charakter pisma małego dziecka- rodzic naisałby na maszynie, Pismo ręczne sugeruje zangażowanie emocjonalne. Może jakiś socjolog napisałby kaich chwytów tu użyto? Coś bym się nauczył. Z góry dziekuję za rzeczowa odpowiedź.
Czyli jeśli chcemy coś za darmo to musimy być pierwsi z nazwaniem celebryty reklamującego tą rzecz, czymś w stylu sexistowski homofobiczny nazista. Dobrze wiedzieć.
Ta, fanów. Kampania reklamowa nowego produktu i tyle. Tylko sprytnie pomyślana
OdpowiedzOdpowiedź jest prosta - nie da sie grać w szpilkach bo się parkiet podrapie.
Odpowiedzcharakter pisma małego dziecka- rodzic naisałby na maszynie, Pismo ręczne sugeruje zangażowanie emocjonalne. Może jakiś socjolog napisałby kaich chwytów tu użyto? Coś bym się nauczył. Z góry dziekuję za rzeczowa odpowiedź.
OdpowiedzDobra reklama jest wtedy, kiedy ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, że jest to reklama.
OdpowiedzCzyli jeśli chcemy coś za darmo to musimy być pierwsi z nazwaniem celebryty reklamującego tą rzecz, czymś w stylu sexistowski homofobiczny nazista. Dobrze wiedzieć.
OdpowiedzJak to było w Ani Mru Mru: Chłyt! Matertindowy"
Odpowiedz