Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
883 1072
-

Zobacz także:


L ladziakpjp
+4 / 16

co do tego podprogowego "sex" jestem za :D przyrost naturalny takie głupoty, mniej miejsca dla wyznawców terroryzmu w europie ;)

Odpowiedz
gracz90
+13 / 21

Tyle, że z takiego Seksu, nie ma dzieci, jest antykoncepcja we wszystkich formach, a jak zostanie poczętę dziecko, to jest traktowane jak wpadka i dużej części przypadków jest zabijane (w europie zachodniej, u nas na szczęście ta zaraza nie dotarła w takim stopniu)

S susza89
-1 / 3

Gracz90 chyba nie byles w europie zachodniej , tam laski wola sobie zrobic 2-3 dzieci i zyc z zasilkow bo nie musza pracowac . Nie tylko muzulmanie tak robia :) . Czesto wola bez gumki bo przyjemniej , a bedzie dziecko to trudno tragedi nie ma , opiekuncze pansto pomoze .

B Blackmen19213
0 / 0

Symbol przymróżonego oka oznacza szatana który płacze za ludzimi ktorzy od niego odeszli. Jezeli widzi tam ktos zeby oczy byly przymrozone to zapraszam do okulisty. A tak wogole powiedzcie mi tylko jedno. Jaki by byl cel tego aby iluminaci na nas oddzialywali.

E evilone
+8 / 38

bez jaj:) symbol oka w piramidzie oznacza Boga z jego atrybutami doskonałości wszechwiedzy i widzącego wszystko. sex jest wszędzie, a dla każdego będzie dobrze jak się ludzie bzykać będą. To jest illuminate na ostatnim zdjęciu. Co do rozwalania zgadzam się najbardziej wolność niszczy państwo, tylko przypisywałbym to rozproszeniu kosztów i skupieniu korzyści.

Odpowiedz
~Crilan23
-1 / 29

Symbol oka i piramida to są znaki iluminatów. Radze poczytać o tym, warto....

H Hilbert
+11 / 23

Ale co mamy poczytac? Wypociny internetowych idiotow? Nawet gdyby byl jakis spisek to i tak nikt by sie o nim nie dowiedzial.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 June 2013 2013 11:01

M Milord_Wiktor
+11 / 13

Owszem, jest to symbol Boga, jednak w wielu przypadkach wolnomularze (masoni) używają go jako swojego, np. na banknocie jednodolarowym znajduje się on razem z napisem pod nim "NOVUS ORDO SECLORUM" co oznacza "Nowy porządek świata" ,który według niektórych teorii spiskowych mają masoni wprowadzać. Wśród masonów było wielu sławnych Polaków m. in. Król Stanisław August Poniatowski, Henryk Dąbrowski czy Gabriel Narutowicz. A Józef Piłsudski popierał zakon i nakłaniał do wstępowania w jego szeregi. Byli jednak i Polacy, którzy z masonerię chcieli zwalczać, np. Ignacy Mościcki. Ogólnie dużo by było tego wypisywać, można poczytać o tym na Wikipedii - pl.wikipedia.org/wiki/Wolnomularstwo Możemy uznawać teorie spiskowe na temat tej organizacji za prawdziwe lub fałszywe, ale nigdy nie możemy mieć pewności czy rzeczywiście to prawda. Być może jest to tylko do odciągnięcia uwagi od tego co się dzieje naprawdę, lub to zwyczajne brednie. Na tym właśnie polegają teorie spiskowe - nie możemy udowodnić czy są prawdziwe.

H Hilbert
+6 / 12

Mnie tylko ciekawi skad wy czerpiecie te informacje o czlonkach tych tajnych grup. Zalozmy, ze jest wielki spisek i jakis tajny zakon. Po co umieszczaliby latwo dostepne informacje o sobie? Po co umieszczac tak oczywiste symbole? Czy celem TAJNEGO zakonu nie jest tajnosc? W czasach internetu sa metody komunikowania tak zeby nikt sie o tym nie dowiedzial. Siec to nie tylko www, w tzw. deepweb'ie mozna bezpiecznie wymieniac info i jak ktos nie wie jak sie z nami polaczyc to sie nie polaczy. Wystarczy stworzyc siec deepwebowa np dzieki torowi(cos w stylu silk road gdzie anonimowo dealuja bronia i narkotykami). Nikt ich by nie podsluchiwal bo ta siec opiera sie o anonimowosci. Po co uzywac metod rodem z filmow z Indiana Jonesem jezeli sa bezpieczne sposoby?

gracz90
-2 / 6

Ciekawe, czy jak będziesz miał córkę, to nadal będziesz tak swobodnie podchodził do "bzykania".

N nigos
0 / 4

@Hilbert Z jednej strony masz racje ale z drugiej możliwe, że "oni" specjalnie się z tym nie kryją żeby skłonić ludzi do takiego myślenia jak ty właśnie tu napisałeś. Bo jeśli by kasowali wszystko co jest z nimi związane usuwali wszystkie filmiki itd. to w końcu ludzie zaczęli by się domyślać, że coś tu nie gra.

4 4alz
0 / 0

@Milord_Wiktor Novus Ordo Seclorum nie znaczy Nowy porządek świata, a nowy porządek wieków. Jeżeli miał byś porządek świata musiało by być novus ordo mundi. Po za tym ta sentecja jest o wiele starsza albowiem pochodzi z I wieku przed naszą erą z eklogii Wergiliusza

~jaaaaaaaa445
0 / 0

Symbol oka w trójkącie to symbol Boga :D

Atheo
+8 / 26

Dajcie sobie spokój z tymi Iluminatami, to się robi nudne.

Odpowiedz
R Ruszka
+1 / 25

Niektórym jak podłożysz dowody przed pysk, to nie będą potrafili wyciągnąć wniosków.

S stefankosa
0 / 14

Ruszka jak współczesny człowiek ma wyciągać wnioski jak to już system edukacji który zamiast uczyć tak jakby tłumi w człowieku zdolność logicznego myślenia i tresuje podporządkowanie żeby na koniec był usłuszny, nie wytykał błędów rządzącym albo co gorsza buntował się

gracz90
-1 / 13

Lepiej znać wroga, jego zamiary i jego działania. Gdyby ludzie wiedzieli czym naprawdę jest komunizm, zdecydowaliby się zniszczyć go w zarodku. Nie byłoby terroru, który trwał 70 lat i rozniósł się na pół świata prawie.

S stefankosa
0 / 6

W sumie życie w nieświadomości nie jest złe, ale i tak mi Ciebie szkoda

S szomalek94
-4 / 20

Zajmijcie się czymś pożytecznym w końcu, zamiast szukania jakichś piramidek lub innych choojominatiów.

Odpowiedz
~Jellycrusher1
+13 / 35

Wszystko pięknie, poza tym, że warunkowanie podprogowe nie działa. No ale fanatycy spiskowych teorii dziejów nigdy w to nie uwierzą. Zresztą niektórym przyjemnie jest myśleć, że człowiek nigdy nie wpadłby na pomysł, żeby się rżnąć z kim popadnie, gdyby go do tego nie zmuszono. A to tylko nasza fizjologia.

Odpowiedz
~q1895274674893
+1 / 5

Amerykanie lubią robić takie "demokratyczne" sekty. Nie jestem pewien czy Illuminati istnieje, ale na pewno ma swoich fanów. Bardziej wierzyłbym w Ku-Klux-Klan który rzeczywiście funkcjonuje do dziś w USA.

Odpowiedz
KabaL
+16 / 16

z ciekawości obejrzałem sobie w google plakaty z dark knighta ale nie mogłem dojrzeć napisu 'sex' na wieżowcu

Odpowiedz
P pibi
+14 / 20

Bo cały ten demot jest manipulacją. Też przejrzałem kilka oryginalnych obrazów z filmów, które znam i nie było tam takich symboli ani napisów.
Gościowi wszędzie sex się pojawia, bo jest wyposzczonym prawiczkiem;)

macros1980
+4 / 4

Zapomniał pokazać kadr z Króla Lwa gdzie ponoć widać mgiełkę w kształcie napisu SEX (w rzeczywistości jest to SFX). A twórcy demota radziłbym przeczytać jakieś poważne opracowanie na temat masonerii (która istnieje i do dzisiaj) oraz Iluminatach (która istniała w XVII w. jako odłąm masonerii ale szybko został zlikwidowany notabene przez najważniejszego sponsora grupy).

F Frazes
+14 / 16

Widzenie w całkowicie normalnych scenach słowa "sex" świadczy tylko o czyimś problemie...

Odpowiedz
~ktos_taki_se
0 / 6

Udowodniono że przekaz podprogowy nie istnieje. I jest to tylko próba wmówienia ludziom tego..

Odpowiedz
macros1980
+3 / 3

To nie tak. Przekaz podprogowy istnieje. Udowodniono natomiast, że nie działa.

F Foltest96
+4 / 10

A od kiedy Masoni dążą do zniewolenia świata? Przecież ta organizacja sięga średniowiecznej Anglii i zrzeszała mistrzów rzemieślniczych, była cechem. Aktualnie należą do niej najtęższe głowy świata(należał sam Newton i Einstein m.in. Natomiast, który zakon Iluminatów dąży do opanowania świata? Tych było kilka, kilkanaście na przestrzeni ostatnich 4 wieków. Sama idea Iluminatów dążyła to propagowania wiedzy ogólnej i nauczania ludzi, walczyła z ciemnotą zaserwowaną przez średniowieczny Kościół (żeby nie było nie obrażam tejże instytucji, bo o tym mówię). Łatwo jest mówić o organizacjach potępianych przez Kościół na przestrzeni wieków i zrzucać na nich winę za aktualną złą sytuację na świecie. Może od razu dodajmy Templariuszy, którzy kontrolują firmy farmaceutyczne i prowadzą badania w swych złowieszczych laboratoriach nad złowieszczą technologia.

Odpowiedz
Wielkikatz
+1 / 3

Pograły dzieciaki w Assasin's Creed. Czekają na następną część i im odwala.
Żeby nie było, sam uwielbiam tą serię.

C Carski
-1 / 1

ta, o ile druga część komentarza to pomysł z gry, to w pierwszej sama prawda. To nie są złe zakony( Illuminatom teraz od*ebało, bawią się w okultyzm), po prostu funkcjonują w tym świecie, a ludzie nie mogą strawić tego, że to nie jest grupa dostępna dla wszystkich i że ma swoje tajemnice. Ludzie nienawidzą tajemnic.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 June 2013 2013 19:58

~Bayonne
+7 / 13

A światem rządzą Reptailanie (czy jak się to pisze), wszyscy żyjemy w Matrixie, a Obama to jaszczurka w ludzkim ciele. Nie znasz się w ogóle na Masonerii, Iluminatach, to nie oni rządzą światem, robi to np Grupa Bilderberg itd.
Przestań wierzyć w każda głupotę przeczytaną na portalach z teoriami spiskowymi.

Odpowiedz
C Carski
+3 / 3

No kurczę, rzeczywiście na wszystko znajdzie się wyjaśnienie. Gwiazdy Popu za to wyznają szatana i mu służą, nie?

zaymoon
-5 / 11

Admini demotów to poprostu niezrównoważone psychicznie kato-świry, tyle w temacie umieszczenia tego barachła na głównej.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 June 2013 2013 11:20

Odpowiedz
zaymoon
0 / 6

"Masoneria", "standardowy model rodziny", "homoseksualizm = dewiacja", "zakazać aborcji, antykoncepcji i rozwodów", "złe państwowe szkolnictwo" (bo niema to jak szkółki parafialne).. Typowy kato bełkot,

zaymoon
-5 / 11

Powala mnie naprawdę kretynizm ludzi wierzących w takie brednie! Przekaz podprogowy? A czym że innym jest ten demot jak nie przekazem podprogowym dla niedorozwojów, mającym wciskać ciemniakom kato-religijne brednie! Wielcy mi buntownicy, a w rzeczywistości pachołki najbardziej zbrodniczej, bandyckiej i totalitarnej instytucji świata - kato-kościoła!

Odpowiedz
zaymoon
-2 / 8

Najpierw pomieszanie faktów z teoriami spiskowymi mające obudzić bunt przeciw zastanej rzeczywistości, a potem ten tekst o masonerii który jest niczym innym jak wciskaniem ludziom kato guseł, na końcu jeszcze parę innych bredni coby kato-indoktrynacja znalazła się niewinni gdzieś w środku teksty, jak to przystało na przekaz podprogowy.
Nie wiem jakim trzeba być tępakiem by takie coś łykać!

C Carski
+4 / 6

Bastard, wytłumaczyć? W amerykańskim rządzie jest masa sku*wieli. Koniec. Zdziwiony? Mało? "Och! Ale gdzie tajny zakon?!"... Nie ma. Zły rząd, duża potęga, politycy nie szanujący życia innych. To wszystko.

M Matsurika
-2 / 8

Od kilku miesięcy już jesteśmy zalewani informacjami o szkodliwych illuminatach/masonach, że to wszystko ich wina, że to mafio-sekta stworzona przez Żydów, że chcą nas zniszczyć, promują rozwiązłość seksualną a przecież to koszmar i szataństwo... Jako osoba która woli wszystko poznać nie tylko od jednej strony. Porozmawiałam z paroma ludźmi, przeczytałam kilka informacji na stronach internetowych o wolnomularstwie. Usłyszałam że jest to organizacja która promuje rozwój człowieka, pracę, wykształcenie. Jest to też organizacja wokół której krążą liczne teorie spiskowe i będąca w konflikcie z Kościołem Katolickim. Kto najczęściej krzyczy że to wina "żydów i masonów"? No właśnie. Nie jestem osobą wszechwiedzącą, więc mogę się mylić ale obawiam się że wasze teorie spiskowe, oczernianie itd. są jedynie katolicką próbą oczernienia "wroga". Szczególnie że organizacja chce oświecenia człowieka - jest to dla KK groźne, głupim wiernym łatwiej wszystko wmówić. Pozdrowienia dla wszystkich samodzielnie myślących.

Odpowiedz
M Matsurika
0 / 2

No mnie akurat nie, bo to trzeba przejść stopnie wtajemniczenia i tak dalej a ja osobiście tego za sobą nie mam. A tak w ogóle w komentarzu użyłam słowa "promują", naucz się czytać.

~samouk
+5 / 5

Symbol piramidy i oka pochodzi z czasów egipskich. Został przeinaczony tak samo jak pentagram - symbol dobrej magii z czasów wczesnego średniowiecza na obecny "symbol" szatana. Ludzie przez wieki wierzą w różne rzeczy. Ktoś kto chce wierzyć w takie rzeczy niech sobie wierzy. Do informacji podam tylko, że wśród tych wszystkich "materiałów" są zawsze pojedyncze klatki tylko dlatego, że spreparować pojedynczy obraz jest łatwiej niż fragment filmu. Oryginał Króla Lwa sprzedawany jeszcze na kasetach VHS po jego premierze nie ma wcale gwiazd układających się w ten sposób. Wiem bo oglądałem. Ponadto spekuluje się, że w filmie "Kto wrobił Królika Rogera", Jessica Rabbit wykonując "gwiazdę" (bliżej końca filmu) jest bez bielizny przez ułamek sekundy, co również nie ma miejsca na oryginalnych taśmach rozpowszechnianych w sklepach w latach 90.
Wizja zniszczenia WTC była w dziesiątkach filmów pokazujących ataki na USA, więc nie dziwią mnie sceny z Mario. Film Hackers... Proszę mi pokazać nagranie, które można by przeanalizować klatka po klatce, a nie screeny, które łatwo przerobić w programach graficznych. Odnośnie jednodolarówki to spekuluje się, że posiada wiele symboli różnych "organizacji". Niestety muszę co niektórych rozczarować, ale w końcu USA to zbieranina różnych nacji i kultur utworzona na ruinach nieznanych cywilizacji. Przypominam, że Majowie również budowali piramidy i mieli swoich bogów, a symbol oka był używany przez wiele cywilizacji.

Odpowiedz
N Nav18
0 / 0

"Some say they expect Illuminati take my body to sleep" Tupac w They Don't Give a Fuck About Us. Polecam przeczytać tekst tej piosenki.

Odpowiedz
~samouk
0 / 0

To, że pada zdanie, że "niektórzy spodziewają się, że Iluminaci zabiorą moje ciało do snu" niczemu nie świadczy, a cały tekst nie odnosi się do nich. Wszystko zależy od tego jak chcemy to interpretować. Można go zinterpretować mając w domyśle demokrację, rządy, białych ludzi, lub Iluminatów, ale to dalej nie świadczy o tym, że oni są i robią to co robią. Nie zastanowił się nikt z Was, że podrzucanie kolejnych teorii spiskowych może być celowe by po prostu odciągnąć Wasza uwagę od tego co się robi? By zganiać winę za pewne ustawy, postanowienia itp na kogoś kto nie istnieje? Sami sobie komplikujemy życie. Ludzie myślą masowo nie indywidualnie, bo paradoksalnie każde indywidualne myślenie z czasem przeradza się w myślenie mas. Zwróćcie uwagę na to, skąd biorą się te wszystkie "rewelacje" o masonach iluminatach czy nawet o UFO. Zazwyczaj zaczynają się od osób, które twierdzą, że pracowały w jakiś organizacjach rządowych, lub są uczonymi, którzy pracowali w państwowych laboratoriach, instytutach itp. Czy w takim razie to zwiększa ich wiarygodność czy raczej obniża?

Rafaell95
0 / 4

zgadzam sie co do masoneri (tak właściwie skąd jest ta definicja bo na necie nie moge jej znaleźć) ale jak z tym walczyć? spróbuj przekonać kogoś że gej to człowiek chory. Zaraz ci powiedzą że jesteś zacofanym homofobem... teraz ani sie kłócić bo nie przegadasz ani pierdo*nąć :/

Odpowiedz
C Carski
+5 / 5

Czytam, czytam, fajnie, nie wiedziałem o tych podprogowych działaniach, BACH! Masoneria - dziękuję, olewam resztę tekstu. Nie będę nawet wskazywać, kto teraz wydaje się zmanipulowany, myślę że wszyscy dobrze wiedzą. Tak jeszcze dodam, zabierzcie się za swoje życia i róbcie coś produktywnego( taaa! Służcie jak niewolnicy ILLUMINATOM!), ponieważ jeżeli coś na tym świecie nie funkcjonuje tak, jak powinno, to winę ponosimy MY, czyli ludzkość. Nie żadne tajne stowarzyszenia, Masonerie ani nic w tym rodzaju, tylko głupie narody nie umiejące poradzić sobie z kryzysem, który same tworzą. No a przykład z filmem "Skarb Narodów" jest idiotyczny, ponieważ został tam użyty symbol prawidłowo i był częścią fabuły, nie żadnym podprogowym przekazem. Masoneria to nie żadna organizacja działająca dla Szatana, mająca przejąć kontrolę nad światem. Niech zwolennicy teorii spiskowych się douczą i obejrzą np. "Zeitgeist". Niby internetowy dokument, a wyjaśnione jest, że system sam w sobie jest zły, a w dodatku my go podtrzymujemy. Nie wymyślajcie jakichś dodatkowych teorii, tylko zastanówmy się, co zrobić aby system naprawić, nie wywołując jednocześnie anarchii( Gwarantuję, że wymordowanie członków Masonerii i ich rodzin raczej nikomu nie pomoże).

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 24 June 2013 2013 21:22

Odpowiedz
Nowa_Era
0 / 0

Leczcie się. Nie ma dowodów na działanie przekazu podprogowego- nie było o tym tutaj wzmianki. Także wy też manipulujecie. Iluminaci istnieją, mają udział w jakiejś części tego co wypisujecie, a jakiś debili przypisuje im niedorzecznośći (o może to oni sami?) i nikt już nie wieży, bo to wariactwo.

Odpowiedz
~rafal12334344rf
0 / 0

Wy jesteście nienormalni z tymi waszymi Masonami. Wierzycie w bzdury, które sami wymyślacie, a potem przestrzegacie innych przed nimi. Skoro wszystko jest takie ustawione i każdy jest kontrolowany od kołyski, to wyrzućcie komputery, telefony, telewizory, zamieszkajcie pod miastem lub na wsi i żyjcie jak chcecie. Gdybym wierzył w takie bzdury to tak bym właśnie zrobił, a nie siedział w internecie i szukał słowa "sex" na obrazku z liśćmi...

Odpowiedz
Kozzi19
+1 / 1

@Cysiek1991 Nie. W niektórych obrazkach te miejsca są po prostu podreślone, by wskazać w którym miejscu. Nie zrobiłem akurat zestawienia tych dwóch plakatów, dałem tylko podkreślony. W oryginale jak byk można 3 litery odróżnić, tylko są lekko rozmazane, ale podświadomie i tak mózg odczyta je w konkretny sposób. Jesteś chyba ślepy skoro tego nie widzisz. Wiadomości podprogowe oczywiście, że działają. Niektórzy starali się udowodnić, że nie. Żeby jak zawsze od wszystkiego obmyć ręce i odwrócić uwagę. Uważaj bo wprost powiedzą, że tak, używamy takiej techniki, żeby manipolować wami jak stadem baranów. Naiwny to w tym przypadku jesteś zdecydowanie Ty. Nie jestem żadnym fanatykiem, nie jestem nawet katolikiem, osobiście nie wyznaje żadnej religii jaka istnieje. Bo nie potrzebuje ich, do bycia moralnym w granicach rozsądku i posiadania sensu życia. Po prostu nienawidze patrzeć jak ludzi próbuje się traktować jak chomika w kołowrotku zamkniętego w klatce.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 24 June 2013 2013 19:29

T tajniak4
-1 / 1

@Kozzi19 - albo raczej jest to dowód na to, że jest to po prostu typowy dla teorii o "iluminatach" stek bzdur i kłamstw dla bezmyślnych, naiwnych cymbałów, którzy wierzą w każde słowo wypowiedziane przez ich guru od teorii spiskowych jak w prawdę objawioną. Taka jest rzeczywistość. Ci którzy deklarują, że jako jedyni głoszą prawdę, najczęściej najbezczelniej kłamią, ci którzy głoszą że są sceptyczni i krytyczny, najczęściej są najbardziej bezmyślni i łatwowierni. Przynajmniej w stosunku do teorii o iluminatach, masonach, nowym porządku świata, 9/11 "inside job" itd. tak jest praktycznie zawsze.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 June 2013 2013 20:31

maggdalena18
+1 / 1

jasne, bo dzieci w bajkach widza takie podteksty, jak dorośli... :/

Odpowiedz
~spectrum2
0 / 0

Nie no przecież inwiligacja to wcale nie przejaw kontroli nad człowiekiem. A najprostszym przykładem inwigilacji są "ciasteczka". Słyszeliście o wikileaks ? Tam wcale też nie było dowodów ,że jesteśmy inwigilowani a rządy robią co im się podoba. Nikogo nie chcę oceniać ale radzę otworzyć oczy i nie żyć w nieświadomości :) Nadal sprawiaj ,że Twoje życie to jedynie przyjęty schemat, no ale jeżeli czujesz się spełniony to czemu miałbyś przestać ?

Odpowiedz
Adrian1234
+1 / 1

heh demot zaczął się ciekawie ale w miarę czytania było coraz więcej bredni aż doszliśmy do tych samych beznadziejnych teorii spiskowych co w ostatnim democie tego typu. Prawda, że świat nie jest piękny, a zostawianie wychowywania dzieci internetowi i telewizji wypacza młode umysły ale wiara w teorię, że jest to jeden z elementów światowego spisku uknutego przez potężną i wszystkowiedzącą organizacje, która kontroluje świat od stuleci jest już kompletnym debilizmem. Autor zachowuje się jak paranoik, może powinien zostawić te zdobycze cywilizacji, które służą manipulacji, wyjechać w góry i zostać pustelnikiem (wygrzebując wcześniej plomby z zębów z nadajnikami i podsłuchami a jeśli miał operacje chirurgiczne to powinien również wziąć skalpel i poszukać innych implantów i czujników pod skórą :D ). Wszyscy by na tym skorzystali: On byłby wolny od manipulacji i kontroli ze strony ewentualnych spiskowców a my nie musielibyśmy wysłuchiwać takich bredni :).

Odpowiedz
K kacper659
+2 / 2

Twórca tego demota to wielbiciel teorii spiskowych. Umieścił, chyba najbardziej komentowany demot pt:Niewiedza jest jeszcze groźniejsza czy coś takiego, w której to rzekomo 100 ludzi kieruje całym światem. I temu, który dodaje te demoty oraz temu co pisze radzę wyjść na rower. Nic tak nie rozjaśnia umysłu. Zbyt długie siedzenie przed kompem źle wpływa na mózg. Już widziałem na forach kilku gier takich ludzi, którzy poświęcili na grę 2 lata życia, a grają po kilka godzin dziennie i takie komentarze : "Twórcy gry zaniżają mą postać, bo jestem zbyt dobry i nie mogę niszczyć zbyt wielu nowych graczy, którzy płacą za tą grę". Już wiele razy widziałem ludzi, którzy nie mają w życiu co robić, więc zwalają to na grupę "Iluminatów i masonów", którzy kontrolują jego życie i nie pozwalają mu się wybić, więc jak mi kiepsko idzie w nauce to wejdę sobie na stronę o Iluminatach i się dowartościowuje wmawiając sobie, że mi źle idzie w szkole, bo w podręcznikach kłamią, a ja nie pozwolę sobie mną sterować.

Odpowiedz
T telvas
0 / 0

To całe postrzeganie podprogowe to ściema jednego kolesia (J. Vicary), który sobie na tym zbudował karierę, a całą historyjkę łyknęły rządne sensacji media. Dopiero po kilkunastu latach ktoś próbował powtórzyć eksperymenty kolesia, ale nikomu się nie udało i po grubszej analizie "sprawa się rypła".

Odpowiedz
Dukla
0 / 0

Piramida to symbol masonów, nie illuminatów.

Odpowiedz
N nigos
-1 / 1

Z tego co mi wiadomo (ale oczywiście jako człowiek mogę się mylić) iluminatii to zakon a masoni to członkowie tego zakonu. Czyli możemy powiedzieć że piramida to symbol iluminatii.

C Carski
0 / 2

Nigos, mylisz się. To są odrębne zakony, cholera, nawet ze sobą nie współpracują, a Masoneria jest o wiele bardziej poważniejsza i powszechniejsza niż Iluminaci.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 June 2013 2013 20:00

P PinkySuavo
+1 / 1

Tak, żyjesz w fałszywym świecie niczym gość w "The Truman show", wszyscy cię obserwują, a wszystko, co robisz, jest spowodowane działaniem Illuminatów na Twoją podświadomość. Gratulacje wygrałeś internet.

Odpowiedz
slider1908
+1 / 1

Już niedlugo w naszych aptekach - Rutinosexcorbin, tabletki illuminowane :P

Odpowiedz
T tajniak4
+1 / 1

Sprawdziłem plakat "Mrocznego Rycerza" i zgodnie z oczekiwaniem, nie ma tam niczego takiego jak przedstawiono tutaj.

Odpowiedz
F FakDag
0 / 0

pff przecież wiadomo że są iluminaci i mają ten swój plan ale jednak jednak nadal się bardziej boje 44 gdyż jestem w 77 :(

Odpowiedz
~bart665
0 / 0

Warunkowanie podprogowe było sprawdzane wieloma badaniami. Wszystkie potwierdziły że przekaz jest zbyt krótki by mógł zostać zakodowany przez mózg. Reklama ma znacznie inne, lepsze i skuteczniejsze formy manipulacji. Ta nie działa.

Odpowiedz
M matimozg
0 / 0

Inteligentni ludzie potrafią się zastanowić nad tym co czytają i odpowiednio do tego ustosunkować, a nie bezmyślnie wyśmiewać, bo coś jest nie zgodne z moim tokiem myślenia. WOLNEMEDIA . NET obowiązkowa stronka dla ludzi którzy informacje znają tylko z teleodbiorników!

Odpowiedz
~taknietaknietak
0 / 0

takie coś nic nie da. Trzeba pokazać czynem innym to co chcemy przekazać tak pieprzyć będziecie do końca życia. Jedni wyzywają drugich, jedni mądrzejsi od innych. A ci którzy mają władzę niech spokojnie wami manipulują i trzymają was w tym poje**nym konflikcie czerpiąc z was maksymalne korzyści. Tak Kościół to zło, nie ma teorii spiskowych, masoni dążą do oświecenia, równouprawnienie dla związków partnerskich, darmowa aborcja i eutanazja, in vitro dla wszystkich, a potem będziecie żyć w je**nym starym społeczeństwie z przyrostem naturalnym -123124124124 % aż zostaną ci którzy tego chcieli. Idźcie oświecać świat, ale pamiętajcie, Kościół to zło oni tylko zbierają na tacę na którą każdy musi dawać. To ciemnogród i zacofanie, ci którzy studiują i mają dobrą pracę to tylko dzięki biskupom którzy mają wtyki. Musicie się zmienić i iść drogą oświecenia, uprawiać jogę i zezwolić na budowanie meczetów w Polsce, jednocześnie trzeba burzyć kościoły bo tam mieszka ciemnogród. Wiem, że czytaliście całe Pismo święte, dlatego znając ideologię Kościoła Katolickiego konsekwentnie dążycie do jego wyeliminowania, oczywiście żeby panowało oświecenie.
Nie obchodzą mnie wasze poglądy, wy ich i tak nie macie. Tu nie chodzi o teorię czy pierdorię, tu chodzi o fakt taki sam jak prawo grawitacji którego też nie widać ale ono jest i działa czy tego chcecie czy nie.
Idźcie oglądać trudne sprawy, oświećcie ten ciemnogród.
Pozdrawiam, katol z krainy ciemnogrodu.

Odpowiedz
byq100
0 / 0

takie coś nic nie da. Trzeba pokazać czynem innym to co chcemy przekazać tak pieprzyć będziecie do końca życia. Jedni wyzywają drugich, jedni mądrzejsi od innych. A ci którzy mają władzę niech spokojnie wami manipulują i trzymają was w tym poje**nym konflikcie czerpiąc z was maksymalne korzyści. Tak Kościół to zło, nie ma teorii spiskowych, masoni dążą do oświecenia, równouprawnienie dla związków partnerskich, darmowa aborcja i eutanazja, in vitro dla wszystkich, a potem będziecie żyć w je**ym starym społeczeństwie z przyrostem naturalnym -123124124124 % aż zostaną ci którzy tego chcieli. Idźcie oświecać świat, ale pamiętajcie, Kościół to zło oni tylko zbierają na tacę na którą każdy musi dawać. To ciemnogród i zacofanie, ci którzy studiują i mają dobrą pracę to tylko dzięki biskupom którzy mają wtyki. Musicie się zmienić i iść drogą oświecenia, uprawiać jogę i zezwolić na budowanie meczetów w Polsce, jednocześnie trzeba burzyć kościoły bo tam mieszka ciemnogród. Wiem, że czytaliście całe Pismo święte, dlatego znając ideologię Kościoła Katolickiego konsekwentnie dążycie do jego wyeliminowania, oczywiście żeby panowało oświecenie.
Nie obchodzą mnie wasze poglądy, wy ich i tak nie macie. Tu nie chodzi o teorię czy pierdorię, tu chodzi o fakt taki sam jak prawo grawitacji którego też nie widać ale ono jest i działa czy tego chcecie czy nie.
Idźcie oglądać trudne sprawy, oświećcie ten ciemnogród.
Pozdrawiam, katol z krainy ciemnogrodu.
Tak mam avatar z Tym który mną manipuluje.

Odpowiedz
C Carski
0 / 0

"Kościół to zło, nie ma teorii spiskowych, masoni dążą do oświecenia, równouprawnienie dla związków partnerskich, darmowa aborcja i eutanazja, in vitro dla wszystkich, a potem będziecie żyć w je**ym starym społeczeństwie z przyrostem naturalnym -123124124124 % aż zostaną ci którzy tego chcieli." Ten sarkazm sugeruje, że to jednak Masoni za wszystkim stoją. Dowody? Lepsze od filmów na youtube mających po 10 minut? Takie, które nie uwzględniają symboli w serialach typu "The Simpsons"? Nie ma? Okej... No i oczywiście to, że ludzie wpływowi są też często Masonami, to żaden dowód. Pogódź się z tym, że społeczeństwo jest nieodpowiedzialne i samo na siebie sprowadza katastrofy. To o wiele trudniejsze, przyznać się do błędu niż kogoś o to oskarżać, nie?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 June 2013 2013 13:21

byq100
0 / 0

a i jeszcze jedno. Ciekami mnie fakt, że w badania w których wielokrotnie dowiedziono że percepcja podprogowa nie działa wierzycie bez wahania ale już w te tzw. teorie spiskowe nie. A no tak, przecież nie było badań które by potwierdziły fakt istnienia tajnej organizacji, tak jak nie badano ilości bomb atomowych np. w Rosji. No właśnie, miałem dodać jeszcze że wymyślacie z tymi bombami atomowymi, takiego czegoś nie ma, wymyślają takie bomby te debile z tej wiochy, no jak ona ma, Hiroszima czy coś

Odpowiedz
F Franklin
0 / 0

Niektórzy ludzie chyba bardzo chcą, żeby świat nie był taki, jaki jest na prawdę - taki, jakim go widać za oknem - tylko był jak rodem z książek fantastycznych i kryminalnych. Myślę, że wtedy ich bezwartościowe życia wydają się mieć choć trochę więcej sensu.

Odpowiedz
S stateQ
0 / 0

Opowiedz mi na pytanie, kto tego wszystkiego pilnuje, żeby wszystko szło zgodnie z planem?

Odpowiedz