Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
242 355
-

Zobacz także:


T tenqoba
+25 / 37

podaj proszę jakąś skuteczną alternatywę, aby uratować gospodarkę przed pisowską destrukcją.

Odpowiedz
Banasik
+10 / 18

@tenqoba . Nie chodzi tylko o gospodarkę, ale w ogóle o fundamenty państwa. Już niewiele zostało do zniszczenia lub rozszabrowania.

T tenqoba
+5 / 11

@Banasik to prawda, destrukcja jest wszechobecna, myślę, że gospodarka to przykład od którego należy zacząć.

Banasik
+13 / 19

@tenqoba . Moim zdaniem pierwsze zadanie po zmianie władzy to przywrócenie praworządności. To jest fundament na którym stoi cała reszta. Również gospodarka nie może istnieć i się rozwijać w kraju bezprawia i niepewności.

Laviol
+9 / 17

@tenqoba, już kilka razy pytałam takich mądrych na kogo tym razem głosować, jeśli nie na Tuska/PO i żaden mi nie odpowiedział.

koszmarek66
+8 / 14

@Banasik Też się zgadzam i zdaje się tak mówią wszyscy znawcy tematu. Ale to co PiS zrobił z systemem prawnym przez 7 lat to Stajnia Augiasza. Trzeba by zacząć pewno od jednej niewydrukowanej publikacji na samym początku i zastanowić się co zrobić ze wszystkimi wyrokami, orzeczeniami wydanymi później niezgodnie z prawem. A jak znam PiS to jeśliby nawet mieli przegrać kolejne wybory to narobią jeszcze większego bajzlu przez nadchodzący rok, żeby już całkiem nikomu nie chciało się brać za porządek. Nie mówiąc już o grubych miliardach, które państwo będzie musiało wypłacić za swoje :) błędy.

lolo7
+6 / 8

@koszmarek66
No ludzie zasadniczo niebędący sędziami z uwagi na wadliwość wyboru wydawali wyroki w sprawach kształtujących ludzkie życia i sytuację prawną. Ktoś poszedł do więzienia, ktoś nabył lub stracił spadek, ktoś się rozwiódł i wszedł już w inny związek małżeński. Trzeba będzie uznawać orzeczenia nieważne z mocy prawa (Już widzę jak osoba skazana na więzienie uzna takie orzeczenie) albo ich nie uznawać co spowoduje jeszcze większy chaos. Inna sprawa, że nie po to PIS obsadził Sądy i Trybunały swoimi upolitycznionymi ludźmi żeby stracić władzę. Jak przegrają wybory to Manowska stwierdzi w SN, że wybory były nieważne i trzeba je powtórzyć. I tak będziemy powtarzać, aż do uzyskania jedynego słusznego z linią partii wyniku. Chociaż podejrzewam trochę, że oni nie chcą wygrać następnych wyborów bo wiedzą, że to zaraz pierdyknie i trzeba będzie ratować sytuację bardzo niepopularnymi wyborczo decyzjami. Trzeba będzie ograniczyć socjale, podwyższyć wiek emerytalny, pokajać się przed UE, przeprosić Czechów i Niemców. A potem kiedy partia, która zatrudnia fachowców i ekspertów (bo dla odmiany chcą realizować jej program) ogarnie cały syf i zbierze za to negatywny oddźwięk społeczny to w jeszcze kolejnych wyborach Mati wyjdzie uśmiechnięty i obieca 700+ na każdą osobę ze świadectwem chrztu i zatoczymy wesołe koło.

koszmarek66
0 / 2

@lolo7 No i Manowska może będzie jeszcze I Prezesem SN przez kilka lat a szefem Trybunału stanu jest... I Prezes SN :) Prezydentyry Dudy nie da się raczej skrócić... Nawet jeśli PiS utraci władzę to będzie walka na noże albo co raczej zakładam... jak zwykle nic i doraźne, byle widowiskowe, łatanie dziur.
Najgorszym rozwiązaniem w kolejnych wyborach parlamentarnych będzie zwycięstwo paczłorkowej koalicji antypisowskiej z 240 posłami. Bitwy wewnątrz koalicji między lewakami a konserwatystami podsycane przez silny PiS doprowadzą do wcześniejszych wyborów, po których możemy zatęsknić za latami PRL-u.

Banasik
0 / 0

@koszmarek66 . Obawiam się, że nie da się posprzątać gnoju tak żeby nie pobrudzić sobie rąk. I dlatego na początku może być koniecznych kilka ruchów na granicy prawa i dobrego obyczaju (a może nawet ciut poza tą granicą). Każda zmiana ustroju (a mniej więcej o tym mówimy) ma w sobie coś z rewolucji gdzie zasad się nie przestrzega tylko się je ustanawia. Ważne jest tylko aby nowa władza miała solidny mandat a nie pół głosu powyżej kworum.

T tenqoba
+2 / 6

@represjonowany_rewolucjonista pinokio to pies, który szczeka jak mu każą i dla każdego. gdy miał normalnego pana, pewnie nie musiałby tak kłamać.

T tenqoba
0 / 4

@rejestracjaa skąd wiesz co rafik miał na myśli? ja nie mam pojęcia, stąd pytanie. To zdjęcie można opisać i wykorzystać na różne sposoby.

lokutus
+1 / 1

@tenqoba wiesz co to teka dla polityka i co znaczy nie to se wygoogluj

T tenqoba
-1 / 1

@lokutus iiii? co dalej, jakie były założenia umieszczenia tego zdjęcia? ja już wiem od Autora, Ty raczej nie masz pojęcia, ale cóż...tak to już bywa, zgodnie z hasłem..."nie wiem, to się wypowiem..."

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 September 2022 2022 10:24

P pawelusa74
+8 / 18

Nigdy nie glosowalem w polskich wyborach bo wyjechalem z kraju zanim mialem prawa wyborcze ale zastanawiam sie czy nie zaglosowac na tego pana bo juz mam dosyc wstydu. Ludzie w pracy pytaja co sie odwala w Polsce i wstyd cokolwiek odpowiedziec.

Odpowiedz
F konto usunięte
-3 / 21

Nie zagłosuję bo nie spełnił żadnej obietnicy wyborczej Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki. Pod spodem można wpisać jego dokonania jako premiera RP to może się przekonam. Na PIS też nie głosowałem i nie będę głosował bo rozwalił mikro i małe przedsiębiorstwa . Nie mam zamiaru brać udziału w wyborach.

Odpowiedz
N nielubiepisu
+2 / 14

@fissiu no cóż- nikt nie jest idealny, wiec zagłosuję na niego- za jego rządów, budował wały powodziowe, drogi , nie było socjalu, zbudował Orliki dla wszystkich dzieciaków, zlikwidował
50 % OFE - to był przekręt dla wtajemniczonych jak dobrze zarobić , wprowadził uczciwie większy wiek emerytalny dla wszystkich, kobiet i mężczyzn , przygotował zakup caracali dla wojska, kupił f-16 , inflacja była na poziomie zerowym, objadali się tylko ośmiorniczkami, nie było w takiej skali misiewiczów wiernych/miernych,podniósł vat o 1 % ,budżet kancelarii premiera to 140 mln zł nie jak dzisiaj 840 mln zł , generalnie pilnował się prawa bo jak coś było nie halo pis wpadał w histerię,Gilowska usunięta za nepotyzm - wiem, nie było idealnie, ale masz dla niego alternatywę ? za rok wybory czyli nie przeszkadzająci rządy pis-u po co walczyć z nowotworem który cię zabija , no jest to jakiś pomysł na (nie)życie- brawo ty

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 13 September 2022 2022 13:25

R rejestracjaa
-3 / 13

@nielubiepisu pis, po jedno zło! Trzeba zacząć ich w końcu sądzić i wsadzać, wszystkich którzy winni

F konto usunięte
+2 / 12

@nielubiepisu Tylko że z OFE to było tak https://www.money.pl/gospodarka/raporty/artykul/skok;na;pieniadze;z;ofe;rzad;zabiera;nam;150;miliardow;zlotych,14,0,1375502.html. Rząd przywłaszczył pieniądze z OFE. 150 mld zł. Tajże wyprowadzenie 150 mld z OFE a potem podwyższenie wieku emerytalnego do sukcesów bym nie zaliczył . Powiem więcej powinien odpowiedzieć za ten "sukces" przed trybunałem stanu.
Jeżeli chodzi o "socjal" KO nie zapowiada zniesienia 500 plus czy tego rodzaju przywilejów socjalnych tylko chce dać jeszcze więcej. Przy okazji dodatku węglowego KO postulowało żeby dać go wszystkim a nie tylko właścicielom pieców węglowych Tak samo było z 500 plus ba pierwsze dziecko To PO postulowało ten dodatek i im go zawdzięczamy .. Inflacja nigdy nie jest zerowa ale była niska a mimo to nie zrealizował obietnic wyborczych gdzie zapowiadał podatek liniowy 15procent a w rezultacie podniósł podatek do 23 procent. Tłumacząc to kryzysem w USA . Teraz mamy kryzys znacznie głębszy spowodowany epidemią i kryzys surowcowy a ceny rosną na całym świecie a najbardziej w krajach z byłego bloku wschodniego . I tym razem Donald Tusk wydaje się tego nie zauważać i zbija na tym kapitał polityczny.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 September 2022 2022 14:05

K krzychad
+5 / 5

@fissiu dobre jak PO zabrało 150 mld to było złe, co znaczy zabrało :) - gdzieś przerzuciło w inne wydatki, być może to było złe lub samo ofe było złe bo utrzymywało drugi zestaw urzędników zus i ofe. ale nie w tym rzecz.(Nie jestem za PO i PiS, ale kolega wyżej napisał że wybiera się mniejsze lub większe zło)
ale do rzeczy:
Jak pis Przytulił pieniądze z przekształcenia z OFE do IKE i pobrał za to już podatek to jakoś nikt nie wspomina :)
https://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/ofe-do-zus-deklaracja-przeniesienia-srodkow-do-pobrania/1j965x3
A teraz chce dać dodatkową emeryturę 15 właśnie finansując to z pozostałych pieniędzy to też cicho
https://dziennik-polityczny.com/2022/09/12/pis-przymierza-sie-do-zabrania-pieniedzy-z-ofe-rzad-szuka-pieniedzy-na-15-emeryture-i-700/
Gdzie widzę problem: PO zabrało cały socjal bo nie było tego w budżecie, natomiast PiS ma gdzieś budżet i czy będzie 100mld czy 1B to dla nich nie ma znaczenia - co do wieku emerytalnego to podpisując umowy KPO jest zwiększenie wieku emerytalnego :D
czyli, PO zabrało kasę z OFE, PiS też
PO zwiększyło wiek emerytalny, PiS też planuje
PO nie doprowadziło do takiego długu jak jest teraz, PiS - swoją polityką socjalną tak.
Takie przemyślenie: podnieśliśmy opłatę emisyjną bo nam Unia kazała, nie zmieniliśmy sądów bo nie będzie nam Unia mówić co mamy robić. słowa Pana M.
pozdrawiam - wybierzmy mniejsze zło :) a socjal powinien zniknąć lub być przeniesiony na odpisanie od własnego podatku.



F konto usunięte
-2 / 10

@krzychad Wiesz jak coś jest złe to się to zmienia a nie okrada . Nie piszę że to przesunięcie środków z OFE i pobranie "prowizji" było dobre. A podnoszenie składek ZUS przez PiS wykańcza małe firmy i przedsiębiorstwa a co za tym idzie ogranicza wpływy do budżetu . Sądzę jednak że wybór który mamy to wybór między kiłą a syfilisem.

N nielubiepisu
+3 / 9

@fissiu OFE to był przekręt, dla mnie, i generalnie popieram likwidację, może ci się to nie podobać, możemy o tym dyskutować , ale nikt ci nic nie ukradł bo co do złotówki zapisali ci na koncie w zus-ie ,podwyższenie wieku emerytalnego było uczciwe i konieczne , zgadza się ktoś kto siedział za biurkiem musiał pracować do 67 roku zycia, dzisiaj może sobie bimbać w wieku 65 lat , a kobietom to już wogóle fajnie siezrobiło , dzisiaj niektórzy będą chapać do 70 lat i więcej by sobie dorobic i pracowć na bimbających na emeryturze . nikt ci dzisiaj nie powie o obniżaniu socjalu bo przegraw wybory i załatwisz sobie 3 kadencję pis-u. wymyslełś jakies dwie rzeczy na nie i oddasz włądzę mafii pisowskiej ? bo oni dajo ? i nadal nie odpowiedziałeś- jeżeli nie Tusk to kto uratuje nas przed pis-em ?

@rejestracjaa za rok wybory, masz coś na Tuska ? ziobro nic nie miał, ty masz i chcesz go sądzić ? możesz zaproponować kogoś realnego zamiast Tuska ?

N nielubiepisu
+2 / 10

@fissiu mylisz się wybór jaki mamy to 3 kadencja pis-u albo normalność. masz inną propozycję ?

F konto usunięte
-1 / 1

@nielubiepisu Nie nie mam innej propozycji niestety , dlatego nie biorę już dawno udziału w wyborach. I jest to bardzo przemyślana decyzja Nie biorę też udziału w wojnie polsko-polskiej. Martwi mnie że ludzie skaczą sobie do gardeł za swoje polityczne wydmuszki którym jest to na rękę. A często dobre inicjatywy są blokowane tylko dlatego że są "produktem" przeciwników politycznych. Nikomu nie zależy na dobru państwa i obywateli tylko próbuje coś ugrać dla swojej partyjki i podłożyć nogę tym drugim. Nie rozumiem jak można krytykować innych za rozdawnictwo a jednocześnie robić wszystko aby rozdali jeszcze więcej. Mam tu na myśli 500 plus na pierwsze dziecko i wiele innych podobnych inicjatyw , które weszły w życie. "nikt ci dzisiaj nie powie o obniżaniu socjalu bo przegraw wybory" to nie chodzi o samo powiedzenie oni wprowadzili to w życie a budżet ucierpiał realnie. Dzisiaj Fonald Tudk żałuje że chciał podwyższyć wiek emerytalny, https://dorzeczy.pl/opinie/319126/tusk-przyznal-sie-do-popelnienia-bledu-ws-wieku-emerytalnego.html . Cieszę się natomiast że są ludzie z którymi można porozmawiać bez inwektyw bez emocji politycznych . Niestety jeżeli chodzi o to wiodą w tym prym zwolennicy tzw opozycji Niestety. I to jest moje osobiste doświadczenie

K Karolciami
+3 / 3

@fissiu Żadna prowizja nie została pobrana:

Mówiąc najprościej: rząd zabrał z OFE obligacje o wartości 153 miliardy złotych. Ich wartość nominalna, czyli ta która jest zapisana na papierze, wynosi 146 miliardów złotych. Z tej kwoty ponad 130 miliardów rząd zabrał w Skarbowych Papierach Wartościowych i tę kwotę odjął od długu publicznego. Resztę, tę brakującą ponoć kwotę (dokładnie 15,6 mld zł) rząd zabrał z OFE w formie obligacji Krajowego Funduszu Drogowego. Ich od długu publicznego odjąć się już nie dało, bo kilka lat temu minister Rostowski wyjął je poza definicję długu publicznego, żeby ukryć to, jak szybko zadłuża państwo. Te "zagubione" pieniądze trafiły więc do Funduszu Rezerwy Demograficznej.
źródło - https://www.rmf24.pl/ekonomia/news-gdzie-zginelo-19-mld-zl-z-ofe-ujawniamy-tajemnice,nId,1100606#crp_state=1

Natomiast fakt jest faktem że też kobinowali z zadłużeniem Państwa jednak wydawali zdecydowaną większość na inwestycje, a nie na socjal.

YszamanY
-2 / 2

@fissiu czyli zostawiasz pis u włądzy, czyli ma pan raka, są dobre prognozy, trzeba odjąć rekęzastosować chemioterapię a ty " nic mnie to nie obchodzi, wolę umrzeć niż walczyć " brutalnie mówiąc - pozyteczny idiota a w pis-ie lubią takich ,dlaczego ? bo pis ma żelazny elektorat im więcej będzie gamoni którzy nie biora udziału w wyborach tym częsściej pis u władzy, ale tobie rządy pis-u nie przeszkadzają

F konto usunięte
0 / 2

@YszamanY A Jak ci, których uważasz za gamoni zagłosują tak jak ty będziesz sam w grupie gamoni. Moja jest tylko racja bo moja racja jest najmojsza, Wybacz nie dyskutuję na tym poziomie, zaproś kogoś innego do swojej piaskownicy, Są tu inni z którymi warto rozmawiać mimo że mają inne poglądy niż ja Tobie dziękuję.

F konto usunięte
0 / 2

@Karolciami OK, dzięki przeczytam to w wolnej chwili. Pamiętam że wtedy dług publiczny mógł przekroczyć 55 procent , NBP wyprzedawała rezerwy walutowe aby zaniżyć kurs dolara który zawyżali spekulanci a Polska balansowała na krawędzi wypłacalności

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 September 2022 2022 16:43

YszamanY
-1 / 1

@fissiu ty nie rozumiesz o czym prowadzisz dyskusję - ktoś będzie rządził ,to pewnik ,czyli rządy pis-u, to całe szambo wcale nie są dla ciebie złe. niby narzekasz, ale po co coś zmieniać, oni dajo- brawo ty

O konto usunięte
-1 / 3

Jeśli ktoś myśli, że za KO czy jakiejkolwiek innej partii będzie lepiej to mjest kompletnie odrealniony. Nie ma znaczenia kto wygra. PiS przez 7 lat pokazał, że można bezkarnie kraść w biały dzień, robić co tylko się chce. Każda kolejna partia będzie kontynuować ich 'dzieło' plus przesuwać 'granicę' coraz bardziej. A ludzie za kilka lat będą wzdychać wspominając jak to za PISu nie było tak źle, bo mniej kradli itd.
To jest błędne koło, którego już nie da się zatrzymać. Każdy idąc do polityki da się skorumpować, bo czemu by nie? Wszystko jest podane jak na tacy, trzeba tylko wyciągnąć rękę i brać do woli

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 September 2022 2022 19:04

YszamanY
0 / 2

@Ogi1988 mylisz się, wszystko zalezy od wyborców wyborcy pis-u mówią kradną ale dajo, wyborca KO tak nie powie, ma więcej ilorazu inteligencji

S swosek
-1 / 3

@fissiu Tak, z żalem , ale muszę się z Tobą zgodzić. O moim stosunku do wyborów już tu kiedyś pisałem , i zdania nie zmienię. A wyliczającym wady i zalety POPISu proponuję samodzielne myślenie, a nie powtarzanie narracji telewizyjnych. Tak zwany "Wymiar sprawiedliwości" w Polsce zawsze był, jest i będzie na usługach władzy - I TO SIĘ NIE ZMIENI, I OTO JEST WALKA. Przedstawiciele tej profesji są jak lekarze.
Rzeczywistość jest inna niż widzą Wasze oczy i słyszą Wasze uszy.

N nielubiepisu
-2 / 4

@fissiu aaa widzisz, pisowski nowotwór ? Polska ? tamci nie dawali, ci dajo . a co mnie to obchodzi - żałosne

F konto usunięte
-2 / 2

@KatzenKratzen Tobie wchodzenie do tego samego bagna najwyraźniej szkodzi na stosunek do innych ludzi , widzisz i ja tego nie chcę.

K konto usunięte
0 / 0

@fissiu
Na stosunek do idiotów nie ma wpływu

F konto usunięte
-1 / 1

@KatzenKratzen Może dlatego że sam nim jesteś.

K konto usunięte
0 / 0

@fissiu
ale retoryka "a wy murzów męczycie" ha ha ha. I nawet płci rozmówcy nie rozróżniasz, chociaż juz na niejeden mój koment odpowiadałeś. Szkoda czasu na paplaninę z tobą, bo z takimi argumentami to ciężko to nazwać dyskusją

F FCKGWRHQQ2YXRKT8TG6W2B7Q8
+2 / 4

Modlę się żebym nie musiał na nich głosować, jednak może się okazać że to jedyna opcja na chwilę obecną. Nie jest to dobre rozwiązanie bo zastępujemy ruską agenturę PiSowską POWską agenturą niemiecką, ale daje szansę na późniejsze odsunięcie i tej niemieckiej, bo przynajmniej uratujemy gospodarkę i w pierwsze kadencji po PiS będą musieli chociaż udawać niezależność od Berlina, a Polska odzyska miliardy zrabowane przez Kreml/Nowogrodzką.

Odpowiedz
koszmarek66
+1 / 3

O ile nie stanie w wyborach prezydenckich to tylko niewielka część z nas będzie miała możliwość zagłosowania na niego osobiście

Odpowiedz
K KateWlodarska
+4 / 8

Mam dobrą pamięć i wiem jak było za ich rządów. To oczywiście nie oznacza, że popieram obecnycg "geniuszy".

Odpowiedz
SzamanSlonca
+3 / 7

Ludzie szybko zapominają
Rządził PiS potem wybrali Po bo PiS był zły
Potem Po było złe więc wybrali PiS teraz znów jest PiS zły a Po ma być tym co uratuje Polskę a za jakiś czas gdy Po narobi tego samego bałaganu co PiS to znów ludzie poleca by ,, wybawców'' posadzić na stołkach
A lata lecą ,mijają dekady i zamiast rosnąć dobrobyt w kraju rosną konta polityków i ich rodzin.
Pozdrawiam

Odpowiedz
K krysztofik
+1 / 1

@SzamanSlonca PO nie było złe,oni obiecali ze dadzą darmową kasę,oni dajo a PO nie dawało

SzamanSlonca
+2 / 2

@Javelin7
Dobrobyt w kraju to nowoczesne szpitale wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt
To armia operująca super nowoczesnym sprzętem wojskowym a nie starym klunkrem sprowadzonym z zagranicy
To własną fabryka samochodów , ciągników
Stocznie produkujące statki
To fermy wiatrowe albo z panelami solarowymi lub wodne elektrownie które dadzą realna tania i odnawialna energię a nie tylko mówienie o tym
To zakłady pracy które dadzą zarobić te wszystkie plusy po to by nie trzeba było ich rozdawać .
To kina w każdym mieście ,teatry.
Drogi
Opłacalne rolnictwo
Tyle że wszędzie a nie tam gdzie akurat przyjeżdża premier czy prezydent który jest w danym momencie na stanowisku
A od '89 roku każdy kolejny rząd wszystko niszczy sprawia że wszystko przestaje się opłacać.

SzamanSlonca
0 / 0

@Javelin7
Dobrobyt to są szpitale wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt
To armia operująca super nowoczesnym sprzętem wojskowym
To własną fabryka samochodów, ciągników
To stocznie produkujące statki
To miejsca pracy dające szansę ludziom zarobić te wszystkie plusy a potem godne emerytury żeby nie trzeba było czekać na 13,14 a może i 15
To nowoczesne rolnictwo
Nowoczesne drogi i autostrady ale w całym kraju a nie tylko w miejscu gdzie z wizytacja przyjeżdża premier lub prezydent który obecnie jest na stanowisku.
To z czasem coraz niższe podatki a nie coraz to nowe
To fermy wiatrowe,solarowe i turbiny wodne które dadzą realna tania i odnawialna energię.
I prawo do korzystania z tego pomysłu
To nowoczesne szkoły i przedszkola
To przestrzeganie prawa od najmniej ważnego obywatela aż po prezydenta.
Pozdrawiam

A Asheera
+3 / 3

@Javelin7 polecam sprawdzenie co oznacza słowo "inflacja". Kiedyś może i zarabiałam 2,5k,teraz 3,5k - różnica jest taka, że z tych 2,5 mogłam jeszcze coś odłożyć, podczas gdy z tych aktualnych 3,5k nie zostaje nic. Właśnie rozdawnictwo jest tu problemem - bo te wszystkie 500+, 300,+ dopłaty do węgla/pieców/oczek wodnych, czy kij wie czego - to wszystko idzie z tego co państwo kradnie ludziom, którzy pracują.

Pańszczyznę porównuje się do niewolnictwa - sęk w tym że aktualnie haruje się już sporo dłużej na "pana" - właśnie przez te "pincetplusy" i inne gówna.

"bezrobociena poziomie 6%" - % bezrobocia jest wyliczany na podstawie ilości osób, które się jako bezrobotne zarejestrują - wszelkie patologie, które mnożą się jak króliki - mając z bachorów i innych dodatków dobre 10k, naawet nie pomyślą o tym by sie zarejestrować jako osobnik szukający pracy. A bachory tego elementu szybciutko dołączą do kolejnych pobierających zasiłki, nie wnosząc do społeczenstwa niczego prócz kolejnych kosztów dla osób, które pracują.

Budownictwo się rozwija - to co się rozwija to patologia developerów. Wyrzynanie drzew, niszczenie wszelkich środowisk, betonoza itp. itd. Blokowiska z komórkami, których prawnie nawet mieszkaniami nie można nazwać, więc wymyślają nazwy typu "mikroapartamenty". A ci co to "kupują" - jedno to wszelkie pincetplusy, ktore lecą na cudych pieniądzach, inni się zwyczajnie zadłużają do końca życia (myśląc jednoczesnie, ze to na 30 lat)

F FCKGWRHQQ2YXRKT8TG6W2B7Q8
+2 / 2

@Javelin7 Jeśli pensje i emerytury rosną wolniej od inflacji to tak na prawdę maleją, a nie rosną. Tak właśnie się dzieje od 7 lat. Pensje i emerytury są najniższe w obecnym tysiącleciu, inflacja najwyższa i niektórzy się cieszą że chociaż bezrobocie spadło (choć nie było wysokie i tak) - jednak niskie bezrobocie to efekt problemów demograficznych i samo w sobie jest fajne, ale kiedy stanowi emanację większego problemu to już przestaje być takie super. Chwilowo łatamy brak rąk do pracy imigracją z Ukrainy, Białorusi i... Wietnamu, ale dzieci rodzi się coraz mniej i tak.

F FCKGWRHQQ2YXRKT8TG6W2B7Q8
+1 / 1

@SzamanSlonca No nie każdy rząd i nie wszystko. Orliki były budowane w całej Polsce - pamiętam jak za dzieciaka zazdrościłem Duńczykom tych boisk przy każdej szkole - teraz mamy to samo w Polsce. Wały przeciwpowodziowe były swego czasu budowane wszędzie gdzie były potrzebne i były na to pieniądze. Właśnie otwierany Baltic Pipe to efekt prac wielu rządów (prócz Leszka Millera) zapoczątkowany przez Buzka, z pierwszymi realnymi inwestycjami i projektami za Tuska - finalnie oddawany do użytku przez Morawieckiego. W pełni zrealizowana za Tuska inwestycja gazoportu w Świnoujściu, może niezbyt funkcjonalny i niezmieniający sytuacji portu w Elblągu ale jednak zrealizowany w całości przez PiS przekop mierzei wiślanej itd. Fakt że przez ostatnie kilka lat zniszczono bardzo wiele, szczególnie w sferze gospodarskich i polskich przedsiębiorstw, ale czasem też coś wybuduje.

E esbek2
-1 / 3

Nie zagłosuję, bo będzie w innym okręgu wyborczym.

Odpowiedz
A Asheera
+1 / 1

Jedni drudzy to nic więcej jak banda zlodziei. Alternatywa? Cokolwiek, bo dopóki jedno z nich jest u władzy, to drugie będzie pieprzyć o tym jaka ta opozycja jest "be" i kraść.

Odpowiedz
kondon
-1 / 1

Bo to socjalista / socjaldemokrata czy jak tam zwał.
Różnimy się poglądami. To chyba najważniejsze, bo poza tym powodów można znaleźć więcej...

Odpowiedz
pawelkolodziej
-1 / 1

@kondon Neoliberał/kapitalista.

kondon
-1 / 1

@pawelkolodziej Kiedyś być może. Jakiś czas temu sam się przyznał, że jest socjaldemokratą.
Z resztą jego działania nie wskazują na żaden kapitalizm, a tylko socjalizm.

pawelkolodziej
0 / 0

@kondon Akurat to co On mówi o sobie ma najmniejsze znaczenie. Jego słowa nie mają nawet promila wiarygodności. Natomiast muszę Ci zadać pytanie jakież to działania Tuska wskazują na socjalizm?

kondon
0 / 0

@pawelkolodziej https://img6.dmty.pl//uploads/202209/1663087030_sftsqz_600.jpg
Jego partia. No kapitalizm jak się patrzy...
Potwierdza to głosowanie w sprawie 14:
https://img32.dmty.pl//uploads/202205/1653594302_6bmark_600.jpg

Zapytany kiedy kiedy PO wróci do tego, co było kiedyś i przestanie licytować się z PiSem na rozdawnictwo, udał głupiego i zmienił temat. Wcześniej sam mówił, że tylko PO może uratować 500+.

Ja Cię muszę zapytać, jakie jego działania obecnie wskazują na kapitalizm?

pawelkolodziej
-1 / 1

@kondon PO wygrało w 2007. Rok wcześniej było badanie, że 86% jej wyborców to zwolennicy państwa socjalnego.
P.S. nadal nie wskazałeś niczego co by sugerowało, że PO to socjalizm

kondon
0 / 0

@pawelkolodziej "P.S. nadal nie wskazałeś niczego co by sugerowało, że PO to socjalizm"
Nie rozumiem.
Chodzi Ci o jakiś głęboki socjalizm zbliżony do definicji?
Idą w stronę socjalizmu, nie wolności. Ja tego nie poprę.

pawelkolodziej
-1 / 1

@kondon zdecydowanie idą w stronę przeciwną do socjalizmu z którym nie mają nic wspólnego nawet w jednym promilu.

kondon
0 / 0

@pawelkolodziej Pokaż mi to. Ja tego nie widzę, a jak Ci pokazałem wyżej, widzę jednak zmierzanie w stronę socjalizmu. Za ich rządów podatki rosły, nie malały, a prawo stawało się bardziej skomplikowanie, nie prostsze (JPK to przeciwieństwo kapitalizmu).

Alien1986
0 / 4

Bo niestety w obecnej sytuacji Tusk i KO są najmniejszym złem.

Odpowiedz
pawelkolodziej
+1 / 1

@Alien1986 pytanie było dlaczego NIE ZAGŁOSUJESZ.

Alien1986
+1 / 3

@pawelkolodziej dlaczego twierdzisz że nie zagłosuje? Zagłosuje na KO mimo że ich nie lubię, bo są najmniejszych złem. Czyli w sumie nie zagłosuje na nich tylko przeciw reszcie. Co jest tragiczne ale taką rzeczywistość mamy w polsce.

S sceptykiem_sie_urodzic
+3 / 3

Nie zagłosuje na niego bo zniszczy dorobek PiS.
PiS i Kaczyński muszą upaść jak Putin w Rosji. Ludzi muszą zapamiętać że to za rządów PiS Polska się załamała godpodsrczo.

A tak przy kolejnych wyborach znów księża pedofile (chronieni obecnie) będę trzyczec z ambony jak to się dobrze działo, jak dużo fal PiS obywatelom a jak dużo zabrał Tusk

Odpowiedz
zeebee
+1 / 1

Nie zagłosuje. Wspominam jego rządy bardzo źle, umowy śmieciowe, obniżanie stawek, reszta jak u PiS. Kolesiostwo, lewizna i korupcja. Różnią się tylko nazwiskami.

Odpowiedz