Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
1381 1478
-

Zobacz także:


Moj_Nick
+24 / 26

POje*ałocie?

zgredek94
+8 / 8

Wyejbało go tak, że aż uraz POzostał na psychice...

~piou
+1 / 1

powiedz to anglikom, gdzie jeszcze troche, a bedzie wiecej polakow pracujacych w anglii niz samych anglikow

Anubis_
-1 / 1

Przestańcie, bo może marcin POszedł płakać? Okrutnicy :D

D Dzamberm
+14 / 14

Wydaje mi się że mowa że wtedy nie posiadali tego w ofercie.

Ew3rkovsky
+6 / 6

Hulliken, może po prostu zapomniał się przelogować? :D

Xardas96r
+6 / 6

Pewnie się POmylił.

kylowaty
+9 / 13

to co robim spam ? :)

True_story_Bro
+8 / 10

@kylowaty a jakże! zwalczaj chama jego metodami ;)

O okolioza77
+7 / 9

gość ma na koncie Dariusz Łodyga (sir Dariusz Łodyga)- pewnie uczył sie w szkole lansu i baunsu. Co za ludzie żyją na tej planecie...

True_story_Bro
+15 / 19

jaki ciul... przepraszam, ale ja nie cierpię takich ludzi... palant...

Odpowiedz
tytusz
+12 / 22

Co za głupiec z tego Łodygi.
Jeśli takich jest więcej, współczuję pracownikom Tesco i innych.

Odpowiedz
J JaroWars
+3 / 9

Nie ma co im współczuć, bekę miała pewnie cała załoga.

hardkorowaami
+17 / 25

idiota jakich mało. Szacunek za cierpliwość dla pracownika tesco

Odpowiedz
~jhrkerhkaf
+3 / 11

Wspolczujecie pracownikowi tesco? Chcialbym taka robote popisac sobie z debilami i brac za to kase zapewne praca na budowie lepsza..

Odpowiedz
~Szajba666PL
+9 / 11

I właśnie dlatego ja bym nie mógł pracować w dziale obsługi klienta, na infolinii, itp. Jak by mi się trafił taki troll, to bym go zbluzgał tak, że by się nie pozbierał - i tyle by było mojej roboty xD.

Odpowiedz
~kjjkk
+1 / 1

Ehmm przecież ten gość "specjalnie" tak prowadzi rozmowę żeby sprowokować rozmówcę.

Odpowiedz
P paparatzi
-5 / 5

Czy tylko mi się wydaje, ze rozmawiał z wirtualnym doradcą (botem)?

Odpowiedz
Adrian1234
+4 / 6

Dariusz to typowy wrzód na dupie, nie ma nic sensownego do powiedzenia a zabiera ludziom czas zamęczając ich jakimiś pierdołami i jeszcze obraża się co chwilę jak mała dziewczynka. Takim powinno się odcinać dostęp do internetu aby nie zaśmiecali go swoją obecnością.

Odpowiedz
~mimi222
+1 / 1

żałosny cżłowieczek a jeszcze pewnie uważa się za zaj.....ego.

Odpowiedz
4mach
0 / 0

rozmowa z takim choojem powinna skończyć sie po pierwszej jego "wypowiedzi".. a tak to nakarmili trola nieudacznika

Odpowiedz
N nowik24
+1 / 1

Taka kryptoreklama. :)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 December 2014 2014 23:25

Odpowiedz
~quqic
0 / 0

typowy imbecyl na kontakcie. Szacunek dla tego, kto musiał z nim rozmawiać...

Odpowiedz
C Cycson
+1 / 1

Czremu nazwisko Dariusz jest zakryte? Niech jego znajomi dowiedzą się jakim jest deklem..

Odpowiedz
M motylek1651
0 / 0

cierpliwość? ja bym powiedziała, że to przedstawiciel tesco był głupi i nie umiał sobie poradzić z klientem trollem. przecież widać, że Dariusz stroił sobie żarty, a 'eksperci' z tesco bawili się w tą głupią gadkę. jakby mieli odrobinę polotu to odpowiedzieli by mu jakimś inteligentnym komentarzem i podziękowali za dialog. to, że ich zadaniem jest rozmowa z klientem nie oznacza, że mają siedzieć jak trusia i prowadzić kretyński dialog z jakimś trollem.

Odpowiedz