Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
383 401
-

Zobacz także:


M Maja123456
+7 / 9

Jak ktos ma kilka produktow to szybciej mu pojdzie w kasie samoobslugowej, jak ma wiecej produktow, to na 100% przy ktoryms produkcie, waga zwariuje i wyskoczy blad i trzeba bedzie czekac pierdylion lat na obsluge.

Odpowiedz
T Tomek59
+2 / 12

I racja, nie pamiętam żebym był zatrudniony na stanowisku kasjera w Lidlu, czy biedronce.
Bezczelnością jest kazać ludziom odwalać za sklep robotę nie oferując nic w zamian.
Oni oszczędzają na pracownikach, ja tracę czas i nerwy i mam może jeszcze im podziękować?

Odpowiedz
K Kontousun1ete
+3 / 3

@Tomek59 Jeszcze bardziej bawią pracownicy którzy namawiają do tego, aby korzystać z kas samoobsługowych, tylko patrzeć, aż znikną całkowicie :)

Banasik
+1 / 5

@Tomek59 . Przypominam, że to jest sklep samoobsługowy.

damianix21037
-2 / 4

oferują ci w zamian zakupy. jak chcesz się nażreć to chociaż zrób cokolwiek sam zamiast czekać z założonymi ręcami

T Tomek59
-1 / 1

@damianix21037 to napisz jeszcz list dziękczynny do nich, za to że tak łaskawie pozwalają Ci robić zakupy u nich.

damianix21037
+1 / 1

@Tomek59 spoko, mogę napisać. Bo to ci pracownicy po nocach wykladają towar, dbają o to żeby wszystko było zorganizowane i uzupełniane, sprzątają żebyś nie uj3bal swoich bucików w błocie które nanosi co godzinę kilkaset ludzi. To oni służą pomocą gdy nie możesz czegoś znaleźć lub z czymś sobie poradzić. A że jesteś zwyczajnie leniwy i dlatego nie chcesz iść do kasy samoobsługowej to już twój problem

T Tomek59
0 / 0

@damianix21037 Abstrahując od tego, że oni tam pracują i dostają za to pieniądze, a nie są na świętej misji służenia ludziom, to nie mówimy tu wcale o pracownikach, tylko samym sklepie i jego zarządzie, który próbuje przyciąć na kasie Twoim i moim kosztem.

S ShadowUser
+1 / 3

Zawsze mnie to zastanawiało jak ludzie wolą stać nawet 15 minut w kolejce, gdzie do samoobslugowych max minuta. Owszem czasami cos sie zle skasuje czy zatnie, ale całościowo to nie wiem jakim trzeba być głąbem, żeby pani na kasie zdążyła obsłużyć 10 osób zanim ty dasz rade sobie poradzić z ta kosmiczną technologią. Ale ja tam nie narzekam dzięki temu lenistwu?/niecheci do technologii? ja oszczędzam mase czasu, takze dzieki w sumie.

Odpowiedz
T Tomek59
0 / 0

@ShadowUser Raczej mamy odwrotną sytuację. Mamy czasami jedną kasjerkę do obsługi kas samoobsługowych i normalnej. W efekcie kolejka do samoobsługowych potrafi być taka sama albo większa niż do normalnej. Dodatkowo zwykła kasa o wiele sprawniej obsłuży klienta który ma 20 produktów.Jak w tym masz alkohol, multipaki, 5 kart zniżkowych itp., to kasa samoobsługowa zamienia się w koszmar.