Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
593 618
-

Zobacz także:


B bodzioboski
+5 / 5

Reprezentacja Polski też przeszła do PLAY?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 March 2014 2014 10:25

Odpowiedz
A Ashardon
+6 / 6

Oni z tym play, to mają spore problemy na boisku.

~Glaurung_Uluroki
+1 / 1

Gdyby przeszła do PLAY, to ORANGE pozostało by sponsorem.

~DSoL
+2 / 2

Dobrze zrobili. Reszta sponsorów powinna pójść w ich ślady. Reklamy tych firm nawiązujące do reprezentacji które pokazywały się przed każdymi mistrzostwami można było traktować już tylko w kategoriach żartu.

Odpowiedz
bychol
0 / 0

Wszystkie firmy które są sponsorami polskiej reprezentacji, dają się okradać, jest tyle innych dyscyplin sportowych w których Polacy odnoszą sukcesy i tam powinni się pchać sponsorzy, w tej sytuacji pozostaje tylko pogratulować orange i mieć nadzieje że będą sponsorować inny sport w Polsce

Odpowiedz
kieniek
0 / 0

Jak by nie pokazywali naszych grajków w telewizji to sponsorów by nie było.

~asdfas
0 / 0

I tutaj jest pies pogrzebany, nawet jeżeli grają jak patałachy to mają większą oglądalność niż dyscypliny w których odnosimy sukcesy, a to dla reklamodawcy jest najważniejsze czyli przekaz masowy i większe grono potencjalnych klientów.

~d3333
+1 / 3

Gratuluje decyzji! Jak można wspierać wielkich przegrańców! Nie warto wydawać zamanego grosza na te pokraki co myślą, że są kimś...

Odpowiedz
sergii99
0 / 0

"przegrańców".. krótko.. wow... ciekawe słówko ;-)

alewis8
+1 / 1

Pokraki nie pokraki. Mimo że jesteśmy nic nie znaczącym gów*em gdzieś na 80 pozycji w rankingu światowym (rywalizujac z "potęgami" o których nawet na geografii nie mówili) to jednak kupa ludzi to ogląda, kupuje bilety, wspiera, kibicuje itd. G.wno bo g.wno ale się sprzedaje - i to się liczy w showbiznesie. Co z tego ze polscy siatkarze czy skoczkowie czy piloci szybowców są mistrzami świata. Nimi interesuje się poniżej 2% społeczeństwa, piłkarzami za to ponad 50%. Gwiazdy muzyki POP typu one direction czy justin biever też sypią kaszaną w ilości hurtowej - ale sprzedaja się!

Odpowiedz
P pamoniusz
0 / 0

Powinni jeszcze wystąpić o zwrot kasy, którą zainwestowali.

Odpowiedz
N nowyswiat
0 / 0

haha dobre, bardziej opłacalne obniżenie połączenia do Play niż sponsoring kadry :D
dziś sms od Orange że stawka do Play 29 groszy

Odpowiedz
~i_co_kopara_opadła
0 / 0

wszyscy ci sponsorzy powinni przestać wspierać te miernoty, szkoda kasy na takich szmaciarzy a poza tym mniejszy wstyd. Prędzej w Polsce skocznię mamucią wybudują niż niż ci słabeusze zaczną lepiej grać.

Odpowiedz