ale wiesz ze tu nie chodzi o to ze tego wirusa nie ma albo ze jest nie grozny, chodzi o to ze statystyki sa z kosmosu wyniki testow na covid jest malo rzetelny a liczba zgonow w porownianiu do innych chorob jest nie wiadomo skad w dodatku kazdy obecnie zgon uznawany jest za wine covida wiec jak mamy wierzyc w to co pisza i mowia w telewizji radiu ? takie moje przemyslenia...
@Skar2k19
Nie tłumacz tego autorowi demota, bo on zatyka uszy na tym obrazku. Głupi i głupszy... głupie media, ale ich wierni słuchacze jeszcze głupsi.
@Skar2k19 "w dodatku kazdy obecnie zgon uznawany jest za wine covida" to nie jest prawdą, i może czas przestać wypisywać takie bzdety. Lekarze potrafią przyznać jeśli ktoś nie umiera z powodu wirusa, pamiętam jeszcze na wiosnę był taki przypadek kobiety która zmarła i miała koronawirusa, ale lekarze stwierdzili, że jednak zgon był z innego powodu i nie została włączona do statystyk. Z takich aktualniejszych przykładów, to aktor Gnatowski zmarł na zapalenie płuc czyli sugerowałby to koronkę (z tego co wiem, miał podejrzenie koronki ale testu mu nie zdążyli zrobić) ale również nikt go do statystyk nie wrzucił.
@Skar2k19 dziś, w pracy, podawano statystyki z mojego województwa (kujawsko-pomorskie). Okazuje się że minionej doby, było około 600-800 przypadków zakażeń, kilka zgonów i ponad 1000 ozdrowień. Czyżbyśmy mieli wypłaszczenie? XD
@JohnLilly
Co to za bzdetne przykłady przytaczasz?!?!
Według twojego enigmatycznego opisu, to kobieta mogła wpaść pod samochód i zmarła w szpitalu, a lekarze wspaniałomyślnie nie wipsali jej covida...
A ten Gnatowski to co to za debilny przykład???
Wspaniałomyślnie nie wpisali mu covida, skoro nie zrobili mu nawet testu?!?!
Mamy przykład 33 latka m. in. z rozsianą chorobą nowotworową, niewydolnością nerek, a to tylko m.in.... jego włączyli do statystyk covidowych....
@Skar2k19 I to jest właśnie stanowisko które wpisuje się w demota.
Kto ci powiedział, że testy są mało wiarygodne? Konfederacja na facebooku?
Kto ci powiedział, że każdy zgon jest przypisywany do COVID? Sprawdź sobie wiosenne statystyki śmiertelności z Europy i liczbę zgonów w Polsce w ostatnim tygodniu. Sprawdź sobie liczbę zajętych respiratorów w związku z COVID. To nie jest wiedza tajemna, tylko publiczne dostępne dane. I naprawdę trzeba zachowywać się jak podmiot demota aby to zignorować.
@LewSapieha Żadnych bzdetnych przykładów nie przytaczam. Proszę bardzo jak tak bardzo chcesz znać szczegóły tej historii z kobietą to tu masz lepiej opisaną całą sytuację https://www.politykazdrowotna.com/55844,mz-powodem-smierci-27-latki-jest-sepsa-a-nie-covid-19-aktualizacja Co rusz słyszę, że lekarze nawet jak istniały inne schorzenia które mogły spowodować śmierć to oni i tak wpisują coronę, a tu proszę. Pomimo koronki jednak ostatecznie stwierdzili, że bezpośrednią przyczyną zgonu była sepsa.
Gnatowskiego też nie przytoczyłem bez powodu. Bo spotkałem się z takimi plotami, że pomimo, iż ludzie nie mieli robionego testu na covid to i tak ich włączono do statystyk.
@JohnLilly
Aaaa podałeś przykład z wczesnej wiosny, gdzie propagandowa maszyna jeszcze dobrze nie pracowała, a szpitale jeszcze nie dostawały covidowych dotacji.
Co masz na myśli pisząc:
"Co rusz słyszę, że lekarze nawet jak istniały inne schorzenia które mogły spowodować śmierć to oni i tak wpisują coronę"
Przecież to są fakty! Dzisiaj już wrzucają wszystkie choroby do covidowego wora.
Nawet wiarygodne media, którym ufasz bezgranicznie, informują o "współistnieniu", choć już coraz rzadziej, bo nie pasuje to do ich wzbudzajacej panikę retoryki. Te ofiary, które nie mają chorób współistniejących, najczęściej mają 70-80 lat (77 lat średnia życia w Polsce)...
@LewSapieha "covidowe dotacje"? Ty człowieku żyjesz w świecie iluzji. Jakbyś nie czytał pierdół na jakichś szurowych stronkach, to byś wiedział, że jest spore zamieszanie odnośnie kasy jaką ma dostać personel medyczny z powodu covid. Rząd oczywiście stara się uniknąć spełnienia wcześniejszej obietnicy, że cały personel medyczny ma dostać podwyżki.
"Dzisiaj już wrzucają wszystkie choroby do covidowego wora." Podałem Ci przykłady na to, że tak się nie dzieje, a że ich nie akceptujesz to już nie mój problem. Potwierdzasz tylko tezę z demota.
@JohnLilly
Ty czytasz moje komentarze, ale wnioski muszę za ciebie sam wyciągać, bo manipulujesz wybornie, gdybyś pisał z jakimś bezmózgim szczylem, to może uszło by ci to płazem.
1. Nie pisałem o personelu (choć im pewnie też coś skapnie) tylko o dotacjach dla szpitali. Chyba oficjalnych stron rządowych nie nazwiesz szurowymi? https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fe-koronawirus/sluzba-zdrowia-z-kolejnym-wsparciem-z-funduszy-unijnych/
po.slaskie.pl/czytaj/pierwsze_umowy_o_dofinansowanie_szpitali_podpisane_070120
2. Napisałem;
"Dzisiaj już wrzucają wszystkie choroby do covidowego wora." A ty żadnych przykładów z "dzisiaj" nie podałeś, tylko z wczesnej wiosny, gdy w Polsce prawie nie było jeszcze żadnych ofiar,..
Więc kto tu wyszedł teraz na tego debila z demota?
@LewSapieha Nic nie manipuluję. Dla mnie wstawka covidowe dotacje jest jednoznaczną sugestią, że szpitalom jest na rękę przyjmować pacjentów z covid, ale jak widzisz te dotacje to pieniądze na sprzęt a nie na personel szpitali. Tobie się naprawdę wydaje, że więcej sprzętu w szpitalu wynagrodzi dyrektorom i personelowi szpitali cięższe warunki pracy i zagrożenie, że sami się zarażą? Już Ci odpowiadam, że nie! Lekarze i pielęgniarki pracujące przy pacjentach z Covid też chorują i też wiele z nich przechodzi chorobę ciężko, a są i przypadki zgonów. No, ale ty sobie dalej, żyj w świecie fantazji, gdzie personel medyczny Cię oszukuje, bo mają kokosy z covidu.
"A ty żadnych przykładów z "dzisiaj" nie podałeś" A może dla odmiany to Ty podaj jakiś weryfikowalny przykład, ode mnie wymagasz abym Ci coś udowadniał. Bo jak na razie to niczym nie poparłeś tej swojej śmiesznej tezy.
P.S. Tak jeszcze dodając do pierwszego akapitu, to przyswój sobie, że jak jest w szpitalu covid to trzeba wyrzucić dodatkową kasę na odpowiednie zabezpieczenie personelu i dodatkowy sprzęt, tak więc ta kasa to i tak kropla w morzu potrzeb.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 18 November 2020 2020 23:04
@JohnLilly
1 No i widzisz jak pięknie się wycofałeś ze swojej nieudolnej manipulacji, jakobym pisał o personelu medycznym. Oczywiście "szurowskich" źródeł też nie skomentowałeś i tylko lejesz wodę powtarzaną bezmyślnie za mainstreamem, ale żadnych wyliczeń czy źródeł już nie przytaczasz, bo o pustych szpitalach lub takich gdzie covidianie mają pierwszeństwo lub wyłaczność pewnie słyszałeś.
2 No i widzisz jak pięknie porzuciłeś swój debilny przykład, pośrednio przyznając, iż ta manipulacja również była nieudolna.
Jakich źródeł potrzebujesz? tych, że zgony są "współistniejące"?!?! Przecież to są OFICJALNE dane!!!
Tu masz mój ulubiony przykład, żródło z pierwszej ręki znajdziesz pod demotkiem https://demotywatory.pl/5025073/Caly-dzien-slyszalem-w-radiu-i-TV-ze-dzis-w-Poznaniu-na-Covid
A tu twój mainstream mówi ci towprost https://www.youtube.com/watch?v=s824M0vVRQg
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 18 November 2020 2020 23:43
@LewSapieha Z niczego się nie wycofałem, a jak ktoś jest manipulantem to jesteś nim Ty. Dla mnie szpital to przede wszystkim personel, bo bez niego budynek ze sprzętem nie może funkcjonować. A personelowi wcale nie jest na rękę obecna sytuacja, o tym Cię zapewniam i nikt nie ma w tym interesu aby oszukiwać przy statystykach covidowych. "bo o pustych szpitalach lub takich gdzie covidianie mają pierwszeństwo lub wyłaczność pewnie słyszałeś." Ale chyba Ty raczej nie słyszałeś, że nakazy gdzie ma być szpital covidowy szły z góry od rządu, i bardzo często nie było to na rękę dyrektorom i pracownikom danej placówki.
O super, fragment wiadomości gdzie podają dzisiejszą liczbę zgonów na covid. Powiedz mi, czy Tobie się naprawdę wydaje, że te 600 osób z hakiem to wszystkie osoby jakie dzisiaj zmarły? Jeśli Ci się tak wydaje, to zapewniam Cię, że tak nie jest, a więc teza, że wszystkie choroby wrzucają do covidowego worka, prawdziwa nie jest.
@JohnLilly
Ty po prostu nie potrafisz się przyznać, że się "wycofujesz" a de facto nie bronisz już swoih argumentów i je porzucasz przeskakując na kolejne mało istotne wątki, ale i tu łapiesz konkretny wprdol i ciągle udajesz, że nic Ci nie jest, chociaż leżysz a wszystkie twoje ząbki leżą obok na asfalcie, gdyż....
1 Nie obchodzi mnie, że dla ciebie szpital to przede wszystkim personel, gdyż ja o personelu nie pisałem (nieudolna manipulacja) tylko o dotacjach dla szpitali. Gdy stwierdziłeś, że tylko szury tak twierdzą, to wysłałem źródło z rządowej strony, które przemilczałeś i skoczyłeś na kolejny wątek, który równie szybko poległ...
Co ma znaczyć: "zapewniam cie, nikt nie ma interesu aby oszukiwac na statystykach"... nie obchodzą mnie twoje zapewnienia, gdyż fakty pokazują coś zupełnie innego. Czego dowodem są 2 źródła, które przytoczyłem w poprzednim komentarzu, a które... znowu przmilczałeś... do tego zaraz wrócę.
Co chcesz osiagnąć (???) pisząc:
"nakazy gdzie ma być szpital covidowy szły z góry od rządu, i bardzo często nie było to na rękę dyrektorom i pracownikom danej placówki."... skoro ja nie twierdziłem, że to nakazy samych szpitali. A skoro rzad im narzuca takie działania, to oni je wykonują. I przy okazji sam zaorałeś swój poprzedni wątek, w którym twierdziłeś, że szpitalom się nie opłaca (gdy chciałem źródła, wyliczenia, to... porzuciłeś ten wątek).
gdyż szpitalom "covidowym" w takiej sytuacji odpadaja pacjenci z innymi chorobami, na które nie dostaja dodatkowych dotacji...
2 no i widzisz jak szybko porzuciłeś kolejny wątek i zmieniłeś temat. Nawet nie skomentowałeś tych żródeł w kontekście kontrargumentu do twoich wywodów, gdyż byłoby to samozaoranie konkretne. Zmieniasz temat i lapidarnie piszesz:
"O super, fragment wiadomości gdzie podają dzisiejszą liczbę zgonów na covid. Powiedz mi, czy Tobie się naprawdę wydaje, że te 600 osób z hakiem to wszystkie osoby jakie dzisiaj zmarły? Jeśli Ci się tak wydaje, to zapewniam Cię, że tak nie jest, a więc teza, że wszystkie choroby wrzucają do covidowego worka, prawdziwa nie jest."
Zapominasz, że wątek ten dotyczył zgonów na covida z chorobami współistniejącymi (porzuciłeś go, źródeł nie skomentowałeś, nawet nie odniosłeś się do oficjalnych danych do których odsyłałem).
Twoje desperacja doprowadziła do tego, że jedyne czego mogłeś się czepić, to że tego dnia w Polsce umarło wiecej niż 600 osób, więc nie wszystkie wyladowały w covidowym worze...? Manipulacja bardzo słabiutka...
Widzisz tę desperację?!?! W covidowym worze lądują wszyscy z covidem, a nie ci co np. wpadli pod samochód (pisałem już o tym na początku). Jeśli znajdziesz jakiś wyjątek (znalazłeś z pierwszych dni pandemii,,, tylko), to jest to wyjatek potwierdzajacy regułę...
Albo zaczniesz pisać z sensem, trzymać sie tematu, bronić swoich argumentów, albo przyznaj się, że "przegrałeś", bo oboje o tym wiemy, a nikt inny tego nie czyta, wiec szkoda mi czasu na kopanie się z ziomkiem z demotka, który zatyka uszy na rzeczowe argumenty i wiarygodne źródła
@LewSapieha No nieźle się namęczyłem czytając te Twoje wypociny. No więc posądzasz szpitale o podawanie fałszywych danych i kiedy bronie personel twierdzisz, że to zejście z tematu, bo nie o personelu pisałeś. Tylko przyswój to w końcu do swojej głowy, że tego typu wałek nie mógłby się odbyć bez wiedzy i udziału personelu medycznego. Lekarze i pielęgniarki siłą rzeczy musieliby być włączeni w tą mistyfikację. Widzę, że nawet nie rozumiesz tego, że posądzając szpitale o podawanie fałszywych danych zakażeń i zgonów na covid, z automatu posądzasz o to także personel tych szpitali.
"gdyż fakty pokazują coś zupełnie innego" Co pokazują fakty bo nie wiem? A co do Twoich źródeł, to wytłumacz. Tym Twoim źródłem jest artykuł czy komentarz pod tym artykułem bo nie wiem? I dlaczego nie podałeś od razu odnośnika do artykułu, tylko do demota pod którym jest o komentarz w którym jest odnośni do tego artykułu?
"W covidowym worze lądują wszyscy z covidem" Tylko, że ta wstawka z wiadomości wcale tego twierdzenia nie udowadnia. To jest podanie suchych danych ile osób z covidem zmarło i ilu z nich miało choroby współistniejące. Nie wiem czy znajdę świeżą historię podobną do historii kobiety którą podawałem wcześniej, ponieważ sytuacja obecnie jest inna niż wtedy. Wtedy w Polsce z powodu Covid umierało kilka osób dziennie i taką historię łatwo było wyłapać, a teraz umiera w Polsce po kilkaset osób dziennie, dlatego taka historią może nie przedostać się do głównego nurtu mediów. A powiedz mi jeśli uda mi się znaleźć taki przypadek, to przyznasz się do błędu?
@JohnLilly
Patrz, tyle napisałeś, a takie pierdoły że oczy bolą. Zero argumentów i manpiluacji cd. Seplenisz nie na temat (pewnie dlatego że zęby już na asfalcie - bezsprzecznie).
A co mi tam, jeszcze raz kopnę sobie leżącego.
1. temat personelu wyciągnąłeś wówczas gdy napisałem o dotacjach dla szpitali, ty odpisałeś "Jakbyś nie czytał pierdół na jakichś szurowych stronkach..." Wówczas dostałeś oficjalne źródło ze strony rządowej, o oficjalnych dotacjach dla szpitali (do którego do tej pory sie nie odniosleś i udajesz, że tego nie było... nawet nie nazwałeś tego "szurowym")... nieudolna manipulacja...
2 W którym miejscu twierdziłem, że to odbywa sie bez wiedzy personelu?
Wytyczne są jasne, jeśli ktoś umarł (nawet z przerzutami, jak pokazuje źródło z pierwszej ręki) i miał covida to reguła jest jasna... wskakuje w statystyki zgonów covidowych. Mówi o tym wprost kolejne źródło, ale ten wątek również przemilczałeś... zmieniając temat... nieudolna manipulacja...
Dalej to już bajecznie lejesz wodę nawet nie mam się do czego odnieść...
Do jakiego błędu mam sie przyznać... haha... chyba do kopania leżacego
@LewSapieha Trzeba się faktycznie wrócić do początku tej dyskusji aby zrobić w niej porządek. "w dodatku kazdy obecnie zgon uznawany jest za wine covida" ten fragment komentarza użytkownika Skar2k19 był punktem zapalnym całego sporu. Podałem przykłady na to, że to twierdzenie nie jest prawdziwe. Skupmy się na przykładzie kobiety, bo faktyczni to osoby z potwierdzonym wirusem są najistotniejsi w naszym sporze. No więc twierdzisz, że to jeszcze było przed wprowadzeniem propagandy i covidowych dotacji, w takim razie proszę bardzo dwa świeże przykłady https://wiadomosci.wp.pl/stanislaw-kogut-nie-zyje-syn-ujawnia-nie-zmarl-na-covid-19-6566384834488992a https://niezalezna.pl/363856-zakazony-koronawirusem-noworodek-zmarl-zdaniem-lekarzy-przyczyna-smierci-byly-inne-choroby
Tak więc widzisz, lekarze jednak nadal potrafią stwierdzić inną przyczynę zgonu niż covid, pomimo potwierdzonego zakażenia. A więc stwierdzenie które zapoczątkowało całą dyskusję nie jest prawdziwe i nie ma co się pieklić z tego powodu.
Co do tych dotacji, to widzisz tylko, że ktoś dał kasę, ale już Cię nie interesuje na co dokładnie tak kasa poszła, i czy jest faktycznie sumą wystarczającą w obecnej sytuacji. Bo covid to dla szpitala więcej wydatków, bo nagle trzeba zużywać o wiele więcej takiego sprzętu jak maseczki i kombinezony, no i oczywiście płyn do dezynfekcji leje się strumieniami, a może obiło Ci się o uszy to, że są problemy z większym zapotrzebowaniem na tlen w szpitalach? To są wszystko koszty które ponoszą szpitale. Tak więc ani personel, ani dyrekcja szpitala na covidzie nie zarabiają! Mają za to utrudnione warunki pracy i zwiększone zagrożenie, bo nigdy do końca nie można być pewnym jak wirus zareaguje na nasz organizm. Już mamy śmiertelne ofiary wśród personelu medycznego.
Pierwszy link to opinia syna: "Tata zmarł na rozległy zawał serca i na pewno koronawirus przyczynił się do jego śmierci - dodał Grzegorz Kogut." Zatem wylądował w "covidowym" worku.
Drugi link wprost stwierdza, że wzmiankowany noworodek jest wsród ofiar covida... zasilił statystyki.
O podobnym przypadku mówiło moje źródło: Lekarz stwierdza przerzuty, niewydolność nerek... ofiara i tak zasila covidowy worek...
Reszta twojego komentarza, to gdybanie, ale cieszę się, że w końcu przyznałeś, iż są "covidowe" dotacje.
W swoich "wyliczeniach" przemilczałeś koszty, które omijają szpital "dzięki" nie przyjmowaniu pacjentów innymi chorobami, na które nie ma dodatkowych dotacji...
Zatem dotacje sa!!! Reszta to temat wątek małoznaczący, gdyż jak obydwaj ustaliliśmy już wcześniej, to nie jest "pomysł" szpitali ani "wina" personelu, szpitali, tylko rządu, który im to narzuca i napędza pandemiczną pandemię strachu.
@LewSapieha Kłótnia była o to co stwierdzają lekarze, i udowodniłem Ci, że lekarze uznają inne przyczyny zgonów pomimo covida, i to co teraz robisz jest po prostu żałosne. I to nie opinia syna na co umarł jego ojciec, w innych źródłach sobie poszukaj, wszędzie jako przyczyna zgonu będzie podane rozległy zawał serca. Nie ośmieszaj się twierdząc, że w karcie zgonu będzie miał coś innego niż to co jest podane do wiadomości publicznej. Co do noworodka to wiedziałem, że tego stwierdzenia się uczepisz co tam jest na początku artykułu, ale teraz może się trochę wysil i znajdź jakieś potwierdzenie, że faktycznie ten dzieciak znajduje się w podawanych statystykach zgonów.
@JohnLilly
Haha... nieudolnej manipulacji ciąg dalszy. Demot nic nie mówi o lekarzach, co oni stwierdzają itd. tylko o "rekordach zgonów z telewizji". A w komentarzu, który tu przytaczasz nie ma słowa o lekarzach tylko właśnie o telewizjio jej propagandzie i ściemie!!!
Sam sobie wymyśliłeś ten wątek i cały czas piszesz nie na temat, albo nie zrozumiałeś komenatrza, do którego się tu odwołujesz.
Reguła jest jasna (co potwierdza moje źródło) każdy kto umarł i miał covida (bez względu na choroby współistniejace, które "najpewniej doprowadził do śmierci" - jak mówi moje źródło) wskakuje jako ofiara do covidowych statystyk...
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 20 November 2020 2020 17:46
@JohnLilly prawda, w oczy kole i pyk, uciekasz z tonacego statku, nie umiejąc się przyznać do błędu. Żałosne, ale co sie dziwić, jak macie tak sprane mózgi, że prawdy i faktów nie potraficie przyjąć do swoich rozumków małych. Dla takich, to nawet lekarze są szurami, którzy mówią jak jest.
@paluszek55 Z jakiego tonącego statku uciekam? Przytoczyłem przykłady na to co mówiłem? Skoro jak twierdzi @LewSapieha słowo "lekarze" było błędem i zmianą tematu, to dlaczego nie zwrócił mi uwagi na ten błąd w pierwszym komentarzu jaki do mnie napisał, tylko kontynuował dyskusję? Bo ja słowa "lekarze" użyłem już w pierwszym komentarzu jaki napisałem pod tym demotem i od początku o nich pisałem, i trzeba mi było wtedy zwracać uwagę, a nie pod koniec dyskusji jak już swoje udowodniłem to nale stwierdza, że o czym innym była rozmowa.
A jak już koniecznie chcecie się uczepić, że chodziło o to, że to jednak media manipulują statystykami, to kto nagłośnił sprawę, że dana osoba jednak nie zginęła z powodu covid? A no właśnie media.
@JohnLilly Covid-19 to choroba, tak? wywołana przez wirusa z grupy koronawirusów o nazwie SARS-CoV-2?
pierwszy błąd logiczny, powielony przez mass media to przechodzenie bezobjawowo choroby! tak czy nie?
No, bo przepraszam, ale idąc tym tokiem rozumowania, to mam bezobjawowe wszystkie możliwe choroby, tylko nikt mnie jeszcze nie zdiagnozował? (ironizuję)
Na marginesie powiem, że tak wiem, iż są choroby, które nie dają objawów (szczególnie na początku, gdy się dopiero rozwijają). Niemniej jednak, żadna z takowych nie jest wywołana przez wirusy. Nie mogłaby być chorobą spowodowaną przez kontakt z wirusem, nie dając objawów! W chwili, gdy system odpornościowy człowieka nie może zwalczyć wirusa organizm zaczyna chorować i mieć objawy. Jeśli wirus mu nie zagraża, to nie podejmuje walki, bo np. już się na niego uodpornił (upraszczam). Jeżeli zakażenie jest groźne i prowadzi do choroby, tzn. że musi dać objawy! Skoro wirus nie jest dla mnie groźny, to nie znaczy, że choruję bezobjawowo! Tzn. że mój system odpornościowy wytworzył już sobie "sposób" na ten typ wirusa. Jakoś organizm musiał sobie poradzić, tak? No w przeciwnym wypadku każdy wirus byłby zabójczy. Źle myślę?
Mogę być nosicielem? Mogę! Teraz tylko zastanówmy się czy wirus morduje? Nie znam rzetelnej odpowiedzi. Wiem natomiast, że kiedy ktoś komuś sprzedaje nielegalnie broń, to nie zawsze wie, że ten ktoś jej użyje w celu zabójstwa, ale pośrednio się do tego przyczynia. Sądzę, że z nowym wirusem może być podobnie.
Kolejne pytanie. Czy potrafi ktoś obliczyć prawdopodobieństwo dla zaistnienia korzystnych warunków do mutacji tego wirusa?
Dlaczego ten wirus zmutował akurat w tamtych warunkach? Dlaczego przy tych samych praktykach nie mutował wcześniej? Jakie musiały zaistnieć konkretnie przyczyny mutacji?
Co do pandemii... Kiedy takie zjawisko można nazwać pandemią? Czy uznaje się pandemię z uwagi na zasięg "wirusa" czy choroby? Z kolei, jeżeli jest ileś tam szczepów wirusa, to czy choroba wciąż przebiega tak samo? (podobno nie) Tym samym, czy w ogóle mowa o pandemii jest zasadna z uwagi na zasięg? Czy nie należałoby również brać pod uwagę stopnia zagrożenia i śmiertelności?
Gdzie można znaleźć odpowiedzi? Ktoś zadał w mainstreamowych mediach takie pytania?
Zmodyfikowano
3 razy
Ostatnia modyfikacja: 25 November 2020 2020 15:06
@DonBlack Bardzo dużo pytań zadałeś, tylko nie wiem dlaczego akurat to do mnie piszesz? Odpowiem Ci może tylko na ostatnie. Tak, widziałem programy w mediach w TVPis i TVN gdzie są zadawane specjalistą takie pytania jakie tutaj zadałeś i ogólnie jest wiele kwestii tłumaczone. Skoro o tym nie wiesz to znaczy, że za bardzo nie interesowało Cię co usłyszysz w tych mediach. Ogólnie to są lekarze którzy prowadzą blogi bądź kanały na YT i spokojnie jest gdzie szukać odpowiedzi na tego typu pytanie jakie tu zadałeś. Tylko sam musisz sobie odpowiedzieć teraz na pytanie, czy interesuje Cie to co ci ludzie mają do powiedzenia, czy od razu odrzucisz te informacje, bo od razu założysz, że te osoby chcą Cię oszukać? O w sumie to na dwa ostatnie pytania Ci odpowiedziałem a nie na jedno.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 25 November 2020 2020 19:58
@JohnLilly Tak, nie oglądam TV, dobrze przypuszczasz. Szkoda mi na nią czasu. Trochę przeczytałem artykułów na ten temat, odpowiedzi nie znalazłem.
Na pierwsze z pytań mogłeś odpowiedzieć, nawet sam przed sobą. :) Resztę w sumie puściłem w eter. Uważam, że tego typu pytania należy zadawać, o ile jest się dociekliwym człowiekiem, myśli się samodzielnie, ma się odrobinę wyobraźni a twój mózg nie przypomina bobovita. :)
Nie, nie jestem ignorantem i chętnie przypatruję się temu co ktoś mówi (wolę jednak jak pisze). Z tą jednak różnicą, że kiedy plecie bzdury, które łatwo jest zweryfikować samodzielnie, to używam filtru.
@DonBlack Całkowicie Cię nie rozumiem. Z jednej strony piszesz, że trzeba zadawać pytania, a z drugiej, że unikasz miejsc gdzie możesz dostać na te pytania odpowiedzi.
Covidowe trzęsiportki gdy słyszą logiczne dowody na to że covid 19 to globalny dodruk pieniądza realizowany przez banki centralne, pod przykrywką pomocy gospodarczej w czasach strasznej pandemii.
W mojej okolicy w tym tygodniu były dwie ofiary koronawirusa. Pierwsza to osoba, która dopiero w sierpniu dostała się na zaplanowane na marzec badania. Podczas badań okazało się, że są przeżuty i nic już nie da się zrobić. Druga ofiara to człowiek z chorobą serca, który zawiadomił rodzinę mieszkająca poza miastem, że źle się czuje. Jak rodzina próbowała wezwać pomoc to odbijała się od 112, szpitala i lekarza pierwszego kontaktu. Nikt nie chciał pomóc bo wirus grasuje i każdy odsyłał tylko do kolejnego. Jak w końcu po 3 godzinach udało się ściągnąć karetkę to już mogli tylko stwierdzić zgon. Ciekawe ile takich ofiar jest w całej Polsce.
Katolicy kiedy słyszą o pedofilii i zbrodniach kościoła. Wyznawcy PiSu kiedy słyszą o aferach ich sekty. Liberałowie kiedy słyszą ekonomiczne argumenty.
ale wiesz ze tu nie chodzi o to ze tego wirusa nie ma albo ze jest nie grozny, chodzi o to ze statystyki sa z kosmosu wyniki testow na covid jest malo rzetelny a liczba zgonow w porownianiu do innych chorob jest nie wiadomo skad w dodatku kazdy obecnie zgon uznawany jest za wine covida wiec jak mamy wierzyc w to co pisza i mowia w telewizji radiu ? takie moje przemyslenia...
Odpowiedz@Skar2k19
Nie tłumacz tego autorowi demota, bo on zatyka uszy na tym obrazku. Głupi i głupszy... głupie media, ale ich wierni słuchacze jeszcze głupsi.
@Skar2k19 "w dodatku kazdy obecnie zgon uznawany jest za wine covida" to nie jest prawdą, i może czas przestać wypisywać takie bzdety. Lekarze potrafią przyznać jeśli ktoś nie umiera z powodu wirusa, pamiętam jeszcze na wiosnę był taki przypadek kobiety która zmarła i miała koronawirusa, ale lekarze stwierdzili, że jednak zgon był z innego powodu i nie została włączona do statystyk. Z takich aktualniejszych przykładów, to aktor Gnatowski zmarł na zapalenie płuc czyli sugerowałby to koronkę (z tego co wiem, miał podejrzenie koronki ale testu mu nie zdążyli zrobić) ale również nikt go do statystyk nie wrzucił.
@Skar2k19 dziś, w pracy, podawano statystyki z mojego województwa (kujawsko-pomorskie). Okazuje się że minionej doby, było około 600-800 przypadków zakażeń, kilka zgonów i ponad 1000 ozdrowień. Czyżbyśmy mieli wypłaszczenie? XD
@JohnLilly
Co to za bzdetne przykłady przytaczasz?!?!
Według twojego enigmatycznego opisu, to kobieta mogła wpaść pod samochód i zmarła w szpitalu, a lekarze wspaniałomyślnie nie wipsali jej covida...
A ten Gnatowski to co to za debilny przykład???
Wspaniałomyślnie nie wpisali mu covida, skoro nie zrobili mu nawet testu?!?!
Mamy przykład 33 latka m. in. z rozsianą chorobą nowotworową, niewydolnością nerek, a to tylko m.in.... jego włączyli do statystyk covidowych....
@Skar2k19 I to jest właśnie stanowisko które wpisuje się w demota.
Kto ci powiedział, że testy są mało wiarygodne? Konfederacja na facebooku?
Kto ci powiedział, że każdy zgon jest przypisywany do COVID? Sprawdź sobie wiosenne statystyki śmiertelności z Europy i liczbę zgonów w Polsce w ostatnim tygodniu. Sprawdź sobie liczbę zajętych respiratorów w związku z COVID. To nie jest wiedza tajemna, tylko publiczne dostępne dane. I naprawdę trzeba zachowywać się jak podmiot demota aby to zignorować.
@LewSapieha Żadnych bzdetnych przykładów nie przytaczam. Proszę bardzo jak tak bardzo chcesz znać szczegóły tej historii z kobietą to tu masz lepiej opisaną całą sytuację https://www.politykazdrowotna.com/55844,mz-powodem-smierci-27-latki-jest-sepsa-a-nie-covid-19-aktualizacja Co rusz słyszę, że lekarze nawet jak istniały inne schorzenia które mogły spowodować śmierć to oni i tak wpisują coronę, a tu proszę. Pomimo koronki jednak ostatecznie stwierdzili, że bezpośrednią przyczyną zgonu była sepsa.
Gnatowskiego też nie przytoczyłem bez powodu. Bo spotkałem się z takimi plotami, że pomimo, iż ludzie nie mieli robionego testu na covid to i tak ich włączono do statystyk.
@JohnLilly
Aaaa podałeś przykład z wczesnej wiosny, gdzie propagandowa maszyna jeszcze dobrze nie pracowała, a szpitale jeszcze nie dostawały covidowych dotacji.
Co masz na myśli pisząc:
"Co rusz słyszę, że lekarze nawet jak istniały inne schorzenia które mogły spowodować śmierć to oni i tak wpisują coronę"
Przecież to są fakty! Dzisiaj już wrzucają wszystkie choroby do covidowego wora.
Nawet wiarygodne media, którym ufasz bezgranicznie, informują o "współistnieniu", choć już coraz rzadziej, bo nie pasuje to do ich wzbudzajacej panikę retoryki. Te ofiary, które nie mają chorób współistniejących, najczęściej mają 70-80 lat (77 lat średnia życia w Polsce)...
@LewSapieha "covidowe dotacje"? Ty człowieku żyjesz w świecie iluzji. Jakbyś nie czytał pierdół na jakichś szurowych stronkach, to byś wiedział, że jest spore zamieszanie odnośnie kasy jaką ma dostać personel medyczny z powodu covid. Rząd oczywiście stara się uniknąć spełnienia wcześniejszej obietnicy, że cały personel medyczny ma dostać podwyżki.
"Dzisiaj już wrzucają wszystkie choroby do covidowego wora." Podałem Ci przykłady na to, że tak się nie dzieje, a że ich nie akceptujesz to już nie mój problem. Potwierdzasz tylko tezę z demota.
@JohnLilly
Ty czytasz moje komentarze, ale wnioski muszę za ciebie sam wyciągać, bo manipulujesz wybornie, gdybyś pisał z jakimś bezmózgim szczylem, to może uszło by ci to płazem.
1. Nie pisałem o personelu (choć im pewnie też coś skapnie) tylko o dotacjach dla szpitali. Chyba oficjalnych stron rządowych nie nazwiesz szurowymi?
https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fe-koronawirus/sluzba-zdrowia-z-kolejnym-wsparciem-z-funduszy-unijnych/
po.slaskie.pl/czytaj/pierwsze_umowy_o_dofinansowanie_szpitali_podpisane_070120
2. Napisałem;
"Dzisiaj już wrzucają wszystkie choroby do covidowego wora." A ty żadnych przykładów z "dzisiaj" nie podałeś, tylko z wczesnej wiosny, gdy w Polsce prawie nie było jeszcze żadnych ofiar,..
Więc kto tu wyszedł teraz na tego debila z demota?
@LewSapieha Nic nie manipuluję. Dla mnie wstawka covidowe dotacje jest jednoznaczną sugestią, że szpitalom jest na rękę przyjmować pacjentów z covid, ale jak widzisz te dotacje to pieniądze na sprzęt a nie na personel szpitali. Tobie się naprawdę wydaje, że więcej sprzętu w szpitalu wynagrodzi dyrektorom i personelowi szpitali cięższe warunki pracy i zagrożenie, że sami się zarażą? Już Ci odpowiadam, że nie! Lekarze i pielęgniarki pracujące przy pacjentach z Covid też chorują i też wiele z nich przechodzi chorobę ciężko, a są i przypadki zgonów. No, ale ty sobie dalej, żyj w świecie fantazji, gdzie personel medyczny Cię oszukuje, bo mają kokosy z covidu.
"A ty żadnych przykładów z "dzisiaj" nie podałeś" A może dla odmiany to Ty podaj jakiś weryfikowalny przykład, ode mnie wymagasz abym Ci coś udowadniał. Bo jak na razie to niczym nie poparłeś tej swojej śmiesznej tezy.
P.S. Tak jeszcze dodając do pierwszego akapitu, to przyswój sobie, że jak jest w szpitalu covid to trzeba wyrzucić dodatkową kasę na odpowiednie zabezpieczenie personelu i dodatkowy sprzęt, tak więc ta kasa to i tak kropla w morzu potrzeb.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 November 2020 2020 23:04
@JohnLilly
1 No i widzisz jak pięknie się wycofałeś ze swojej nieudolnej manipulacji, jakobym pisał o personelu medycznym. Oczywiście "szurowskich" źródeł też nie skomentowałeś i tylko lejesz wodę powtarzaną bezmyślnie za mainstreamem, ale żadnych wyliczeń czy źródeł już nie przytaczasz, bo o pustych szpitalach lub takich gdzie covidianie mają pierwszeństwo lub wyłaczność pewnie słyszałeś.
2 No i widzisz jak pięknie porzuciłeś swój debilny przykład, pośrednio przyznając, iż ta manipulacja również była nieudolna.
Jakich źródeł potrzebujesz? tych, że zgony są "współistniejące"?!?! Przecież to są OFICJALNE dane!!!
Tu masz mój ulubiony przykład, żródło z pierwszej ręki znajdziesz pod demotkiem
https://demotywatory.pl/5025073/Caly-dzien-slyszalem-w-radiu-i-TV-ze-dzis-w-Poznaniu-na-Covid
A tu twój mainstream mówi ci towprost
https://www.youtube.com/watch?v=s824M0vVRQg
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 November 2020 2020 23:43
@LewSapieha Z niczego się nie wycofałem, a jak ktoś jest manipulantem to jesteś nim Ty. Dla mnie szpital to przede wszystkim personel, bo bez niego budynek ze sprzętem nie może funkcjonować. A personelowi wcale nie jest na rękę obecna sytuacja, o tym Cię zapewniam i nikt nie ma w tym interesu aby oszukiwać przy statystykach covidowych. "bo o pustych szpitalach lub takich gdzie covidianie mają pierwszeństwo lub wyłaczność pewnie słyszałeś." Ale chyba Ty raczej nie słyszałeś, że nakazy gdzie ma być szpital covidowy szły z góry od rządu, i bardzo często nie było to na rękę dyrektorom i pracownikom danej placówki.
O super, fragment wiadomości gdzie podają dzisiejszą liczbę zgonów na covid. Powiedz mi, czy Tobie się naprawdę wydaje, że te 600 osób z hakiem to wszystkie osoby jakie dzisiaj zmarły? Jeśli Ci się tak wydaje, to zapewniam Cię, że tak nie jest, a więc teza, że wszystkie choroby wrzucają do covidowego worka, prawdziwa nie jest.
@JohnLilly
Ty po prostu nie potrafisz się przyznać, że się "wycofujesz" a de facto nie bronisz już swoih argumentów i je porzucasz przeskakując na kolejne mało istotne wątki, ale i tu łapiesz konkretny wprdol i ciągle udajesz, że nic Ci nie jest, chociaż leżysz a wszystkie twoje ząbki leżą obok na asfalcie, gdyż....
1 Nie obchodzi mnie, że dla ciebie szpital to przede wszystkim personel, gdyż ja o personelu nie pisałem (nieudolna manipulacja) tylko o dotacjach dla szpitali. Gdy stwierdziłeś, że tylko szury tak twierdzą, to wysłałem źródło z rządowej strony, które przemilczałeś i skoczyłeś na kolejny wątek, który równie szybko poległ...
Co ma znaczyć: "zapewniam cie, nikt nie ma interesu aby oszukiwac na statystykach"... nie obchodzą mnie twoje zapewnienia, gdyż fakty pokazują coś zupełnie innego. Czego dowodem są 2 źródła, które przytoczyłem w poprzednim komentarzu, a które... znowu przmilczałeś... do tego zaraz wrócę.
Co chcesz osiagnąć (???) pisząc:
"nakazy gdzie ma być szpital covidowy szły z góry od rządu, i bardzo często nie było to na rękę dyrektorom i pracownikom danej placówki."... skoro ja nie twierdziłem, że to nakazy samych szpitali. A skoro rzad im narzuca takie działania, to oni je wykonują. I przy okazji sam zaorałeś swój poprzedni wątek, w którym twierdziłeś, że szpitalom się nie opłaca (gdy chciałem źródła, wyliczenia, to... porzuciłeś ten wątek).
gdyż szpitalom "covidowym" w takiej sytuacji odpadaja pacjenci z innymi chorobami, na które nie dostaja dodatkowych dotacji...
2 no i widzisz jak szybko porzuciłeś kolejny wątek i zmieniłeś temat. Nawet nie skomentowałeś tych żródeł w kontekście kontrargumentu do twoich wywodów, gdyż byłoby to samozaoranie konkretne. Zmieniasz temat i lapidarnie piszesz:
"O super, fragment wiadomości gdzie podają dzisiejszą liczbę zgonów na covid. Powiedz mi, czy Tobie się naprawdę wydaje, że te 600 osób z hakiem to wszystkie osoby jakie dzisiaj zmarły? Jeśli Ci się tak wydaje, to zapewniam Cię, że tak nie jest, a więc teza, że wszystkie choroby wrzucają do covidowego worka, prawdziwa nie jest."
Zapominasz, że wątek ten dotyczył zgonów na covida z chorobami współistniejącymi (porzuciłeś go, źródeł nie skomentowałeś, nawet nie odniosłeś się do oficjalnych danych do których odsyłałem).
Twoje desperacja doprowadziła do tego, że jedyne czego mogłeś się czepić, to że tego dnia w Polsce umarło wiecej niż 600 osób, więc nie wszystkie wyladowały w covidowym worze...? Manipulacja bardzo słabiutka...
Widzisz tę desperację?!?! W covidowym worze lądują wszyscy z covidem, a nie ci co np. wpadli pod samochód (pisałem już o tym na początku). Jeśli znajdziesz jakiś wyjątek (znalazłeś z pierwszych dni pandemii,,, tylko), to jest to wyjatek potwierdzajacy regułę...
Albo zaczniesz pisać z sensem, trzymać sie tematu, bronić swoich argumentów, albo przyznaj się, że "przegrałeś", bo oboje o tym wiemy, a nikt inny tego nie czyta, wiec szkoda mi czasu na kopanie się z ziomkiem z demotka, który zatyka uszy na rzeczowe argumenty i wiarygodne źródła
"
@LewSapieha No nieźle się namęczyłem czytając te Twoje wypociny. No więc posądzasz szpitale o podawanie fałszywych danych i kiedy bronie personel twierdzisz, że to zejście z tematu, bo nie o personelu pisałeś. Tylko przyswój to w końcu do swojej głowy, że tego typu wałek nie mógłby się odbyć bez wiedzy i udziału personelu medycznego. Lekarze i pielęgniarki siłą rzeczy musieliby być włączeni w tą mistyfikację. Widzę, że nawet nie rozumiesz tego, że posądzając szpitale o podawanie fałszywych danych zakażeń i zgonów na covid, z automatu posądzasz o to także personel tych szpitali.
"gdyż fakty pokazują coś zupełnie innego" Co pokazują fakty bo nie wiem? A co do Twoich źródeł, to wytłumacz. Tym Twoim źródłem jest artykuł czy komentarz pod tym artykułem bo nie wiem? I dlaczego nie podałeś od razu odnośnika do artykułu, tylko do demota pod którym jest o komentarz w którym jest odnośni do tego artykułu?
"W covidowym worze lądują wszyscy z covidem" Tylko, że ta wstawka z wiadomości wcale tego twierdzenia nie udowadnia. To jest podanie suchych danych ile osób z covidem zmarło i ilu z nich miało choroby współistniejące. Nie wiem czy znajdę świeżą historię podobną do historii kobiety którą podawałem wcześniej, ponieważ sytuacja obecnie jest inna niż wtedy. Wtedy w Polsce z powodu Covid umierało kilka osób dziennie i taką historię łatwo było wyłapać, a teraz umiera w Polsce po kilkaset osób dziennie, dlatego taka historią może nie przedostać się do głównego nurtu mediów. A powiedz mi jeśli uda mi się znaleźć taki przypadek, to przyznasz się do błędu?
@JohnLilly
Patrz, tyle napisałeś, a takie pierdoły że oczy bolą. Zero argumentów i manpiluacji cd. Seplenisz nie na temat (pewnie dlatego że zęby już na asfalcie - bezsprzecznie).
A co mi tam, jeszcze raz kopnę sobie leżącego.
1. temat personelu wyciągnąłeś wówczas gdy napisałem o dotacjach dla szpitali, ty odpisałeś "Jakbyś nie czytał pierdół na jakichś szurowych stronkach..." Wówczas dostałeś oficjalne źródło ze strony rządowej, o oficjalnych dotacjach dla szpitali (do którego do tej pory sie nie odniosleś i udajesz, że tego nie było... nawet nie nazwałeś tego "szurowym")... nieudolna manipulacja...
2 W którym miejscu twierdziłem, że to odbywa sie bez wiedzy personelu?
Wytyczne są jasne, jeśli ktoś umarł (nawet z przerzutami, jak pokazuje źródło z pierwszej ręki) i miał covida to reguła jest jasna... wskakuje w statystyki zgonów covidowych. Mówi o tym wprost kolejne źródło, ale ten wątek również przemilczałeś... zmieniając temat... nieudolna manipulacja...
Dalej to już bajecznie lejesz wodę nawet nie mam się do czego odnieść...
Do jakiego błędu mam sie przyznać... haha... chyba do kopania leżacego
@LewSapieha Trzeba się faktycznie wrócić do początku tej dyskusji aby zrobić w niej porządek. "w dodatku kazdy obecnie zgon uznawany jest za wine covida" ten fragment komentarza użytkownika Skar2k19 był punktem zapalnym całego sporu. Podałem przykłady na to, że to twierdzenie nie jest prawdziwe. Skupmy się na przykładzie kobiety, bo faktyczni to osoby z potwierdzonym wirusem są najistotniejsi w naszym sporze. No więc twierdzisz, że to jeszcze było przed wprowadzeniem propagandy i covidowych dotacji, w takim razie proszę bardzo dwa świeże przykłady
https://wiadomosci.wp.pl/stanislaw-kogut-nie-zyje-syn-ujawnia-nie-zmarl-na-covid-19-6566384834488992a
https://niezalezna.pl/363856-zakazony-koronawirusem-noworodek-zmarl-zdaniem-lekarzy-przyczyna-smierci-byly-inne-choroby
Tak więc widzisz, lekarze jednak nadal potrafią stwierdzić inną przyczynę zgonu niż covid, pomimo potwierdzonego zakażenia. A więc stwierdzenie które zapoczątkowało całą dyskusję nie jest prawdziwe i nie ma co się pieklić z tego powodu.
Co do tych dotacji, to widzisz tylko, że ktoś dał kasę, ale już Cię nie interesuje na co dokładnie tak kasa poszła, i czy jest faktycznie sumą wystarczającą w obecnej sytuacji. Bo covid to dla szpitala więcej wydatków, bo nagle trzeba zużywać o wiele więcej takiego sprzętu jak maseczki i kombinezony, no i oczywiście płyn do dezynfekcji leje się strumieniami, a może obiło Ci się o uszy to, że są problemy z większym zapotrzebowaniem na tlen w szpitalach? To są wszystko koszty które ponoszą szpitale. Tak więc ani personel, ani dyrekcja szpitala na covidzie nie zarabiają! Mają za to utrudnione warunki pracy i zwiększone zagrożenie, bo nigdy do końca nie można być pewnym jak wirus zareaguje na nasz organizm. Już mamy śmiertelne ofiary wśród personelu medycznego.
@JohnLilly
Pierwszy link to opinia syna: "Tata zmarł na rozległy zawał serca i na pewno koronawirus przyczynił się do jego śmierci - dodał Grzegorz Kogut." Zatem wylądował w "covidowym" worku.
Drugi link wprost stwierdza, że wzmiankowany noworodek jest wsród ofiar covida... zasilił statystyki.
O podobnym przypadku mówiło moje źródło: Lekarz stwierdza przerzuty, niewydolność nerek... ofiara i tak zasila covidowy worek...
Reszta twojego komentarza, to gdybanie, ale cieszę się, że w końcu przyznałeś, iż są "covidowe" dotacje.
W swoich "wyliczeniach" przemilczałeś koszty, które omijają szpital "dzięki" nie przyjmowaniu pacjentów innymi chorobami, na które nie ma dodatkowych dotacji...
Zatem dotacje sa!!! Reszta to temat wątek małoznaczący, gdyż jak obydwaj ustaliliśmy już wcześniej, to nie jest "pomysł" szpitali ani "wina" personelu, szpitali, tylko rządu, który im to narzuca i napędza pandemiczną pandemię strachu.
@LewSapieha Kłótnia była o to co stwierdzają lekarze, i udowodniłem Ci, że lekarze uznają inne przyczyny zgonów pomimo covida, i to co teraz robisz jest po prostu żałosne. I to nie opinia syna na co umarł jego ojciec, w innych źródłach sobie poszukaj, wszędzie jako przyczyna zgonu będzie podane rozległy zawał serca. Nie ośmieszaj się twierdząc, że w karcie zgonu będzie miał coś innego niż to co jest podane do wiadomości publicznej. Co do noworodka to wiedziałem, że tego stwierdzenia się uczepisz co tam jest na początku artykułu, ale teraz może się trochę wysil i znajdź jakieś potwierdzenie, że faktycznie ten dzieciak znajduje się w podawanych statystykach zgonów.
@JohnLilly
Haha... nieudolnej manipulacji ciąg dalszy. Demot nic nie mówi o lekarzach, co oni stwierdzają itd. tylko o "rekordach zgonów z telewizji". A w komentarzu, który tu przytaczasz nie ma słowa o lekarzach tylko właśnie o telewizjio jej propagandzie i ściemie!!!
Sam sobie wymyśliłeś ten wątek i cały czas piszesz nie na temat, albo nie zrozumiałeś komenatrza, do którego się tu odwołujesz.
Reguła jest jasna (co potwierdza moje źródło) każdy kto umarł i miał covida (bez względu na choroby współistniejace, które "najpewniej doprowadził do śmierci" - jak mówi moje źródło) wskakuje jako ofiara do covidowych statystyk...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 20 November 2020 2020 17:46
@LewSapieha No dobra, nara. Życzę miłego pobytu w psychiatryku.
@JohnLilly
Haha... pękłeś... gorycz porażki przez ciebie przemawia, człowieku bez honoru.
@JohnLilly prawda, w oczy kole i pyk, uciekasz z tonacego statku, nie umiejąc się przyznać do błędu. Żałosne, ale co sie dziwić, jak macie tak sprane mózgi, że prawdy i faktów nie potraficie przyjąć do swoich rozumków małych. Dla takich, to nawet lekarze są szurami, którzy mówią jak jest.
@paluszek55 Z jakiego tonącego statku uciekam? Przytoczyłem przykłady na to co mówiłem? Skoro jak twierdzi @LewSapieha słowo "lekarze" było błędem i zmianą tematu, to dlaczego nie zwrócił mi uwagi na ten błąd w pierwszym komentarzu jaki do mnie napisał, tylko kontynuował dyskusję? Bo ja słowa "lekarze" użyłem już w pierwszym komentarzu jaki napisałem pod tym demotem i od początku o nich pisałem, i trzeba mi było wtedy zwracać uwagę, a nie pod koniec dyskusji jak już swoje udowodniłem to nale stwierdza, że o czym innym była rozmowa.
A jak już koniecznie chcecie się uczepić, że chodziło o to, że to jednak media manipulują statystykami, to kto nagłośnił sprawę, że dana osoba jednak nie zginęła z powodu covid? A no właśnie media.
@JohnLilly Covid-19 to choroba, tak? wywołana przez wirusa z grupy koronawirusów o nazwie SARS-CoV-2?
pierwszy błąd logiczny, powielony przez mass media to przechodzenie bezobjawowo choroby! tak czy nie?
No, bo przepraszam, ale idąc tym tokiem rozumowania, to mam bezobjawowe wszystkie możliwe choroby, tylko nikt mnie jeszcze nie zdiagnozował? (ironizuję)
Na marginesie powiem, że tak wiem, iż są choroby, które nie dają objawów (szczególnie na początku, gdy się dopiero rozwijają). Niemniej jednak, żadna z takowych nie jest wywołana przez wirusy. Nie mogłaby być chorobą spowodowaną przez kontakt z wirusem, nie dając objawów! W chwili, gdy system odpornościowy człowieka nie może zwalczyć wirusa organizm zaczyna chorować i mieć objawy. Jeśli wirus mu nie zagraża, to nie podejmuje walki, bo np. już się na niego uodpornił (upraszczam). Jeżeli zakażenie jest groźne i prowadzi do choroby, tzn. że musi dać objawy! Skoro wirus nie jest dla mnie groźny, to nie znaczy, że choruję bezobjawowo! Tzn. że mój system odpornościowy wytworzył już sobie "sposób" na ten typ wirusa. Jakoś organizm musiał sobie poradzić, tak? No w przeciwnym wypadku każdy wirus byłby zabójczy. Źle myślę?
Mogę być nosicielem? Mogę! Teraz tylko zastanówmy się czy wirus morduje? Nie znam rzetelnej odpowiedzi. Wiem natomiast, że kiedy ktoś komuś sprzedaje nielegalnie broń, to nie zawsze wie, że ten ktoś jej użyje w celu zabójstwa, ale pośrednio się do tego przyczynia. Sądzę, że z nowym wirusem może być podobnie.
Kolejne pytanie. Czy potrafi ktoś obliczyć prawdopodobieństwo dla zaistnienia korzystnych warunków do mutacji tego wirusa?
Dlaczego ten wirus zmutował akurat w tamtych warunkach? Dlaczego przy tych samych praktykach nie mutował wcześniej? Jakie musiały zaistnieć konkretnie przyczyny mutacji?
Co do pandemii... Kiedy takie zjawisko można nazwać pandemią? Czy uznaje się pandemię z uwagi na zasięg "wirusa" czy choroby? Z kolei, jeżeli jest ileś tam szczepów wirusa, to czy choroba wciąż przebiega tak samo? (podobno nie) Tym samym, czy w ogóle mowa o pandemii jest zasadna z uwagi na zasięg? Czy nie należałoby również brać pod uwagę stopnia zagrożenia i śmiertelności?
Gdzie można znaleźć odpowiedzi? Ktoś zadał w mainstreamowych mediach takie pytania?
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 25 November 2020 2020 15:06
@DonBlack Bardzo dużo pytań zadałeś, tylko nie wiem dlaczego akurat to do mnie piszesz? Odpowiem Ci może tylko na ostatnie. Tak, widziałem programy w mediach w TVPis i TVN gdzie są zadawane specjalistą takie pytania jakie tutaj zadałeś i ogólnie jest wiele kwestii tłumaczone. Skoro o tym nie wiesz to znaczy, że za bardzo nie interesowało Cię co usłyszysz w tych mediach. Ogólnie to są lekarze którzy prowadzą blogi bądź kanały na YT i spokojnie jest gdzie szukać odpowiedzi na tego typu pytanie jakie tu zadałeś. Tylko sam musisz sobie odpowiedzieć teraz na pytanie, czy interesuje Cie to co ci ludzie mają do powiedzenia, czy od razu odrzucisz te informacje, bo od razu założysz, że te osoby chcą Cię oszukać? O w sumie to na dwa ostatnie pytania Ci odpowiedziałem a nie na jedno.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 November 2020 2020 19:58
@JohnLilly Tak, nie oglądam TV, dobrze przypuszczasz. Szkoda mi na nią czasu. Trochę przeczytałem artykułów na ten temat, odpowiedzi nie znalazłem.
Na pierwsze z pytań mogłeś odpowiedzieć, nawet sam przed sobą. :) Resztę w sumie puściłem w eter. Uważam, że tego typu pytania należy zadawać, o ile jest się dociekliwym człowiekiem, myśli się samodzielnie, ma się odrobinę wyobraźni a twój mózg nie przypomina bobovita. :)
Nie, nie jestem ignorantem i chętnie przypatruję się temu co ktoś mówi (wolę jednak jak pisze). Z tą jednak różnicą, że kiedy plecie bzdury, które łatwo jest zweryfikować samodzielnie, to używam filtru.
Pozdrawiam.
@DonBlack Całkowicie Cię nie rozumiem. Z jednej strony piszesz, że trzeba zadawać pytania, a z drugiej, że unikasz miejsc gdzie możesz dostać na te pytania odpowiedzi.
@JohnLilly Oj, myślałem, że czytasz ze zrozumieniem. Kłaniam się.
Covidowe trzęsiportki gdy słyszą logiczne dowody na to że covid 19 to globalny dodruk pieniądza realizowany przez banki centralne, pod przykrywką pomocy gospodarczej w czasach strasznej pandemii.
OdpowiedzW mojej okolicy w tym tygodniu były dwie ofiary koronawirusa. Pierwsza to osoba, która dopiero w sierpniu dostała się na zaplanowane na marzec badania. Podczas badań okazało się, że są przeżuty i nic już nie da się zrobić. Druga ofiara to człowiek z chorobą serca, który zawiadomił rodzinę mieszkająca poza miastem, że źle się czuje. Jak rodzina próbowała wezwać pomoc to odbijała się od 112, szpitala i lekarza pierwszego kontaktu. Nikt nie chciał pomóc bo wirus grasuje i każdy odsyłał tylko do kolejnego. Jak w końcu po 3 godzinach udało się ściągnąć karetkę to już mogli tylko stwierdzić zgon. Ciekawe ile takich ofiar jest w całej Polsce.
Odpowiedz@andrzej11635 po twoim komentarzu mała myszka popełniła samobójstwo za pomocą słownika
Albo wierzący gdy usłyszą, że walka z wirusem pochłonie więcej ofiar niż on sam.
OdpowiedzKatolicy kiedy słyszą o pedofilii i zbrodniach kościoła. Wyznawcy PiSu kiedy słyszą o aferach ich sekty. Liberałowie kiedy słyszą ekonomiczne argumenty.
OdpowiedzA ja bym napisał tak: "Wierzący w koronawirusa, gdy zmusza się ich do logicznego myślenia". I co?
Odpowiedz