@Kocioo - zapewne jak zawsze o terytorium. Koty mają fioła na punkcie swoich rewirów, więc jak obcy kot wlezie na teren systematycznie obsikiwany przez innego kota, to dochodzi do konfliktu. Mój kot pod koniec życia wyglądał jak ryś, bo tak miał poszarpane uszy od licznych walk jakie stoczył "broniąc" naszego ogrodu przed intruzami. Ale poza poharataniem uszu i z rzadka niewielkimi ranami na pyszczku, koty domowe raczej nie robią sobie nawzajem krzywdy. Rozstrzygnięcie pojedynku ma raczej charakter kondycyjny - wygrywa ten, który wciąż jest gotowy do walki, podczas gdy przeciwnik jest już zbyt zmęczony, więc ucieka.
Czekałam na moment, kiedy ptaki ich wkur...., no, zdenerwują na tyle, że zgodnie je pogonią albo i upolują... No cóż, teraz pozostaje mieć nadzieję, że to zrobiły gdzieś tam, poza zasięgiem kamery ;)
@kojot_pedziwiatr - porządnym programem do edycji dźwięku, zrobisz to bez problemu. Podkład w tym filmiku to typowa muzyką filmowa, która zawiera powtarzalne motywy. Taki utwór można "pociąć" na fragmenty i składać je później w innej kolejności niż oryginalna, a niektóre akcenty można dodawać w miejscach, w których w ogóle pierwotnie ich nie było. Jest to specyfika muzyki filmowej, którą piszę się tak, aby twórcy filmu mieli jak największą swobodę montażu filmu bez ryzyka utraty synchronizacji podkładu muzycznego z obrazem. Co prawda często kompozytor dostaje już zmontowany film i dopiero do niego robi muzykę, ale równie często jest tak, że muzyka powstaje zanim film zostanie ostatecznie zmontowany. W takim przypadku poszczególne utwory muszą mieć taką konstrukcję, aby można było przestawiać ich fragmenty bez utraty spójności melodycznej. Podobny zabieg można stosować nawet w przypadku niektórych utworów muzyki klasycznej, chociaż wówczas jest to już dużo trudniejsze, bo taka muzyka nie była pisana pod film, tylko pod koncerty.
Niezła zadyma... ciekawe o co poszło..
Odpowiedz@Kocioo Dwa koty pokłóciły się o to kogo jest gawron
@killerxcartoon mi to bardziej przypomina granie w jakiegoś rpga przez gawrony, koty są ich postaciami
@Kocioo - zapewne jak zawsze o terytorium. Koty mają fioła na punkcie swoich rewirów, więc jak obcy kot wlezie na teren systematycznie obsikiwany przez innego kota, to dochodzi do konfliktu. Mój kot pod koniec życia wyglądał jak ryś, bo tak miał poszarpane uszy od licznych walk jakie stoczył "broniąc" naszego ogrodu przed intruzami. Ale poza poharataniem uszu i z rzadka niewielkimi ranami na pyszczku, koty domowe raczej nie robią sobie nawzajem krzywdy. Rozstrzygnięcie pojedynku ma raczej charakter kondycyjny - wygrywa ten, który wciąż jest gotowy do walki, podczas gdy przeciwnik jest już zbyt zmęczony, więc ucieka.
@Caro112 I to gawrony mają wrony za awatary. Ciekawa koncepcja.
Ptaki to jednak france. Wszystkie...wrony, kaczki itd
OdpowiedzA skąd ta pewność, może ptaki chciały ich rozdzielić w dobrej intencji?
@ZrytyRyj . Od krukowatych się odczep, to inteligentne stworzenia. A kaczki, wiadomo...
Czekałam na moment, kiedy ptaki ich wkur...., no, zdenerwują na tyle, że zgodnie je pogonią albo i upolują... No cóż, teraz pozostaje mieć nadzieję, że to zrobiły gdzieś tam, poza zasięgiem kamery ;)
OdpowiedzTych dwóch sędziów w ogóle nie ogarnia tematu.
Odpowiedz"3 na jednego to banda Łysego"
OdpowiedzByło...
OdpowiedzPtasi bukmacherzy
Odpowiedzsępy juz czekają
OdpowiedzJakim cudem ktoś tak dokładnie dopasował podkład dźwiękowy? Widzę tutaj tylko jedną możliwość, że twórca podkładu sam go zrobił.
Odpowiedz@kojot_pedziwiatr To muzyka z Predatora.
@kojot_pedziwiatr
też mnie to zachwyciło i też przez chwilę myślałem, że jakiś muzyk filmik udźwiękowił... a jednak to dopasowanie... nieprawdopodobnie dobre
@kojot_pedziwiatr - porządnym programem do edycji dźwięku, zrobisz to bez problemu. Podkład w tym filmiku to typowa muzyką filmowa, która zawiera powtarzalne motywy. Taki utwór można "pociąć" na fragmenty i składać je później w innej kolejności niż oryginalna, a niektóre akcenty można dodawać w miejscach, w których w ogóle pierwotnie ich nie było. Jest to specyfika muzyki filmowej, którą piszę się tak, aby twórcy filmu mieli jak największą swobodę montażu filmu bez ryzyka utraty synchronizacji podkładu muzycznego z obrazem. Co prawda często kompozytor dostaje już zmontowany film i dopiero do niego robi muzykę, ale równie często jest tak, że muzyka powstaje zanim film zostanie ostatecznie zmontowany. W takim przypadku poszczególne utwory muszą mieć taką konstrukcję, aby można było przestawiać ich fragmenty bez utraty spójności melodycznej. Podobny zabieg można stosować nawet w przypadku niektórych utworów muzyki klasycznej, chociaż wówczas jest to już dużo trudniejsze, bo taka muzyka nie była pisana pod film, tylko pod koncerty.
Trzech czarnych na jednego białego. Śmiejcie się, będziecie następni.
OdpowiedzLiczyłem że ukatrupia te wredne ptaszyska, szkoda.
OdpowiedzPtaki są alegorią rządu a koty to obywatele :/
Odpowiedz@immonikus Gawrony i są alegorią dwóch partii politycznych ... a koty obywateli
Liczyłam na to, że ptaki będą próbowały rozdzielić walczące ze sobą koty. A te jeszcze dodatkowo je wkurzały i zaczepiały.... Wredne O:o
OdpowiedzPiękna scena. Szkoda tylko, że kręcona odkurzaczem.
OdpowiedzPtaki podkuwiaja koty.. Normalka.
OdpowiedzSzczym ryj?
Odpowiedz