@WroceNieRazAmebo30 wskaz inteligentna inaczej bestio gdzie plulem na zamykanie szkol xD
Krytykowalem nieprzygotowanie rzadu i chaos, ale zeby zrozumiec roznice trzeba miec wiecej niz 2 szare komorki
Abstrahując od otwierania i zamykania, ciągle nie jestem w stanie zrozumieć jakim cudem w ogóle powstał podwójny rocznik i czemu ms być upychamy gdziekolwiek. Przecież suma lat nauki się nie zmieniła.
Albo teraz już zawsze będzie podwójny rocznik upychany co roku, albo ktoś nie ogarnia przypisywania elementów zbioru.
Może mi ktoś ten fenomen wytłumaczyć?
@rex4 proste i logiczne: rocznik 2003 i 2004 ida razem do pierwszej klasy LO, gdyz jedni ida po 8klasowej podstawowce do 4letneigo LO, a drudzy po 3letnim gimnazjum do 3letniego LO. Wiec skumulowal sie podwojny rocznik ktory idzie razem do klas 1-3
@Xar, no właśnie tego nie rozumiem. Przecież to tylko numerki. Jeśli przed zmianą mieliśmy 6+3+3 a po mamy 8+4 (pomijając technika i zawodówki) to dalej liczba roczników jest taka sama. Wystarczyłoby przełączyć się od razu i rozłożyć w nowe klasy. Kto powiedział, że trzeba zaczynać od pierwszej klasy? Przecież zawsze w nowej szkole jest jakieś wyrównywanie poziomów.
Wyobraźmy sobie trzy kolumny: zakończenie klasy, następna klasa gdyby nie było reformy i gdy jest. Pomijam początek podstawówki. Litery to rodzaj szkoły.
Po prostu po 1 gimnazjum powrót do podstawówki do 8 klasy, 2 i 3 gimnazjum idą do 1 i 2 liceum (od razu), a ci już z liceum przeskakują o jeden numer (mają 3 lata, ale numery nie ciągiem). Innymi słowy wszyscy idą rokiem urodzenia (żeby nie mieszać, to nie piszę o wcześniejszej edukacji).
To tylko cyferki. Komuś spadnie prestiż jak wróci do podstawówki, albo zacznie od 2 klasy LO, albo będzie miał klasy np. 1, 3, 4?
@Xar Ty to jesteś gość najpierw plujesz ze zamykają a teraz plujesz że otwierają xD - fak lodzik
Odpowiedz@WroceNieRazAmebo30 wskaz inteligentna inaczej bestio gdzie plulem na zamykanie szkol xD
Krytykowalem nieprzygotowanie rzadu i chaos, ale zeby zrozumiec roznice trzeba miec wiecej niz 2 szare komorki
@Xar o czyli to była dobra decyzja pisu o zamknięciu szkół ??
Abstrahując od otwierania i zamykania, ciągle nie jestem w stanie zrozumieć jakim cudem w ogóle powstał podwójny rocznik i czemu ms być upychamy gdziekolwiek. Przecież suma lat nauki się nie zmieniła.
OdpowiedzAlbo teraz już zawsze będzie podwójny rocznik upychany co roku, albo ktoś nie ogarnia przypisywania elementów zbioru.
Może mi ktoś ten fenomen wytłumaczyć?
@rex4 proste i logiczne: rocznik 2003 i 2004 ida razem do pierwszej klasy LO, gdyz jedni ida po 8klasowej podstawowce do 4letneigo LO, a drudzy po 3letnim gimnazjum do 3letniego LO. Wiec skumulowal sie podwojny rocznik ktory idzie razem do klas 1-3
@rex4 . Pisiory też nie rozumieją skutków swoich decyzji.
@Xar, no właśnie tego nie rozumiem. Przecież to tylko numerki. Jeśli przed zmianą mieliśmy 6+3+3 a po mamy 8+4 (pomijając technika i zawodówki) to dalej liczba roczników jest taka sama. Wystarczyłoby przełączyć się od razu i rozłożyć w nowe klasy. Kto powiedział, że trzeba zaczynać od pierwszej klasy? Przecież zawsze w nowej szkole jest jakieś wyrównywanie poziomów.
Wyobraźmy sobie trzy kolumny: zakończenie klasy, następna klasa gdyby nie było reformy i gdy jest. Pomijam początek podstawówki. Litery to rodzaj szkoły.
P5, P6, P6
P6, G1, P7
G1, G2, P8
G2, G3, L1
G3, L1, L2
L1, L2, L3
L2, L3, L4
L3, matura.
Po prostu po 1 gimnazjum powrót do podstawówki do 8 klasy, 2 i 3 gimnazjum idą do 1 i 2 liceum (od razu), a ci już z liceum przeskakują o jeden numer (mają 3 lata, ale numery nie ciągiem). Innymi słowy wszyscy idą rokiem urodzenia (żeby nie mieszać, to nie piszę o wcześniejszej edukacji).
To tylko cyferki. Komuś spadnie prestiż jak wróci do podstawówki, albo zacznie od 2 klasy LO, albo będzie miał klasy np. 1, 3, 4?