Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
3881 4530
-

Zobacz także:


B bigu
+49 / 59

czyli nie rozumiesz

M Medur
+5 / 17

Czyli jesteś idiotą, idioto!

M Medur
+17 / 19

A w ogóle, to ten demot siedział w poczekalni (od innych autorów nawet po kilka dni), a po jakimś sukcesie KNP od razu - główna. Ludzie! Ogarnijcie się! To jest nasza przyszłość!

Xardas96r
+10 / 18

Niektóre jego wypowiedzi są rzeczywiście niepotrzebne i mało sensowne, jak ta pierwsza. Mimo iż nie ma na to dowodów to nie ma takiej opcji, żeby Hitler nie wiedział o holocauście. Po co takie rzeczy gadać. Niektórzy z moich znajomych nie lubią go właśnie przez tego typu wypowiedzi i nie przetłumaczysz im, ze to nie ma wpływu na jego politykę.

Darkbloom
0 / 8

Wiadomo, że kobieta przesiąka poglądami człowieka, z którym sypia. Ostatecznie (Natura czy Bóg – nie będziemy się spierać) nie po to tak skonstruował mężczyzn, by setki tysięcy plemników się marnowały; wnikają one w ciało kobiety i przerabiają ją na obraz i podobieństwo mężczyzny, do którego ona należy. - faktycznie, tak bardzo Korwin szanuje kobiety, to tylko te media tak się na niego uwzięły... http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2007/08/23/nie-ma-sensu-pisac-o-karze-smierci/

MisterWieszKto
+6 / 6

Słuchając dyskusji Pana Kaczyńskiego i Tuska muszę powiedzieć że sami sobie wkopują. Jak hejt to hejt.

~MS
+8 / 12

@MisterWieszKto Oceniasz obie strony sporu jednakowo, jakby racja leżała gdzieś po środku. Tak nigdy nie jest. Takie zrównywanie to albo brak wiadomości, albo przejaw zwykłego konformistycznego uniku. Populistyczna gadka pod publikę w stylu Korwina/Leppera/Palikota że: "wszyscy to złodzieje i nieudacznicy i czego ja nie zrobię" jest bardzo łatwa - tylko to zwykła ucieka w bajki. Kiedyś trzeba stanąć po stronie jakiś wartości z "czymś". Wieczny outsider z łatwością można wykpiwać w nieskończoność wszystko i wszystkich, ale sam w życiu nic nie udowodni. Zmarnuje tylko energię społeczną w pustej gadce. A Czy w ogóle coś wiecie dwudziestoletniej komunistycznej przeszłości Korwina, o podpisanej przez niego SB-ckiej lojalce? Wiem, że PiS nie jest ideałem i ma swoje liczne słabe strony, jednak to jest jedyna siła która na serio uznaje potrzebę elementarnego rozliczenia ( TU UWAGA! moim zdaniem 3 kartki A4 "programu" KNP to za mało nawet na porządne wypracowanie w licemum - wiec raczej ciężko by z naprawić tym 38 mln kraj) z zakłamaniem takim jak agentura, nieudolne sądy, skorumpowana służba zdrowia krycie i zamiatanie pod dywan innych ważnych problemów państwa... Podstawowe fakty - jak dalej nie widzisz różnicy. Po pierwsze PiS rządził niecałe 2 lata - PO rządzi już 6. Gospodarczo PiS obniżył 3 podatki: Dochodowy, VAT, Akcyzę. PO za to podnosiła podatki: VAT i akcyzę i zlikwidowała różnorakie ulgi np: internetową. Polska w roku 2007, na koniec rządów PIS zanotowała najniższy w historii wskaźnik deficytu w stosunku do PKB. Wyniósł on 1.9 %, co stawiało nas w absolutnej czołówce państw Unii Europejskiej. Za rządów PO tempo zadłużania wzrosło wielokrotnie 2012 było to 3,9% (dwa razy więcej)!!! I proszę nie mówić, że to kryzys bo w tym czasie PKB Polski było cały czas dodatnie (więc Donald z roku na rok miał coraz więcej pieniędzy od Kaczora, ale jego wydatki rosły jeszcze szybciej). Przybyło 100 tyś urzędników PO - czyli tyle ile ma polska armia. PiS Zrobił sądy 24h na kiboli i pijaków właśnie - PO to cofnęła. PiS utworzył CBA które nawet teraz wykrywa afery w PO - choć jest już mocno sterowalna. Tyle w kwestii faktów, a wnioski wyciągać samemu.

marii900
+4 / 6

@MS W przypadku tych dwóch partii prawda wcale nie musi leżeć po środku, ani po którejś ze stron. W przypadku dyskusji tych dwóch partii prawdy może w ogóle nie być. Prawda jest taka, że PO serwuje nam euro gadke i oferuje państwo socjalistyczne (rosnąca liczba urzędników, większe podadki i kontrola pańśtwa nad obywatelami), PiS serwuje nam ulukrowany i ogólnikowy program wydobycia Polski z kryzysu, ale bez żadnych konkretnych działań, PiS chce ogarnąć swoim programem calość państwa i społeczeństwa, chce wprowadzic zmiany wszędzie (co w zasadzie jest chwalebne), ale zapomina o tym, że wystarczy uzdrowić gospodarkę, zmniejszyć administrację i wydatki państwowe, a wiele rzeczy naprawi się samodzielnie (bezrobocie, bieda). Poza tym żadna z partii nawet nie wspomina o tym, żeby zrestrukturyzować ZUS i NFZ (czyli ograniczyć do minimum ich rolę i przede wszystkim ukrucic marnowanie Polskich pieniedzy). ZUS i NFZ w tym momencie hamują rozwój polskiej gospodarki podobnie jak wysokie podatki. Wystarczy popatrzeć na odcinek wypałaty. Prawie połowa pieniędzy zamiast do naszych portfeli trafia do państwa, z czego połowa trafia do ZUS i NFZ. Gdyby zminimalizować składki na te dwie instytucje (a można to osiągnąć poprzez zmniejszenie ilości urzędników i zmianę profilu tych "firm"). Jeżeli koszty pracy maleją to automatycznie przedsiębiorca, który może zatrudnić więcej pracowników, którzy będą dla niego zarabiać więcej pieniędzy, robi to. Ponadto w Polsce przedsiębiorca, który chce załozyć jednoosobową firmę, musi płacić ZUS+podatki+inne opłaty co w zasadzie przekreśla rentowność jego firmy. Np. w Wielkiej Brytanii mikroprzedsiębiorcy płacą kilkadziesiąt razy mniejsze podatki niż nasi i nie są zawaleni taką ilością biurokracji. dzięki temu mogą tworzy małe firmy i ciułać sobie swoje pieniądze, a nie tak jak my, czekać aż nas ktoś zatrudni. Ani PO ani PiS przez ostatnie kilka lat nie znieśli barier dla przedsiębiorców, a nawet znacząco je powiększyli (głównie PO). W związku z tym w Polsce przedsiębiorczość umiera. Jeżeli PiS przedstawi konkretny plan naprawy polskiej gospodarki, z podanymi konkretnymi przpisami prawnymi, zmianiającymi obraz Polski z chłopca na posyłki Unii Europejskiej na silne państwo z silną gospodarką to ja wtedy przyznam, że PiS ma rację, ale na chwilę obecną jego uluktrowany program jest dla mnie mało przekonujący.

Dirkuu
+2 / 2

Czy to ważne czy skopiowane czy nie, gdy mówimy o świadomości politycznej Polaków? Taki demot powinien się znaleźć w całych polskich internetach i spowodować, aby wyborcy sprawdzili dokładnie to co zobaczyli w "wolnych" mediach.

~cXVasdvsdv
0 / 0

czemu Twój demot nie trafił 1-wszy na główną????

L Lord_Tomasz
+6 / 12

To jest manipulacja mediów. Mają taki przykaz i tak robią. Każdy wywiad z JKM (zresztą ze wszystkimi o innych poglądach niż poprawne politycznie) to ciągłe przerywanie przez prowadzącego i przekręcanie wypowiedzi, tak jak w democie na górze.

M MajKel09
0 / 0

@Warmonger "Kłamstwo powtarzane na okrągło staje się prawdę" tak działają media kłamią aż wszyscy uwierzą i staje się to prawdę niestety

~eilen
0 / 26

No ale jak zlikwidują kodeks pracy to naprawdę skończy się na tym, że będziecie pracowali za złotówkę. Kodeks pracy daje Wam możliwość urlopu, można wziąć na żądanie urlop jedno-dwudniowy w razie nagłego wypadku, jest okres wypowiedzenia, który jest czasem na znalezienie nowej pracy, nie lądujecie od razu na ulicy (tak jest w USA - "go home"), kodeks chroni przed niesłusznym zwolnieniem dyscyplinarnym. Tam są zawarte prawa pracowników, dzięki którym nie jesteście XIX-wiecznymi niewolnikami. O ten kodeks walczyli i ginęli ludzie. Czemu chcecie zrezygnować z niego? Korwin jest stary i ma emeryturę, a teraz jeszcze dostanie pensję posła unijnego i jemu jest wszystko jedno jak będzie. A Wy, młodzi czemu chcecie sami sobie odebrać przywileje, które macie? Bo ja nie rozumiem.

Jak się nie ubezpieczycie, to będzie jak w amerykańskim filmie, ktoś chory, ale grozi mu śmierć/kalectwo, bo nie wykupił ubezpieczenia i nie ma za co się leczyć. Załóżmy nawet, że Wy jesteście przezorni i będziecie się ubezpieczać, ale np. wasza siostra, brat, przyjaciel mogą tego nie zrobić. I kto wtedy będzie cierpiał? Wy też będziecie mimo że opłacaliście ubezpieczenie. Problem został pokazany np. w filmie "Miasto Gniewu", gdzie ojciec policjanta chorował, bardzo cierpiał i nie można mu było pomóc, bo nie miał ani ubezpieczenia ani kasy. Policjant musiał się upokarzać przed jakąś urzędniczką, żeby coś tam wyżebrać dla ojca. Zauważcie, że jak się ubezpieczycie, to Ci, którzy się nie ubezpieczą (tak, tak, Wasz przyjaciel, siostra, matka) albo będą umierali albo będziecie ich leczyć na swój koszt. Państwo, mimo wszystko refunduje sporo leków i organizuje leczenie, dzięki czemu biedny i bogaty ma porównywalne szanse na wyleczenie i przeżycie. Naprawdę nie każdy będzie bogaty i biedni ludzie też są potrzebni, a czemu mieliby umierać na uleczalne choroby? No czemu?

Np. Korwin jest przeciwnikiem Unii, a teraz zważywszy na sytuację na Ukrainie, Unia w pewnym sensie chroni nas przez rosyjską agresją. Jakbyśmy się czuli, gdybyśmy nie byli ani w Unii ani w Nato? Siedzielibyśmy jak na szpilkach, myśląc, czy Rosja nie znajdzie jakiegoś pretekstu by wkroczyć i do nas.

Nie wymagam od państwa, żeby nas niańczyło, bo wiadomo, że tak się nie da, ale jakieś minimum powinno być. Młodemu i niedoświadczonemu człowiekowi ciężko jest zrozumieć, że różnie w życiu bywa, a Korwin na tym bazuje.

Odpowiedz
~eryyy
+5 / 13

Socjalizm to nie głupi pomysł jednak działa w określonych warunkach. W warunkach prawie idealnego państwa gdzie 99% ludzi chce się pracować i mają do tego warunki. Mnie nie podoba się wszystko co mówi JKW. Ale wiem też napewno, że nie podoba mi się w jakim kierunku zmierza Polska. Obecnie coraz więcej moich znajomych ucieka z tego kraju. Szczerze wątpię, że dostanę jakąkolwiek emeryturę mimo, że opłacam ZUS. Szanse żeby dostać się do lekarza NFZ i nie czekać pół roku są małe. Dlatego trzeba kogoś kto zatrzęsie państwem. Co do agresji na Polskę, jeśli myślisz, że ktokolwiek (UE, NATO) kiwnie dla nas palcem w sytuacji ataku Rosji to się mylisz.

P poprostualex
0 / 4

jeśli ktoś jest fachowcem w tym co robi ,robi to dobrze to nie potrzebuje kodeksu pracy ,nie potrzebuje żadnych obwarowań prawnych ,kodeks pracy jest stronniczy ,stworzony po to żeby ściągać kolejne pieniądze do budżetu ,nie po to żeby pracownik miał dobrze ,żeby pracownik miła dobrze musi po prostu zarobić na siebie firmę i coś z tego zostać na dalsze inwestycje .Polacy statystycznie są najczęściej zmieniającym pracę narodem ,dlaczego tak się dzieje ,robią szkody a żeby uniknąć odpowiedzialności zmieniają firmę ,koniec pracy obowiązkowo zwolnienie lekarskie i jakoś to będzie .

alewis8
+1 / 9

Gdyby nie kodeks pracy to robilibyśmy po 12 godzin bez urlopu, bez weekendów, z przejściami typu dziś masz do 22, jutro przyjdź na 6 rano. Niestety w Polsce ludzie to ku*wy i jeśli tylko istnieje jakiekolwiek pole do nadużycia - zostanie ono wykorzystane. Zniesienie KP dało by spore pole do popisu szefom firm do cięcia kosztów pracowników jak tylko się da. Widzimy to już teraz, wystarczy popatrzeć jakich mamy ochroniarzy - Stasiek lat 71, Mietek lat 58 po dwóch zawałach, Janusz lat 66 z niedowładem nogi. Ochroniarze których samemu trzeba chronić.

~dddssea
+4 / 4

Nie znacie życia skoro myślicie, że Kodeks Pracy działa jak powinien. Znam nie jedną osobę, która chciała wziąć wolne w jakiś dzień, ale wolnego nie dostała bo pracodawca się nie zgodził. Oczywiście zgodnie z Kodeksem można by zaskarżyć pracodawcę, ale który pracownik to zrobi? Nie mówiąc już o tym, że są takie branże, że pracownik musi pracować o dziwnych godzinach. Często pracodawca tego nie przeskoczy nawet gdyby chciał. Warunki pracy powinny być kwestią umowy między pracodawcą, a pracownikiem.

~eilen
+3 / 3

Wszystko zależy od kultury pracy, gdyby była wysoka, pewnie KP nie byłby potrzebny.

A skoro są wielkie problemy z pracodawcami kiedy ten kodeks jest, to boję sie pomyśleć jak by było, gdyby go nie było. Ostatnio pisali o tym, że mają zamiar wprowadzić minimalną stawkę za godzinę, bo pracodawcy chętnie korzystają z tego, że nie ma ograniczeń i proponują pracę za 3-5 zł/h (słyszałam nawet o 2,5 zł/h).

Że są kolejki do lekarzy. Gdybyś nie miał ubezpieczenia i pechowo kasy, to w ogóle byś się nawet nie zapisał do tej kolejki.

Że UE nas nie obroni. Nie chodzi tu o kwestię obrony, tylko o strefę wpływów. Polska niestety jest zbyt biednym krajem, w dodatku jest w newralgicznym miejscu, żeby pozostać zupełnie neutralna (jak bogata i uzbrojona po zęby Szwajcaria), więc są szanse, że Rosja pogodziła się już z myslą, że wypadliśmy z jej strefy i najprawdopodobniej nie będzie nas atakować. Mnie osobiście uspokaja ta myśl/nadzieja.

"jeśli ktoś jest fachowcem w tym co robi ,robi to dobrze to nie potrzebuje kodeksu pracy" - jak czytam o tych słynnych "fachowcach", to pękam ze śmiechu. Znam różnych fachowców, ale niestety nie każdy daje radę, bo nie dla każdego jest praca. Ci co się nie znają (niefachowcy), a mają siłę przebicia/znajomości/są wygadani/ obrotni lepiej sobie radzą od tych słynnych fachowców, którzy siedzą cicho w kącie i nikt o nich nie słyszał. Mam takiego kolegę po politechnice, który się bardzo dobrze zna na swojej dziedzinie, ale jest tak nieprzebojowy, że pracuje tylko częściowo w zawodzie, znacznie poniżej swoich kwalifikacji, bo niestety brak mu przebicia, a jego wiek też robi swoje. Współpracuję z nim, to wiem co mówię. Wszystko to co robi, jest bardzo porządne i uczciwe, ale fachowość tu nie ma nic do rzeczy i takiego fachowca też wykorzystują ile wlezie. Niestety fachowca też musi bronić KP. Zawsze uważam, że obsługują mnie ludzie NIE TYLE FACHOWI, CO PRZEBOJOWI, CI CO DALI RADĘ, A NIEKONIECZNIE SIĘ ZNAJĄ. Dlatego jest tyle partactwa w Polsce. Pomyślcie o tym.

~eilen
-3 / 3

Nikt nie mówi o państwie opiekuńczym, tylko o prawach pracownika do czegokolwiek poza pracowaniem.

O oliveira
0 / 6

Heheheheh... Samoobrona też głosiła, że zrobią porządek, zamkną złodziei (jakoś nie potrafili ich później znaleźć), że oni jeszcze nie rządzili i jeśli im pozwolimy, to... Okazało się, że sami byli największymi przekręciarzami. To samo jest z Palikotami (Sam JP wyprowadził ładnych kilka milionów z lubelskiego Polmosu) i będzie z Korwinem. Czekam kiedy wypłyną pierwsze szumowiny z tej jego pedopolitycznej partii.

Odpowiedz
~mvp12
0 / 0

ale mieli rację z Talibami, a każdy się z tego śmiał

A ATAT
-4 / 6

Jeśli w przyszłym roku do władzy znów pójdzie partia z sejmu zrobimy drugi majdan.

Odpowiedz
cysiek63
+2 / 6

Tak właśnie wygląda opłacona akcja propagandowa

Odpowiedz
L Lord_Tomasz
+4 / 8

Tyle, że ten demot jest prawdziwy. Tak są przekręcane wszystkie jego wypowiedzi.

W Wypatrzeniec
+5 / 9

Wy tak na serio ? Piszecie tu jakieś straszne wizje .

Ja się zapytam tak , mamy demokracje tak ?

czy ktoś się mnie pytał czy może wziąć moje pieniądze z OFE ?
czy ktoś się mnie zapytał czy chce zwiększenia wieku emerytalnego ?
czy ktoś przypadkiem nie prywatyzuje firm , które powstały za moje pieniądze z podatków ?
czy ktoś każe mi płacić za bramki na autostradach mimo , że płace już w paliwie za to ?
czy na kasę chorych dostanę się do 3 dni do specjalisty - bo mnie boli dziś a nie za 3 miesiące -
czy ktoś każe mi uczyć moje dziecko w wieku 6 lat masturbacji ?
czy większość moich znajomych wyjechała za granicę bo tu firmy padają jak muchy .
mogę tak pisać i pisać ,

No teraz który mądry mi jeszcze powie , że nasi politycy dbają o moje dobro i kieszeń ?? czekam ....

Polska potrzebuje zmian a jak tego ktoś nie widzi , to sorry ale .... nie wiem nawet co napisać o takim człowieku

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 May 2014 2014 10:57

Odpowiedz
~Liberał2014
-3 / 7

Tak wyczekujesz odpowiedzi to proszę bardzo. Tak, mamy demokrację, ale POŚREDNIĄ... Poczytaj o niej trochę, a dowiesz się, dlaczego nikt nie pyta Cię o te rzeczy... Po 2. nic nie wkurza mnie bardziej niż jęczący Polacy o tym, że zagranicą jest lepiej i że w Polsce jest coraz gorzej... Na szczęście ja tak nie uważam, ale mam pytanie do tych co tak narzekają - co Wy robicie, żeby w Polsce było lepiej? Co Wy robicie dla naszego kraju? Zdecydowana większość tylko narzeka! Niestety ale mentalność większości Polaków (nawet Korwinistów) jest socjalistyczna. Nadal Polacy czekają, aż ktoś za nich coś zrobi żeby było lepiej. Ale dopoki sami nie zaczniemy działać (nie mówię tu o rewolucjach itp. ale o rozwoju społeczeństwa obywatelskiego) to nawet najbardziej liberalne reformy nam nie pomogą. Przemyślcie to!

W Wypatrzeniec
+1 / 1

o czym Ty piszesz Liberał2014 ? .

Ja oczekuje odpowiedzi na konkretne pytania a nie jakieś bajki o rozwoju społeczeństwa , chcesz się rozwijać jedź do Tybetu .

Co robimy ? wybieramy polityka , który idzie i ma nas reprezentować " realizować program " dzięki , któremu go wybraliśmy . A tu się okazuje , że nie dość , że go nie realizuje to jeszcze zaczyna działać w drugą stronę .A takie kolego "dlaczego nikt nie pyta Cię o te rzeczy." to sobie pisz w świerszczykach , póki to są moje lata życia i moje pieniądze to mają się mnie pytać , od tego jest referendum .
Jak ustalą , żę od jutra jednak do 85 lat masz pracować i emerytura będzie co trzeci miesiąc wypłacana To zobaczymy jak Ci się zmieni ten Twój rozwój społeczeństwa

~Liberał2014
0 / 0

@mi3tek Rozumiem Twoje rozgoryczenie obecnym systemem ubezpieczeń społecznych i moje jest podobne. Też jestem za wolnym rynkiem, i za tym żeby każdy decydował jak, gdzie i na co się będzie ubezpieczał. Nie neguje wszystkich poglądów Korwina, bo te odnośnie gospodarki ma sensowne. Ale psuje wszystko całą resztą swojego PRu. A co do demokracji to też nie jestem jej fanem, ale nie widzę lepszego rozwiązania. Monarchia/dyktatura jest dobra tylko gdy nie trafisz na Hitlera, albo Stalina itp. Dlatego bronię niedoskonałej demokracji..
@Wypatrzeniec Po Twojej odpowiedzi nie widzę już powodu do dalszej rozmowy, bo stałaby się jałowa. Następnym razem skup się na konkretnych argumentach, a nie szczeniackich odzywkach... A podniesienie emerytury przy obecnym systemie było koniecznością jeśli nie chcesz żeby za kilka lat nie było kasy (a to za sprawą zmian demograficznych w naszym społeczeństwie - wiek). Nadal uważam że prywatne ubezp. emerytalne są lepsze, ale osobiście nie mam pomysłu, jak powinna wyglądać sama zmiana systemu, żeby ludzie którzy już odkładają na emeryturę, mieli potem z czego żyć.
Co do samego Korwina, to nie obawiam się jego, ani jego poglądów, bo jest on inteligentny. Ale w jego elektoracie POJAWIAJĄ się mniej inteligentni fanatycy (bez żadnych aluzji), którzy swoim fanatyzmem przypominają mi moherowe zaplecze PIS (PIS nienawidzi Żydów i masonerii, a fanatycy Korwina życzą śmierci lewakom). I ten argument szczególnie skutecznie odstraszył mnie od KNP. Ja szanuję poglądy wszystkich, a moim celem jest najwyżej spokojne i konstruktywne głoszenie moich. Ludzie inteligentni je przemyślą, głupi będą dalej fanatycznie wychwalać swoich liderów...

T Tsune
+1 / 5

Korwin może i ma NIEKTÓRE ciekawe poglądy, które rzeczywiście mogłyby coś zmienić na dobre, tyle, że większość z nich jest nie wykonalna - szczególnie w takim społeczeństwie jak nasze. Po za tym jak dla mnie za dużo manipuluje słowami i faktami.

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 26 May 2014 2014 11:21

Odpowiedz
D duncan
+1 / 3

wydaje mi się, że ten demot jest właśnie o tym, że to nie on manipuluje słowami i faktami.

~lol45654d
+2 / 2

To takie proste do wytłumaczenia. W USA są prywatne emerytury. Czemu u nas miałoby ich nie być?

L lilu84
-2 / 12

Zastanawiam się, czy JKM płaci demotywatorom za reklamę. Inaczej nie byłoby tu codziennie chwalącego go demota.

Odpowiedz
D dizerr
+2 / 2

I tym 350 tysiącom którzy go polubili na Fejsbuku też płaci?

~dawefdd
+2 / 4

Bardzo trafny demot,jakby obejżeć ich potyczki na yt,to rzeczywiście te tumany wyciągają takie wnioski z jego wypowiedzi.

Odpowiedz
W Wypatrzeniec
0 / 2

a ja dalej czekam ......
Jakie to jest piękne tyle wszyscy mieli do powiedzenia " jak Ci nasi politycy" ale jak Wam wyłożyć kawę na ławę i zadać konkretne pytania oczekując na konkretne odpowiedzi to już nagle każdy wodę w usta nabiera .....

Ale krytykować JKN to pierwsi byli ,

Odpowiedz
D darladeiy
+3 / 3

i az mnie strzela ze trzeba to tak prosto pokazac zeby niektorzy zrozumieli ze medialna papka czyli sciaga z lektury to nie to samo co tekst źródłowy. dzieki za demota.

Odpowiedz
~kładrat
0 / 2

Dobry demot :D bardzo często są przekrecane słowa Pana Janusza,

Odpowiedz
~Mamijciashek
0 / 0

Główne media kłamały w naprawdę poważniejszych sprawach niż Korwin, ale dopiero trzebabyło JKM, żeby ludzie to zauważyli? Jesteście hipokrytami, wcześniej przyykaliście na każde kłamstwo oko, ale teraz przekręcono jedno zdanie Korwina i jest potworne larum....

Odpowiedz
cytochromC450
-1 / 5

Jasne, a "Krul" jak zwykle bez winy. Niech odwiedzi najpierw logopede i PR-owca. Nie dość, że sie trzeba bardzo skupić żeby go w ogóle zrozumieć, a jak się już wyłowi z tego fonetycznego bagna konkretne słowa to trzeba się domyślać co autor miał na myśli. Już dawno miałby ze 20% jak nie więcej, a tak, tylko sabotuje wolnościowe dążenia. Czekam na minusy od Korwinistów ;)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 May 2014 2014 15:22

Odpowiedz
K Knajcior
+2 / 6

może nie jemu potrzebny logopeda a tobie laryngolog?

~micheeeal
0 / 2

Ma 72 lata, zobaczymy jak Ty będziesz mówił w tym wieku. Po za tym logopeda nic nie pomoże z wadą wymowy u osób starszych.

adex26
-1 / 1

Inteligentny człowiek nie ma problemów z interpretowaniem jego słów, a Mojżesz też miał problemy z wypowiadaniem słów.

Xardas96r
+1 / 1

Co do ostatniego punktu to nie zgadzam się z Korwinem, a ta pierwsza wypowiedź to nawet nie wiem w jakim celu była. Sam sobie kłopotów narobił. Z resztą się zgadzam.

Odpowiedz
~eilen
0 / 2

mit3ek Strasznie mi się podoba ta argumentacja, że to co dobre dla Ciebie musi być dobre dla innych. Tak to wszystko można udowodnić. Że już nie wspomnę o tym, że składki ZUS i podatki i tak musisz płacić, tyle że nieco mniej. W zamian za to nie przysługują Ci żadne prawa pracownicze i jesteś na łasce i niełasce pracodawcy. Całkiem jak w 19 wieku.

Koviru
+1 / 3

@dodawajka nie chce nic mówić ale u nas w gimbazię też mieliśmy teraz takie "niby" wybory i Korwin zmasakrował całą resztę ..więc... jest jeszcze nadzieja dla tego kraju

Odpowiedz
~Paszko_Rymbaba
-2 / 6

Och młodość, młodość.... Na Janusza można głosować tylko gdy nie rozumie się jeszcze reguł otaczającego świata - im człowiek starszy, tym łatwiej wyobrazić sobie konsekwencje tego co Janusz proponuje i tym trudniej zaakceptować te wszystkie brednie, którymi epatuje bez opamiętania z górą od 25 lat

Odpowiedz
~rt22
-1 / 3

O wypraszam sobie! Jestem w grupie młodych i bez trudu potrafię przewidzieć koszmarne konsekwencje wcielenia w życie Januszowych banialuk. To nie jest wcale takie trudne jeśli ma się elementarną wiedzę o świecie.

W Wypatrzeniec
+2 / 2

nie , kolego lepiej , żeby jak nas na lata do emerytury skubią i kasę z OFE okradli , tak jest lepiej ,
już nie mówiąc ze dzieci w wieku 6 lat maja się masturbować ....... to to taki szczegół już . Każdy tylko pisze jakiesz mydlące teksty o tym , że Korwin ma złe koncepcje . A dokładnie jakie ? szczegóły poproszę !!!

K kicia07
-1 / 5

Ja nie wiem kto na tego pacana glosowal,to jakie on chce kwestie wprowadzic sa przede wszystkim nie do wprowadzenia dopoki jestesmy w uni,ale kochani rodacy nie chca byc w uni,a niech nie beda eurasow nie zarobia i najlepiej jakby nawet nie mieli takiej szansy. Mysle,ze ludzie ,ktorzy nie potrafia doprowadzic zycia do ladu i skladu glosuja na niego potrzebuja reki ,ktora ich poprowadzi.

Odpowiedz
~ja
0 / 0

mam na cały rząd wj.....ne :) pozdrawiam :)

Odpowiedz
M michell
+1 / 3

Skończcie już zarzucać wielkie manipulacje mediów. Więcej próby manipulacji zauważam od wyborców tego typu partii jak wyżej i próby wmówienia że wszyscy kłamią tylko JKM mówi prawdę. To już jest żenujące, zwłaszcza próby lukrowania takich wypowiedzi jak wyżej. Naprawdę nie musi mną nikt manipulować żeby zauważyć idiotyzm tych wypowiedzi w samym tylko i wyłącznie sensie, nie ważne jakich określeń się użyło. Nie ulegam tej fali chorego Korwinizmu, bo skończą tak jak Ruch Palikota - Monotematyczni, bez pomysłu na siebie i na poprawę sytuacji materialnej. Wdającej się w idiotyczne pyskówki, pokazujące prawdziwy poziom polityki niezależnie od partii i strony. Bo ta partia nie ma żadnego programu. Jeżeli ktoś zauważa w tym jakiś program - to niestety nie dziwię się że polityka jest jaka jest. Brzydzi mnie już zasada ''naszej i waszej prawdy''.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 26 May 2014 2014 22:18

Odpowiedz
M michell
0 / 0

I niestety zauważam że Polacy mają jakiś dziwny pociąg do autodestrukcji. Tak jak mówię, nie wierze żadnemu politykowi a tym bardziej JKM - tylko się ośmieszy.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 May 2014 2014 22:19

Odpowiedz
M michell
0 / 2

Niestety negatywnie oceniam mentalność i dojrzałość oraz zdolność do przewidywania konsekwencji tego typu wyborów na członków UE jakim jest Nowa Prawica. Ktoś znowu dał się zachłysnąć jakąś bajką. A teksty o manipulacji mediów i doszukiwania się spisków mnie naprawdę śmieszą.

Odpowiedz
AMason
+1 / 1

Nie śledzę tego szamba zbyt uważnie, ale na zwykły, chłopski rozum:
1. co robi tutaj słowo "gówniane"? Jakieś cycki, i wcale nie tak drastyczne sceny potrafią być zasłonięte przez Wielkiego Demotywatora polem z ostrzeżeniem (w losowy sposób), a taki język trafia na główną.
2. przykład manipulacji w praktyce mamy na powyższym demotywatorze. Mimo że niektórych osób w drugiej kolumnie obrazka nie lubię i nie szanuję, to jakoś ciężko mi uwierzyć, że każda z nich zaczynała tekst od "UWAGA". Jeśli nie che się być hipokrytą, warto podać dokładne cytaty.

Demotywuje mnie, że Demotywatory od jakiegoś czasu stały się doskonałym narzędziem dla różnej maści ludzi... Zaczynam coraz rzadziej tutaj zaglądać.

Odpowiedz
E enslavedeagle
+1 / 1

Cześć, tu autor obrazka. Sorry, że tak późno, ale dopiero dowiedziałem się, że trafił na demoty. W obrazku użyłem mnóstwa skrótów myślowych, czasem złą osobę pod dany tekst, to prawda, ale nie są to wypowiedzi wzięte całkowicie z powietrza.
"Hitler kochał Żydów", https://www.youtube.com/watch?v=XdWZrGebueI - czas: 17:28

"Żeby ludzie umierali na ulicach" - z ust Kazimiery Szczuki
https://www.youtube.com/watch?v=59O-hIzESlc - czas: 9:00

"To jest pośrednie wychwalanie Hitlera" - Kazimiera Szczuka znów
https://www.youtube.com/watch?v=59O-hIzESlc - czas 18:20

"Hasło, które pan forsuje, że miejsce kobiety jest w kuchni" z ust dziennikarza Dzień Dobry TVN (nie wiem, jak się nazywa)
https://www.youtube.com/watch?v=alg7XlK6PUQ - czas 3:19

"Pan chciałby wywrócić cały kompletnie system: nie zbieramy kompletnie podatków [...] Jeżeli pan zlikwiduje całkowicie podatki, nie będzie dochodów z tytułu podatków, to nie będzie utrzymywanej służby zdrowia, tak?" - Piotr Kraśko
https://www.youtube.com/watch?v=563lkOJto48 - czas 11:05

"Alternatywa, jaką proponuje pan prezes, jest taka: albo będziecie pracować za głodowe płace, albo będziecie głodować [...] to jest mniej więcej taki wybór, jaki dostajecie w ramach tej wolności rynkowej" ORAZ "do tego prowadzicie, abyśmy pracowali za darmo!" - Piotr Ikonowicz
https://www.youtube.com/watch?v=lHJXSxUKEjs - czas 18:22 oraz 28:20

"...Pan uczy ludzi, jak mają umierać, ponieważ pan mówi o tym, że należy skasować ZUS [...] to są te mechanizmy, które powodują, że ludzie zamiast żyć, będą umierać." - czas 20:10
"Dla pana prezesa idealnym systemem jest [...] taki system, który opiera się na lekceważeniu słabszych" - czas 40:05
https://www.youtube.com/watch?v=t0WmPjVBP0A
"To pan chce odebrać emerytury emerytom" - czas 0:49
"Pan chce im odebrać emerytury." - czas 1:26
https://www.youtube.com/watch?v=faH_Fe7ouJI
Paweł Zalewski z Platformy.

Mógłbym jeszcze poszukać, ale przeglądam materiały już ze trzy godziny i na razie mam dosyć. :)

~swieta_prawda
0 / 2

Ja tylko czekam, aż JKM albo Jareczek dojdą do władzy, wtedy gimbusy możecie się od razu wyprowadzać, bo w tym kraju przyszłości nie będzie i zróbcie to zanim JKM rozwali unię europejską bo później nawet na wizy do innych państw nie będzie Was stać. Już teraz nie ma roboty, a co dopiero wtedy jak oni dojdą do władzy zamiast robić coś dla państwa będą się sądzić i zamykać tych co im przeszkadzają w więzieniach. Zapamiętajcie moje słowa jeszcze je wspomnicie

Odpowiedz
~PendolinoCiwDupę
+1 / 1

Jareczek już był przy władzy i w czasie jego i Zyty "straszliwych" rządów wszystkie wskaźniki gospodarcze były o nieba lepsze niż za Donka i Vincenta Cudotwórcy. O poziomie korupcji 8 zł za dorsza - w porównaniu do grubo ponad miliarda zł utopionych we wszystkich aferach PO też można tylko pomarzyć.

I internetowyfighter
0 / 4

Dzieciaki przeczytałyby jego program , który wygląda jakby napisała go osoba chora psychiczna ( conajmniej). Obyśmy nie dożyli chwili kiedy Korwin dojdzie do władzy, bo będzie jeszcze gorzej niż za Pisu. Korwin nagle wpadnie na pomysł by strzelać do każdego kto ma czerwone spodnie czy coś w tym rodzaju, bo taką walniętą osobą on jest.

Odpowiedz
Z zeropol8
0 / 0

ehh, niech zyje nadinterpretacja.
Mamy demota o manipulacji w mediach I wyrywaniu cytatow z kontekstu.
Najblizszy nam teraz przyklad -JKM
Patrze w komenty, a tu dyskusja przeciwniko I oponento JKM I prawicy przechodzaca z czasem w osobiste wycieczki I wyzwiska.
Do tematu demota, czyli oczywistego stwierdzenia ze media nami manipuluja (nie na darmo sie mowi na nie czwarta wladza ) odnioslo sie moze 3-4 osoby.
Swietnie to pokazuje mozliwosci manipulacji przez podanie przykladu ktory "razi".

A co do Polski, I JKM, osobiscie zgadzam sie z pokazaniem przez niego co nalezy zmienic, choc juz niekoniecznie jego pomysly jak.
Pomysly jak pomysly, musza byc wcielone w zycie aby moc stwierdzic czy byly dobre.
Czy polepsza, czy pogorsza sytuacje to inna sprawa. Wazne zeby byla chec zmiany I zostala zrealizowana. A juz kto I jak to decyzja wyborcow (no chyba ze zgadzacie sie z niektorymi politykami ze jest dobrze I zadnych wiekszych zmian nie trzeba ).
Zmiany napedzaja wszystko, takie prawo natury. Jednak u nas nie ma wiary w to ze ktos je zrobi czy tezwyjda nam na dobre. Latwiej jest narzekac jak to jest zle...
I w jednym musze sie zgodzic z Korwinem, demokracja jest ustrojem ktorym rzadza idioci. Dodam ze zmanipulowani.
Sprawdzalo sie to juz w starozytnym rzymie ( chleba I igrzysk ), sprawdza I dzis, ze tluszcza latwo manipulowac.

Odpowiedz
M macthirteen
+1 / 1

populizm jest wtedy kiedy się obiecuje obniżenie podatków czy zmniejszenie bezrobocia ale się nie mówi jak się tego dokona. KNP mówi wprost, co zrobi i jak. Wystarczy obejrzeć całe rozmowy wszystkich członków, a nie skupiać się na jednej osobie, która zostaje zmanipulowana w taki sposób, żeby odnosić się do rzeczy bez znaczenia, a co za tym idzie o gadaniu o rzeczach i sprawach zastępczych.

Odpowiedz
C corvus_pl
-2 / 2

No i co takiego zrobi?? Obsadzi swoimi funflami stanowiska i będzie inna wersja by bogatym żyło się lepiej. Wasz "bóg" chce zlikwidować kodeks pracy, prawo głosu sprawach państwa, prawo do zgromadzeń. JKM to dyktator chwalący Kiszczaka i Putina i uważający że Hitler nic nie wiedział o mordowaniu. Podpisał lojalki z SB, 20 lat w SD, przynależność do ZMS. Chciał przedawnień zbrodni komunistycznych oraz był za pozostawieniem komunistycznych i hitlerowskich nazw ulic. Za komuny pozwolono by wyjechać do Paryża - wiadomo dlaczego. BRAWO

Unquestionable
0 / 0

Manipulacja manipulacją, ale to, że JKM to świr, jakich mało to fakt. Faktem jest też to, że jest znany z hasła "kobiety do garów" i wielokrotnych wypowiedzi na temat niższości kobiet. Głosi również skrajną nietolerancję. Nie sądzę, żeby był to człowiek XXI wieku. Nie wiem, kim trzeba być, żeby oddać swój jedyny głos na takiego człowieka, no ale to pozostawiam bez komentarza. (Od razu odpowiadam - tak, obraziłam Was wszystkich, bo wyraziłam własne zdanie, z którym możecie się nie zgadzać.)

Odpowiedz
~jkmon
0 / 0

JKM : Kocham Rosję im jest dalej.
Dziennikarz : O! Czyli kocha pan Rosję ! (oburzenie)

Odpowiedz
~NN
0 / 0

Kuźwa ludzie obudźcie się! Znowu się zaczyna, jakiś czas temu wszyscy całowali Palikota po nogach, bo obiecał, że marihuanę zalegalizuje. Teraz nagle adoracja JKM żeby pokazać jakimi to buntownikami nie jesteśmy... Gdyby wypowiedzi tego pana miały jakiś sens to nie dałoby się ich tak łatwo przekręcać. I nikt mi nie wmówi, że powyższe przykłady to logiczne i spójne zdania wyrwane z kontekstu.. Przeczytajcie program partii, a nie uważacie się za mistrzów polityki, bo obejrzeliście spot reklamowy. Imponuje wam bo przeklina? Inteligencja poziom sooooo high :*

Odpowiedz
T tribar
0 / 0

Manipulacją jest twierdzenie, że MEDIA kłamią i przekręcają. Ten głupi demot jest największą manipulacją. Nie media ale konkretni ludzie - media to tylko pokazują, podobnie jak Korwina. Słuchacz sam może sobie wyrobić zdanie widząc co kto mówi. Nie trzeba kłamać, że media kłamią.

Odpowiedz