Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
589 628
-

Zobacz także:


~nick222
0 / 2

@markipl1601 ty ale wiesz że o to chodzi że ona nie zaszczpi że weźmie strzykawkę i zaszczepi tylko specjalista ;pp

~dfbdfbdfb
-2 / 2

@markipl1601

czy to nie cytat korwina?

~Jimmy_Jimmy
+3 / 13

Znowu się zaczyna propaganda strachu. Jak tam wasze szczepienia przypominające paranoicy?

Odpowiedz
Unicron
-3 / 11

A jeszcze tydzień temu kwękałeś, że nie jesteś antyszczepionkowcem. Co to się zmieniło przez ten czas?

~Jimmy_Jimmy
-1 / 7

A po czym wywnioskowałeś, że zmieniłem zdanie? Z każdym twoim kolejnym wpisem utwierdzasz mnie w przekonaniu, że masz problemy z prostą logiką.

Unicron
-3 / 7

A jednak retoryka antywacków się ciebie trzyma jimy. No ale co ja oczekuję od osoby z dolnej granicy przeciętności.

~Jimmy_Jimmy
+1 / 7

@Unicron
Już tłumaczę, bo pewnie w życiu byś się nie zorientował... Co swoją droga dziwne, bo jak zwykle wypełzasz po moim wpisie więc doskonale powinieneś znać moje stanowisko, bo jak widać moje wpisy mocno w ciebie uderzają... (Przy okazji może w końcu podasz jakieś przykłady, gdzie "antyszczepionkowcy" atakują osoby, które z własnej woli zaszczepiły dziecko, bo po tym jak ostatnio cię zgasiłem jak peta nie doczekałem się wyjaśnień, tylko jak zwykle próbujesz obrócić kota ogonem jak w tym przypadku)

Swoim wpisem chciałem zwrócić uwagę na poważny problem jakim są dorosłe nieszczepione, albo bez odporności osoby, których de facto jest większość, bo jak wiemy mało które szczepienie daje odporność na całe życie... Stąd pytanie o szczepienia przypominające, bo przecież wkoło czuć tę paranoję zwolenników faszyzmu, gdzie cały czas krzyczycie o epidemiach... a jakoś nieszczepione dorosłe osoby nie stanowią w tym przypadku problemu... Natomiast jest nacisk na szczepienie, ba faszerowanie dzieci szczepieniami skojarzonymi, w pierwszej dobie (co jest fenomenem na skalę światową) i ogólnie paranoidalne wizje końca świata z powodu braku szczepienia, które w przypadku osoby dorosłej jakby nie stanowiło absolutnie problemu...

~Jimmy_Jimmy
+1 / 5

Szczepienia skojarzone oraz szczepienie w pierwszej dobie (jako dwa osobne przykłady) miałem na myśli, żeby ktoś nie uznał, że piszę o szczepieniach skojarzonych w pierwszej dobie. Źle to sformułowałem.

Unicron
+1 / 3

Dżimi, Dżimi, Dżimi. Ty chędożony nieuku. Który to już raz powtarzasz te same bzdury to już nie zliczę:

"
Swoim wpisem chciałem zwrócić uwagę na poważny problem jakim są dorosłe nieszczepione, albo bez odporności osoby, których de facto jest większość, bo jak wiemy mało które szczepienie daje odporność na całe życie..."
Raczej mało które szczepienie nie daje odporności na całe życie. Nie na odwrót. A są to głównie szczepienia na krztusiec, błonicę czy tężec, której działanie wygasa po kilku, kilkunastu latach. Takie szczepionki jak ta na odrę, świnkę, różyczkę, WZW b, ospę wietrzną jak najbardziej dają odporność na całe życie.

"Stąd pytanie o szczepienia przypominające"
Wpierw naucz się które szczepionki trzeba powtarzać, bo tobie się wydaje że trzeba wszystkie a to nie jest prawdą.

"a jakoś nieszczepione dorosłe osoby nie stanowią w tym przypadku problemu..."
A wiesz dlaczego? Bo dorośli nie są głównym rezerwuarem chorób zakaźnych tylko dzieci. Dlatego to głównie dzieci dotyczy obowiązek szczepień. Co nie zmienia faktu że dorosłe osoby nieszczepione nie zachorują.

"Natomiast jest nacisk na szczepienie, ba faszerowanie dzieci szczepieniami skojarzonymi, w pierwszej dobie (co jest fenomenem na skalę światową) i ogólnie paranoidalne wizje końca świata z powodu braku szczepienia"
Bla bla bla. Szczepionki w pierwszej dobie nie jest żadną paranoją, tylko wypełnianiem zalecań WHO co pisałem już wielokrotnie więc nie mam zamiaru tego powtarzać. Poza tym nie mam pojęcia co ci nie pasuje w szczepionkach skojarzeniowych. Jakaś kolejna nieuzasadniona paranoja.
A to żeby ci się nie nudziło: https://parenting.pl/za-szczepienie-podczas-ciazy-wylala-sie-na-nia-fala-hejtu-postapila-zgodnie-z-zaleceniami?fbclid=IwAR1tE1TIO8sdrR2cQRzSplHiRBiZ9c4h61I45rJ5e8she5dCAir-l_wCjRI

~Jimmy_Jimmy
-2 / 4

Krztusiec, błonica, tężec, polio, gruźlica, pneumokoki, meningokoki, rotawirusy, przedciwko wzw typ B daje odporność na całe życie, ale szczepienia obowiązkowe wprowadzono dopiero w 1986, a więc bardzo łatwo domyślić się, że większość ludzi jest niezaszczepiona przeciwko tej jednej z najgroźniejszych chorób zakaźnych jak piszą o niej, A tu kolejne ciekawe, bo wszczepienie przeciwko (Hib) ma chronić przed sepsą... na którą rocznie umiera ćwierć miliona amerykanów..., MMR - różyczka - 16 lat, odra - minimum 15 lat, świnka - 15 lat, " podaniu szczepionki przeciwko odrze-śwince-różyczce uznaje się, że u osób, u których dojdzie do prawidłowej odpowiedzi immunologicznej, ochrona trwa przez całe życie (najmniej osób wytworzy taką ochronę przeciwko śwince)." Przecież to zdanie jest tak niedorzeczne, że dziecko w podstawówce zauważy tu błędy logiczne..., przeciwko ospie - od 11 do 20 lat, o grypie chyba nie trzeba pisać...

Dawaj jedziesz dalej manipulatorze i paranoiku...

Wiesz co... dawno już obiecywałem sobie, że nie będę z tobą dyskutował, bo nie odpowiadasz na pytania, tylko obracasz kota ogonem. Do tego łżesz, przekłamujesz, manipulujesz celowo i perfidnie. Zerowa wartość dyskusji z kimś takim jak ty. Całe szczęście, że nieco okiełznałeś język jak cię pocisnęło kilka osób...

Tak więc nie wysilaj się i nie wypisuj do mnie więcej.

~Jimmy_Jimmy
-2 / 4

Wszystkie te szczepienia, które wyżej wymieniłem nie dają odporności dłuższej niż kilka/kilkanaście lat. Można sprawdzić, a nawet polecam.
Tak więc niewiele tych szczepień dających odporność na całe życie... Gdzie te epidemie???

Unicron
-1 / 1

@Jimmy_Jimmy
Masz tutaj taki fajny obrazek na którym jest napisane jak długo trwa odporność wywoływana na szczepionki https://img1.demotywatoryfb.pl/uploads/comments/118d/118d3f2c3a540ece81770d036d611e08.jpeg
I co my tu mamy, hmm... Odra - czas ochrony ponad 200 lat, świnka to samo, różyczka - 114 lat, tężec - 11 lat. Znowu coś się nie zgadza. Jak chcesz to poczytaj sobie jeszcze to: https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa066092
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3516913/
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0264410X11000533?via%3Dihub
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2396120/

"A tu kolejne ciekawe, bo wszczepienie przeciwko (Hib) ma chronić przed sepsą... na którą rocznie umiera ćwierć miliona amerykanów"
Kolejne dane z dupy.

"Zerowa wartość dyskusji z kimś takim jak ty."
Powiedział antywacek, ziębita i chemtrailsowiec.

"Całe szczęście, że nieco okiełznałeś język jak cię pocisnęło kilka osób..."
I to mówi facet który wyłapuje co chwile bany za obelgi XD. Śnij dalej śpiąca królewno.

"Wszystkie te szczepienia, które wyżej wymieniłem nie dają odporności dłuższej niż kilka/kilkanaście lat. Można sprawdzić, a nawet polecam."
Sprawdziłem, i jak zwykle znowu nic się nie zgadza.

~Jimmy_Jimmy
0 / 2

Niestety nie mogę jako niezalogowany podać źródła, którym ja się inspirowałem.
Jak zwykle każdy ma "swoje" źródło... Jakby człowiek poszukał to pewnie znalazły kilka innych z różnymi danymi... Jak to mawiają sami zwolennicy szczepień:

"Hostis_Humani_Generis 6 września 2018 o 12:53
Bzdura, podaj źródło, z resztą nawet jeśli to naukowcy 10 lat temu twierdzili że do 2020 człowiek postawi stopę na Marsie a zamiast tego dzisiaj w 2018 roku mamy ludzi wierzących w Płaską Ziemię a zamiast lecieć na Marsa nie byliśmy od kilku dekad na Księżycu. Naukowcy lubią się przechwalać a raczej zachwalać swoje "osiągnięcia" po to żeby wyciągać pieniądze od inwestorów z których większość przeznaczają na marketing żeby przyciągnąć jeszcze większą liczbę inwestorów albo po prostu defraudują a inwestorzy o tym wiedzą a przeznaczają pieniądze na nich dla prestiżu żeby wszyscy wiedzieli że łożą na rozwój nauki i technologii. Dlatego uważam że z naukowcami jest tak jak z artystami, "Naukowiec/artysta wiarygodny to naukowiec/artysta głodny."

"J_R 18 września 2018 o 10:44
Z badań prowadzonych za pieniądze inne, niż przemysłu audio-wizualnego wynika, że dostępność dzieł na torrentach i innych portalach podnosi ich sprzedaż.
Ale jak to z badaniami. Płacisz, to masz udowodnione co chcesz.
Naprawdę, nie mogę się doczekać dnia, kiedy im się naprawdę uda ta sztuczka, że nie będzie można niczego spiracić z internetu. Nabije sobie wtedy szybko popcornu i będę patrzył, jak im zyski idą w dół, akcje spadają i debile co to tak na piractwo pluli będą zachodzić w głowę o co biega. Byłby ubaw po pachy."

Unicron
-2 / 2

Nie no to już jest szczyt wszystkiego. Przedstawienie opinii innych gości jako argument w dyskusji. Żałosny jesteś.

Unicron
-2 / 2

Kiedy badanie jest zmanipulowane to da się to wykryć. Badania na które wy się powołujecie najczęściej są przeprowadzone nieprawidłowo, są źle zaprojektowane, wnioski są błędne, lub nie stanowią żadnego dowodu. Ty natomiast uznajesz każde badanie za niewiarygodne zasłaniając się tym, że pewnie zostało kupione a nawet nie potrafisz tego udowodnić. Ty po prostu wiesz, że ono jest kupione. Ciężar dowodu! Mówi ci to coś?

Unicron
-2 / 2

Swoją drogą niezłe zboczenie z tematu. Nawet nie potrafisz się przyznać że podałeś fałszywe informacje na temat działania szczepionek. Typowe zagranie antywacka - odwrócić uwagę byle tylko nie przyznać się do błędu.

~673624326
+3 / 9

Codziennie nowe gxwno na temat szczepionek. Dobra cwele, wasze kłamstwa są już męczące - więc krótko. Są w Europie kraje, gdzie szczepienia są przymusowe i takie gdzie nie są. Ale wy myślicie, że są wszędzie bo tak wam powiedzieli w TV. W Stanach nie ma szczepionki na gruźlicę - statystyki zachorowań są podobne jak w Europie. We Włoszech, gdzie próbowano wprowadzić obowiązkowe szczepienia, protesty rodziców trwały kilka miesięcy i były dużo większe niż w Polsce. Nie znacie składu chemicznego szczepionek a się mądrzycie bo tak was zaprogramowano za pieniądze koncernów i banków. Wystarczy, że kupią jakiegoś naukowca i już liżecie mu pupkę, bo jest taki mądry i NA PEWNO uczciwy.
Zobaczcie jak wygląda wasze życie, jesteście niewolnikami żyjącymi za grosze i tyrającymi jak zwierzęta pociągowe całe dnie, szczepionki to tylko część tej układanki.
No, miłego dnia cwele.

Odpowiedz
~Szanuje
0 / 2

Twoje przedostatnie zdanie i w pełni je popieram.

~Jimmy_Jimmy
-1 / 1

Niestety nie mogę jako niezalogowany podać źródła, którym ja się inspirowałem.
Jak zwykle każdy ma "swoje" źródło... Jakby człowiek poszukał to pewnie znalazały kilka innych z różnymi danymi... Jak to mawiają sami zwolenjnicy szczepień:

"Hostis_Humani_Generis 6 września 2018 o 12:53
Bzdura, podaj źródło, z resztą nawet jeśli to naukowcy 10 lat temu twierdzili że do 2020 człowiek postawi stopę na Marsie a zamiast tego dzisiaj w 2018 roku mamy ludzi wierzących w Płaską Ziemię a zamiast lecieć na Marsa nie byliśmy od kilku dekad na Księżycu. Naukowcy lubią się przechwalać a raczej zachwalać swoje "osiągnięcia" po to żeby wyciągać pieniądze od inwestorów z których większość przeznaczają na marketing żeby przyciągnąć jeszcze większą liczbę inwestorów albo po prostu defraudują a inwestorzy o tym wiedzą a przeznaczają pieniądze na nich dla prestiżu żeby wszyscy wiedzieli że łożą na rozwój nauki i technologii. Dlatego uważam że z naukowcami jest tak jak z artystami, "Naukowiec/artysta wiarygodny to naukowiec/artysta głodny."

"J_R 18 września 2018 o 10:44
Z badań prowadzonych za pieniądze inne, niż przemysłu audio-wizualnego wynika, że dostępność dzieł na torrentach i innych portalach podnosi ich sprzedaż.
Ale jak to z badaniami. Płacisz, to masz udowodnione co chcesz.
Naprawdę, nie mogę się doczekać dnia, kiedy im się naprawdę uda ta sztuczka, że nie będzie można niczego spiracić z internetu. Nabije sobie wtedy szybko popcornu i będę patrzył, jak im zyski idą w dół, akcje spadają i debile co to tak na piractwo pluli będą zachodzić w głowę o co biega. Byłby ubaw po pachy."

Ps. Polskich źródeł nie ma?

Odpowiedz