Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
0:46

Nie wiem kto to stworzył, ale jest pieprzonym geniuszem

www.demotywatory.pl
by Mentally
+
745 800
-

Zobacz także:


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~janekwisniewski
+12 / 26

@Silownia tak myślałem że ten fallus na flagach to symbolizuje kompleksy :D

avatar Kocioo
+23 / 41

@Silownia Spokojnie.... ludzie maja dosyć i ich i was..

avatar ~Płaskajakdeska
+9 / 25

@Silownia Śmieszny jesteś, chłopczyku. Tak wielu tam odważnych, że jesienią w okularach przeciwsłonecznych, co by "facetka z podbazy/licbazy" nie rozpoznała. Good night łyse bezużyteczne i bezmógie pały.

avatar ~SamuelWolf
+1 / 5

@Silownia Z tego co sobie przypominam najwięksi idole polskich patriotów to podziemie.Też działali po kryjomu.

avatar kacu1980
-4 / 4

@Silownia 3 z 4 komentarzy pisane jest przez osoby/ osobę bez konta - lewactwo kwiczy. :) Ode mnie oczywiście plus dla Ciebie.

N konto usunięte
+28 / 42

Radykalne ogrodnictwo XD Hahahaha :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kacu1980
-4 / 4

@NieDlaWykolejonegoSwiata_2 Naj­pierw cię ig­no­rują. Po­tem śmieją się z ciebie. Później z tobą wal­czą. Później wyg­ry­wasz. Edukuj się - to nie boli.

N konto usunięte
0 / 0

@kacu1980 cytując Gandhiego masz oczywiście 100% racji w ogólnym zastosowaniu tej myśli. Nie kwestionuje tego w żaden sposób. Odpowiem Ci tylko jedną sentencją - NIE DLA FANATYZMU i zapytam, z kim fanatyzm miałby wygrać? Pozdrawiam.

avatar kacu1980
-3 / 3

@NieDlaWykolejonegoSwiata_2 Fanatyzm? Zastanówmy się czym jest fanatyzm. Deklarowanie przywiązania do własnego narodu, własnego kraju, własnych tradycji, kultury, symboli narodowych i ew. własnej religii to fanatyzm? Z pewnością jest to fanatyzm dla tych co chcą zniszczyć Polskę i Polaków lecz nie dla mnie.

Tak troszkę z innej beczki by naświetlić sprawę. Słyszałeś opinię na temat tego czym jest antysemityzm? Antysemita to nie ktoś kto nienawidzi żydów. Antysemita to ktoś kogo nienawidzą żydzi. Mam nadzieję że to skłoni cię do przemyśleń. Pozdrawiam

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2018 o 14:40

N konto usunięte
0 / 2

@kacu1980 a gdzie Ty wyczytałeś, że mam cokolwiek przeciw okazywaniu przywiązania do własnego narodu, własnego kraju, własnych tradycji, kultury, symboli narodowych i ew. własnej religii? Wręcz przeciwnie. Sam mam silne tendencje nacjonalistyczne i obok żony i dzieciaków, Polska jest moją drugą miłością. Niewątpliwie patriotyzm i przywiązanie do Ojczyzny jest fanatyzmem dla tych co chcą zniszczyć Polskę i Polaków. Wystarczy popatrzeć, co się dzieje w przesiąkniętej lewicowymi, socjalistycznymi ideologiami EU. Nigdy natomiast nie przystanę na to, żeby nawoływanie do nienawiści i kultywowanie faszystowskich albo nazistowskich tradycji oraz obyczajów traktować jako element patriotyzmu. Zobacz proszę zdjęcie poniżej. Pierwsza cześć to dla mnie fanatycy. Druga cześć to dla mnie patrioci kochający Polskę. Dla pierwszej części zawsze powiem nie. Drugiej - będę bronił wszystkimi siłami.

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2018 o 16:19

avatar kacu1980
-1 / 1

@NieDlaWykolejonegoSwiata_2 jesteś przeciwny ludziom z ONR nazywając ich jak wnioskuje fanatykami a oni wyznaja wartości o których pisałem więc to tak jakbyś miał coś przeciwko patriotom. Komentując baner co do śmierci wrogów ojczyzny mam pytanie. Załóżmy że mamy 1 września 1939 - jaki będziesz miał odzwew? "Witajcie kochani niemcy" czy "śmierć wrogom ojczyzny"? Nie trzeba być inteligentem by wiedzieć że dziś ten baner nie oznacza chęci zabicia np. niemców ale gdyby była wojna z niemcami.... Co do tzw nazistowskiego hailowania - jest to salut rzymski. Chyba nie muszę tłumaczyć kiedy żyli starożytni Rzymianie? Osoby z zasłoniętymi twarzami mogą być prowokatorami z antify czyli wrogowie patriotów, mogą to też być ludzie którym jest zimno, lub też uczestnicy marszu co nie oznacza że agresywni. W tym roku znowu byłem w Warszawie i chłopaki w maskach megafonem prosili ludzi by się przesuwali na bok ulicy by nie blokować marszu. Także widzisz - wszystkie twoje argumenty obaliłem. Nie oznacza to że nawet wśród narodowców nie ma czarnych owiec ale według tego co obserwuję - taki to margines że przez 3 lata nie widziałem ani jednego negatywnego narodowca na marszu (pomijając napitego młodziana który rzucił butelką ale kolega go opieprzył zaraz). Dlatego zachęcam do zapoznania się z inicjatywami ONR...TRZEŹWYM OKIEM bo widzę że niestety oceniasz ich jak te lewaki.

Na koniec ciekawostka. Kto jest prawdziwym nazistą:
1. te całe feministki które bodajże chcą legalnej aborcji
czy...
2. ONR który jest przeciw aborcji.

Dodam że z tego co pamiętam adolf na ziemiach niemieckich zabronił aborcji ale już w okupowanej Polsce zazwolił na aborcję.

Zmodyfikowano 7 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2018 o 20:47

N konto usunięte
0 / 0

@kacu1980 przepraszam Cię najmocniej i proszę nie odbierz tego negatywnie, ale nie mogę przetworzyć Twojego, ostatniego wpisu. Jeśli twierdzisz, że jestem przeciwny fanatykom, którzy do swoich praktyk wykorzystują jako maskę wartości patriotyczne, to masz jak najbardziej rację. Organizacje typu ONR, MW, DiN oraz wiele innych, propagujących nawet drobne fragmenty ideologii faszystowskich albo nazistowskie, zaliczam do grona opisanego fanatyzmu, kalającego imię patriotów oddanych Polsce. Dla uspokojenia, antify i innego lewactwa też nie cierpię. Ogólnie rzecz biorąc - nie przepadam za skrajnościami. Jeśli o to chodziło, to masz rację.

avatar kacu1980
0 / 0

@NieDlaWykolejonegoSwiata_2 trochę to śmiesznie zabrzmi ale z ostatnim wpisem który dodałeś też miałem pewien problem. Hmm - wyjaśniłem zdjęcia które tu pokazałeś, porównałem przykład ONR z feministkami, napisałem własne doświadczenia. Jeśli nie zrozumiałeś moich słów to łatwiej tego nie mogę wytłumaczyć bo że tak powiem znany jestem z tego że jeśli chce mój punkt widzenia przedstawić to używam możliwie najprostszych przykładów. Wiem że jesteś przeciwny fanatykom tylko definicja fanatyzmu jakiej używasz jest mocno naciągana i stąd niepowozumienia. Niestety myślę że nie jestes jedyny. Wszystko zależy od Ciebie czy zechcesz poznać prawdę czy będziesz brnął w lewackiej definicji fanatyzmu.

Idąc tą drogą którą Ty idziesz to dziś skoro się ubrałem na biało to muszę być z ku klux klanu. Przemyśl to jeśli chcesz.

Przypomniał mi się jeszcze przykład apropo drobnych fragmentów ideologii faszystowskich. Wg. tego co piszesz jeśli zabiję mojego niedoszłego zabójcę w samoobronie to jestem mordercą jak on (powiedzmy że zabił kogoś wcześniej). Tak właśnie oceniasz narodowców - niesprawiedliwie. W ogóle nie odniosłeś się do tego co napisałem o aborcji, wrogach ojczyzny i moich doświadczeniach. To się nazywa wybiórcza ocena faktów.

Jeśli jeszcze nie zrozumiałes mojego przesłania to ten filmik jest ostatnią szansą: https://www.youtube.com/watch?v=sxBLgYXIljs

Zmodyfikowano 7 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2018 o 22:50

N konto usunięte
0 / 0

@kacu1980 najmocniej przepraszam i dziękuję za wyrozumiałość.Odpowiedziałem zanim uzupełniłeś pełną treść wypowiedzi :) Przepraszam za zamieszanie. Proszę również bez żadnych obaw o całość dyskusji. Rozmowa układa się moim zdaniem rewelacyjnie, mimo widocznych różnic w poglądach. Już sam ten fakt potwierdza mi, że nie jesteś osobą fanatyczną. Fanatyk nie polemizuje z innym zdaniem Uznaje wyłącznie swoje własne. Za tą polemikę między innymi - serdecznie dziękuję. Gdyby był 1 września 1939 jestem z Tobą. Te słowa byłby zasadne. Mamy dziś 23 listopada 2018. Hasło w tej postaci nadal jest na miejscu tu i teraz? Kto jest wrogiem Ojczyzny dziś? Kto będzie jutro? Kto ma prawo i możliwości decydować o tym, kto jest wrogiem a kto nie? Z tym gestem i rzymianami to bajka - https://pl.wikipedia.org/wiki/Salut_rzymski. Myśliciele Hitlera zaczerpnęli ten motyw z obrazu Przysięga Horacjuszy z 1784 namalowanego przez Jacques'a–Louis Davida. Są na to dowody historyczne. Poszukaj proszę sam. Co do masek, oczywiście, że mogą to być prowokatorzy. Dlatego zaznaczyłem, że fanatyzm z każdej strony jest godny potępienia. Ludzie, którym jest zimno używają szalików :) Jeszcze raz podkreślam - nie potępiam nacjonalistów. Piętnuję jedynie fanatyków. Moim zdaniem moja ocena nie ma nic wspólnego z lewicowcami. Mam negatywny stosunek do tej ideologii od bardzo dawna, tj. od momentu świadomego zrozumienia jej natury. Kto jest "bardziej" narodowym socjalistą - feministki czy ONR? Moim zdaniem, w podanych kryterium oceny (aborcja) nie da się odpowiedzieć na to pytanie. Czy w Czechach, albo na Słowacji gdzie aborcja jest legalna, dominują narodowi socjaliści? Nie sądzę. Temat ma moim zdaniem bardziej podłoże etyczno - moralne niż polityczne. Dziękuję również za ostatni wpis. Rzeczywiście fanatyzm uważam za jedno z najgroźniejszych zjawisk współczesnego świata. W każdej postaci. Środowiska radykalne są niestety najmocniej podatne na ten element. Masz też rację co do porównania z KKK. Wiem, że nie wszyscy działacze ONR to fanatycy ideologicznie powiązani ze skrajnościami światopoglądowymi. Przyjmuję jednak tu takie podejście, jakie mam wobec instytucji kościelnej. Jestem wierzącym Chrześcijaninem. Wspólnotę Chrystusa - Kościół - będę zawsze chronił. Nie mogę jednak stać biernie, będąc świadkiem zła, które czynią ludzie kleru. Wiem zarazem, że nie cały kler jest zły i zdeprawowany. W głównej mierze to ludzie prawi. Kościołowi (wspólnocie wiernych) zarzucam natomiast bierność wobec zła, na które nie reagują. Ci sami, prawi ludzie nie robią nic, żeby zwalczyć zło, które jest tuż pod ich nosem. Tak samo względem organizacji skrajnym światopoglądzie, jak min ONR czy MW. Jeśli szczerze mają się za patriotów i kochają Polskę, to ze wszystkich sił powinni walczyć w swoich szeregach tak z prądami faszystowskimi jak i nazistowskimi. Uprzejmie dziękuję za świetną dyskusję. Szczerze doceniam.

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2018 o 23:12

avatar kacu1980
-1 / 1

@NieDlaWykolejonegoSwiata_2 Baner o śmierci wrogom ojczyzny służy przypominaniu historii, pamiętaniu o niej - do głowy by mi nie przyszło że ktoś pomyśli że narodowcy przez ten baner myślą o zabijaniu inych. To co piszę ma na celu tylko uświadomienie ludziom by pamiętali o to kim są i uczyli się z historii. Wrogowie ojczyzny chcą byśmy tylko jedli, pili, bawili się. Nie można na to pozwolić. Naród bez znajomości historii umiera. Narodowcy są takimi ludzmi którzy chcą pielęgnować naszą kulturę i historię np. przez marsze i manifestacje a ludzie podatni na manipulacje np. z polsatu czy tvnu wierzą w kłamstwa że niby to faszyści. Obyś zrozumiał co jest grane. Wrogów ojczyzny jest niestety masa ale nie są nimi narodowcy. Decydować o tym kto jest wrogiem powinni wyedukowani ludzie. Niestety - ci co mnie i narodowców atakują często są po prostu zaślepieni telewizyjną propagandą z niemiec i nie tylko. Na marszu nikt nie ucierpiał, we francji policja bije ludzi protestujących przeciwko podwyżkom cen chyba paliwa ale to maszerujących w marszu nazywa się faszystami i td. Jeśli oglądasz tvn i polsat to proponuje przestać. Jeśli chcesz poznać prawdę i ją głosić to proponuję zacząć choćby od youtube: Witold Gadowski, w.realu24 (bez kropki - nawet te demotywatory cenzurują jeśli pioszę o prawicowej telewizji, sam widzisz że lewacki syf też jest i na demotach), Wojciech Sumliński, Stefan Tompson i wielu innych. Co do obrazu to słyszałem o nim - może prawda a może nie. W każdym razie ten salut może sobie każdy wykonywać. To tak jakby zabronić samochodów bo hitler jeździł też samochodami. Prowokatorzy mają za zadanie pokazać że to narodowcy coś złego robią a to oczywiście w większości nie jest prawdą. Nie mam jeszcze wiedzy o socjaliźmie więc nie wypowiadam się. Przykład aborcji podałem tylko by pokazać że nie dostrzegasz prawdziwych problemów Polski a szukasz ich wśród narodowców kierując się choćby zdjęciami które można fabrykować. Feministki to świry - ich ciało ich sprawa - chcą się wieszać to niech to robią ale aborcja to mordowanie dzieci bezbronnych. To nie ma nic wspólnego z socjalizmem. Przyjdź na marsz za rok i sam się przekonasz. Na koniec powiem że radykalizm którego nie lubisz może uratować ci życie. Popatrz na francję, niemcy i szwecję - tam nie ma ludzi jak np. ONR - mają gwałty muzułmanów, kiedyś bogadyi bezpieczny kraj teraz stoczył sie na dno. Trudne czasy wymagają radykalnych decyzji. Krótko mówiąc trzeba zdać o swój kraj. Niepodległość nie jest dana na zawsze. My o tym powinniśmy dobrze wiedzieć szczególnie w 100 rocznicę jej odzyskania. Jestem agnostykiem ale oczywiście wiem że kler nie jest święty ale gdyby nie chrześcijaństwo to Polska nie byłaby tą Polską jaką znamy. Wystarczy popatrzeć na laicka francję. Ok - porozmawialiśmy sobie. Obyś spojrzał na ten temat z szerszej perspektywy a ja lecę. Pozdrawiam i Czołem Wielkiej Polsce.

Zmodyfikowano 9 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2018 o 23:53

N konto usunięte
0 / 0

@kacu1980

Twoje - "Baner o śmierci wrogom ojczyzny służy przypominaniu historii, pamiętaniu o niej - do głowy by mi nie przyszło że ktoś pomyśli że narodowcy przez ten baner myślą o zabijaniu innych."

Moja odp. - Niestety, przez te czarne owce o których wspomniałeś i tego typu hasła, wysiłki wielu są marnowane a ogromna cześć ludzi myśli dokładnie tak, jak napisałeś. Widzi w tym nawoływanie do przemocy. Piszesz,że to przypomnienie historii? Dla mnie ten argument jest baaaaaaardzo mocno naciągnięty i nie mogę go zaakceptować. "Pamiętaj o 1 września 1939" albo "1 września 1939 zaatakowali nas wrogowie Ojczyzny" - to są dla mnie hasła o historii. Nie "Śmierć wrogom Ojczyzny" kiedy nie wiadomo, kto jest tym wtogiem. Twierdzisz, że jest ich wielu. Kto dokładnie? Na bazie czego możesz wskazać człowieka i powiedzieć, to jest wróg Ojczyzny. Co zrobić z wrogiem Ojczyzny jak już będzie stał przed Tobą człowiek? To, co podaje "historyczne" hasło?


Twoje - "To co piszę ma na celu tylko uświadomienie ludziom by pamiętali o to kim są i uczyli się z historii. Naród bez znajomości historii umiera. Narodowcy są takimi ludźmi którzy chcą pielęgnować naszą kulturę i historię np. przez marsze i manifestacje.

Moja odp. - Masz 100% racji. Naród bez pamięci o swojej przeszłości nie ma żadnej przyszłości. Ja sam jestem takim narodowcem. Mój starszy synek jeszcze nie skończył 5 lat a już pięknie śpiewa nasz hymn. Od małego moje dzieci uczone są i będą polskiej historii i poszanowania dla Polski, polskiej kultury, polskiego języka, polskich obyczajów i naszej, polskiej tradycji. Od małego będę je także wychowywał w duchu nieufności do radykalności i obawy przed fanatyzmem.

Twoje - Ludzie podatni na manipulacje np. z polsatu czy tvnu wierzą w kłamstwa że niby to faszyści. Obyś zrozumiał co jest grane.

Moja odp: - Rozumiem co jest grane. Ponownie środowiska narodowe są obarczone w moich oczach odpowiedzialnością, ponieważ pozwalają na istnienie w swoich strukturach marginesu o poglądach faszystowskich. Gdyby jawnie walczyli z tym elementem, szlamowe media lewicowych ideologii mogły by co najwyżej podkulić ogon i aranżować komedie jak party jednostek wafel ss w lasach. Tymczasem do Polski zaprasza się ugrupowania faszystowskie z innych krajów. EU dopuszcza istnienie takich ugrupowań, ale to nie oznacza, ze Polacy powinni. Hiszpania i Włochy pokazały co dobrego daje faszyzm poprzez oblicza Franco i Mussoliniego. O nazizmnie nawet nie wspomnę.

Twoje: Wrogów ojczyzny jest niestety masa ale nie są nimi narodowcy.Wrogowie ojczyzny chcą byśmy tylko jedli, pili, bawili się. Nie można na to pozwolić.

Moje odp; Napisz mi proszę, kto jest tym wrogiem w Twoim mniemaniu. Bez ogólników. Dokładnie. Kto jest tym wrogiem, skoro jest ich tak wielu?

Dziękuję.

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 listopada 2018 o 13:41

H konto usunięte
0 / 0

@kacu1980 Powiedz łącznicce z Powstania, Powstańcowi, żołnierzowi II RP, ofierze obozu lub Pawiaka, że "znak heil" jest o.k., to prawdopodobnie od wielu z nich dostałbys z liscia.
Znak "heil" to najbardziej rozpoznawalny znak WROGÓW OJCZYZNY. Jesli ktos twierdzi, że ten znak jest o.k. lub stroje Hitler Jugend to nie jest narodowcem, ale podszywa się pod niego i niszczy naród od srodka. Nie pielęgnuje kultury, ani historii, ale krzewi kulturę wroga.
Tu nie jest TVN, a sam usprawiedliwiałes znak "heil".
Tak, masz rację. Wrogów ojczyzny jest masa, a najgorsze w tym wszystkim jest to, że udają patriotów.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 listopada 2018 o 0:05

avatar kacu1980
0 / 0

@NieDlaWykolejonegoSwiata_2
1. co do banera to jeśli ludzie widząc go myślą że chodzi o nawoływanie do przemocy to tylko świadczy o nich samych, braku podstawowej wiedzy o historii jak i braku trzeźwego myślenia. Nic na to nie poradzimy a juz na pewno nie powinniśmy się obwiniać że oni tak myślą. Może i ten baner brzmi kontrowersyjnie ale przekazy powinny być odpowiednie do sytuacji. Potencjalni wrogowie ojczyzny powinni mieć jasny przekaz jeśli zaczną rozrabiać. Poza tym jak już się czepiać samej treści to dla mnie zdecydowanie gorzej brzmi hasło głupich femi-nazistek tj: "aborcja znaczy życie" , "moje ciało moja decyzja" i td. Mówią o mordowaniu nienarodzonych dzieci. Ciekawe że mówią o tym ci co się już urodzili. Chcesz żebym ci wymieniał wrogów ojczyzny? A po co. Wrogowie ojczyzny sami wiedzą że są wrogami tak samo jak gwałciciel planujący gwałt nawet zanim go wykona wie że jest wrogiem kobiety którą chce zgwałcić. Pytanie o dane wrogów ojczyzny uważam za kompletnie zbędne. Nie wskażę wroga ojczyzny bo to on sam się wskaże ujawniając swoje plany jak gwałciciel podczas napadu kobiety. Skoro zdziera z niej ubranie to chyba nikt go nie musi wskazywać? Są różni wrogowie ojczyzny tak więc i kara jest różna. W banerze ukazano najgorszego wroga ojczyzny np. niemca z karabinem i adekwatną karę - proste.

2. Naucz dziecko odróżnienia radykalizmów np. polskiego i niemieckiego bo są kompletnie inne. Nacjonalizm polski to nacjonalizm kraju walczącego o powrót na mapy a nacjonaliozm niemiecki to dążenie do wyższości nad innymi.

3. Czepiasz się narodowców jak rzep. Uważasz że narodowcy są w stanie skontrolować 300 000 osób i to jakie banery kto wniesie na marsz? No bądźmy poważni. O rzekomych faszystach z Włoch czy Hiszpanii nic nie wiem więc się nie wypowiadam. A może przeczytałeś o nich we włoskich i hiszpańskich mediach? Jesteś pewien wiarygodności informacji o owych osobach?

4. Chcesz danych konkretnych wrogów ojczyzny? A jesteś w stanie określić ilość bakterii czy wirysów w twoim ograniźmie jak się przeziębisz? No nie zadawaj mi takich pytań bo głowa opada.

Po punkcie 4 z ulgą ...też dziękuję.

Zmodyfikowano 8 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2018 o 1:31

avatar kacu1980
-1 / 1

@Huby7v98 a ty znowu tu? Już chyba ci pisałem że twoje tzw. hailowanie nie jest własnością koleżków adolfa. To że masz nóż w domu nie musi oznaczać że zadźgasz kogoś jak jakiś szaleniec. Masz też w spodniach potencjalne narzędzie gwałtu he? Jesteś gwałcicielem? Więc chłopie zastanów się nad tym co piszesz i nie marnuj mojego czasu bezsensownymi wpisami gimnazjalisty.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2018 o 1:39

avatar ~niemiectwójbrat
-3 / 13

....a po pochodzie byłem adminem Demotywatorów...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fhhhhhthr
+1 / 29

Platforma juz jest na dnie skoro ONR z poparciem 1,5% jest dla nich zagrozeniem

avatar Kocioo
+54 / 56

Ja wiedziałem że do tego dojdzie... i weganie się zradykalizują...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
+13 / 29

@Kocioo To ne są prawdziwi weganie, przecież prawdziwi weganie za cholerę nie stanowią rolnictwa narodowego! U nich podstawą jest amerykańska soja, wodorosty z Azjii, rukola, bazylia, serek tofu i 48 roślin, rosnących jak najdalej od Polski i w jak najbardziej dziwacznych miejscach, możliwie endemicznie......:)

avatar Arushat
+7 / 9

@Fragglesik
Prawda, ale na filmiku widać zwolenników narodowego weganizmu, a to dwie różne historie.

avatar Fragglesik
+9 / 15

@Arushat Nie wiem jak Ty, ale narodowy weganizm kojarzy mi się niebezpiecznie blisko cebulactwa i buractwa...........:)

avatar ~SamuelWolf
+3 / 3

@Kocioo Tylko czekać jak zaczną palić kebaby, bo mięso.

avatar ~aezftegrhh
+3 / 3

@Kocioo
a jak dołączą do nich płaskoziemcy nastanie armagedon :)

avatar Slawa238
+3 / 3

@Fragglesik Przepraszam bardzo, rukola rośnie na naszej ziemi znakomicie, nawet tej słabszej.

avatar Fragglesik
-1 / 1

@Slawa238 Ale nie jest rośliną narodową w formie, a więc dla narodowego weganizmu jest wroga.....:)

avatar Kocioo
+42 / 42

Kto nie skacze ten za mięsem !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
+29 / 31

Polska Wegańska albo bezludna !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
+19 / 19

@Kocioo
Wegańska albo glutenowa :D

W Wstyd
+27 / 33

Czysta rasa ogórasa...!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
+19 / 21

Green Power !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Pan_Talon
+7 / 11

Płacze Belgia, płaczą Niemcy tak się kończą mięsożercy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H haal
+14 / 18

Tylko pod rzepą, tylko pod ziemniakiem Polska jest Polską, a Polak Polakiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mójanonimowynick
+5 / 5

@haal
Pod CEBUUULĄ :) tylko pod cebulą wąsate janusze ze wsi i sebastiany z klatek bloków z wielkiej płyty staną w jednym szeregu prężąc klatę (lub brzuch - w zależności co większe) i zaśpiewają rotę myląc co trzecie słowo i co drugą nutę. Następnie zgodnie udadzą się do biedronki po tanie wino aby wzmocnić sojusz patriotycznym toastem "na pohybel żydom masonom cyklistom murzynom islamistom ruskim niemcom ukraińcom litwinom..... "

avatar ~darrooo
+7 / 11

Fajne :D i Same buraki w teledysku :D
"Bób , Humus, Włoszczyzna" !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kacu1980
-2 / 2

darro - następny lewacki trol bez nicku i zasad moralnych ale za to kpiący z narodowych zasad patriotycznych niby żartem.

H konto usunięte
0 / 2

@kacu1980 A jaki naród kolego masz na myśli? Bo gest "heil", o którym rozmawialiśmy, polski na pewno nie jest

avatar kacu1980
-2 / 2

@Huby7v98 masz może noże w kuchni? Myślę że tak. Czasem czytam że jakiś świr zadźgał kogoś. Zapewne też masz w planie kogoś zadźgać bo też masz noże. Rozumiesz konkluzję 'chłopczyku'?

Ps. gest rzymski oczywiście że nie jest polski ani niemiecki. Jak można się domyślić jest rzymski co nie znaczy że inne narody nie mogą go używać (mam nadzieję że zrozumiesz bo teraz piszę jak do dziecka). Słowo "heil" raczej nigdy nie było używane przez rzymian. Chyba odróżniasz Rzymian od Niemców?

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2018 o 16:10

H konto usunięte
0 / 2

@kacu1980 Czemu zatem krzyczycie na "czerwoną hołotę, co ją sierpem i młotem". W końcu kolor czerwony to tylko kolor, a sierp jest narzędziem rolniczym, młot kowalskim. Odróżniacie komunistów od rolników?Według waszego tłumaczenia.
Alkowi, Zośce, Rudemu też będziecie tłumaczyć, że ten styl i symbolika jest o.k.?

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2018 o 16:20

avatar kacu1980
-1 / 1

@Huby7v98 Widzisz - nie umiesz się przyznać do błędu tylko zadajesz następne pytania. To źle ci wróży. Co do sierpa i czerwieni to zastanawiam się czy kpisz, nudzisz się czy po prostu nie grzeszysz inteligencją.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2018 o 22:57

H konto usunięte
0 / 0

@kacu1980 Nie twórz sobie alternatywnej rzeczywistosci, przestan mi pluć w twarz i nie unikaj niewygodnych pytań, tylko odpowiedz: dlaczego obrażasz Rudego, Zoskę, Alka, bohaterów narodowych, żołnierzy II RP, polskich lotników, żołnierzy spod Monte Cassino? I godło Polski zestawiając je z haniebnym nickiem?
Mało ci ludzie wycierpieli?

Są jeszcze ludzie, którzy pamiętają co hajlujący zrobili z Polską, ze swiatem i potomkowie tych, co to przeżyli. Ciekawe co by się stało jakbys taką mowę o znaku "heil" walnął Powstańcowi na barykadzie? A jakby mial obiekcje, to bys mu kazał się edukować. Spróbuj sobie wybrazic te sytuację, jesli masz wyobraźnię...

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2018 o 23:57

avatar kacu1980
-1 / 1

@Huby7v98 odpowiedziałem ci na to w innym komentarzu a tu tylko napiszę że ręce opadają jak się ciebie czyta.

avatar BrickOfTheWall
+5 / 7

@kacu1980

Prawiczek cytuje Gandhiego - cuda, panie, cuda.

avatar kacu1980
-4 / 4

@BrickOfTheWall - o czym ty do mnie rozmawiasz, głowa cię nie boli?

avatar eSoseN
+2 / 2

@kacu1980 Najpierw może sprawdź kim był Gandhi i jakie idee wspierał, a potem hipokryto się zastanów, czy jego słowa mogą być przywoływane przez zielone radykalne ogórasy.

avatar ~SamuelWolf
+1 / 1

@kacu1980 Po pierwsze trzeba było wkleić wiećej razy. Po drugie o ile mi wiadomo Gandhi był lewicowy jak rondo.

P Paszko_Rymbaba
0 / 0

@SamuelWolf
Rozważanie na temat Gandhi'ego z perspektywy lewica / prawica jest co najmniej nie na miejscu. Był to jeden z największych mężów stanu XX wieku - bardzo charyzmatyczny i bardzo skuteczny; okoliczności pomogły, ale same okoliczności bez umiejętności wykorzystania ich niewiele znaczą. Faktem, że człowiek chyba najbardziej duchowy z wielkich przywódców został zabity przez tępego fundamentalistę religijnego i do tego nacjonalistę indyjskiego. Psobiście myślę, że zabójca Gandhi'ego gdyby urodził się Polakiem jak w pysk należałby do ONR.

avatar ~JJ
+3 / 5

Cos pieknego!!!
Jarek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aqq300
+8 / 10

Ty żartujesz czy się z kimś durnym na łby zamieniłes?

avatar ~dziadek_weteran
+1 / 7

@kacu1980 ONR kocha Polskę - niestety z racji niedostatków umysłowych kocha ją głupio. Zdecydowanie jednak wolę tych spóźnionych wnuczków Dmowskiego od rozplenionych po Polsce synalków michnikowszczyzny...

M mieteknapletek
+8 / 10

@kacu1980
a mozesz mi w takim razie powiedziec co to jest patriotyzm i w jaki sposob go onrowcy okazuja?

A afrob
+10 / 12

@dziadek_weteran:
Mówić, że ONR kocha Polskę, to tak samo jak mówić, że pedofil kocha dzieci.

avatar ~rwd7
+1 / 3

@kacu1980 Kochają, jak umieją, A że umieją niewiele...

H konto usunięte
+4 / 6

@kacu1980 Więcej niż ty i cały ten twój ONR.

avatar ~Płaskajakdeska
0 / 4

@kacu1980

>ONR

>Patriotyzm

Wybierz jedno. Toć to głąby, często na zasiłku, albo zarabiający po 2,5k, bo wykształcenia brak, umiejętności brak.

avatar ~qwerty12321123
0 / 2

@kacu1980
ONR kocha Polskę - tylko analnie, tak jak lubią oenerowcy

avatar kacu1980
-2 / 2

@Aqq300 Naj­pierw cię ig­no­rują. Po­tem śmieją się z ciebie. Później z tobą wal­czą. Później wyg­ry­wasz.

avatar kacu1980
-2 / 2

Do lewackich troli bez nicków - wiem że płaczecie, wiem że płacą wam za atakowanie Polski i Polaków wyy...polskojęzyczne gnidy. Jednak patrioci zawsze będą stać na straży. Jeśli jednak część z was nie uważa się za troli to moja jedyna rada: edukujcie się a zobaczycie prawdę kto jest patriotą a kto nie.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2018 o 13:22

avatar kacu1980
-2 / 2

@Huby7v98 edukuj się, to nie boli.

H konto usunięte
0 / 2

@kacu1980 Po prostu moja rodzina walczyła o niepodległość w czasie wojny z ludźmi, którzy wznosili znaki "heil". Więc nie wiem jaką "edukację" masz na myśli.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2018 o 13:35

avatar kacu1980
-2 / 2

@mieteknapletek ONR to:
1. akcje charytatywne wspomagające bezdomnych, potrzebujących,
2. akcje przeciw aborcji czyli mordowaniu dzieci, narkotykom,
3. krzewienie patriotyzmu i propagowanie historii. (patriotyzm to miłość do ojczyzny)
4. To tak ogólnie. Po szczegóły to do członków ONR lub do wujka google.

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2018 o 13:53

avatar kacu1980
-2 / 2

@afrob "Mówić, że ONR kocha Polskę, to tak samo jak mówić, że pedofil kocha dzieci." - pisać głupoty to każdy potrafi. Gorzej z argumentacją. Jaki jest tego powód? Nuda? Lewacki umysł? Brak edukacji? Polonofobia? Sam sobie odpowiedz na to.

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2018 o 13:57

avatar kacu1980
-3 / 3

@Huby7v98 to że rzymski salut kojarzy ci się z adolfem który żył setki lat po tym jak salut ten został pierwszy raz zastosowany to nie jest moja wina ani wina ONR. Z szacunku do swoich bliskich walczących z niemcami nazistowskimi w czasie wojny powtórzę: edukuj się.

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2018 o 14:18

H konto usunięte
0 / 2

@kacu1980 Sądzisz chłopczyku, że znasz moja rodzinę lepiej niż ja sama? Ich odpowiedź by spowodowała, że załamałbyś się psychicznie i zaczął wyznawać shinto ze stresu.
Poza tym jest też kwestia strojów oraz stylistyki. To, że jest to znak rzymski, nie oznacza, że jest używany w kontekście kultu Marka Aureliusza. Taką tanią manipulację możesz serwować wielbicielom seriali południowoamerykańskich.

Dla mnie osobiście wszyscy ludzie, którzy posługują się podobną stylistyką/gestami, są zwykłymi zdrajcami.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2018 o 15:38

H konto usunięte
0 / 2

@kacu1980 Nie mówiąc o tym jak można zestawić w nicku odwołanie do zatrucia poalkoholowego z godłem narodowym?
Może trochę szacunku do symboliki narodowej? To tylko podsumowuje pojęcie "patriotyzmu" takich jak wy.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2018 o 15:39

avatar kacu1980
-1 / 1

@Huby7v98 szanowny pan sądzi że zna mnie lepiej niż ja sam i wie że mój nick pochodzi od zatrucia alkoholowego? Mój nick pochodzi od imienia Kacper (Kacu = Kacper tak jak Stachu=Stanisław a Krzychu=Krzysztof). To tylko świadczy o panu jako rozmówcy i o pańskiej inteligencji. Niestety ale brak edukacji powoduje problemy nie tylko dla samego zainteresowanego ale też np. w momencie wyborów np. parlamentarnych bo osoba taka staje po niewłaściwej stronie właśnie z uwagi swoich braków w edukacji.

Nie mówiąc o tym jak można nie znając kogoś nazywać go chłopczykiem. To się nazywa brak szacunku do osoby która nie zasłużyła na to.

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2018 o 15:53

H konto usunięte
0 / 0

@kacu1980 To bys nie pisał z małej litery. Jesli zas nie potrafisz napisać własnego imienia, nie jest to moim problemem. Mniej krzyków, więcej nauki.
Skoro można do kobiety pisać "szanowny pan", to można i pisać do ciebie "chłopczyku".
Nie wiem na jaką partię może głosować człowiek, który nie widzi nic złego w gestach "heil", nawet wolę się nie zastanawiać. To na pewno o wybory w Polsce chodzi?
było ten swój "patriotyzm" uskuteczniać po wojnie, jak ludzie zaczęli dopiero z niej wracać. Ciekawe jak takich jak ty przyjęłaby zrujnowana, przez hajlujących, Warszawa.
Pewnie z otwartymi ramionami? Spróbuj sobie zatem wyobrazić reakcję ludzi z Majdanka jakbyscie przyszli z tym swoim "stylem". Nie chciałabym byc w waszej skórze w 1945...

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2018 o 23:53

avatar kacu1980
-1 / 1

@Huby7v98 tak samo jak nie pisałbym 1980 bo to nie jest moje imię a rok urodzenia - tak idąc twoim tropem. Osłabiłeś mnie młody tym wpisem więc reszty nawet już nie czytam bo to zwykła strata czasu bo nawet sensownie dyskutować nie potrafisz.

T thepol
+4 / 4

Kabaret TEY nawet kiedyś hymn stworzył:


Niech skowronek w polu śpiewa
i niech wszystko Nam dojrzewa,
niech rozwija się rolnictwo,
ogrodnictwo, warzywnictwo.

Niech piękniejsze będą noce,
przez warzywa i owoce,
i niech każdy będzie zdrów,
przez jabłuszka pełne snów.

Refren:
Bo My musimy być silni i zdrowi,
choćby na skrobi, choćby na skrobi,
Bo My musimy być dziś mniej pazerni,
roślinożerni, roślinożerni.

Nam polędwica oraz schab,
nie smakuje tak jak szczaw.


Niechaj rośnie Nam koperek,
na przemianę na wiaterek,
niechaj rośnie Nam rabarbar,
ku radości wszystkich Barbar.

Niech czerwienią się buraki,
kolor to nie byle jaki,
niech wysoko rośnie seler,
Mnie nie rośnie, Ja mam feler.

Niech cebula łzy wyciska,
w Wielkopolsce w Pobiedziskach,
i niech się nadyma dynia,
niech do słońca pierś wypina.

I niech czosnkiem pachnie wielu,
w PRL-u!w PRL-u!
niech się rozwijają pory,
bo kończymy nasze spory.

Refren:
Bo My musimy być silni i zdrowi,
choćby na skrobi, choćby na skrobi,
Bo My musimy być dziś mniej pazerni,
roślinożerni, roślinożerni.

Bo Nam potrzebne są dziś witaminy,
więc się dajemy puszczać w maliny,
i pomaga każdy Nam,
szwagier, kuzyn, sąsiad, brat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2018 o 19:58

avatar ~ssdsfds
0 / 4

raz sokiem raz mlekiem czosnkową hołotę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O OkoBogaRaa
0 / 2

boooskie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hitek13
+1 / 5

@Silownia Co, boli Cię? Pewnie nawozisz fosforem POTWORZE ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rwd7
-1 / 3

Idę szybko sprawdzić kolor ogórków w lodówce :) A tak w ogóle, to zawsze się zastanawiam, skąd się takie matoły biorą. Dziarscy chłopcy, jak pisał Witkacy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+3 / 5

@kacu1980 Wiedziałem, że żart zostanie przez narodowych socjalistów tak śmiertelnie poważnie potraktowany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kacu1980
-1 / 1

@dncx jeszcze pożartuj sobie z flagi, orła czy Karola Wojtyły. No przecież każdy żart jest taki sam więc się śmiać powinno. o_0

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2018 o 14:03

E ewelyna
+1 / 1

Idea ONRu jest mi bliska, ale to jest po prostu zabawne.
Ludzie przestańcie się spinać.
Trzeba nauczyć się śmiać z siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kacu1980
-1 / 1

@ewelyna fakt - śmieszny filmik ale pod warunkiem że stworzyła go neutralna osoba. Mam jednak wrażenie że tak nie było.

B bubro
0 / 0

To przecież fotomontarz, ale dobrze wyszedł

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
0 / 0

Dawno już się tak nie ubawiłem na demotach :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kacu1980
0 / 0

Niemądrzy ludzie którzy nazywają narodowców faszystami i nazistami ...zobaczcie filmik a jeśli nie zrozumiecie przesłania to nic już wam nie pomoże z tymi lewackimi głowami. https://www.youtube.com/watch?v=sxBLgYXIljs

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2018 o 22:49