Demotywatory.pl

Menu Szukaj

O włos od tragedii

Prawidłowa decyzja maszynisty

www.demotywatory.pl
+
352 382
-
P Piterixos
+14 / 14

Lepiej żeby został i zginął w przypadku kolizji, wiadomo.

K KL134
+14 / 14

Prawda jest taka,ze był bardziej inteligetny od was po co ma zginać na darmo zrobił wszytko co mógł i wyskoczył

~kularot
+38 / 38

strasznie mnie wkurzają wszyscy żydzi i czeczeńcy pisujący na polskich forach. Po czym ich poznać? nie potrafią odmieniać. Piszą "pokazać służbą" zamiast służbom. Piszą "zabrać złodzieją" zamiast złodziejom. Od razu wiadomo że ma się do czynienia z półgłówkiem i to obcego pochodzenia. A co do meritum - decyzja była dobra. Pozaciągał wszystkie hamulce, i co mógł więcej zrobić w kabinie? Siedzieć dla zasady??? Honorowo czekać na ciężkie obrażenia? Ratując siebie samego w tym momencie nie zwiększał ryzyka dla pasażerów, za to gdyby doszło do wypadku - zmniejszał ilość pracy dla służb ratunkowych.

Zetar
+8 / 10

Kularot - nie tłumacz debilowi. Jemu się wydaje, że hamulec w pociągu jest taki jak w samochodzie: trzeba wcisnąć pedał i trzymać.

~Tyler Durden
+57 / 59

Zaciągnął jakiś "odpowiednik ręcznego" w pociągu i wyskoczył. Po co miał czekać w kabinie na potencjalne uderzenie? Tym bardziej, że sam był najbardziej narażony...

Odpowiedz
monikashell
0 / 0

ale jakby jechał setką to wyskoczenie z pociągu i tak by mu nic nie dało, zabiłby go upadek lub przygniotły wagony uderzające o tył składu.

~jiojibhyu_n
+25 / 27

a co niby miał zrobić ten maszynista? Bardzo dobrze zrobił, widać, że tylko on był zagrożony przy takiej prędkości

Odpowiedz
majmarwroc
+9 / 9

@seebeeck mylisz maszynistę z kapitanem statku! Zgodnie z "Instrukcją dla maszynisty pojazdu trakcyjnego Ct-1 (Mt-1)" §19 pkt.9. "Maszyniście nie wolno opuścić kabiny dopóki nie wykorzysta wszelkich środków mogących zapobiec lub złagodzić rozmiary wypadku." Jednak powyższa instrukcja nic nie mówi gdzie masz się schować, więc miejsce ewakuacji jest dowolne. Ważne, aby pomógł poszkodowanym (pkt.10.) oraz nie oddalał się od miejsca wypadku (pkt.11.)

~Nihl
+23 / 25

bando idiotów komentująca negatywnie tego demota.... to była jedyna sensowna reakcja jaką maszynista mógł wykonać. Użył hamulca awaryjnego i wyskoczył z pociągu, gdyż w trakcie zderzenia byłby najbardziej zagrożony, zaś to że był na zewnątrz pociągu, jako jedyny byłby w stanie pomóc pasażerom wydostać się z taboru, gdyby ten wykoleił się i przewrócił oraz wezwać służby ratunkowe.

Odpowiedz
E ecotec
+5 / 13

Wyskoczył, aby odciążyć pociąg i dzięki temu maszyna wyhamowała :)

Odpowiedz
~amasa
+2 / 2

Mieli szczęście wszyscy. Zabrakło kilku metrów, czyli ułamek sekundy później uruchomiony hamulec awaryjny, czy uruchomiony drugi pociąg do jazdy do tyłu i byłoby nieciekawie, szczególnie przewalone miałby ten, który wyskoczył..

Odpowiedz
M Mitim
+7 / 7

Pewnie wg niektórych miał przejść na zderzaki i przyjąć na siebie impet uderzenia. Wtedy zachowałby się jak prawdziwy bohater.

Odpowiedz
A AVX480413
+3 / 3

W takiej sytuacji przemożny jest paraliżujący strach. Wielki szacunek dla tego maszynisty, który potrafił zachować zimną krew do samego końca. Koszmarne sny ma gwarantowane do końca życia.

Odpowiedz
C CorshiMaster
0 / 0

myślałem,że pociągnie dźwignię zmiany toru, ale nie wiem co zrobił, wiem,że zwolniło to pociąg :d szacun dla tego pana!

Odpowiedz
TermiFNFAL
0 / 0

No rewelacyjnie zrobił... jakby potrafił przewidywać, to by nie wyskakiwał, tylko wiedział, że nic mu nie będzie, bo zdąży wyhamować. Raczej długo tam nie pracował.

Odpowiedz