do poziomu osobowego obecnych. To trochę poniżające, ale jak tak lubią, to niech się bawią. Byle to w świat nie poszło, bo znowu tylko nażremy się wstydu za bandę chlejusów, która ma trochę spaczone postrzeganie moralności ;o
Odpowiedznie wiem co wy macie z tym ze to jest żałosne to jest rodzina czego maja sie wstydzic a to jest wesel i tam sie bawi a nie gra na komputerach pzdr dla tych co wiedza co ti jest zabawa .....
Odpowiedznie miałbym nic na przeciwko takim zabawom gdyby nie odbywały się przy małych dzieciach które potem biorą przykład ze starszych i np zachodzą w ciążę w bardzo młodym wieku
OdpowiedzTo się chłopaki podniecili pewnie. Żenada.
Odpowiedzcoś wam się pomyliło... mylicie wieś z debilizmem.
OdpowiedzWieś to takie coś miejsze niż miasto czy osada. To na filmiku to wesele z debilami
Ja się zastanawiam, czy osoby obecne na filmiku wyraziły zgodę na jego publikację.. :/
OdpowiedzJak to mówią: człowiek ze wsi wyjdzie ale wieś z człowieka nigdy
Odpowiedzco to ku*** jest ? przecież to wszystko widzą dzieci !!!
OdpowiedzLubię się bawić ale ze smakiem a to po prostu jest niesmaczne wręcz paskudne.A w zabawie i życiu trzeba zachować klasę a nie zniżać się do takiego prostactwa.A fee ...
Odpowiedzwszystko spoko git zabawa... ale obok stały dzieci.... masakra i porażka.
OdpowiedzNie bierz ogółem, że polskie oczepiny, tylko oczepiny prowadzone przez zespół SKALAR :/
OdpowiedzByłam na weselu, na którym oni grali i wszystko było fajnie dopóki owe zaczepny się nie zaczęły. Panowie z tego zespołu są chamscy, za ich żarty w stosunku co do gości to tylko podejść i "przypierniczyć".
I na tym filmiku właśnie też zauważyłam, że pan, który to prowadził jest z formacji/zespołu SKALAR :/
Od kilku lat gram w zespole muzycznym właśnie m.in. na weselach i powiem, że w większości przypadków to państwo młodzi wybierają zabawy oczepinowe.
Odpowiedz