Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
69 103
-

Zobacz także:


G Gicio
-1 / 29

@MG02 to nie partia to banda oszołomów

J Jur4578
-4 / 14

@Gicio
Najśmieszniejsze jest to, że przy tej całej "ochronie życia poczętego" są jednocześnie za przywróceniem kary śmierci :-)

C ciomak12
+1 / 17

Przekaz tak głęboki że nawet się nie zgadza nazwa partii. Bo Liroya i kaji godek już tam nie ma...

Odpowiedz
M konto usunięte
+4 / 36

@ciomak12
Nie ma ale się z niej wywodzą, a ta druga, nieporównywalnie głupsza od Liroya, który znany był zanim wszedł do polityki, gdyby nie Konfederacja nigdy by nie wypłynęła i nie narobiła tyle złego ile narobiła, to Konfederacja takich debili jak ona wprowadza do wielkiej polityki dlatego należy ***** PiS i Konfederację!

C ciomak12
+4 / 8

@MaksParadys Liroy się wywodzi z konfederacji? I kaja godek tak samo? Z jakiego pudelka to wziąłeś?

Kaja Godek w konfederacji nie była w konfie nawet JEDNEGO ROKU i to w 2019 kiedy już była bardzo dobrze wszystkim znana. Liroy chyba ten jeden rok przebił.

Więc twierdzenie że WYWODZĄ się z konfy świadczy albo o tym że nie wiesz co oznacza słowo wywodzić się, albo że jesteś głupi i mówisz rzeczy bez pomyślenia lub zaczerpnięte z jakiegoś pudelka. Trzeciej opcji nie widzę bo gdybyś się po prostu, po ludzku pomylił to po zwróceniu uwagi byś zwyczajnie się przyznał do pomyłki, a nie brnął w temat którego się nie da obronić.

M konto usunięte
-3 / 9

@ciomak12

Kaja Godek - Działalność polityczna
W 2019 otwierała listę Konfederacji KORWiN Braun Liroy Narodowcy w wyborach do Parlamentu Europejskiego w okręgu wyborczym nr 5.

Liroy - W wyborach samorządowych w 2018 wystartował na stanowisko prezydenta Kielc z poparciem partii KORWiN

I tyle w temacie.

C ciomak12
+4 / 4

@MaksParadys Czyli jednak nie wiesz co to znaczy WYWODZIĆ SIĘ a dodatkowo nie umiesz czytać.

Przecież sam napisałem post wyżej dokładnie to samo. Że mieli krótką (nie trwającą nawet roku) obecność w konfederacji. Natomiast twierdzenie że kaja godek wywodzi z konfederacji to idiotyzm. Bo znana była od 2012 roku a dołączyła na kilka miesięcy do konfy w 2019. Tyle w temacie.

Podobnie Liroy też nie wywodzi się z konfy. Był znanym raperem i na jakiś rok dołączył do konfy ale po przegranych wyborach od nich odszedł.

Tak więc TAK, zdjęcie które wstawiłeś jest prawdziwe. Ale jak pisałem w pierwszej wiadomości jest już DAWNO NIEAKTUALNE i nie zgadza się nazwa partii. A ta dwójka czyli kaja i liroy byli jedynie kilka miesięcy w konfie. Więc mogą być co najwyżej powiązani.

M konto usunięte
-2 / 8

@ciomak12

Śmiać mi się chce ze zwolenników Konfy :-), zakłamujecie rzeczywistość jak się da, a prawda jest taka, że kilka szumowin wprowadziliście na salony i że PiS w pewnym zakresie ustaw psujących Polskę może na was zawsze liczyć i zaprzeczanie temu nie ma sensu, tylko się tym pogrążacie.

C ciomak12
+2 / 4

@MaksParadys I znów kłamiesz i manipulujesz. Śmiać mi się chce z takich "przeciwników konfy". Zamiast jakiś argumentów naciągane teorie z tyłka.

PIS może zawsze liczyć. No pewnie dlatego Konfa NAJRZADZIEJ głosuje razem z PiSem. Dwukrotnie częściej razem z PiSem głosuje KO, PSL czy Razem. Które to Razem ma najwyższą zgodność. No ale skoro mają te same zdanie w sprawie aborcji to znaczy że we wszystkim muszą się zgadzać. Bo u nas tylko aborcja się liczy. Genialny temat zastępczy...

M konto usunięte
-3 / 7

@ciomak12
W Sejmie są dwa ugrupowania na które PiS może zawsze liczyć, pierwsze to Lewica w sprawach socjalnych czyli w tematach dalszego psucia gospodarki Polski, drugie to Konfederacja w sprawach ideologicznych czyli w tematach dalszego przywracania średniowiecza w Polsce. Tak było dotychczas, teraz okazuje się, że w temacie psucia państwa prawa również Konfederacja wsparła PiS więc widać, że ta współpraca się rozwija.
Już to kiedyś pisałem ale powtórzę, nie jest problem to, że czasem się zagłosuje jak PiS problemem jest to kiedy się głosuje jak PiS więc nie ilość, a jakość się liczy.

C ciomak12
+2 / 4

@MaksParadys Rozumiem zawodzenie ludzi jak Ty czyli takich, którzy nie umieją czytać. Co zresztą dowiodłeś tymże nawet nie wiesz jak się nazywa partia Konfederacji. Wtedy takich ludzi dopada zdziwienie że konfa, która otwarcie była przeciw aborcji to jak przychodzi do głosowania przeciw aborcji to też jest przeciw. No szok i niedowierzanie.

No ale skąd masz o tym wiedzieć jak przerasta Cię sprawdzenie nazwy partii i tego kto do niej należy...

M konto usunięte
-3 / 7

@ciomak12

Ale ja nie jestem zawiedziony, niczego innego po Konfederacji jak i po Lewicy się nie spodziewałem. Pierwsi to faszyści drudzy Komuniści, a PiS to zbiór jednych i drugich więc pasujecie do siebie.

C ciomak12
+2 / 4

@MaksParadys Konfa to Faszyści? Widzę że znów rzucasz pojęciami o których nie masz bladego pojęcia. Nie umie czytać nie zna pojęć któryc używa, typowy znaFca polityki...

M konto usunięte
-4 / 6

@ciomak12
Konfa to zbieranina, wśród tej zbieraniny są fanatycy religijni ale też i są faszyści.

C ciomak12
+2 / 2

@MaksParadys Jeżeli dla Ciebie każdy kto nie jest anarchistą/libertarianinem jest faszystą to tak.

Bo żeby konfę uznawać za ludzi którzy chcą by rola państwa była jak największa, by państwo zajmowało się jak największą ilością spraw i ingerowało w każdą dziedzinę życia to trzeba być całkowicie oderwanym od rzeczywistości. Albo jak w Twoim przypadku nie umieć czytać i nie rozumieć pojęć. Wtedy wszystko jest możliwe.

M konto usunięte
-5 / 5

@ciomak12

Skończyłem dyskusję z Toba, bo te Twoje wypociny nic nie wnoszą, jaka jest Konfa każdy widzi i mało kogo zdziwiło to, że znów wsparli PiS w czasie ważnego dla PiS głosowania.

I tyle w temacie, żegnam i miłego dnia życzę.

C ciomak12
0 / 0

@MaksParadys Każdy widzi... Ja też myślałem że każdy widzi jaka jest NAZWA PARTI. Ale też się pomyliłem. Niektórzy nawet tego nie umieją dobrze wkleić, ale za to potrafią wyciągać wnioski z dooopy.

Więc tak mało kogo zdziwiło że przeciwnicy aborcji głosują za zakazem aborcji.

M konto usunięte
-4 / 4

@ciomak12

Nikogo nie dziwi, że debile głosują za debilnymi ustawami.

... i teraz już koniec, bo zaraz zaczniesz mi wypisywać kolejne głupoty na tym razem na temat aborcji :-)

MEATLOAF
+8 / 18

Ciekawe kiedy oni beda brali odpowiedzialnosc za swoje bledy np sasin i wybory stepka pod statek to nas spoleczenstwo kosztuje kupe kasy .wtedy by zaczeli myslec

Odpowiedz
J konto usunięte
+1 / 33

Stanowisko Konfederacji było znane od dawna, więc dlaczego mam być zdziwiony? Tu nie chodziło o całkowity zakaz aborcji, przeczytaj ustawę. Przedstaw proszę program wyborczy swojej partii i porównaj ją z programem Konfederacji, mówienie, że nikt go nie widział to trochę błazenada, szczególnie, że piszesz o nim "utopijny"...

Odpowiedz
T konto usunięte
-5 / 11

@JestemRolnik
Nie ma fizycznej możliwości aby paru oszołomów niemających o niczym pojęcia napisało cokolwiek sensownego. Wystarczy ich posłuchać żeby stwierdzić, że ci ludzie nie mają nic do powiedzenia.

kondon
+1 / 29

Jeśli płód uznajemy cza człowieka (do czego nie mam przekonania), to jest to "zabieg" morderstwa.
Nie musi to mieć jakiegokolwiek związku z jakąkolwiek wiarą.

Zdecydowanie warto stawiać wyżej gospodarkę.
Obecne zmiany w prawie aborcyjnym dotyczą ułamka procenta ludzi, a gospodarka dotyczy każdego człowieka w Polsce.
Ograniczenia dotyczące aborcji da się obejść wyjeżdżając tymczasowo. Gospodarcze wyjeżdżając na stałe...
Utopijny, to jest program Lewicy i PiSu.

Autor demota ma na koncie 2 demoty o Konfederacji i żadnego komentarza.
Przypadek?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 February 2022 2022 13:19

Odpowiedz
P Padre75
-5 / 15

@kondon przepraszam, ale czy te bzdety, jakie talibowie znad Wisły, głoszą o gospodarce, bierzesz na serio? Przecież ten stek bzdur, służy wyłącznie zasłonięciu brunatnej, ultrareligijnej mordy fanatyków religijnych

R rex4
+4 / 12

@kondon i to jest clou tego sporu, od którego niemal wszyscy uciekają. A przecież reszta to konsekwencja.
Dyskusja toczy się o religię i prawa kobiety o swoim ciele a żadna ze stron pyskówek nawet nie podkreśli z czego to wynika.

Co do gospodarki pełna zgoda. Nie wiem jak można tak rujnować dom. Albo organizm, z którego chce się żyć. No chyba, że jest się pasożytem i chce się wyrwać najwięcej, zanim inne pasożyty się dorwą i kij z żywicielem.

kondon
0 / 20

@rex4 Piszę o tym od dawna, że trzeba ustalić kiedy zaczyna się człowiek. To trudny temat i nie ma jednoznacznej granicy.
Ja tego nie wiem, więc przyznaję wprost, że nie mam konkretnego zdania w sprawie aborcji.

A ludzie krzyczą co im wygodnie... Gospodarki nie rozumieją, to tutaj (choć jak sam widzisz też nie rozumieją) mogą się pokłócić.
Demokracja dla wszystkich to idiotyzm.

kondon
+3 / 11

@Padre75 Jakie bzdety?
Jakie ultrareligijne?
Ja rozumiem, że możesz ich nie lubić, ale nie głupio Ci tak kłamać?

Z Zima223
0 / 6

@Padre75 talibowie znad Wisły mówisz o? Poza tym nie wiem, czy wiesz jakie prawo talibowie wprowadzają.

L Laufer
0 / 8

@kondon
Nie morderstwo. Zabójstwo. Przy czym zabójstwo nie jest złe samo w sobie.

Tyle, że Konfederacja nie ma żadnego sensownego planu gospodarczego, a tylko puste frazesy. Obniżenie podatków ma swoje konsekwencje. Ich pseudoprogram nie zawiera ani szczegółów, ani obliczeń.

Jak wszyscy zrezygnują z opłacania ZUSu, to nie będzie pieniędzy na wypłacanie emerytur. Jak zlikwiduje się inne podatki, to.zabraknie na spłatę zadłużenia. Bankructwo państwa, upadek gospodarki i tysiące umierających z głodu samotnych emerytów i ofiar kryzysu.

W teorii mają obniżyć wydatki, ale to się nie spina. Usunięcie kilku urzędów nie zrównoważy dziesiątek miliardów strat budżetu z racji obniżki podatków. Nie ma żadnej listy, jakie koszta zamierzaliby usunąć, więc to cholerna niewiadoma. W swej głupocie usunęliby przydatne rzeczy i przyczyniliby się do takiego chaosu, że inwestorzy uciekaliby na potęgę.

Nie są żadnymi ekspertami, a już zwłaszcza w tysiącach dziedzin. Opracowywanie szczegółowego planu i konsultacje społeczne z przedstawicielami danych branż powinny trwać już teraz. Ale wolą gardłować w sprawach obyczajowych, spać na obradach lub tworzyć memy w paincie.

No, ale w życiu nie powiedzieliby że chcą usunąć fundusz kościelny, pozbawić kościoły wszystkich dotacji i usunąć finansowanie katechetów w szkołach, bo to niezbędne by obniżyć podatki. Pewnie dlatego, że akurat tego by nie zrobiliby...

Gospodarka lubi przewidywalność. Nie można zrobić dużych reform z marszu, bez informacji z wyprzedzeniem, najlepiej wieloletnim. Konfederacja urządziłaby nam "Polski Ład" taki, że Morawiecki zakrzyknąłby ze zdumienia, jak można tak sfuszerować robotę, a księgowi odeszliby z zawodu, bo tego nie dałoby się ogarnąć i nie trafić do więzienia.
Obecny chaos przy stosunkowo niewielkich zmianach byłby niczym.

Konfederacja albo prawie nic nie zmieni, albo doprowadzi do kryzysu. To jedyne możliwości w kwestii gospodarczej. Bez planu nie da się osiągnąć dobrej, dużej zmiany.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 February 2022 2022 23:28

kondon
-3 / 3

@Laufer Rozmyślne i zaplanowane = morderstwo.

Ma plan gospodarczy, najbardziej sensowny ze wszystkich sejmowych partii.
Nie da się podać szczegółów, jeśli nie zna się dokładnie sytuacji, a tą zna jedynie rząd.
Ogólnie nie da się liczyć efektów dużych zmian. Samo liczenie też nie zawsze wychodzi... To są zbyt skomplikowane systemy, aby dało się coś takiego robić. Zobacz sobie wszystkie rządowe obliczenia w czasach covida. Nie tylko u nas się posypały.

Gdzie Konfederacja postuluje likwidację płacenia na ZUS? Jest tylko opcja dobrowolnego dla przedsiębiorców. Dobrze wiedzą, że obecne emerytury trzeba wypłacić, a cały ten system spowoduje za kilkanaście lat katastrofę.

Teraz nie ma chaosu? Nieźle ;]

Przecież spotykają się z różnymi ludźmi i rozmawiają z nimi. Szczegółowych planów nie ma co tworzyć, bo nie rządzą.

Bon edukacyjny = każdy sam decyduje za co w szkole płaci.

Mylisz się. Prawo można upraszczać od ręki. Ograniczenia również likwidować od ręki. Podatki też można obniżyć szybko.
Gospodarka wolałaby rok chaosu, ale w zamian za późniejszy spokój i szybki rozwój.
Z resztą sam posłuchaj czy byłby chaos, czy jednak wprowadzano by te rozwiązania rozsądniej.
https://www.youtube.com/watch?v=qto_VISrtFw

Nie masz pojęcia o czym piszesz, ale nie przeszkadza Ci to w produkowaniu takich głupot.

L Laufer
0 / 4

@kondon
Nie masz pojęcia o czym piszesz, ale nie przeszkadza Ci to w produkowaniu takich głupot.
Nie znasz definicji ani nie rozumiesz, czym jest morderstwo. Dla przykładu, kara śmierci jest rozmyślna i zaplanowana,ale nie jest morderstwem.

Da się podać szczegóły. Może dla ciebie matematyka to tajemnica i nie wiesz, że 2+2=4. Ale ja mogę co do grosza podać budżet Polski dla np. 2017 roku - jaki jest dochód z danych podatków i na jakie cele je spożytkowano.

Twoja opinia w kwestii bonu edukacyjnego jest typowo konfederacka. Co sądzisz, nauczyciele wyciągną dziesiątki tysięcy złotych oszczędności każdy i w czynie społecznym wykupią szkoły, by móc sporządzić i realizować swój program nauczania? Powstaną dziesiątki szkół w każdej wiosce, by każdy mógł rzeczywiście móc decydować, za co w szkole płaci?
Bon edukacyjny to fajne hasło, ale wymaga opracowania, a nie pustego sloganu. Zwłaszcza że Konfederacja głosi wewnętrznie sprzeczne hasła - jak obrona przed LGBT w szkołach i gwarancja prawa rodziców do wychowania zgodnie z ich wartościami.

kondon
-2 / 2

@Laufer Tak dokładniej to zdaje się nie ma w Polsce dokładnie zdefiniowanej różnicy między zabójstwem a morderstwem, tak więc moglibyśmy się kłócić o coś zależnego od opinii. Jeśli uważasz inaczej - podaj dokładne definicje.

Podaj mi jaki był planowany budżet na 2020, a jaki był realny.
"Podatek cukrowy w pierwszym roku jego obowiązywania przyniesie dwa razy mniejsze wpływy niż oczekiwano" Kolejny przykład wesołego liczenia.

Państwowe szkoły też mogą realizować bon edukacyjny. Państwo może też wynajmować budynki, czy poszczególne sale.
Chroni się na ogół przed niechcianym atakiem. Jeśli ktoś chce, to niech sobie wychowuje dzieci zgodnie z tymi standardami, jednak musi to być dobrowolne i inne poglądy też powinny być dozwolone.

L Laufer
-1 / 3

@kondon
"Chce pan wynająć salę? Jaki ma pan program nauczania? Lewicowy? To tylko milion złotych dziennie. Nie pasuje? Do widzenia.
"O, witam księdza. Chce pan uczyć? Wszystkie sale za darmo, opłacimy też ogrzewanie i prąd. Pieniędzmi z bonów się podzielimy"

Czy bon nie miałby zapobiegać uznaniowym decyzjom? Czy jednak miałby służyć nowym sposobom wyprowadzania pieniędzy? Nie znam żadnego projektu ustawy. To nie będzie rok chaosu. To lata chaosu i łatanie stworzonych dziur, bo Konfederacja nie ma żadnego planu.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 February 2022 2022 17:37

kondon
-1 / 3

@Laufer Te cytaty to czego mają dowodzić?

Bon miałby zapobiegać nauczaniu dzieci tego, czego nie chcą ich rodzice.
Przy okazji poprawić efektywność, zróżnicować system i go unowocześnić.

Która partia ma plan?
Jak rozumiem od 30 lat mamy porządek, a dziur nie ma?
Oczekujesz jakichś nierealnych bzdur, których nikt inny nie ma.

K killerxcartoon
-1 / 3

@Laufer bo wg @kondon to jest jak z reklamą forda. możesz mieć w każdym kolorze samochód pod warunkiem że jest czarny. Wiec dla niego nie ma sprzeczności w haśle zwalczania LGBT i wolności światopoglądowej. bo zakłada że wszyscy jego zdaniem prawdziwi Polacy są anty LGBT a ci co są za to podludzi , nie Polacy jakieś śmieci jakie nie mają znaczenia i praw głosu i mają się słuchać jednej słusznej linii partii

kondon
-2 / 4

@killerxcartoon Zwalczanie przymusu np. wychowania do życia w rodzinie na styl lgbt. Jeśli ktoś takich chce - jego prawo.
"zakłada że wszyscy jego zdaniem prawdziwi Polacy są anty LGBT a ci co są za to podludzi"
Dajesz cytat, kłamco.
Wymyślasz jakieś bzdury, aby mieć powód do ataku na mnie. Brzydka manipulacja.

K killerxcartoon
0 / 2

@kondon
to jest wniosek logiczny z twoich wypowiedzi.

głosisz ze rodzice maja prawo wychowywać w zgodzie ze swoimi przekonaniami a równocześnie głosisz że należy zwalczać jakieś przekonania czy światopogląd nazywany LGBT. To sprzeczność logiczna.

Jeśli jej nie dostrzegasz zapewne uważasz ze wszyscy maja światopogląd anty LGBT....

a skoro jesteśmy przy tym.. napisz co masz przeciwko tak nazwanemu światopoglądowi LGBT.. Zresztą sam go nie znam a z chęcią poznam. Choć ostatni coś musiałem poczytać żeby zrozumieć co to jest czy o kogo chodzi jak piszą cis women... Nic z tego powodu mi się nie stało.. Warto rozszerzać swoją wiedzą.. Kilka lat temu rozszerzyłem ją o doktryny religijne w tym chrześcijan by móc toczyć dysputy teologiczne z bojownikami religijnymi. . Jakoś od tego katolikiem się nie stałem

kondon
-1 / 3

@killerxcartoon Raczej nielogiczny wniosek...
"głosisz że należy zwalczać jakieś przekonania czy światopogląd"
Niczego takiego nie głoszę. Znowu manipulujesz.

"napisz co masz przeciwko tak nazwanemu światopoglądowi LGBT."
Niczego takiego tutaj nie napisałem. Wyjaśniałem jedynie czym jest "obrona przed LGBT w szkołach". Obrona przed przymusem ideologi, nie nią samą.
Ja jestem przeciwny narzucaniu innym jakiegokolwiek światopoglądu.

Chciałbym Cię uprzejmie prosić, abyś nie wyciągał wniosków z moich wypowiedzi, bo zdecydowanie Ci to nie wychodzi i tworzysz manipulacje.
Wydaje mi się, że bardziej sensownie byłoby, gdybyś pytał w kontekście konkretnego cytatu - moich słów, a nie Twoich wyobrażeń.

K killerxcartoon
0 / 2

@kondon

A w jaki sposób miała by się objawiać narzucanie światopoglądu LGBT.

Z tego co słyszałem to jedyne co chcą przekazać że istnieją osoby. Homoseksualne heteroseksualne i biseksualne oraz osoby transpułciowe (czy jak to nazywają). To wiedza.

Ja np nie mam nic przeciwko lekcjom o Bibli w ramach literatury na Języku Polskim. Powinny być przekazane wraz z innymi filozofiami i mitologiami. Uważam że można było by rozszerzyć to o nauczanie o religiach czyli religioznastwo i mogło by być w ramach wiedzy o społeczeństwie wraz z innymi elementami socjologii. W ramach tego też można nauczać o tym że są różne grupy ludzi w tym LGTB , ludzie z autyzmem niepełnosprawnością czy zespołem Downa i nie gryzą i nie należy wobec nich być wrogim


A jestem przeciwko nauczaniu Religii bo to właśnie jest idoktrynacja religijna.

kondon
-1 / 3

@killerxcartoon Ja jestem ogólnie przeciw obowiązkowym lekcjom czegokolwiek, zwłaszcza przedmiotów kontrowersyjnych ideologicznie, jak właśnie religia, czy wychowanie do życia w rodzinie.
Konfederacja ma podobne zdanie i proponuje bon edukacyjny, który ja popieram.
Wtedy rodzice decydują czego się uczą ich dzieci i nie ma konfliktów, że ktoś kogoś do czegoś zmusza.

Jeśli chodzi o moją opinię (nie postulat), to z Biblii można wziąć sporo dobrych rzeczy i jej omawianie bez boskiego kontekstu na języku polskim bym popierał. Tak samo jak inne mitologie - zgadzam się z Tobą.

Z lgbt jest taki problem, że poza zwykłymi ludźmi, którzy robią sobie w domu inne rzeczy, niż większość społeczeństwa, są jeszcze pajace, które grają swoją innością (często ją udając), żeby osiągnąć określone cele.
Tych pierwszych należy szanować, drugich ignorować - tak samo jak spokojnie wierzących i wojujących katolików z drugiej strony.

Widzisz, nie atakujesz mnie, nie wkładasz mi w usta słów, których nie wypowiedziałem i możemy się kulturalnie dogadać, a nawet w wielu kwestiach zgodzić.

K killerxcartoon
0 / 0

@kondon
Konfederacja ma odmienne zdanie niż si się wydaje. Posłuchaj Bosaka , Bąkiewicza co mówią o osobach nie będących katolikami i ich prawach. Posłuchaj co Korwin mówi o kobietach

A co katolicy udający pobożność też nie grają by uzyskać konkretne rzeczy ... Litości.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 February 2022 2022 15:44

kondon
0 / 0

@killerxcartoon Bąkiewicz nie jest w Konfederacji i nie ma związku z tematem. Bosaka rzadko słucham, podrzucisz konkretnie to, o co Ci chodzi?
Korwin wyraża swoje opinie, ale to nie są jego postulaty. Do tego jeśli się potrafi go zrozumieć, to wcale nie wychodzą takie głupoty.

Każdy może coś udawać, żeby coś zyskać. To nie jest cecha katolików, ale ludzi.

K katem
0 / 2

@KarolinaMiauczynska Niby @Coti w szpitalu pracuje (medyk ?) a nie wie, że rycyna jest trująca ? Czyżby sugerował/a, że każda w ciąży, któa chce ją usunąć z jakichkolwiek względów powinna popełnić samobójstwo, najlepiej - bolesne ?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 February 2022 2022 20:25

L konto usunięte
0 / 0

@Coti Pracuję w szpitalu. Ludzie, nie słuchajcie tego oszołoma, co najwidoczniej pierwszego semestru nie zdał, a jak już to pewnie na zdalnych. Dziękuję, dobranoc.

C Coti
-2 / 2

@katem rycyna tak. Olej rycynowy nie. Chcesz usunąć ciąże proszę bardzo. Możesz to robić nawet raz na kwartał

krenko
-2 / 8

Fajna hipokryzja na demotywatorach, najpierw wszyscy tutaj piali z zachwytu nad Kukizem. Potem był on na demotach atakowany i na jego porażce wyrosła konfederacja. Nad którą wszyscy się zachwycali aż dotąd.

Odpowiedz
M Mellion
-1 / 3

Ile minusów, czyżby prawda w oczy kole?
Jeśli się mylę w którymś z tych punktów to proszę o sprostowanie, ale:

Wyjście z UE - Korwin od lat krzyczy, że "UE powinna zostać zniszczona". Dobromir Sośnierz domagał się debaty na temat wyjścia z UE i sam by za tym głosował.

Ordo iuris - Żona Bosaka (tego co twierdził, że nie ma naukowych dowodów na to, że Ziemia krąży wokół słońca) pracuje dla tej sekty. Niemalże wszyscy z Konfuni mają skrajne poglądy "religijne"

Seksizm i zabieranie kobietom praw - Chociażby to jak głosowali w sprawach aborcji. To, że większość chce wrócić do jakiegośfikcyjnego świata gdzie kobieta jak jakiś człowiek niższego sortu ma zajmować sięwyłącznie domem i dziećmi (co niektórym kobietom taki układ może pasować, ale zazwyczaj same pochodzą z jakiejś skrajnie prawicowej rodziny).

B bluesteel
-3 / 3

Oczywiście, że warto. Jeśli aborcja jest antykoncepcją, to mężobójstwo jest rozwodem. Każda forma morderstwa jest zbrodnią zasługującą na najsurowszą karę. A program gospodarczy jest od dawna.Propagowali go od lat. Nie znają go ci, którzy znać go nie chcą.

Odpowiedz
C ciomak12
0 / 0

@bluesteel Jak zamierzasz karać żołnierzy, którzy z premedytacją i planem zamierzą zabijać innych?

B bluesteel
-2 / 2

@ciomak12 obrona ojczyzny nie jest morderstwem.

C ciomak12
0 / 0

@bluesteel :"KAŻDA FORMA MORDERSTWA". no to już wiem że nie każda, a czemu takie planowane, celowe, dokonane z pełną premedytacją zabicie kogoś nie jest morderstwem? Co w takim razie nazywasz morderstwem?

No to szukamy kolejnych wyjątków.
A obrona własnego życia to też morderstwo? Czy nie?

A zastosowanie kary śmierci to też jest morderstwo czy nie?