Dobrze zrobili. Reszta sponsorów powinna pójść w ich ślady. Reklamy tych firm nawiązujące do reprezentacji które pokazywały się przed każdymi mistrzostwami można było traktować już tylko w kategoriach żartu.
Wszystkie firmy które są sponsorami polskiej reprezentacji, dają się okradać, jest tyle innych dyscyplin sportowych w których Polacy odnoszą sukcesy i tam powinni się pchać sponsorzy, w tej sytuacji pozostaje tylko pogratulować orange i mieć nadzieje że będą sponsorować inny sport w Polsce
I tutaj jest pies pogrzebany, nawet jeżeli grają jak patałachy to mają większą oglądalność niż dyscypliny w których odnosimy sukcesy, a to dla reklamodawcy jest najważniejsze czyli przekaz masowy i większe grono potencjalnych klientów.
Pokraki nie pokraki. Mimo że jesteśmy nic nie znaczącym gów*em gdzieś na 80 pozycji w rankingu światowym (rywalizujac z "potęgami" o których nawet na geografii nie mówili) to jednak kupa ludzi to ogląda, kupuje bilety, wspiera, kibicuje itd. G.wno bo g.wno ale się sprzedaje - i to się liczy w showbiznesie. Co z tego ze polscy siatkarze czy skoczkowie czy piloci szybowców są mistrzami świata. Nimi interesuje się poniżej 2% społeczeństwa, piłkarzami za to ponad 50%. Gwiazdy muzyki POP typu one direction czy justin biever też sypią kaszaną w ilości hurtowej - ale sprzedaja się!
wszyscy ci sponsorzy powinni przestać wspierać te miernoty, szkoda kasy na takich szmaciarzy a poza tym mniejszy wstyd. Prędzej w Polsce skocznię mamucią wybudują niż niż ci słabeusze zaczną lepiej grać.
Reprezentacja Polski też przeszła do PLAY?
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 March 2014 2014 10:25
OdpowiedzOni z tym play, to mają spore problemy na boisku.
Gdyby przeszła do PLAY, to ORANGE pozostało by sponsorem.
Dobrze zrobili. Reszta sponsorów powinna pójść w ich ślady. Reklamy tych firm nawiązujące do reprezentacji które pokazywały się przed każdymi mistrzostwami można było traktować już tylko w kategoriach żartu.
OdpowiedzWszystkie firmy które są sponsorami polskiej reprezentacji, dają się okradać, jest tyle innych dyscyplin sportowych w których Polacy odnoszą sukcesy i tam powinni się pchać sponsorzy, w tej sytuacji pozostaje tylko pogratulować orange i mieć nadzieje że będą sponsorować inny sport w Polsce
OdpowiedzJak by nie pokazywali naszych grajków w telewizji to sponsorów by nie było.
I tutaj jest pies pogrzebany, nawet jeżeli grają jak patałachy to mają większą oglądalność niż dyscypliny w których odnosimy sukcesy, a to dla reklamodawcy jest najważniejsze czyli przekaz masowy i większe grono potencjalnych klientów.
Gratuluje decyzji! Jak można wspierać wielkich przegrańców! Nie warto wydawać zamanego grosza na te pokraki co myślą, że są kimś...
Odpowiedz"przegrańców".. krótko.. wow... ciekawe słówko ;-)
Pokraki nie pokraki. Mimo że jesteśmy nic nie znaczącym gów*em gdzieś na 80 pozycji w rankingu światowym (rywalizujac z "potęgami" o których nawet na geografii nie mówili) to jednak kupa ludzi to ogląda, kupuje bilety, wspiera, kibicuje itd. G.wno bo g.wno ale się sprzedaje - i to się liczy w showbiznesie. Co z tego ze polscy siatkarze czy skoczkowie czy piloci szybowców są mistrzami świata. Nimi interesuje się poniżej 2% społeczeństwa, piłkarzami za to ponad 50%. Gwiazdy muzyki POP typu one direction czy justin biever też sypią kaszaną w ilości hurtowej - ale sprzedaja się!
OdpowiedzPowinni jeszcze wystąpić o zwrot kasy, którą zainwestowali.
Odpowiedzhaha dobre, bardziej opłacalne obniżenie połączenia do Play niż sponsoring kadry :D
Odpowiedzdziś sms od Orange że stawka do Play 29 groszy
wszyscy ci sponsorzy powinni przestać wspierać te miernoty, szkoda kasy na takich szmaciarzy a poza tym mniejszy wstyd. Prędzej w Polsce skocznię mamucią wybudują niż niż ci słabeusze zaczną lepiej grać.
Odpowiedz