Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
96 115
-

Zobacz także:


Z zaspiewaj
+13 / 35

Brawo ! tylko jak wszystkich PiSowców "odznaczyć" by nie mieli dostepu!!!

Odpowiedz
N NieJestemRobotem1111
-1 / 25

To jest bez sensu bo dziecko i tak znajdzie sposób tak naprawdę tylko dorosłych ograniczacie.
Lepiej niech rodzice się tym zajmą tylko oni mogą kontrolować swoje dzieci nakazy nie pomogą.

Odpowiedz
ZONTAR
+5 / 5

@NieJestemRobotem1111 Już nie wspominając o tym, że samo podpisanie umowy ma internet jest dla pełnoletnich. Zrozumiałbym takie ograniczenie w telefonii komórkowej oferowanej dla niepełnoletnich (można jeszcze mieć kartę bez dowodu?), takie coś się stosuje w różnych firmach i placówkach z dostępem do internetu, ale żeby ingerować w dostawcę internetu... Jest masa programów blokujących i można dziecku zablokować dostęp. Znowu jak to dziecko jest na tyle dorosłe i kumate, że umie sobie to obejść, to po kiego czorta to w ogóle blokować? Wtedy i tak znajdzie na to sposób.

Ludwik_K
+6 / 18

trzeba robić kopie, będzie można później nieźle zarobić na ich sprzedaży

Odpowiedz
grimes
+35 / 73

1. To debilizm, bo istnieje VPN. 2. Po raz kolejny widzimy jak państwo chce wszystkich wychowywać. Wiecie, gdzie jest granica? Nie ma. Będą nam zabierać wolność i robić niewolników, aż im będziemy na to pozwalać. 3. To będzie najżałośniejszy widok na świecie, gdy ktoś będzie protestować przeciw zakazowi porno, a gdy wcześniej nikt nie protestował gdy Morawiecki dowalał kolejny podatek.

Odpowiedz
grimes
+2 / 8

@twoj_nick Dużo portali o tym pisało wprost, pikio itp Nawet jeśli to nie zmienia to wiele, mój wpis o zamordyzmie państwa wciąż jest aktualny.

Niccolo
+2 / 2

@Soul_shade
„życie to nie film gdzie wpisujesz przypadkowe literki i masz co potrzebujesz” - Poza tym, że rząd ładuje kupę forsy w wywiad, warto wspomnieć, że jesteśmy bardzo uzależnieni od amerykańskich korporacji, a te (np. Microsoft ze swoim flagowym systemem Windows) zawierają specjalne ułatwienia dla służb (np. Backdoory).

Swoją drogą warto też spojrzeć na Chiny i ostatnią aferę dotyczącą chińskich smartfonów:
„Spece od zabezpieczeń z firmy Kryptowire wykryli ostatnio, że równo co 72 godziny niektóre ze smartfonów z Państwa Środka przesyłają na chiński serwer pełne rejestry naszych rozmów tekstowych. Głębsza analiza wykazała, że stoi za tym oprogramowanie firmy Shanghai Adups Technology Company, którego cel jednak nie jest znany.
Firma ta twierdzi, że jej program można znaleźć na 700 milionach urządzeń, w tym tak uznanych producentów jak ZTE czy Huawei - choć obaj obecnie temu stanowczo zaprzeczają.”

W powyższym cytacie "zaprzeczają", ale w innych artykułach wyczytałem, że nie tyle zaprzeczają, co twierdzą, że jest to związane z błędem, a właściwie ze zbieraniem informacji o urządzeniach, by te lepiej działały. Ciekawe wytłumaczenie.
Ale spójrzmy od ich strony:
„Chiński rząd rezygnuje z iPhone'ów. Powodem są względy bezpieczeństwa” - Wynika z tego, że wszyscy szpiegują się wzajemnie.
Podobnie u Rosjan:
„Sailfish OS jako jedyny mobilny system otrzymał certyfikat, dzięki któremu będzie mógł być wykorzystywany w korporacjach i instytucjach rządowych w Rosji. To dla Jolli ogromna szansa (...) Android, iOS i Windows mają jeden wspólny mianownik — rozwijane są przez amerykańskie korporacje. (...) System — jak sama określa - "otwarty i niezależny". System, którego Rosja potrzebuje.".

EDIT: Jakieś jaja. Komentarz napisałem 7 Grudnia,a jest napisane, że 5, a 7 była modyfikacja, a najlepsze, że jak tylko kliknąłem ENTER znikąd mam 2 plusy, za to komentarz nie pojawia się w stronie mojego profilu...

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 7 December 2016 2016 1:51

Soul_shade
+2 / 6

@Niccolo FBI. Czyli wpływ mogą mieć tylko na użytkowników z USA, bo FBI nie może działać poza granicami. Z resztą gdyby to było takie łatwe, już dawno by to zrobili. Fakt, że specjaliści mogą zdziałać wiele. Ale życie to nie film gdzie wpisujesz przypadkowe literki i masz co potrzebujesz. Zwłaszcza, że FBI podobnie jak i inne organy ogranicza prawo (przez co mogą robić tylko określone rzeczy), a ciemnej strefy już nie.

@grimes pornografia zwłaszcza wśród młodych jest problemem i sieje spustoszenie w psychice, to fakt. A PiS...w odróżnieniu od poprzedników wydaje się, że oni na prawdę chcą dobrze. Tylko problem w tym, że zawsze zabierają się za to od d*py strony. Tym razem też. A tak abstrahując od PiSu...idiotyzmem jest walka z pornografią w internecie, podczas gdy na każdym kroku - idąc ulicą, oglądając TV itd., wszędzie pełno nagości. To jak sprzątanie szamba bez wcześniejszego odcięcia jego dopływu - nie ma najmniejszego sensu.

Niccolo
0 / 0

@Soul_shade „FBI nie może działać poza granicami.” - Mylisz się.
Może zacznę od cytatu ze strony CBA (żeby nie było, że tylko Wiki)
„Ustawodawca przyznał Biuru uprawnienia w zakresie szerszym, niż przysługujące innym amerykańskim agencjom rządowym.”,
„Kongres przyznał Biuru legitymację do zatrzymań w innych krajach, oczywiście za zgodą danego państwa.”
„Poza granicami Stanów Zjednoczonych działa ponad 60 biur międzynarodowych przy ambasadach USA, jego budżet na rok 2010 sięgał prawie 8 miliardów dolarów.”
Wiki: „FBI także pełni funkcję głównej agencji kontrwywiadowczej”,
„Jednym z podstawowych zadań FBI jest gromadzenie danych wywiadowczych, co FBI czyni nie tylko na terenie USA”.

Poza tym jeszcze NSA:
„Polski rząd pomagał NSA, a NSA podsłuchiwała 3 miliony Polaków (dziennie!) — ujawniono nowe dokumenty Snowdena”.

„Z powyższego wywnioskować można, że z terenu Polski (od zewnętrznego partnera), już w 2009 roku NSA pozyskiwała najpierw metadane, a następnie pełne treści połączeń internetowych i — co ciekawe — wszystko to działo się we współpracy z “oddziałem polskiego rządu”. - niebezpiecznik.pl

A jak już jesteśmy przy NSA, to może zaczepię o ujawniony projekt MK-Ultra:
„Na podstawie ustaleń śledztwa, celem projektu MKUltra było zbadanie możliwości sterowania pracą ludzkiego mózgu i kontroli umysłu z wykorzystaniem substancji chemicznych (w tym środków psychodelicznych, m.in. LSD), bodźców elektrycznych, analizy fal mózgowych i form percepcji podprogowej. Według wielu relacji, badania były często brutalne i odbywały się także na nieświadomych ich celu obywatelach USA, czasem z tragicznymi skutkami”.

Agencje USA mają gdzieś moralność, a zgoda jakiegoś lenna jak Polska raczej im zwisa (chociaż nie musi, bo niezgody nie było). Ale Polskie służby i tak chętnie współpracują z amerykańskimi służbami. Tym chętnym najbardziej wydaje się CBŚ (uważane nawet za lepsze od NSA).
ABW i CBŚ chciały rok temu kupić od włoskich hakerów program do szpiegowania (w czasie rzeczywistym komputerów i smartfonów) polskich obywateli. Pośrednikiem była warszawska firma, której prezes jest skarbnikiem stowarzyszenia polsko-chińskiego, promującego współpracę z komunistycznymi Chinami”.

Albo (trochę odleciałem od amerykańskich służb, wiem, ale muszę)
„Według najnowszego raportu Apple opisującego współpracę z organami ścigania na całym świecie Polska pobiła w ostatnich półroczu wszystkie rekordy. Z łącznie 350 tysięcy zapytań wszystkich krajów, 240 tysięcy nadeszło z Polski.”

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 7 December 2016 2016 1:56

P ping500
-3 / 21

A potem w czasie kampanii wyborczej nadprezes będzie sobie przeglądał 'rejestr pornolubnych' w poszukiwaniu kandydatów opozycji (lub ich rodzin - PIS bardzo chętnie gnoi całe rodziny).

Odpowiedz
T tomkosz
+2 / 24

az milo patrzec na pomysly pisu i temu jak sie ludziom powoli oczy otwieraja...

Odpowiedz
metalmessiah
+17 / 29

"Skarbie, dostałeś list od Orange! Piszą, że Twój wniosek o odblokowanie dostępu do stron zawierających treści pornograficzne został pozytywnie rozpatrzony. CZY JA JUŻ CI NIE WYSTARCZAM?!"

Odpowiedz
metalmessiah
+3 / 9

@Jimmy_Waldemar_Resiak Masz rację. Chciałem sobie pośmieszkować z rzeczy, z których jednak się śmieszkować nie powinno. To jest jawny zamach na naszą prywatność. Rządzący po raz kolejny próbują nam wchodzić do łóżek, zaglądać do majtek. Dziękuję za otworzenie oczu. Brońmy naszych penisów i prawa do samogwałtu w godnych warunkach.

Człowieku, jeśli chcesz się każdą taką spekulacją przejmować, to proszę bardzo, ale nie zatruwaj życia innym, którzy sobie wolą podejść do tego na luzie i pośmieszkować.

Hitek13
+4 / 24

Hah ciąg dalszy spłaty długu zaciągniętego przez PiS wobec Kleru!

Odpowiedz
O ookulary
-1 / 3

@znany27 Nie sądzę, żeby wprowadzili ten zakaz - pornografia jest narzędziem władzy do ogłupiania ludzi i robienia z nich niewolników.

Niccolo
0 / 0

@ookulary Widocznie, to broń obusieczna, bo sami się od niej uzależnili. I nie mam tu tylko na myśli polityków (pornosy, pizzagate), ale i Watykan (są dostępne nawet rankingi jake pornole się tam najlepiej ściągają).

W konto usunięte
+6 / 16

Najpierw pornosy, potem inne strony, gazety, książki, itd. Zakazy , nakazy - a Ty zamknij mordę i ciesz się wolnością. Nieważne czy to prawdziwe info czy fake. Ważne dokąd to wszystko zmierza.

Odpowiedz
J konto usunięte
+6 / 6

@Wilhelm_Tell Ale od kiedy ktokolwiek z nas jest wolny??? Wolnym można sobie być na bezludnej wyspie, jeśli akurat miejsca do szczęścia starcza. Życie w społeczeństwie, oznacza ograniczenia. Potem tylko pytanie ile tych ograniczeń i w jakim stopniu zasadne. Np nikt się nie kłóci, że zabijać ludzi nie wolno, poza aborcją i eutanazją, ale to dosyć specyficzne przypadki zabijania. Ale już o to, czy narządy płciowe w akcji lub nawet samodzielnie oglądać można, to by się nie jeden pozabijał.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 December 2016 2016 17:46

N Nemrod
+4 / 14

Coś czuje że kolejna przysłowiowa "g**wno burza", ale nie powiem rozbawiło mnie to.... "Drogi dostawco internetu proszę o dostęp do stron porno, swoją prośbę uwarunkowuje tym że nie mam dzieci :D", czekam na wprowadzenie pozwoleń na dokonywanie tak zwanego "samogwałtu" .... Pie*ole, gość który to wymyślił pewnie czyta regulamin w czasie seksu z żoną, żeby "pos*wać" ją w regulaminowym tempie :)

Odpowiedz
t1ger
-3 / 19

Zalecam się wczytać w coś więcej niż Wyborczą czy facebooka KODu, Nowoczesnej i Razem...

Odpowiedz
J konto usunięte
-1 / 5

@t1ger To tak jakbyś prawicowcom kazał czytać lewicowe pisemka, albo islamistom Biblię. Kult religijny ideologii tak łatwo się nie leczy.

J konto usunięte
+2 / 6

Twój dostawca internetu i tak wie, kiedy oglądasz strony, bo zapytania idą najpierw przez jego serwery, które i tak są zapisywane do dziennika i przechowywane przez jakiś czas. A jak używasz do tego VPN lub TOR, to wtedy i tak Ci nie robi różnicy. Natomiast jak jesteś rodzicem i chcesz mieć trochę spokoju duszy, że twoje dziecko nie idzie w kierunku ZŁA™ i nie krzywdzi się SAMOGWAŁTEM™, to wtedy po prostu nie występujesz o odblokowanie dostępu do takich treści. A że dzieci były, są i będą dziećmi, to i tak obejdą takie hucpy staruchów. A jak nie, to koledzy/koleżanki wesprą i na pendrive dadzą parę giga lasek lub facetów, co tam ludzie wolą. HAHAHA™

Odpowiedz
J konto usunięte
0 / 0

@RozadlaM Wtedy było na dysku, z którym się większość obchodziła czulej, jak z kobietą.

vivakielce
+7 / 17

Jak dla mnie mogą usunąć wszystko w cholerę. Nie korzystam, wam też radzę nie korzystać. To pułapka dla słabych ludzi.

Odpowiedz
Mattian23374
+4 / 4

@vivakielce Mi z pornoli udało się wyleczyć ;/ Choć było ciężko. To niszczy tylko relacje z dziewczynami w życiu.

vivakielce
+3 / 3

@Mattian23374 Niestety w dobie internetu porno jest łatwo dostępne. Ludzie nie zdają sobie z tego sprawy jak łatwo jest się uzależnić i popaść w świat który sztucznie kreuje nierealną rzeczywistość oparta tylko na seksie i pożądaniu. Niszczy to relacje z kobietami bo facet uzależniony od porno oczekuje od nich tylko jednego. Seks jest ważną sferą życia ale nie najważniejszą, to tylko dodatek, jeden z wielu. Wspieram Cię w walce i wytrwaniu ;)

Q Quant
+9 / 9

Ciekawe jak provider odetnie użytkownika od jednej kategorii stron? Urządzą coś na kształt filtra do AdBlocka zawierającego wszystkie adresy takich stron? No to powstaną nowe strony, przekierowujące ruch, a nawet całe serwisy omijające takie filtrowanie, a posadzone na serwerach zagranicznych. Cokolwiek się wydaje naszym rządzącym, ten plan jest niewykonalny.

Odpowiedz
D daro100
0 / 6

może zablokowac lub zlikwidować konta bankowe bo z tego jarek też nie korzysta

Odpowiedz
O ookulary
0 / 0

@daro100 Nie to, żebym uważał, że to jest dobry i uczciwy polityk albo że trzeba zakazać kont bankowych, ale powierzanie im swoich oszczędności (o ile ktoś jakieś ma...) nie jest zbyt dobrym pomysłem - wystarczy przypomnieć sobie kryzys w Grecji. Jeśli chodzi o płatności elektroniczne, to najlepsze są chyba kryptowaluty. Niestety, mało kto je akceptuje, a ich kurs jest bardzo niestabilny. Chociaż w przypadku np. złotówki mamy bardziej przewidywalne, systematyczne obniżanie się jej wartości na skutek ukrytego podatku, jakim jest dodrukowywanie nadmiaru pieniędzy przez państwo.

C cissza
+1 / 11

Bardzo dobra inicjatywa, gdyż dzieci nie będą miały aż tak łatwego dostępu do rzeczy które teraz mają na wyciągnięcie ręki... Sami wiecie że w końcu w Polsce nastał rząd który opiera się na wartościach chrześcijańskich, więc większość ich inicjatyw będzie bardzo głośno komentowana, gdyż za dużo swobody zostało nam dane i teraz większość z nas czuje się przez nich okradana :)

Odpowiedz
J JakubTrela
+3 / 7

Okazało się że to gówno prawda.
Brawo panie od dodawania demotów na główną!

Odpowiedz
aio
-3 / 3

@JakubTrela Skoro nieprawda to wpisz to w google i powiedz czemu tyle różnych portali to powtarza?

Albiorix
+1 / 1

Tak jest w sieciach komórkowych w UK. Upierdliwe.

Odpowiedz
Kasztan528
0 / 0

@Albiorix W jakich? Ja problemu nie mam.

Albiorix
0 / 0

@Kasztan528 EE

Kasztan528
+4 / 8

Hmm, czyli jednym zdaniem dzieci oburzaja sie ze nie wejda juz tak latwo na strony pornograficzne ktore sa 18+? Wezcie chociaz raz w zyciu przeczytajcie dokladnie co pisze na demotywatorze, jak pelnoletnia osoba zlozy wniosek to moze ogladac dalej co mu sie podoba. Sciagajcie ile wlezie poki macie czas. :)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 December 2016 2016 18:39

Odpowiedz
Kasztan528
0 / 0

@Kup_mi_nick A ktory facet od czasu do czasu sobie nie zwali? :) Tu sie nie ma co wstydzic a co do tej umowy to gdyby dodac ze dostep do takich stron bylby tylko przez haslo to na pewno byloby mniej bezsensu ale znajac spryt niektorych i tak dali by rade to obejsc co w sumie jest banalne jak 2+2. A jesli nie ogladasz to takiego wniosku nie skladasz i masz problem z glowy ze twoje dzieci cos takiego ogladaja bo z swojego doswiadczenia wiem ze mozna za daleko tam zajsc. I prawdopodobnie jest jak to napisal rachmanioff, to jedna z wielu propagand ktorymi nas sie atakuje.

S Sinedd11
+5 / 5

@Kasztan528 Ja przez pornografię zniszczyłem sobie życie, działa to jak narkotyk. Jestem za tym żeby dzieci nie mogły odwiedzać takich stron, żeby miały utrudniony dostęp chociaż. Jest to kwestia zdrowia i każdy normalny wie, że prawo powinno chronić, a to nie jest ograniczenie prawa, to jest kwestia ochrony życia i psychiki ludzi a zwłaszcza dzieci. Skończyłem jak stary bezdzietny kawaler bez nawet najmniejszego kontaktu z kobietą. Bez znajomych zniszczony psychicznie. Tak pornografia może nawet zabić.

O ookulary
0 / 0

@Kasztan528 @Kup_mi_nick ale łącząc się bezpośrednio z takimi stronami i tak informujesz operatora, że je przeglądasz.

Kasztan528
0 / 0

@ookulary Nie wiem jak ich praca wyglada ale raczej nikt dokladnie nie przeglada kto na co wchodzi o ile nie ma takiej potrzeby.

ANIMAVILISIUS
+3 / 3

Niech wprowadzą prawo, które pozwoli rodzicom zarobić na godne życie na normalnym etacie, a nie harując po kilkanaście godzin często 7 dni w tygodniu, to będą mieli czas na dopilnowanie dziecka i odpowiednie wychowania go. Ale nie, ci wolą wprowadzać durne ustawy, które po kilku kliknięciach i zmianie ip nie będą nic znaczyć w świetle prawa. A może znowu standardowe zagranie, rzućmy kwestie zakazu porno, niech ludzie się tym zajmą, a bokiem jak nikt nie patrzy wprowadźmy kilka ustaw pod nasze świńskie dupska.

Odpowiedz
S syf
0 / 6

Jeśli to prawda, to jestem ZA blokadą. Co wam daje marszczenie ślimaka? W wieku 40 lat będziecie błagać o wycięcie prostaty, a jak nie to skichacie się z bólu.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 December 2016 2016 14:02

Odpowiedz
PanSzop
+1 / 5

W UK i na Islandii chyba też rządzi zły i kaczystowski PIS bo tam też planują ograniczyć dostęp do pornosów. ;)

Odpowiedz
aio
-1 / 3

Temat zastępczy. Ciekawe od czego odwracają uwagę.

Odpowiedz
aio
-2 / 4

@Jimmy_Waldemar_Resiak Znam się dość sporo na internecie i wiem że mimo tej ich blokady poradził bym sobie. Wiem też że dzieciaki poradzą sobie lepiej niż ja.
Przeraża mnie to co piszesz tylko w drugą stronę. Niskie pobudki to chęć cenzury internetu. To są niskie instynkty tak jak kiedyś duchowny regulował w jakich pozycjach może spać mąż z żoną. Tak za późno dla naszej cywilizacji to się módl i czekaj przyjścia zbawiciela. Już 2000 lat czekają i jakoś nie widać. Ludzie zagłosowali na Pis bo nie chcieli uchodźców, islamu i w konsekwencji prawa szariatu. A tu Pis chce wprowadzić szariat z pominięciem dwóch wcześniejszych punktów. Oj będzie ateistów przybywać i spokoju chyba nie będzie bo zarówno wierzący dla ateisty jak i ateista dla wierzącego są dla siebie na wzajem chorzy na głowę.

aio
-1 / 3

@Jimmy_Waldemar_Resiak Ta zakazać pornografii to teraz jednoznaczne jak by zakazać internetu. W świecie gdy każdy ma telefon z dwoma kamerami i każdy może sobie nagrać co chce i wrzucić do sieci Ty chcesz cenzurować. Powodzenia w walce z upadkiem cywilizacji. W państwie islamskim biorą kobiety i obcinają im łby nożami albo siekierami ale dla ciebie upadek cywilizacji to gola baba. Ludzie z twoją mentalnością w średniowieczu palili ludzi na stosach dla "ochrony obyczajów". Jak już powiedziałem poradzę sobie z taką cenzurą z palcem w du pie a dzieciarnia poradzi sobie lepiej niż ja.

L lo1leg4a_2002
0 / 2

a nie lepiej zrobić odwrotnie? czyli jak ktoś nie chce by z jego punktu dostępowego ktokolwiek mógł korzystać z takich stron, to niech ma możliwość zablokowania tego u usługodawcy. A nie teraz będzie lista "zboczeńców" którzy lubią sobie czasem coś zobaczyć.

Odpowiedz
S slagen
-1 / 3

Wniosek składamy w trzech egzemplarzach w najbliższej parafii. Po opublikowaniu w Gościu Niedzielnym, jeśli nikt z sąsiadów nie zaprotestuje ze obraża to jego uczucia religijne, udzielane jest zezwolenie.

Odpowiedz
Mattian23374
+4 / 6

I bardzo dobrze !! Gdzie człowiek popatrzy to tylko erotyka, wreszcie ktoś chociaż trochę postara się to ograniczyć. Demoralizuje się tylko społeczeństwo od tego.

Odpowiedz