Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
807 849
-

Zobacz także:


A aacid
+47 / 51

....serwisy prasowe nie będą drukować tego zdjęcia.....multikulti obowiązuje......Francuzi już kupują kolorowe kredki by malować chodniki i jezdnie.....Tragedia....

Odpowiedz
Arbor
0 / 4

@aacid , moim zdaniem policjanci winni zastrzelenia tego terrorysty powinni zostać natychmiast wyrzuceni z pracy. Toż to rasizm i nietolerancja, tak mordować bestialsko terrorystę. Prezydent Francji natychmiast powinien wystosować oficjalne przeprosiny dla wszystkich terrorystów za tę zbrodnię.

J JimaIwo
+95 / 109

To jest dziwne, ale jak rok temu był atak na tą redakcję byłem strasznie tym zasmucony i zbulwersowanym, a dzisiaj nic, zwykła rutyna dnia, nic się strasznego nie wydarzyło, to tylko kolejny zamach w Europie. Powoli się czuję jak obywatel Iraku albo tego zadupia Syrii.

Odpowiedz
J Jaro89
+21 / 33

@JimaIwo To nie to. Po prostu nie da się być zaskoczonym czymś co się samemu wywołuje. To tak jakby cały dzień w samych gaciach stać na deszczu. Nie można być później zaskoczonym, że się będzie chorym

psiekrwia
+15 / 19

@JimaIwo masz rację. Szokujące jak łatwo się do tego przyzwyczajamy.

J Jaro89
+13 / 15

@JimaIwo nie rozumiesz przekazu. Tu nie chodzi o to że cierpienie ludzi jest obojętne komuś. Mnie również jest przykro jak zobaczę na drodze rozjechanego jeża czy kota. Po prostu zamachy nie wywołują już szoku bo stają się rutyną po której nie widać działań mających coś zmienić. Ten gość w gaciach, który stał na deszczu i zachorował po wyzdrowieniu znów wychodzi w gaciach na deszcz. Nie wyciąga wniosków , że stojąc w samych gaciach na deszczu można zachorować. Po zamachach znów jedni składają kondolencje, drudzy oburzenie, trzeci ogłasza zwiększenie aktywności służb, czwarci pomaszerują w marszu milczenia, kolejni ustawią w profilu na FB flagę Francji i polubią artykuł o tym jak bardzo potępiają zamachy później się to uspokoi i znów jakiś zamach i całą rutyna od nowa. Ja nie tylko nie jestem zaskoczony tą informacją ale powiem że na 100% będzie kolejny zamach, który poza miejscem i może sposobem wykonania nie przyniesie żadnych innych reakcji niż to co się do tej pory po zamachach działo.

~Pan_Talon
0 / 4

@lostek815 Nasze elity kazały się przyzwyczaić do zamachów w Europie, to się lepiej przyzwyczajaj, bo to na pewno nie jest ostatni taki zamach (w tym roku).

Qrvishon
-1 / 1

@JimaIwo Sami do tego dopuścili i zrobili z tego codzienność. Jakby to się stało w Polsce to pewnie byłaby jakaś akcja odwetowa od razu i całe tunezyjskie społeczeństwo by spierdzielało, a u nikt to jeden z wielu, nie wielu Tunezyjczyków, ale wielu terrorystów, i trzeba bardzo uważać żeby nie urazić pozostałych, bo mogą zrobić nowe zamachy.

Niccolo
-1 / 1

@JimaIwo Bo jeszcze nie widziałeś tego na żywo. Siedzimy sobie, oglądamy z bezpiecznego dystansu i przełączamy dalej. Jedyne zaskoczenie o jakim mówisz w redakcji, które wywołało w tobie emocje, to po prostu efekt tego, że to było coś nowego. Bliżej nas, ale w ciąż nie u nas. Po mnie też to spłynęło jak po kaczce.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 July 2016 2016 18:13

P preczzglupota
+52 / 58

A Obama jest rzekomo zaniepokojony trybunałem konstytucyjnym. To jest podstawowy problem w Europie. We Francji zamachy już regularne, w Niemczech bitwy z państwową policją, w Belgii wojsko na ulicach, w Szwecji gwałty na każdym kroku, ale to w Polsce jest tragedia.

Odpowiedz
~bdfgnbdgh
-3 / 13

@preczzglupota Deptanie praw obywatelskich w Polsce jest równie groźne co terroryzm, zdechły ignorancie. Najlepiej zaśmiej się w twarz tym, którzy potracili całe majątki ziemskie na wsiach po ostatniej ustawie o wstrzymaniu obrotu ziemią rolną. TK orzeknie o jej niekonstytucyjności, a PIS będzie miał to gdzieś!!! Pozostanie tylko "wysadzenie Sejmu" celem przymuszenia do respektowania wyroków sądu. Guzik mnie obchodzi Francja, w Polsce katotalibowie powodują większy rozpi...żdziel.

Niccolo
+3 / 5

@~bdfgnbdgh większy "rozpi...żdziel", to według ciebie, to co się dzieje z TK, niż masowe zamachy i gwałty? Niektórzy powinni stracić prawo do wypowiedzi. Gadasz takie głupoty, że pojęcia nie masz.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 July 2016 2016 18:17

~MoniaUK
+23 / 25

ciało tego sk...syna terrorysty publicznie posmarować smalcem świńskim,spalić a prochy rozrzucić w oborze ze świniami i wtedy zamiast raju z dziewicami on będzie mieć wieczne potępienie!!! I robić tak z każdym zamachowcem!
A tak w ogóle to islam powinni zdelegalizować i w meczetach zrobić hodowle świń!!!

Odpowiedz
H HAWAJ
+7 / 9

Islam to taka religia, że jakiś imam mu pozwoli/zezwoli/przebaczy i już jest w raju z dziewicami.

~drah
+9 / 9

@HAWAJ To imama też utopić w świńskim gównie - za popieranie terroryzmu.

D dwaemu
+5 / 5

@MoniaUK To nic nie da... jest tylko jedna możliwa metoda walki z islamskim terroryzmem: odpowiedzialność zbiorowa. Żaden zamachowiec nie obraca się w próżni. Ma rodzinę, kumpli, gdzieś mieszka i swoje poglądy które zapewne znali wszyscy jego znajomi. A mimo to NIKT nie na niego nie doniósł... i dlatego ci, którym udowodni się zaniechanie współpracy z władzami kraju powinni odpowiadać za zbrodnię w jego zastępstwie. Tylko w taki sposób można byłoby to wykorzenić. No ale już słyszę wrzask faryzeuszy w obronie "praw obywatelskich"

~The____Atheist
-4 / 4

@dwaemu czy powiesz to samo o np. dresiarzach, złodziejach i wszystkich świadkach jakichś przestępstw lub wykroczeń?

D dwaemu
0 / 0

@The____Atheist Oczywiście że nie powiem bo raz że od dresa czy złodziejaszka można co najwyżej stracić zęby i portfel a dwa bo nie należą oni do religijnej subkultury której wyznacznikiem są zamachy terrorystyczne.

szarozielony
+3 / 15

@viragolo - będą nas nienawidzić bez względu na ilość zrzucanych bomb. Taka to "kultura".

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 July 2016 2016 10:57

Albiorix
+5 / 7

@szarozielony W latach 60tych do 80tych tam wszędzie była cywilizacja, nie mieli do nas żadnych zastrzeżeń, kobiety nie nosiły burek, islamiści nie byli żadną siłą polityczną, rządzili zwykle wojskowi.

~PanOdCiężarowych
+4 / 6

Problemem jest otaczająca nas poprawność polityczna. Słuchając dziś radia PR1, doszedłem do wniosku po wypowiedziach osób doń zaproszonych, że problemem jest dalsze ograniczanie nam możliwości obrony, czytaj dostępu do broni i będzie powodowało to co w nagłówku. Gdyby broń miał każdy taki terrorysta nie przejechałby więcej niż 100m i dużo mniej ludzi by zginęło. Opaski: Nie gwałć mnie, nie jeździj po mnie ciężarówką, Nie zabijaj mnie niestety nie pomogą.

marcinqwerty
0 / 4

@viragolo - No geniusz. Organizacja terrorystyczna Państwo Islamskie podbiła zbrojnie kawał Syrii i Iraku, walczy z tamtejszymi rządami i z każdym, kto im się nie podporządkuje (jak na przykład broniący swoich domów Kurdowie, czy ugrupowania niepopierające dżihadu w Syrii), usiłuje rozlać się na sąsiednie państwa (Liban, Turcja, Jordania), a podbite tereny wykorzystuje jako bazę do wojny z państwami zachodnimi, którą to wojnę ogłosiła w momencie swojego powstania. A kto jest temu winny? Jak to kto, państwa zachodnie. Bo bombardują siły Państwa Islamskiego. To jest tak idiotycznie głupie, że nawet nie wiem, jak to odpowiednio skomentować.

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 15 July 2016 2016 13:43

K4mil
+4 / 4

@marcinqwerty - jeżeli uważasz, że bez zbrojnej inwazji na Irak oraz bez wojny domowej w Syrii będącej efektem "szerzenia demokracji" przez Zachód na ich terenach powstałoby państwo islamskie, to pozostaje mi pogratulować twoich zdolności analitycznych. Fakty, to fakty i nie ma powodu by wypierać je ze świadomości. Natomiast jakie wnioski z tych faktów wyciągniemy, to już inna bajka.

Albiorix
+2 / 2

@marcinqwerty Nie "Państwa Zachodnie" tylko konkretnie USA. Nie dlatego że bombardują tylko z powodu błędów wojny w Iraku (okolice 2003): 1. Zniszczenie reżimu Husseina który trzymał islamistów za mordy 2. Rozwiązanie armii Iraku - nagle pojawia się kilkaset tysięcy młodych żołnierzy którzy nie mają co robić w życiu i pójdą za każdym. 3. Czystki elit rządzących Irakiem i zastąpienie ich nowymi ludźmi bez żadnych kompetencji. 4. Nietrafione, nieskuteczne i nastawiające ludność przeciw Zachodowi czystki w ramach długotrwałej i wiecznie przegrywanej wojny z terrorem.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 July 2016 2016 15:45

niecalkiemnormalny
+25 / 29

w ramach walki z terroryzmem powinni teraz Francuzom porozdawać kolorowe opaski silikonowe z napisem "nie zabijaj mnie".

Odpowiedz
~POLAK1234567
+21 / 29

nie żaden francuz tunezyskiego pochodzenia tylko ARAB z FRANCUSKIM paszportem !!!!!! Niech ludzie zaczną w końcu prawdę pisać/mówić !!!

Odpowiedz
~maliof
+2 / 10

To kto to jest francuz? Mam ojca z Czech, a matkę z Chorwacji, mieszkam od urodzenia w Polsce, kim ja jestem? Polakiem, Czechem czy Chorwatem?

Albiorix
+1 / 7

Tunezyjczyk to żaden Arab.

~Pan_Talon
+2 / 4

@maliof Jesteś pół Chorwatem, pół Czechem.

D daro97
+2 / 6

@maliof Zgodnie z logiką większości użytkowników demotywatorów nie masz narodowości. Ich zdaniem osoba, która ma jednego z rodziców francuza i wychowuje się od urodzenia we Francji, francuzem nie jest.

~maliof
0 / 2

@Pan_Talon Musisz wiedzieć jeszcze, że pradziadek od strony matki pochodził z Włoch. Według takiego myślenia, to wszyscy jesteśmy narodowości afrykańskiej, bo jakiej narodowości byli rodzice pierwszego Polaka?

~mat84x
+5 / 5

Niech sobie piszą o nim Francuz, nie ważne skąd pochodził, ale jeżeli był muzułmaninem to niech to napiszą też wprost. Bo najbardziej mnie wkurza, że jak idzie muzułmanin i bez słowa podniesie dziecko, które się przewróciło, to od razu stanowi to dowód, że zrobił tak, bo islam tak naucza, bo islam jest dobry, bo koran jest super. A jak ten sam facet wystrzela kilkadziesiąt osób o krzykami allah akbar i cytując koran, to w mediach piszą, że to nie wiadomo czy to był muzułmanin, że może coś innego krzyczał, albo przypadkowo i że w ogóle nie można tego łączyć z islamem, bo nie.

Albiorix
-3 / 5

Wszyscy jesteście ćwierć czymś i jedna ósma czymkolwiek innym. Jedyne co Wam pozwala radośnie uważać się za Polaków od wieków to zwykle brak dokumentów dalej niż kilka pokoleń wstecz.

N NemoTheEight
0 / 2

@maliof A nie wiesz? To jesteś nikim. Proste. Będąc pozbawionym jakiejkolwiek tożsamości narodowej nie należysz do żadnego narodu. Terroryści uważają, że należy zabijać Europejczyków, bo są gorsi od Arabów i dlatego nie są Europejczykami. Bo, obojętnie co farmazonią i co bredzi propaganda, oni NIE czują się Europejczykami.

Albiorix
-2 / 2

@NemoTheEight Nie ma takiej grupy etnicznej, "Europejczycy". Tunezyjczycy to etnicznie Berberowie, jeśli mówienie po arabsku czyni ich Arabami to mówienie po Francusku czyni ich Francuzami. Francuzi to głównie Celtowie, wymieszani ze wszystkim. W tym, przez dobrze ponad stulecie - z całą masą kolonii. Inna sprawa, że ludzie ze zislamizowanych krajów czują się częścią kultury arabskiej i czasem mówią że są arabami. Ale genetycznie - nie są.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 July 2016 2016 16:46

N NemoTheEight
-1 / 3

@Albiorix Są muzułmanami, maja ciemna skórę i wyznają arabska odmianę wiary muzułmańskiej. Nikogo w Europie nie obchodzi, czy 3 zamachy zrobili Tunezyjczycy, 1 Syryjczyk, a 2 Somalijczyk.Liczy się, że to Muzułmanie i pochodzą z południa.

Albiorix
0 / 2

@NemoTheEight - jeśli to ludzi nie obchodzi to są idiotami. Różnica między urodzonymi we Francji ludźmi których rodzice pochodzą z Algierii a ludźmi którzy właśnie uciekają z obozów w Turcji do Niemiec jest taka, że musisz z nimi coś robić (walczyć? obłaskawiać? deportować?) na zupełnie różne sposoby. Napływ możesz regulować polityką imigracyjną. Ale to absolutnie się nie stosuje do ludzi którzy już to są od 30 lat.

N NemoTheEight
-2 / 2

A jakie to ma znaczenie? Kiedyś zaatakował mnie pies. Nie zastanawiałem się ani czyj jest, ani jakiej jest rasy. dałem mu z buta 3 razy odczepił się ode mnie (to akurat należy traktować dosłownie) i poszedł dalej. Tak samo jest z terrorystami. Terrorystów zabić, wspierających ich ludzi deportować.Bez patrzenia w paszport. Jakos kiedyś skazywano na banicję wyrzucając ludzi z ich własnego kraju.

~Pan_Talon
0 / 0

@maliof Czyli twoja matka nie była Chorwatką, jak wcześniej napisałeś. Nie wiem, jak wychowywali cię twoi rodzice, ale czy robiąc to sami czuli się Polakami? Czeska i chorwacka kultura nie różni się dużo od polskiej, ale jednak historię mamy inną. Jeżeli twoim rodzicom bliższa była historia ich krajów, niż dzieje Polski, to niestety nie jesteś w pełni Polakiem (tyle, co nauczyli cię w szkole), bo chcąc nie chcą, wpoili ci swój punt widzenia historii. Twoje dzieci pewnie będą w pełni Polakami, ale nie ty. Sorry, ale zmiana narodowości nie następuje w jednym pokoleniu po emigracji.

~jebacisis
+17 / 21

FRANCUZ POCHODZENIA TUNEZYJSKIEGO?! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Poprawność polityczna wszędzie eeeh

Odpowiedz
marcinqwerty
-1 / 7

Skoro ma francuskie obywatelstwo, to jest obywatelem Francji, czyli de facto Francuzem. Brzmi dziwnie, efekty daje, jak widać, ale niestety. Jak się rozdaje obywatelstwo na prawo i lewo, to tak się to kończy. Potem taki człowiek, który czuje się Arabem z Maghrebu, a do Francji czuje wyłącznie nienawiść, jest w świetle prawa Francuzem i ma takie same prawa, jak każdy inny Francuz.

D dbgoku
+3 / 3

@marcinqwerty królik urodzony w stajni jest koniem? Może być obywatelem Francji, ale nie będzie Francuzem...

marcinqwerty
+5 / 5

Tylko mówię, jak to wygląda z prawnego punktu widzenia. Skoro nadano mu obywatelstwo, to jest to Francuz. A jak się bezmyślnie nadaje obywatelstwo na prawo i lewo, to potem mamy miliony muzułmańskich Francuzów, którzy chcą zabijać niemuzułmańskich Francuzów i ogólnie chcą zrobić z Francji kalifat paryski.

~the____Atheist
-1 / 1

@marcinqwerty no tak, 2,1miliona muzułmanów w kraju gdzie żyje 66milionów obywateli faktycznie zrobi z kraju kalifat.

marcinqwerty
+1 / 1

Te 2.1 miliona to dane z samej Aglomeracji Paryskiej? Bo według na przykład CIA world factbook to muzułmanie stanowią do 9% populacji, a więc jest ich prawie 6 milionów. Zważywszy, że tych danych nie da się stuprocentowo potwierdzić, bo wypytywanie ludzi o to, czy są muzułmanami to "faszyzm", to nie zdziwiłbym się, gdyby było ich dwa razy więcej - nie wolno sprawdzać i już, bo "faszyzm".

N NemoTheEight
-1 / 1

@marcinqwerty Nie. Jak już chcesz siać poprawność polityczną i poprawiać ludzi to o narodowości decyduje to, co masz wpisane w rubryczce "narodowość". Obywatelstw kiedyś można było mieć kilka.

~The____Atheist
0 / 0

@marcinqwerty to dane urzędu francuskiego odpowiednika naszego GUSu. Orientacyjnie odpowiednika oczywiście.

marcinqwerty
0 / 0

@NemoTheEight Nie sieje poprawności politycznej, zauważam problem. Problemem jest, że miliony ludzi wrogich państwom zachodnim, są ich pełnoprawnymi obywatelami. Taki stan rzeczy bardzo utrudnia przeciwdziałanie aktom terroru, bo mają oni takie same prawa, jak każdy inny Francuz. Nie wiem, dlaczego uważasz, że zauważenie tego prostego faktu jest szerzeniem politycznej poprawności.

marcinqwerty
0 / 0

@The Atheist - Wybacz, ale w tej materii wolę wierzyć Jankesom. Francuski GUS obowiązują takie same politpoprawne dyrektywy, jak każdą francuską instytucję.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 July 2016 2016 17:12

N NemoTheEight
-2 / 2

@marcinqwerty Przepraszam, musiałem źle zrozumieć twoją wypowiedź. Albo po prostu nie doczytałem.

~Pan_Talon
0 / 0

@marcinqwerty On nie miał obywatelstwa Francuskiego, jedynie pozwolenie pobytu.

~GROM
+7 / 9

Raczej Tunezyjczyk z Francuskim obywatelstwem.

Odpowiedz
~Pan_Talon
0 / 0

On nie miał francuskiego obywatelstwa!

~hmtrudstujdjd
+6 / 6

moim zdaniem jak tak dalej pójdzie to znowu będą obozy śmierci tyko tym razem zamiast żydów będą albo islamiści albo rdzenni Europejczycy....

Odpowiedz
XklocMan8
+12 / 14

Za każdego zabitego deportować tysiąc muzułmanów. Ciekawe kiedy skończyłyby się zamachy? Trump ma rację. To jest niesprawiedliwe, ale gdy muzułmanin zabija niewinnych Francuzów to jest sprawiedliwe?

Odpowiedz
D daro97
+1 / 9

Nie, nie można stosować odpowiedzialności zbiorowej. Może jak Twój sąsiad kogoś zabije, to cały budynek powinien iść do więzienia?

Albiorix
+2 / 2

@XklocMan8 Dokąd deportować ludzi urodzonych we Francji, z francuskim obywatelstwem, których rodzice albo dziadkowie pochodzą z Algieru czy Tunezji ale niekoniecznie wszyscy bo często to mieszane rodziny. Francja musiałaby zrzucać tych ludzi na spadochronach bo kraje ich dziadków nie mają żadnego powodu ich przyjmować. I przygotować się na wojnę z NATO. W międzyczasie, zamachów byłoby pewnie z 5 razy więcej bo byłoby dużo ludzi wkurzonych że ktoś ich wyłapuje na ulicach i zrzuca na spadochronach nad Tunezją.

K4mil
+1 / 5

@XklocMan8 Trump żeruje na ludzkiej głupocie i niechęci do jakiejkolwiek intelektualnie wymagającej refleksji. Ludowi nie da się wytłumaczyć, że terroryzm jest problemem ze wszech miar złożonym i jego rozwiązanie wymaga nakładu olbrzymich środków i przede wszystkim czasu. Lud chce aby podać mu zrozumiałe rozwiązanie wprost na tacy i raz dwa uzdrowić sytuację, a przy okazji jeszcze wskazać palcem winnego, co by sprawiedliwości stało się zadość.. Pojawia się więc polityk, który z premedytacją wygaduje bzdury, a lud się cieszy.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 15 July 2016 2016 13:45

N NemoTheEight
-2 / 2

@XklocMan8 Po co? Żeby ktoś z pozostałych zabił kolejne 90 osób? Deportować wszystkich co do jednego. Liczba zamachów dokonanych przez muzułmanów, jak i drobnych i poważnych przestępstw, jakich się dopuszczają jest dowodem na to, że nie potrafią oni ani się asymilować, ani pokojowo współżyć z innymi. Tym bardziej, że zdarza się to wśród muzułmanów urodzonych i wychowywanych na teranie Europy. Wszystkich, oprócz muzułmanów tatarskich, którzy tego problemu nigdy nie mieli, należy wwalić z naszego kontynentu. I od razu uprzedzam. To nie jest "rasizm". Rasizmem jest zabijanie Europejczyków.To jest odpowiedź na przemoc i działanie prewencyjne w celu uniknięcia n-tych powtórek (ten zamach to chyba już 6 w tym roku).

RadnyZDopiewa
-3 / 3

@Daro97 No a później kolejny będzie dokonywał zamachu, i tak dalej w kółko. Lepiej zapobiegać niż leczyć.

D daro97
-1 / 1

@RadnyZDopiewa W porządku. Trzy osoby z Twojego bloku porywają i zabijają dziecko. Statystycznie, ewidentnie wychodzi, że ludzie z tego bloku są bardziej niebezpieczni niż reszta. Cały blok powinien iść do więzienia? Obciąć socjal, strzelać do ludzi nielegalnie przekraczających granice. Dać tydzień na opuszczenie kraju nielegalnym imigrantom, a jak nie deportować, lub zabijać (wolałbym to drugie, bo mniejsze koszty, choć oba rozwiązania dobre). To jest normalne rozwiązanie, a nie karanie niewinnych osób, które przed terroryzmem próbują uciec, są chętne do pracy i przestrzegają prawa panujące w danym kraju.

RadnyZDopiewa
-3 / 3

@daro97 Proszę nie pie*dolić głupot. Doskonale wiadomo, że ich religia każe mordować "niewiernych", ISIS potwierdziło, że wśród imigrantów znajdują się terroryści. O tym, by ich nie deportować powiesz rodzinom ofiar kolejnego zamachu, ale wtedy może być za późno o kolejne 100 osób.

EveTheMermaid
+6 / 8

"Francuz pochodzenia tunezyjskiego" - rzeczy nazywajmy po imieniu! Toć to po prostu Tunezyjczyk, który zyskał obywatelstwo francuskie, terrorysta, zamachowiec! Trzeba przestać szerzyć tą cholerną poprawność polityczną, bo przez nią mamy teraz ten cały burdel w Europie.

Odpowiedz
N NemoTheEight
-1 / 3

@EveTheMermaid No. Nareszcie spotkałem dziewczynę, któa nie pisze "Biedni uchodźcy, trzeba im pomóc, bo oni tacy biedni".

~Pan_Talon
0 / 0

@EveTheMermaid on nie miał francuskiego obywatelstwa, tylko pozwolenie na pobyt

~Dalinar
+1 / 3

To straszne ale mnie to już nawet nie dziwi,Zachód upada pod lewackim rządem,chorzy psychicznie ludzie którzy mają władze,oby trzymali się od Polski z daleka..

Odpowiedz
D daro100
+5 / 5

niech Francja weźmie przykład ze szwecji i wymyśli opaski na rękę z napisem "Panie terrorysto nie zabijaj". Kiedy ta ciemna masa odeśle wszystkich ciapatych do siebie? Kto normalny wpuszcza morderców na swoje podwórko i sie im podporządkowuje

Odpowiedz
ProgresywnaEuropa
-5 / 5

@NemoTheEight mój błąd. Po głębszym zapoznaniu się ze sprawą okazało się, że za zamachem stał rodowity Francuz (najprawdopodobniej z zaburzeniami psychicznymi) :/

~Pan_Talon
+1 / 1

@ProgresywnaEuropa Taki z niego rodowity Francuz, że nawet nie miał francuskiego obywatelstwa, tylko pozwolenie pobytu, a urodził się w Tunezji

mareczek00713
+5 / 5

Podziękować Merkel, Junckerowi i całej reszcie unijnych urzędasów którzy zamiast wydalić z kraju wszystkich muzułmanów powiązanych z Bliskim Wschodem, obserwować całą resztę i nie wpuścić żadnego nowego wpuszczają ich tysiącami. To na ich rękach ciąży krew tego dziecka...

Odpowiedz
K4mil
-2 / 4

@mareczek00713 Nie wiem czy wiesz, ale przed "otwarciem granic dla imigrantów" we Francji też żyli muzułmanie, nawet całkiem sporo. Tego zamachu dokonał zresztą francuski obywatel, którego pobyt we Francji nie ma żadnego związku z polityką Merkel i UE. No ale tak, twój prymitywny instynkt moralny wymagał by szybko znaleźć winnego, więc znalazłeś. Bez względu na fakty.

K kilkaslowprawdy
0 / 2

@K4mil: Dobra dobra,ale fakty są takie,że wcześniej tylu zamachów w Europie zwyczajnie NIE BYŁO. To,że miał obywatelstwo akurat świadczy tylko o tym,że nie powinni ich wpuszczać już w latach 60-tych ! Wpuśćmy ich więcej a będzie jeszcze gorzej ! A dwa - sprawa jest związana z próbą zaprowadzenia demokradycznych rządów u arabów (co jak wiadomo kończy się jeszcze większym złodziejstwem elit - demokradyczny ustrój zobowiązuje) i dojściem do władzy islamistycznych podzwierząt w rezultacie,a przynajmniej wypuszczeniem ich z więzień.A potem jest wojna,zamachy,"uchodźcy" i terroryści szalejący wszędzie.Tylko lewaccy debile nie potrafią zauważyć ciągu przyczynowo skutkowego.Poza tym tam, gdzie wpuszcza się arabów wnoszą oni element swojej "kultury" - zamachy terrorystyczne. Jaka inna grupa etniczno-wyznaniowa wszędzie gdzie się pojawi robi taki chlew ? Śmiem twierdzić,że ŻADNA INNA niż wyznawcy pewnego mordercy i pedofila.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 July 2016 2016 15:02

K4mil
+1 / 3

@kilkaslowprawdy - nie, to, że wcześniej nie było zamachów, a byli muzułmanie świadczy o tym, że do zamachów terrorystycznych potrzeba czegoś więcej niż muzułmanów w świeckim państwie. Niewątpliwie egzystowanie dwóch odmiennych kulturowo grup obok siebie stwarza ryzyko konfliktów, warto mieć tego świadomość i starać się prowadzić racjonalną politykę migracyjną. Problem Francji w tym kontekście wynika jednak z kolonialnej przeszłości i kłopotów, które na tym tle powstały. Stąd też mówienie, że "trzeba było nie wypuszczać" jest olbrzymim uproszczeniem, które można tłumaczyć jedynie ignorancją lub niewiedzą. Islamski terroryzm w wymiarze globalnym to współczesny wynalazek i ciężko wymagać od elit rządzących kilkadziesiąt lat temu, że powinny to przewidzieć i dmuchając na zimne zamykać przed islamem granice. Zawsze przyjemnie ocenia się decyzję, gdy już znamy w pełni jej konsekwencje.
Teraz natomiast, zwłaszcza w przypadku Francji, mówienie o zamykaniu granic to jakiś nonsens, bo to już niczego nie zmieni. Należy podjąć starania na rzecz kulturowej asymilacji, a przede wszystkim zapobiegania wykluczeniu muzułmanów z życia społecznego i gospodarczego, bo im mniej będzie wiązać ich ze społeczeństwem i państwem w którym żyją, to tym bardziej ochoczo będą słuchać słów islamskich fanatyków z ISIS.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 July 2016 2016 17:37

K kilkaslowprawdy
0 / 0

@K4mil: "Islamski terroryzm w wymiarze globalnym to współczesny wynalazek i ciężko wymagać od elit rządzących kilkadziesiąt lat temu" - to wynalazek arabski z początku stulecia.Wystarczyło tylko posłuchać odpowiednich analityków, albo przeczytać podręczniki historii (o rekonkwiście np). Oczywiście wiem że "nie można było" - bo to celowa akcja na rozwalenie Europy rozegrana mistrzowsko na chciwości "biznesmenów".__" Teraz natomiast, zwłaszcza w przypadku Francji, mówienie o zamykaniu granic to jakiś nonsens, bo to już niczego nie zmieni" - ależ zmieni.Trochę spowolni proces islamizacji.___ "Należy podjąć starania na rzecz kulturowej asymilacji, a przede wszystkim zapobiegania wykluczeniu muzułmanów z życia społecznego i gospodarczego" - ależ oni nie są "wykluczeni". Ci co chcą się asymilowąć się asymilują,ba popierają nawet czesto (mimo,że są muzułmanami) Marine Le Pen licząc że zrobi porządek z tymi którzy nie chcą się asymilować.Problemem jest muzułmańska "umma" która będzie istnieć w obecnej formie jak długo będzie przepływ ludzi i idei z bliskiego wschodu.Oni sami z własnego wyboru tkwią w gettcie ! Dopóki będą nachodźcy i napływ nowych z bliskiego wschodu,dopóty niemożliwa jest jakakolwiek asymilacja.Ponieważ to populacja tych "religijnych" i niedouczonych wzrasta.Brak presji.

~AkbarKebab
-5 / 5

Brakuje słów na to zdjęcie? Leżący na ziemi worek z ziemniakami i różową czapką obok którego ktoś zostawił przerażającą lalkę :3

Odpowiedz
S singri
0 / 0

Serio, czy strzelasz? Nie słuchałam dziś wiadomości...

A azareel
+1 / 1

Ciapaki robią co chcą a niewinni ludzie cierpią, no ale poprawność polityczna nie? Brawo brawo debile!

Odpowiedz
W wojti1234
0 / 0

Musimy pilnować aby wśród polaków nie było tego ścierwa.

Odpowiedz
marcinqwerty
+2 / 2

Religia pokoju nie daje o sobie zapomnieć. A i tak zaraz znajdą się półgłówki, które stwierdzą, że to wszystko nasza wina. Bo przecież za wszystkie problemy świata Islamu odpowiada Zachód, który ich najeżdża, kradnie ropę i ogólnie żyć im nie daje. Gdyby nie to, muzułmanie kochaliby nas jak braci rodzonych. Tak jest, proszę państwa? Francja przecież sama sobie nagrabiła, no nie? "Najechała" na Mali, Republikę Środkowoafrykańską i Czad. To znaczy, tłumacząc na język faktów, przysłała swoje wojska na pomoc tamtejszym rządom, napadniętym przez dżihadystów z AQIM (Al-Kaidy Islamskiego Maghrebu) i innego islamistycznego śmiecia. Właściwie to pełno takich komentarzy widać - "sami są sobie winni". To są komentarze ludzi o mentalności typowej dla umysłowego niewolnika - "skoro mnie biją, to musiałem zrobić coś bardzo złego. Bez powodu by nie bili". Powodzenia.

Odpowiedz
B bomberos
+3 / 5

Francuz tunezyjskiego pochodzenia... Rzygać się chce jak takie coś słyszę Urodził się w Tunezji to był Tunezyjczykiem w Francji mógł mieszkać tylko rok ale tego już nit nie powie bo trzeba kochać to brudne ciapate g....

Odpowiedz
~Bartek_FFF
+3 / 3

Cóż...Lewacko - liberalne unijne media będą powtarzać, że przecież nie wszyscy Muzułmanie to terroryści...
A pamiętacie zdjęcie arabskiego dzieciaka, utopionego przez ojca - przemytnika i histerię jaka rozpętała się w mediach? Pamiętacie hasło: "Europo otwórz oczy!"? No to Europa otwarła, a teraz oba ma podbite...
Vive la Multikulti!!!

Odpowiedz
~Don_Clemente
0 / 0

Policja pozwoliła mu tam wjechać, uwierzyli mu na słowo... bo przecież euro sie skończyło ... idioci

Odpowiedz
~pedofil123
+2 / 2

Za późno na gadanie o multikulti czy zwracanie uwagi. Teraz trzeba po prostu walczyć i nie dopuścić do tego, byśmy to my za jakiś czas mieli takie problemy.

Odpowiedz
N NemoTheEight
0 / 2

Nie. Trzeba zwołać konferencje międzynarodową i przedstawić następujące podsumowanie eksperymentu "multi-kulti": "Bardzo się staraliśmy, ale z powodu braku współpracy drugiej strony eksperyment się nie powiódł. Dziękujemy za udział, ale eksperyment zostaje zakończony, proszę się rozejść do siebie".

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 July 2016 2016 16:37

~Gosciu27
+2 / 2

Organizacje terrorystyczne szkolą dzieci na terrorystów i są gotowi posłać je na śmierć. Zabicie dzieci wroga to dla nich żaden problem.

Odpowiedz
~Qbiakkk
+1 / 1

Przede wszystkim byl to muzulmanin! Islamista itd. a nie tunezyjczyk z obywatelstwem francuskim. to mozna dodac tylko po to by wiedziec ze na pewno sie nie klimatyzuja...

Odpowiedz
~qwerty231
+1 / 1

to nie był żaden francuz, on pochodził z tunezji, przybył do francji jako imigrant.

Odpowiedz
~Pan_Talon
0 / 0

I nawet nie miał obywatelstwa francuskiego.

NaturalBornKillers
-2 / 2

Ja się z tego cieszę, chociaż nie jestem muslimem, wszyscy ludzie zasługują na śmierć

Odpowiedz
Zetar
+2 / 4

Bez ściemniania mi tutaj o "Francuzie pochodzenia tunezyjskiego" - zamachowcem był MUZUŁMANIN! Czy tak trudno napisać prawdę?

Odpowiedz
N NemoTheEight
+1 / 3

@Zetar Tak. Napisanie prawdy oznaczałoby konieczność zareagowania na nią.

~Pan_Talon
+1 / 1

On nie miał obywatelstwa francuskiego, jedynie pozwolenie na osiedlenie się.

Odpowiedz
ProgresywnaEuropa
-3 / 5

Jak widzę ile jadu tu wylewacie jest mi nie dobrze. Zamiast współczuć Francji plujecie jadem w stronę naszego Francuskiego systemu oraz imigrantów

Odpowiedz
RadnyZDopiewa
-3 / 3

@ProgresywnaEuropa Gdybyśmy cały czas współczuli zamiast działać, to za 30 lat Europa będzie kalifatem.

ProgresywnaEuropa
-3 / 3

@RadnyZDopiewa wykorzystują obecną sytuację, żeby głosić swoją prawacką ideologię...

B konto usunięte
+1 / 1

@ProgresywnaEuropa Nikt ci nie każe tego czytać. :v Wyjaśnij mi rzecz, której za chu*a nie mogę zrozumieć. Dlaczego piszesz "u mnie we Francji", "naszego francuskiego systemu", "my Francuzi". Żyjąc we Francji nie jesteś Francuzką, tylko Polką na emigracji. Możesz mieć nawet i chińskie obywatelstwo, mam to głęboko w dupie, ale obywatelstwo nie zmienia twojej narodowości. Rozumiem, gdybyś urodziła się we Francji i miała rodziców Francuzów. I nie prawackiego, tylko prawicowego, nie z przymiotnikami pisze się razem, a przymiotniki (francuski) pisze się z małej. I na końcu zdania stawiamy kropkę.

ProgresywnaEuropa
-2 / 2

@BlackWolf120 Chyba znamy inne pojęcie narodowości. Poza tym moja babcia jest Francuzką. A o Francji piszę z dużej, ponieważ chce tym wyrazić do niej szacunek za to, że jest to kraj najbardziej przyjazny ludziom (sama tego doświadczyłam). Chociaż tyle mogę zrobić

B konto usunięte
0 / 0

@ProgresywnaEuropa Mój pradziadek był Niemcem. Czy to oznacza, że jestem Niemką? ;_; Kraj najbardziej przyjazny ludziom? Co ku*wa? Dzisiaj w tym "przyjaznym" kraju zginęło ponad 80 osób. Jesteś ślepa, jeśli dla ciebie to kraj przyjazny, czy chociaż bezpieczny. Muzułmanie to ścierwa, które należy wybić, a nie ich bronić.

ProgresywnaEuropa
-3 / 3

@BlackWold120 napisała: "Muzułmanie to ścierwa, które należy wybić, a nie ich bronić." Twój stosunek do drugiego człowieka jest przerażający. Jak można kogoś tak nazywać? Poziom twoich kontr-komentarzy sięgnął dna. Właśnie przez takich ludzi ludzie nie możemy się pojednać. Muzułmanie widzą tą niechęć dlatego integracja jest taka ciężka do zrealizowania

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 15 July 2016 2016 21:51

~Pan_Talon
0 / 0

@ProgresywnaEuropa Możesz podziękować lewicowcom rządzącym we Francji. Ten człowiek był znanym przestępcą i nawet nie był obywatelem Francji (miał tylko pozwolenie na pobyt). Można było go wcześniej deportować, ale poprawność polityczna nie pozwoliła. Gdyby władze postępowały stanowczo z przestępcami (nawet tymi z Bliskiego Wschodu i Maghrebu) to w Europie nie odradzałyby się nacjonalistyczne sentymenty. Na Zachodzie pojawiło się już pojęcie regresywnej lewicy, na nazwanie poglądów głoszących, że imigrantom z krajów trzeciego świata należy pozwalać na więcej, niż rodowitym mieszkańcom.

B konto usunięte
0 / 0

@ProgresywnaEuropa Jak można zabić drugiego człowieka w imię chorej religii? Jak można uprzedmiotowić kogoś tylko dlatego, że jest innej płci? Jak można wymordować dziesiątki, setki ludzi? Jak można zabijać z imieniem swojego boga na ustach? Czy my do ku*wy nędzy żyjemy w jakimś średniowieczu, żeby robić krucjaty?! Mamy XXI wiek czy XIV?! Może coś przegapiłam i cofnęliśmy się w czasie, mamy wiek, w którym zabijanie ludzi dla boga jest normalne?! Kobieto, obudź się! Za niedługo wsadzą ci burkę i nawet się nie zorientujesz, kiedy! Poza tym, odpowiadając na twój inny komentarz "Ale to, że zginęła para muzułmanów już nikt nie widzi. Muzułmanie tak samo cierpią w czasie ataków ISIS jak my". Para muzułmanów. No zajebiście ku*wa. Para muzułmanów, na ponad 80 normalnych ludzi. Ciekawe, czy będziesz ich tak bronić jak cię zgwałcą, bo Allah pozwolił.

ProgresywnaEuropa
-1 / 1

@BlackWolf120 ty mówisz o jakimś radykalnym odłamie islamu, którzy z prawdziwym islamem nie ma nic wspólnego

~n_n_
+3 / 3

"Francuz pochodzenia tunezyjskiego". Co za hipokryzja. Rzeczy są po to żeby je nazywać po imieniu.

Odpowiedz
endriu1991
+1 / 1

i tak szczerze to kogoś to niby dziwi? nie pierwszy już zamach i pewno nie ostatnio skoro ludzie jedynie co potrafią to powstawiać sobie kolory flag na zdjęcia a politycy potrzymać się za ręce i potępić to pfff....

Odpowiedz
~BrakBrak
0 / 0

Zostawcie tych biednych uchodźców w spokoju w kurrfffffa rasiści XD (płaczę bo znajdzie się osoba, która potraktuje to poważnie)

Odpowiedz
W worcela
+1 / 1

Myślę że liczba ofiar byłaby owiele mniejsza gdyby chociaż jedna z osób na promenadzie miała przy sobie broń

Odpowiedz
~Pan_Talon
+1 / 1

@worcela Na pewno nie uratowałoby to tych, którzy zginęli w pierwszym uderzeniu, ale gdyby motocyklista, który w pewnym momencie podjechał do ciężarówki i próbował ją zatrzymać, miał broń, to rzeczywiście liczba ofiar byłaby mniejsza.

maggdalena18
+1 / 1

To nie był Francuz. Jeśli nie przestrzegał francuskiego prawa, nie zasymilował się, to to nadal był Tunezyjczyk, muzułmanin, terrorysta, Francja ma za swoje, płaci za głupotę. Szkoda tylko, ze za kretynizm rządzących płaca niewinni ludzie.

Odpowiedz
~S_I_N
+1 / 3

Po co człowiek wymyślił BOMBE ATOMOWĄ? po to zeby sie nią straszyć? Nie Wlasnie na takich ludzi. Zrzucic z 5 na wszystkie wylegarnie terorystów i po klopotach.

Odpowiedz
B konto usunięte
0 / 0

Zrzućmy pięć bomb atomowych! Niech naszą planetę pokryje promieniotwórczy pył... Będzie zajebiście!

~Danielll123123312
0 / 0

masz racje. To jaką z kolwiek bomb tam zrzucic i po klopocie. Poprostu Terorysm lezy w czyims interesie....

D darek123456
+2 / 2

Mówcie jak jest MUZUŁMANIN znowu zabił Europejczyków. Islam to zło to diabelska forma panowania nad ludźmi. Wygnać ich do siebie my tu ich nie chcemy.

Odpowiedz
karolinaen
+1 / 1

heh, dzisiaj w radiu mówili o tym zamachu i najpierw powiedzieli, że ten koleś krzyczał "Allah Akbar", ale za chwilkę powiedzieli, że ktoś tam przesłuchiwał jego rodzinę, i wszyscy zgodnie twierdzili, że koleś nie był religijny. więc na podsumowanie powiedzieli, że to nie był zamach na tle religijnym (sic!)

Odpowiedz
~Pan_Talon
0 / 0

@karolinaen Koleś nie był religijny, ale jakiś czas temu rozbił ciężarówkę, bo prowadził na głodniaka podczas ramadanu i zasłabł.

Q Quant
+1 / 1

W Mediach już zapowiedziano, że Francja się nie podda terroryzmowi. Podobne deklaracje poczynili Włosi. Rozumiem, że nadal bohatersko będą się trzymać za ręce podczas marszów protestacyjnych przeciwko terroryzmowi? Bo na inne działania to raczej nie można liczyć. Żal mi niewinnych ludzi, którzy zginęli, ale Francji jako kraju nie żal mi ani trochę, po ponosi on konsekwencje swojej własnej polityki imigracyjnej. Szkoda tylko, że za głupotę polityków odpowiadają życiem zwykli obywatele...

Odpowiedz
P Piotrusor13
+1 / 1

Giń naiwna Francjo!! Następni pewnie.Niemcy będą. Oby nie doszlo do innych krajów Europy.

Odpowiedz
~jafon
0 / 0

to był Tunezyjczyk pochodzenia francuskiego !!!

Odpowiedz
B konto usunięte
+1 / 1

Ech... brak słów. Naprawdę. Nie rozumiem, jak francuskiemu rządowi nie przyszło do głowy tych cholernych muzułmanów powybijać. Wszystkich. Najlepiej przez kobiety, żeby dziewic nie było w raju. Liczba ofiar w Europie i na wschodzie zmalałaby praktycznie do zera. Świat bez muslimów... taki kolorowy.

Odpowiedz
Mixria
+2 / 2

Dobrze mówisz.

bauvvanek
0 / 0

godzina jak widać wszędzie napisane w programach że na "dwójce " idzie "Dzięki bogu już łykend" i co? NI MA. Jest badziewna komedia hamerykańska. Chyba romantyczna

Odpowiedz
Mixria
+2 / 2

Trochę ich szkoda, ale Francja jest sama sobie winna.

Odpowiedz
B konto usunięte
0 / 0

@Mixria A mi ich bardzo szkoda, bo to byli niewinni ludzie. Nie wiemy, czy byli za przyjęciem imigrantów, czy przeciw, ale na pewno nie życzyli sobie zginąć podczas święta narodowego. Gdyby u nas 1 maja stało się coś takiego, na pewno nie ustawialibyśmy sobie filtrów na profilowym, tylko co najmniej kilku "narodowców" zajęłoby się tymi fanatykami.

Mixria
0 / 0

Chodziło mi o to, że jak to możliwe, że na takiej dużej imprezie publicznej nie było policji i jeszcze spóźniła się pół godziny. Gdyby była to może nie zginęłoby tyle osób. Ale mi również jest ich bardzo szkoda. Jak można być tak skończonym, egoistycznym debilem, żeby wjechać w ludzi. Ich święto dumy zmieniło się w święto żałoby. Chociaż to smutne, że gdyby takie coś stało się w Polsce, nie byłoby polskich filtrów, "Pray for Poland" i "Wszyscy jesteśmy Polakami" jak teraz jest z Francuzami.

ProgresywnaEuropa
-2 / 2

Ale to, że zginęła para muzułmanów już nikt nie widzi. Muzułmanie tak samo cierpią w czasie ataków ISIS jak my

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 July 2016 2016 22:01

Odpowiedz
O Odoaker
0 / 0

Ile trzeba trupów by ludzie wyszli na ulice, wy...lili obcokrajowców, rozpieprzyli rząd co pozwioił na multikulti? Mam nadzieję, że niewiele!

Odpowiedz
~ilynek
0 / 0

wszystkie sensowne komentarze sa 'ponizej poziomu' bo wolimy cisnac na religie jakby to sam muhammad nas jechal xd

Odpowiedz
~Panajota
0 / 0

Bzdura!!! Juz wiadomo ze zamachowcem nie byl zaden obywatel Francji tylko tunezyjski "niby uchodzca". Ta pieprzona poprawnosc polityczna mnie doprowadza do szalu.....

Odpowiedz