Demotywatory.pl

Menu Szukaj

Tępić chamstwo drogowe!

Szkoda, że tylu zawodowych kierowców nie potrafi myśleć

www.demotywatory.pl
+
1185 1561
-
~józekb
+9 / 37

"tępić cwaniaków z lewego pasa"

ppiotrrek5
+4 / 6

kozakos sadzac po nicku ty bys wyszedl z auta o ile je masz i po roz*ierdlala te dwa tiry nie mowiac juz o kierowcach

~taakurdwa
+3 / 9

W zasadzie co by to zmieniło?
I tak stoją i tak stoją.

Q queve
-5 / 19

PREDEK, ta świetny pomysł, a wyobraź sobie jakby kilkaset metrów wcześniej było rondo, wtedy przez głupotę takich ludzi blokujesz nie tylko swój pas ruchu, ale też wszystkie pozostałe - robi się korek na przeciwległym równoległym i prostopadłych pasach ruchu.

~Maciekgesss
+2 / 10

queve>> ta świetny pomysł, rondo na trasie szybkiego ruchu...

F franciszekkimono
+1 / 5

Raz za taki jechałem. Z przeciwka jechali z ITD. I usłyszałem "Hej ze Scanii co ty robisz? mamy zawrócić?" No i chłopina tak spierniczał na prawy pas, że o mało kolizji nie spowodował

S Stifan
+5 / 5

Są przepisy, są zasady, wypowiedzi funkcjonariuszy uprawnionych do kierowania ruchem - wszystko jednoznacznie mówi o tym jak należy się w takiej sytuacji zachować, ale dobrze że są w śród Nas bohaterzy w ciągnikach siodłowych, wybawiciele i odkupiciele win kierowców samochodów osobowych, którzy mają własne przepisy ruchu drogowego i w dupie całą resztę. Założę, że Ci sami bohaterzy na zachodnich drogach jadą normalnie swoim pasem do końca po czym wpuszczenie przez jednego z kierowców z pasa równoległego zgodnie z zasadą zamka nawet przez chwilę nie pomyślą, że w Polsce też by tak można było jeździć. To tak jak na zachodzie korzystać z WC, a w Polsce srać na chodniku i tłumaczyć to stwierdzeniem: "Bo przecież u Nas jest buractwo i wszyscy srają gdzie popadnie". Zawodowi kierowcy... czasem lata praktyki bez chęci nauki czynią z Nas tylko wiecznego amatora.

~ZanateV
+3 / 3

@Maciekgesss wyobraź sobie, że są ronda na trasach szybkiego ruchu :) Na przykład na trasie Namysłów-Łódź trafisz na co najmniej dwa. Nie pierdziel, jak nie wiesz, jak wyglądają polskie drogi, a jeździsz najdalej do najbliższej Biedronki na zakupy.

K Kar4
+2 / 2

@PREDEK Kierowcy nie powinni blokować pasa, ale też inni nie powinni bezsensowne wciskanie się i zmieniać pasy dużo przed zwężeniem. Oba zachowania powodują niepotrzebny wzrost frustracji kierowców. Niestety dodatkowy problem jest ten, że ludzie „przyzwyczajają” się do stania w korku i po minięciu zwężenie nie przyspieszają (czy np. leniwie ruszają z pod świateł które powodują zator), co nie pozwala rozładować ruchu. Sznur auta zajmujących dwa pasy skróci korek i będą blokowali mniej skrzyżowani i dróg zjazdowych, z czego część będzie korzystać.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 August 2013 2013 15:17

onanieona
0 / 0

Ja zwykle jak mam czas stoję w korku i czekam. A jak się śpieszę,malutkie dzieci w samochodzie zaczynają się niecierpliwić i płakać jadę szybszym pasem. Kiedyś musiałam pilnie jechać do szpitala i jakiś samozwańczy nauczyciel tak blokował drogę a tu dziecko chore płacze ;]

~pirks
+1 / 97

Ciężarowcy tak robią żeby cwaniaki nie uciekały lewym pasem i się nie wciskali na chama. Zwłaszcza jak prawym jedzie ciężarówka i każdy się przed nią wciska bo ona zanim ruszy to trochę trwa. Gdyby autor trochę pojeździł to wiedziałby że właśnie zawodowi kierowcy stosują zasadę na suwak, a zwykli cwaniacy nie koniecznie.

Odpowiedz
lord_nikkon
+23 / 83

Nie ma nic cwaniackiego z korzystania z dostępnego pasa ruchu. Blokowanie za to drogi jest wykroczeniem drogowym. To tak na wstępie. Po drugie powiedz mi czym się różni zasada suwaka od cwaniactwa? Obie metody są dokładnie takie same, ale w Polsce po prostu uważa się to za cwaniactwo a w Niemczech jest to prawem. Jedziesz pasem, pas się kończy, kierunkowskaz i wjeżdżasz, ale w Polsce nikt Cię nie wpuści, bo jesteś cwaniak. Dla mnie większymi cwaniakami i burakami są Ci którzy nie mogą zwolnić o te 10Km/h i wpuścić kogoś. Mentalność na polskich drogach jest po prostu żenująca. Jakbym zobaczył takiego buraka w ciężarówkę to od razu telefon na policję i zobaczymy, kto byłby bardziej poszkodowany.

~Kedyw
+2 / 38

Gdyby kierowcy potrafili jeździć, to nikt nie "uciekałby lewym pasem", bo na obu pasach byłoby tyle samo pojazdów. A kierowcy zawodowi powinni świecić przykładem, a nie zachowywać się, jak najgorsze buractwo.
Autor filmu niepotrzebnie wdaje się w dyskusję - w takiej sytuacji należy nagrać pojazd, rejestrację, twarz kierowcy i od razu zgłaszać sprawę policji, a nie wymieniać bluzgi.

sviader
+9 / 21

Dokładnie. Też kiedyś byłem w błędzie, ale teraz pojąłem tą ideę. Jestem kierowcą i często mam do czynienia z takimi sytuacjami. Często byłem oburzony jak wszyscy ładnie stoją na prawym a 'cwaniaki' jadą lewym do końca. Okazuje się, że 'cwaniaki' mają rację a ja byłem w błędzie. Panu w tirze należy się mandat:
http://demotywatory.pl/4193617/Zamek-Blyskawiczny

~Lisu2204
-4 / 18

Karetka ma do tego pas awaryjny.

CrazyTaliban
0 / 4

Jazda na suwak ładnie to brzmi ale jest to dobre rozwiązanie jak się poruszamy a w takim przypadku gdy wszyscy stoją nic nic nie da.

maverick3001
-3 / 5

piotrasssso - tylko że u nas, takie nagranie, samo w sobie, dla Policji nic nie znaczy. Facet który to nagrał, musi pójść z oryginalnym nagraniem na komendę i złożyć oficjalne zawiadomienie o popełnieniu wykroczenia, co bez dojazdu, może zająć 2-3 godziny, bo będą mu kazali czekać, bo nie mają teraz czasu, wolnego policjanta itp.. A jak facet z ciężarówki, odmówi przyjęcia mandatu, to jeszcze do sądu będą go wzywać. Niestety nie jest tak pięknie, że jak widać ładnie wszystko na filmie, to wystarczy że dowolna osoba prześle to mailem do policji i można ukarać sprawcę.

~Frogy0007
-2 / 2

@lord_nikkon bys dostal jeszcze mandat za gadanie przez telefon podczas jazdy :D

N Naqara
-1 / 5

lord_nikkon Właśnie odpowiedziałeś sam sobie. Ktoś przed Tobą zwalnia o te 10Km/h następny o 15Km/h i aż do momentu gdzie Ci z tyłu poruszają się z prędkością 0km/h. Życzę Ci abyś to ty był tym z tyłu.

~Darecki89
+1 / 5

"Zwłaszcza jak prawym jedzie ciężarówka i każdy się przed nią wciska bo ona zanim ruszy to trochę trwa. ". Sam sobie zaprzeczasz. Skoro ciężarówka zanim ruszy to wbije sie pare osobowek, to znaczy ze korek szybciej sie rozladuje. Logiczne? Tak, jestem kierowca ciezarowego i jestem to w stanie zrozumieć.

R Rafifi120
-2 / 8

Do lorda mnie wnerwia jak już sie zasówakowałem ale do końca lewego zostało z 20 - 40 metrów i widze jak popyla drogą furą cwaniak co myśli że wszystko mu wolno i sie pcha takich to ja nie wpuszczam niech stoi . kierowca ciężarówki dobrze robi .

M Misquamacus
-2 / 12

lord_nikkon - i dałeś ciała kierowco. Na filmiku widać, że samochody na prawym pasie stoją. Gdyby TIR-owiec zwolnił lewy pas ruchu, zrobiło by się jeszcze większe bydło i burdel. Pomyśl chwile -gdyby lewy pas dalej był dostępny to samochody przed TIR-ami nie stały by na prawym pasie. Chamem i bezczelnym cwaniakiem to jest autor tego filmiku. Jak widzę znak, że będzie zwężenie na lewym pasie zjeżdżam na prawy i jadę wolno jak cała reszta. Bo MUŁY na lewym pasie się pchają. W dupie mają znak informujący o zmianie organizacji ruchu. A tuż przed końcem lewego pasa pchają się na prawy - nigdy DZIADÓW nie wpuszczam. Niech się k*rwa nauczą jeździć. Większość może jeździć kulturalnie, widząc znak zjechać i jechać 10-15 km/h - a pędzący lewym są z tego zwolnieni. Przez takich idiotów są korki na odcinkach remontowanych. Wielki plus dla panów w ciężarowych Renault. Choć jeżdżę tylko osobówką jestem z wami. Sam raz w Krakowie, byłem świadkiem jak budowano wiadukt koło Krokusa. Tam taką akcję zrobiły dwa TIR-y i autobus komunikacji miejskiej (było zwężenie z trzech nitek do jednej) na chwile rozładowali korek. A i policjant stojący na skrzyżowaniu kierujący ruchem był im wdzięczny. lord_nikkkon co do wzywania Policji -to ty byś był poszkodowany. Bo jeżeli pas zostaje zamknięty z użycia to stojący na nim samochód nie łamie prawa-bo nie zakłóca ruchu tym pasem. Idąc twoim tokiem rozumowania, to wszyscy którzy się pchają pasem, który ma być wyłączony z ruchu a później na nim stoją tez powinni dostać mandat. Dostałbyś mandat za bezpodstawne wezwanie Policji kolego.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 24 August 2013 2013 1:28

~kierowcaoddawna
+2 / 12

po wpisach widac ze ok 80% to mentalni analfabeci drogowi,..tirowcy dobrze zrobili!!!

~kamileo123456
0 / 6

W tej sytuacji należałoby zgłosic tego tirowca na policję i tyle. Sporo wiem o chamstwie kierowców. Jestem rowerzystą. Robię kilka tysięcy kilometrów rocznie na rowerze i tyle chamstwa co ze strony tzw. "zawodowych" kierowców, to z niczyjej innej nie zaznałęm.

lord_nikkon
-2 / 4

Do wszystkich, którzy uważają, że tirowcy dobrze zrobili. Nie mam zamiary wchodzić z Wami w dysputy o tym, że jesteście po prostu zaściankowymi kierowcami i macie w poważaniu nie tylko prawo o ruchu drogowym ale i standardy, które jakimś cudem w Europie zdają świetnie egzamin. Proponuje wam oglądnąć ten film na YT i będziecie mieć wszystko wytłumaczone. http://www.youtube.com/watch?v=hQWF1olNfCw&feature=player_embedded Jedyną sytuacją kiedy pochwalam blokowanie jest syt kiedy prawdziwi cwaniacy próbują poboczem wyprzedzać wszystkich. Nie ma co z takimi ludźmi gadać - telefon na policję i 2 pkt plus 150 zł powinno jednego z drugim nauczyć rozumu.

L leff18
+3 / 37

idioci, po to jest lewy pasy żeby nim jechać na maxa aż do zwężenia i wtedy na suwak! a nie pieprzenie, że się ktoś wcina z lewego pasa... przepisów poczytajcie trochę a nie pierdzielcie,że zawodowi kierowcy stosują suwak, jeśli Ci panowie na filmiku stosuja suwak to ja jestem fioletową krową...

Odpowiedz
~SyndromaxD
+20 / 50

skoro tak robisz, to licz się z tym, że w końcu natkniesz sie na spory ubytek kasy z portfela i punkty gratis ;) dla mnie nie robią tak zawodowi kierowcy, tylko buraki, którzy myślą, że jak mają TIR-a to mogą wszystko. czołgami trzeba was przepychać? owszem, powinno sie stosować regułę suwaka, ALE NIE 5000 METRÓW PRZED ZWĘŻENIEM, TYLKO NA ZWĘŻENIU!!! lewy pas nie został stworzony po to, żeby był, tylko po to, by wyprzedzać tych wolniej jadących, patrz również TIR-y. tak samo wyprzedzanie. obaj na tempomacie, jeden 86 km/h, drugi 87, i wyprzedzają sie w nieskończoność. takim burakom powinno sie zabierać prawo jazdy. ja podziwiam faceta, który to kręcił, że sam nie spuścił łomotu tym kierowcą. jak ja coś takiego widze to mnie szlag trafia... żeby chociaż ten z lewej sie zepsuł, ale nie, wy tylko stoicie jak lafiryndy, gadacie sobie, i blokujecie ruch. i wbrew pozorom osiągacie efekt odwrotny do zamierzonego. bo zamiast wpuścić te samochodu na lewy pas, to samochody stoją za wami, i mając 3 kilometry wolnego lewego pasa, możecie skrócić korek o półtora kilometra. ale wy tak na prawde sobie tylko gadacie z kolegą, bo na CB "niewypada"... bzdura. sam z chęcią będe dzwonił na 112 jak takich zobacze. i będę sie im śmiał prosto w twarz, jak wyhaczą kilka stów mandatu. AMEN

~Łysy35
+6 / 14

Jak trafisz na mnie to przestaniesz tak robić. Chętnie dam ci naukę jazdy na suwak.

Wariat
+1 / 15

~SyndromaxD głupoty gadasz, jak Twoim zdaniem zrobili to 5000m przed zwężeniem a auta i tak i tak stoją to co by się działo jakby wszyscy tam dojechali!? To tak nie działa, że korek się zmniejsza o 3 km tylko podwójnie zatłacza się na krótszym odcinku... W dodatku komenatrze i autora filmiku i podobne do Twojego są śmieszne, gdyby wezwano policje nikt by nie dał nikomu mandatu bo wiedzą, że sprawę od razu by przegrali w sądzie, gdyż przez to co robią zmniejszają zagrożenie w ruchu ulicznym... i gadać se możecie, jak was spotyka takie coś 2-3 razy w roku, ale zapraszam do pracy 'za kółkiem', dostawczaki, ciężarówki nawet osobówki... się przekonacie jak takie z pozoru chamstwo tirowskie jest wybawieniem na trasach gdy zamiast stać 4 godziny w korkach postoicie 2...

~DAF_XF_105
-4 / 14

Zgadzam się jadom lewym do końca i się ładują na prawy i przez to się robi jeszcze wiekszy STAU!

L LeMan11
+1 / 17

Czasami takie blokowanie jest całkiem dobre , bo znajdują się cwaniacy którzy jada do końca pasem do lewo/prawoskrętu, a na samym końcu wpychają się na pas do jazdy prosto, a ciemnota ich puszcza, ale w tym wypadku to jest po prostu buractwo kierowców i nic więcej.

~SyndromaxD
+18 / 22

nie byłoby problemu, gdyby ten TIR stał 50 metrów od zwężenia, ale o ile sie przyglądam, to widze, że na filmie lewy pas jest wolny chuchuchu i jeszcze troche. to jest najnormalniej w świecie łamanie przepisów ruchu drogowego, za co wyhaczacie ładną sumke i takąż samą ilość punktów na swoje konto. a ludzie potem stoją w korkach, bo dwóch takich buraków blokuje pas. i o to chodzi. z suwakiem w całej polsce sa problemy, to nie pierwszyzna, i raczej wątpie, że kierowcy sie nauczą tego suwaka. albo wpuszczą dziesięciu, albo dziesięciu nie wpuści żadnego. i robią sie korki. co z tego, że kierowca TIR-a ma trudniej. przepisy są po to, żeby się ich trzymać, i choćby był samym prezydentem, to ma ich przestrzegać...

lord_nikkon
+13 / 15

Yhmmm. Niemcy i cała zachodnia Europa jeździ na "zamek błyskawiczny" i to działa, ale Polak musi być mądrzejszy. Tyle w temacie.

E konto usunięte
+28 / 36

Jazda na suwak wymaga zrozumienia idei zamka, kultury i chęci współpracy między między kierowcami a co za tym idzie jest nie do zrealizowania w polsce - kraju gdzie kultura traktowana jest jako frajerstwo.

Odpowiedz
D danilek
+9 / 11

Jest numer telefonu i nazwa firmy na drzwiach samochodu. Każdy może zadzwonić do szefa z pytaniem, co on na to.

Odpowiedz
M Macck
-3 / 21

No parę razy widziałem taką sytuację i uważam, że to jest jak najbardziej ok. Wciskanie się jeden przed drugiego i kombinacje wcale nie przyśpieszą ruchu. A na suwak to mało kto jeździ w tym kraju.

Odpowiedz
~DabljuDżej
-3 / 5

Dokładnie a dopóty dopóki nie działa zamek błyskawiczny wjeżdżanie będzie najgorszym chamstwem
sam osobiście znam wielu kierowców którzy nie wpuszczą takiego auta i choćby siłą i nie neguję tego absolutnie

L lex007
+3 / 35

Nie wiem kogo się tyczy ten opis ale gdyby autor miał trochę oleju w głowie to wiedział by, że metoda którą przedstawili kierowcy Magnum jest bardzo skuteczna przy rozładowaniu korka, gdzie nie myślący kierowcy jak ów autor filmu pchają się do końca byle się wcisnąć!

Odpowiedz
domingo77
+3 / 23

Od tego jest droga, żeby nią jechać. A nie żeby kretyn w imię hugo wie czego blokował pas.

~a_taki_tam_człek
+2 / 2

ustawa o ruchu drogowym artykuł 3 i 16 ;p polecam lekture xD

lord_nikkon
+2 / 20

Typowe skur**** z Polski. Jest zasada jazdy na "zamek błyskawiczny" a takie stanie i blokowanie pasa ruchu to po prostu mandat. Telefon na policję i pokazać filmik, wtedy jeden z drugim gnojem się nauczą. po to jest pas, żeby z niego korzystać. Szacunek dla autora filmu, bo pokazał jak w Polsce się jeździ a nie jak powinno.

Odpowiedz
~Saset
+4 / 6

Jazda na zamek błyskawiczny to fajna sprawa ale niestety niektórzy nie potrafią z tego korzystać. Kiedys jechaliśmy z Kielc ul.Tarnowską. Bylismy tuz przy zwężeniu ale cwaniaki z lewej wciskali się na chama. Wyszło na to,ze więcej przejechało z lewej niż z prawej. A przecież powinno być na zmianę. Trafił sie nam taki gość z lewej co zastawił prawa stronę(czyli nas) i go omijała cala reszta z lewej. Cwaniactwo jest na drodze i myślę,ze dlatego te tiry tak stały.Co nie zmienia faktu,ze jest to zle..Czasem mam wrażenie,ze w TV powinny byc programy na temat ruchu drogowego. Zmienia sie infrastruktura i coraz więcej przepisów z teorii przechodzi w praktykę.Zamiast Tańców z glizdami powinno emitować programy taniec z pzrepisami drogowymi.

~Ewa Drzyzga
+1 / 1

Saset, mógłbyś o tym opowiedzieć w moim programie?

L lagerrr
-1 / 3

widać, że te tiry wjechały w korek razem, więc gdyby tam ten suwak działał, to by w ogóle sprawy nie było, bo nie było przy przed tirem na lewym pasie tyle wolnego miejsca

komivoyager
+5 / 11

i potem się obudzisz na OIM-ie.

~dfghj1234
+5 / 11

jak dla mnie to chamem w tej sytuacji był ten ćwok to tak przeklinał i tyle

Odpowiedz
~kk
-4 / 16

i bardzo dobrze robi, o ile na końcu jest zwężenie do prawej. jakby ktoś nie zablokował lewego pasa, wszyscy by nim zaczeli jechać i na końcu wp**** sie bez kolejki na prawy pas. przez co prawy pas stalby praktycznie w miejscu. a tak wszyscy przynajmniej czekają porówno

Odpowiedz
rozny
-4 / 10

jakbyś miał chociaż blade pojęcie o zasadach ruchu drogowego to byś wiedział, że z lewego pasa nie można się na chama wciąć na prawy jeżeli kierowca z prawego cię nie wpuści. zwykłe przepisy o pierwszeństwie przejazdu sprawiają, że w razie kolizji winny jest gość z lewego pasa, więc pi*rdolenie o wciskaniu się na chama z lewego pasa na prawy możesz sobie między książki włożyć. Polacy nie potrafią jeździć kulturalnie, a znajomość przepisów oscyluje w granicach minimum dlatego mamy taki Meksyk na drodze. Jazda na zamek nie działa w Polsce właśnie przez takich buraków, którzy wszystkich dookoła traktują jak cwaniaków i prędzej sczezną niż kogoś wpuszczą.

A kierowca ciężarówki blokując lewy pas ruchu złamał art. 90 KW, który za to wykroczenie nakłada karę nagany bądź grzywnę w wysokości od 20pln do 500pln i 2 pkt. karne. I tyle w temacie.

S szczypiorniak
-2 / 8

Wcinają się z lewego i z tym nie ma co polemizować. Jadąc prawym pasem musisz wisieć na zderzaku auta z przodu, żeby nie zostawiać miejsca. A wystarczy, że zostawisz go odrobinę i już zajeżdżają z lewego pasa. Pozostaje wtedy tylko wpuścić albo z premedytacją w niego uderzyć. Tylko jak uderzysz, to poza jakąś durną satysfakcją, nie zyskujesz nic oprócz nieprzyjemności. Także wciskają się. A co do jazdy na suwak to faktycznie u nas ciężko o właściwe zastosowanie się do niej. Wielokrotnie za głowę się łapałem, kiedy kierowcy z lewego mają jeszcze paręset metrów o zwężenia, a już czekają, aż ktoś ich wpuści i blokują pas. Ogromnym problemem jest też sytuacja, gdy np. lewy pas jest tylko do jazdy w lewo, a i tak jadący prosto dojeżdżają nim do końca i się wpychają. Aż się prosi, żeby takim delikwentom policja wytłumaczyła jak należy korzystać z dobrodziejstw kultury.

rozny
0 / 6

No i to jest to o czym mówię. Wcale nie musisz siedzieć na zderzaku poprzedzającego samochodu żeby ci się cham nie wcisnął. Wystarczy, że zostawisz miejsce na jedno auto i tego chama wpuścisz przed siebie. Ale korona z głowy by ci spadła gdybyś tak zrobił co nie? Właśnie przez takie podejście w Polsce nie da się jeździć na zamek. Ty uważasz, że się wcinają, a ja uważam, że korzystają z prawa do jazdy lewym pasem i na końcu próbują się włączyć do ruchu na prawym pasie. A że tobie ani się śni kogokolwiek wpuścić to się muszą wcinać.
Wbijanie się z lewoskrętów to jest cwaniactwo i to trzeba tępić, ale w dyskutowanej sytuacji nie ma lewoskrętu tylko normalny pas na drodze ekspresowej (S3).
Swoją drogą piszesz że cwaniaki dojeżdżają do końca i potem się wciskają, żeby zaraz napisać, że za głowę się łapiesz jak widzisz, że ktoś zamiast dojechać do końca i się "wcisnąć" próbuje to zrobić kilkaset metrów wcześniej. Trochę to niekonsekwentne...

S szczypiorniak
-1 / 1

o rany chłopie poczytaj ze zrozumieniem co napisałem. Ja właśnie chciałbym jeździć na suwak. Ale trzeba dojechać do końca pasa - do samego zwężenia i tam zmieniać pas. I tam co drugie auto się włącza do ruchu i zawsze w takiej sytuacji stosuję tę zasadę. A nie w połowie pasa próbować się wciskać, bo się zobaczyło trochę miejsca!!!!! Taka jazda jest chamska i nie ma nic wspólnego z suwakiem a jest to zwyczajne wpieprzanie się przed zderzak!!!!! A ty człowieku jeszcze wyjeżdżasz z jakimś kodeksem. Jak z przeciwka twoim pasem wyprzedza jakiś wariat to też jedziesz niewzruszony, bo on popełnia wykroczenie?! Wytykasz ludziom blade pojęcie a sam nawet przeczytać ze zrozumieniem nie potrafisz. I ty mnie człowieku nie ucz, że mogę kogoś wpuścić zwalniając, bo wpuszczam, ale nie chama co się pcha bez pardonu, a kulturalnych ludzi co włączą kierunek i czekają. Wtedy mogę wpuścić nawet w połowie pasa, choć jest to kretyństwo i nieznajomość właśnie takich zachowań na drodze jak zamek błyskawiczny i nawet lepiej takiego delikwenta byłoby nie wpuścić to się może nauczy tego suwaka nieszczęsnego skomplikowanego, bo to już najwyższa pora - w europie jesteśmy. Tylko jak go nie wpuszczę to będzie stała tępa strzała i pas blokowała a kierowcy stojący za nim nerwicy dostają.

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 23 August 2013 2013 17:38

~Ślepak
0 / 0

Masz dziwne pojęcie sprawiedliwości. Droga jest po to, żeby nią jeździć, a nie, żeby jakiś misiek z jogurtem zamiast mózgu w TIRze blokował drogę. Ten z TIRa robi chu**wą robotę, ale prawda jest też taka, że polscy kierowcy nie potrafią być dla siebie uprzejmi i tak jak ktoś wyżej opisał, potem wpieprzaliby się na prawy pas. Jednak nazywanie kogoś, kto używa drogi do tego po co ją stworzono, tj. do jazdy, cwaniakiem jest dla mnie niezrozumiałę. "cwaniacy jadą drogimi furami" - ból dupy, aż miło, zarób sobie i kup. No i do tego kobiety, które (przynajmniej niektóre) uważają, że należy im się pierwszeństwo ze względu na płeć...

zestoper
-3 / 17

Cwaniactwo i chamstwo drogowe to jazda do zwężenia lewym pasem, gdy na prawym wszystko stoi i później wpychanie sie na siłe. Myślę, że tego demota dodał jakiś polityk, biznesmen albo osoba, która nie wie co znaczy zawodowa jazda samochodem. Ci panowie z ciężarówek w ten sposób paradoksalnie redukują korek. Zamek błyskawiczny na drodze. Hmm tak powinno być ale NIE JEST.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 August 2013 2013 11:08

Odpowiedz
rozny
-3 / 11

jakbyś miał chociaż blade pojęcie o zasadach ruchu drogowego to byś wiedział, że z lewego pasa nie można się na chama wciąć na prawy jeżeli kierowca z prawego cię nie wpuści. zwykłe przepisy o pierwszeństwie przejazdu sprawiają, że w razie kolizji winny jest gość z lewego pasa, więc pi*rdolenie o wciskaniu się na chama z lewego pasa na prawy możesz sobie między książki włożyć. Polacy nie potrafią jeździć kulturalnie, a znajomość przepisów oscyluje w granicach minimum dlatego mamy taki Meksyk na drodze. Jazda na zamek nie działa w Polsce właśnie przez takich buraków, którzy wszystkich dookoła traktują jak cwaniaków i prędzej sczezną niż kogoś wpuszczą. A kierowca ciężarówki blokując lewy pas ruchu złamał art. 90 KW, który za to wykroczenie nakłada karę nagany bądź grzywnę w wysokości od 20pln do 500pln i 2 pkt. karne. I tyle w temacie.

Zamek błyskawiczny nie działa właśnie przez takich buraków jak ty. Jakoś na całym świecie działa, tylko w Polsce nie działa. Ciekawe dlaczego.

C Cycson
+2 / 4

Jesteś idealnym przykładem dlaczego stosowanie zasady zamka błyskawicznego w Polsce nigdy się nie powiedzie. Kto jedzie lewym do końca, to cwaniak, więc go nie wpuszczę. Super, buraku.

L lagerrr
0 / 0

@Cycson - nie o to chodzi, że się nie wpuszcza, nie rozumiesz. Trzeba wpuszczać z lewego, ale JEDEN samochód na raz. A zwykle jest tak, że jeden kierowca (z własnej woli lub zmuszony, bo się wcisną) wpuszcza po 2, lub 3 samochody. Jak oni jadą równo, to nikt nie cierpi z tego powodu, nie wiem co Ci się w tym nie podoba, bo wszyscy stoją tyle samo w korku. A gdyby jazda na suwak tam działała, to przed tirem na lewym pasie w ogóle by się tyle miejsca nie zrobiło (zakładam, że cały czas te tiry jadą łeb w łeb)

~Logiczny_kierowca
+1 / 15

Suwak jest bardzo dobrym rozwiązaniem, kierujący tirami po prostu regulują ten "suwak" bo za nimi jak dojadą do zwężenia to właśnie taki powstanie, a te puste miejsce które jest na lewym pasie jeśli zostanie wypełnione samochodami to Ci na prawym będą stać 2x dłużej dopóki po lewej też korek się nie zrobi i powstanie suwak. Rozrysujcie to sobie i pomyślcie logicznie, jeśli tiry nie wpuszczą nikogo przed siebie to osoba jadąca na prawym pasie za tirem będzie stała tyle ile powinna a nie 2x dłuzej, Ci po prawej też będą stali tyle ile powinni a nie 2x krócej... Blokowanie lewego pasa jest prawidłowe i uczciwe jeśli luka jest długa. Popatrzcie na to bezstronnie i logicznie. Zgadzam się że korek się wydłuża w ten sposób jeśli chodzi o odległość ale nie o czas ile w nim stoimy bo samochody i tak czy tak muszą przez niego przejechać...

Odpowiedz
rozny
+1 / 15

Kierowca ciężarówki blokując lewy pas ruchu złamał art. 90 KW, który za to wykroczenie nakłada karę nagany bądź grzywnę w wysokości od 20pln do 500pln i 2 pkt. karne. Od kierowania ruchem jest policja, a nie brzuchaty tirowiec.

~Logiczny_kierowca
0 / 4

Tak, złamał przepis, jest od 50 do 200zł... Przepisy nie zawsze są dobrze skonstruowane i nie działają we wszystkich sytuacjach od tego zacznijmy. Troszkę logiki. Podniesiemy VAT na 40% to będziesz siedział cicho? Taki przepis sobie wymyślą przecież... Niech policja zatrudni 20% więcej osób to będą regulowali, będziesz płacił na nich?? Polaczek myśli że jak mu nie zabronią to wszystko może, w rządzie tak robią to nie narzekajcie bo jesteście tacy sami:) pozdro

~Logiczny_kierowca
0 / 4

A tak wogóle to tirowiec tutaj kieruje ruchem i robi za uczciwego policjanta, powinni go zatrudnić na 1/4 etatu:)

L lagerrr
0 / 0

jeśli chcecie się tak kluczowo trzymać przepisów, to przypominam, że lewy pas zawsze służy tylko i wyłącznie do wyprzedzania. Nie możesz nim jechać tą samą prędkością co samochód na prawym pasie.

S seybr
+3 / 11

Typowy burak za kółkiem. Język na poziomie mamuta. Za takie coś w naszym kraju dostaje się mandat. Ale on ma duży samochód, co jemu zrobisz. Dobrze że widać blachy oraz z jakiej firmy jest.

Odpowiedz
~laos84
0 / 14

a osoba nagrywająca ten film jakim językiem się posługuje? widać, że młody cwaniaczek po studiach, który uważa, że każdy kierowca ciężarówki jest jakimś idiotą bez wykształcenia, którego można zwyzywać

wg mnie kierowcy bardzo dobrze postąpili blokując lewy pas, gratulacje dla nich!

rozny
-2 / 8

Kierowca ciężarówki blokując lewy pas ruchu złamał art. 90 KW, który za to wykroczenie nakłada karę nagany bądź grzywnę w wysokości od 20pln do 500pln i 2 pkt. karne.

I tak, ten kierowca jest idiotą, bo nie on jest od kierowania ruchem.


EDIT: haha, nieźli jesteście. Minusujecie kodeks Prawo o ruchu drogowym i Kodeks Wykroczeń. Brawo.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 August 2013 2013 15:16

~abeca
-4 / 12

Chodzi o to, ze nagrywajacy jest chamem? To chyba oczywiste. Bo kierowcy TIRow raczej ratuja niemyslacych kierowcow ktorzy stoja wylacznie na prawym pasie przed wlasna bezmyslnoscia i strata przez to czasu. I to, ze TIR zjechalby na prawy pas tego korka by nie roladowalo. Raczej nawet przspieszy rozadowanie bo kierowcy stojacy przed TIRami jako ze inteligencja (kultura jazdy) nie grzesza lepiej zeby juz nie musieli wpuszczac kierowcow z lewego pasa. A ustapienie temu nagrywajacemu film bylo by jedynie przyzwoleniem na chamstwo drogowe, czyli wpychanie sie na sile byle byc chwile szybciej.

Odpowiedz
~rty
+2 / 8

A czemu te osobówki które stoją przed ciężarówkami nie mogą zjechać na lewy pas ? Czemu winę zwala się na kierowców ciężarówek ? Wychodzi, że wszyscy nie potrafimy jeździć...

Odpowiedz
rozny
-2 / 10

Winę zwala się na kierowcę ciężarówki, bo jako jedyny popełnił wykroczenie drogowe. O czym tu dyskutować. Art. 90 KW wyraźnie mówi, że nie można blokować pasa ruchu bez względu na okoliczności i przewiduje odpowiednie kary za złamanie tego artykułu. O czym tu dyskutować? Policja jest od kierowania ruchem, a nie kierowca ciężarówki.

~rty
-2 / 8

Rozny, tam też jest napisane "czemu te osobówki które stoją przed ciężarówkami nie mogą zjechać na lewy pas" wiec dokończ swoją wypowiedz... cwaniaku, i nie obrażaj innych osób. Wszyscy mają takie same praca do czytania i pisania postów jak Ty.... na takich jak Ty brak mi słów.

rozny
+3 / 11

A w którym miejscu ja cię obraziłem człowieku? Osobówki mogły zjechać na lewy pas, ale nie musiały, bo miały prawo cisnąć się w korku na prawym. Jeżeli kierowcy sterczący na prawym pasie mieli taką fantazję to mogą mieć wyłącznie do siebie pretensje, że ten korek ciągnął się kilometrami.
Natomiast jedyną osobą, która złamała prawo w tej sytuacji jest kierowca ciężarówki i tyle w temacie.

Ja nikomu nie bronię czytać ani pisać postów, nawet jakby to miały być największe brednie jakie w życiu wdziałem. Nie wiem o co ci chodzi...

~rty
-1 / 5

Mnie nie obraziłeś ale poczytaj swoje posty niżej, mówię ogólnie o wszystkich, Wiec jeśli te osobówki miały prawo stać na prawym pasie i robić też korek to czemu ciężarówka nie mogła na lewym ? Przecież i tak był korek... Nie zasłaniaj się kodeksami. Za parę lat jak nauczysz się jeździć i poznasz trochę świata to sam będziesz tak robił. Pozdrawiam, miłego weekendu. Ps. Bez większych korków.

J Jasonos
0 / 14

Lol ja jeżdżę osobówka i też tak robię. Oni nie blokują ruchu bo ruchu Qrwa nie ma!!!.
Ruch blokują te chamy co się wpychają przed samym zwężeniem z lewego pasa... Gdyby wszyscy jechali prawym pasem, to owszem korek byłby dłuższy ale by się jechało a tak to non stop gaz hamulec, gaz, hamulec. Suwak nie zawsze działa, bo po drogach jeżdżą właśnie chamscy kierowcy, byle Oni pierwsi a resztę mają w dupie... Pojeździcie trochę po drogach i wtedy się wypowiadajcie. Kierowcy za dyche...

Odpowiedz
rozny
+1 / 11

Odezwał się kierowca za piątaka.
Jazda na zamek nie działa przez takich buraków jak ty, którzy się zesrają a nie wpuszczą nikogo. W myśl zasady, "ja kwitłem w korku to ty też będziesz".
Suwak zawsze działa jeżeli tylko wszyscy uczestnicy potrafią dostosować swoją jazdę do obowiązujących przepisów i wykazać się chociaż minimum kultury.

Zapraszam do Kodeksu Wykroczeń, art. 90. Przeczytaj sobie co zrobił kierowca ciężarówki i co mu za to powinno grozić. A potem wróć tu i się wymądrzaj.

Joru
+1 / 3

@rozny - rozumiem, że skoro tak wielbisz kodeks wykroczeń, to jadąc za przepisowo jadącym kursantem nauki jazdy czujesz się jak pączek w maśle. Codziennie wracając z pracy przejeżdżam przez oznaczone zwężenie drogi z oznaczeniem kończącego się pasa, regularnie kierowcy wciskają się z lewego pasa uniemożliwiając prawemu pasowi zjazd ze skrzyżowania - tak w praktyce wygląda realizacja zamka błyskawicznego w Polsce. Druga sprawa, to jak pisał Jasonos - szarpanie samochodem. Jadąc z korku dostosowuję odstęp od samochodu poprzedzającego aby bez szarpania dostosowywać prędkość do aktualnego przepływu, tymczasem część kierowców uniemożliwia to, wypełniając wspomniany odstęp raz przede mną, raz na sąsiednim pasie, spowalniając przepływność drogi oraz zwiększając spalanie każdego samochodu.

~pozdr
+1 / 13

Patrząc po komentarzach to większość osób które je pisze to zapewne małolaty które prawo jazdy mają dopiero w planach. Tiry stoi na lewym pasie ponieważ za chwilę on sie kończy i wszyscy muszą zjechać na prawy pas, a robi się to po to, aby cwaniacy w osobówkach nie dojeżdżali do końca lewego pasa i nie wciskali sie na prawy - to skutkuje tym, że osoby uczciwie czekające na prawym pasie czekają o wiele dłużej!! A Ci co mówią o policji to drogówke chyba tylko w TVN Turbo widzieli, gdzie przedstawieni oni są jako "strażnicy teksasu". Karetka ? Bez problemu pomiędzy tirami w przypadku gdy obydwaj ustawią sie przy krawędziach jezdni. A tirowcy to nieliczna grupa kierowców którzy mają największą kulturę jazdy.
Szerokości

Odpowiedz
~ertyd
0 / 8

dla karetki jest to nawet ułatwienie, obydwa pasy w obu wypadkach i tak są pełne, tylko w tym przypadku jest pełny do pewnego momentu, jeśli karetka wyprzedzi ciężarówkę to ma wolną drogę i może sporo nadrobić:)

~pozdr
-5 / 9

Już skończyłeś? Naubliżałeś sobie wszystkim? Ciekawe czy poza internetem też jesteś taki groźny :)

~pozdr
+2 / 2

szkoda ze usunales swoj komentarz rozny :)

M Misquamacus
+1 / 1

Tak jak piszesz kolego- większość cytujących KRD i KW to najczęściej teoretycy - co przy kompie całymi dniami siedzą. Auto biorą jak im tatuś da. A i tak jeżdżą na pamięć. Najbardziej śmieszą mnie ci co naoglądali się "Drogówki" i świecą wiedzą znajomością przepisów i umiejętnościami. Ja jak byłem mały to naoglądałem się filmów karate na wideo i też mi się wydawało, że umiem walczyć. Zapamiętajcie sobie jedno "kierowcy teoretycy". Przepis swoje, życie swoje. Ostatnio z kumplem jechaliśmy trasą 130 km/h na 70ce - stali panowie z suszarką. I bach. kolega dostał 100 zł i 2 punkty. Ale gdyby tam była ekipa z TVN TURBO z kamerami - skończyło by się to inaczej. Więc stulcie dzióbki. Bo ci wg Was "chamscy tirowcy" robią po drogach w ciągu miesiąca więcej kilometrów niż większość z Was przez rok. A teoretycy przez 10 lat.
Najprościej znaleźć w necie właściwy przepis CTRL+C CTRL+V w komentarz i rżnie taki "znawca" KOZAKA. Jazda na suwak przy polskiej "ułańskiej fantazji"? Poważnie? A @rozny jeszcze słówko do ciebie. Nie wyzywaj innych od buraków bo to z ciebie robi buraka
A i tak każdy jest mądry dopóki się nie rozbije...

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 24 August 2013 2013 14:34

E emdoa
-3 / 13

Zrobili bardzo dobrze, czasem tak jest ze jest jeden pas na ktorym jest korek, nastepnie sa dwa pasy przez pewien czas i zaczyna sie pogon lewym, gdzie wiadomo ze dalej rowniez jest korek bo nastepuje zwezenie. Jazda na suwak jest prawidlowa w normalnym ruchu, a nie w sytuacji jak na filmiku gdzie samochody caly czas stoja i widac ze zaraz jest zwezenie, wtedy to zwykle cwaniactwo. A autor filmiku jest idiota, gdyz tego nie rozumie.

Odpowiedz
rozny
0 / 10

ty jesteś idiotą. co to znaczy w normalnym ruchu? jazda na zamek jest stosowana wyłącznie w przypadku korków więc jaki tu jest nienormalny ruch wg. ciebie? Na prawko chyba zdawałeś w jakimś pcimiu małym a o przepisach ruchu drogowego słyszałeś z opowiadań babci...

G grj
+4 / 10

nie widać na filmie jak długi jest korek za strażnikiem taksasu, możliwe że jest zakorkowany wjazd na autostradę, oj w polsce to kultura jazdy jest 40 lat za europa zachodnią... :(

~kashgf9weuifnhco
-2 / 14

Chyba nie znasz tej drogi, tam nie ma żadnego skrzyżowania, kiedy tak blokują to korek się szybciej rozładowuje, wiem bo często tam jeżdzę

G grj
-4 / 10

na pewno nie rozładuje się szybciej dzięki strażnikom teksasu... :|

G grj
-1 / 5

chyba że zablokowany wjazd, blokuje ludzi którzy wcale na autostradę nie chcą wjeżdżać.
Generalnie cała ta dyskusja jest bez sensu, wiadomo jak się jeździ, do końca pasem zanikającym, a tłumaczyć oszołomom, to ja już nie mam siły.. ciesze się że mieszkam w Niemczech gdzie może i mówić po ludzku nie umieją, ale za to kultura jazdy po drogach jest bez porównania lepsza...

~ANlAa
-1 / 5

Jesteś tak samo głupi jak ten idiota który to nagrał,

~Rozpu_
0 / 0

Człowieku dlaczego porównujesz drogę szybkiego ruchu do normalnej miejskiej drogi :/. Co ma piernik do wiatraka ??? a nawet jeżeli co zmieni sytuacja pokazana przez Ciebie jak wypełnisz tą drogę innymi autami zamiast dwóch ciężarówek ?? jak będzie korek do zwężenia to twoi kierowcy dalej nie będą mogli skręcić :/. Bosz co za inteligencja tu siedzi :)

~Szogun89
0 / 0

Człowieku, nie mam prawka, ale takiego czołga jak Ty.... no musiałem skomentować. Co tu jest narysowane ? to jakaś droga wiejska zakorkowana^ ^
Moim zdaniem, Złamali prawo kierowcy tirów, lecz zapobiegli większemu korkowi.

L lagerrr
0 / 0

po pierwsze to prawego pasa tam nikt nie blokuje, a na twoim rysunku jakiś debil blokuje oba. Po drugie to nie widzialem jeszcze zeby jakis tir tamowal ruch jesli jest z tylu skrzyzowanie, na filmiku tez go nie ma, a po trzecie to ze korek jest krotszy nie oznacza ze bedziesz w nim krocej stac

~polkrr
-3 / 15

Autorze, chyba nie wiesz czemu oni tak zrobili. Cwaniaki jadą lewym pasem do końca, i się wpierdzielają między dalsze samochody. Sam byś pewnie tak zrobił "debilu" skoro tak naskoczyłeś na niego.

Odpowiedz
G grj
+3 / 9

jazda do końca lewym pasem jest jak najbardziej logiczna, nie wiem czemu nazywasz to cwaniactwem... :|
przykłady cwaniaków: skręt w lewo z pasa do jazdy prosto, omijanie korka chodnikiem, wjazd na skrzyżowanie na żółtym świetle, omijanie korka busbasem, miganie długimi na ludzi wyprzedzających lewym pasem z maksymalna dozwoloną prędkością... jazda lewym pasem do końca... całkowicie ok, a powyżej obrazek który ilustruję czemu jesteś całkowicie w błędzie

~aabbcc4466
+2 / 6

po to są dwa pasy żeby nimi jechać, a to ze potem nie wiedzą na czym polega suwak to już jest inny problem.

rozny
+1 / 5

"Cwaniaki" jadą zgodnie z przepisami a kretyn w ciężarówce popełnia wykroczenie opisane w Kodeksie Wykroczeń w art. 90. Chcesz jeszcze o czymś podyskutować buraku?

S szczypiorniak
+2 / 4

@grj krótko i konkretnie naszkicowałeś całe zło na polskich drogach. Niepokojąca jest jedynie ocena Twoich komentarzy i może zastanawiać, czy minusują Cię cwaniacy czy niezorientowani? Tak czy siak pół na pół z tymi zorientowanymi. Kiepsko.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 August 2013 2013 13:52

~aabbcc4466
+3 / 5

ludzie, w polsce nie istnieje coś takiego jak KULTURA na drodze, o jeździe na SUWAK tym bardziej nie ma mowy, bo kiedy lewy pas nie bedzie zablokowany wszystkie ćwoki będą chciały wyprzedić tych którzy stoją w korku w tym wypadku na prawy pasie.

Odpowiedz
~infdrive
+1 / 5

Jak by umiał myśleć to by nie został kierowcą. Logika to nie na ich poziomie. A tych ,którzy nie wiedzą na czym polega suwak zapraszam do lektury definicji chociażby na Wikipedii.

Odpowiedz
C Cycson
+1 / 1

To powinien być komentarzy wyświetlany na samej górze, żeby wszyscy spece walczący z "cwaniakami na lewym pasie" to zobaczyli.

mxii
+2 / 2

Rodacy, jedźcie od czasu do czasu za granice, żeby uczyć się kultury jazdy. Nie musi być Japonia. Niemcy, Holandia, Skandynawia wystarczy. Tam się jeździ bezstresowo i nie cwaniakuje non stop! W Polsce powinien być obowiązek stosowania reguły suwaka w kodeksie a nie dobrowolny, wtedy sytuacja może odpręży się, za 10 ... 20 lat.

Odpowiedz
~julita1988j
-2 / 14

Co za burak z tego OPERATORA KAMERY !!!! Mobilki dobrze zrobil !!!!a mu sie stac nie chcialo i szybko lewym pozniej kierunkowskaz na prawy ktos mnie wpuści korek to korek nie ma na krzywego pajacu !!!!

Odpowiedz
rozny
0 / 8

są za to przepisy ruchu drogowego. pajacu.

L lamon
-2 / 6

w dzisiejszych czasach kierowcy tir-ów myślą że są panami na drodze raz miałem przypadek jak jednemu się tak śpieszyło że w obszarze zabudowanym wyprzedzał mnie i starał się zepchnąć mnie do rowu nie patrząc na to że jadę z małym dzieckiem w aucie

Odpowiedz
mxii
+1 / 3

Jazdy na suwak, to znaczy, ze się jedzie obydwoma pasami do końca zwężenia. Do końca! Nie przeciska się pomiędzy, jak luka się okaże. Tak jeżdżą tylko buraki na wschodzie. Bez kultury. W Polsce to nie działa z dwóch przyczyn. Ci co stoją na psie, który jest wolny, maja wrażenie, ze na drugim pasie ich inni kierowcy wykiwuja. Jak dochodzi do zwężenia, to nie wpuszczają z pasa zablokowanego. Dochodzi do stresu. Zablokowani zaczynają się wciskać na cwaniaka. Kolo zamknięte. W Polsce wprowadzenie dróg 2 pasmowych to głupota do potęgi. Powinny być tylko 1 pasmowe, aż rodak nauczy się kultury jazdy. Czyli wcale!

Odpowiedz
~Bulkers
+1 / 7

Szanowny Panie ~SyndromaxD burakami to można nazwać tych kierowców osobówek którzy pomimo tego, że wiedzą o tym iż jest korek nadal pchają się lewym pasem by póżniej wepchać się spowrotem na prawy pas. Wszystkim spieszy się tak samo i nie widzę powodu dla którego kierowcy(cwaniaki) samochodów osobowych praktykują coś takiego. Jak jest korek to dla wszystkich. Bardzo dobrze, że tak zrobił ten kierowca ciężarówki. I zanim zaczniesz wygłaszać swoje teorie proponuję Ci zapoznać się ze znaczeniem słowa TIR. A i z tym wyprzedzaniem jeden 86 drugi 87 to się zgodzę.

Odpowiedz
rozny
-3 / 7

W języku potocznym słowo TIR oznacza ciągnik siodłowy lub zestaw ciągnik siodłowy z naczepą. I w takim znaczeniu Polacy używają tego skrótu od lat, więc sobie w dupę wsadź definicje, bo one nie mają tu nic do gadania.
Korek jest dla wszystkich, ale jakby wszyscy znali przepisy ruchu drogowego to ten korek byłby o połowę krótszy. A tak analfabeci drogowi bawią się w strażników teksasu i wprowadzają swoje własne prawo.
Kierowca ciężarówki powinien dostać mandat do 500pln i 2pkt karne. I tyle powinno wyniknąć z tego nagrania.

G grj
-1 / 1

słowo tir według słownika języka polskiego (czyli jedyne poprawne źródło)
TIR, tir «duży samochód ciężarowy służący do przewozu towarów na trasach międzynarodowych»

~zły
+1 / 3

To to jeszcze pół biedy ale gdy ten niby "zawodowy kierowca" jadąc Tirem próbuje wyprzedzić drugi Tir jadący z prawie identyczną prędkością i blokuje cały lewy pas przez parę ładnych kilometrów bo mu sie wyprzedzać zachciało, tępić takich kierowców!!!

Odpowiedz
K kiurek
0 / 0

tępić debili raczej... Oni pracują i mają na to określony czas, więc robi im różnice czy jadą 84km/h jak kierowca przed nimi czy 90km/h, które mogą jechać Oni... a Ty wyjedziesz na autostrade na 2h i strasznie Ci się spieszy...

S sebastian80wawa
-2 / 6

W 100% dobrze zrobili, gdyby nie Oni lewym pasem samochody dojechaly by do koca i wepchaly si e omijajac caly korek. Ja stoje spokojnie na prawym pasie w korku i czekam az jakos dojade do zwezenia drogi, a jakis prostak lewym pasem objedzie caly korek i wjezdza przede mnie.

Odpowiedz
rozny
+2 / 6

nie znasz przepisów to stoisz.

~lukas9851
-1 / 3

Przecież co wy macie do tirów jak spokojnie osobówki z przodu mogłyby zjechać na lewy pas

Odpowiedz
~amamama
-1 / 3

czy gość który zrobił tego demota wie co to zamek ?? dobrze robili bo byście nie wyjechali stamtąd przez 2 dni.
~pirks masz racje.

lord_nikkon. tak nie ma nic złego ale po co się masz pchać jak będziesz stał tak jak inni na tym pasie i wpierniczał się komuś pod maskę

Odpowiedz
G konto usunięte
-1 / 5

wiecie co? Przeczytałem te wszystkie komentarze powyżej i do mojego zdania już nikt nie dojdzie, ale:
zwykłe chamstwo i prostactwo "dużych mobili". Nie tylko w tym wypadku, ale coraz częściej się zdarza. W tym konkretnym wypadku g... im dało takie stanie i blokowanie wolnego aż po horyzont pasa, a cwaniactwa tirowców coraz więcej. Leciałem ostatnio dwupasmówką z prawami trasy ekspresowej do gdańska. Srodek tygodnia 14 w południe droga pusta, ruch prawie zerowy. Lecę sobię 125km/h przede mną dwa tiry na prawym pasie. Lewy kierunek wyskakuje na lewy pas i jak miałem do tirów jadących na oko 90km/h może z 50 metrów to ten z tyłu lewy kierunek i na lewy pas się władował przede mnie. Ledwo wyhamowałem do tych 90km/h, żeby mu w naczepie nie zaparkować. Wlokłem się za nim dobre 10km i dopiero jak zebrało się nas z tyłu ze 20 osobówek łaskawie dokończył "manewr wyprzedzania". Uprzedzając ewentualne hejty miałem potem 40 km PUSTYCH dwóch pasów. Nie mam CB nie wiem o co typowi chodziło. wkurzył się bo mogę szybciej od niego?
Czemu to ma służyć? Co raz częściej spotykam takie sytuacje ze strony "braci większych" a co raz rzadziej zwykła ludzką uprzejmość...

Odpowiedz
K kripex
0 / 8

Racja jest ze strony kierowców TIRÓW, a nie tam jakieś sposoby suwakowe,

Odpowiedz
~arth666
+1 / 9

Lewy pas nie służy do jazdy lecz do wyprzedzania wiec dla kierowców amatorów radze przestudiować kodeks drogowy. Kierowca tira robi tak jak należy bo potem cwaniaczek w aucie tatusia uważa się za pana na drodze... żal mi takich cepów.

Odpowiedz
~Zwykły86
+2 / 4

Sam jeżdżę ciężarowym, ale nie blokuje pasa, za to jadąc prawym zostawiam odstęp przed sobą żeby ktoś się mógł włączyć, niestety w 80% przypadków to nic nie daje, mimo że delikwent na lewym widzi znak, który informuje o zwężeniu, to i tak nie zmienia pasa tylko ciśnie do oporu. Można więc popierać lub negować blokowanie pasa, ale prawda jest taka, że dobrze nie będzie dopoki nie nauczymy się jeździć jak ludzie.

Odpowiedz
~Pogromca_głupoty
-1 / 5

po pierwsze oni niczego nie blokują bo i tak jest cały ruch wstrzymany, żaden policjant za takie coś nie da mandatu . po drugie Panom w ciężarówkach chodzi o to żeby było miejsce do robienia suwaka, gdy ruch zostanie wznowiony, co ciężko jest zrobić gdy dwa pasy są do końca zablokowane. po 3 prawdopodobnie tam był wypadek i poboczem karetka przejedzie, droga wygląda na dosyć "świeżą" a to znaczy że pobocze będzie na tyle szerokie żeby nim przejechać, jak się gościowi od filmiku nie podoba cała sytuacja to niech jedzie poboczem i jedzie do końca żeby mu się odblokowało i suwaka zrobi z prawej strony. A jak się nie zna to niech się nie odzywa, bo jak widać po waszych komentarzach wiele rzeczy jest dla was dziwne niezrozumiałe i za trudne do zrozumienia. .

Odpowiedz
K kiurek
-1 / 1

hehe... czy to że stałbyś w korku 500m dalej coś by Ci dało? suwak się przydaje owszem, ale trzeba go dobrze robić. W momencie gdy jest korek i wszystko stoi jak zastosujesz suwak? Nawet gdy auta przed nimi ruszą ciężarówki powinny jeszcze chwilkę postać, żeby później nie jechać 5km/h tylko od razu chociaż 20-30km/h. Dopiero po chwili ciężarówka zjedzie z lewego pasa na prawy a reszta zacznie jechać na suwak przyniesie pożądany efekt. To jest najlepszy sposób na rozładowanie korka.

Odpowiedz
I irekmelon
0 / 4

Wszystko pięknie, ale ja rozumiem tych kierowców. To nie ich wina że ktoś kilka kilometrów przed nimi nie zacząć stosować suwaka. Suwak ma sens, jeżeli jest stosowany od początku. A jeżeli nie jest, wyprzedzanie aut stojących na prawym pasie kulturalnie czekających na swoją kolej jest zwykłym cwaniactwem. Dlatego w Polsce nikt nie chce wpuszczać ludzi z lewego pasa i dlatego nikt nie zaczyna tworzyć suwaka. Takie o błędne koło, nie wynikające z błędów pojedynczych kierowców tylko naszej polskiej cwaniackiej mentalności. Blokowanie pasa może nie jest w porządku wobec tych z tyłu, ale jak najbardziej wobec tych z przodu, bo to oni byli pierwsi w kolejce do przejazdu, a nie Ci którzy chcieliby ich tak sobie wyprzedzić lewym pasem bo oni na suwak jadą. A argumenty że lewy pas jest dla szybszych, są po prosty przekomiczne, bo raczej każdy jest szybszy od samochodów nieporuszających się w korku, ale jak widzę niektórym nawet to nie wpadło do głowy.

Odpowiedz
~Bulkers
-5 / 5

Widzisz kolego Gibsky, gdyby było na odwrót (osobówki na prawym pasie, ciężarówki na lewym) i kierowca osobówki zablokowałby lewy pas żeby ciężarówki nie mogły wyprzedzać tych z prawego pasa i się przed nich wcinać to dostałby order i pewnie miesiąc fetowania tego sprawiedliwego wyczynu na Stadionie Narodowym. Jest jak jest, kierowca osobówki zawsze jest poszkodowany przez bydlaka, chama bitego ze wsi - Kierowce ciężarówki.

Odpowiedz
Z zbysiula154
+2 / 4

Swoją starą sobie niech w domu blokuje jak mu na balety z sąsiadem lata gdy on w tym tirze kwitnie, a nie ruch na drodze burak jeden!

Odpowiedz
~jonyb
+1 / 1

Tak wiele madrych wypowiedzi, ze mysle iz wiekszosc powinna zlozyc CV do osrodkow egzaminacyjnych.

Odpowiedz
~Zwykły_kierowca
0 / 2

Dlaczego nie nagrał tych z przodu którzy stali w jednej kolejce i wydłużali korek zamiast w dwóch ? Oni mu nie przeszkadzali bo daliby się wyprzedzić.

Odpowiedz
~Harnas06
0 / 6

Dziecko drogie naucz musisz się nauczyć jeszcze trochę obyczajów na drodze. Dziękuje kierowcom tirów i zachęcam do dalszego działania. Takie blokowanie pasa ma to na celu by tacy cwaniacy, m in jak Ty nie przejeżdzali całego korka i włączali się się na końcu, bo inni ludzie kulturalnie czekają na swoją kolej.

Odpowiedz
~za_tirami
-1 / 7

I bardzo dobrze, że tir zablokował pas, Gdzie ty debilu filmujący się tak spieszysz, potem robi się sztuczny korek w tzw. agrafce. Jak by wszyscy kierujący samochodami ustawili się na prawym pasie to szybciej by jechali a nie cieniej co fabryka dała do samego końca lewym a w ostatnim momencie na prawo zjedziesz skończony kretynie. Bo tobie sie spieszy a inni czekają. Stój skończony debilu filmujący jak inni a nie filmuj cioto czegoś co powinno być normą dla takich ludzi jak ty. Gratulacje dla kierowców tirów, że się nie dali sprowokować i ci nie dali nauczki. A tak po za tym dostałeś pozwolenie od kierowców na umieszczenie tego materiały, ponieważ mają prawa autorskie do materiału.

Odpowiedz
~Magik
-2 / 4

hej a Ty lord jezdzisz zgodnie z przepisami?Oni z 20minut zaoszczedzili!!!Hihihi .Jest chamsko co zrobic!!

Odpowiedz
~talalala
+2 / 4

widzę że tylu tu idiotów co na drogach . brawa za nagranie tych 2 tłumoków
jeżdżę trochę do niemiaszków i tam jakoś nikt nie stosuje takich praktyk ! tyle w temacie . pozdrowienia DB

Odpowiedz
G Garumi
0 / 4

Bardzo dobrze zrobił. A Ci co uważają inaczej to nigdy nie stali w 1 kilometrowym korku przez godzinę bo cwaniaki z lewej strony tuż przed zwężeniem się ciągle wciskali na chama. Twórca filmu się nie zna.

Odpowiedz
~autoholik95
-2 / 4

Chamskim zdaje się być koleś z kamerką. Trochę kultury. I nie odgrażaj się że wyprzedzisz i coś zrobisz bo to duży zrobi tobie garaż z dupy i wygra sprawę w sądzie bo ma rejestrator jazdy.Naprawa jak to nazywasz TIRA z twojego oc pójdzie naprawa a ty wyklepiesz swoje punto za własną kasę. Więc siedź kolego w tym punto i morda tam

Odpowiedz
~Radosławw
-1 / 5

Popieram kierowców Tirów. Bardzo dobrze robią.
Zasada na suwak działa gdy wszyscy się poruszają a w takich sytuacjach jak ta kierowcy jadąc zauważyli znaki ustawione sporo wcześniej informujące o zwężce i wykonali suwak wcześniej.
Samochodów jest sporo więc automatycznie zrobiła się kolejka. Wszyscy po kolei muszą swoje odstać i tyle.
No i stoisz sobie już 15 min a tu nagle lewym pasem zasuwa sobie jeden z drugim bo czekał to on przecież nie będzie, nie po to wyjeżdża z garażu raz na miesiąc aby stać w jakimś korku:)
tnie do końca i wpycha się na chama.
Zasada suwaka działa płynnie gdy na ograniczeniu jest 80 lub nawet 100km/h ale nie tam gdzie jest 40 i np. przejazd na sąsiednią jezdnie itp.
Zresztą, pojeździsz to zobaczysz

Odpowiedz
J JacekKwiatek
+1 / 1

ale gdyby puścili kierowców, to korek by zmalał (nie rozbił się na dwa pasy) bo wiele ludzi by zjechało i nie było by prucia po to jest pas żeby go używać tak jest na zakopiance jest taki znak, ale nie jeździcie po Polsce to nic nie widzicie. W Niemczech też spotkałem się z takimi znakami, więc popieram operatora kamery.

U upadlyaniolek
+1 / 3

A ja tam z natury wpuszczam kierowców, którzy chcą wjechać, ale tak jak ktoś wspomniał gdy suwak jest stosowany od początku, a nie, że ludzie na prawym pasie stoją pół godziny żeby później ktoś śmignął lewym z samego końca i się wepchnął na początek. W takich sytuacjach postępuję tak samo jak kierowca ciężarówki, bo inaczej w Polsce się nie da!! Zasada suwaka jest stosowana w innych krajach, owszem, ale cały czas jadą dwoma pasami, a nie, że nagle sobie ktoś wyprzedza 20samochodów grzecznie czekających na swoją kolej!! Parę razy widziałam jak oba pasy były zakorkowane to sobie jeden z drugim cwaniakiem pojechali przez stację benzynową, bo to przecież o 50m do przodu się przesuną!! a nie daj jeszcze jest osobny pas do skrętu na tą stację, to już nawet 250m można nadrobić!! I moim zdaniem wpuścić takiego jednego z drugim powinien dopiero ten co stał za nim (albo i nie to może by się nauczyli, że to nie popłaca!!) Nigdzie w zachodniej Europie nie próbują się wciskać z samego końca na początek, więc nawet nie ma co porównywać tej sytuacji do tego co można spotkać u nas. Ostatnio wracając do PL nie musiałam patrzyć na znaki czy nawigację, żeby wiedzieć, że już blisko.... W Niemczech niedaleko od granicy najpierw zwężenie do jednego pasa, a następnie objazd kawałka autostrady... I od razu było widać kto gdzie uczył się jeździć... Jedynie Panowie w TIRach na polskich blachach nie odstawali od zagranicznych kierowców... No niestety, takie są polskie realia...

Odpowiedz
~pioro83tychy
0 / 6

Chamstwo widać w sposobie wypowiedzi kamerzysty, szkoda, że zawodowi kierowcy są zmuszeni do takich zachowań przez grono debili, którzy mając kilometr wcześniej znak informujący o zwężeniu nie wiadomo po jakiego grzyba ciągną do końca pasem, który jest zablokowany według informacji umieszczonej odpowiednio wcześniej. SUWAK STOSUJE SIĘ NA CAŁYM ODCINKU OD INFORMACJI O ZWĘŻCE A NIE METR PRZED BARIERKAMI BLOKUJĄCYMI ZAMKNIĘTY PAS CO POWODUJE ZATOR!!!!!

Odpowiedz
bette
-2 / 4

racja. popieram wypowiedź

S syla1231
0 / 6

bardzo dobrze zrobił bo polacy wpychają sie na chama z lewego pasu, popieram trzeba leczyć chamstwo w tym narodzie

Odpowiedz
~tomek77gli
+2 / 6

To nagranie jest dowodem popełnienia wykroczenia w ruchu drogowym. Należy przekazać je Policji w celu ukarania sprawcy.

Odpowiedz
~Kitaq
-1 / 7

Jestem za Panem z TIRA! drogowcy z***bali sprawę, jak zawsze

Odpowiedz
B bombas001
-2 / 4

O czym Wy ludzie gadacie?? Bardzo dobrze zrobili i to z jednego powodu... Jak masz zwężenie jezdni, które już jest oznakowane co najmniej kilometr wcześniej a częściej jest tak że jeszcze wcześniej jest to po co wszyscy wciskają się lewym pasem wszędzie bo nie chce mu się stać w kolejce... Niestety ale nie ma zasady równy i równiejszy! Jak jeździmy po drogach to wszyscy mają takie same prawa. A ich zachowanie było jak najbardziej odpowiednie. Sam tak dzisiaj zrobiłem na S17 z osobówką gdzie ja po lewej a on po prawej bo wiedział o co chodzi że tak się nie zachowuje! Ludzie jest korek to w nim stój albo nakręć i leć inną drogą Twoja wola panie ale pewne zasady trzeba na drodze przestrzegać .

Odpowiedz
G grj
+2 / 2

człowieku...w ten sposób korek jest 2 razy dłuższy....

~Bodyex
-1 / 1

Ten co robił tego demota to napewno autem w zyicu nie jeździł ... przez takich "chamów" to sie da przez Polske przejechać bez problemu .... oni myślą 10 razy lepiej od ciepie tempaku (do tego co to zrobił)

Odpowiedz
bette
-2 / 4

bardzo dobrze zachował się kierowca tira. takich powinno się nagradzać. Policja powinna mieć to na uwadze. barany mają wcześniej znak informujący o zwężeniu, ale jadą do końca, a potem ryją się na chama. nie raz miałam taką sytuację, dlatego zawsze "siedzę na dupie" samochodu, który jest przede mną. niech się bydlaki nauczą, niech czekają jak wszyscy. nie znoszę takiego zachowania "och och mam audi, to sobie popierdzielam lewym pasem i tak jakiś stary dziadek mnie wpuści..." Przez takich idiotów właśnie robią się korki. Przez tych co się ryją i przez tych co wpuszczają po 5 samochodów. Ludzie, miejcie rozum i szacunek dla innych kierowców. I jeszcze jedno: kamerzysta to jakiś typowy burak w błyszczącym dresie( do tego jakiś małolat, który ledwo prawko odebrał, bo głos jak w trakcie mutacji). Nie wpuszczać cwaniaczków, niech sobie czekają!!!

Odpowiedz
S StringConqueror
+3 / 3

Problem polega na tym, ze w Polsce ludzie na zamek nie jeżdżą. Dlatego sie wydaje, że ci z lewej to cwaniacy. Owszem, jest sporo cwaniaków, ale jakby nagle pół jechało lewym pasem a pół prawym i zaczęto by współpracę to by sytuacja wyglądała bardzo dobrze. A tamowanie lewego pasa na ileśtam set metrów przed zwężeniem to idiotyzm. Po 1 - Ewentualne służby mają dłuższy dojazd na początek korka. Po 2 - co jeśli korek zaczyna się tworzyć na drodze przed tą dwupasmówką, na jakimś skrzyżowaniu? Po 3 należy zauważyć że jeśli połowa aut będzie po lewej a połowa po prawej to korek się skróci. Przykład. jest 10km drogi dwupasmowej. Blokując drogę korek ma np 8 kilometrów. W połowie odległości, na 5-tym kilometrze, jest skręt w prawo,ZAŁÓŻMY na posesję. Chcesz dojechać do domu i musisz stać w korku. Lewy pas wolny dopiero za tym skrętem w prawo, bo komuś się uwidziało zablokować. Sytuacja poprawna. Droga ma 10 km, zajęte oba pasy, korek zamiast kilometrów 8 ma kilometry 4. Skręt w prawo jest czysty, dojeżdżasz do domu po paru minutach a nie kilkudziesięciu minutach stania w korku.

Odpowiedz
~traker1234
-2 / 2

kierowcy to zrobili specialnie zeby sie walsnie nie wciskali czemu polacy za granica jada jak sie nalezy a u nas nie na suwak zeby dziala ta metoda to trzeba wczesniej wjezdzac a nie na ostatnia chwile i typowo na suwak raz auto z lewego pasa i raz d prawego a nie raz dwa z lewego raz dwa z prawego to nie jest jazda w innych krajach sa tez przez to korki i nie mowiecie ze taka polska poprostu ten z lewego chce jeszcze lewym pasem wyprzedzic kilka aut o w ostatniej chwili sie wciska a prawy pas przez to sie zatrzymuje prosta zasada

Odpowiedz
~Solidarny
-1 / 3

Słuchajcie prosty motyw prosto tłumaczący sytuacje w korku. Dojeżdżam do korku z nr 101, ale mogę zjechać z nr 50 to dlaczego mam tego nie wykorzystać? Tylko osoba na prawym z nr 100 zjedzie z nr 125, czy to uczciwe?? Zachowujmy się uczciwe i solidarnie w stosunku do innych bo ciężarówki z lewego maja się ciężko przedostać na prawy. Nikt by nie czuł się dobrze gdyby chodząc do urzędu gdy jest 20 ludzi przed nim on musiał za każdym razem puszczać przed siebie jeszcze 10 i wchodzić jako 30 osoba. Mentalność polaków jest poj%$ana i w tym cały problem, zresztą to "wykorzystywanie" można śmiało podciągnąć do sytuacji jaka panuje w kraju, jeśli nie zabronisz to polaczek to wykorzysta z premedytacją. Dziwić się że kraj kuleje...

Odpowiedz
~dawkrys
-1 / 3

AUTOR TEGO NAGRANIA TO KRETYN I GÓWNO WIE O JEŹDZIE . GDYBY NIE ONI TO LEWY PAS BY CAŁY CZAS STAŁ ! BRAWO DLA CHŁOPAKÓW I SZEROKOŚCI.

Odpowiedz
~Pepe
-2 / 4

dobrze zrobił pan w tirze, a ten co to nagrywał to wstyd mi by było takie coś publikować, jeżdzą potem ludzie i sie wciskają, w tym samym czasie jak większośc ludzi kulturalnie czeka na swoją kolejke

Odpowiedz
~53635
+2 / 4

Prawidłowy suwak (nawet Niemcy go zresztą nie stosują) polega na tym, iż jak dojeżdżasz do zwężenia jadąc lewym pasem to pomimo, iż masz go wolnego przed sobą zwalniasz do prędkości samochodu jadącego
równolegle z tobą prawym pasem i w tym momencie zmieniasz pas na prawy, a nie prujesz dalej lewy bo wolny, a frajerzy niech stoją na prawym. W jednym z niemieckich programów przeprowadzili z udziałem kilkunastu samochodów eksperyment pokazujący jak to powinno wyglądać, i w którym momencie należy zmienić pas (mniej więcej tak jak to opisałem). Tirowcy nie powinni byli blokować lewego pas, ale przy polskim cwaniactwie i złym stosowaniu suwaka popieram ich. Kila razy taki manewr jak oni wykonali kierowcy autobusów na przebudowywanej kilka lat temu za Krakowem zakopiance i korek posuwał się do przodu szybciej, gdyż cwaniaki nie mogły pruć do przodu i stosować suwaka w swojskiej, w mojej opinii chamskiej wersji.

Odpowiedz
~anonimmmd
-2 / 2

pozdro ze dla ciebie chamstwem jest nie wpuszczanie typow z lewego , ktorzy omijaja sobie caly korek i wpychaja sie przy zjezdzie na prawy , jeszcze raz POZDRAWIAM

Odpowiedz
E emilos
+2 / 2

A karetka? jak by przejechała przez tych debili? a Straż?....policja to tam ch* .Nic to nie zmieni, jazda na suwak! a nie jak Panowie blokują

Odpowiedz
~gośka0612
-4 / 4

Kierowca tira bardzo dobrze zrobił, bo co to ma być, że debile którym się śpieszy będą się wciskać na chama z lewego pasa... Powinno się tego zabraniać... Brawa dla tego Pana

Odpowiedz
S spejszal
-3 / 5

Jeszcze tak bydlęckiego i chamskiego demota nie widziałem, słyszałem twoją wymowę paralityku prawdopodobnie z BMW, który gówno wiesz o poruszaniu się po Polskich drogach. Ja kieruje osobówką i zachowuje się tak samo hamując zapędy takich zniewieściałych kierowców ja ty. TOP pedlu i przeproś za ten demot ! Ino prędko amatorze

Odpowiedz
~tkp20
+3 / 3

jak czytam te wypociny ludzi popierających technikę blokowania pasa ciężarówek to palety mi opadają.

Odpowiedz
~bezprawka
+2 / 2

a karetkę lub straż by przepuścili :) np. w Niemczech w przypadku takiego koreczka wszyscy kierowcy mają obowiązek zjechać do lewego kraju lewego pasa - ci jadący lewym pasie i prawego kraju prawego pasa - ci na prawym, zostawiając środek wolny dla wspominanej karetki. Już natomiast widzę co by niektórzy w "polsze" robili mając środek wolny...

Odpowiedz
~kierowaca
-1 / 3

ten co nagrywał ten filmik ma szczęście że nie trafił na mnie... prośby nie byłyby powtarzane :)

Odpowiedz
~Soulbert
0 / 2

Na żaden suwak buraki.ja też was tak zawsze blokuje.Bo wy sami nie potraficie na suwak jeździć tylko sie wpiedalacie ile idzie.I dlatego ch***wam w dupe zawsze bedziecie stać

Odpowiedz
~mordimer00
0 / 2

Idiota ten człowiek który nagrywał ten filmik!!!! Właśnie w taki sposób rozładowuje się korki na drogach! Ale niestety tępy matoł ( na dodatek nie potrafiący się kulturalnie wysłowić) ma jeszcze jakieś problemy!!! Demot zajebisty ale z uwagi na poziom IQ autora!

Odpowiedz
~Paweł_Ż
-1 / 1

popieram.
matoł co to kręcił to pewnie pasażer któregoś auta za co nie ma prawa jazdy.
Z pewnością osoby przed TIRem popierały zachowanie kierowcy. Te za nim również.
Więc jak doszłoby do przemocy to "operator kamerki" dostałby bęcki

~wierny_fan_cięzarówek
-1 / 3

Ci kierowcy mają racje ja na ich miejscu to samo bym zrobił !!! Ponieważ samochodu osobowe jada do końca zwężki i sie wpychają na siłe i robi się korek !!!!! trzeba tylko trochę pomyśleć !! brawo chłopaki dobra robota :D

Odpowiedz
~gamma
+2 / 2

Ale kierowca ciężarówki też w pewnym momencie będzie musiał zjechać na ten prawy pas. I też będzie się wpychał. No właściwie nie wpychał, bo zapewne wpuści go kolega.

N neo92
0 / 0

ale to jest idea zamka, wybieram sobie samochód przedemną, lub z mną, zrównuje się z nim i tak jedziemy razem, aż do zwężenia, wtedy chowam się na swoje miejsce i już, dzieki temu ob pasy jadą tak samo szybko, oba jadą a nie stoją, z jednej strony należy wykorzystywać całą długość pasa, a z drugiej robić to mądrze. Tutaj wcale nie są winni kierowcy tirów, tylko niech mi ktoś wytłumaczy czemu tłumoki przed linią tiró jadą jednym padem jak mają dwa? ich należy opierniczyć

~enamelum
+2 / 2

Pokutują czasy PRL i kolejki do granicy. Każdy musiał odstać swoje. A w Niemczech jeśli nie dojedziesz do "łaty", możesz dostać mandat za to, że właśnie robisz korek, ustawiając się w jeden pas. Możesz dostać go także, jeśli nie wpuścisz auta, które utknęło w korku. Polacy są słabo wyedukowani, będą gęsiego zalegać na jednym pasie, zamiast ustawiać się w dwa. To wszystko wynika z braku wiedzy.

Odpowiedz
alewis8
+1 / 3

Ja pitole co za agresja w komentarzach. Normalnie jak wypuszczone z klatek małpki. Każdy by każdemu zęby powybijał, co drugie słowo przekleństwo i jeden wielki hejt. Nie dziwie się że kultura na drogach u nas taka a nie inna jak 100 z 170 komentarzy przesiąkniętych groźbami i wyzwiskami jak niskiej klasy dresowy rap.

Odpowiedz
~pani_kierownik
-2 / 4

Autor filmu powinien się wstydzić w ogóle, że go nagrał... Jestem kobietą, jeżdzę zawodowo i naprawdę krew mnie zalewa jak widzę takich jak on, którzy w ogóle nie myślą, a na pewno nie o innych użytkownikach drogi. Tylko w Polsce takie zachowanie może wywołać taką reakcję... ŻAŁOSNE.

Odpowiedz
D konto usunięte
-2 / 4

Zwieracz ich boli, że ktoś jedzie szybciej niż oni. Motocykle też blokują, które próbują przejechać środkiem.

Odpowiedz
G grj
0 / 0

dobry pomysł, przy okazji musiałbym się najpierw nauczyć przepisów ruchu drogowego...

~milans_xD
-2 / 4

co wy gadacie za bzdury o długości korka? Nie liczy się jego długość tylko przepustowość, a ta będzie największa, jeżeli wszyscy kierowcy z obu pasów zjadą na prawy na kilkadziesiąt metrów przed zwężeniem. Niestety większość kirowców z lewego pasa dojeżdza do samego jego końca (niekiedy ostatecznie się zatrzymując), przez co wpuszczenie takich delikwentów wiąże się z wyhamowaniem całej kolumny i zmniejszeniem przepustowości. Gdyby wszyscy na kilkadziesiąt metrów przed przewężeniem zwolniliby do 80 km/h i wjechali na prawy pas to nie byloby w ogole korka, bo ruch odbywałby się na bieżąco. I na tym właśnie polega jazda na zamek.

Kierowcy tira w mojej ocenie nie robią nic złego. Gdy zaczną ruszać to obie kolumny się rozciągną i porobią się luki aby kierowcy z lewego pasa mogli wpłynie wjechać na prawy.

Odpowiedz
~Paweł_Dębica
-3 / 5

Najwięcej pienią się osoby, które zapewne same wciskają się z lewego pasa. Kierowcy ciężarówek zachowali się jak najbardziej zdroworozsądkowo. Poruszanie się z jednego pasa pozwoli na uniknięcie niepotrzebnego zwalniania - bo akurat ktoś chce się wbić przed nas. Ludzie mówiący o zasadzie jazdy na zamek powinni mieć na uwadze, że inni kierowcy jadą kulturalnie prawym pasem od kilku minut, nie po to by zwalniać lewy pas ale szanują innych kierowców, którzy jadą tak samo przed nimi, gdzie równie dobrze mogliby wyprzedzić ich pare set metrów do przodu i próbować się wbijać na krzywy ryj, co jest szczytem ignorancji względem innych osób. Ludzie! Zacznijcie trochę myśleć, a nie stawajcie się pospolitymi pieniaczami jak autor nagrywanego filmiku. A i taka aluzja - te osoby które zwykle mają najwięcej do powiedzenia z reguły najmniej wiedzą i tutaj mamy świetny tego przykład, niestety. Paweł_Dębica

Odpowiedz
~do_queve
-1 / 3

po pierwsze rondo to takze skrzyzowanie drog i jak bys niewiedzial,to nie wjezdza sie na rondo widzac ze nie mozna go opuscic,tak samo jak na swiatlach,panie mistrzu kierownicy,chyba tylko w czasie postoju !!!!!!

Odpowiedz
~fredkaxdxd
-2 / 2

dla mnie to nie chamy... Dobrze robią często tak jest że są zjazdy i wszyscy stoja w kolejkach ale spora część kierowców po prostu jedzie innym pasem tylko po to żeby się na chama wcisnąc... wielokrotnie się z tym spotkałam i pochwalam!

Odpowiedz
~Scania_R420
-1 / 3

piotrasso gdyby jechala karetka to szybciej by ja przeposcil tzw TIR niz reszta stojaca na lewym pasie. Probujecie prownac polskie zasady do przepisow ktore sa na zachodzie tylko to jest nie mozliwe z tego wzgledu ze tam jezdzi sie na prawde na zamek a w polsce nikt nikogo nie chce wpuscic. Dlatego Ci kierowcy zablokowali lewy pas zeby rozluznic korek. Sam jestem kierowca tzw TIR'a i wiem jak to wyglada na zachodzie i jak w Polsce. Z całym przekonaniem uwazam. że Ci kierowcy mieli racje a buractwem wykazał się autor nagrania.
P.S pojezdzij troche po Polskich drogach a zrozumiesz

Odpowiedz
~kamileo123456
+1 / 3

@kierowcaoddawna, analfaetami to jest 80% kierowców tirów. Do żadnej innej roboty się nie nadają.

Odpowiedz
~ddarek
-4 / 4

Facet kupił kamerę i robi z siebie bohatera

Odpowiedz
~ddarek
-1 / 3

W Niemczech nikt nie wyprzedza w korku dzięki temu jazda jest płynna a korek szybko się rozładowuje . W Polsce to panuje dzicz , lewym pasem jak najszybciej , gwałtownie zjechać na prawy i ostre hamowanie . Cwany idiota ma to w dupie, że kilkaset samochodów za nim musi gwałtownie hamować Po czym cwany idiota wykonuje swój ulubiony manewr po kilka razy . Niech cwany idiota zapamięta że przed nim jedzie też cwany idiota , który ma w dupie tego cwanego kierowcę z tyłu .

Odpowiedz
~kierowca14
-2 / 2

Popieram kierowce yego tira bo przez tych gości na lewym pasie sie robia masakryczne korki na trasach bo dziady sie musza wpychac bo nei chce im sie czekac bo mysla ze sa madrzejsi ale to tylko ich zludzenie

Odpowiedz
~Rozpu_
-1 / 1

Ludzie kurde opanujcie się.
Ilu z was to nabuzowane "dzieciaki" które mają prawko od paru dni/ lat a ilu z was to kierowcy którzy wiedzą o co chodzi. Po poziomie komentarzy widzę iż dzieciaki są górą :(.
Każdy kto jeździ trochę grzecznie by im przytakną i spokojnie czekał na swoją kolei by się wcisnąć na prawy pas ruchu.
Zawsze popieram takie akcje i zawsze też jak jestem w stanie robię dokładnie to samo chociaż nie jeżdżę dużym mobilem to i tak blokuję drogę.Nie trawię głupoty ludzi zapier.... lewym pasem a później wciska się tuż przy blokadzie na prawy bo uważa że mu się należy. każde auto wciskające się tuż przy zatorze wydłuża czas oczekujących aut na prawym pasie, ludzi którzy nie mają takiego parcia na szkło by lecieć ile się da. Nie wiem jakim bezmózgiem trzeba być by tego nie pojąć. Ja bym z takim cwaniaczkiem pogadał inaczej ciekawe czy dalej by był taki kozak.

Odpowiedz
G grj
+1 / 1

Najgorszy tym człowieka, źle jeździ i jeszcze narzuca innym swoją niewiedze... brak słów

~JarJar84
+2 / 2

A czy ktoś pomyślał, że wcześniej przed "zwężeniem" mogą być zjazdy, z których niektórzy czekający chcą skorzystać? Wtedy używanie w pełni obu pasów ruchu ma sens, bo szybciej rozładuje drogę, niż jak wszyscy czekają w jednej linii.

Odpowiedz
A aplauz
+1 / 1

Natal-Bud s.c. Lehmann-Brychcy D., Brychcy Z.
Adres: Garbarska 8, 64-200 Wolsztyn
Telefon:600 985 535

Odpowiedz