Demotywatory.pl

Menu Szukaj

Tak miało powstać zdjęcie, które mogło doprowadzić do jakichś strasznych wydarzeń - na szczęście ktoś sfilmował całą ustawkę

jakiś facet specjalnie podkłada się pod gaz i kamerę podczas wczorajszej manifestacji Kod'u

www.demotywatory.pl
+
1007 1076
-
B BluesTata
+55 / 131

Widzieliście jaki zakłamany obraz tych wydarzeń poszedł w świat! Kłamstwo powtórzone wiele razy staję się prawdą, jutro będą mówić o "pacyfikacji" pod sejmem. Kochani, nie dajmy kodowi zniszczyć POLSKI!

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 December 2016 2016 12:46

Odpowiedz
~Liliiii
+23 / 47

@remp
Ten nielogiczny bełkot co ten błazen zamieścił na fajsie nazywasz tłumaczeniem?
To tłumaczenie jest tak żałosne jak on cały.
Zasada stara jak świat, jak cię złapią za rękę jak kradniesz to powiedz, że to nie twoja ręka.
Zresztą, każdy sam widzi jak jest, a jak ktoś nie widzi to i tak nie ma co durnemu tłumaczyć bo nie zrozumie.

Daryzfary
+36 / 42

@keeshavah To, że ktoś nie znosi KODu, nie znaczy, że jest za PiSem.

B BluesTata
+16 / 36

@Xar, nielegalnie blokował wyjazd z Sejmu Pani Premier Beacie Szydło. Kijowski ich nawet prosił, aby zeszli z ulicy, że nie maja prawa na niej przebywać.

Tuya
+43 / 57

Ten pan z filmu to Wojciech Diduszko - do niedawna pracownik państwowej TVP Kultura.

PO wykorzystała tę scenę z udziałem Diduszki w swoim klipie informującym o rzekomej "brutalności policji" i "użyciu gazu łzawiącego". Tak PO robi podłą, groźną, wojenną propagandę, sztucznie nakręca histerię i nienawiść. Internauci zidentyfikowali wiele osób z rozróby pod Sejmem, oprócz rzeczonego Diduszko, byłego pracownika TVP Kultura, ostro angażował się również BYŁY wojewoda mazowiecki z PO Jacek Kozłowski, a także Maciej Najdzion, BYŁY asystent posła PO, i generał Marek Dukaczewski oficer BYŁYCH Wojskowych Służb Informacyjnych, etc.

Jak tu nie wierzyć tym, którzy mówią, że to jest bunt oderwanych od koryta, od państwowych posad i funduszy.

Nie można pominąć SB-ka, który żalił się publicznie, że jak nowa ustawa obniży SB-kom emerytury do poziomu średniej emerytury krajowej, to on "nie przeżyje" za 2083 zł. Heh :) Dla ułatwienia dodam, że 2083 zł emerytury brutto, to jest ok. 1700 zł netto. SB-cy żyją na innej planecie, nie dociera do nich, że wielu Polaków pracuje za 1350 zł netto i jeszcze musi utrzymać rodzinę.

Oczywiście pod Sejmem obecna była także aktualna "totalna opozycja", np. Mateusz Sabat z Nowoczesnej kropki, a nawet Mateusz Zwolak, radny PO, który przybył aż z Bydgoszczy... Nocna manifestacja pod Sejmem została zgłoszona kilka dni wcześniej w Urzędzie Miasta, wydrukowane plakaty, przygotowane bannery, zamówione przez kogoś 1000 kanapek do Sejmu. Ktoś jeszcze wierzy, jak to próbują przedstawiać działacze KOD, że to była "spontaniczna" reakcja społeczna "w obronie demokracji"? :) Czy raczej zaplanowane z zimną krwią rozruchy uliczne, mające wywrócić obecną władzę, tak, aby dawni beneficjenci państwowych funduszy mogli wrócić do koryta?

Najgorsze jest to, że oni chcą to zrobić za wszelką cenę, nawet za cenę wywołania wojny domowej. Na szczęście przeciętni obywatele mają ich w d...., nie są tacy głupi, aby wychodzić na ulice po to, aby pan były wojewoda z PO znowu mógł być wojewodą, aby dawni redaktorzy znowu mogli pracować na państwowej posadzie, aby SB-cy znowu dostali po 8.000 zł emerytury. Brakuje mi tu jeszcze Frasyniuka, który już w kwietniu krzyczał: "Musicie wyjść na ulice!" Heh :) Frasyniuk i ta cała zgraja zadymiarzy i dziennikarzy nawołujących do zrobienia w Polsce „Majdanu” (czyli krwawej wojny domowej) w moich oczach są uosobieniem Lorda Farquaada, który odważnie zagrzewa do boju: "Zapewne wielu z was zginie w walce, ale jest to poświęcenie, na które jestem gotów".

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 December 2016 2016 22:34

~rafalllinformatykfff
+4 / 6

@BluesTata @kircholm przypadek? Że jestem banowany jak takie akcje mają sie dziać? Ban dosłownie za nic. Argument że "łamie regulamin" moga sobie w odbyt wsadzić, chcę linka do wypowiedzi w której zasłużyłem banem... rafalinformatyk

V Van_Maart
+31 / 61

może zemdlał z wrażenia że wkrótce nie przytuli kilku tysi z UB-ckiej emerytury tatusia? Buahahahahahahahahahahahahaaaaaa.............

Odpowiedz
M mankiva
-3 / 7

na pewno był z pisu

~Syriusz19611961
-4 / 6

@Van_Maart
Rozumiem że piszesz o Jarku. Właśnie wszyscy widzą jak czerpie najlepsze wzory z ojca.

Rhz
+36 / 60

Wy tu się śmiejecie, a to może zatwardzenie?

Odpowiedz
~079872137
+9 / 15

Po co zwlekasz zatem?

D dociekliwy
+7 / 9

Ciekawe, ja widziałem również wersję z ciągiem dalszym. Gościu wstaje wyciąga telefon z kieszeni i odpala fejsa.

K Kompleksowy
+1 / 1

Jak chcesz imiona i nazwiska to zacznij od siebie.

~DKNJRNJH
+17 / 35

"A co tak będę stał? POleżę sobie chwilę na środku jezdni!" - Wojciech Diduszko

Odpowiedz
~hahahahaaa
+34 / 44

Mógł się jeszcze wcześnie keczupem umazać byłaby większa dramaturgia :)
Typowy kodowiec, brak słów na debila.

Odpowiedz
ch47
+3 / 11

Trzeba było mu dupę zlać aby leciał do Wisły ją gasić, debil. A może to Szczerba(ty)??.

~PanMietak
+24 / 38

@Komandos1990
@Komandos1990
Może to Cię zszokuje i zdziwi, ale PIS wciąż ma największe poparcie.
I nawet jakby jutro były nowe wyboru to najprawodpodobniej znowu by wygrał.
Sam bym na nich zagłosował :) Nie dla tego że ich lubie, ale dla tego że jeszcze bardziej nie lubię PO, NowoczesnychBłazów i PSL. Przy pozostałych dużych partiach PiS wypada jednak zdecydowanie najlepiej. A że Tobie się to nie podoba to cóż... takie uroki demokracji, podporządkuj się albo wyjedz.

~Zour
+10 / 22

Na Ukrainie mieli problem z "tituszkami".
Dziś w Polsce mamy problem z "diduszkami".

Odpowiedz
~Gryfnydor
+11 / 25

KOD-omita położył się i czekał aż ktoś go wypałuje ale nie było chętnych więc wstał i poszedł do domu.

Odpowiedz
Marecki384
-3 / 3

@Aga96314 TVPIS zmanipulowałó i wszystko jasne

~SUPER_SAM
+16 / 24

Może go Janda teraz do swojego teatrzyku przyjmie.
We łbie trociny to może jako kukiełka się nada.

Odpowiedz
~ramirez12121
+16 / 30

zastanawia mnie jedno. rząd wybrany jest demokratycznie i kropkaN i Kodziarstwo i POparańce nie mogą sie z tym pogodzić wiec robią manifestacje? to jaka to jest demokracja? jedynie słuszna wygrana przez nich? innej nie uznają? wyniki wyboró demokratycznych uznają jeżeli tylko oni wygraja?
niestety staliśmy sie Syrią w europie gdzie jestesmy poligonem interesów innych Państw. Przykro mi to pisać ale jesteście zmanipulowani i ogłupiani. Wyłączcie TV (zresztą chyba naziemną TVP wam wyłaczyli) i ruszcie mózgownicą nie łykając jak sz(t)nur to co wam obce media pokażą.

Odpowiedz
Tuya
+11 / 15

@grj - Najprawdopodobniej, gdyby opozycja doszła do władzy w wyniku przewrotu, to już nigdy nie przeprowadziłaby kolejnych wyborów, bo to by oznaczało, że trafiliby za kratki. Jak to dobrze, że Pis broni konstytucji przed Rzeplińskim, PO i Nowoczesną. Pis nie pozwolił zrzeplinić konstytucji, ani gwałcić jej przez niezgodną z konstytucję uchwałę poprzedniego Sejmu o wyborze sędziów TK. PO nie wykonała ok, 40 wyroków Trybunału Konstytucyjnego, dlatego oni teraz próbują wywołać wojnę domową, bo wiedzą, że za to co robili grozi im więzienie.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 December 2016 2016 23:33

G grj
-3 / 3

@tuya

Powiedz mi gdzie profesor Rzepliński złamał konstytucje?

Tuya
-1 / 1

@grj - Powiedz mi gdzie Pis to robi?

G grj
-1 / 1

@Tuya

> Powiedz mi gdzie Pis to robi?
A to bardzo proste:
Nie odebranie ślubowania od 3 legalnie wybranych sędziów,
wybranie nielegalnie 3 "sędziów" na miejsca już obsadzone legalnie.

nie wydrukowanie wyroków trybunału konstytucyjnego.

no i historia najnowsza:
praktyczne wyłączenie Trybunału konstytucyjnego a co za tym idzie likwidacji konstytucyjnego trójpodziału władzy. Teraz już praktycznie konstytucja nie ma żadnego znaczenia.

To nie są Wegry, gdzie partia rządząca zdobyła większość konstytucyjna i legalnie zmieniła konstytucje, to co się dzieję w Polsce, to próba obejścia konstytucji przez zwykła a nie konstytucyjna większość parlamentarna.

generalnie fakty łamania prawa przez PiS są tak oczywistę, że nie ma sensu wchodzić w dyskusje w tym temacie, wiadomo ze Pisowskie dittoheadsy zawsze zaprzeczą.

I tu jest generalnie problem, elektorat pisu i kukiza to generalnie ludzie biedni i niezbyt inteligentni, nie rozumieją jak działa gospodarka i prawo... a szkoda pisać, naprawdę mi bardzo przykro z tego powodu. :(

nie musisz odpowiadać, wiem że nie mogę liczyć na jakakolwiek merytoryczna dyskusja na poziomie, niestety :(

Tuya
0 / 0

@grj - Sprawy są dużo bardziej skomplikowane niż to się jawi w twojej głowie.

1. "Nie odebranie ślubowania od 3 legalnie wybranych sędziów" - Sędziowie byli wybrani nielegalnie, ponieważ wybrano ich z wyprzedzeniem, w kadencji Sejmu, w której nie upływała kadencja tych sędziów. Wybrano ich "na zapas".

2. "wybranie nielegalnie 3 "sędziów" na miejsca już obsadzone legalnie" - Skoro z pkt. 1 wynika, że obsadzenie tamtych miejsc było nielegalne, to automatycznie oznacza, że wybór "nowych" sędziów był legalny.

3. "nie wydrukowanie wyroków trybunału konstytucyjnego." - Coś, co zostało wydane w niewłaściwym składzie sądu nie jest wyrokiem, więc opublikowanie tego, byłoby naruszeniem prawa.

4. "praktyczne wyłączenie Trybunału konstytucyjnego a co za tym idzie likwidacji konstytucyjnego trójpodziału władzy. Teraz już praktycznie konstytucja nie ma żadnego znaczenia." - Słowem kluczem w tej enuncjacji jest: "praktycznie"... Czyli w zasadzie nic z tego co napisałeś nie jest prawdą. Trybunał funkcjonuje w większości postępowań zupełnie normalnie, a w tym zakresie w jakim nie funkcjonuje normalnie, dzieje się tak wyłącznie z powodu arbitralnych decyzji Rzeplińskiego, do których nie posiada on formalnych kompetencji (niedopuszczanie sędziów do orzekania - żadna ustawa nie daje prezesowi TK takich kompetencji, sam sobie je dał).

5. "To nie są Wegry, gdzie partia rządząca zdobyła większość konstytucyjna i legalnie zmieniła konstytucje, to co się dzieję w Polsce, to próba obejścia konstytucji przez zwykła a nie konstytucyjna większość parlamentarna." - Otóż to! Tylko odwrotnie... To co się dzieje, to próba obejścia zasady trójpodziału władzy poprzez próbę odarcia Prezydenta RP z jego konstytucyjnych prerogatyw (rzekomy przymus zaprzysiężenia sędziów), a także próba obejścia Konstytucji poprzez niedopuszczenie przez Rzeplińskiego 3 sędziów do orzekania (do czego Konstytucja nie daje nikomu żadnych uprawnień), a obecna mniejszość parlamentarna chciałaby zablokować stosowanie Konstytucji dzięki posiadaniu w TK 14 z 15 sędziów mianowanych przez PO. Otóż trójpodział władzy polega m.in. na tym, że wyłączną prerogatywą Sejmu jest wybieranie sędziów TK - ale wtedy, gdy skończy się jednemu z nich kadencja, a nie "na zapas", a żaden sąd ani nawet Trybunał nie ma prawa decydować o tym, czy uchwała Sejmu w sprawach osobowych (a więc nie będących aktem normatywnym) jest zgodna czy niezgodna z Konstytucją. TK nie ma takich uprawnień - a mimo to orzekał w takich sprawach – tym samym łamiąc Konstytucję. To jest podwójny zamach: na prerogatywy Sejmu, i na prerogatywy Prezydenta RP, czyli zamach na zasadę trójpodziału władzy. Zamachu tego dokonał TK zdominowany przez 14 sędziów mianowanych przez Platformę Obywatelską. Tak, Polska to nie Węgry, u nas opozycja jest dużo gorsza, bardziej bezwzględna niż na Węgrzech.

---cdn---

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 21 December 2016 2016 0:08

Tuya
0 / 0

---cdn---

6. "generalnie fakty łamania prawa przez PiS są tak oczywistę, że nie ma sensu wchodzić w dyskusje w tym temacie, wiadomo ze Pisowskie dittoheadsy zawsze zaprzeczą." - Lemingoza to ciężka choroba, rozmiękcza umysł, łamie charakter, zaburza postrzeganie. Takim ludziom trzeba okazywać cierpliwość i miłość. Nie znam innego leku. We mnie niestety nie ma tych pokładów cierpliwości i miłości (boleję nad tym każdego dnia), o czym zapewne będziesz miał okazję jeszcze nie raz się przekonać.

7. "I tu jest generalnie problem, elektorat pisu i kukiza to generalnie ludzie biedni i niezbyt inteligentni, nie rozumieją jak działa gospodarka i prawo... a szkoda pisać, naprawdę mi bardzo przykro z tego powodu." - Problem lemingów polega na tym, że jeżeli fakty przeczą ich tezom, to stają się wulgarni, napastliwi, aroganccy, pogardliwi, nie radzą sobie z sytuacją do tego stopnia, że zakłamują nawet oficjalne statystki. Ale ja ci na to nie pozwolę, i przypomnę, że statystyki pokazują, że Pis wygrał podczas ostatnich wyborów absolutnie we wszystkich kategoriach społecznych, także wśród młodych i wykształconych i dobrze uposażonych. PO poniosła sromotną porażkę w każdej kategorii, więc nie kłam.

8. "nie musisz odpowiadać, wiem że nie mogę liczyć na jakakolwiek merytoryczna dyskusja na poziomie, niestety :(" - Bardzo szybko, łatwo i z przyjemnością wybiję cię z twojego błogostanu, co widać powyżej.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 21 December 2016 2016 0:04

G grj
-1 / 1

@Tuya

ad 1) tych 3 sędziów zostało wybranych bez wyprzedzenia, w pełni legalnie, co zostało potwierdzone przez trybunał konstytucyjny. (wybór tych 2 innych przedwczesnych, został słusznie unieważniony)

ad 2) patrz punkt 1

ad 3) Prezes rady ministrów nie ma kompetencji to oceny czy coś mu się podoba czy nie, ma drukować, inaczej to przestępstwo urzędnicze. Czy listonosz czyta twoje listy w celu sprawdzenia czy nie zrobiłeś błędów?

ad 4) Nie można dopuścić nielegalnie wybranych sędziów, ponieważ wszystkie decyzje jakie od teraz zostaną podjęte, będą obarczone wadą prawną, a przez to nieważne.

ad 5) Właśnie o to chodzi w 9 letniej kadencji sędziów trybunały, im dłużej partia rządzi, PO rządziło 8 lat, stąd taki a nie inny skład. jak się nie podoba, trzeba uzbierać 2/3 głosów w sejmie i zmienić konstytucje.

ad 6) ok... ale wytłumacz dokładnie na czym polega twój problem

ad 7) aha... oczywiście że PIS wygrał, bo to partia populistyczna, obiecuję kasę, więc na nich głosują, problem: Polska to nie Norwegia, tą kasę trzeba mięć najpierw. Nie ma co oczekiwać, że ludzie będą głosować mądrze, są głupi, oni chcą dobrobytu dla siebie tu i teraz, nikt nie pomyśli o emeryturze, o dzieciach i ich przyszłości...

ad 8) przepraszam, co zrobisz? :| nie napisałeś kompletnie nic sensownego, potwierdzasz tylko fakt, że zwolennicy partii PIS, powtarzają tylko teksty z telewizji rządowej, jakkolwiek absurdalne by nie były, tak jak by nie potrafili sami myśleć..... naprawdę nie rozumiem, czemu komuś może tak bardzo zależeć na zniszczeniu państwa prawa...

ale ok, zadanie dla Ciebie, zamiast mi tutaj lać wodę spróbuj merytorycznie uzasadnić czemu 3 sędziów wybranych przez poprzedni parlament jest wybranych nielegalnie. to jest jedyne zadanie jakie masz, proszę użyć też linków do cytowanych przez siebie przepisów. (od razu zaznaczam: wiadomości tvp, to nie jest źródło wiedzy prawniczej)

Zmodyfikowano 7 razy Ostatnia modyfikacja: 21 December 2016 2016 14:30

G grj
-1 / 1

@Tuya

no i? czekam...

Tuya
0 / 0

@grj - ad 1) Jeżeli opierasz się na orzeczeniu TK, to jestem przekonany, że nowy TK, w poszerzonym składzie wyda odmienne orzeczenie, które jak rozumiem, będziesz w pełni respektował.

ad 2) patrz pkt 1.

ad 3) Prezes rady ministrów jak najbardziej ma kompetencje do oceny, czy mu się coś podoba czy nie, bo w przeciwnym wypadku premier RP byłby jedynie kimś w rodzaju urzędnika w wydziale komunikacji, który tylko rejestruje podania. Ale zostawmy to na boku, bo nie w tym rzecz. Rzecz w tym, że w tym konkretnym przypadku premier w ogóle nie dokonywała żadnej oceny tego dokumentu pochodzącego z TK, w kategoriach 'podoba mi się, albo nie' - ona jedynie sprawdziła czy dokument, który jej przesłano do publikacji, został podpisany przez odpowiednie gremium. Ta ocena wypadła negatywnie. To jest tak, jakby żądać od premier Polski opublikowania wyroku podpisanego jednoosobowo przez Rzeplińskiego... Przecież to bzdura! Premier musi to opublikować, czy nie? Według twojej interpretacji musi, bo przecież premier absolutnie niczego nie może oceniać...

ad 4) "(niedopuszczanie sędziów do orzekania - żadna ustawa nie daje prezesowi TK takich kompetencji, sam sobie je dał)".

ad 5) "To co się dzieje, to próba obejścia zasady trójpodziału władzy poprzez próbę odarcia Prezydenta RP z jego konstytucyjnych prerogatyw (rzekomy przymus zaprzysiężenia sędziów), a także próba obejścia Konstytucji poprzez niedopuszczenie przez Rzeplińskiego 3 sędziów do orzekania (do czego Konstytucja nie daje nikomu żadnych uprawnień)... żaden sąd ani nawet Trybunał nie ma prawa decydować o tym, czy uchwała Sejmu w sprawach osobowych (a więc nie będących aktem normatywnym) jest zgodna czy niezgodna z Konstytucją. TK nie ma takich uprawnień - a mimo to orzekał w takich sprawach – tym samym łamiąc Konstytucję. To jest podwójny zamach: na prerogatywy Sejmu, i na prerogatywy Prezydenta RP, czyli zamach na zasadę trójpodziału władzy".

ad 6) To ja tłumaczę tobie, na czym polega twój problem.

ad 7) Aha... A więc jednak, wbrew oficjalnym statystykom, bezczelnie kłamałeś twierdząc, iż wyborcy Pis to rzekomo ludzie biedni i niewykształceni? Okazało się, że to jednak elektorat PO i Nowoczesnej kropki.

ad 7b) "Nie ma co oczekiwać, że ludzie będą głosować mądrze, są głupi". Serio?!? Rozumiem, że piszesz o ludziach, którzy konsekwentnie, przez 8 lat, głosowali w różnych wyborach (Sejm, Senat. samorządy, parlament UE) na Platformę Obywatelską? Naprawdę uważasz, że ludzie są głupi?

ad 8) " przepraszam, co zrobisz?" - "Bardzo szybko, łatwo i z przyjemnością wybiję cię z twojego błogostanu, co widać powyżej".

- "zadanie dla Ciebie" - Heh :) Jaja sobie robisz? To ja ci zadaję zadanie: "spróbuj merytorycznie uzasadnić czemu 3 sędziów wybranych przez poprzedni parlament jest wybranych legalnie. to jest jedyne zadanie jakie masz, proszę użyć też linków do cytowanych przez siebie przepisów. (od razu zaznaczam: fakty tvn, wyborcza, newsweek, onet, tok fm to nie jest źródło wiedzy prawniczej)".

Zawsze bawią mnie internetowi guru, którzy rozkazują mi, co muszę zrobić, aby oni mi uwierzyli :))) Wyborne! :)))

G grj
-1 / 1

@tuya

czyli zgodnie z twoim rozumowaniem mogę:

1) ogłosić się sedzia trybunalu
2) jako sedzia trybunalu, stwierdzic ze oglosilem sie zgodnie z prawem
3) byc sedzia trybunaly zgodnie z prawem

sorry, ale to jest już poziom abstrakcji której nie pojmuje..

nie odpowiedziałes na moje pytanie, czemu wybor 3 sedziow byl nie zgodny z prawem.
czekam

Tuya
-2 / 2

@grj - Nie mam pojęcia jakimi ścieżkami przebiega tok twojego rozumowania, gdyż rzucasz jakimiś abstrakcyjnymi tezami, zupełnie nie przejmując się ich uzasadnianiem. Mimo to, w ramach świątecznego prezentu, spróbuję odpowiedzieć na twoje absurdalne tezy.

1) Tak jest! Dosłownie każdy może się ogłosić sędzią Trybunału! Powiem więcej: każdy może się ogłosić nowym Napoleonem, Cezarem, Imperatorem, a nawet wójtem.

2) Tak jest! Nie tylko to! Możesz także stwierdzić, iż jesteś pomazańcem Bożym i wszyscy winni ci oddawać cześć. Nie widzę formalnych przeszkód, abyś tak twierdził.

3) Tak jest! Możesz być sędzią Trybunału zgodnie z prawem! Odnoszę wrażenie, iż nie posiadasz wiedzy, co do wymagań stawianych sędziemu Trybunału. Otóż takim sędzią może być osoba, która jest magistrem prawa i przez 10 lat wykonywała zawód prawniczy. Jeżeli spełniasz te kryteria, to nawet nie musisz być sędzią zawodowym, aby zostać sędzią TK. Dziwne? Ale takie jest prawo.

- "sorry, ale to jest już poziom abstrakcji której nie pojmuje" - A konkretnie?

- "nie odpowiedziałes na moje pytanie, czemu wybor 3 sedziow byl nie zgodny z prawem. czekam". - Odpowiedziałem, ale widzę, że posługiwanie się wielkimi kwantyfikatorami jest niewystarczające, więc postaram się po raz trzeci odpowiedzieć, tym razem dokładnie i powoli. Argument o wyborze sędziów 'na zapas' przytaczam za tymi, którzy uzasadniali decyzję Prezydenta RP. Ale ściśle rzecz biorąc, to tak naprawdę nie ma żadnego znaczenia, gdyż Prezydent został ulokowany w procedurze wyboru sędziów jako ten, który zatwierdza wybór dokonany przez Sejm, poprzez odebranie ślubowania od sędziów TK. Rzecz w tym, że Prezydent nie ma obowiązku doprowadzać do końca procedury wyboru tych 3 sędziów, z powodu tzw. zasady dyskontynuacji (z chwilą końca kadencji Sejmu kończą się (umarzają) sprawy przez niego zainicjowane, a nie zakończone). W chwili wyboru tych 3 sędziów, art. 21 ustawy o Trybunale Konstytucyjnym mówił iż: "Osoba wybrana na stanowisko sędziego Trybunału składa wobec Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej ślubowanie następującej treści: [...]".
Argumentacja jest następująca: skoro ustawa mówi, że ślubowanie składa „osoba wybrana na stanowisko sędziego Trybunału”, a nie „sędzia Trybunału”, to znaczy że przed złożeniem ślubowania ta osoba nie jest "sędzią TK", a jedynie „osobą wybraną na stanowisko sędziego”. To oznacza, że jeżeli Prezydent nie odbierze ślubowania od "osób wybranych" przez Sejm, to mamy do czynienia z sytuacją niedokończenia procedury ich wyboru przez Prezydenta RP, a zatem nie przechodzą oni do stanu "sędziego TK" z poprzedniego stanu "osoby wybranej na stanowisko sędziego TK". "Osoba wybrana na stanowisko sędziego TK", a "sędzia TK" to dwa różne statusy prawne.

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 24 December 2016 2016 1:48

Tuya
-2 / 2

@Vaultman24 - Pokażę ci jak bardzo głupia jest twoja wypowiedź. Pokażę ci jak bardzo jesteś bezmyślny, fanatyczny. Pokażę ci to bardzo prosto - poprzez zacytowanie twoich własnych wypowiedzi à rebours. Może to wstrząśnie tobą, może skłoni do refleksji.

"Przeraża mnie, że Platfusy i Nowokropkowi nadal żyją w przekonaniu, że mają rację. Wyborcy PO i Nowoczesnej kropki myślą, że lepiej wiedzą jak działa demokracja i konstytucja od całej reszty świata. K_rwa, nawet Guliani nas pochwalił, a komisja wenecka glei głupa, gdy im się wskaże prawa demokratyczne, wolność osobistą i niezawisłość sędziów w Turcji (kilka tysięcy aresztowanych sędziów), pomimo, że Turcja jest członkiem Rady Europy, której instytucją jest komisja wenecka (to nie jest instytucja Unii Europejskiej - ale gimby nie znajo :), a Schulz i Timmermans nadal próbują pouczać cały świat, nawet prezydenta-elekta USA! "Bo my prawdziwi Polacy, nie zdrajcy i złodzieje, wiemy jak działa nasze państwo!". Ch_ja wiecie, nazwijcie mi chodź jeden paragraf, prawnicy od siedmiu boleści. Nie cierpię PO i Nowoczesnej i pluję na każdego, kto uważa, że jeśli nie popieram tej partii, to jestem zdrajcą narodu, niepatriotą, biznesmenem z Brukseli itp."

G grj
-1 / 1

@tuya

poziom absurdu twoich kolejnych wypowiedzi jest tak wysoki, że dalsze kontynuowanie dyskusji uznaje za bezcelowe.

czuję się jak osoba której próbuje wytłumaczyć że 2 + 2 to 4, a ona się upiera że to 3 i 8/9, bo tak jej w TV powiedzieli.

włącz własne myślenie. i najlepiej wyłącz całkowicie TV.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 December 2016 2016 8:53

Tuya
-1 / 1

@Vaultman24

Bardzo dobrze, tylko odwrotnie. Widzę, że moja pierwsza, udzielona ci nauka co do zasad argumentacji, poniosła sromotną klęskę. Jednak nie zniechęcam się, prę dalej, tą samą metodą, cierpliwie, trochę à rebours, do skutku, aż dotrze do "waszych ograniczonych łbów":

/1/ "mam nadzieję, że nie wszyscy wyborcy PiSu mają tak wyprane mózgi" - Mam taką samą nadzieję wobec ciebie oraz wobec wyborców PO i Nowoczesnej kropki - chociaż biorąc pod uwagę 8 lat rządów PO i fakt, że ta partia nadal ma fanatycznych zwolenników, a Nowoczesna to ulubieniec banksterów, a Korwina nikt nie chce od lat, to nadzieja jest nikła.

/2/"swoimi słowami tylko potwierdzasz moją tezę" - Wręcz odwrotnie, moimi słowami obalam twoją tezę.

/3/ "Tą spierd0loną retoryką rozrywacie nasz kraj" - Nie, to właśnie wy rozrywacie nasz kraj waszą spierd0loną retoryką.

/4/ "NASZ bo nie jest tylko WASZ." - Dokładnie tak! NASZ kraj nie jest tylko WASZ.

/5/ "Wiecznie nic nie jest k_rwa waszą winą" - Tak jak napisałem na wstępie: wszystko OK, tylko odwrotnie: wiecznie k.... nic nie jest WASZĄ winą, wszystko było cacy dopóki nie nastał Pis. No błagam...

/6/ "Cały świat jest głupi i się myli." - Wam się wiecznie wydaje, że lewicowo-liberalny Obama, czerwona Merkel i półkomunista Hollande to jest cały świat. Jeśli jesteś korwinowcem, to taka argumentacja jest szczególnie zabawna, marksiści jako moralna latarnia :))) Cierpicie na ciężki przypadek widzenia tunelowego: postrzegacie tylko to, co się podkłada pod waszą tezę. Brexitu nie zauważyliście, wygranej Trumpa, wypowiedzi Gulianiego o Polsce, spadających notowań CDU i Merkel, narastania buntu społecznego w całej Europie przeciwko elitom i ich polityce. Ci, którzy są liderami tej nowej "wiosny ludów" w Europie i na świecie, mówią dokładnie to samo co "my" (chociaż ja nigdzie nie należę, ale rozumiem, że "wy" to z twojej strony tylko figura retoryczna). Nie macie żadnych merytorycznych argumentów, wszystko co macie do powiedzenia to wieśniacki argument "a zagranico z nas sie śmiejo". Niby, że co? Że tam są ludzie lepsi od nas, mądrzejsi, wspanialsi jacyś, nie to co Polacy, i nawet lepiej znają się na naszych sprawach - więc nie dyskutować! Oczywiście z tej "zagranicy" wybieracie sobie tylko tych, którzy wam pasują, tych którzy nie pasują w ogóle nie zauważacie, takich nie uważacie za "cały świat". To całe jęczenie "bo świat coś tam powiedział" (traktowany wybiórczo) jest żałosne, to jest taka prymitywna próba wywierania nacisku na opinię publiczną poprzez powoływanie się na autorytet - argumentum ad verecundiam - co fatalnie świadczy o zasobach argumentacji rozmówcy.

---cdn---

Tuya
-1 / 1

---cdn---

/7/ "I być może nie zauważyłeś, ale to twoja ukochana partia nazywa wszystkich wkoło zdrajcami, złodziejami i biznesmenami z Brukseli." - Nie mam ukochanej partii, popieram tę, która proponuje zmianę tego kraju. Rządząca partia wcale nie nazywa WSZYSTKICH złodziejami - nie kłam. Ona nazywa złodziejami złodziei, zdrajcami zdrajców, ("biznesmenów z Brukseli" wyssałeś sobie z palca), a porządnych ludzi nazywa porządnymi ludźmi. Bezmyślnie kopiujesz histeryczną retorykę odsuniętych od koryta. Najlepszy dowód o co w tym wszystkim chodzi, to wynik tegorocznego budżetu (do XI): 11 miliardów NIŻSZY deficyt niż w tym samym okresie w poprzednim roku, za czasów PO - i to pomimo wydatkowania potężnych środków na program 500+. W takim razie, gdzie się podziały te pieniądze za czasów PO? Skala złodziejstwa i de facto rozkładu państwa pod rządami PO była porażająca. Co tu dużo mówić, sam minister Sienkiewicz nazwał Polskę państwem teoretycznym. I ty masz jeszcze tupet pisać, że Pis rozwala państwo?!? Nie, Pis próbuje spowodować, aby po 8 latach bezhołowia, złodziejstwa, zaprzaństwa, koterii, klik, gangów, "układów gdańskich", brukselskiego służalstwa, etc., państwo teoretyczne wreszcie przekształciło się w państwo funkcjonalne.

/8/ "Poza tym od razu, jak rasowy Pisior, postawiłeś tezę, że skoro nie cierpię PiSu, to muszę ubóstwiać PO i Nowoczesną." - W takim razie jesteś dokładnie taki sam jak ja, od razu, jak rasowy Platfus założyłeś, że jestem "Pisiorem", podczas gdy ja nie należę do żadnej partii, a popieram jej działania tylko z zimnej kalkulacji, a nie z jakiejś miłości, czy nie daj Boże fanatyzmu.

/9/ "to muszę ubóstwiać PO i Nowoczesną." Zapewne jakąś partię "ubóstwiasz"? Którą?

/10/ "ale żaden z nich nie jest tak niebezpieczny dla tego narodu jak PiS" - Histeryczne brednie! Uzasadnij - tylko błagam nie pisz, że wszystko zredukowało ci się do programu 500+, bo przez tydzień będę się turlał ze śmiechu. Zanim napiszesz taką bzdurę przeczytaj jeszcze raz uważnie to, co napisałem wcześniej o realizacji budżetu państwa za ten rok.

/11/ "I serio, skończcie z tym wmawianiem wszystkim wszystkiego tak, jakby było w 100% prawdą. To doprowadza do szału." - Dokładnie tak zróbcie! Przestańcie górnolotnie pieprzyć, jakbyście w 100% mieli rację, bo mnie to doprowadza do szału. I przestańcie mówić do mnie "wy" :)

Tuya
-1 / 1

---cdn---

/12/ "I przestań obrażać ludzi od gimbusów, które ch_ja wiedzą. Każdy ma j_ebane prawo mieć wątpliwości i się nie zgadzać." Wątpliwości rzecz normalna, nie zgadzanie się to też rzecz normalna, nawet jeżeli z obu stron padły już wszystkie sensowne argumenty, a mimo to strony nie zgadzają się ze sobą, bo np. mają różne wizje rozwiązań, chociaż dążą do tego samego, wyższego celu. Pomijam sytuacje, gdy ewidentnie nie chodzi o żaden wyższy cel, tylko o utracone koryto. Pytanie jest jednak, dlaczego nie zastosowałeś się do swoich własnych, zacnych maksym? To ty mnie obrażasz twoim wulgarnym językiem, ku...mi, ch....mi, wyjątkowo agresywnym tonem wypowiedzi. Twoje epitety nie były co prawda skierowane bezpośrednio do mojej osoby, ale zostały użyte w odpowiedzi do mnie, co nadało twojej wypowiedzi ton pogardliwy, hejterski. Mój "gimb" w porównaniu do twojego języka, to Wersal. Dostałeś to, na co zasłużyłeś. Nie chcesz otrzymywać epitetów, to sam ich nie używaj, stonuj.

/13/ "A zasranym obowiązkiem PiSu jako partii rządzącej jest te wątpliwości rozwiać. Tylko wy tego nie robicie" - Bzdura! Pis robi to niemal codziennie, wyjaśnia na wszystkich kanałach.

/14/ "dla was każdy z innym zdaniem lub kto za dużo zarabia jest wrogiem". Pleciesz androny. Nikt kto dużo zarabia nie jest niczyim wrogiem, no może z wyjątkiem Adriana Zandberga. Masz manierę nadużywania wielkich kwantyfikatorów: wy, wszystko, wszyscy, każdy, 100%... Tak ma wyglądać według ciebie rzeczowa dyskusja?

/15/ "Zostawię cię ze złotą radą: nie bierz na pewnik wszystkiego, co uważają twoi ukochani PiSowcy." - Dzięki mistrzu Yoda, głębia twoich przemyśleń powala. Odwdzięczę się podobnie: "Zostawię cię ze złotą radą: nie bierz na pewnik wszystkiego, co uważają twoje ukochane *Platfusy, *Nowokropkowi, *Pslowcy, *Korwinowcy, *Kukizowcy". (*) - niepotrzebne skreślić.

/16/ "Weź poprawkę na to, że ktoś inny oprócz was może mieć rację." - Dokładnie tak zrób! Uwzględnij fakt, że może jednak mylisz się.

/17/ "Nie mówię, że tak jest na sto procent w tej sytuacji, bo jest skomplikowana, ale dopuście wreszcie do swoich ograniczonych łbów chociaż TAKĄ MOŻLIWOŚĆ ŻE NIE MACIE RACJI" - Jak wyżej. Gorąco polecam ci zastosowanie się do twoich własnych przemyśleń.

/18/ "A i przy okazji jeszcze dodam, że warto poczytać trochę o historii, wiesz, Białoruś, nawet trzecia Rzesza. Tam też wszyscy manipulowali narodem, wszystko było w porządku" - Otóż to! Poczytaj sobie trochę na ten temat, wyciągnij wnioski, a następnie w trybie pilnym przedstaw nam na Demotach twoje przemyślenia. Dopóki ich nie ujawnisz, to nie za bardzo jest z czym polemizować. Ale może o to wam chodzi? Tylko o propagandę, ogólnikowe insynuacje, i żeby broń Boże nie mówić o konkretach, bo wtedy mogłaby się wywiązać dyskusja i okazałoby się, że nie macie argumentów, oprócz kretyńskiego "śmiejo się z nas zagranico"?

Hejt, nienawiść, emocjonalne hiperbole, insynuacje, obelgi, potwarz - to jest repertuar, który zaprezentowałeś w tej dyskusji. ANI JEDNEGO merytorycznego argumentu, dosłownie ani jednego... To ma być przykład otwartej, merytorycznej dyskusji? To jest z twojej strony taki kafkowski żart? Jeśli natomiast masz pytania do zagadnień prawnych, to patrz moja odpowiedź poniżej do "grj". Prawdę mówiąc jestem przerażony poziomem "opozycji".

Tuya
-1 / 1

@grj

Nie masz zielonego pojęcia o czym się wypowiadasz słodziaku. Brak ci elementarnej wiedzy z zakresu prawa. To nie o to chodzi, że "poziom absurdu moich wypowiedzi jest tak wysoki", tylko o to, że poziom prawny moich wypowiedzi jest tak wysoki, że dalece przekracza twoje kompetencje. Straciłeś grunt pod nogami, nie wiesz co robić, dlatego postanowiłeś strzelić focha :) Dyskutując z tobą czuję się tak, jak profesor prawa w rozmowie ze studentem pierwszego roku. Co ja mówię!? Jakim studentem!? Poziom twoich wypowiedzi to jest gimbaza, I-sza klasa. Wszystkie moje wywody o interpretacji pojęć "sędzia TK" i "osoba wybrana na stanowisko sędziego TK" są dosłowną kopią opinii prawnej profesorów prawa z Biura Analiz Sejmowych: prof. Szymanka, prof. Banaszaka i prof. Szmulika. Ty jesteś po prostu za słabo wykształcony (elektorat PO), aby to zrozumieć. A co ci napisałem poprzednio? "Bardzo szybko, łatwo i z przyjemnością wybiję cię z twojego błogostanu, co widać powyżej". Widać? Już dostrzegłeś różnicę poziomów?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 December 2016 2016 1:42

G grj
-1 / 1

@Tuya

o.. widzę że rasowy PISowiec
W dyskusji jak nie ma racji, zaczyna obrażać i dyskredytować przeciwników...
brawo, Kaczyński byłby z ciebie dumny!

jeszcze napisz że w SB pracowałem i że jestem opłacany przez Putina ! :)


btw, Nie wiem czy mama Cię nie nauczyła, ale wyrażanie "słodziaku" nie jest dopuszczalne w komunikacji z innymi ludźmi, szczególnie starszymi od Ciebie. Postaraj się hamować z takimi wypowiedziami...

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 28 December 2016 2016 9:40

Tuya
0 / 0

@grj

o... Widzę rasowy Platfuso-Kropek nowoczesny. Zastanów się! To ty pierwszy mnie obraziłeś i próbowałeś zdyskredytować, zamiast merytorycznie polemizować. Dla przypomnienia: kazałeś mi włączyć własne myślenie (czyli nie potrafię myśleć samodzielnie), podałeś przykład, który sugeruje, iż brak mi zdolności do elementarnego kojarzenia (2+2=4), sugerowałeś, że moje wypowiedzi nie są skutkiem moich własnych przemyśleń, a tego "co w TV powiedzieli". Cała twoja wypowiedź, to była jedna, wielka próba obrażenia mnie i zdyskredytowania. A ja jestem gorącym zwolennikiem biblijnej zasady: oko za oko, ząb za ząb. Nie chcesz być obrażany i dyskredytowany? To sam tego nie rób.

Na marginesie dodam, iż w przeciwieństwie do ciebie, ja w każdej mojej odpowiedzi podaję jakiś merytoryczny argument, wokół którego rozwijam narrację. Ty nie podajesz nic oprócz epitetów. Nie spełnię twoich rojeń, nie napiszę, że pracowałeś w SB, ani że jesteś opłacany przez Putina, bo akurat w tej dyskusji to nie ma nic do rzeczy. Powoływanie się w dyskusji na swój wiek wcale nie wzmacnia twojej pozycji, raczej odwrotnie. Oczekujesz bardziej merytorycznej dyskusji? Świetnie! Zacznij od siebie samego, spróbuj serwować argumenty, a nie epitety.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 December 2016 2016 1:03

G grj
-1 / 1

@tuya

Podałeś 3 ludzi których pis znalazło żeby powiedzieć że coś jest zgodnie z prawem, podczas gdy niemal wszyscy inni prawnicy w Polsce i na świecie (komisja wenecka) uważają inaczej...
jak już mówiłem z osobą która uważa ze 2+2 = 3,9 nie ma co dyskutować, cokolwiek nie powiem, powiesz że ci nie pasuję... ja nie muszę cie dyskredytować, ty sam to robisz.

już teraz o Polsce zaczyna się mówić za granicą tak samo jak o Białorusi, rządy autorytarne, bez poszanowania prawa... inwestycje w Polsce oczywiście spadają, ludzie którzy mogliby budować silną gospodarkę albo już wyjechali z Polski albo wyjadą wkrótce.... zostaną tylko ludzie którzy myślą że 500zł na dziecko się samo wydrukuję... podobnie jak emerytury...

zaklinanie rzeczywistości przez PiS działa tylko na zwolenników PiS, cała reszta świata widzi jak jest.

Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 30 December 2016 2016 11:07

Tuya
-1 / 1

@grj
Dzięki tobie mocno został obniżony poziom dyskusji, ale co robić... Trzeba odpowiedzieć... Naprawdę uważasz, że jesteś przygotowany do tej dyskusji? OK, no to zaczynamy.

1) "Podałeś 3 ludzi których pis znalazło żeby powiedzieć że coś jest zgodnie z prawem" - Nie ważne ilu ludzi, tylko czy mają rację, nie uważasz? Kiedyś dziennikarka robiąca wywiad z Einsteinem powiedziała, że ponad 100 poważanych naukowców z całego świata nie zgadza się z jego teorią względności. Einstein odpowiedział: po co aż stu? Wystarczy tylko jeden, który udowodni, że moja teoria jest błędna. Nie znalazł się taki... Nie zgadzać się, a udowodnić, że ma się rację, to dwie różne rzeczy. Ty ciągle nie pojmujesz, że posługujesz się skompromitowanym argumentum ad verecundiam. Podaj zatem zasadnicze tezy opinii prawnych, które uważasz za przełomowe w tej sprawie, a wtedy podejmiemy profesjonalną polemikę, nie z "autorytetami", czyli nie ze z góry narzuconym rozumieniem, ale z konkretnymi argumentami natury prawnej. Czekam...

Im bardziej ja podaję konkrety, tym bardziej ty spanikowany uciekasz w ogólniki typu "większość prawników"... Nie wymigasz się tak łatwo słodziaku.

2) "podczas gdy niemal wszyscy inni prawnicy w Polsce i na świecie (komisja wenecka) uważają inaczej..." - Bzdura, niemal wszyscy prawnicy na świecie w ogóle nie interesuje Polska, nie mają zielonego pojęcia o Polsce, a już szczególnie o tym, co się w Polsce dzieje. Jak rozpoznajesz, którzy prawnicy są OK, a którzy są be?

3) "jak już mówiłem z osobą która uważa ze 2+2 = 3,9 nie ma co dyskutować," - Tę bzdurę ty sam zmyśliłeś.

4) "ja nie muszę cie dyskredytować, ty sam to robisz." - Mój ty filozofie! Jak dzieciak w przedszkolu: ja nie jestem be, to ty jesteś be! Jednak słodziak z ciebie.

5) "już teraz o Polsce zaczyna się mówić za granicą tak samo jak o Białorusi, rządy autorytarne, bez poszanowania prawa" - Wręcz przeciwnie, już teraz zaczyna się mówić o Polsce jako o kraju przełomu w myśleniu, kraju który nie poddaje się zamordyzmowi libero-lewackiej europejskiej koterii, kraju, który jest nadzieją Europy na przemiany strukturalne w duchu pożądanym przez narody tego kontynentu.

6) "inwestycje w Polsce oczywiście spadają, ludzie którzy mogliby budować silną gospodarkę albo już wyjechali z Polski albo wyjadą wkrótce." - Inwestycje spadają w jeszcze wyższym stopni w Niemczech - no jak myślisz, dlaczego? A jeżeli spadają w Polsce to dlaczego? Jakie jest ekonomiczne uzasadnienie tej sytuacji? Dlaczego piszesz, że ludzie, którzy wyjechali z Polski mogliby budować silną gospodarkę? Skąd to założenie? Może wręcz przeciwnie, mogliby budować państwo socjalne? Bo przecież państwa zachodnie, dokąd wyjechali, są 5 razy bardziej socjalne niż Polska. Ponadto przypominam, że oni wyjechali za czasów 8-letnich rządów PO, cóż więc ma z tymi wyjazdami wspólnego Pis? Bredzisz.

7) "zostaną tylko ludzie którzy myślą że 500zł na dziecko się samo wydrukuję... podobnie jak emerytury..." - Prymitywne józiolenie.

8) "zaklinanie rzeczywistości przez PiS działa tylko na zwolenników PiS, cała reszta świata widzi jak jest." - Zaklinanie rzeczywistości przez PO-Nowokropkowych działa tylko na ich zwolenników, cała reszta świata widzi jak jest.

Tuya
-1 / 1

@Vaultman24
Twoja postawa i argumentacja są dla mnie zupełnie niezrozumiałe. Przeanalizujmy to.

/1/ Dlaczego "proPisowskie gadki" powodują u ciebie jakieś nadzwyczajne reakcje? Czy Pis jest dla ciebie jakąś szczególną partią? Skąd u ciebie takie "wyróżnienie" akurat dla Pisu?

/2/ "Ale nie łudź się, że PiS teraz też nie żre." - Pis nie żre. To jest wręcz ich filozoficzny modus operandi: "nie żreć". Tym się wyróżniają od pozostałych.

/3/ "Być może nie przeżre się tak jak PO, bo ich głównym posiłkiem nie są pieniądze, lecz władza" - Nie, ich głównym posiłkiem jest zamożne społeczeństwo i silne państwo. To dla PO głównym posiłkiem była władza, jako źródło pieniędzy.

/4/ "Chcą zagarnąć wszystko." - A konkretnie?

/5/ "Prolog tego teatrzyku mieliśmy osiem lat temu." -Podziękuj Lepperowi i Giertychowi. Zapomniałeś o nich?

/6/ "A czy mają rację, to przekonasz się w następnych wyborach" - Dokładnie tak! Przekonasz się w następnych wyborach.

/7/ "to ŻADNA następna partia rządząca nie odpuści sobie okazji, żeby powsadzać ich wszystkich do więzienia" - Powiedz mi, jakim cudem jakakolwiek partia w Polsce może kogoś wsadzać do więzienia?!? Opisz to.

/8/ "Przez wszystkich mam na myśli takich ludzi jak pani premier (za niepublikowanie)" - Uzasadnij to prawnie.

/9/ "pana prezydenta (za niezaprzysiężenie)" - Uzasadnij to prawnie.

/10/ "czy pana prokuratora generalnego i kilku innych posłów (za ten cyrk z kworum przy głosowaniu nad budżetem) - Uzasadnij to prawnie.

/11/ "Wiesz więc zapewne co próbował zrobić Sienkiewicz. Chcieli dofinansować z NBP deficyt, żeby lepiej wyglądał w następnych wyborach. A teraz PiS robi podobnie tj." - Nie, Pis nie robi podobnie w żadnym aspekcie. Obawiam się, że finanse publiczne nie są twoją mocną stroną.

/12/ "Jestem przekonany, że gdyby nie 500+ i planowane na przyszłość mieszkanie+, to PiS nie miałby dzisiaj takiego poparcia." - Niezwykle interesujące! Uważasz, że za czasów PO ludzie w Polsce żyli w takiej nędzy, że całe społeczeństwo dało się przekupić za 500 złotych?

/13/ "Tylko to są projekty, które bardzo żwawo pociągną nasz budżet na dno" - Przepraszam bardzo, ale już jestem nieco znużony twoimi obwieszczeniami ex cathedra, iż rzekomo zaraz nastąpi Armageddon, tylko jeszcze chwileczkę, za momencik... Może dla odmiany, chociaż raz podałbyś jakieś ekonomiczne, poparte liczbami lub wyliczeniami, uzasadnienie twoich hiobowych przepowiedni? Bo jak na razie deficyt się zmniejsza, a nie zwiększa.

/14/ "Bo z czego to sfinansują? Ze sprzedaży węgla?" - Ditto: "Bo jak na razie deficyt się zmniejsza, a nie zwiększa."
---cdn---

Tuya
-1 / 1

@Vaultman24
---cdn---
/15/ "Żeby to utrzymać potrzebny byłby prawdziwy kopniak inwestycyjny. " - Ditto: "Bo jak na razie deficyt się zmniejsza, a nie zwiększa." - bez kopniaka inwestycyjnego.

/16/ "Praktycznie większość krajów europejskich na tą chwilę ma z nami na pieńku. " - To w Polsce inwestują "kraje", czy prywatni przedsiębiorcy? "Kraje" to jest taki eufemizm na określenie aktualnie rządzącej elity, co 4 lata innej.

/17/"Jedyna nadzieja, że w nadchodzących wyborach wygrają tam jacyś konserwatyści" - Pis to są konserwatyści.

/18/ "Bo bez tego upadniemy" - Heh :) Gdyby to miało być prawdą, to cała Europa Zachodnia upadłaby już dawno temu. Jakoś to się nie spełnia... Socjalna Europa ma się pod względem ekonomicznym znacznie lepiej niż Polska, zatem powinniśmy iść ich śladem (ekonomicznym), a nie korwinistycznego, prymitywnego darwinizmu społecznego.

/19/ "Tak jak czytam twoje wypowiedzi, twój sposób wypowiedzi i niemożność odpuszczenia sobie komentarza do każdego czyjegoś zdania, to ciężko mi nie odnieść wrażenia, że PiS ci odpowiada nie z chłodnej kalkulacji, lecz dlatego, że podchodzicie do sprawy identycznie. Ideologicznie." - To jest dokładnie tak jak z wami, nie możecie sobie odpuścić komentarza. Ale zaraz, zaraz... Chcesz powiedzieć, że przeprowadziłeś śledztwo w sprawie moich komentarzy do innych użytkowników? Skąd takie nawyki?

/20/ "Podchodzę do sprawy bardzo osobiście, bo widzę jak naród wrze." - Jasne że naród wrze, ale chyba nie tak, jak ci się wydaje. Ostatni sondaż daje Pisowi 42% poparcia. Zaiste naród wrze, przeciwko PO i Nowoczesnej kropce po ich cyrkach w Sejmie.

/21/ "Dawniej to tylko PiSowców ignorowano i to głównie oni wrzeli." - Czytając twoje komentarze mam czasami wrażenie, że żyjemy na innych planetach. Pis z poparciem w najgorszych okresach swojego istnienia na poziomie 25%, a w najlepszych na poziomie obecnym 42%, jest według ciebie "ignorowany"?!? Widzę że, niestety za twoją sprawą, ta dyskusja przestaje być merytoryczna, a staje się ideologiczna: Pis to zuo, jest ignorowany, chociaż 24-42% społeczeństwa go popiera... Hello! Houston! Mamy logiczny problem... Średnio w ostatnim roku Pis miał ok. 34% poparcia. Jeśli dobrze rozszyfrowuję tajniki twojej egzotycznej logiki, to 4% dla Korwina oznacza gigantyczne poparcie, natomiast 34% dla Pis, to jest "ignorowanie"... Twoja logika jest nieco komiczna, nie sądzisz?

/22/ "wygrali i się mszczą." - Mszczą?! To ciekawostka! Możesz rozwinąć ten wątek?

/23/ "Tyle że teraz wrzą wszyscy po obu stronach barykady. Dopiero teraz zaczęła się prawdziwa eskalacja nienawiści. Naród się dzieli i nie można powiedzieć, że jest inaczej." - Nieprawda! Można powiedzieć inaczej! Nawet trzeba powiedzieć inaczej, jeżeli chce się powiedzieć prawdę. Naród wrze od 20 lat, od czasu po okrągłym stole, tylko dotąd naród nie wiedział co jest nie tak, gdzie tkwi błąd systemowy. Aż zrozumiał... Prawdziwa eskalacja nienawiści zaczęła się, gdy PO przejęła władzę, gdy PO liczyła na to, że zniszczy wizerunkowo Pis, czyli swojego najpoważniejszego konkurenta, a wtedy PO będzie rządzić wiecznie... Więc PO zaatakowała Pis w sposób bezprecedensowy, fanatyczny, wulgarny, bezkompromisowy - i tak przez 8 lat... I prawie się udało, rządzili 8 lat, ale tak się zdegenerowali, że doprowadzili do wrzenia cały naród. I naród podczas wyborów kopnął ich w d.... Nie można powiedzieć, że jest inaczej.

/24/ P.S. Nie odpowiedziałeś na pytanie: Którą partię ubóstwiasz? A może raczej: dlaczego ubóstwiasz Korwina?

Tuya
-2 / 2

@Vaultman24

Twoja ostatnia wypowiedź dobitnie pokazuje kim ty jesteś. Odpowiedziałem na ABSOLUTNIE WSZYSTKIE twoje zarzuty, celowo rozbiłem je na punkty, aby rozdzielić poszczególne kwestie i odnieść się do każdej z nich. Wszystko na marne - niepotrzebnie się wysilałem. Ty nie masz nic do powiedzenia, po prostu zbyłeś mnie stekiem epitetów: "wyprano ci mózg", "nie dostrzegasz błędów", patrzysz na ludzi przez pryzmat", i tak dalej w tym samym stylu. ZERO MERYTORYCZNYCH ARGUMENTÓW. Brzydko się bawisz, a ja mimo wszystko będę ci odpowiadał do skutku:

- "wyprano ci mózg" - Uzasadnienia tej obraźliwej tezy brak...

- "nie dostrzegasz błędów" - Wymień te błędy, to będę mógł się do nich ustosunkować, ale nie! Ty nic konkretnego nie piszesz, tylko "Pis żre, ja to wiem, Pis jest najgorszy". Ale co wiesz konkretnie? O czym konkretnie? Dlaczego najgorszy? Bo co?!? ZERO MERYTORYKI. Epitety, obelgi, bluzgi. I ty masz czelność pisać, że to ja mam wyprany mózg?!?

- "Patrzysz na ludzi przez pryzmat partii. Znowu wysnułeś tezę, że muszę być za Korwinem" - To ty patrzysz przez pryzmat partii, tylko nie chcesz się publicznie przyznać, której? W jednym z pierwszym postów zarzuciłeś mi, że rzekomo "ubóstwiam" Pis. W odpowiedzi zapytałem ciebie jaką partię ty ubóstwiasz. Efekt: zero odpowiedzi. A przecież masz bardzo zdecydowane poglądy polityczne, bardzo agresywnie je prezentujesz, więc niewątpliwie aktywnie uczestniczysz w życiu politycznym, popierasz którąś z partii. Dlaczego unikasz przyznania się do tego? A jednocześnie nie masz zahamowań, aby mnie stygmatyzować "ubóstwianiem" jakiejś partii? Przyznaj się, nie bój się!

-"A w samym jej centrum 96 ofiar i totalny brak szacunku dla którejkolwiek z nich." - Odleciałeś w kosmos, w hejterską przestrzeń międzygalaktyczną. To właśnie Pis przywraca elementarny szacunek dla ofiar tej katastrofy. Jak można pisać takie straszne rzeczy w sytuacji, gdy polska władza nie otworzyła i NIE ZBADAŁA w Polsce ciał najważniejszych osób, Prezydenta RP, generałów, ministrów... Toż to skandal niebywały w historii! Okazuje się, że ciała zostały w Rosji zbezczeszczone , zaszywano w ciałach zmarłych odpadki, zużyte rękawiczki chirurgiczne, a nawet niedopałki papierosów - Sodoma i Gomora. Co więcej, po ekshumacji okazuje się, że fałszywie opisano ciała, podmieniono je - pomimo, że w Smoleńsku były rodziny ofiar, i wszystkie ciała zostały zidentyfikowane. Takiego sprofanowania ciał najważniejszych osób w państwie, jak w Rosji, a potem "przyklepania" w Polsce tego ruskiego bezhołowia, braku profesjonalizmu i bezczeszczenia, nie odnajdzie się w annałach historii. Tym zmarłym i ich rodzinom dopiero teraz przywraca się godność, a często nawet prawidłowe groby ich najbliższych. Twoje szokujące wynurzenia pozostawię bez dalszego komentarza, bo cisną się na usta tylko słowa nieparlamentarne.

-"Można prowadzić prywatne śledztwa i próbować dojść prawdy, ale PiS tego nie robi." - Pis nie robi prywatnego śledztwa, tylko państwowe. Prywatne śledztwo w sprawie śmierci Prezydenta RP i wielu państwowych oficjeli? Ty tak na serio? Sam sobie rób prywatne śledztwo jeśli ci się ustalenia nie podobają, przecież nikt ci nie broni. Prywatne śledztwo w sprawie katastrofy lotniczej - żartowniś.

-"Od sześciu lat robią miesięcznice, tworząc wręcz religię wokół tej tragedii." - Miesięcznice, śresięcznice, tygodnice - co to cię obchodzi?!? Czy równie aktywnie jesteś przeciwny paradom gejów? Pochodom KODu? Manifom feministek? Pamięć o zmarłych, palenie im świeczek, to jest według ciebie religia?!? Nie wiem jakiej proweniencji jesteś, bo zaczynasz zalatywać palikociarnią, ale żałoba po zmarłych, ich upamiętnianie, nawet codziennie jeśli kto ma na to ochotę, to element tradycji katolickiej - a nie jakaś nowa religia.

- Po raz trzeci pytam: jaką partię ubóstwiasz, lub przynajmniej popierasz? Czego się boisz?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 31 December 2016 2016 20:32

meatgun
+10 / 14

Udawał, że Kaczyści go pobili, czy tak ???

Odpowiedz
~blablablablablaaaa
+12 / 20

Imie i nazwisko tego debila jest znane, tak samo jak jego żony - znanej lewicowej "dziennikarki.
Więc ten przygłup to oryginalny rasowy kodowiec.

~Nnnnnnnnnnnn
+13 / 15

Wy się śmiejecie, a ten zasrany błazen pewnie został za to ładnie opłacony.
Już PO go pokazuje w swoich spotach jako ofiarę totalitarnego rządu.
Jeszcze trochę i unia nakaże interwencje militarną żeby "bronić obywateli przed brutalną dyktaturą".

Odpowiedz
majonezos
+5 / 7

dokładnie.. straciły stopki to wielki płacz.. w dodatku demonstrować podczas gdy UBekom się emerytury odbiera.. to wiadomo kim się jest.. rodzina UB

Odpowiedz
~Gucio
+12 / 16

Ile KOD/PO i cała reszta musi mieć w sobie nienawiści, by prowokować zamieszki a więc zaryzykować czyjeś zdrowie czy życie, dla straconych stołków. Nie mam wątpliwości, że byli gotowi obalić legalnie wybrany rząd, czy pchnac kraj na skraj wojny domowej byle tylko odzyskać koryto. Nigdy nie sądziłem, że dożyje takiego poziomu nienawiści Polaków wobec innych Polaków. Wydawało się, że te czasu mamy już za sobą, że nauczeni historią staliśmy się lepsi. KOD/PO udowadniają jak bardzo się myliłem i że bez skrupułów poświęcą czyjeś życie/zdrowie by wrócić do władzy. Nie jestem PISowcem i nigdy za nimi jakoś szczególnie nie byłem, ale to co zrobił KOD/PO jest autentycznie przerażające.

Odpowiedz
J jonaszewski
0 / 2

KOD to jedyna grupa, której jeszcze zależy na Polsce. Kaczyński to opętany nienawiścią człowiek, który ten kraj podpalił, doprowadził do śmierci własnego brata i bratowej, a teraz jeszcze niszczy polską gospodarkę i pozycję międzynarodową, niszczy polskie wojsko i otwiera bramę Rosji. Właściwie niczym się to nie różni od zdrady.

K kosma1
+2 / 4

Dajcie mu już spokój. Chłopczyk zarezerwował miejsce do leżenia, myślał o miejscówce do 6 króli. Niestety mleko się wylało i doopa. Teraz cała Polska ma z buraka polewkę.... Do polityki już się nie nada :-)

Odpowiedz
K kamk18
+1 / 3

typowy kod jak zwykle robi z siebie ofiarę przy czym niszczy dobre imię polski nasi największy bohaterowie się teraz w grobie przewracaja jak ich widzą przegrali wybory nie mają dostępu do koryta i patrzcie jacy biedni oni a żaden z nich ani z po ani z pisu nie myśli o typowym obywatelu ludzie ogarnięcia trochę proszę czemu mam wybierać pomiędzy młotem a kowalem nie ma żadnej alternatywy dla pisu i po oprócz wybierania albo tego albo tego?

Odpowiedz
P papa1234pl
0 / 2

KTOŚ MANIPULUJE!! ZMIENIA OPIS DEMOTA!!! ZARAZ WYJDZIE, ŻE TO NIE KOD'owiec TYLKO PRZYPADKOWA OSOBA!

Odpowiedz
filozof21
+2 / 4

Mam wrażenie, że KOD w obecnej formie i składzie jest bardzo na rękę PISowi.

Odpowiedz
filozof21
0 / 0

@dawie Chodzi mi bardziej o to, że gdyby przywódcami KODu nie byli ludzie z pokrętną historią, PIS miałby dużo twardszy orzech do zgryzienia. Z resztą to i tak nie wygląda dobrze, zwykle pierwszy rok rządów jest dużo spokojniejszy dla partii rządzącej.

G Glupiec
+2 / 8

Spełnia się jeden z przewidzianych scenariuszy. KOD nie ma niczego obalać. Ma dać tylko pretekst do interwencji wojskowej by potem dopiero ewentualnie przejąć władzę. Także tutaj mamy przykład nieudolnej próby legitymizowania na arenie międzynarodowej użycia wojsk przeciwko demokratycznym władzom, tak by nie było wątpliwości, że to było niezbędne by obalić "tyrana". Coś zdaje się na wzór "Niebiańskiej sotni" na Majdanie, tylko bez ofiar śmiertelnych, bo się u nas zbyt wiele pożytecznych idiotów na ulicę wyprowadzić nie udało to i nie było kogo zabijać.

Odpowiedz
G Glupiec
0 / 0

@dawie Po obaleniu Janukowycza ten nie miał nawet szansy by wystartować w kolejnych wyborach. PiS też może tej szansy nie dostać. O ile w ogóle będą jakieś wybory.

~fg4g4tg4tg
+1 / 1

Śmiejcie się śmiejcie ale na niektórych protestach policja nie jest taka miła dla ludzi
Uwaga - spacyfikowana zmarła kilka dni później na wskutek urazów i traumy...
wwwyoutubecom/watch?v=ZrsF6ulZ14Q
wstawta kropki 2 tylko bo kogoś doopa doli że linki umieszczam bez konta

Odpowiedz
J jonaszewski
-1 / 1

Gość się położył, żeby nie wypuszczać samochodów. Sam to przyznał i nie zgrywał żadnego rannego. No, ale propaganda daje swój popis...

Odpowiedz
~Szejkeee
0 / 0

AHAAHAHAHAHAHAH FACET jest byłym pracownikiem TVP wnioski sami sobie dopiszcie :D

Odpowiedz