szczerze... dobrze prawią. Większym debilizmem i obrazą konsumenta jezt chyba tylko zakup np czekoladek, na których jest nalepka o promocji i konkurcie w stylu "sprawdź czy jest kod pod nalepką, jeśli tak to wygrałeś". I przychodzisz do takiego sklepu, patrzysz a tam całą paleta tych czekoladek i wszystkie ze zdartymi kodami konkursowymi.
oj tam co poradzić jak to takie przyjemne
Odpowiedz@henio115 Palce w d****?
szczerze... dobrze prawią. Większym debilizmem i obrazą konsumenta jezt chyba tylko zakup np czekoladek, na których jest nalepka o promocji i konkurcie w stylu "sprawdź czy jest kod pod nalepką, jeśli tak to wygrałeś". I przychodzisz do takiego sklepu, patrzysz a tam całą paleta tych czekoladek i wszystkie ze zdartymi kodami konkursowymi.
Tyle że to głównie dzieci wciskają a takie karteczki nic dla nich nie znaczą...
OdpowiedzJa jak bym coś takiego zobaczył to z premedytacją bym wcisnął tam palca
Chyba każdy to kiedyś raz przynajmniej robił
OdpowiedzPowinni robić taką dziurkę od nowości, może by nie korciło. Później jest identyczna sytuacja z zaślepkami w głośnikach...
OdpowiedzBiednia Ania
OdpowiedzA powinno być "najpierw w d.... dopiero w nasze czteropaki"
Odpowiedz