B bwieczorek 24 July 2018 2018 1:39 0 / 6 Na mój gust to dużo więcej niż 3-4 tony. 4 tony by go tak nie złamało, a ja kiedyś wiozlem podobny i ważył 18 ton. Odpowiedz
J konto usunięte 24 July 2018 2018 12:08 +2 / 2 @Glaurung_Uluroki Moim zdaniem, to bliżej mu do 4 m^3. Nie wiem, co to za materiał, ale są gęstsze surowce, niż 2000 kg/m^3
ZONTAR 24 July 2018 2018 12:06 +3 / 3 Stary mercedes, niech rzuci kamieniem ten, kto nie widział rdzy na mercach. Odpowiedz
D daclaw 24 July 2018 2018 12:24 +4 / 4 Masa to jedno, ale większym problemem jest jej skupienie na małej powierzchni. Gdyby go dał nad tylną osią, to mogłoby się to nieco lepiej udać. Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 July 2018 2018 12:24 Odpowiedz
~drfthrt67 24 July 2018 2018 13:25 +2 / 2 rama zgniła i w końcu nie wytrzymała ciężaru. Klasyka w dostawczakach. Odpowiedz
G grescio 24 July 2018 2018 17:12 +1 / 1 Sprinter to cienias, Iveco Daily by pojechał bez zająknięcia. Odpowiedz
Na mój gust to dużo więcej niż 3-4 tony. 4 tony by go tak nie złamało, a ja kiedyś wiozlem podobny i ważył 18 ton.
Odpowiedz@Glaurung_Uluroki Moim zdaniem, to bliżej mu do 4 m^3. Nie wiem, co to za materiał, ale są gęstsze surowce, niż 2000 kg/m^3
Stary mercedes, niech rzuci kamieniem ten, kto nie widział rdzy na mercach.
OdpowiedzMasa to jedno, ale większym problemem jest jej skupienie na małej powierzchni.
Gdyby go dał nad tylną osią, to mogłoby się to nieco lepiej udać.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 July 2018 2018 12:24
OdpowiedzBunt maszyn
Odpowiedzrama zgniła i w końcu nie wytrzymała ciężaru. Klasyka w dostawczakach.
OdpowiedzSprinter to cienias, Iveco Daily by pojechał bez zająknięcia.
Odpowiedzmoże w końcu przegnił
Odpowiedz