Na dodatek wszystko to było zgodne z "wola narodu"... rozumianego bardzo wąsko, bo przecież ani czarni, ani żydzi narodem nie byli. Historia zatacza koło.
O, KODziarze wszędzie. Niewolnictwo było legalne, fajnie, ale jego legalność nie ma znaczenia z punktu widzenia twojego "historia zatacza koło" bo wtedy było normalne cywilizacyjnie. Rozumiesz? To normy cywilizacyjne narzucały niewolnictwo, podobnie jak normy "cywilizacji UE" krytykują obecnie Polskę - jak to, Polska nie chce lewicy, nadzoru Berlina, uchodźców? Polska be... Obozy koncentracyjne nie były legalne - myślisz że dlaczego naziści budowali je w Polsce a nie pod Berlinem? Otóż z prostej przyczyny - nikt nie wiedział czym są naprawdę poza wierchuszką nazistów i "obsługą" obozów, sami żydzi myśleli że jadą do pracy. Ba, mój dziadek sam spotkał żyda co na stacji wysiadł z pociągu i biegł za nim spóźniony myśląc że ucieka mu pociąg do pracy a on sam pozostanie bez środków do życia, dopiero Polacy spod Oświęcimia podprowadzili go lasem pod obóz by pokazać mu jaka "praca" go czekała... Aparthaid - ależ patrz punkt 1. To znów "normy cywilizacyjne" które obecnie próbuje nam wyznaczać UE...
Aborcja eutanazja invitro też jest legalna ponadto nie można wyzyskiwac pracowników co spowodowało by wzrost gospodarczy i większe pensje ponadto są prawa dla ho mo czy zwierząt lol narkotyki są nielegalne a alkohol tak mimo że to samo i wiele wiele innych
Wyzysk jako formę, tzw zwiększenia siły nabywcę pensji. Jeżeli ktoś chce mieć przywileje w pracy a nie chce być wyzyskiwanym poto by po pracy mieć lepiej to jest debilem
Jeden zgrzyt tutaj, obozy koncentracyjne nie były legalne, ale ich twórcy twierdzili, że "Wola narodu jest ponad prawem". Zgodnie z ta wolą, na której której byli jedynymi słusznymi prorokami, obozy zakładali. Ciekawe, że w Polsce akurat teraz rządzi grupa, która też twierdzi, że wola narodu jest ponad prawem i tylko oni mają monopol na głoszenie co jest "wola narodu". przy takim układzie ciekawe kiedy pisanie przez zagraniczne media o "polskich obozach koncentracyjnych/śmierci", przestanie być kłamstwem, a stanie się faktem.
No nie do końca masz rację. Obozy były legalne z niemieckim ustawodastwem. Tyle, że ich rolą od początku miała być izolacja, a nie eksterminacja. Mało kto wie, że w obozach były normalne regulaminy określające jak więzień powinien się zachowywać i co mu grozi jeśli nie będzie. Gdyby tego wszystkiego się trzymano to byłyby to normalne więzienia, tyle że za drutami. Tak samo jest jeśli chodzi o głodzenie więzniów - oficjalnie każdemu przyslugiwała norma kaloryczna, która była niewystarczająca, ale też nie powinna doprowadzić do wyniszczenia organizmu i śmierci głodowej. Ale te normy nigdy nie były przestrzegane, więzniowie byli okradani na każdym etapie dystrybucji żywności i w efekcie zamiast 2000 kalorii dziennie dostawali 400.
~zenek_z skoro sam piszesz, że w regulaminie niby było zapisane tak, ale tego nie przestrzegane, to było to zgodne z prawem czy nie...? Bo piszesz masło maślane...
wyobrażacie sobie że mamy niewolnictwo i murzyni pracują 16h dziennie, a biały człowiek ma skrócony czas pracy do 4h, żeby mógł się więcej cieszyć wolnością, życiem rodzinnym, rozwojem osobistym i dobrobytem! oczywiście ktoś musiał to zepsuć...
@brokenMan - Nelson Mandela to akurat kiepski przykład. Pamiętajmy że siedział w pierdlu za działalność terrorystyczną, a "odmienione" przez niego RPA to jeden z najbardziej rasistowskich krajów na świecie.
@szarozielony - Czy ja wiem, dostępne źródła, różnie o nim mówią. Natomiast po trochu przychylam się do Twojej wypowiedzi, ale nie wdawajmy się już w szczegóły, albowiem jako przykład tak na szybko, to Mandela wpadł mi do głowy.
@brokenMan - może odszedłem trochę od tematu, ale po prostu uważam że trzeba protestować, gdy wspomina się o Mandeli jak o jednym z Wielkich Dobrych tego świata. Bo to zwyczajne zakłamywanie historii. Bez obrazy.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 29 April 2016 2016 19:35
@Nie ma sprawy, również pozdrawiam :). A wiesz, że to nawet dobrze, że o tym wspomniałaś, może to spowoduje, że ktoś sobie pomyśli "chwila to nie jest tak jak mówiła pani w szkole..." i zgłębi temat. No może nie tylko Mandeli ale i innych postaci. np. TW Bolka :P
@szarozielony - Nie znam takiego piwa... Ale jeśli to ma kogoś przekonać to w majówkę se weźcie i poczytajcie lektury bo niedługo matura! A właśnie dziś byłem w mieście i widziałem tych wszystkich maturzystów. Tacy rozpromienieni, szczęśliwi. Laski w krótkich spódniczkach, chłopaki w gajerach niosą dumnie pod pachą swe świadectwo w takich fajnych teczkach, normalnie lans na całą Polskę - A to tylko Wadowice - pytam tak nieśmiało: Sorry, macie może ognia, bo mi zapalniczka padła? - A laska mi mówi: Wybacz stary, ale my nie palimy. No ja pierdziele co z tą młodzieżą?! A i stary nie jestem, nie ukrywam trochę mnie to wnerwiło, ale przełknąłem tę zniewagę i se poszedłem do kiosku kupić nową. No ale to nieistotne. Jeśli nie macie co robić w majówkę to sobie coś poczytajcie coś o konstytucji 3 maja :) BTW: Hubert baw się dobrze :P
Broken Man - przytocz Nelsona Mandelę, terrorystę tworzącego najbardziej rasistowski kraj na świecie którego żonę skazano za morderstwa i kanibalizm... Cool story bro, nie powiedziałbym mu tego w twarz tylko nazwał go szpetnym epitetem i mu w tą twarz splunął. Obrażasz MLK porównując go do zbrodniarza Mandeli... BTW: Książęce, Harnaś, Czarny Smok, Kasztelan, Żubr - nie ma piwa "historia" ale zawsze możesz pić inne i myśleć o historiach związanych z ich nazwami :)
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 30 April 2016 2016 10:51
@maksiking9 co do krucjat w przypadku ateizmu nie było by ich ani żadnych podobnych zagrań z prostej przyczyny /// Islam zawsze umiał się zjednoczyć w imię wpier... innowiercom a w sumie 80% djihadu było za czasów 1 wspólnego władcy dla islamu i wielkich arabskich imperiów /// Natomiast w Europie bez 1 osoby takiej jak papież która miała jebitną moc przebicia i ultra autorytet nie było by najmniejszej opcji żeby chociaż 2 ateistyczne królestwa zebrały się razem i w nadziei na mniej lub bardziej prawdopodobne bogactwo ruszyły razem przez np. 2000 km do ziemi świętej więc w przypadku katolickich świętych wojen gdyby europa była ateistyczna żadne takie wielkie konflikty by nie wystąpiły ALE OCZYWIŚCIE DJIHAD NADAL BY POZOSTAŁ i może odniósł większy sukces
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 1 May 2016 2016 0:09
Krucjaty miały silne podstawy, chodziło o obronę wiary. Historie o inkwizycji są wielce przesadzone - to były pierwsze uczciwe procesy w Europie i skazywano w nich tylko tych, którzy parali się czarną magią lub podburzali ludzi. Kościół tworząc inkwizycję wybrał najbardziej cywilizowany sposób z możliwych aby poradzić sobie z tym niebezpieczeństwem.
@IAMAIT Takie zmiany zawsze przychodzą z jakąś ceną. Nie wyobrażam sobie żeby takie sztuczne mięso nie można było produkować bez konfliktów moralncyh lub problemów zdrowotnych.
@ks_Popielik - ale chyba mnie zle zrozumiales, chodzilo mi o "roslinne" mieso, ktore bedzie zdrowsze od prawdziwego i bez zadnych konfliktow moralnych. Juz jest wiele weganskich, roslinnych "miec" i niektore z nich sa naprawde bardzo smaczne, jak i nie smaczniejsze wrecz.
@IAMAIT Skoro już tak jest a mimo to wciąż mięso jest chętnie kupowane i jedzone to musisz przyznać mi rację, że tradycja jedzenia prawdziwego mięsa jest zbyt silna, żeby wyparło ją mięso "roślinne".
@ks_Popielik - jestem innego zdania, swiat idzie do przodu, pewne rzeczy musza sie zmienic... Ustawiane malzenstwa, chrzest dziecka czy takie ekstremalne przypadki jak "obrzezanie" kobiet w afryce - wiele tradycji powinno isc won
@IAMAIT A co ci się w chrzczeniu dzieci nie podobna. Jak nie wierzysz w Boga to sie nie wtrącaj bo jeżeli przestaniemy chrzcić dzieci to skończą one w piekle i to nie ze swojej winy a swoich nieodpowiedzialnych rodziców.
@ks_Popielik - co to za religia ktora nakazuje przylaczanie dzieci do tej religii kiedy one jeszcze nawet nie mowia? albo sa tak mlode ze wierza we wszystkie te historyjki jak w switego mikolaja. 2. A jezeli chodzi o to "pieklo", to przeciez jak dzieciak dorosnie, bedzie mial 18 lat i sie sam zainteresuje ta religia to przeciez wtedy moze sie ochrzcic? aaaa no tak, wtedy bedzie juz za madry zeby to robic hue hue hue
teraz mamy legalny rasizm (czarny ma więcej praw niż biały, mozna śmiać się z katolika, za śmiech z muzułmanina grozi kara). Mamy legalny terroryzm w myśl powyższego
Kto usunął moje komentarze? Przetoczyłem suche fakty. Czarne Pantery istniały były ścigane przez FBI. Tribu Ka zostało zdelegalizowane we Francji. Pokolenie Kemi Seba nawołuje do rasizmu. Partia Mandeli była uznawana za terrorystów w USA i Wielkiej Brytanii. W upadek Apartheidu spowodował prześladowania Białych. Komuś się to nie podoba? No mnie też. Ale usuwanie informacji o tym nic nie zmieni.
Takie prawa traktowali tylko ludzie nieświadomi, obojętni lub zastraszeni. Dziś gdzie Demokracja jest wszędobylska ludzie zaczynają wypominać, ja mam prawo do tego, a ja do tamtego. Tego wszystkiego niestety nie pogodzimy. Dziś każdy z nas ma prawo mieć własne zdanie.A tu nie o to chodzi. Chodzi o wspólne porozumienie, co jest bardzo trudne przy dzisiejszych różnicach kulturowych.
Tak, to wszystko było prawem, wprowadzonym przez władze na ogół pochodzące z tzw. demokratycznego wyboru. Destrukcji często dokonywali tyrani, którzy zasłaniali się "wolą narodu". Tym bardziej musimy się dziś bronić, bo tamte czasy podstępem wracają... Już się pojawili ludzie, którzy zdobycze demokratycznego prawa mają za nic i twierdzą, że sam fakt wyboru uprawnia ich do zmieniania wszystkiego na swoją modłę. Niestety, to wstęp do dyktatury.
Na dodatek wszystko to było zgodne z "wola narodu"... rozumianego bardzo wąsko, bo przecież ani czarni, ani żydzi narodem nie byli. Historia zatacza koło.
OdpowiedzO, KODziarze wszędzie. Niewolnictwo było legalne, fajnie, ale jego legalność nie ma znaczenia z punktu widzenia twojego "historia zatacza koło" bo wtedy było normalne cywilizacyjnie. Rozumiesz? To normy cywilizacyjne narzucały niewolnictwo, podobnie jak normy "cywilizacji UE" krytykują obecnie Polskę - jak to, Polska nie chce lewicy, nadzoru Berlina, uchodźców? Polska be... Obozy koncentracyjne nie były legalne - myślisz że dlaczego naziści budowali je w Polsce a nie pod Berlinem? Otóż z prostej przyczyny - nikt nie wiedział czym są naprawdę poza wierchuszką nazistów i "obsługą" obozów, sami żydzi myśleli że jadą do pracy. Ba, mój dziadek sam spotkał żyda co na stacji wysiadł z pociągu i biegł za nim spóźniony myśląc że ucieka mu pociąg do pracy a on sam pozostanie bez środków do życia, dopiero Polacy spod Oświęcimia podprowadzili go lasem pod obóz by pokazać mu jaka "praca" go czekała... Aparthaid - ależ patrz punkt 1. To znów "normy cywilizacyjne" które obecnie próbuje nam wyznaczać UE...
@mareczek00713
Kim trzeba być aby tutaj doszukiwać się związku z KODem? Chyba tylko pisowcem :D
Aborcja eutanazja invitro też jest legalna ponadto nie można wyzyskiwac pracowników co spowodowało by wzrost gospodarczy i większe pensje ponadto są prawa dla ho mo czy zwierząt lol narkotyki są nielegalne a alkohol tak mimo że to samo i wiele wiele innych
StachuW - nie dopatruję się związków z KODem na siłę, po prostu kojarzę inne komentarze spod nicka smutnyyyy.
@olo55
Mam rozumieć, że popierasz wyzyskiwanie ludzi?
Wyzysk jako formę, tzw zwiększenia siły nabywcę pensji. Jeżeli ktoś chce mieć przywileje w pracy a nie chce być wyzyskiwanym poto by po pracy mieć lepiej to jest debilem
@olo55
Czyli rozumiem, że już sam zacząłeś albo chcesz zacząć pracę w korporacji robiąc 14 godzin dziennie, przez 6 dni w tygodni i bez urlopów ?
Jeden zgrzyt tutaj, obozy koncentracyjne nie były legalne, ale ich twórcy twierdzili, że "Wola narodu jest ponad prawem". Zgodnie z ta wolą, na której której byli jedynymi słusznymi prorokami, obozy zakładali. Ciekawe, że w Polsce akurat teraz rządzi grupa, która też twierdzi, że wola narodu jest ponad prawem i tylko oni mają monopol na głoszenie co jest "wola narodu". przy takim układzie ciekawe kiedy pisanie przez zagraniczne media o "polskich obozach koncentracyjnych/śmierci", przestanie być kłamstwem, a stanie się faktem.
OdpowiedzNo nie do końca masz rację. Obozy były legalne z niemieckim ustawodastwem. Tyle, że ich rolą od początku miała być izolacja, a nie eksterminacja. Mało kto wie, że w obozach były normalne regulaminy określające jak więzień powinien się zachowywać i co mu grozi jeśli nie będzie. Gdyby tego wszystkiego się trzymano to byłyby to normalne więzienia, tyle że za drutami. Tak samo jest jeśli chodzi o głodzenie więzniów - oficjalnie każdemu przyslugiwała norma kaloryczna, która była niewystarczająca, ale też nie powinna doprowadzić do wyniszczenia organizmu i śmierci głodowej. Ale te normy nigdy nie były przestrzegane, więzniowie byli okradani na każdym etapie dystrybucji żywności i w efekcie zamiast 2000 kalorii dziennie dostawali 400.
~zenek_z skoro sam piszesz, że w regulaminie niby było zapisane tak, ale tego nie przestrzegane, to było to zgodne z prawem czy nie...? Bo piszesz masło maślane...
wyobrażacie sobie że mamy niewolnictwo i murzyni pracują 16h dziennie, a biały człowiek ma skrócony czas pracy do 4h, żeby mógł się więcej cieszyć wolnością, życiem rodzinnym, rozwojem osobistym i dobrobytem! oczywiście ktoś musiał to zepsuć...
Odpowiedz@Vato Taki jesteś mądry, a powiedziałbyś to Nelsonowi Mandeli, albo Martinowi Lutherowi Kingowi prosto w twarz?
@brokenMan - Nelson Mandela to akurat kiepski przykład. Pamiętajmy że siedział w pierdlu za działalność terrorystyczną, a "odmienione" przez niego RPA to jeden z najbardziej rasistowskich krajów na świecie.
@szarozielony - Czy ja wiem, dostępne źródła, różnie o nim mówią. Natomiast po trochu przychylam się do Twojej wypowiedzi, ale nie wdawajmy się już w szczegóły, albowiem jako przykład tak na szybko, to Mandela wpadł mi do głowy.
@brokenMan - może odszedłem trochę od tematu, ale po prostu uważam że trzeba protestować, gdy wspomina się o Mandeli jak o jednym z Wielkich Dobrych tego świata. Bo to zwyczajne zakłamywanie historii. Bez obrazy.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 April 2016 2016 19:35
@Nie ma sprawy, również pozdrawiam :). A wiesz, że to nawet dobrze, że o tym wspomniałaś, może to spowoduje, że ktoś sobie pomyśli "chwila to nie jest tak jak mówiła pani w szkole..." i zgłębi temat. No może nie tylko Mandeli ale i innych postaci. np. TW Bolka :P
@brokenMan - to co, udanego weekendu z historią!
@szarozielony - Nie znam takiego piwa... Ale jeśli to ma kogoś przekonać to w majówkę se weźcie i poczytajcie lektury bo niedługo matura! A właśnie dziś byłem w mieście i widziałem tych wszystkich maturzystów. Tacy rozpromienieni, szczęśliwi. Laski w krótkich spódniczkach, chłopaki w gajerach niosą dumnie pod pachą swe świadectwo w takich fajnych teczkach, normalnie lans na całą Polskę - A to tylko Wadowice - pytam tak nieśmiało: Sorry, macie może ognia, bo mi zapalniczka padła? - A laska mi mówi: Wybacz stary, ale my nie palimy. No ja pierdziele co z tą młodzieżą?! A i stary nie jestem, nie ukrywam trochę mnie to wnerwiło, ale przełknąłem tę zniewagę i se poszedłem do kiosku kupić nową. No ale to nieistotne. Jeśli nie macie co robić w majówkę to sobie coś poczytajcie coś o konstytucji 3 maja :) BTW: Hubert baw się dobrze :P
Broken Man - przytocz Nelsona Mandelę, terrorystę tworzącego najbardziej rasistowski kraj na świecie którego żonę skazano za morderstwa i kanibalizm... Cool story bro, nie powiedziałbym mu tego w twarz tylko nazwał go szpetnym epitetem i mu w tą twarz splunął. Obrażasz MLK porównując go do zbrodniarza Mandeli... BTW: Książęce, Harnaś, Czarny Smok, Kasztelan, Żubr - nie ma piwa "historia" ale zawsze możesz pić inne i myśleć o historiach związanych z ich nazwami :)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 April 2016 2016 10:51
@brokenMan Niestety nie mogę, umarli
inkwizycja i krucjaty tez były legalne ---bo BÓG TAK CHCIAŁ -- i te czasu znowu WRÓCĄ
Odpowiedz@maksiking9 co do krucjat w przypadku ateizmu nie było by ich ani żadnych podobnych zagrań z prostej przyczyny /// Islam zawsze umiał się zjednoczyć w imię wpier... innowiercom a w sumie 80% djihadu było za czasów 1 wspólnego władcy dla islamu i wielkich arabskich imperiów /// Natomiast w Europie bez 1 osoby takiej jak papież która miała jebitną moc przebicia i ultra autorytet nie było by najmniejszej opcji żeby chociaż 2 ateistyczne królestwa zebrały się razem i w nadziei na mniej lub bardziej prawdopodobne bogactwo ruszyły razem przez np. 2000 km do ziemi świętej więc w przypadku katolickich świętych wojen gdyby europa była ateistyczna żadne takie wielkie konflikty by nie wystąpiły ALE OCZYWIŚCIE DJIHAD NADAL BY POZOSTAŁ i może odniósł większy sukces
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 1 May 2016 2016 0:09
Krucjaty miały silne podstawy, chodziło o obronę wiary. Historie o inkwizycji są wielce przesadzone - to były pierwsze uczciwe procesy w Europie i skazywano w nich tylko tych, którzy parali się czarną magią lub podburzali ludzi. Kościół tworząc inkwizycję wybrał najbardziej cywilizowany sposób z możliwych aby poradzić sobie z tym niebezpieczeństwem.
Czekam az jedzenie miesa bedzie nielegalne.
Odpowiedz@IAMAIT Nie będzie nigdy, To część długiej tradycji i nawet prawo tego nie zmieni.
@ks_Popielik - a jezeli pojawi sie sztuczne, roslinne mieso, ktore bedzie identyczne jak prawdziwe?
@IAMAIT Takie zmiany zawsze przychodzą z jakąś ceną. Nie wyobrażam sobie żeby takie sztuczne mięso nie można było produkować bez konfliktów moralncyh lub problemów zdrowotnych.
@ks_Popielik - ale chyba mnie zle zrozumiales, chodzilo mi o "roslinne" mieso, ktore bedzie zdrowsze od prawdziwego i bez zadnych konfliktow moralnych. Juz jest wiele weganskich, roslinnych "miec" i niektore z nich sa naprawde bardzo smaczne, jak i nie smaczniejsze wrecz.
@IAMAIT Skoro już tak jest a mimo to wciąż mięso jest chętnie kupowane i jedzone to musisz przyznać mi rację, że tradycja jedzenia prawdziwego mięsa jest zbyt silna, żeby wyparło ją mięso "roślinne".
@ks_Popielik - jeszcze do konca tak nie jest. I kazda tradycje da sie zmienic :)
@IAMAIT Ale nie każdą powinno. Wręcz większości nie należy. Zawsze się to źle kończy.
@ks_Popielik - jestem innego zdania, swiat idzie do przodu, pewne rzeczy musza sie zmienic... Ustawiane malzenstwa, chrzest dziecka czy takie ekstremalne przypadki jak "obrzezanie" kobiet w afryce - wiele tradycji powinno isc won
@IAMAIT A co ci się w chrzczeniu dzieci nie podobna. Jak nie wierzysz w Boga to sie nie wtrącaj bo jeżeli przestaniemy chrzcić dzieci to skończą one w piekle i to nie ze swojej winy a swoich nieodpowiedzialnych rodziców.
@ks_Popielik - co to za religia ktora nakazuje przylaczanie dzieci do tej religii kiedy one jeszcze nawet nie mowia? albo sa tak mlode ze wierza we wszystkie te historyjki jak w switego mikolaja. 2. A jezeli chodzi o to "pieklo", to przeciez jak dzieciak dorosnie, bedzie mial 18 lat i sie sam zainteresuje ta religia to przeciez wtedy moze sie ochrzcic? aaaa no tak, wtedy bedzie juz za madry zeby to robic hue hue hue
Lex iniustissima non est lex.
Odpowiedzteraz mamy legalny rasizm (czarny ma więcej praw niż biały, mozna śmiać się z katolika, za śmiech z muzułmanina grozi kara). Mamy legalny terroryzm w myśl powyższego
Odpowiedz"Faszyści przyszłości będą się nazywać antyfaszystami".
"zabójstwo" jest nielegalne, na szczęście karalne ... Pan Bóg nawet pochwala takie zakazy prawne ;)
OdpowiedzKto usunął moje komentarze? Przetoczyłem suche fakty. Czarne Pantery istniały były ścigane przez FBI. Tribu Ka zostało zdelegalizowane we Francji. Pokolenie Kemi Seba nawołuje do rasizmu. Partia Mandeli była uznawana za terrorystów w USA i Wielkiej Brytanii. W upadek Apartheidu spowodował prześladowania Białych. Komuś się to nie podoba? No mnie też. Ale usuwanie informacji o tym nic nie zmieni.
OdpowiedzW oryginale demot miał końcówkę " Aborcja jest legalna..".. o śmieszna cenzuro i poprawności polityczna..
OdpowiedzLex iniusta non est lex
OdpowiedzDecyzje rządu nie mają zwykle dużo wspólnego z aktualną wolą ludzi... A nawet jeśli, cóż... :-/
OdpowiedzCo w tym złego he?
OdpowiedzBardzo słuszny demot, właściwie prawie nic co powszechnie jest uznawane za prawidłowe i normalne ową normą tak naprawdę nie jest.
OdpowiedzTakie prawa traktowali tylko ludzie nieświadomi, obojętni lub zastraszeni. Dziś gdzie Demokracja jest wszędobylska ludzie zaczynają wypominać, ja mam prawo do tego, a ja do tamtego. Tego wszystkiego niestety nie pogodzimy. Dziś każdy z nas ma prawo mieć własne zdanie.A tu nie o to chodzi. Chodzi o wspólne porozumienie, co jest bardzo trudne przy dzisiejszych różnicach kulturowych.
OdpowiedzTrybunał konstytucyjny też jest niby legalny :D
Odpowiedzczarni dalej powinni być izolowani i być niewolnikami
OdpowiedzTak samo jak zgodne z prawem lecz wysoko nieetyczne jest mordowanie zwierząt żeby sobie zjeść hamburgera "bo lubię". ;)
OdpowiedzMordowanie czegokolwiek jest po prostu złe. Jednak zabijanie zwierząt dla pożywienia w naszej cywilizacji nigdy nie było nieetyczne.
I mordowanie mniejszych zwierzątek bo mamy infekcje! Więc dajmy sobie spokój z lekami :).
Tak, to wszystko było prawem, wprowadzonym przez władze na ogół pochodzące z tzw. demokratycznego wyboru. Destrukcji często dokonywali tyrani, którzy zasłaniali się "wolą narodu". Tym bardziej musimy się dziś bronić, bo tamte czasy podstępem wracają... Już się pojawili ludzie, którzy zdobycze demokratycznego prawa mają za nic i twierdzą, że sam fakt wyboru uprawnia ich do zmieniania wszystkiego na swoją modłę. Niestety, to wstęp do dyktatury.
Odpowiedz