Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
196 205
-

Zobacz także:


Duergh
+6 / 16

Tu chyba nie ma wątpliwości, słychać sporo o wyrównaniu stosunku płci w rządzie czy na stanowiskach zarządczych w różnych firmach ale jakoś nic o wyrównaniu jej w kopalniach czy innych ciężkich/niebezpiecznych zawodach ;)

Dlatego zawsze byłem i jestem za wyrównaniem płci, tylko prawdziwym wyrównaniem tak pozytywnych jak i negatywnych rzeczy które za tym idą, nie faworyzować czy negować z uwagi na płeć a ze względu na kompetencje.

Odpowiedz
T tomkosz
+1 / 17

@Duergh dokladnie tak. chca miejsca w zarzadach? niech tez szykuja sie do pracy w kanalach, w kopalniach, przy smieciarkach, na platformach wiertniczych, w roli hydrauliczki i mechaniczki... najlepiej pomagajac tylko plci wlasnej ;)

TomorrowNeverKnows
+2 / 14

@tomkosz Już widzę jak wysyłasz swoją kobietę do kopalni.

T tomkosz
0 / 16

@TomorrowNeverKnows mam na mysli te ktore chca "rownosci" polegajacej na niekonczacych sie przywilejach na nasz koszt. Moja kobieta jest normalna i stuka sie w czolo na haslo "neofeminizm".

D devilmanu
+1 / 11

@tomkosz A myslisz ze kobiet nie ma na platformach wierniczych? w roli hydrauliki itp? Wyjdz czasem poza "twoje" rejony i może twoja "normalna" kobieta sie do czegoś przyda.

refael72
-1 / 15

@tomkosz drogie dziecko, zatrudnianie kobiet na niektórych stanowiskach jest zabronione przez ustawę Kodeks Pracy

Czarny_motyl
+2 / 4

@tomkosz Platforma wiertnicza? Sporo kasy... :)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 May 2023 2023 18:58

pokos
+1 / 9

@refael72 . Drogie dziecko, ustawa nie spadła z nieba, uchwalili ją ludzie i ludzie mogą ją zmienić.

@TomorrowNeverKnows . Co to znaczy "wysyłasz kobietę"? Czy to jest twój niewolnik albo tresowane zwierzątko? Górnik idzie bo chce i tak samo górniczka pójdzie bo będzie chciała.

T tomkosz
+2 / 4

@devilmanu hydraulika to zdaje sie jest pewna dziedzina, a nie kobieta pracujaca w roli hydraulika. gubisz sie w takich prostych sprawach, a probujesz mi dawac rady, do tego obrazliwe i do tego dla kobiety? niskie loty kobitko prezentujesz :)

T tomkosz
+1 / 5

@refael72 Ameryka odkryta, dzieki refael. warto byloby sie zastanowic dlaczego KP zabrania kobietom pewnych prac i jak to sie ma do idei rownosci plci, plac itd. Ale to juz chyba dla ciebie za duzo

A konto usunięte
0 / 0

@TomorrowNeverKnows ja nie mam kobiety .. ale Twoja może iść naprawdę nie mam nic przeciwko...

agronomista
+1 / 1

@Duergh Równi to mamy być wobec prawa, a nie wobec obowiązków. Każdy ma inne predyspozycje i nie ma co na siłę tego zmieniać. Przykład. Z żoną wspólnie decydujemy na co wydać pieniądze, gdzie wysłać dzieci do szkoły itd. ale nie oczekuje od niej, że bezie orać pole. Bo ja to robię. To moje zadanie.

A konto usunięte
0 / 0

Chłopaka nie mam tym bardzieĵ.... mogę psa sąsiadki wysłać...

P Pasqdnik82
+1 / 1

@tomkosz Ja od lat jeżdżę do pewnego warsztatu samochodowego... którym właścicielką i zarówno mechanikiem jest kobieta, wcześniej prowadził ten zakład jej ojciec i on albo ona robili mi autko gdy coś trzeba było. Jak przyjeżdżam to zawsze proszę by ona się tym zajęła :)

P Pasqdnik82
0 / 2

"idzie bo chce" i racja, a parytet po co? I np by zachować parytet gdzieś tam w zarządzie, polityce... czy uj wie gdzie nie zasiądzie tam facet o np większym doświadczeniu z większą wiedzą i kwalifikacjami, tylko jakaś kobieta, która ma mniejsze doświadczenie, niższe kompetencje ( oczywiście to przykład)

Duergh
0 / 0

@agronomista Ja to wiem, mi tego nie mów, to nie ja o to walczę tylko lewacy

T tomkosz
+1 / 1

@Pasqdnik82 super. no i co w zwiazku z tym?

M massada
+1 / 11

@Sok__Jablkowy O to, że jeśli kobiety chcą mieć prawo głosu - powinny też mieć obowiązki.

S Sok__Jablkowy
-2 / 8

@massada

A ty jakie masz obowiązki, które kobiety nie mają?

M massada
+5 / 11

@Sok__Jablkowy Praca o 5 lat dłużej, mimo, że mężczyzni żyją średnio 8 lat krócej. W razie wojny - mam iść na śmierć. W pracy muszę nosić ciężary o 60% większe niż kobieta. Żeby wygrać turniej w szachy muszę walczyć z mistrzami (a nie z kiepskimi kobietami). Nie ma żadnych dotacji wyłącznie dla mężczyzn. Nie ma żadnych stypendiów tylko dla mężczyzn. W razie rozwodu 98% przypadków - dzieci zostają z matką. Nie mam prawa wyjechać do Czech, żeby wyskrobac niechciane dziecko, ale muszą płacić alimenty na kobietę i na dziecko, nawet jak nie jest moje. Nie mam prawa odstąpić od płacenia alimentów, nawet jak na 100% udowodnię że dziecko nie jest moje. Kobieta może bezmyślnym oskarżeniem, beż ŻADNYCH dowodów wsadzić mnie do więzienia. Kobieta może z pomocą Milicji ukraść mi mieszkanie. To tak na szybko.

M massada
+3 / 9

@TRUTHFUL Zupełnie nie rozumiesz - nawet jak nie zrobię dziecka to w wielu przypadkach muszę płacić przez 25 lat alimenty na CUDZE dziecko. Na CUDZE. We Francji w ogóle mężczyzna może iść siedzieć jak zrobi test na ojcostwo "swojemu" dziecko . On biały, matka biała, dziecko beżowe - wg prawa ojcem jest biały mężczyzna.

M massada
+4 / 8

@Sok__Jablkowy Jak nie jest twoje, wystarczy udowodnić, że nie jest twoje. - nie znasz polskiego prawa. Jeśli przez pół roku nie zrobisz testu (np pracujesz na platformie wiertniczej - leżysz w szpitalu, czy po prostu naiwnie wierzysz) to po ptokach. Musisz płacić 25 lat na cudze dziecko. Kobieta za takie oszustwo nie ponosi żadnych konsekwencji. We Francji do więzienia możesz iść za zrobienie testu na ojcostwo.

Po za pierwszym punktem, to nie widzę lepszego rozwiązania. - feministki - skoro walczą o rowność - powinny walczyć o możliwość aborcji prawnej - po prostu mężczyzna powinien mieć prawo zrzeczenia się dziecka, skoro kobieta może wyskrobać. Oczywistością powinny być testy na ojcostwo i kary dla kobiet oszustek.

Nie może. - oczywiście że może. Niedawno w Łomży chimeryczna julka wsadziła do więzienie ojczyma. W więzieniu czeczeński gej gwałcił niewinnego chłopa. Okazało się, ze julka nawet nigdy nie była sam na sam z ojczymem. W mieszkaniu mieszkało 6 osób i nigdy nie było możliwości, żeby ja zgwałcił. Co chłopa wydupczyli to jego. Inna sprawa - matka nie pozwoliła córce iść na balangę. Młodociana julka oskarżyła matkę o gwałty słoikiem, że tan słoik jej w ddupę wsadziła i rozbiła go. Że pistolet jej w waginę wsadzała. Inne takie niestworzone historię. Na matkę w więzieniu inne więzniarki szczały.

RL się skończył w 8 - nigdy się nie skończył. Konwencja Stambulska - kobieta może powiedzieć - on mnie uderzył!, On na mnie krzyknął! On nie dał mi pieniędzy na nową torebkę (tak to przemoc finansowa). I policjant każe ci opuścić TWOJE mieszkanie natychmiast, bez nawet twoich rzeczy.

Bardzo słabo znasz nasz system.

S Sok__Jablkowy
-2 / 4

@massada

Rozumiem, że nadużycia się zdarzają, ale przesadzasz.


„feministki - skoro walczą o równość - powinny walczyć o możliwość aborcji prawnej”
Nie, nie powinny.


„Oczywistością powinny być testy na ojcostwo”
Są testy na ojcostwo.

„i kary dla kobiet oszustek.”
Zgadza się.


Julka złamało prawo, co oznacza, że zrobiła czegoś, czego nie może robić.



Jednak jestem pewien, że PRL się skończył w 89r.

M massada
+1 / 5

@Sok__Jablkowy Są testy na ojcostwo. - bzdura. Musisz sam o to zabiegać. We Francji są zakazane. Nigdzie na świecie chyba nie ma obowiązkowych testów.

Nie, nie powinny. - uzasadnij. Skoro kobieta ma prawo pozbyć się wspólnego dziecka - dlaczego mężczyzna nie może?

Julka złamało prawo, - chłopie - czy ty siębie słyszysz??? Faceta gwałcił czeczeński gej przez kilka miesięcy a ty piszesz "no może i złamała prawo, nie powinna, ale stało się, zapomnijmy o tym". Za fałszywe oskarżenie powinna dostać tyle ile chłop by dostał za gwałt - min 5 lat bezwzględnej odsiadki. Nie poniosła ŻADNYCH konsekwencji a ten zgwałcony simp nawet nie wygnał jej z mieszkania. Tak nisko upadli mężczyźni.

Zainteresuj się genealogią sędziów, prokuratorów, prezesów spółdzielni mieszkaniowych - to dzieci i wnuki komunistów. Nic nie upadło. Przysżło następne pokolenie.

S Sok__Jablkowy
-1 / 3

@massada


Jak zrobić test na ojcostwo? Instrukcja krok po kroku
Zamów zestaw do samodzielnego pobrania wymazu ze strony Gentest.org.pl.
Odbierz paczkę.
Pobierz materiał genetyczny z wewnętrznej części policzka.
Prześlij próbki do laboratorium.
Czekaj na wyniki.


„dlaczego mężczyzna nie może?”
Bo nie i nie mam z tym problemu. A jeśli to takie trudne do zrozumienia, to problem jest z tobą, a nie z resztą społeczeństwa.


Nie zmyślaj. Nie piszę „ piszesz "no może i złamała prawo, nie powinna, ale stało się, zapomnijmy o tym".”



Jestem na 100% pewny, PRL się skończył w 89r. Skoro tego nie wiesz, to raczej nie zajmuj się skomplikowanymi tematami.


M massada
+1 / 5

@Sok__Jablkowy Bo nie - xD - masz poważny problem ze sobą. Niestety takich wypranych mózgów jest więcej. Nie potrafisz uzasadnić, ale nie widzisz swojego braku logiki, braku moralności, braku poczucia sprawiedliwości. Jeśli już ktoś ma decydować o życiu dziecka - to mężczyzna, jest to uzasadnione na wielu poziomach.

ak zrobić test - nie zrozumiałeś - chodziło mi o obligatoryjne testy - aby kobieta nie czuła się podejrzana o zdradę - jak wszyscy to wszyscy, taka procedura.

Twój poradnik we Francji na nic się zda.


Nie zmyślaj - czyli jednak zmieniłeś zdanie, bo dowiedziałeś się, ze kobieta może durnym oskarżeniem wsadzić każdego mężczyzne do więzienia, zniszczyć mu życie i nie poniesie za to konsekwencji. Fajnie.

na 100% pewny - tak jesteś na 100% pewny wielu rzeczy, a za chwilę się okazuje, że jest zupełnie inaczej.

S Sok__Jablkowy
-1 / 3

@massada

„potrafisz uzasadnić”
Zgadza się nie potrafię uzasadnić to co oczywiste. Najgłupsze w tym wszystkim, że niektórym się wydaję, że to powinno polegać dyskusji.


„aby kobieta nie czuła się podejrzana o zdradę - jak wszyscy to wszyscy, taka procedura”

Co ty masz za dziwne związki, że uważasz, że podejrzewanie mężczyzn o zdradę to norma?

Po za tym obowiązkowe testy przy każdym porodzie to głupota.


Co mnie obchodzi Francja? Jestem z Polski i mieszkam w UK. Nie widzę to jako „problem równego uprawnienia” tylko jako wybór jakiegoś społeczeństwa. A jeśli już to jest to problem facetów z Francji i jeśli chcą zmiany, to mogą się tym zająć. Równouprawnienie nie polega na tym, że feministki mają się wszystkim zająć. Z ciekawości się zapytam. Gdzie jest oficjalne stanowisko feministek z Polski na ten temat?



„na 100% pewny - tak jesteś na 100% pewny wielu rzeczy, a za chwilę się okazuje, że jest zupełnie inaczej”

Twój argument na temat PRL jest z dupy wzięty i mało inteligentny. Jeśli masz zamiar przypisywać wszystko co złe komunistą PRL, to pamiętaj że takie same zachowanie też się dzieje w krajach, które nigdy nie miały nic wspólnego z PRLem lub komunizmem. Oczywiście wiadomo, że to robisz, żeby odwracać uwagę od tego, że masz mało argumentów i niektórzy łykają taką taktykę. Ale jest to trochę żałosne i sprawia, że nie traktuję Cię poważnie.

M massada
-2 / 2

@Sok__Jablkowy nie potrafię uzasadnić to co oczywiste - skoro nie potrafisz uzasadnić tego co oczywiste to znaczy, że nie jest to ani oczywiste, ani logiczne. To twoje urojenia. Urojen nie potrafi nikt uzasadnić. Rzeczy logiczne ( a już na pewno oczywiste) bardzo łatwo uzasadnić.

Oczywiście, że prawo ojca do decydowania o dziecku nie powinno podlegać dyskusji.

podejrzewanie mężczyzn o zdradę to norma - nie rozumiesz. Dziś kobieta powie "to uważasz, że cię zdradzam" i strzeli focha. Jak będą obowiązkowe - żadna nie poczuje się urażona.

Oczywiście nie potrafisz uzasadnić dlaczego testy to głupota.

Żyjemy w Europie i trendy z innych państw do nas przyjdą. Wszędzie mężczyznom odbiera się prawa. Nie wiem jakie jest stanowisko feminazistek, ale się domyślam.

Jesteś kobietą, prawda?

komunistą PRL - i jesteś na 100% pewna, że tak się właśnie odmienia słowa.




nic wspólnego z PRLem lub komunizmem - no i tu znowu nie masz racji - obecne trendy to neomarksizm - nowa odmiana komunizmu. Europa zmierza w kierunku reżimu komunistycznego. Nie ma już wolności, odpowiedzialności za własne działania. Coraz bliżej do Orwella, albo Huxleya.

Poczytaj o tym co się działo w 1989. Poważnie wierzysz, ze Wałęsa nie był wspierany przez komuchów? Poważnie wierzysz, ze co miesiąc regularnie wygrywał w lotto? No bo przeciez nie otrzymywał pensji od tajnych służb. Na pewno był zwykłym prostym elektrykiem, który pokonał system.



S Sok__Jablkowy
0 / 2

@massada

„że nie jest to ani oczywiste, ani logiczne. To twoje urojenia”
Nie, to znaczy że nie potrafię powiedzieć to, co nawet nie musi być powiedziane.


„Oczywiście, że prawo ojca do decydowania o dziecku nie powinno podlegać dyskusji.”
Nad prawami ojca są prawa dziecka.


„podejrzewanie mężczyzn o zdradę to norma - nie rozumiesz.”
Nie wiem czy nie rozumiem, czy przesadzasz jak niektóre feministki. Stawiam na drugie.



„Żyjemy w Europie i trendy z innych państw do nas przyjdą.”
Albo nie przyjdą.



Jesteś kobietą, prawda?
Nieprawda i w dodatku to nie powinno mieć znaczenia.


„komunistą PRL - i jesteś na 100% pewna, że tak się właśnie odmienia słowa.”
Nie i nie powinno to mieć znaczenia.


Napisz jeszcze, że komuniści i feministki nie odpowiadają tylko za trzęsienia Ziemi gradobicie i koklusz. Przynajmniej będzie śmiesznie.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 May 2023 2023 8:41

S Sok__Jablkowy
0 / 0

@massada

Poprawka:
„że nie jest to ani oczywiste, ani logiczne. To twoje urojenia”
Nie, to znaczy że nie potrafię powiedzieć to, co nawet nie musi być powiedziane.

M massada
-1 / 3

@Sok__Jablkowy Nie, to znaczy że nie potrafię - no właśnie - nie potrafisz uzasadnić swojej tezy.

Nie i nie powinno to mieć znaczenia. - gramatyka to konstrukt społęczny?

komuniści i feministk - poucz się historii. Komuniści odpowiadają za naprawdę straszne rzeczy. Jesteś nieświadoma wielu rzeczy.

Wszystko do nas przychodzi z zachodu.

Ale czemu cię tak bulwersuje obowiązkowy test na ojcostwo???
Dziecko chyba jest dość ważną postacią - nie chciałabyś wiedzieć, ze to ty jesteś matką, a nie że ci dali jakiegoś losowo podmienionego purchalka ze szpitala?

Nad prawami ojca są prawa dziecka - jakiez to morlane prawo pozwala ubić gówniaka matce, ale nie ojcu?/



S Sok__Jablkowy
0 / 0

@massada

gramatyka to konstrukt społęczny?
Pytasz się? I?


Komuniści odpowiadają za naprawdę straszne rzeczy.
I?


„Wszystko do nas przychodzi z zachodu.”
I?


„Ale czemu cię tak bulwersuje obowiązkowy test na ojcostwo?”
Bo to głupie.



„prawo pozwala ubić gówniaka matce, ale nie ojcu”
O co tu chodzi?

agronomista
0 / 8

Każdy jest równy wobec prawa, ale nie każdy może być żołnierzem.

Odpowiedz
M massada
-2 / 6

@agronomista Ale dlaczego KAŻDY mężczyzna musi?

M massada
-1 / 3

@agronomista Oczywiście są wyjątki, tak jak nieliczne kobiety muszą. Generalnie można powiedzieć że mężczyźni muszą. Kobiety nie muszą.

O konto usunięte
-1 / 1

@agronomista
Ale będzie musiał w trakcie wojny. Kobietom z dziećmi każą uciekać w stronę Niemiec, a mężczyznom każą maszerować w stronę Białorusi. Ten kto wierzy w równouprawnienie żyje w urojonym świecie

agronomista
0 / 2

@Ogi1988 Sam bym wysłał żonę i dzieci w miejsce bezpieczne. Nawet jakby mnie zmusili do maszerowania w stronę Białorusi.

agronomista
0 / 2

@Czarny_motyl Jak znajdziesz chętnych do takiego czegoś to ok, ale to za dużo problemów by przyniosło.

Czarny_motyl
+1 / 1

@agronomista To tak samo, jak znajdowano kobiety do haremów?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 May 2023 2023 19:00

M massada
-3 / 5

@Czarny_motyl Ale co to ma wspólnego ze zmuszaniem mężczyzn do ginięcia w obronie kobiet i polityków?

agronomista
0 / 0

@Czarny_motyl jedne zmuszano, inne same się pchały licząc na urodzenie dziecka władcy i awans społeczny. Z mężczyznami nigdy tak nie były, bo ciężej było ich do tego zmusić, a ustalenie ojcostwa byłoby niemożliwe. Dziś masz różne testy, albo antykoncepcje, to może się chętni znajdą ;p

Czarny_motyl
+1 / 1

@agronomista Nie no oczywiście, że kobiety pchały się na te targi niewolników, poprzednio będąc np. polską szlachcianką. Po co komuś dwór, gospodarstwo, rodzice (bo zabijano całą rodzinę), jak można stracić godność ludzką i głowę jako niewolnica. Tak może myśleć tylko mężczyzna...
Oczywiście, że mężczyźni nie chcieliby być porywani i gwałceni, zmuszani do związków "bo to niegodne". Niestety w tajemniczy sposób tylko, gdy dotyczy ich samych.

Jak nałożnica odmawiała to ją ścinali, takie były metody na te, co się nie dały zmusić.

Reszty przez grzeczność, nie komentuję.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 May 2023 2023 8:34

Czarny_motyl
+1 / 1

@massada A te kobiety to atakują marsjanie, czy mężczyźni? A politycy, to w 50% kobiety? Nie ma parytetów w polityce, nie może być w armii.
Nie wiem czemu tak się boją tych parytetów. Kobiety zajmą się gospodarką, a nie wojnowaniem. Żeby było co do garnka włożyć. Parytety pozwolą także dostać się do władzy kobietom o umiarkowanych poglądach. W małżeństwie jest parytet: jedna kobieta, jeden mężczyzna czy po 50% i jakoś nikomu nie przeszkadza.

Poza tym mam zdanie o wojnie jak Einstein, więc armii poborowej nie popieram, tym bardziej, że w czasie walk nikt nie obieca, że nie użyje broni niekonwencjonalnej, a przy atomicy, to i armia Terminatorów wyparuje.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 May 2023 2023 8:36

agronomista
+1 / 1

@Czarny_motyl Przecież napisałem, że były różne sytuacje.....
Co do wojen i kobiet, to Margaret Thatcher nie miała obiekcji by wysyłać wojska na Falklandy, albo np. caryca Katarzyna przeprowadzić rozbiór Polski.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 May 2023 2023 9:04

Czarny_motyl
0 / 0

@agronomista Nie, nie były. "Nie czyń bliźniemu, co tobie niemiłe.", a jeśli nie, to nie dziw się, jeśli odpowie "oko za oko".

agronomista
0 / 0

@Czarny_motyl Nie planuje zakładać haremów, więc spoko. ;)

Czarny_motyl
0 / 0

@agronomista Ja bym nie miała nic przeciwko, ale nie z powodów erotycznych, tylko w celu chodzenia ze mna po górach. xD Poza tym mieliby prawo do własnych kobiet, bo ja pod tym względem jestem ostatnio Królowa Śniegu. :D

agronomista
0 / 0

@Czarny_motyl to już jest poligynandria ;)

M massada
-1 / 1

@Czarny_motyl A te kobiety to atakują marsjanie, NIE. nA UKRAINIE ATAKUJA RUSCY. ONI SIĘ NIE PRZEJMUJĄ TWOIMI ZAIMKAMI.


? A politycy, to w 50% kobiety? Nie ma parytetów w polityce, nie może być w armii. - OTÓŻ SĄ. W PARTIACH MUSZA BYĆ PARYTETY. FEMINAZISTKI DOMAGAJĄ SIE PARYTETÓW W PRYWATNYCH FIRMACH NA STANOWISKACH KIEROWNICZYCH - W NORWEGII JUZ SĄ


Nie wiem czemu tak się boją tych parytetów. Kobiety zajmą się gospodarką, a nie wojnowaniem. Żeby było co do garnka włożyć. - UMRZESZ Z GLODU JAK DASZ KOBIETOM JAKAKOLWIEK WLADZE.

Parytety pozwolą także dostać się do władzy kobietom o umiarkowanych poglądach. W małżeństwie jest parytet: jedna kobieta, jeden mężczyzna czy po 50% i jakoś nikomu nie przeszkadza.
- NIE MA OBOWIAZKU WYCHODZENIA ZA MĄŻ.


Poza tym mam zdanie o wojnie jak Einstein, więc armii poborowej nie popieram, tym bardziej, że w czasie walk nikt nie obieca, że nie użyje broni - RUSKIE NIE PRZEJMUJA SIE TWOIMI POGLADAMI. pRZYJDA, WYDUPCZA, ŁEB UTNĄ.

Czarny_motyl
+2 / 2

@massada Nie rozumiem, nie rozmawiamy o językoznastwie. Zadałam proste pytanie.

O, zaczynają się wyzwiska.

Tak, oczywiście, nie ma to jak wrogość wobec połowy ludzkości. Przy okazji: to kobiety wymyśliły rolnictwo.

Słucham? Mówisz od rzeczy.

Nie przejmuje się tym nikt od 1000 lat, nie tylko Ruskie. Poczytaj historię. Mimo "entuzjastycznego podejścia do wojny" całego świata. Więc to nic nowego...
Poza tym zawsze może być wojna nuklearna i wtedy nie grozi ani "przyjście, ani wydupczenie, ani ucięcie łba". :)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 May 2023 2023 21:23

M massada
-2 / 2

@Czarny_motyl Polska nie ma bomby atomowej - nam wojna atomowa nie grozi.

Czarny_motyl
+2 / 2

@massada xD Japonia też nie miała.

M massada
-1 / 1

@Czarny_motyl Już udowodniłas że nie masz pojęcia o historii. Nie masz pojęcia dlaczego na Japonię zrzucono i dlaczego nigdy potem nie użyto. Niby po co Rosja miałaby zrzucać na nas bombę - wywoływać swiatową wojnę, skoro może nas pokonać za pomoca pijanych kałmuków?

Czarny_motyl
0 / 0

@massada Nie wiem. Nie siedzę w umyśle Putina. Generalnie mam podejście do wojny jak Einstein i nie mogę zrozumieć dlaczego mężczyźni ruszali od tysięcy lat na łupy i gwałty na inne plemiona, zamiast siedzieć i pomagać żonie.

M massada
-1 / 1

@Czarny_motyl To odpowiadam - bommba nuklearna w Polsce jest minimalnie prawdopodobna - oddziały kałmuków zainteresowane bliższą znajomościa z tobą - już bardziej prawdopodobne.

Czarny_motyl
0 / 0

@massada Wypowiedział się ekspert militarny.
Ale mnie to wisi.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 May 2023 2023 22:18

M massada
-2 / 2

@Czarny_motyl Wiem - już udowodniłaś swoją skrajną ignorancję.

Czarny_motyl
0 / 2

@massada Klasyka wypowiedzi gatunku homo sapiens sapiens XXI w., samców omega (Mariusz).

M massada
-2 / 4

@Jezuita Dzieci robił tez nie będziesz.

T TRUTHFUL
+1 / 17

Słabe to. Poczytaj dziecko, dlaczego w dziejach historii świata na wojny z reguły wysyłano mężczyzn, nie kobiety. Pewnie, zawsze były wyjątki, jak w każdej regule. Poza tym, co ma równość wobec prawa do predyspozycji do różnych zawodów? Z górnika byłaby marna położna, z położnej marny inżynier, inżynier nie będzie sprzątaczką, a sprzątaczka nauczycielem. Czego tu nie rozumiesz? W ramach parytetów urodzisz dzieci? Na marginesie - domyślam się, że nie masz żony i dzieci.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 May 2023 2023 18:29

Odpowiedz
I immo
-4 / 12

@TRUTHFUL Jeszcze słabsze jest to co piszesz. Nikt nie pisze o wysyłaniu górników do szpitali jako położne i na odwrót. Ale nie widzę problemu żeby facet był idealną położną a kobieta super górnikiem.
Problem w tym, że ta "pseudo" równość sugerowana przez feministki/neofeministki polega tylko na sztucznych parytetach w dziedzinach które mają "poważanie" i dużą kasę. Czyli tam gdzie płeć liczy się najmniej, a najważniejsze są umiejętności i doświadczenie. I teraz sztuczne wstawianie w takie miejsca kobiet, które z innego powodu nie mogły by być na tym miejscu jest nie wporządku wobec tych którzy mają faktycznie kompetencje do danego stanowiska. Tak naprawdę jest to segregacja na podstawie płci, bo niezależnie od umiejętności musi zostać zachowany parytet. Jakby on sam w sobie miał być największą wartością.
I żeby nie było, w mojej firmie bezpośrednią moją przełożoną jest kobieta i nie mam z tym najmniejszego problemu, bo dostała stanowisko na podstawie doświadczenia i umiejętności. Gdyby dostała stanowisko na podstawie "parytetu" nie miała by żadnego poważania w zespole. Taka jest prawda.

Natomiast jeśli wyjeżdżasz z argumentem stricte wynikającym z biologicznych uwarunkowań których nie da się zmienić, to znaczy że nie masz żadnych sensownych argumentów do tej dyskusji, albo że ją spłycasz do tego poziomu, że dyskusja nie ma sensu.

T TRUTHFUL
-5 / 9

@immo Wybiórczo przeczytałeś mój post, albo go nie zrozumiałeś. Przecież wyraźnie zaznaczam "predyspozycje do zawodu". Każdy wybiera go sam. Pisanie o "segregacji na podstawie płci" jest przynajmniej niepoważne zważywszy, że przez setki lat działało w jedną stronę. Gdzie Ty się w tym dziecinnym democie dopatrzyłeś przymusowych parytetów? Moja wypowiedź odnosiła się do konkretnego demotywatora, nie całego "światopoglądu o złożoności różności płci". Ironia o rodzeniu wydawała mi się czytelna, ale jak widzę, nie dla wszystkich.

M massada
-3 / 7

@TRUTHFUL Dziecinko - dlaczego mężczyzna ma byc odpowiedzialny za coś na co nie ma wpływu??? Odpowiedzialnym można być tylko za coś na co się ma wpływ. Mam bronić kobiet? To mój prawny obowiązek? Daj mi tez prawną możliwość wpływania na kobiety - np. tylko osoby broniące ojczyzny niech mają prawo głosu. Tylko niech osoby broniące ojczyzny mają prawo posiadania nieruchomości. Dlaczego niby mężczyzni mają mieć same obowiązki a kobiety same przywileje???

M massada
-2 / 6

@TRUTHFUL Nie. Sam nie wybierasz tego, że zostaniesz wysłany w okopy. Urodziłeś się mężczyzną - jesteś idealnym żołnierzem i w razie W idziesz na śmierć. Kobiety nie mają tego obowiązku. Czego nie rozumiesz?

T TRUTHFUL
0 / 6

@massada Chyba cię odrobinę poniosło ;D

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 May 2023 2023 20:11

M massada
-1 / 5

@TRUTHFUL Nie znasz polskiego "prawa" - śmiechniesz to jak cię w kamasze wezmą.

T TRUTHFUL
-1 / 3

@massada "tylko osoby broniące ojczyzny niech mają prawo głosu. Tylko niech osoby broniące ojczyzny mają prawo posiadania nieruchomości. Dlaczego niby mężczyzni mają mieć same obowiązki a kobiety same przywileje???" Konkretnie ten fragment powalił mnie na łopatki. Ze śmiechu. Jeszcze nikogo nie obroniłeś i najprawdopodobniej nie obronisz. Chcesz bronić swoich praw, a już chętnie odbierasz je innym. Ech

M massada
-2 / 4

@TRUTHFUL Nie rozumiesz skąd się wzięło prawo głosowania. Był to skutek obowiązku obrony ojczyzny - władca ukłonił sie w stronę rycerstwa i pytał ich o zdanie w sprawach politycznych. Dlaczego niby o wojnie mają decydować ci, którzy nie poniosą jej konsekwencji??? To tak jak z politykami - zwykłych mężczyzn wysyłają do wojska, a sami już rezerwują bilety do Tel Awiwu. Zauważ, ze nie potrafisz odpowiedzieć na pytania. Nie znasz historii. Obca ci jest filozofia polityki.

T TRUTHFUL
-3 / 3

@massada I tak od stwierdzenia "a kobiety to mają same przywileje" (sic! serio?) doszedłeś do "filozofii polityki"... Taką politykę zaserwowali ci faceci, nie kobiety. Jak już musiałeś cofać się do średniowiecza, to pójdźmy jeszcze dalej - już w czasach gdy ludzie biegali w skórach, to faceci walczyli i polowali.

M massada
-2 / 4

@TRUTHFUL Oczywiście, że to wina mężczyzn - simpów, czy zwykłych debili, że pozwolili kobietom na przywileje, nie dając obowiązków. Ja nigdzie nei pisałem, że to wina kobiet. To może teraz ty wymień przywileje jakie maja mężczyźni, a jakich nie mają kobiety. I jakie obowiązki mają kobiety, jakich nie mają mężczyźni. Nie, nie cofam się do średniowiecza - to obecne przywileje kobiet. I tak - kiedyś też mężczyźni mieli więcej obowiązków. Dużo więcej.

C CzeszkaV
+1 / 3

@massada poglądy masz takiej jakbyś "mieszkał pod kamieniem" i chyba masz poważny problem z kobietami

M massada
-3 / 3

@CzeszkaV Poglądy masz takie jakbyś mieszkał pod dwoma kamieniami i chyba masz problem ze wszystkim.

C CzeszkaV
+2 / 2

@massada ja nie mam problemu z nikim, uważam, że bez względu na płeć wszyscy jesteśmy równi, mamy takie same prawa i obowiązki. Tylko mężczyźni mają swoje prawa od zawsze, a kobiety o swoje zawsze musiały walczyć.

M massada
+1 / 5

@CzeszkaV Bzdura. Kobiety nie mają ŻADNEGO obowiązku jaki mają mężczyźni. Rozbawiłaś mnie z tymi "męskimi prawami od zawsze". Nie masz pojęcia jak wyglądało życie nawet 50 lat temu na wsiach. Nie masz pojęcia jak wyglądało 150 lat temu nawet w miastach. Nie masz pojęcia o wojnach, gdzie szli na ŚMIERĆ WYŁĄCZNIE mężczyźni. Kobiety miały przywilej zostania w domu - i dalej go mają. Nie wiesz co się dzieje na Ukrainie - giną tam mężczyźni, gdy kobiety świecą dupami na onlyfansach. Życie dopiero teraz jest takie łątwe. Dawniej i kobiety i mężczyźni mieli prz3j3bane - choroby, wojny, morderstwa, głód, zapi3rdol, polowania, zimno - to dotykało obu płci. To media ci wmówiły, że mężczyźni byli książętami a kobiety chłopkami. Władzę miała garstka ludzi - i kobiety i mężczyźni u władzy mieli lepiej. Reszta społęczeństwa miała ciężko. Kobiety nic nie wywalczyły - mężczyźni zbudowali dziś świat w którym możesz żyć godnie.

M massada
0 / 2

@CzeszkaV Nie udawaj, że cokolwiek zrozumiałaś.

T TRUTHFUL
0 / 4

@CzeszkaV Masz rację, massada ma bardzo poważny problem, głównie z sobą. Należy współczuć, ale polemizować nie ma o czym.

M massada
-1 / 1

@TRUTHFUL Problem to masz ty z kompletnym brakiem logiki.

T TRUTHFUL
-1 / 1

@massada Oto twoja "logika" kilka postów wyżej: "Polska nie ma bomby atomowej - nam wojna atomowa nie grozi." A komuś kto ma bombę i zechce jej użyć, będzie przeszkadzało to, że my jej nie mamy?

M massada
-2 / 2

@TRUTHFUL Oto twoja wiedza z polityki, historii. PO CO NA POLSKĘ MAJĄ ZRZUCAĆ BOMBĘ??? Co to da? Gdyby miała - mogliby się obawiać odwetu. Stąd równowaga ZSRR - USA - nikomu nie zależało na zrzuceniu bomby bo ten drugi odda. Jeśli już rzucać - to na pełnej k..wie, żeby całkowicie wroga zniszczyć. Zauważ, ze na Ukraine nie rzucają atomówek, mimo że używają broni zakazanych. Ale nie atomowych - bo to nie przelewki. Twoja ignorancjamnie powala. Nie strzela się do muchy z armaty, jeśli można ją zabic packą. Polska jest tą muchą, a kałmuki - packą. Już jaśniej?