@Raphinha to prawda... Zieliński też coraz lepiej gra w kadrze... Minister Obrony Narodowej Szczęsny praktycznie bez szans przy tych straconych bramkach.. a szczególnie bez szans przy 1... wybronił też wiele innych strzałów... i takich podań wzdłuż bramki... więc jak dla mnie wysoki poziom i forma u niego :)
@U99
Ale i tak szanse ba wyjście z tej grupy są tylko teoretyczne. Także tym razem to żaden wstyd odpaść. W końcu trafili do grupy z Holandią i Francją. Także potrzebowaliby dużo szczęścia, żeby awansować dalej. Po prostu albo Holandia albo Francja musiałaby być w bardzo słabej formie, a Polacy w szczytowej. Inaczej nie mają szans.
Może to i dobrze. Przynajmniej nie ma wstydu. Bo czasami odpadali z takich grup i w takim stylu, że to był czysty obciach.
@El_Polaco Zdajesz sobie sprawę, że wszystkie, absolutnie wszystkie drużyny przyjechały do Niemiec po mistrzostwo. Tylko dla Polski szczytem jest wyjście z grupy.
@U99
Wszystkie? Austria też? Zresztą jeśli Polska wyjdzie z takiej grupy, to będzie jednym z faworytów mustrzietw. Bo będzie musiała wyeliminować Francję.
@El_Polaco Na Euro z grup wychodzą cztery drużyny z trzecich miejsc w grupie. Punk z Holandią byłby na wagę złota. Z czterema punktami na koncie wyjście z grupy jest pewne na 90%. Polacy muszą wygrać z Austrią i najlepiej urwać punkty Francji.
@lameria Pewnie tak. Dlatego Michniewicz zmienił w końcówce Krychowiaka, bo się bał, że czerwoną kartkę dostanie. Jedna czerwona równa się dwóm żółtym i wtedy wszedłby Meksyk.
@lameria Włosi i Niemcy przez wiele lat grali brzydko, koncentrowali się głównie na obronie ale wygrywali mistrzostwa i zdobywali medale. Grecy gdy zdobywali Mistrzostwo Europy grali tak, że bolały oczy, poza tym prowadził ich wtedy Niemiec Otto Rehagel. Polacy grając ofensywnie przegrali z Francją na Mistrzostwach Świata 1:3, teraz z Holandią 1:2 i nawet z przeciętną Austrią 1:3. Reprezentacja Polski z tymi piłkarzami może tylko coś wygrać jeśli postawi autobus w polu karnym, zagra lagę na napastnika i może wtedy coś z przodu wpadnie. Taką taktykę obrał Michniewicz na mistrzostwach świata i wyszedł z grupy.
@jarl_lukas Z grupy wtedy wyszliśmy tylko i wyłącznie dlatego, że Argentyna nie chciała wypuścić z grupy Meksyku, dlatego wlali nam tylko dwa do zera. Żadna w tym zasługa Michniewicza (co najwyżej ta zmiana Krychowiaka, o której wspominałeś, żeby na kartkach nie odpaść), ani też naszej kadry. Nie umiemy grać ani pięknie, ani skutecznie.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 23 June 2024 2024 13:57
@mrooki mam wrazenie, ze nie ogladales tego meczu. Grali jak ze starszym bratem, to fakt, ale nie ze starszym bratem ktory dawal fory. Najbardziej to widac bylo po tym, jak sie cieszyli ze udalo im sie strzelic tego drugiego gola - to nie bylo dla nich takie: O, juz 5:1, tylko wypracowany sukces. To o czyms mowi
@Xar Widziałem kilka meczów naszej młodzieżówki gdy prowadził ją Probierz, dzisiaj zagrali bardzo podobnie, bez strachu przed przeciwnikiem, bez bania się odpowiedzialności za straconą piłkę, chętnie wyprowadzając ją w środek pola a potem do przodu.
Zagrali prawie jak równy z równym, choć wszyscy od losowania grup skazywali ich na pożarcie przez Holandię i Francję.
Jeśli tak zagrają z Francją i Austrią, mają szansę wyjsć z grupy, choć w tym roku to akurat żaden wyczyn, bo wychodzą 4 najlepsze zespoły z 3 miejsca w grupie.
Tylko zauważyłem jedno, bez Lewego na boisku, środek gra bardziej kreatywnie i odważnie. Było to widać nawet w meczu z Ukrainą, gdzie bez Lewego było fajnie, z Lewym już tragedia.
No i tak, Holendrzy po strzelonym drugim golu, cieszyli się jakby to była przynajmniej faza pucharowa :D
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 16 June 2024 2024 19:40
@Xar "Grali jak ze starszym bratem, to fakt, ale nie ze starszym bratem ktory dawal fory. " Ciekawe czy taką formę i kondycję utrzymają w następnych meczach. Czy może zmęczenie sezonem da o sobie znać:
Mimo wszystko pozytywnie zaskoczyli. To że przegramy, było oczywiste. Ale chyba większość typowała wyniki rzędu 5:0. A tu nawet walczyliśmy, choć oczywiście różnice kilku klas było widać.
Kogoś już ostro posrało. Podziękowania za walkę:-) holendrzy się nie rozgrzali. Za porażkę z Francją też nie zapomnij podziękować. Tak mało mamy sukcesów że dziękuję cie za powstania przegrane i mecze-)
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 16 June 2024 2024 17:05
@Aiczek co to znaczy, że się nie rozgrzali? Prawda jest taka że albo holendrzy są słabi albo my rozegraliśmy dobre spotkanie. Mam dość takiego zaniżania czyjeś pracy bo "a to im się nie chciało" a to rozkładają siły, "a to w ogóle nie tak". Jadąc na turniej masz dawać z siebie wszystko nie kalkulować(bo już Hiszpania w Katarze przekalkulowała) i nie tłumaczyć się jak mali chłopcy na boisku a to moja słabsza noga, a to mnie noga po kontuzji boli itp. Tylko grać. Zagraliśmy dobry mecz chociaż przegrany ze światową potęgą umówmy się nawet najgłębszy rezerwowy z 26 kadry Holandii grałby u nas pierwsze skrzypce ( no może oprócz bramkarza). Uważam że zabrakło nam trochę pewności siebie ale wszyscy zobaczyli że możemy przeciwstawić się jednemu z faworytów do wygrania turnieju.
@wojtas1945 łapiesz za słówka. Powiem wprost nasi to patałachy i drwię z ludzi którzy jeszcze im za to dziękują. Właśnie za takie wpisy, że '' dobry mecz, '' byliśmy blisko''nic się nie zmieni. Właśnie w sts postawiłem na Francję 2100zł, że wygra minimum 2 bramkami. Łatwe pieniądze
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 16 June 2024 2024 17:49
@Aiczek chodzi o to, ze wlasnie sie zmienilo. Bylo mnostwo zaangazowania, bylo dobre ustawianie sie, malo glupich strat i gra na poziomie najlepszych europejskich lig, a nie jakiejs dziadowskiej ekstraklasy
@Xar grubo. Zmiany wnioskujesz po jednym - przegranym meczu. Szkoda, że mało kto rozumie po przez moje komentarze co chciałem przekazać. Ale ok -może po meczu z Austrią niektórzy niebawem zrozumieją. Nigdy nie będą się z nami liczyli dopuki większość Polaków w każdym braku sukcesu będzie wyszukiwało plusy.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 16 June 2024 2024 18:11
@Aiczek znasz powiedzenie, ze nie od razu Rzym zbudowano? Majac taka grupe ten turniej raczej jest stracony, ale poki co mamy zadatki na dobre wyniki za 2-4lata
@Xar gratuluję wiary. Ja ją straciłem w 93 jak oglądałem eliminacje MŚ w Poznaniu.Prawie cały stadion Holendrów i przegrana 0:3. Przebłysk był tylko raz - przez chwilę za Nawalki. Ale na mistrzostwach Krychowiak przy...erdolil lewemu, że się wozi i każdy widział jak się skończyła ta reprezentacja.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 16 June 2024 2024 18:21
@Xar zgadzam się z Tobą. Dziś przede wszystkim udowodniliśmy że potrafimy coś grać bez Lewandowskiego. Nie mówię tego złośliwe tylko po prostu patrzę na jego metrykę i raczej już jest blisko zakończenia kariery i musimy zacząć już radzić sobie bez niego jeśli myślimy o przyszłości
Żygać mi się chce gdy widzę usprawiedliwienia każdej porażki. A bo to dobrze graliśmy ale pech itd. I jeszcze podziękowania od debili z kompleksami braku sukcesów. we własnym życiu. Minusujcie frajerzy. Za prawdę. I dalej podziwiajcie porażki:-D
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 16 June 2024 2024 17:19
@LukaszRei żartujesz? Teraz do następnej - już wyższej porażki z Francją będą się podniecali, że prawie było blisko. Prawie wygraliśmy Powstanie Warszawskie - tylko ci źli ruscy siedzieli za Wisłą na trawie i czekali aż nas wybiją. Wstyd cieszyć się z każdej porażki.
Pisząc o tym "że nie było" źle ,macie pewnie na uwadze "ze mogliśmy strzelić więcej bramek" . Tylko w klasyfikacji niewykorzystanych okazji Holendrzy wyraźnie "prowadzili" . Sumując i gasząc entuzjazm napiszę ze Holendrzy wygrali sprawiedliwie . Czy Polska zagrała źle ? Tak, bo przegrała . Wiersze o grze Polaków raczej nie powstaną .
@maciejka64 Chyba jednak więcej strzałów celnych było po stronie Polski ;) Ja powiem że źle nie było.... jeśli chodzi o styl gry... bo nie było murowania bramki.. bo widać było walkę... ten mecz oglądało się całkiem inaczej niż mecze eliminacyjne przy poprzednim trenerze... gdzie nie oszukujmy się.. w eliminacjach zespoły były sporo słabsze od Holandii.... Więc tak... wynik przegrana ok.. ale gra odważniejsza i w końcu coś do przodu... coś więcej "niż laga na Lewego" (w tym przypadku ma Buksę) pod względem stylu gry jest postęp... bo ok.. gdy się bronimy to się bronimy.. ale potrafili grać do przodu również z głową. Z przegranej nie ma co się cieszyć.. ale styl gry i chęć gry jest nieporównywalnie lepsza teraz... niż za poprzedniego trenera.
@maciejka64 czy Ty ogladales ten sam mecz? Polska miala wiecej celnych strzalow niz Holandia. Co z tego, ze Holandia miala 20 strzalow, jak wiekszosc z nich to latala po trybunach, a nasza wiekszosc strzalow byla co najmniej dobra, a ze dwa strzaly na spokojnie jeszcze jedna bramka moglyby sie skonczyc
I najwazniejsze, bo o tym zdaje sie mnostwo osob zapominac: zaczyna sie robic zmiana pokoleniowa, i to dobra zmiana.
@Xar też tak bym chciał. Niesamowite musi być podniecanie się większością strzałów na bramkę przy porażce. I właśnie tacy ludzie jak Ty są szczęśliwi w życiu. Wiele im nie trzeba. Zazdroszczę.
Dzisiaj proponowałem znajomemu, żeby w dwie rodziny razem pojechać sobie na wycieczkę w plener. Odmówił, bo przecież mecz z Holandią. Wynik meczu był dla mnie raczej oczywisty, więc zabrałem rodzinę na wycieczkę i olałem mecz. Było super, a jak wróciłem to zadzwoniłem do znajomego aby go zapytać czy było warto marnować niedzielne popołudnie. Kazał mi "spierd...lać" więc wnioskuję, że nie było warto :) Wyniki meczu o wszystko i meczu o honor również zamierzam poznać dopiero post factum. Po co sobie szarpać nerwy?
Zacznijmy od tego, ze nalezy podziekowac za olbrzymia ilosc roboty calemu sztabowi a przedewszystkim trenerowi, ktory nie dosc, ze dobrze dobral strategie, to jeszcze przez prawie 20 minut mielismy przewage w wyniku(i to bez najlepszego napastnika a gol nie byl strzelony z karnego). Jak to ma byc przyczulek do dobrej pracy na kolejne lata, to na mundialu mozemy myslec o 1/4finalu. To nie byly baty w stylu 5:1 z rezerwami, tylko niewielka porazka z duzo lepsza druzyna, ktorej umieli sie postawic, ktora umieli zaskoczyc i ktora musiala gonic wynik
Nie mogę, teraz rozpływają się w internecie. Co im daje ładny styl? Jesteśmy w dupie, tylko dla tego że najpierw nie dowieźli prowadzenia, a potem nie dowieźli remisu.
Gdyby był nawet ten remis, to można by było mówić o jako tako realnych szansach, teraz zostało już tylko kalkulowanie, w których grupach będą gorsze wyniki żeby udało się wyjść z trzeciego miejsca. O ile w ogółe uda się wygrać z Austrią. WYGRAĆ, nie zremisować.
Dzisiejszy mecz można było śmiało zremisować, przy większym szczęściu i wygrać.
@michael112 wchodzisz sobie na ranking FIFA, patrzysz: https://www.transfermarkt.pl/statistik/weltrangliste Francja miesjce 2. , Holandia miejsce 7. Zeby znalesc Polske musisz zmienic strone na druga 25 i znalesc miejsce 28. Wiec dostac w dvpe od o tyle lepszego rywala to nic dziwnego, wiec nie ma co pompowac balonika ze mozna byla wygrac. Mecz byl stracony od poczatku i to bylo wiadome dla kazdego, ale nasi sie nie poddali, grali dzielnie i nie byli chlopcem do bicia. I za taka postawe, nawet mimo przegranej, nalezy sie szacunek, bo walczyli godnie
@michael112 wchodzisz sobie na ranking FIFA, patrzysz: https://www.transfermarkt.pl/statistik/weltrangliste Francja miesjce 2. , Holandia miejsce 7. Zeby znalesc Polske musisz zmienic strone na druga 25 i znalesc miejsce 28. Wiec dostac w dvpe od o tyle lepszego rywala to nic dziwnego, wiec nie ma co pompowac balonika ze mozna byla wygrac. Mecz byl stracony od poczatku i to bylo wiadome dla kazdego, ale nasi sie nie poddali, grali dzielnie i nie byli chlopcem do bicia. I za taka postawe, nawet mimo przegranej, nalezy sie szacunek, bo walczyli godnie
@Xar Meczów się nie rozstrzyga rankingiem, tylko na boisku. A rzeczywistość była taka, że to Polacy jako pierwsi prowadzili. Owszem, dosyć szybko Holandia wyrównała, ale do około 80. minuty utrzymywał się remis 1:1.
Wystarczyło nie dać sobie wstrzelić bramek i byłyby jakieś punkty dla Polski (ile - nie przesądzam).
@Xar
ten ranking to zwykła lipa, pic na wodę i fotomontaż. przypomnij sobie jak wysoko Polska była w rankingu aby w koszyku być rozstawionym a nie dolosowywanym? i co? na boisku okazało się że ten ranking to sobie możesz w kiblu powiesić bo drużyny niżej notowany kopały tyłki tej wysoko w rankingach notowanej repie.
@Xar masz rację. Czytając niektóre komentarze mam wrażenie, że graliśmy z jakimś Uzbekistanem czy Kazachstanem a nie Holandią. Fakt że ranking może nie oddaje wiernie poziomu drużyny ale akurat co do Holendrów wiele się nie myli. Tacy zawodnicy jak de Vrij van Dijk to jedni z najlepszych środkowych obrońców na świecie. A Holandia to nie tylko był faworyt do wygrania tego meczu ale jest jednym z faworytów do wygrania całego turnieju. I ludzie zdecydujcie się bo na MŚ w 2022 zagraliśmy w fatalnym stylu ale wyszliśmy do najlepszej szesnastki (największy sukces na MŚ od 1986)to był lament: jaki styl, co za piach, wolałbym żeby przegrali ale żeby styl był lepszy. Dziś przegraliśmy z mocnym przeciwnikiem i zagraliśmy dobry mecz. I tak źle i tak nie dobrze
Gdy nasi przegrywają mecz za meczem to "dziękujemy, Polacy nic się niestało", gdy Polacy za Nawałki byli wysoko, to tylko narzekano, że to nie poszło, a to mogli lepiej zagrać...
@maczuk1 W naszej piłce nożnej raczej występuje trend: raz się przegrywa, a raz się bardziej przegrywa. Oglądanie spektaklu, w którym regularnie, od lat dostajemy w dupsko, to dla mnie strata czasu.
Napiszę w skrócie: gdyby było większe szanowanie piłki i dokładniejsze podania (czyli kultura gry) Holendrzy dziś nie daliby nam rady.
Nie wierzyłem własnym oczom, BRAWO ZA WALECZNOŚĆ. Zieliński nie może biegać po całym boisku i gasić pożary. Obrona to patałachy, widząc przeciwnika paraliżuje ich strach jakiś. Szczęsny miał szczęście... ale drugiej bramki nie wybaczę.
BRAWO MŁODZIEŻ.
Masakra... Az bolalo kiedy sie ogladalo. Jak zwykle - zero dynamiki, jeden patrzy na drugiego, bezradnosc, chaos... Nie wiem gdzieWy widzieliscie jakies pozytywy...
Szybkie podsumowanie meczu. Polacy strzelają bramkę, holendrzy ruszają zadek i wyrównują. Stwierdzają, że 3 punkty by się przydały i strzelają 2 bramkę, Polska szanując tradycje przegrywa mecz otwarcia. Ale chociaż byłem za Holendrami to w przypadku orłów 1 rzecz się udała. Brak magistra i nawet przez chwilę mozna było nawet z holandia prowadzić. Oczywiście na 2 mecz magister powróci i wynik będzie jeszcze bardziej dołujący
Mecz otwarcia, tradycyjnie, przegrany. Jako, że Polacy tradycję szanują to zostało jeszcze przegrać mecz o wszstko i mecz o honor.
Odpowiedz@U99 mecz przegrany ale nie był zły... widywałem znacznie gorsze mecze ze znacznie mniej wymagającymi przeciwnikami niż Holandia.
@Pasqdnik82
Dokładnie. Wcale nie było tak źle. Wyróżniał się ten młody, Zalewski. Beda z niego jeszcze ludzie. Szczęsny jak zawsze klasa sama w sobie
@Raphinha to prawda... Zieliński też coraz lepiej gra w kadrze... Minister Obrony Narodowej Szczęsny praktycznie bez szans przy tych straconych bramkach.. a szczególnie bez szans przy 1... wybronił też wiele innych strzałów... i takich podań wzdłuż bramki... więc jak dla mnie wysoki poziom i forma u niego :)
@U99
Ale i tak szanse ba wyjście z tej grupy są tylko teoretyczne. Także tym razem to żaden wstyd odpaść. W końcu trafili do grupy z Holandią i Francją. Także potrzebowaliby dużo szczęścia, żeby awansować dalej. Po prostu albo Holandia albo Francja musiałaby być w bardzo słabej formie, a Polacy w szczytowej. Inaczej nie mają szans.
Może to i dobrze. Przynajmniej nie ma wstydu. Bo czasami odpadali z takich grup i w takim stylu, że to był czysty obciach.
@El_Polaco Zdajesz sobie sprawę, że wszystkie, absolutnie wszystkie drużyny przyjechały do Niemiec po mistrzostwo. Tylko dla Polski szczytem jest wyjście z grupy.
@U99
Wszystkie? Austria też? Zresztą jeśli Polska wyjdzie z takiej grupy, to będzie jednym z faworytów mustrzietw. Bo będzie musiała wyeliminować Francję.
@El_Polaco Odpadali? Ostatnio wyszliśmy z grupy w takim stylu, że wstyd było przyznawać się, że jesteś Polakiem.
@El_Polaco po tym w jakim stylu awansowali na te mistrzostwa to strzelenie gola jest dla nich dużym osiągnięciem/
@El_Polaco Na Euro z grup wychodzą cztery drużyny z trzecich miejsc w grupie. Punk z Holandią byłby na wagę złota. Z czterema punktami na koncie wyjście z grupy jest pewne na 90%. Polacy muszą wygrać z Austrią i najlepiej urwać punkty Francji.
@lameria Wolisz ładnie przegrać czy brzydko wygrać? Z punktu widzenia sportowca lepsze jest to drugie.
@jarl_lukas Wtedy brzydko z nami wygrała Argentyna, dlatego wyszliśmy z grupy. Z punktu widzenia sportowca zrobili nam łaskę jak jakieś kalece.
@lameria Pamiętam. Bohaterska obrona wyniku 0:2. Na szczęście z Meksykiem wygraliśmy 6:4. W żółtych kartkach.
@jarl_lukas Gdyby w kartkach był remis decyduje pozycja w rankingu FIFA, a Meksyk przypadkiem nie stał i nie stoi wyżej od nas?
@lameria Pewnie tak. Dlatego Michniewicz zmienił w końcówce Krychowiaka, bo się bał, że czerwoną kartkę dostanie. Jedna czerwona równa się dwóm żółtym i wtedy wszedłby Meksyk.
@lameria Włosi i Niemcy przez wiele lat grali brzydko, koncentrowali się głównie na obronie ale wygrywali mistrzostwa i zdobywali medale. Grecy gdy zdobywali Mistrzostwo Europy grali tak, że bolały oczy, poza tym prowadził ich wtedy Niemiec Otto Rehagel. Polacy grając ofensywnie przegrali z Francją na Mistrzostwach Świata 1:3, teraz z Holandią 1:2 i nawet z przeciętną Austrią 1:3. Reprezentacja Polski z tymi piłkarzami może tylko coś wygrać jeśli postawi autobus w polu karnym, zagra lagę na napastnika i może wtedy coś z przodu wpadnie. Taką taktykę obrał Michniewicz na mistrzostwach świata i wyszedł z grupy.
@jarl_lukas Z grupy wtedy wyszliśmy tylko i wyłącznie dlatego, że Argentyna nie chciała wypuścić z grupy Meksyku, dlatego wlali nam tylko dwa do zera. Żadna w tym zasługa Michniewicza (co najwyżej ta zmiana Krychowiaka, o której wspominałeś, żeby na kartkach nie odpaść), ani też naszej kadry. Nie umiemy grać ani pięknie, ani skutecznie.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 June 2024 2024 13:57
LOL Beka z kopaczy jak zwykle.
Odpowiedz@mrooki mam wrazenie, ze nie ogladales tego meczu. Grali jak ze starszym bratem, to fakt, ale nie ze starszym bratem ktory dawal fory. Najbardziej to widac bylo po tym, jak sie cieszyli ze udalo im sie strzelic tego drugiego gola - to nie bylo dla nich takie: O, juz 5:1, tylko wypracowany sukces. To o czyms mowi
@Xar Widziałem kilka meczów naszej młodzieżówki gdy prowadził ją Probierz, dzisiaj zagrali bardzo podobnie, bez strachu przed przeciwnikiem, bez bania się odpowiedzialności za straconą piłkę, chętnie wyprowadzając ją w środek pola a potem do przodu.
Zagrali prawie jak równy z równym, choć wszyscy od losowania grup skazywali ich na pożarcie przez Holandię i Francję.
Jeśli tak zagrają z Francją i Austrią, mają szansę wyjsć z grupy, choć w tym roku to akurat żaden wyczyn, bo wychodzą 4 najlepsze zespoły z 3 miejsca w grupie.
Tylko zauważyłem jedno, bez Lewego na boisku, środek gra bardziej kreatywnie i odważnie. Było to widać nawet w meczu z Ukrainą, gdzie bez Lewego było fajnie, z Lewym już tragedia.
No i tak, Holendrzy po strzelonym drugim golu, cieszyli się jakby to była przynajmniej faza pucharowa :D
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 16 June 2024 2024 19:40
@Xar "Grali jak ze starszym bratem, to fakt, ale nie ze starszym bratem ktory dawal fory. " Ciekawe czy taką formę i kondycję utrzymają w następnych meczach. Czy może zmęczenie sezonem da o sobie znać:
Mimo wszystko pozytywnie zaskoczyli. To że przegramy, było oczywiste. Ale chyba większość typowała wyniki rzędu 5:0. A tu nawet walczyliśmy, choć oczywiście różnice kilku klas było widać.
OdpowiedzKogoś już ostro posrało. Podziękowania za walkę:-) holendrzy się nie rozgrzali. Za porażkę z Francją też nie zapomnij podziękować. Tak mało mamy sukcesów że dziękuję cie za powstania przegrane i mecze-)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 June 2024 2024 17:05
Odpowiedz@Aiczek co to znaczy, że się nie rozgrzali? Prawda jest taka że albo holendrzy są słabi albo my rozegraliśmy dobre spotkanie. Mam dość takiego zaniżania czyjeś pracy bo "a to im się nie chciało" a to rozkładają siły, "a to w ogóle nie tak". Jadąc na turniej masz dawać z siebie wszystko nie kalkulować(bo już Hiszpania w Katarze przekalkulowała) i nie tłumaczyć się jak mali chłopcy na boisku a to moja słabsza noga, a to mnie noga po kontuzji boli itp. Tylko grać. Zagraliśmy dobry mecz chociaż przegrany ze światową potęgą umówmy się nawet najgłębszy rezerwowy z 26 kadry Holandii grałby u nas pierwsze skrzypce ( no może oprócz bramkarza). Uważam że zabrakło nam trochę pewności siebie ale wszyscy zobaczyli że możemy przeciwstawić się jednemu z faworytów do wygrania turnieju.
@wojtas1945 łapiesz za słówka. Powiem wprost nasi to patałachy i drwię z ludzi którzy jeszcze im za to dziękują. Właśnie za takie wpisy, że '' dobry mecz, '' byliśmy blisko''nic się nie zmieni. Właśnie w sts postawiłem na Francję 2100zł, że wygra minimum 2 bramkami. Łatwe pieniądze
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 June 2024 2024 17:49
@Aiczek chodzi o to, ze wlasnie sie zmienilo. Bylo mnostwo zaangazowania, bylo dobre ustawianie sie, malo glupich strat i gra na poziomie najlepszych europejskich lig, a nie jakiejs dziadowskiej ekstraklasy
@Xar grubo. Zmiany wnioskujesz po jednym - przegranym meczu. Szkoda, że mało kto rozumie po przez moje komentarze co chciałem przekazać. Ale ok -może po meczu z Austrią niektórzy niebawem zrozumieją. Nigdy nie będą się z nami liczyli dopuki większość Polaków w każdym braku sukcesu będzie wyszukiwało plusy.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 16 June 2024 2024 18:11
@Aiczek znasz powiedzenie, ze nie od razu Rzym zbudowano? Majac taka grupe ten turniej raczej jest stracony, ale poki co mamy zadatki na dobre wyniki za 2-4lata
@Xar gratuluję wiary. Ja ją straciłem w 93 jak oglądałem eliminacje MŚ w Poznaniu.Prawie cały stadion Holendrów i przegrana 0:3. Przebłysk był tylko raz - przez chwilę za Nawalki. Ale na mistrzostwach Krychowiak przy...erdolil lewemu, że się wozi i każdy widział jak się skończyła ta reprezentacja.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 16 June 2024 2024 18:21
@Aiczek nie musisz ogladac naszych jesli nie chcesz.
i nie musisz wypowiadac swoich opinii, nawet jesli bardzo chcesz
@Wiercipientek tak? Dziekuję:-D
@Xar zgadzam się z Tobą. Dziś przede wszystkim udowodniliśmy że potrafimy coś grać bez Lewandowskiego. Nie mówię tego złośliwe tylko po prostu patrzę na jego metrykę i raczej już jest blisko zakończenia kariery i musimy zacząć już radzić sobie bez niego jeśli myślimy o przyszłości
@Aiczek i jak tam, boli strata 2100zl? xD
@Xar hazard taki jest:-) będzie trzeba zaoszczędzić na używkach:-)
Jakim cudem nasi strzelili jednego gola ?
Odpowiedz@Black3
Takim samym, jak stracili tylko 2 bramki.
Mieli ogrom szczęścia, że po tak słabej grze przegrali z tak mało różnicą.
@LukaszRei z ciekawosci, w jakim grasz zespole ze nazywasz to slaba gra?
Żygać mi się chce gdy widzę usprawiedliwienia każdej porażki. A bo to dobrze graliśmy ale pech itd. I jeszcze podziękowania od debili z kompleksami braku sukcesów. we własnym życiu. Minusujcie frajerzy. Za prawdę. I dalej podziwiajcie porażki:-D
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 June 2024 2024 17:19
Odpowiedzto jak leciał ten tradycyjny hymn polskiej repy w kopaną?? :) :) :)
OdpowiedzJaką walkę? Skompromitowali się i nie ma za im dziękować. Kibice zamiast znów śpiewać "nic się nie stało", to powinni w końcu wyśmiać naszą kadrę.
Odpowiedz@LukaszRei żartujesz? Teraz do następnej - już wyższej porażki z Francją będą się podniecali, że prawie było blisko. Prawie wygraliśmy Powstanie Warszawskie - tylko ci źli ruscy siedzieli za Wisłą na trawie i czekali aż nas wybiją. Wstyd cieszyć się z każdej porażki.
Pisząc o tym "że nie było" źle ,macie pewnie na uwadze "ze mogliśmy strzelić więcej bramek" . Tylko w klasyfikacji niewykorzystanych okazji Holendrzy wyraźnie "prowadzili" . Sumując i gasząc entuzjazm napiszę ze Holendrzy wygrali sprawiedliwie . Czy Polska zagrała źle ? Tak, bo przegrała . Wiersze o grze Polaków raczej nie powstaną .
Odpowiedz@maciejka64 Chyba jednak więcej strzałów celnych było po stronie Polski ;) Ja powiem że źle nie było.... jeśli chodzi o styl gry... bo nie było murowania bramki.. bo widać było walkę... ten mecz oglądało się całkiem inaczej niż mecze eliminacyjne przy poprzednim trenerze... gdzie nie oszukujmy się.. w eliminacjach zespoły były sporo słabsze od Holandii.... Więc tak... wynik przegrana ok.. ale gra odważniejsza i w końcu coś do przodu... coś więcej "niż laga na Lewego" (w tym przypadku ma Buksę) pod względem stylu gry jest postęp... bo ok.. gdy się bronimy to się bronimy.. ale potrafili grać do przodu również z głową. Z przegranej nie ma co się cieszyć.. ale styl gry i chęć gry jest nieporównywalnie lepsza teraz... niż za poprzedniego trenera.
@maciejka64 czy Ty ogladales ten sam mecz? Polska miala wiecej celnych strzalow niz Holandia. Co z tego, ze Holandia miala 20 strzalow, jak wiekszosc z nich to latala po trybunach, a nasza wiekszosc strzalow byla co najmniej dobra, a ze dwa strzaly na spokojnie jeszcze jedna bramka moglyby sie skonczyc
I najwazniejsze, bo o tym zdaje sie mnostwo osob zapominac: zaczyna sie robic zmiana pokoleniowa, i to dobra zmiana.
@Xar też tak bym chciał. Niesamowite musi być podniecanie się większością strzałów na bramkę przy porażce. I właśnie tacy ludzie jak Ty są szczęśliwi w życiu. Wiele im nie trzeba. Zazdroszczę.
Od czasu zaborow nic nie wychodzi.
OdpowiedzDzisiaj proponowałem znajomemu, żeby w dwie rodziny razem pojechać sobie na wycieczkę w plener. Odmówił, bo przecież mecz z Holandią. Wynik meczu był dla mnie raczej oczywisty, więc zabrałem rodzinę na wycieczkę i olałem mecz. Było super, a jak wróciłem to zadzwoniłem do znajomego aby go zapytać czy było warto marnować niedzielne popołudnie. Kazał mi "spierd...lać" więc wnioskuję, że nie było warto :) Wyniki meczu o wszystko i meczu o honor również zamierzam poznać dopiero post factum. Po co sobie szarpać nerwy?
Odpowiedz40+ Qrwabi główna żart adminie leszczy
OdpowiedzZacznijmy od tego, ze nalezy podziekowac za olbrzymia ilosc roboty calemu sztabowi a przedewszystkim trenerowi, ktory nie dosc, ze dobrze dobral strategie, to jeszcze przez prawie 20 minut mielismy przewage w wyniku(i to bez najlepszego napastnika a gol nie byl strzelony z karnego). Jak to ma byc przyczulek do dobrej pracy na kolejne lata, to na mundialu mozemy myslec o 1/4finalu. To nie byly baty w stylu 5:1 z rezerwami, tylko niewielka porazka z duzo lepsza druzyna, ktorej umieli sie postawic, ktora umieli zaskoczyc i ktora musiala gonic wynik
OdpowiedzTVP wymieńcie komentatorów!!
OdpowiedzNie mogę, teraz rozpływają się w internecie. Co im daje ładny styl? Jesteśmy w dupie, tylko dla tego że najpierw nie dowieźli prowadzenia, a potem nie dowieźli remisu.
OdpowiedzGdyby był nawet ten remis, to można by było mówić o jako tako realnych szansach, teraz zostało już tylko kalkulowanie, w których grupach będą gorsze wyniki żeby udało się wyjść z trzeciego miejsca. O ile w ogółe uda się wygrać z Austrią. WYGRAĆ, nie zremisować.
Dzisiejszy mecz można było śmiało zremisować, przy większym szczęściu i wygrać.
@michael112 wchodzisz sobie na ranking FIFA, patrzysz: https://www.transfermarkt.pl/statistik/weltrangliste Francja miesjce 2. , Holandia miejsce 7. Zeby znalesc Polske musisz zmienic strone na druga 25 i znalesc miejsce 28. Wiec dostac w dvpe od o tyle lepszego rywala to nic dziwnego, wiec nie ma co pompowac balonika ze mozna byla wygrac. Mecz byl stracony od poczatku i to bylo wiadome dla kazdego, ale nasi sie nie poddali, grali dzielnie i nie byli chlopcem do bicia. I za taka postawe, nawet mimo przegranej, nalezy sie szacunek, bo walczyli godnie
@michael112 wchodzisz sobie na ranking FIFA, patrzysz: https://www.transfermarkt.pl/statistik/weltrangliste Francja miesjce 2. , Holandia miejsce 7. Zeby znalesc Polske musisz zmienic strone na druga 25 i znalesc miejsce 28. Wiec dostac w dvpe od o tyle lepszego rywala to nic dziwnego, wiec nie ma co pompowac balonika ze mozna byla wygrac. Mecz byl stracony od poczatku i to bylo wiadome dla kazdego, ale nasi sie nie poddali, grali dzielnie i nie byli chlopcem do bicia. I za taka postawe, nawet mimo przegranej, nalezy sie szacunek, bo walczyli godnie
@Xar Meczów się nie rozstrzyga rankingiem, tylko na boisku. A rzeczywistość była taka, że to Polacy jako pierwsi prowadzili. Owszem, dosyć szybko Holandia wyrównała, ale do około 80. minuty utrzymywał się remis 1:1.
Wystarczyło nie dać sobie wstrzelić bramek i byłyby jakieś punkty dla Polski (ile - nie przesądzam).
@michael112
Tam tyle szczęścia wykorzystali, że więcej się nie dało.
@Xar
ten ranking to zwykła lipa, pic na wodę i fotomontaż. przypomnij sobie jak wysoko Polska była w rankingu aby w koszyku być rozstawionym a nie dolosowywanym? i co? na boisku okazało się że ten ranking to sobie możesz w kiblu powiesić bo drużyny niżej notowany kopały tyłki tej wysoko w rankingach notowanej repie.
@Xar masz rację. Czytając niektóre komentarze mam wrażenie, że graliśmy z jakimś Uzbekistanem czy Kazachstanem a nie Holandią. Fakt że ranking może nie oddaje wiernie poziomu drużyny ale akurat co do Holendrów wiele się nie myli. Tacy zawodnicy jak de Vrij van Dijk to jedni z najlepszych środkowych obrońców na świecie. A Holandia to nie tylko był faworyt do wygrania tego meczu ale jest jednym z faworytów do wygrania całego turnieju. I ludzie zdecydujcie się bo na MŚ w 2022 zagraliśmy w fatalnym stylu ale wyszliśmy do najlepszej szesnastki (największy sukces na MŚ od 1986)to był lament: jaki styl, co za piach, wolałbym żeby przegrali ale żeby styl był lepszy. Dziś przegraliśmy z mocnym przeciwnikiem i zagraliśmy dobry mecz. I tak źle i tak nie dobrze
Gdy nasi przegrywają mecz za meczem to "dziękujemy, Polacy nic się niestało", gdy Polacy za Nawałki byli wysoko, to tylko narzekano, że to nie poszło, a to mogli lepiej zagrać...
OdpowiedzByła walka . W sporcie jak i w życiu . Raz się wygrywa , raz przegrywa. Ale jest nadzieja , bo chłopaki grają do przodu.
Odpowiedz@maczuk1 W naszej piłce nożnej raczej występuje trend: raz się przegrywa, a raz się bardziej przegrywa. Oglądanie spektaklu, w którym regularnie, od lat dostajemy w dupsko, to dla mnie strata czasu.
Siatkarze jak zawsze hejtują ;)
OdpowiedzAle Holendrzy bramkarza jednak potrzebowali.
OdpowiedzNapiszę w skrócie: gdyby było większe szanowanie piłki i dokładniejsze podania (czyli kultura gry) Holendrzy dziś nie daliby nam rady.
OdpowiedzNie wierzyłem własnym oczom, BRAWO ZA WALECZNOŚĆ. Zieliński nie może biegać po całym boisku i gasić pożary. Obrona to patałachy, widząc przeciwnika paraliżuje ich strach jakiś. Szczęsny miał szczęście... ale drugiej bramki nie wybaczę.
BRAWO MŁODZIEŻ.
No ale kogo to.....obchodzi???
OdpowiedzZa co tu dziękować.
OdpowiedzPolska piła to dno - zacznijmy promować inny zdrowszy sport
Polska-Holandia 1:2 / weszło. Jeszcze tylko Serbia-Anglia 0:2 i za 100 euro za wytypowane wyniki wpadnie prawie 3 klocki :)
OdpowiedzCo cztery lata ten sam cyrk. Nie znudzi Wam się nigdy?
OdpowiedzNie weszło :(
OdpowiedzMasakra... Az bolalo kiedy sie ogladalo. Jak zwykle - zero dynamiki, jeden patrzy na drugiego, bezradnosc, chaos... Nie wiem gdzieWy widzieliscie jakies pozytywy...
OdpowiedzSzybkie podsumowanie meczu. Polacy strzelają bramkę, holendrzy ruszają zadek i wyrównują. Stwierdzają, że 3 punkty by się przydały i strzelają 2 bramkę, Polska szanując tradycje przegrywa mecz otwarcia. Ale chociaż byłem za Holendrami to w przypadku orłów 1 rzecz się udała. Brak magistra i nawet przez chwilę mozna było nawet z holandia prowadzić. Oczywiście na 2 mecz magister powróci i wynik będzie jeszcze bardziej dołujący
Odpowiedz