Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
5324 5817
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
N nOnee
+11 / 47

Bedzie główna ? Oby , powodzenia ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hellvenom
+108 / 126

Tak sobie myślę o jakich 20-tu latach mówisz skoro denominacja złotego miała miejsce w 1995r. No chyba, że pracowałaś wcześniej w mennicy to rozumiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qnida007
+21 / 37

w obiegu są od 1995 ale produkcja zaczeła sie wcześniej, własnie mam w dłoni 5-groszówke z 1990 oczywiście obiegowa ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hellvenom
+9 / 17

qnida007 - a myślisz dlaczego wspomniałem o pracy w mennicy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qnida007
+5 / 5

wiem. może pod nieodpowiednia wypowiedzia sie dopisałem. chodziło mi raczej o tych co dalej pisali że tych monet nie było przed 1995

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A agusiaaa1997
+7 / 13

Pewnie gdybyś nie dodała tego demota, również zauważyłabym to dopiero po wielu latach ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daro693
+5 / 5

mysle tez że autor demota może miec 20 lat, i tak sie napisało...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cycylia
+10 / 18

o dziękuje bardzo za wsparcie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zWinna
+7 / 13

Tylko taka mała uwaga - wkradło Ci się zbędne "z" przed "groszu".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I IstariDreamer
-3 / 11

@aberis sjp.pwn: ilość «wielkość tego, co może być mierzone lub ważone» Liczbę listków można zmierzyć więc jest ich pewna ilość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maravillosa
+9 / 9

Raczej można policzyć, zmierzyć można na przykład ich długość ;)
"Liczba oznacza "stan liczebny" albo pojęcie, którego treścią jest wynik liczenia wyrażony zwykle cyframi. Liczba odnosi się więc do rzeczy "policzalnych", przedmiotów (żywych i martwych), które można kolejno policzyć.

Ilość jest miarą tego, co może być mierzone lub ważone, to jest odnosi się do rzeczy "niepoliczalnych", np. gazów, cieczy, ciał sypkich, pojęć abstrakcyjnych itp."
Listki tutaj raczej policzymy, a nie zmierzymy. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A agusiaaa1997
+2 / 2

qnida007 - (załóżmy, że masz rację z tym, że monety pojawiły się w 1995) jeżeli cycylia urodziła się w 1991 to przez te cztery lata była na tyle mała, że nie zwracało na takie rzeczy uwagi (to jest różnie u różnych ludzi), więc może o to jej chodziło. Radzę nie negować od razu tylko czasami trochę się zastanowić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pieczarolina
+32 / 44

Tak jak z powszechnie znanym cukrem wanilinowym. Wystarczy dobrze się przypatrzeć, a już nie jest
to "waniliowy", a "wanilinowy". + za trafne spostrzeżenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 listopada 2011 o 16:47

avatar Bestseller
+10 / 10

heh, do niektórych rzeczy trzeba dojrzeć ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kokosnh
-1 / 5

brawo za spostrzezenie po 20 latach , ze pieniadze sa robione rowniez dla niewidomych...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
0 / 0

@czytymniemaszczynie owszem ale większość cukrów jest "wanililinowych" a przynajmniej w sklepach zajmują one znacznie więcej miejsca (różnych producentów) niż cukry waniliowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cycylia
+15 / 27

a ja za to tego nigdy nie zauważyłam :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar matuzalem
0 / 0

Ja się po prostu nie przyglądałam - żółciak to żółciak, nic ciekawego. Gdybym poświęciła chwilę uwagi na porównanie tych trzech monet na pewno też bym to zauważyła. Z drugiej strony: możliwe, że na 1zł, 2 zł i 5 zł też są jakieś analogie - też się nie przyglądałam. Może ktoś sprawdzał ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
+1 / 1

Na monetach 1,2 i 5 zł jest tak samo jak na monetach groszowych. tyle, że ilość "listków" nie oznacza wartości w groszach a złotówkach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Brono
+34 / 48

Hehe dobre :D nie zauważyłem tego nigdy. +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcin3340
+8 / 12

Nigdy się nad tym nie zastanawiałem ale ciekawe spostrzeżenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RoQuoXas
+19 / 31

Wpatrujesz się w groszaki hmmm...... czy jesteś studentką?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
0 / 0

@RoQuoXas a z wejscia bez patrzenia jesteś w stanie stwierdzić jakie osoby są na poszczególnych banknotach? Ja osobiście nie mam pojęcia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cycylia
+3 / 7

jestem ale zaoczną :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DamPlusa
+1 / 3

A 50 groszy??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cycylia
+4 / 4

od 10 groszy już nie ma takich listków :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SDMarit
+6 / 18

Zapewne wiecie ale produkcja 1 i 2 groszówek jest nieopłacalna bowiem ich wytworzenie kosztuje więcej niż są warte.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartek3033
+9 / 9

ja o tym wiedzialem, bodajze bylo ze 1 gr to 5 gr kosztow, i swego czsu byl pomysl aby zaprzestac produkcji jedno i 2 groszowek ale nie wiem jak to sie skonczylo,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rafelaek
-1 / 3

serio, nie wiesz? Z Polski wyjechałeś?:D skoro posługujesz się dalej jedno i dwugroszówkami to chyba nie wiele się zmieniło ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartek3033
-3 / 5

rafaelek ale zaloz taka sytuacje ze przestali wybijac, lecz groszowki wybite do tej pory beda krazyc w obiegu przez dlugi czas,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Macjak
+6 / 14

o.O Naprawdę nie zauważyliście tego wcześniej? Czy tylko ja tu zbieram groszówki? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nata1ia
+8 / 10

Nie wiem czemu Ci dali minusy. Ja też to zauważyłam już dawno, ale może dlatego, że tak samo jak Ty zbierałam groszówki :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cycylia
-1 / 3

ja też zbierałam ale dopiero teraz to zauważyłam :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Genjutsu
+10 / 10

Minusują bystrzejszych od siebie, ot, dla zasady, hahaha xd też zauwazyłam to dawno temu, ale nie, nie zbieram groszówek. I pamiętam też, że 2 zeta ma gładką obwódkę, 1 zeta już nie. Te mniejsze chyba naprzemiennie... Może to dla niewidomych opcja, kto wie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N neciak
+2 / 2

Genjutsu - nie wiem jak to się ma do liści, ale grawerowanie na obwódce to na 100% dla niewidomych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aszkielka
-1 / 7

Dobre, no ja też nie zauważyłam. Plusik ode mnie :))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar endriu1991
+2 / 6

to ładnie bo mi to zajęło 20lat +plus czas w którym oglądałem tego demota :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomplamka
+7 / 15

20 lat temu też nie zauważyłem tego. Pewnie dlatego, że nie było wtedy bilonu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czlowiekwoda
+5 / 9

moje życie się zmieniło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sanja
-2 / 6

O kurde. Nigdy nie zwróciłam na to uwagi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gradziu
-2 / 6

Ja teraz dopiero zauważyłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Daga33
+4 / 18

Zdolna jesteś. 20 lat patrzysz na monety, które w obieg weszły w 1995 roku :))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sadisticson
-1 / 5

Uprzedziłaś mnie o minutę ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Daga33
0 / 2

Mnie też ktoś uprzedził o minutę, tzn. wstrzelił się, gdy pisałam ;))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mateuko5
+3 / 5

Ten demotywator odmienił moje życie .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ava1234
-3 / 5

super dopiero to zauwazyłam :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ezo
+3 / 5

ja zauwazylem jak bylem maly, dodatkowo na rewersie przy szponie orla jest taka jakby beczka, hehe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B borysmen
+1 / 1

To znak Mennicy Warszawskiej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Emolucja
-1 / 5

Ktoś sie zjarał i miał rozkmine XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krystek1234
-1 / 7

Tak naprawdę gdyby nie wy nigdy bym na to nie wpadł xD dzięki:) " + "

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Glimpse
-1 / 9

chwalisz sie czy żalisz? ja to zauważyłem w wieku 6 lat ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RADZI02
0 / 4

Brawo za spostrzegawczość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HonusMatuAnas
+1 / 5

taa, gratuluje spostrzegawczości, coś jak z cukrem wanilinowym:P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chemikus
-4 / 10

w dobie 3,99 zł, 9,99 zł itd. jakby umieścili liść marichuany (9 listków) skończyłyby się problemy w kasie z wydaniem 1 grosza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DoubleBass
+34 / 38

Zauważyłem tą właściwość polskiej waluty w wieku sześciu, siedmiu lat… ech, tak sobie teraz myślę, że kiedyś jednak było więcej czasu na przyglądanie się tym zwyczajnym rzeczom, a wiele z nich kryło i pewnie czasem nadal kryje w sobie jakieś ciekawe właściwości. Jakby kogoś to interesowało to na 50gr wygrawerowany jest półokrąg z liści, zaś na złotówce jedynka otoczona jest w pełnym ich okręgu, więc widać, że i tam starano się podtrzymać schemat dopasowania liczby liści do wartości monety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nanab
+2 / 14

Amerykę odkryłaś...Już niedługo demot "po 40 latach zauważyłem że klapę od kibla można podnieść"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szajba666
+1 / 3

Kur*a rzeczywiście!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kuri185
+1 / 1

O ja pierdzu gość ma racje ja tam widziałem ptaszki :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukaszbb
-4 / 8

Po 20 latach ? to ciekawe że dewaluacja w Polsce miała miejsce w 1995 roku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mati1921
+2 / 2

Takie listki są na każdej monecie...Przy czym uwierzyć musimy,że na złotówce jest ich w założeniu 100:D Chyba,że jest tu jakiś cwaniak i je policzy;)
Pani Autorko te takie ob-ramówki na 10,20,50gr to też są listki.Na 1zł jest ich 100 na 2zł już 2 a na 5zł 5;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar busoni
0 / 2

Są różne, bo niewidzący też używają pieniędzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 listopada 2011 o 9:14

avatar Patorz
+1 / 3

W czas sie zczailes

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qnida007
+6 / 12

nie piszcie już o dewaluacji w 1995 je*bane niedorozwoje, kazdy przeczytał to już w drugim komentarzu i
autorka demota tez juz o tym wie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 listopada 2011 o 9:35

avatar aneciorek3
+7 / 9

SUPER DEMOT!!! Mnie się podoba. Co z tego że dziewczyna się pomyliła?? Wolicie ciągle oglądać to samo na głównej?? Cycki, szkoła i zawiedziona miłość??

Ludzie szanujcie się trochę :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cycylia
+6 / 6

Dziękuje :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T toolson
-5 / 7

no to gratulacje glowna za glupote bo nie dosc ze te monety nie sa w naszym kraju od 20 lat to jeszcze nie rysowali by na monetach jakis listkow od tak sobie zal

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D diafania
-1 / 1

Ta wiadomość zmieniła na zawsze moje życie:)Plus za spostrzegawczość. główna:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar birthmark
0 / 2

No właśnie twórczyni się pomyliła ale pytanie ilu z was poszło za nią że wylądowała na głównej. No ale człowiek uczy się na błędach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar birthmark
+5 / 5

Powtórzę tak żeby było bardziej widoczne. Denominacja zaczęła się w 1995 roku ale to nie tak że pstryk i
masz monety do
tego zabiegu, patrz dokładnie na daty monet, one były bite przed 1995 właśnie trzymam
złotówkę wybitą
w 1992 roku!!! nie dam sobie ręki uciąć ale wydaje mi się że miałem w ręku i bite
w 1991 ale nie
zmienia to faktu że do obiegu weszły w 1995, nie chce mi się wierzyć że autorka
demotywatora pracowała w
mennicy w tamtym czasie. Właśnie doczytałem że pierwsze monety zaczęto
produkować już w 1990roku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 listopada 2011 o 12:22

W wudi
0 / 2

Autorka jest pewnie lekko po 20-stce, więc to niemożliwe żeby pracowała w mennicy 20 lat temu, no chyba że ją zahibernowali i dopiero się obudziła :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cjfeelip
0 / 2

oo nie tylko ja wszedłem, by sprostować, ze denominacja była już dawno, po za tym : "eureka" widać ,ze plusy dają upośledzeni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D donkamillo51011
+1 / 1

Teraz moje życie ma sens !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar birthmark
0 / 0

to szukasz go w internecie?? na demotywatorach?? lenistwo czy taka desperacja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wudi
0 / 0

@birthmark
a może zwykła ironia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mrlech
0 / 0

1zł 2zł 5zł = ilość listków również :] POZDRAWIAM

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bluznierca
-2 / 2

To pieknie odzwierciedla ile sa warte te koleczka.
Ps. Nie klam ze zauwazylas po 20 latach bo nie moglas. 20 lat temu nie bylo takich koleczek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfie7
0 / 2

dzięki tobie też się o tym przed chwilą dowiedziałam ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R ralfi1717
0 / 0

Dobre! A od tematu: Wiesz, że 1,2,5 groszówka ma tyle listków ile wynosi wartość monety ? Nie? To już wiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wray
+1 / 1

W dzisiejszych czasach każdy grosz się liczy i przed wydaniem ogląda się go dwa razy. Stąd to spostrzeżenie ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gordonversus
-2 / 2

Po 20 latach?
Przeicerz ta złotówka weszła dopiero w roku 1995 :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamilczak111
+2 / 2

90% użytkowników poszło oglądać na żywo 1, 2 i 5 groszówki :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wiolaa662
+1 / 3

Esce o tym dzisiaj mówili ;D pewnie też oglądali demotywatory ;)) Gratuluję spostrzegawczości :))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jetasowicz
+2 / 2

Od dzisiaj możesz płacić liśćmi w sklepie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar thome10
0 / 0

nie martw się mi 16 :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michal667
+1 / 1

Całe życie w niepewności...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar prooelo
-1 / 1

hahaaha. a no tak. ;d

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MalyLbn
-1 / 1

po 18 latach zauwazylem ze sa tam listki xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olkowy1
-1 / 1

heh ale jaja ja wogle nie widziałem liści! heh

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Joltrotka
0 / 0

moje życie się odwróciło o 180 st, jak się o tym dowiedziałam :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasia9345
+2 / 2

A ja dzięki temu demotowi na pewno zapamiętam, że denomincja miała miejsce w 1995 roku :) jak ktoś już raz o tym napisał to po co 100 razy powtarzać ? No i co z tego, że napisała, że po 20 latach ? Czy to zmienia sens tego demota ? Nie ! też nie zauważyłam zależności między listkami a wartością monety, mimo, że codziennie się nimi posługuje, także za demot i spostrzegawczość (+)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zbanowana
-1 / 1

Denominacja złotego nastąpiła w 1995 roku, do 20 lat jeszcze trochę brakuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wagierek
0 / 2

ciekawe, nie zauważyłem tego wcześniej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dyrbal
0 / 0

całe moje życie...przez ciebie uległo zmianie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dejwidsin1324
+2 / 2

to są właśnie Polacy;D nic ciekawego nie wymyślą a jak już ktoś coś ciekawego dostrzeże to wszyscy tylko: jak by mu/jej tu doje***;/ to nie możliwe żeby ten ktoś był lepsze ode mnie;/ muszę go zgasić.. nie ma to jak życzliwość Polska:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GizmoRider
0 / 0

jakby nikt nie pisał to dopisze a jak napisał to powtórze na złotówce też są takie liście

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hakuma
0 / 0

chyba jeszcze nigdy mi się tak bardzo nie nudziło, żeby liczyć listki na monetach ;d
ale + jest

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kropka33x
-1 / 1

Też wcześniej tego nie zauważyłam ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D drazio
0 / 0

i nie ma lipy


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dorciaa94
+1 / 1

demot:Po 20 latach zauważyłam: że to są liśćie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Windualizowany
0 / 0

Tylko pogratulować spostrzegawczości...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mrlech
0 / 0

dobra inteligenty... a niech któryś mi powie dlaczego są liście i co one tak naprawdę znaczą? dlaczego na 10, 20, 50gr jest to inaczej rozwiązane?!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jamajka0412
+2 / 2

Nie wiem co znaczą te liście ale to są liście dębu, nie naszego rodzimego (bo u nas naturalnie występują tylko dwa gatunki - szypułkowy i bezszypułkowy), to jest dąb czerwony sprowadzony z Ameryki Północnej i jest zaliczany do roślin inwazyjnych, jest niebezpieczny dla naszych rodzimych gatunków i powinien być usuwany. Nie wiem co on robi na naszych monetach..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dendrolog
0 / 0

Ja uważam ze równie dobrze możne to być dąb błotny, jednak zgadzam się ze z całą pewnością nie jest to rodzimy gatunek ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stefankosa
+3 / 3

do bystrzaków nie należysz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maverrick
0 / 0

To masz kur.. problem bo Ci z życia spier....ły jakies 3 lata.. ; o

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J justynnaa
0 / 0

Na 2 złotówce również są 2 listki a na 5-cio złotówce 5 :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Spaadaajx3
-3 / 3

a tak na serio to ja zauważyłam to dopiero po zobaczeniu tego demota ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misznax
0 / 0

wow to gratuluje spostrzegawczosci -_-( ) demotywujace..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cruc
+1 / 1

1gr to na zlomie jest wart 1.6gr, wiec za kazda stowke w jedno groszowkach mamy 60zl zysku, niestety ale ja chcialem tak zarobic zebrajac okolo 400zl w 1 groszowkach i spotkalem sie z odmowa, za niszczenie pieniedzy obojetnie jakiej wartosci grozi wiezienie do 7 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar qwertek
0 / 0

A ja dodam, że na 50gr jest dokładna połówka wieńca z 1zł :)

Pozdro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cycylia
0 / 0

to czekam :) również pozdrawiam :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S starygatek
-1 / 1

Hmmm... mnie dziwi tylko jedno. Jak, skąd, dlaczego po 20 latach!? Przecież w obiegu te monety są od 01.01.1995 roku, czyli od niecałych 17 lat ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mazi009
0 / 0

na każdej polskiej monecie jest ilość listków odpowiadająca nominałowi :P na 10 gr da się policzyć na 50 i złotówce trochę gorzej ;) 5zł też ma 5 listków nie wiem jak z 2 bo nie posiadam obecnie przy sobie xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Durszlak95
0 / 0

a 10,20,50 groszy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Gollum
0 / 0

Spostrzegawczość: lvl master

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U unospin
-1 / 1

To widze nie przegladasz demotow , bo juz to bylo na glownej jakis czas temu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mariusz005
0 / 0

Przecież to już kiedyś było na głównej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zegarek_2
0 / 0

Taka zasada w PL jest na monetach groszowych już od lat 20-tych :-), zbierałem kiedyś monety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karasov
0 / 0

Nie z wartością, a z nominałem! Wartość obecnych walut to dyskusyjna sprawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~BlehBlah
+1 / 1

- Ponieważ nic nie spostrzegłaś tylko znalazłaś identyczny obrazek na internecie, który krąży już od dawna i myślisz, że jesteś oryginalna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fejk366
0 / 0

gdyby nie ten demot to nie wiedziałbym tego do śmierci :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pinkdiamond
+2 / 2

Nie no Amerykę ktoś odkrył ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wank
+2 / 2

Matko co za ludzie... ? Jesteście bardziej demotywujący od tego demota....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Pinkyyyy
0 / 0

co mnie to obchodzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kutasowypodpierdalacz
+1 / 1

Ja to zauważyłem bawiąc się pieniędzmi w wieki 4 lat xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Oniemiały
+2 / 2

Teraz rozpoznajesz cyferki, jutro sama kupisz bilet w automacie. Świat stoi przed tobą otworem!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~betrii
0 / 0

Chodzi o to, że po 20 latach swojego życia zauważył to, co w cale nie oznacza, że będąc małym dzieckiem odrazu musiał mieć styczność z monetami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Toudy124
0 / 0

Powiem wam że nie tylko na groszówkach są listki. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sara88
0 / 0

bardzo fajny demot! ja nigdy tego nie zauwazylam i nawet nie pamietam jakie twarze sa na obecnych polskich banknotach. pamietam tylko, ze w "milionerach" jednemu graczowi Urbanski zadal pytanie, czy na obwodzie monety 2-zlotowej znajduja sie wygrawerowane wrabki, czy tez nie i je zeli tak to jakie- ciagle, czy przerywane. i facet nie umial odpowiedziec. czasem moze nas zaskoczyc pytanie o cos, co widzimy codziennie, przechodzi ciagle przez nasze rece ale jest to tak pospolite, ze nie zwracamy na to uwagi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skoper
+1 / 1

Dopiero teraz po 20 latach?:-p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~GraveD
-1 / 1

Denominacja byla w 1995 roku wiec 18 lat temu.... :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~doplyt
0 / 0

nie zyje spostregawczość !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zprzed_2lat
0 / 0

Demoty z przed 2 lat.....hmmmmm , czyżby powiew starości ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nanab
+2 / 2

ŁAŁ!!!! GENIUSZ!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kokodżambo1
+2 / 2

no ja pi*rdole, nie wierze, że aż tyle ludzi tego nie wiedziało, było już z trzy razy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~joahana
-1 / 1

Ha ha ale fajne i ciekawe spostrzeżenie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~siii
0 / 0

To dla niewidomych ; )

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dj_Buhh
0 / 0

To spostrzegawczy jesteś, miałem z 5 lat jak to zauważyłem, oprócz tego przewidziałem obecny kryzys i to, że nie wszystkie kaczki potrafią latać! Ale faktycznie demotywuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aus
0 / 0

juuz bylo dawno temu ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Klimeqqqqqq
0 / 0

Było !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar omega889
0 / 0

Po 20 latach dostrzegłaś wartość każdego pieniądza !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~piniacola
0 / 0

ja tego nie zauważyłem, mam 20 lat :p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lol2123123
0 / 0

To tam są listki ? :DD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DJMADEJ
+1 / 1

Gratuluję spostrzegawczości... >.<
Ciekawi mnie sposób odczytania po listkach wartości 10, 20 i 50-o groszówki... Pozostawię to bez komentarza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D demot49
+1 / 1

oglądałeś wypłate po pierwszym roku studiów humanistycznych...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~matisek595
0 / 0

Jakoś nie widziałem tego na 50 gr :D



Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anoooo
0 / 0

hehe a no

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vatos
0 / 0

Na złotówce też, tylko dobrze policz ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gugi91
0 / 0

Mały błąd liczba zamiast ilość listków. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dina2667
+1 / 1

Blondynka ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ashushan
0 / 0

lol dopiero teraz?? to przyjąyj się monetom 1zł, 2zł i 5zł

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~skamienialicho
0 / 0

Dodatkowo można łatwo zauważyć,że zaostrzone końce liści są dowodem na to,że jest to liść dębu amerykańskiego...Pytania dla zainteresowanych...Jak wyglądają liście dwóch rodzimych dębów naszego kraju,które NIE ZOSTAŁY umieszczone na NARODOWEJ WALUCIE?Kiedy się dowiedziałeś jakie gatunki dębów naturalnie występują w Twoim kraju?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lael1
0 / 0

Brawo sherlocku!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~khave
0 / 0

To akurat zapowiadali wprowadzając te monety.

Dziwne jest to, że przedstawiono liście amerykańskiego dębu czerwonego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem