To prawda Tesco zatrudnia murzynów a POlacy nie mają pracy :D Nie mówcie że ci murzyni są POlakami bo niby jak mieliby dostać POlskie obywatelstwo jak gadają PO angielsku ? :D Na litość ? POlskich czarnoskórych obywateli MOżna POliczyć na jednej ręce :D
Sklep Tesco nie ma w swojej ofercie żywych zwierząt ? :D A te karpie na wigilijną kolację to pływają tam martwe w zbiorniku z wodą , nie widziałem żeby do góry brzuchem pływały ? :D Ładnie to kłamać klientom ? :D
Nie chce was zawodzic ze widac tu kawalek normalnego czlowieka ale niestety... jest to BOT, ktory zostal zaprogramowany przez ludzi analizujących wlasnie takich debili jak gosc ktory zadawal pytania Pzdr
I właśnie dlatego ja bym nie mógł pracować w dziale obsługi klienta, na infolinii, itp. Jak by mi się trafił taki troll, to bym go zbluzgał tak, że by się nie pozbierał - i tyle by było mojej roboty xD.
Dariusz to typowy wrzód na dupie, nie ma nic sensownego do powiedzenia a zabiera ludziom czas zamęczając ich jakimiś pierdołami i jeszcze obraża się co chwilę jak mała dziewczynka. Takim powinno się odcinać dostęp do internetu aby nie zaśmiecali go swoją obecnością.
cierpliwość? ja bym powiedziała, że to przedstawiciel tesco był głupi i nie umiał sobie poradzić z klientem trollem. przecież widać, że Dariusz stroił sobie żarty, a 'eksperci' z tesco bawili się w tą głupią gadkę. jakby mieli odrobinę polotu to odpowiedzieli by mu jakimś inteligentnym komentarzem i podziękowali za dialog. to, że ich zadaniem jest rozmowa z klientem nie oznacza, że mają siedzieć jak trusia i prowadzić kretyński dialog z jakimś trollem.
To prawda Tesco zatrudnia murzynów a POlacy nie mają pracy :D Nie mówcie że ci murzyni są POlakami bo niby jak mieliby dostać POlskie obywatelstwo jak gadają PO angielsku ? :D Na litość ? POlskich czarnoskórych obywateli MOżna POliczyć na jednej ręce :D
OdpowiedzPOje*ałocie?
Wyejbało go tak, że aż uraz POzostał na psychice...
powiedz to anglikom, gdzie jeszcze troche, a bedzie wiecej polakow pracujacych w anglii niz samych anglikow
Przestańcie, bo może marcin POszedł płakać? Okrutnicy :D
Sklep Tesco nie ma w swojej ofercie żywych zwierząt ? :D A te karpie na wigilijną kolację to pływają tam martwe w zbiorniku z wodą , nie widziałem żeby do góry brzuchem pływały ? :D Ładnie to kłamać klientom ? :D
OdpowiedzWydaje mi się że mowa że wtedy nie posiadali tego w ofercie.
Hulliken, może po prostu zapomniał się przelogować? :D
Pewnie się POmylił.
co za debil..... współczyję wam:(
OdpowiedzDariusz Łodyga zapomniał zamazać każde wystąpienie swojego nazwiska :D
Odpowiedzto co robim spam ? :)
@kylowaty a jakże! zwalczaj chama jego metodami ;)
gość ma na koncie Dariusz Łodyga (sir Dariusz Łodyga)- pewnie uczył sie w szkole lansu i baunsu. Co za ludzie żyją na tej planecie...
jaki ciul... przepraszam, ale ja nie cierpię takich ludzi... palant...
OdpowiedzCo za głupiec z tego Łodygi.
OdpowiedzJeśli takich jest więcej, współczuję pracownikom Tesco i innych.
Nie ma co im współczuć, bekę miała pewnie cała załoga.
idiota jakich mało. Szacunek za cierpliwość dla pracownika tesco
OdpowiedzNie chce was zawodzic ze widac tu kawalek normalnego czlowieka ale niestety... jest to BOT, ktory zostal zaprogramowany przez ludzi analizujących wlasnie takich debili jak gosc ktory zadawal pytania Pzdr
OdpowiedzWspolczujecie pracownikowi tesco? Chcialbym taka robote popisac sobie z debilami i brac za to kase zapewne praca na budowie lepsza..
OdpowiedzI właśnie dlatego ja bym nie mógł pracować w dziale obsługi klienta, na infolinii, itp. Jak by mi się trafił taki troll, to bym go zbluzgał tak, że by się nie pozbierał - i tyle by było mojej roboty xD.
OdpowiedzEhmm przecież ten gość "specjalnie" tak prowadzi rozmowę żeby sprowokować rozmówcę.
OdpowiedzCzy tylko mi się wydaje, ze rozmawiał z wirtualnym doradcą (botem)?
OdpowiedzSkąd tyle taśm do przewiania rozmowy? O_o
OdpowiedzDariusz to typowy wrzód na dupie, nie ma nic sensownego do powiedzenia a zabiera ludziom czas zamęczając ich jakimiś pierdołami i jeszcze obraża się co chwilę jak mała dziewczynka. Takim powinno się odcinać dostęp do internetu aby nie zaśmiecali go swoją obecnością.
Odpowiedzmade my day !!!!!
Odpowiedzżałosny cżłowieczek a jeszcze pewnie uważa się za zaj.....ego.
Odpowiedzrozmowa z takim choojem powinna skończyć sie po pierwszej jego "wypowiedzi".. a tak to nakarmili trola nieudacznika
OdpowiedzCebula jak stąd do Buenos Aires
OdpowiedzTaka kryptoreklama. :)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 December 2014 2014 23:25
Odpowiedztypowy imbecyl na kontakcie. Szacunek dla tego, kto musiał z nim rozmawiać...
OdpowiedzCzremu nazwisko Dariusz jest zakryte? Niech jego znajomi dowiedzą się jakim jest deklem..
Odpowiedzspieprzaj dziadu :)
Odpowiedzcierpliwość? ja bym powiedziała, że to przedstawiciel tesco był głupi i nie umiał sobie poradzić z klientem trollem. przecież widać, że Dariusz stroił sobie żarty, a 'eksperci' z tesco bawili się w tą głupią gadkę. jakby mieli odrobinę polotu to odpowiedzieli by mu jakimś inteligentnym komentarzem i podziękowali za dialog. to, że ich zadaniem jest rozmowa z klientem nie oznacza, że mają siedzieć jak trusia i prowadzić kretyński dialog z jakimś trollem.
Odpowiedz