Po pierwsze ta komunikacja zbiorowa musi istnieć. Nadal w tym kraju są miejscowości gdzie jeżdżą autobusy rzadko lub wcale. Po drugie cena. Jakby podróż komunikacją zbiorową była tańsza to bym korzystał. I tak łącząc pkt 1 i 2 taniej i wygodniej poruszać się swoim autem, zwłaszcza na LPG.
@ubooot Zapomniałeś o "Strefach Czystego Transportu" gdzie zabrania się wjeżdżać jakimikolwiek spaliniakami. Kraków miał w zamyśle rozszerzyć tą strefę na całe miasto.
Powodzenia w przejechaniu z jednego końca miasta na drugi rowerem.
@DonSalieri Może sprawdź o czym piszesz, do Krakowskiej strefy o ile w końcu ruszy jeszcze przez lata wjedziesz większością samochodów spalinowych.
Wyciągnęli wnioski z wcześniejszego falstartu w centrum miasta, gdzie po krótkim okresie działania bardzo rygorystycznej strefy szybko się z niej wycofali bo biznes padł na ryj.
@ubooot Pytanie czy trendy się zmienią? Jeśli nie będzie protestów, dyskusji przeciw nierealnej ideologicznej utopi, to można się urodzić z ręką w nocniku.
Tylko, że komunikacji zbiorowej nie ma, a rowerem na drogę ekspresową wjechać nie można. Alternatyw brak, przynajmniej z mojej wsi.
OdpowiedzNiestety taki jest cel tego wszystkiego.
OdpowiedzPo pierwsze ta komunikacja zbiorowa musi istnieć. Nadal w tym kraju są miejscowości gdzie jeżdżą autobusy rzadko lub wcale. Po drugie cena. Jakby podróż komunikacją zbiorową była tańsza to bym korzystał. I tak łącząc pkt 1 i 2 taniej i wygodniej poruszać się swoim autem, zwłaszcza na LPG.
Odpowiedzciągle można kupić samochód spalinowy więc nikt nikogo nie zmusza do elektryków.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 July 2023 2023 16:53
Odpowiedz@ubooot Zapomniałeś o "Strefach Czystego Transportu" gdzie zabrania się wjeżdżać jakimikolwiek spaliniakami. Kraków miał w zamyśle rozszerzyć tą strefę na całe miasto.
Powodzenia w przejechaniu z jednego końca miasta na drugi rowerem.
@ubooot Na razie, zobaczymy co się będzie działo po 2035 roku.
@Kar4 może sprawdź ile czasu jest do 2035 roku. Dużo rzeczy może się wydarzyć
@DonSalieri Może sprawdź o czym piszesz, do Krakowskiej strefy o ile w końcu ruszy jeszcze przez lata wjedziesz większością samochodów spalinowych.
Wyciągnęli wnioski z wcześniejszego falstartu w centrum miasta, gdzie po krótkim okresie działania bardzo rygorystycznej strefy szybko się z niej wycofali bo biznes padł na ryj.
@ubooot Pytanie czy trendy się zmienią? Jeśli nie będzie protestów, dyskusji przeciw nierealnej ideologicznej utopi, to można się urodzić z ręką w nocniku.