No nie wiem, ja raz miałem taka sytuację podczas jazdy pociągiem, że na szybkiego było trzeba zmienić trasę bo na pewnym małym odcinku ktoś właśnie kawałek torów ukradł (choć oczywiście na pewno to nie była jedna osoba).
zanim to Pendolino dojedzie do tej przerwy w torach, gosc zdazy naprawic dach, zjesc objad, postawic dom synowi i odstawic tory o ile nie rozpadna sie ze starosci
Tia - już widzę jak polak przenosi sam kilkaset kg żelastwa i betonu ( lub drewna ) .
OdpowiedzMetr szyny w zależności od klasy ma masę 18 do 60 kg , co daje nawet 120 kg na metr toru .
Podkład kolejowy z drewna ma masę ~70kg , betonowy jest znacznie cięższy - nawet 300 kg za podkład .
Średnio na 1 metr toru używa się 2 podkłady , dom na zdjęciu ma wysokość 2-3 m ( od podłogi do stropu , nie do szczytu dachu ) .
Czyli bierzemy 3 metry toru - same szyny mają masę 108-360 kg , do tego 6 sztuk podkładów - 420 kg do prawie 2 ton .
Finalnie masa takiego 3 metrowego zaczyna się od ~0,5 t do nawet 2,2 t .
Każdy demot na tej stronie bierzesz na poważnie?
No nie wiem, ja raz miałem taka sytuację podczas jazdy pociągiem, że na szybkiego było trzeba zmienić trasę bo na pewnym małym odcinku ktoś właśnie kawałek torów ukradł (choć oczywiście na pewno to nie była jedna osoba).
zanim to Pendolino dojedzie do tej przerwy w torach, gosc zdazy naprawic dach, zjesc objad, postawic dom synowi i odstawic tory o ile nie rozpadna sie ze starosci
Odpowiedz