Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1829 1947
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar JanKenPon
+60 / 76

JAK MU WIATR ZAWIEJE ... FAŁSZYWY CZŁOWIEK

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
+5 / 13

Czym według ciebie różni się PO od RP? Palikot ty taki człowiek Tuska "na zewnątrz", zabezpieczenie, gdyby znowu w partii Tuska coś nie pykło( nie pierwszy raz z resztą), jest też sposobem na odwracanie uwagi od rządu, tak jak kiedyś, ale teraz w szerszej skali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
-5 / 9

Było by to prawdopodobne, ale czy naprawdę sądzisz, że Tusk zaufał by Palikotowi, że dał by mu w ręce partię, która ma potencjał (podkreślam, potencjał) aby odsunąć PO od władzy? Różnica PO i RP jest spora. Ruch Palikota konsekwentnie realizuje swoje zapowiedzi wyborcze i mimo iż na nich nie głosowałem to jestem to w stanie docenić. PO zaś nie dotrzymało chyba nawet 1 obietnicy wyborczej - może poza tymi 300 mld. z UE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fifi169
+3 / 5

Ja jednak uważam, że jest to fałszywy człowiek. Nie tak fałszywy jak PO, bo oni mówią co innego niż robią. Palikot mówi to samo, co robi, jednak skrajne zmiany poglądów wskazują na to, że albo oszukiwał nas wszystkich 5 lat temu, albo robi to teraz. Ale i tak nie oszukuje nas tak, jak PO, bo może co innego myśli, ale to samo mówi i robi.

Najgorszy jest Niesiołowski zmieniający zdanie w 5 minut po jednym telefonie od centrali partii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
-3 / 3

Rzeczywiście Palikot przynajmniej coś robi. Dowód na to dostałem dawno. Siła RP jest Tuskowi na rękę, bo prędzej czy później ktoś ich odsunie od władzy i według mnie( powtarzam według mnie) Tusk będzie mógł dorwać się do koryta znowu poprzez partię RP.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
+2 / 2

Carski, szczerze wątpię. jeśli "PO się skończy" to Tusk zostanie pewnie komisarzem europejskim (albo zajmie jakąś inną funkcję w UE), spekuluje się już, że dostał taką propozycję i możliwe, że ją przyjmie po skończeniu tej kadencji. Jako były polski premier, który jako pierwszy przetrwał na tym stanowisku dwie kadencje ma otwartych naprawdę wiele drzwi i nie jestem sobie w stanie wyobrazić aby miał wchodzić w jakieś układy z Palikotem. Jak wspomniałem dla mnie nie ma znaczenia co mówił wcześniej, ważne, ze gdy zmienił poglądy to odszedł z sejmu, bo uznał, ze jego mandat społeczny się w tym momencie skończył. Nie wymagam od nikogo aby całe życie miał jeden i niezmienny pogląd. Nie miałbym nic przeciwko temu aby od przyszłych wyborów Kaczyński opowiadał się za prawami dla homoseksualistów, o ile po nich kontynuował tą politykę do końca kadencji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O omicron
0 / 0

Przecież palikot robi świetną reklamę m.in. szajce tuska - sam zajmuje się pierdołami podnosi szum, kontrowersje, promuje dziwolągów, większości społeczeństwa to nie odpowiada to też partia płemieła wypada na tle tego ustrojstwa w ich oczach "bardzo dobrze". Chodzi o stworzenie sztucznej alternatywy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KJKzK
+23 / 33

Już nie mówiąc o tym, że przez pewien czas był również największym zwolennikiem Tuska i Komorowskiego. Jak mawiał: "wszystko to, co nie służy Platformie Obywatelskiej, obce jest mi i należy do innej rzeczywistości".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KJKzK
+2 / 4

Co się zmieniło? Zapewne niewiele, pisałem o deklarowanych poglądach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kyd
+22 / 34

Spoko, ostatnio spadł poniżej progu wyborczego. Ale taki jest właśnie jego cel. Wyczuł rosnące zapotrzebowanie na partię antyklerykalną, popierającą aborcję i związki homoseksualne, więc zgodnie z zasadami biznesu, postanowił wypełnić tę niezapełnioną niszę. Bo Palikot to przede wszystkim biznesmen. I trzeba mu to oddać - bardzo sprawny biznesmen.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
-3 / 17

szarozielony Palikot przekroczył próg wyborczy dzięki Kaczyńskiemu, bo ten ciągle pieprzył o Smoleńsku, rozumiem zginęła mu rodzina ale to nie jest najważniejsze dla Polski, myśleć tylko o sobie gdy ludzie żyją na skraju ubóstwa to coś nie tak. Druga sprawa to spiknięcie się z Rydzykiem, co jak co ale szukanie u postaci psującej opinię o KK poparcia dla głosów starych babek jest głupie bo przez takie zagrywki moim zdaniem więcej tracił niż zyskał. Gdyby Kaczyński odszedł z PiSu to może by to inaczej wyglądało, nie jestem zwolennikiem tej partii ale na pewno byłoby lepiej a może raczej nie gorzej jak jest teraz za Tuska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar macin9870
+4 / 8

Palikot najwięcej poparcia zbił na legalizacji marihuany. U mnie w szkole były takie wybory dla uczniów i dostał 50%. To chyba mówi samo za siebie, głosowali gówniarze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
-2 / 4

szarozielony Palikot przed wyborami ciekawe rzeczy mówił o gospodarce w przeciwieństwie do Tuska i Kaczyńskiego. No i w sumie macin9870 ma rację bo na obiecaniu legalizacji marihuany też sporo głosów zarobił, z tym że to głosy jednorazowe raczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar phasma
-4 / 4

Zgadzam się z Tobą. Ok. 20% społeczeństwa głosującego na różne partie lewicowe to stanowczo za mało-60% powinno być minimum.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar phasma
-2 / 2

I chcesz mi niby powiedzieć, że kryzys szalejący od ostatnich kilku lat nie ma tutaj żadnego znaczenia? Może faktycznie studiowanie biologii molekularnej, czy ewolucyjnej, nie daje odpowiedniego zaplecza do dogłębnego zrozumienia ekonomii, ale to jest chyba lekka przesada. Zresztą, jak już pewnie zauważyłeś, chcę wielu rzeczy, które chociaż częściowo pokrywają się z programem polskiej lewicy, jednak z ekonomią, o której nie mam pojęcia, nic wspólnego nie mają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
0 / 0

@phasma - mówisz, że powinno 60% głosować na lewicę? Dlaczego? Dlaczego uważasz, że wiesz "lepiej"? Może 70% powinno głosować na Mikke? Dlaczego nie? Dlaczego uważasz, że masz rację a reszta się myli? Udowodnij mi to. Dlaczego nie chcesz mi tego udowodnić? Czego się boisz? Dlaczego mnie obrażasz? Jesteś homofobem, bo ja jestem gejem i mnie krytykujesz :) Masz, próbkę lewicy homofobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Piopu
+3 / 7

Można by jeszcze napisać o kasie od ojca szmalcownika...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar adex26
+8 / 22

Mimo tego że jestem za legalizacją narkotyków i prostytucji w imię motta "Nie ma przestępstwa bez ofiary". Mimo tego że jestem toleracyjny i nie przeszkadzają mi geje, transseksualiści i transwestyci (tak, to są dwie różne rzeczy). Za bardzo go nie lubie bo jest za aborcją. Ja już rozumiem to gdy kobieta została zgwałcona, lub jest zagrożenie życia matki, ale aborcja kiedy się chcę?! Jest to dla mnie nie do zrozumienia. Pomijając kwestie tego że jest kłamcą, bo wszyscy nasi kochani politycy kłamią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2013 o 9:53

L LukkeDj
-1 / 5

Przecież to jest biznesmen. Skoro gazeta się nie sprzedawała w tej tematyce to żeby coś zarobić ją zmienił. On był tylko właścicielem a nie redaktorem naczelnym. Więc on chciał tam tylko zarobić, i na pewno sam tej gazety nie czytał. Polityka to jest biznes, przecież tam większość osób robi wszystko pod siebie, i każdy na ich miejscu zrobił by to samo ;))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nutaharion
+23 / 33

"Najbardziej liberalnej"
To się uśmiałem :"-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar spurs80
+11 / 17

Czlowiek zero.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nymville
+8 / 12

To jest najlepszy przykład naszych czasów, gdzie media i marketing są ważniejsze od wartości i kompetencji. Karierę polityczną robi człowiek, który ma przerośnięte ego, nigdy nie przyzna się do błędu i nie ustąpi dopóki nie udowodni swojej racji nawet jeśli jej nie ma. Do tego jest nieprawdopodobnym hipokrytą a o empatii nigdy nie słyszał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ch47
+4 / 8

To taki Lepper bis ,świeć Panie nad jego duszą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
+4 / 4

Oh, nie. Lepper to był zwykły prostak, Palikot to zupełnie inne zwierze polityczne (jak to mówi Miller) - to inteligentny manipulant, choć zdecydowanie taki sam cham jak Lepper i czasami ciężko mu to ukryć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamil1122
+2 / 14

Palikot to wyznawca kabały zaprzedany diabłu członek zakonu masonów, dlatego tak zaciekle walczy z kościołem katolickim i promuje całą tą kolorową rewolucje seksualną. Tylko na wieże katolickiej jesteśmy w stanie zbudować Niepodległą POLSKĘ.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
-3 / 5

Nie przesadzajmy, nie musimy koniecznie mieszać księży do polityki... A o co chodzi ci z tym zakonem masonów? Masoneria nie rwie się do władzy nad światem( Za dużo "Broken Sword"?), wolnomularstwo ma inne cele i zapewniam ciebie, że nie dotyczą wybicia 90% ludzkości ani zniewolenia świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2013 o 22:19

avatar Azon
+1 / 1

Carski. to chyba był sarkazm (przynajmniej mam taką nadzieję).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
0 / 0

Chciałbym, ale widziałem wcześniej takie komentarze i był one pisane na serio.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ThomasHewitt
-1 / 13

Palikot to błazen, którego popierają małolaty, bo palił dżoje w Sejmie, albo, że chce wolności dla wszystkich i żeby się wszyscy nawet pozabijali w tej wolności. Bez granic, bez rozsądku, bez sensu. Jego elektorat wiekowo zbliżony jest do ludzi przychodzących na koncerty rapowe w Polsce. 13-19 lat. Chyba, że ktoś jest szalony i jest z nim powyżej 19ego rż.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Matired
+1 / 3

Jego elektoratem nie mogą być osoby które mają 13-17 lat, bo nie mają praw wyborczych. To tylko potencjalni wyborcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MichuL
+8 / 12

Matired niestety jest wiele osób z prawami wyborczymi, którzy w rozwoju mentalnym zatrzymali się na poziomie tych 13-17 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GOLASik12
-1 / 5

Spójrzmy prawdzie w oczy - każda partia taka jest i tylko dlatego ma swój stały elektorat :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cinek40
-3 / 9

"Ten, który nigdy nie zmienia swoich poglądów, przeważnie takich nie posiada" To ja pójdę w skrajności. Załóżmy że wojnę Hitler przeżył, wstąpił do jakiejś organizacji pomocy żydom i krzyczy ze każdy kto jest przeciwny żydom to pieprzony antysemita, ciemnogród i powinien zdechnąć. Czy to hasło dalej działa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S susza89
0 / 8

Co mnie obchodzi jego przeszlosc , wszystko lepsze niz PO . Predzej zaufam palikotowi bo jest bogaty to predzej dokona jakiejs zmiany, a nie bedzie wydawal naszej kasy na wlasne korzysci i tracil na samoloty jak Donek ;/ . Pozatym w PL od zawsze macie lewicowe partie i patrzcie jak wam to wychodzi na dobre 90% ludzi zyje jak smiecie , 9% na jakims poziomie bo wyjechalo ,a 1% to biurokraci . Oddajemy 30% zarobkow na pseudo bezplatna sluzbe zdrowia co nie leczy , policje co nie pilnuje porzadku tylko karze mandatami za najwieksze bzdury . Potrzebna jest zmiana nie wiem jak mozecie tego nie widziec . Jak znowu wygra PO to sie poddaje i wyjezdzam znowu ;/ . Jesciescie biedni na wlasne zyczenie bo zawracacie sobie dupe aborcjami smolenskiem itp zamiast myslec kto chce cos naprawde zmienic. Ktos chce zrobic aborcje to zrobi, ktos chce se przycpac to to zrobi bez wzgledu na to czy to legalne czy nie . Skupcie sie na wazniejszych rzeczach ludzie ;/ .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2013 o 13:41

M MATIMTPL
+7 / 7

Janusz Palikot: "Mam opinię na każdy temat... zgodną z aktualnymi trendami w modzie"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kiciulek90
0 / 2

Palikot i jego banda to tylko pionki w rękach większej szychy..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arnidzionk
-2 / 2

Tylko nikt nie zauważył, że w międzyczasie był kwiecień 2010 i zaczęły się rozróby moherów, a KK nie ustosunkował się do tego. Też bardzo mi się to nie podobało i sądzę, że wiele ludzi zmieniło poglądy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cywil83
-1 / 1

Nie Janusz Palikot tylko KAŻDY polityk,wszyscy oni to sprzedajne świnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rprt
+1 / 1

Liberalizm to nie to samo co lewica. Liberalizm to słowo przeciwne do radykalizmu, czyli skrajności. A RP jest partią skrajnie lewicową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JemProszekDoPrania
-1 / 1

Jaką tam skrajną, weź już nie przesadzaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A anther
0 / 0

a Korwin Mikke który od zawsze ma takie same poglądy i to co mówił w przeszłości się sprawdza uważany jest za oszołoma i silnie tępiony przez panujący reżim :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar phasma
-1 / 3

Może dlatego, że jest ciężkim oszołomem i nikt go specjalnie nie musi "tępić", bo sam jest już wystarczająco "tępy"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lutego 2013 o 5:16

T TIGER_77
-4 / 4

Jedyny facet który słucha głosu narodu i dlatego zmienia poglądy tak często ponieważ chce nadążyć za potrzebami ludzi którzy na niego zagłosują..Idzie chłop z duchem czasu..i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KaenV
0 / 0

Ale co za geniusz napisał o RP jako najbardziej liberalnej partii? Ciekawe, że dziś faszystowskie pomysły to dla was liberalizm...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saske100
+2 / 4

musze tą fotke zapamiętać,dewiant biedroń z logiem na karteczce "zakaz pedałowania".palikot jest jak chorągiewka na wietrze,byle tylko mieć więcej procentów w sondażach.zakłamany sku*wiel

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saske100
+3 / 7

najgorsze jest,że jego partia promuje aborcje.przecież dziecko to żywa istota,jak sie ją wyskrobuje to ona to czuje ku*wa! zresztą jak matka została zgwałcona to i tak nie ma prawa zabijać dziecka(tak,to jest zabójstwo niewinnego człowieka) ale po porodzie nikt jej nie zabroni oddać dziecka do tzw.okna życia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O omicron
+2 / 2

Bo w Polsce ludzie wybierają polityka z błahych powodów typu marihuana, piwko w parku; chcąc zwiększenia socjału na który oczywiście pozostali podatnicy będą ciężko pracować, bo co dla niektórych jest ciężkie do pojęcia pieniądze nie biorą się z powietrza. Stąd takie osobniki w życiu publicznym - bo ludzie to lenie i durnie, jedyne co się dla nich liczy to byleby się nażreć, najlepiej na koszt sąsiada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem