Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
1226 1308
-

Zobacz także:


worldisnotperfect
+30 / 70

Zdjęcia przedstawiają normy panujące na świecie. Po lewej norma wśród społeczeństw rozwiniętych i cywilizowanych, po prawej norma wśród społeczeństw nierozwiniętych i niecywilizowanych. Skoro nie potrafiono wprowadzić odpowiednich przepisów zabezpieczających granice, to należy teraz ustanowić granice dla kultów i wierzeń. Należy zakazać wyznawcom jakiegokolwiek naruszania przestrzeni publicznej i stwarzania utrudnień ludziom spoza kręgów danego wyznania. Religia to sprawa prywatna, nie publiczna, wiara i jej nakazy mogą dotyczyć tylko osób zainteresowanych i nie mogą w żaden sposób wpływać na życie osób spoza kręgu danej religii. A jeśli jacyś wyznawcy tego nie rozumieją i nie chcą tego zaakceptować, to znaczy, że nie są w stanie koegzystować z innymi w cywilizowanym społeczeństwie, a skoro tak, to powinni takie społeczeństwo opuścić.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 31 May 2013 2013 12:44

Odpowiedz
worldisnotperfect
+3 / 27

@Rozenkranz - przeczytaj sobie jeszcze raz co napisałem w ostatnim zdaniu - "A jeśli jacyś wyznawcy tego nie rozumieją i nie chcą tego zaakceptować, to znaczy, że nie są w stanie koegzystować z innymi w cywilizowanym społeczeństwie, a skoro tak, TO POWINNI TAKIE SPOŁECZEŃSTWO OPUŚCIĆ." Islamski fanatyzm można zwalczyć tylko stawiają twarde i przestrzegane granice, twarde i egzekwowane prawo i nie należy unikać masowych deportacji, jeśli zajdzie taka potrzeba. Jeśli myślisz, że umacnianie chrześcijaństwa coś da i chcesz walczyć chrześcijaństwem z islamem, to albo jesteś strasznie naiwny albo kompletnie zindoktrynowany. Przecież to tak jakbyś chciał przy pomocy zwykłego kataru zwalczać dżumę. Jedyne co osiągniesz to zamienisz katar w grypę albo jeszcze coś poważniejszego.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 31 May 2013 2013 13:55

J jelon888
+9 / 23

Mówisz jedne i te same, powtarzane od kilku lat, wyuczone na pamięć slogany. Niestety muzułmanie do tych sloganów o multikulti i tolerancji nie bardzo się stosują a w miarę upływu czasu stosować się będą jeszcze mniej. Serio nie widzisz różnicy między chrześcijanami a muzułmanami ? Dlaczego wyznawców tych religii traktujesz na tych ziemiach tak samo ? To są ziemie chrześcijan i ci muzułmanie którzy tu przybyli mają się do nas dostosować... Jak coś się im nie podoba to niech wracają do siebie. Czy im się to podoba czy nie mają (powinni mieć) tutaj nieco mniejsze prawa niż chrześcijanie. Zresztą zobaczymy co będziesz mówił gdy religią dominującą w Europie będzie islam...

K KENJI512
-2 / 4

Oni sie boja papieza, bo mysla, ze ma magiczne moce. ^^ jedna z nich jest pewnie dobra, a czego czlowiek nie zna tego sie boi :)

worldisnotperfect
+7 / 11

Żeby wyeliminować problem i zabezpieczyć się przed nim w przyszłości to konieczne są rozwiązania systemowe. 1. zamknąć granice dla obywateli spoza UE i cywilizowanego świata 2. wyeliminować socjal, 3.wykopać z kraju zawodowych bezrobotnych przybyszy, 4. zakazać jakichkolwiek form fanatyzmu i egzekwować to prawo bez taryf ulgowych, 5. usunąć religie ze strefy publicznej. Takich 5 kroków i znikną w UE nie tylko problemy islamu i nieproszonych gości, ale europejskie gospodarki odżyją i zaczną się rozwijać w błyskawicznym tempie.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 31 May 2013 2013 17:20

K koscik1997
+6 / 12

@zazzerpan
Śmieszne, utopijne myślenie. Ludzie tacy jak ty to osoby zindoktrynowane przez marzenia o wielkiej UE. Sama Thatcher mówiła że Unia się nie uda bo jest ,,wielkim pomnikiem pychy europejskich socjalistów''. Muzułmanie nie dzielą się na normalnych i nie normalnych. Wszyscy są zdrowo pierdo lnięci. W grupie są siłą której nie da się zatrzymać. Dzisiejsza waga jest przeważona na muzułmańską stronę zaś wiele osób chce żeby tej wagi nie było (laicyzacja) Co ZA BZDURA! Waga zawsze będzie istniała nawet w komunistycznym państwie. By zmniejszyć więc siłę islamu musimy wzmacniać przeciwwagę islamu-chrześcijaństwo które jako jedyna religia jeszcze może ich powstrzymać. Pozdrawiam
Deista.

J jelon888
+1 / 1

@worldisnotperfect teraz się zgodzę, odniosłem tylko wrażenie że traktujesz chrześcijaństwo na równi z islamem - w sferze przekazu i treści w tych religiach zawartych- niestety oni dalej są w średniowieczu, a chrześcijanie uczynili ogromny postęp

zazzerpan
-2 / 2

@koscik1997: Czyli przekonanie, że ludzie nie są klonami, to "utopijne myślenie"? Polscy Tatarzy to też według ciebie klony fanatycznych islamistów?

K koscik1997
0 / 2

@zazzerpan
Co to za debilny argument ,,klonami''? Niektórzy muzułmanie w jednostkach są do tolerowania jednak nie bądźmy głupcami w grupie zamieniają się w popieprzonych fanatyków.Nawet sprzedający kebaby pójdą by uprawiać seks z 72 dziewicami w niebie. Ta ideologia (nie religia) jest nastawiona na śmierć, ekspansję i zniszczenie. Dlatego chrześcijanie z nimi przegrywają. Jesteśmy naiwny a jeszcze bardziej naiwne są nasze rządy.
P.s. Tatarzy to Polacy od dawna. Zaasymilowali się. Ich koledzy na zachodzie których jest 100x więcej od nich tego nie robią-tworzą za to getta.

Monika1891
+3 / 3

@zazzerpan ciekawe jest to co piszesz jednak idąc Twoim tokiem myślenia, wskaż mi drogę w jaki sposób odróżnisz "pokojowego" muzułmanina od fanatyka? Sądzę, że raczej nie mają tego wypisanego na czole. Akceptacja akceptacją, ale wystarczy spojrzeć na to co oni wyprawiają, by stwierdzić, że ich limit na akceptację i równe traktowanie już dawno się wyczerpał.

zazzerpan
-1 / 1

@koscik1997: Czyli jak, Tatarzy to Polacy którzy się zasymilowali, czy może są, jak napisałeś wcześniej, "zdrowo pierdo lnięci"? Musisz się na coś zdecydować. Poza tym, to co ja proponuję, to po prostu państwo prawa, w którym osoby które żyją nikomu nic złego nie robiąc, mogą czuć się bezpieczni. Z jakiegoś powodu ci się taki pomysł nie podoba, co proponujesz w zamian?

zazzerpan
-1 / 1

@Monika: Czyli nie ma jak odróżnić pokojowego muzułmanina od fanatyka bo "nie mają tego wypisanego na czole", ale jednocześnie "wystarczy spojrzeć na to co oni wyprawiają"? Zdecyduj się na coś :P

~Reh
0 / 0

Nie, to nie o to chodzi. Wiesz czym się różnią muzułmanie od chrześcijan, tym że jak uważają się za muzułmanów to spełniają swoję obowiązki, a chrześcijanie, są chrześcijanami na niby... Niedziela - idę do Lidla na zakupy, nie mam czasu na pójście do kościoła, przecież mam tylę obowiązków. Post - pieprzyć post, zeżrę se kurczaka, a potem na balety... Nie wiem w ogóle na czym to ma polegać. Religia jest wyborem, jak chcesz być chrześcijaninem to bądź, ale wywiązuj się ze swoich obowiązków, a jak nie chce Ci się to nie bądź. Zdjęcie po prawo pokazuje, że ludzie wierzący nie mieszczą się w swojej świątyni.

B Bonjo
0 / 0

Więc idź na piątkowe modły i krzyknij: "wyznawco Allaha! Skończ się modlić lub wyjedź stąd!".

Podobno po obcięciu głowy jeszcze przez kilkanaście sekund zachowuje się przytomność.

S seiryu777
0 / 2

szkoda czasu w "polskim" internecie próbować przedstawić jakieś swoje racje, bo znajdą się debile którzy cię zjedzą. koleś z pierwszego postu ma rację, nie po to jest prawo by olewać, stworzyć im określone zasady, jak się nie dostosują to wyjebć i tyle. no sory, ale jakoś mogą kogoś wyjebć za nie płacenie rachunków czy awanturowanie się itd. a z nimi są problemy?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 1 June 2013 2013 6:10

~Sesede
+2 / 4

Rozenkranc masz rację tylko co takiego ostatnio zrobiłes zeby bronic naszej wiary i kultury? Któregoś dnia ciapaki zapukaja do Twoich drzwi w momencie kiedy Ty będziesz dodawał kolejny mądry komentarz na nic innego nie wystarczy Ci czasu.

Odpowiedz
PowrotDoNormalnosci
+29 / 39

Ludzi po lewej jest mało bo są w robocie i pracują na zasiłki socjalne dla tych po prawej. Cywilizacja białego człowieka w Europie umiera, dalsze brnięcie w socjalizm grozi katastrofą. Dziś w Niemczech na 1 dziecko białe rodzi się 8 muzułmańskich. Pomyślcie jak za 20 lat będą wyglądać Niemcy. Dalej głosujcie na lewice.

Odpowiedz
~majowa90
+2 / 4

W Angli robota 12/7 to tylko na budowie i zbiorach, kto zostaje tam dłużej pracuje na etacie 40h na tydzień. To że Ty pracujesz po 12 w PL to nie znaczy że każdy tak sie wrobił. Zreszta zacznijmy od tego że to jest NIEDZIELA dzien wolny jeżeli nie pracujesz w gastronomi, jak nawet to masz chyba co druga wolna nawet w PL a co dopiero w UK. Może Niemcy będą coraz bardziej kolorowe, ale tam można rodzić dzieci, w Polsce nieliczne kobiety na to stać. Skąd wiesz, że Niemcy nic z tym nie zrobią? Oni mogą zagłosować na prawice bo nie żyja na socjalu (Niemcy, nie ciapaci) i tak pracują a nie są takimi kombinatorami jak Polacy. Co zamierzasz zrobić? Zachęcić polskie kobiety by rodziły po 3-5 dzieci i zrezygnowały ze wszystkiego?

PowrotDoNormalnosci
+2 / 6

@~majowa90 Ale tu nie chodzi o to kto ile pracuje, tylko o zarobione pieniądze. Ludzie nie chcą pracy, tylko pieniędzy. Gdyby ludzie chcieli pracy i przywileji socjalnych, to w XIX wieku emigrowaliby do ZSRR a nie do USA. Jeżeli ktoś pracował ciężko od poniedziałku do soboty, to niedziela jest jedynym dniem na odpoczynek. Gdyby nie socjalizm (olbrzymie podatki i biurokracja) która zabiera 67% dochodów to każdy mógłby za taką samą wypłatę pracować 1,5 dnia tygodniowo. Zwróć uwagę jaka jest to skala wyzysku. Skąd wiem, że Niemcy nic z tym nie zrobią? Bo właśnie na jedno dziecko niemieckie rodzi się 8 muzułmańskich, czyli 800% więcej. Albo w głupiej demokracji zyskają większość i sami sobie swój ustrój wprowadzą, albo w imię swojego Boga będą mordować niewiernych. Kto nas wtedy będzie bronił? Niewierzący Europejczycy, dla których życie (skoro nie wierzą) jest najwyższą wartością? W imię czego mieliby walczyć przeciw milionom muzułmanów, którzy w każdej chwili są gotowi zginąć za swoją wiarę. Socjal to nie tylko wypłacane świadczenia. To cała machina biurokratyczna, i jak Historia świata pokazuje zawsze kończyła się katastrofa. Co bym zrobił? Wrócił i przyjął zasady i prawo które panowało w czasach, gdzie ludzie nie mający prądu, wody, pieluszek i wszystkich rzeczy, bardzo często potrafili wychować i 12 dzieci. Wtedy było ich stać, a teraz? Młode matki dostają 1000 zł becikowego ale się im nie mówi, że to dziecko wobec państwa ma już 40.000 zł długu (wliczając dług wobec emerytów 100.000 zł). Jak Cie zaciekawi dyskusja to można w tych tematach bardzo dużo jeszcze dopowiedzieć.

~majowa90
-2 / 2

Ale ty napisałe s, że W TEJ CHWILI W NIEDZIELE pracuja. "Wrócił i przyjął zasady i prawo które panowało w czasach, gdzie ludzie nie mający prądu, wody, pieluszek i wszystkich rzeczy, bardzo często potrafili wychować i 12 dzieci. Wtedy było ich stać, a teraz? Nie wiem jak zamierzasz to zrobic i nie do końca rozumiem. Taka sytuacja pozbawiłaby wielu ludzi miejsc pracy (kosmetyczki, ekspedientki, biura podrózy itp). Widzisz to jako facet i jako korwinista, Tobie odpowiada sytuacja gdzie wracasz po pracy i czeka na ciebie obiad oraz kobieta która pozbawiona własnych pieniędzy, czyli starac się nie musisz. Człowiek z natury sie nie cofa, .zadna laska nie pójdzie na układ gdzie siedzi w domu z 12 dziecmi, pozbawiona wszystkich dóbr (ubrania, kosmetyki). Dla Ciebie jest to wygodne, dla niej ryzyko, bo co jak facet pójdzie do innej, zmieni sie na gorsze (nie, nie można poznac dobrze przed ślubem)? W najlepszym wypadku dostanie alimenty. Facet wcale nie musi zostawiać, ale małżeństwo może być średnio udane. I tak jak jej kolezaki będa kupowac modne ubrania, chodzic do SPA, podróżowac i odpoczywac w weekendy, ona będzie ubierac się w lumpexach, używać tylko mydła, wody i szamponu i przez całe zycie nie wyjedzie poza swoja miejscowośc. Jak chcesz tak jak Twój kolega z partii napisac mi "nie musisz tego miec" to z góry pisze, że nie musisz chodzic do pracy, możesz sie żywic upolowanymi zwierzętami i owocami leśnymi, grzybami.

H hammettus
+2 / 4

~majowa90 wiesz, moja sąsiadka ma trojkę dzieci pracuje, druga to samo, znam rodziny z piątką dzieci i kobieta normalnie pracuje, nie wygląda jak reklama patologii. Napisałaś, że nie stać na rodzeni dzieci ... znam rodzinę z 7 dzieci żyjących tylko z zasiłków więc w Polsce też się da jak ktoś wie jak to zorganizować. Rodząc nawet jedno dziecko trzeba być gotowym do poświęceń. W Polsce pokutuje bardzo zły model wychowania gdzie JA jest na pierwszym planie a cała reszta (włącznie z rodziną) na drugim lub dalszym planie i potem mamy takie chocki klocki jak dzieci w beczkach lub "matkę Madzi" lub tego "ojca" co pobił niemowlaka. Piszesz, że Niemcy będą trochę kolorowe ale zapominasz dopisać, że razem ze wzrostem ilości tych kolorowych będą spadać prawa kobiet i w Polsce stanie się to samo. Pamiętaj, że w Islamie kobieta jest "pod" mężczyzną (jest gorsza) a innowierca/ateista to w ogóle śmieć więc kolejnego pokolenia feministek już nie będzie bi po kilkuset batach za karę to każda "feministka" polegnie. Teraz martwisz się, że ktoś ci chce zabrać kosmetyki czy ubrania a kolejne pokolenie kobiet nie będzie mogło mówić bez pozwolenia.... dzięki takim jak ty

~vzvvxv
-2 / 2

no i jaka mi różnica czy arabowie czy polacy? i jedni i drudzy z wam by mnie z ochotą zamknęli jalo kobietę w domu na klucz bez pytania się o zgode jakby tylko mogli, wystarczy poczytac wasze komentarze, wszystko wiecie lepiej co kobieta powinna, kiedy bedzie szczesliwa, chroń nas boze przed dojsciem do wladzy takich jak wy bo juz w pierwszym dniu nazkazlibyscie nam jak to kolega wyzej napisał wyzbyc sie wlasnego ja i wlasnego interesu w imie innych, wszystko mi juz tak na serio jedno czy bedzie islam czy nie bedzie, moja sytuacja sie nie zmienia bo dla polskich mezczyzn i dla arabusa zawsze bede tylko sprzetem agd i workiem na dzieci

~majowa90
-1 / 1

~vzvvxv@ No właśnie, wg naszych rodzimych mężczyzn jesteśmy tylko inkubatorami i sprzetem agd. "Masz rodzić, bo wazne jest dobro narodu", to ma byc korwinowska wolnośc? hammettus@ Ja nie uważam, że nie mozna wtedy pracowac, mając piatke dzieci, ale nie każda potrafi wychowac piatke dzieci. I nie każda ma za co. Mam rezygnowac z wyglądu, podróży i własnych zainteresowań żeby przetrwał naród...tylko po co naród ma być tak liczny, by nastepne kobiety rezygnowały z samych siebie? Facetom to odpowiada bo oni sa mniej przywiązani do dzieci, a dzieci źle wychowane, zaniedbane to zawsze "wina matki". Czerpanie radości z opieki nad dziećmi to nie wrodzona cecha kobiet a niektórych ludzi, sami widzicie po nauczycielach, nie każdy ma dobry kontakt z dziećmi/młodzieżą. Nie ośmieszaj sie że w Polsce kobieta jest stawiana na pierwszym miejscu bo tak nie jest. Społeczeństwo nie skrytykuje faceta który wydaje 200zł miesięcznie na alkohol zamiast kupic coś dzieciom, za to dostanie sie matce która "miała kaprys" iśc do gabinetu kosmetycznego.Nikogo nie dziwi facet zostawiający rodzine dla innej, wyobrażcie sobie reakcje ludzi gdyby kobieta porzuciła rodzine dla kochanka...Kobieta jest uważana za "złą matke" gdy pracuj edłużej niż musi, dla korwinistów to największa egoistka bez odpowiedzialności podczas gdy nie mówią nic o facetach którzy nie tylko zostawiaja dziewczyne w ciązy, ale tez nie chca płacić alimentów. Karierowiczka jest stawiana w gorszym swietle niż "ojciec" który zostawia swoje dzieci bez srodków do zycia. Korwinisci napisza, że mogła wybrac innego, więc znów "wina kobiety".

H hammettus
0 / 2

ależ nikt wam nie zabrania "nie rodzić", z tym, że korwiniści uważają, że każdy powinien sam się zatroszczyć o własną przyszłość a nie liczyć na socjal. nie chcesz mieć dzieci i bardzo dobrze tylko powiedz mi czemu moje dzieci za te 30 -40 lat mają na Ciebie pracować skoro twoje nie będą pracowały na mnie bo zwyczajnie nie będą istniały? Pamiętaj, że w Polsce jest taki system emerytalny , że kolejne pokolenia pracują na emerytury swoich rodziców i tak dalej, skoro ktoś nie ma dzieci to czy moralnym jest pobieranie emerytury ? druga sprawa, że im mniej nas tym niższe emerytury ;-)

General1234
-1 / 1

@majowa90 - Tylko jak się Polakowi postawisz to masz 90% szans na wyjście całą a jak się arabowi postawisz to masz wpie#dol, a nawet musisz się liczyć z pocięciem twarzy, lub śmiercią. Jak Polak dla ciebie jest zły to możesz zwyczajnie odejść a jeśli myślisz,że dasz radę żywa odejść od muzułmanina, który nie jest mniejszością to się mylisz. Jeśli uważasz,że Polacy są blee to za kilkanaście lat możesz się przekonać na własnej skórze jacy na prawdę są Ciapaci. Teraz jak jesteś nowoczesną kobietą to Polak albo cię zaakceptuje, albo zmierzy wzrokiem. Arab (taki spotkany na ulicy) otwarcie nazwie cię szmatą, ku#wą, i nie wykluczone,że skatuje cię, albo obleje twarz kwasem. Powidz mi tylko że typowy Polak tak cię potraktuje a kupię ci bilet do Iranu lub Arabii saudyjskiej.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 4 June 2013 2013 17:43

~Bumpalumpa
+5 / 9

No ciekawe ilu z WAS by się odważyło iść do kościoła przy którym roi się od religijnych fanatyków, którzy twierdzą że należy wszystkich "innowierców" wyciąć w pień.

Odpowiedz
~mariiusz
+5 / 5

dokładnie... wyznawcy islamu nienawidzą chrześcijan najchętniej wycieli by ich wszystkich w pień... w krajach zdominowanych przez islam chrześcijanie nie mają prawa głosu... są prześladowani, mordowani w biały dzień.... chrześcijanki są gwałcone na ulicach. Media milczą!!! jedynie Max Kolonko nazywa rzeczy po imieniu!!

B Byczkowski00
+4 / 14

U nas też będzie jeśli nie umocnimy pozycji chrześcijaństwa. Jeśli wam taka wizja na obrazku nie przeszkadza. To sobie dalej marudźcie na forach. A jeśli nie to zacznijcie działać po za internetem. Nie dajcie się wrzucić do wora z isalmofobią ani do rasizmu. Bakteria Markasa zwana poprawnością polityczną nie może nas pokonać.

Odpowiedz
S Slim91
+2 / 8

Lewa - strona cywilizacja rozwinięta. Prawa strona - cywilizacja która przestała się rozwijać(być może teraz nawet się cofa).

Odpowiedz
PowrotDoNormalnosci
-4 / 6

możesz napisać jak do takich wniosków doszedłeś? Bo jak spojrzeć na wzrost gospodarczy krajów pod okupacją Unii Europejskiej to wyraźnie widać że się zwijamy. Rodzi się coraz mniej dzieci, tempo rozwoju od -2 do +1%. To jest regres a nie progres. Natomiast w rodzinach muzułmańskich rodzi się wiele dzieci, wierzących w Boga i gotowych za niego zginąć. Wszyscy ci są w krajach europejskich i pobierają socjal, a normalni ludzie na nich pracują. Więc powinieneś napisać na odwrót: Lewa - cywilizacja która przestała się rozwijać (teraz nawet się cofa). Prawa strona - cywilizacja w trakcie wielkiego rozwoju, która pomału podbija Europę. W Historii świata wiele cywilizacji wyginęło, czemu z naszą miałoby być inaczej, gdy wszystkie dane na to wskazują?

~mała_mi90
-1 / 3

Dalczego uważacie, że aby bylo dobrze musi byc duuużo dzieci? I z kim te polskie kobiety maja mieć te dzieci? Od razu napisze, że Polacy sa lepsi od ciapatych i nie podobaja mi się ciapaci, ale ja czasami sie zastanawiam jak trzeba wygladać, żeby Polak cie zauważył, bo ciapaty nie ma problemu z czyms takim jak zagadanie do obcej dziewczyny. Jak wy chcecie z nimi walczyc jak czujecie się gorsi? Nie, nie jestem grubą feministka, moje kumpele tez nie.

B blizzarder
+2 / 2

@PowrotDoNormalnosci

Rozwoj w twojej wypowiedzi = rozmnazanie. Przecietny europejczyk zyje na lepszym poziomie niz brudas, ma lepsza prace, szersze horyzonty i ambitniejsze cele w zyciu. To rozumiem przez bycie bardziej rozwinietym. Statystyk nie przestawie, ale z obserwacji otoczenia wnioskuje, ze im biedniejsza rodzina tym wiecej posiada dzieci. Nie wiem czy to dlatego, ze seks to jedyna rozrywka, czy robia je dla becikowego i kolejnych zapomog, ale fakt pozostaje faktem.

~mała_mi90
0 / 0

Zawisza_Czarny@ Wiesz, korwiniści chca duuzo dzieci żeby kobiety nie mogły pracowac i oni chca powrótu do XIX wieku Ameryki, ma byc dużo dzieci, żeby było duzo Polaków. "to będziemy "importować" właśnie arabów żeby pracowali " Gdzie będą pracowac? Polak nie wyjeżdzą bo w Pl nie ma pracy, tak tylko przypominam. Fajnie ze mamy pracowac na emerytury tylko z kim my kobiety mamy miec te dzieci i za co je utrzymac? Nie widzę żadnych działań w Polsce oprócz tworzenia demotów na temat. Coraz mniej kobiet wiąże sie z facetami, małżenstw jest coraz mniej, więc te osoby które są w związkach powinny miec po 4-6 dzieci, żeby nadrobic singli. Liczenie dzieci jako 2-3 dla wzrostu jest za niskie, bo nie każda wychodzi za mąż.

PowrotDoNormalnosci
+1 / 5

@~mała_mi90 Prawica mówi o narodzie, a nie społeczeństwie. Żeby cywilizacja/naród przetrwał to muszą rodzić się dzieci. Gdy my za ciężką pracę płacimy podatki dochodowe (kara za pracę, im lepiej i wydajniej pracujesz tym więcej płacisz), to w tym samym czasie muzułmanie którzy nie pracują dostają świadczenia socjalne. Europa od lat ma minusowy wzrost gospodarczy, gdy Chińczycy się rozwijają 15% rocznie i ciągle bogacą (za 3-4 lata prześcigną USA). Spójrz na Europę co będzie za 20-30 lat. Albo muzułmanie nas wyrżną, albo przyjdą Chińczycy i nas wykupią. Wiele cywilizacji w istnieniu świata umarło i zostało zapomniane, z białym człowiekiem będzie tak samo. Wiem, że większości osób nie obchodzi co będzie z Polską i Europą za lat 20 i to co piszę wydaje się nierealne. Tym się różni prawica od lewicy. My patrzymy daleko w przyszłość, lewica do najbliższych wyborów i jak przekupić głupią większość (za ich własne pieniądze). Jakie to będzie miało skutki to już ich nie obchodzi, przyjdzie następny rząd i niech się martwią. Jakbym ludziom w potężnym starożytnym Rzymie powiedział że kiedyś upadnie, to zostałbym stracony za głoszenie herezji. A jak wiadomo upadł w olbrzymiej głupocie i korupcji, do którego doprowadziła demokracja. Czemu miałby nas czekać inny los?

H hammettus
+1 / 3

@PowrotDoNormalnosci piszesz prawdę ale nic to nie da, obecnie rodzące się dzieci to ostatnie pokolenie białych ludzi, kolejne "pokolenia" to już będą mieszkały w rezerwatach jak Indianie ;] fajna sprawa, że ta zła, paskudna, nietolerancyjna biała rasa jest najmniejszą (poniżej 8%) rasą na świecie. Jak dla mnie to tak - nasi "ojcowie" zbudowali cywilizowany świat a teraz mamy zniknąć w imię równości i poprawności politycznej. Pocieszające jest tylko to, że ta cywilizacja zniknie po 100 latach bez białych bo można się oburzać ale niech ktoś mi tak na szybko wymieni jakiegoś wielkiego odkrywce/naukowca muzułmanina ? I tu nie chodzi o rasę bo w każdej są wielkie umysły tylko w podejściu do świata ... my chcemy poznać prawa panujące światem a muzułmanie chcą narzucić swoje prawa światu.

M max12383
+2 / 8

Jest rozwiązanie: zlikwidować w Europie wszelki socjal dla nierobów, zaostrzyć maksymalnie kary za fanatyzm religijny włącznie z deportacją i się nie zasłaniać pieprzoną poprawnością polityczną. Fanatyzm to zagrożenie dla normalnych ludzi i powinien być tępiony w zarodku.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 31 May 2013 2013 15:56

Odpowiedz
~martalena77
+1 / 1

Zlokwidowanie socjalu dla nierobow spowoduje ,ze tysiace brytyjczykow znajda sie na bruku. teraz cale rodziny od pokolen zyja tam na benefitach.
Jestem za zaostrzeniem kar i deportacja za fanatyzm religijny ..Pytanie - dokad deportujemy Rydzyka?

zaymoon
-1 / 3

@max12383
"zaostrzyć maksymalnie kary za fanatyzm religijny"
Oj to by się polskim katolom nie spodobało, szczególnie wielki idol gimbusów z Demotywatorów - Tadzio Rydzyk - dostałby wtedy tęgo po dupie.

~hehehehehehhe
-5 / 11

Wszyscy pieprzycie jakieś głupoty!!! Sory za to wyrażenie ! To zdjęcie pokazuje tylko to, ze wyznawcy Allaha są religijni i się modlą, a chrześcijan jest coraz mniej i chyba już zapomnieli o Bogu. I tu należy coś zrobić.
Denerwujące jest tez to,że jak mówi się o "najeździe islamistów na Europe" to wtedy oczywiście - 100% Chrześcijan i jeszcze wszyscy są wierzący. Powinniśmy w tej sprawie brać z nich przykład i oddawać cześć Jezusowi.

Odpowiedz
memka
+3 / 3

To że ktoś jest przeciw radykalnym islamistom nie znaczy że jest chrześcijaninem. Europejską religią można nazwać chyba jedynie pogaństwo bo ono powstało w Europie. Chrześcijaństwo też do nas przybyło z Bliskiego Wschodu...

zaymoon
-1 / 3

Żeby oddać cześć Jezusowi, to należałoby w pierwszej kolejności rozpędzić biczami spasionych watykańskich biskupów ze świątyń które zamienili na gniazdo grzechu i rozpusty

N nafek
+2 / 2

Jeszcze miesiac i beda mieli ramadan, dopiero zrobi sie tlum.

Odpowiedz
Krzychu25
0 / 4

W Wielkiej Brytanii muzułmanów jest niecałe 3mln, zadeklarowanych chrześcijan około 33mln. W jaki sposób Islam wypiera Chrześcijaństwo? Mieszkam w Anglii od dobrych 7 lat, znam wielu Arabów, Hindusów czy też Azjatów, żaden z nich nie pobiera żadnych zasiłków, wszyscy legalnie pracują, wielu z nich również studiuje. W artykule podanym w źródle jest napisane że kościół pokazany po prawej może pomieścić 1000 wiernych, natomiast "meczet" po prawej stronie to wynajęta sala na 100 ludzi. Znacie chociaż jakichkolwiek muzułmanów, rozmawialiście z jakimś, czy ot tak jak zawsze siorbiecie informacje z mediów? Jeszcze się nie nauczyliście że należy KWESTIONOWAĆ wszystko co wam się podaje? Zadawać pytania, próbować zrozumieć dlaczego ktoś twierdzi tak a nie inaczej, dociekać źródeł, czy na pewno jest tak jak opisał to autor? Zdrowy rozsądek już dawno zaginął na demotywatorach.

Odpowiedz
H hammettus
-1 / 5

znam i na pytanie czy jeśli by mógł to by wprowadził szariat w Polsce odpowiedział "TAK" jak go zapytałem, czy inni muzułmanie myślą tak samo powiedział "może nie wszyscy ale większość jakich znam tak". Widzisz ty analizujesz to co widzisz teraz, inni patrzą w przyszłość (na przykładzie innych krajów) i widzą, że jak muzułmanów jest 5 % to nie problem da się ogarnąć, jak jest koło 15 % to zaczynają zyskiwać nieproporcjonalnie dużo przywilejów i stają się poważnie problematyczni, jak do 20 % dojdzie to stają się agresywni, jak dojdzie do 40% to zaczynają się pogromy innowierców. Obiecaj mi jedno, jak się rozmnożą w UK to nie wracaj do Polski tylko tam zostań i się brataj .. ty kolego każesz nam kwestionować a sam łykasz lewacką papkę zupełnie bezkrytycznie.

Krzychu25
-1 / 3

Ah wiedziałem że ktoś nazwie mnie lewakiem, ciul z tym że nie mam poglądów lewicowych (no chyba że do poglądów lewicowych zaliczamy zdrowy rozsądek - i nie wieszanie psów na wszystkich ludziach przynależących do jakiejś tam religii). Martwisz się przysłość, dobrze martw się, ale nie wiem dlaczego zamartwiasz się mniejszością w OBCYM kraju, na dodatek mniejszością która rozwija się w dość powolnym tempie. No chyba że wzrost w wysokości 1mln w ciągu 10 lat można nazwać szybkim - 100 tysięcy rocznie, jak na 63mln kraj to niezbyt oszałamiająca liczba. Martwisz się problemem który może się pojawić za jakieś 50 lat (o ile tempo wzrostu się utrzyma lub zwiększy) i o ile ktoś zdecyduje się wprowadzić prawo szariatu. Do Polski nie mam zamiaru wracać, ot głównie przez ludzi podobnych Tobie, zmanipulowanych przez miernych polityków i pobudzonymi jakimiś niszowymi mediami, które pod płaszczykiem "niezależności" pompują brednie do głowy.

~Racjonal
0 / 2

Widząc twoje wypowiedzi, nie wiem czy jesteś islamistą i siejesz propagande. Albo jesteś nie doedukowanym ślepcem. Nie będe wchodził z tobą w dysputę bo widać, masz wyprany mózg, przez poprawność polityczną jaką serwuje tobie i brytyjczykom BBC. I do tego nie masz koooompletnie pojęcia, na czym polega, prawdziwy świat islamu jako M A S A I D E O L O G I C Z N A, ty opierasz się tylko na J E D N O S T K A C H . Nie mówiąc już o koranie. Nie będę z tobą dywagował na temat islamu, bo jesteś kompletnie zielony. Po prostu twój komentarz, jest tak naszpikowany kłamstwami i absurdami że aż bolą oczy. To jest straszne. Jeśli czegoś nie zrozumiałeś, odpowiedz. A tak apropos na marginesie, widziałem jakimi informacjami was tam karmią w UK, chociażby informacje o zabiciu brytyjskiego żołnierza, to stek zmanipulowanych bzdur..... tam są nawet fałszowane wiadomości na temat islamu. Od tego trzeba zacząć że mimo tego że żyjesz w UK, obracasz się we własnym środowisku, karmiony kłamstwami.

Krzychu25
0 / 0

Teraz zarzucają mi islamską propagandę, tylko dlatego że nie zgadzam się z ich zdaniem - cudownie! Nie wiem czy zauważyłeś, ale ja nie bronię Islamu jako religii, tylko ludzi którzy ją wyznają - jak dla mnie wszelkie religie na świecie mogłyby zniknąć, według mnie wszystkie w jakiś sposób szkodzą ludzkości. Powiem Ci, że od kiedy wyprowadziłem się do UK to oglądałem BBC może z 10 razy, nawet telewizora nie mam, bo uważam że nie ma w nim nic wartościowego. Większości rzeczy dowiaduje się z różnych stron internetowych, nigdy z jednego źródła. W sumie nie wiem o czym jeszcze miałbym z Tobą dyskutować, skoro zamiast podawać jakieś sensowne argumenty, nawyzywałeś mnie ot takich i siakich - jeżeli nie zgadzasz się z tym co napisałem na temat wzrostu ilości muzułmanów w UK to może przedstaw jakieś kontrargumenty, pokaż mi że się mylę. A i jeszcze jedno, piszesz że moją opinię bazuję na jednostkach, a wy nie? Przecież całą waszą nienawiść wobec islamu napędzają pojedyncze incydenty, takie jak np. ten z Londynu. Z tego co zauważyłem waszym jedynym sposobem na pozbycie się takich incydentów jest karanie wszystkich muzułmanów poprzez banicję, jak dobrze pamiętam odpowiedzialność zbiorowa była dość powszechna w krajach komunistycznych.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 1 June 2013 2013 11:27

H hammettus
0 / 2

Krzychu25 powiem Ci, że działasz na przykładzie - dżuma zabija ludzi w Nibylandii ale nie u nas więc mam się tym nie przejmować, najlepiej sprowadzić sobie dżumę do Polski i sprawdzić co będzie ... tylko po co skoro w Nibylandii zabija? Druga sprawa, to ot że przez unie Europa stała się systemem naczyń połączonych więc jak ktoś ma papier brytyjski to może bez niczego do Polski przyjechać a to już nie jest fajne. Ap ropo lewaka, nie masz poglądów lewicowych, masz poglądy lewackie a to duża różnica. Co do tempa wzrostu, we Francji na jednego nie muzułmanina rodzi się 8 muzułmanów więc prosto licząc, że jak tam jest 56 ml ludzi a około lekko licząc 5 mln muzułmanów to za kolejne 10 lat będzie nie 10 mln a 40 mln !! myślę, że za 20 - 30 lat (jak obecne dzieci dorosną) Francji jaką znamy już nie będzie

Krzychu25
0 / 0

Mam poglądy lewaka, a cóż to za poglądy, bo pierwszy raz się z czymś takim spotykam, może będziesz łaskaw mi wyjaśnić na czym one polegają? Co do Francji to ciężko jest stwierdzić ile dokładnie jest kogo, ponieważ w powszechnym spisie ludności (census) nie ma zapytań dotyczących religii, rasy czy też nacji. Według różnych źródeł, muzułmanów we Francji jest od 3mln do 7mln, ale to wszystko to szacunki, nikt nie zna dokładnej liczby, jednakże liczba 5-6mln przewija się najczęściej. Więcej we Francji jest niewierzących, którzy stanowią około 31% (dane z 2007) ogółu populacji aniżeli muzułmanów których jest około 7-8% (Aha, populacja Francji wynosi 63mln a nie 56mln, taki drobny szczegół.) Tak samo jest w Anglii gdzie ateiści stanowią drugą po chrześcijanach grupę ludzi, liczba ich wzrosła z 7mln (2001) do 13mln, natomiast liczba muzułmanów w tym samym okresie wzrosła o 1mln, która grupa rozwija się o wiele szybciej? Nigdzie nie mogę znaleźć statystyk dotyczących tego ile dzieci rodzi się muzułmanami, znalazłem jedynie informacje że przyrost naturalny na 1000 mieszkańców wynosi 12,7, być może będziesz łaskaw podać mi źródło Twoich rewelacji, z chęcią się z nimi zapoznam.

zaymoon
+2 / 6

A większość ma w dupie jedną i drugą imprezę! Europa będzie ateistyczna i nic na to nie poradzicie. A to że będzie 1% katoli i kilka % muzułmanów to nawet fajnie, będzie ich na tyle mało że nie będą się wogóle liczyć, a z drugiej strony katolstwo dostanie tęgi policzek, co mnie szczególnie raduje po tym co ta rzymska sekta zrobiła z moim krajem.

Odpowiedz
~Racjonal
0 / 0

worldisnotperfect- Popieram w 100%. Ps. nie jako laik, ale osoba wyedukowana w tematyce islamizacji, koranu, i ogólnie biorąc świata islamskiego.

Odpowiedz
~q2t
0 / 0

wyglądają jak zaparkowane samochody....

Odpowiedz
Mroovkoyad
0 / 2

Chrześcijaństwo zanika. To dobrze. Jeszcze tylko zlikwidować Islam i będzie git.

Odpowiedz
~Enmerkar
0 / 0

Piękne porównanie dwulicowości i lenistwa chrześcijan z lojalnością i wiarą muzułanów. Nie popieram żadnej religii, uważam je za bezsensowne, ale nie sposób nie podziwiać uczciwości muzułmanów.

Odpowiedz