@gremline Autorzyna. Wystarczyło mi 20 sekund aby sprawdzić że osoba która wrzuciła tamtego demota ma zablokowane pod wszystkimi swoimi dziełami komentarze. Mogłeś bardziej się wysilić zamiast obrażać innych.
@gremline a gdzie w democie jest napisane że z rzepaku się robi spirytus? XD
Można się tak licytować. Nie w tym sęk. O ile pierwotny twórca grafiki na zielonym tle, lekko się rozjechał z prawdą, tak wtórny twórca, rozciągnął głupotki pod sufit.
Bo pierwotny twórca zrobił jeden błąd. Zamiast E10, powinien tam umieścić B7 i by się zgadzało w pełni. Za to wtórny twórca już ty wypacza wszystko po kolei.
Jak choćby tekst że ciągniki rolnicze nie mogą jeździć na benzynie - są modele które na niej pracują. To samo dotyczy ciągników siodłowych czy nawet czołgów.
Czołg z turbiną gazową przepali praktycznie wszystko co palne :P .
Poza tym wszystkie swoje dalsze wywody, twórca wtórny bazuje na jednym błędzie :/ .
Na dodatek technicznie rzecz biorąc, z rzepaku podobno też da się produkować alkohol, tylko średnio jest to opłacalne.
Kolejna bzdurka. Brak alkoholu w ON. Czasem dodaje się właśnie stosunkowo niewielkie ilości alkoholu zimą, po to by paliwo nie gęstniało.
Przy dużych mrozach, silniki wysokoprężne mają problem z odpalaniem z tego właśnie powodu. Spirytus rozrzedza paliwo i problem znika.
Więc twórca wtórny chciał wyśmiać głupoty twórcy pierwotnego, ale jednocześnie sam wpadł w taką samą spiralę kitu :/ .
@rafik54321 - nie rozumiem, dlaczego tak bardzo bronisz tamtego autora? :D
Od 1 stycznia TYLKO jeden rodzaj paliwa się zmienił.
Dodatek bio do ON jest dalej taki sam i wynosi 7%
Więc, nie dość, że zamieścił E10, to jeszcze w treści dodał, że tego dodatku jest 10%
Nie, nie dodaje się alkoholu do ON, żeby paliwo nie gęstniało...
Dodaje się, ale nie w produkcji czy dystrybucji, tylko samodzielnie do baku.
A po co? Po to, że w niskich temperaturach wytrąca się parafina, która może doprowadzić do zablokowania filtra paliwa (dlatego wielu producentów silników wysokoprężnych montuje "ogrzewacze" filtra paliwa)
@gremline Autorzyna. Wystarczyło mi 20 sekund aby sprawdzić że osoba która wrzuciła tamtego demota ma zablokowane pod wszystkimi swoimi dziełami komentarze. Mogłeś bardziej się wysilić zamiast obrażać innych.
OdpowiedzA czy zamiast E10 nie powinno być B10?
Odpowiedz@NIG0L - w treści jest 10%
od 1 stycznia jest podniesiona zawartość tylko dla benzyny, właśnie do 10%
Dla oleju napędowego jest bez zmian, i jest to 7% - B7
Akurat ciągniki rolnicze zasilane benzyną istnieją, tylko są mało popularne. Tak samo jak ciągniki siodłowe ;) .
OdpowiedzDo tego kto tu mówi o spirytusie? Mowa jest o dodatku do paliwa, biokomponent do diesla (B10) może być produkowany z rzepaku.
Więc w democie jest tylko jeden błąd, E10, zamiast B10. Reszta się zgadza.
Nie wspominając już o tym że spirytus też produkuje się z płodów rolnych.
@rafik54321 - no nie zgadza się
E10 dotyczy tylko benzyny
Dla oleju napędowego jest to obecnie... B7, czyli 7% biokomponentów
a nie sugerowane 10%
@gremline oczywiście E10 dotyczy tylko benzyny, ale wkręcanie kitu że z rzepaku nie robi się biokomponentu do paliw to taka sama manipulacja jak demot
Więc mamy tu 2 manipulantów po obu stronach.
@rafik54321 - a gdzie ja napisałem, że z rzepaku nie robi się biokomponentów?
@gremline a gdzie w democie jest napisane że z rzepaku się robi spirytus? XD
Można się tak licytować. Nie w tym sęk. O ile pierwotny twórca grafiki na zielonym tle, lekko się rozjechał z prawdą, tak wtórny twórca, rozciągnął głupotki pod sufit.
Bo pierwotny twórca zrobił jeden błąd. Zamiast E10, powinien tam umieścić B7 i by się zgadzało w pełni. Za to wtórny twórca już ty wypacza wszystko po kolei.
Jak choćby tekst że ciągniki rolnicze nie mogą jeździć na benzynie - są modele które na niej pracują. To samo dotyczy ciągników siodłowych czy nawet czołgów.
Czołg z turbiną gazową przepali praktycznie wszystko co palne :P .
Poza tym wszystkie swoje dalsze wywody, twórca wtórny bazuje na jednym błędzie :/ .
Na dodatek technicznie rzecz biorąc, z rzepaku podobno też da się produkować alkohol, tylko średnio jest to opłacalne.
Kolejna bzdurka. Brak alkoholu w ON. Czasem dodaje się właśnie stosunkowo niewielkie ilości alkoholu zimą, po to by paliwo nie gęstniało.
Przy dużych mrozach, silniki wysokoprężne mają problem z odpalaniem z tego właśnie powodu. Spirytus rozrzedza paliwo i problem znika.
Więc twórca wtórny chciał wyśmiać głupoty twórcy pierwotnego, ale jednocześnie sam wpadł w taką samą spiralę kitu :/ .
@rafik54321 - nie rozumiem, dlaczego tak bardzo bronisz tamtego autora? :D
Od 1 stycznia TYLKO jeden rodzaj paliwa się zmienił.
Dodatek bio do ON jest dalej taki sam i wynosi 7%
Więc, nie dość, że zamieścił E10, to jeszcze w treści dodał, że tego dodatku jest 10%
Nie, nie dodaje się alkoholu do ON, żeby paliwo nie gęstniało...
Dodaje się, ale nie w produkcji czy dystrybucji, tylko samodzielnie do baku.
A po co? Po to, że w niskich temperaturach wytrąca się parafina, która może doprowadzić do zablokowania filtra paliwa (dlatego wielu producentów silników wysokoprężnych montuje "ogrzewacze" filtra paliwa)