@belzeq Po głębszym namyśle stwierdzam jednak, że największą głupotą w tym świeckim kraju jest bycie ateistą. Lepiej utworzyć arabski piemont na południu.
@belzeq Każdy NARÓD ma prawo do SWOJEGO państwa, tzn takiego, w którym ON będzie gospodarzem, a każdy kto doń przyjedzie będzie TYLKO GOŚCIEM, bez pretensji do zrównania swoich praw z prawami gospodarza, który ten DOM/KRAJ swoim wysiłkiem, a często i ofiarą własnej krwi, zbudował!"Och, ojejjejjjj, co Ty wypisujesz, przecież to "mowa nienawiści, nacjonalizm i rasizm" - zestaw rasisto-nacjonalisty. Teraz musisz być "nowoczesny", NO TAK, bo inaczej przyprawią Ci gębę "nacjonalisty" lub "rasisty" lub "ksenofoba". O tak, nie wolno używać słów i fraz, jak: "Ojczyzna", "dumny z bycia Polakiem" itp.
Jest przede wszystkim przeciwko małżeństwom jednopłciowym. I ja się pytam, co komu do tego kto się z kim żeni jeśli nikogo tym nie krzywdzi? Trzeba być prawdziwym kut@asem żeby zabronić komuś prawnego potwierdzenia małżeństwa, które w żaden sposób nie wypłynie na życie protestujących. I nie, to że ktoś dostanie taki papierek nie sprawi, że wszyscy zmienią płeć i zostaną gejami/lesbijkami tak samo jak noszenie spodni nie uczyniło z kobiet chłopów jak to kiedyś uważano.
@eyeyeyes W ameryce już są budki w których można sobie zrobić dobrze. @~Mertuna Są pewne zasady natury których żadnym przepisem nie zmienisz i nie ważne ile będzie protestujących kobieta która zapuści wąsa nie będzie facetem i facet który ogoli nogi nie będzie kobietą. A małżeństwo w skrócie jest po to żeby zrobić dzieci i tyle w temacie, dwie lesbijki czy geje sobie nawzajem tego nie zrobią. I dlaczego niby definicja małżeństwa ma się zmieniać tylko dlatego że geje i lesbijki tego chcą. Ich jest garstka i wszyscy mają się ich słuchać.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 października 2016 o 17:03
Ważniejszym pytaniem jest, co ma do tego państwo, kto z kim się żeni? Państwo powinno traktować każdego obywatela identycznie (nawet w konstytucji jest to zapisane), czy to kobieta, singiel, czy murzyn, więc śluby cywilne są idiotyczne, nielogiczne, marnują pieniądze i nikomu nie są potrzebne. Chcesz ślubu dla Boga, bierz w kościele, chcesz by partner miał Twoje nazwisko, czy mógł Cię odwiedzać? Napisz dokument. Śluby osób niewierzących w moim odczuciu żadnego sensu nie mają, ale jak ktoś chce to może takowy pobrać w prywatnej firmie, czy nawet za własne pieniądze państwowo.
@daro97 Ślub to coś więcej niż tylko nazwisko. Zarówno z punktu widzenia prawa, jak i dla mentalności. Jeżeli chciałbyś, żeby twój partner miał takie prawa, jak twoja żona/mąż, to musisz napisać stos różnych papierów, od których trzeba się w razie rozstania odwoływać. Nie prościej załatwić to jednym wydarzeniem, które notabene leży w naszej tradycji?
@Tuon Jest jeszcze prostsze, a na pewno tańsze rozwiązanie. Wystarczy, że na jakiejś stroni będzie gotowy wniosek, który gwarantuje dowolnej osobie (jak komuś zależy to może nawet zwierzęciu) prawa jakie obecnie posiada żona. Dokument przejrzysty, z którego w łatwy sposób można wykreślić punkty, które nam nie odpowiadają, a dopisać takie których potrzebujemy. Byłoby to prostsze, wygodniejsze, dopasowane do każdego i nie trzeba by było utrzymywać rodziny urzędasa.
@eyeyeyes, nie widzę tu nigdzie hipokryzji. Jeżeli ktoś "jest napoleonem" (ach, jak ja lubię takie porównania) to jest to choroba psychiczna i należałoby to leczyć psychiatrycznie. Jeżeli ktoś odczuwa inną płeć niż fizyczna - również jest to choroba, ale o całkowicie innym podłożu (długość receptora NR3C4, dystrybucja allelu CYP17 oraz rozmiar BSTc i INAH3 typowe dla płci, którą się czują, nie wspominając już o innych zaburzeniach jak syndrom Klinifeltera itd.). Jak widać transseksualizm nie jest zaburzeniem psychicznym, który należy leczyć psychiatrycznie. Nauka na dzień dzisiejszy nie potrafi zmienić płci mózgu, więc jedynym rozwiązaniem jest korekta płci. Nie widzę tu hipokryzji, a porównanie do Napoleona nietrafione.
@eyeyeyes @jaskierrro co macie do małżeństw jednopłciowych? Na litość boską, ktoś wymyślił instytucję małżeństwa dawno temu twierdząc że jest po to by mieć dzieci, a jak ktoś dzieci nie chce ale chce ślub to nie może? Co za debil to wymyślił? Małżeństwo nue jest po to by robić dzieci! Według mnie malżeństwa (urzędowe) powinny być jak najbardziej. Nikt z protestujących nie bedzie przez to cierpiał, i nikt nie mówi ze taka para dzieci mieć będzie, na dodatek dzięki temu w szpitalach jedna bedzie mogła odwiedzić drugą bo są małżeństwem. Jak mnie wkurza takie zaściankowe myślenie. Przez to ingerujecie w wolnośc drugiego człowieka, który nic wam nie robi. Nie macie ważniejszych problemów na głowie tylko takimi pierdołami się zajmujecie jak śluby gejów i lesbijek i macie ból dupy że dwie kobiety czy dwóch facetów są małżeństwem, no naprawdę świat sie zawali a wy umrzecie w ogniach piekielnych...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 października 2016 o 21:10
Program środowisk LGBT jest oparty na kłamstwie, że wszyscy pederaści, tacy się urodzili. Nawet tak super politpoprawne źródło jak Wikipedia zawiera informacje, że na tą chwilę nie stwierdzono ww. faktu i, że zdania wśród ekspertów są podzielone. Homoseksualizm jest chorobą. Pozwolę sobie podać Wam parę możliwych źródeł choroby: odziedziczenie po ojcu; wychowanie w rodzinie, w której dominuje matka, a ojciec jest wycofany; bycie wykorzystanym seksualnie w dzieciństwie przez mężczyznę; uwiedzenie dojrzewającego chłopca przez starego pederastę (gdy bodźce skupią się na niewłaściwym obiekcie). Wystarczy trochę poobserwować, by zobaczyć, że to się sprawdza. Niestety, głupia większość chwyciła i powtarza jak mantrę: "oni tacy się urodzili". Z resztą wystarczy odrobinę zdrowego rozsądku i intuicji, by stwierdzić, w którym przypadku istnieje większa szansa na zapadnięcie na homoseksualizm: dziecko wychowywane w rodzinie, w której ojciec jest wycofany, nie okazuje uczuć, dominuje matka; czy dziecko wychowane w rodzinie gdzie ojciec twardo wychowuje syna, jednocześnie od czasu do czasu okazując mu uczucie? A co do dyskryminacji, to oczywiście jej nie ma, zarówno mężczyzna heteroseksualny, jak i dotknięty homoseksualizmem nie mogą zawrzeć małżeństwa z drugim mężczyzną. Z góry przepraszam, jeżeli nie odpowiem, ale ostatnio nie mam dużo czasu na udzielanie się na necie.
@SambaRagga, najnowsze badania stwierdzają, że homoseksualizm ma podłoże epigenetyczne i powodowany jest poprzez inną metylacje dna i ekspresję genów, a także wpływ hormonów podczas życia prenatalnego. Zwierzęta też są homoseksualne, bo matka była nadopiekuńcza?
@addagetr
Akurat przykład zwierząt jest bardzo chybiony. Zwierzęta spółkują z przedstawicielem swojej płci, bo np. chcą podkreślić dominacje w stadzie. Bo np. źle działa u nich komunikacja. Zwierzęta odróżniają płeć głównie za pomocą zapachu, dźwięku, tak więc czasem dochodzi do nieporozumień i samiec nie odróżnia samca od samicy. Zdarza się również, że akty homoseksualne są wyrazem desperacji, kiedy zwierzę nie może znaleźć przedstawicielki swojego gatunku. Wtedy zdesperowany, by przekazać swój materiał genetyczny, kopuluje nie tylko z samcami, ale i z przedstawicielami innych gatunków - nieświadomy, że nie da mu to potomstwa. Co więcej może się zdarzyć, że zwierzęta robią to po prostu dla zabawy. No i do tego jeszcze fakt, że zwierzęta przejawiają zainteresowania, a nie permanentny "homoseksualizm". Tak w ogóle, to każdy badacz zachowań zwierząt powie Ci, że nie wolno odnosić zachowań zwierząt do zachowań ludzi. Podsumowując, by być precyzyjnym, nie istnieje coś takiego jak homoseksualizm u zwierząt, a jedynie zwierzęta "przejawiają zachowania, które u ludzi nazwalibyśmy homoseksualizmem". Ale mniejsza o to. Niesłyszałem o tych badaniach, ale rozumiem, że w nie wierzysz? Nie pierwszy i nie ostatni raz jakiemuś "naukowcowi" coś wychodzi, a tak naprawdę jest to wierutną bzdurą. Mało powiedziane. Tak jest po prostu często. Zwłaszcza, że na badania, które wykazałyby, że homoseksualizm jest chorobą nikt nie da pieniędzy. Dlatego "badacze" dopasowują wyniki eksperymentów do formy, którą zaaprobuje gawiedź. Podobnie jest z badaniami (a raczej ich deficytem) na temat zależności inteligencji od koloru skóry... itd.
małżeństwo osób jednopłciowych jest bytem nielogicznym. Małżeństwo jak nazwa wskazuje Mąż (mał), Żona (żeństwo) - (efet kojarzenia faktów). Więc nie może być małżeństwa dla homosiów jednych i drugich. Co najwyżej partnerstwo bądź inny byt nazewniczy. A co kto i z kim w łóżku. Byle by się kochali i byli sobie wierni, tak im dopomóż Bóg - Buddo - LPS itp.
@BlueAlien: dobrze prawisz. Nie cierpię mentalności babć kamieniczkowo-osiedlowych. Idzie spać o 19, a widzi jak o 24tej wracasz z imprezy, gada stojąc przed blokiem z psiapsiułkami 3h obrabiając d$#ę Mariolce spod 16tki i Kazikowi spod 26tki, a w autobusie 5 min nie ustoi. Po latach nasuwa się mi tylko jeden wniosek: ci co najwięcej wymachują łapami, krzyczą i mówią innym jak żyć po prostu nie mają swojego życia, a jedyna interrakcja z otoczeniem to wpierd@lanie się między wódkę, a zakąskę.
to jest masakra ze pod kazdym tematem o homo widac ze kilka osob z wypowiadajacych sie tez jest na to chorych i nikt nie pracuje nad wyleczeniem tego genetycznego spaczenia
@eyeyeyes Spaczenie to może nie jest. To jest raczej fetysz każdy ma swoje upodobanie. W starożytnym rzymie też była "miłość męsko-męska". Z taką różnicą że nie czuli się jakoś poszkodowani z tego powodu, nie wychodzili na ulice żądając praw. Jakoś fetyszyści rudych włosów nie żądają żeby wszystkie kobiety farbowały się na rudo.
@eyeyeyes nie no rozbrajające :D "nie lubie homosiuff i dlatego zakazuje im brać ślup bo mi sie to nie podoba i tyle, a kazdy kto mysli inaczej niz ja tez jest horym homosiem" - tyle mozna wywnioskowac z twojego bełkotu. Twoje lubienie czy nielubienie homosiow swiata nie zmieni, dalej są i dalej będą, radze to zaakceptować zamiast wojować niewiadomo o co.
@BlueAlien Oczywiście że komuś mogą się nie podobać "homosie". Małżeństwo składało się z kobiety i mężczyzny od niepamiętnych czasów. I z jakiej paki ma się to zmieniać tylko dlatego że garstka ludzi chce inaczej. Nikt im nie broni się kochać i mieszkać razem, byle by nie wpychali na siłę innym ludziom swoich zachcianek.
@jaskierrro zwierzęta jakoś zyją bez ślubu :D a człowiek sobie slub wymyslił, wiec dlaczego ma z tego nie korzystac jakiś homoseksualista? Kiedys kobiety nosiły tylko sukienki a spodnie były dla mężczyzn. A teraz kobiety też noszą spodnie - czy coś im sie stało? Wyrósł im ptaszek? Czy ktoś cierpi na tym, ze dwie kobiety czy dwóch facetów chce wziąć ślub? Nie. Argument bez sensu - bo kiedys tak było, to dalej tak musi byc. Bo ktoś tak wymyslił i wszyscy zaakcetowali, wiec tak musi być. Ślub jest dla ludzi. Nie wazne jakiej płci.
To jest chore, że wy nazywacie to walką o przywileje, skoro jest to normalne prawo człowieka - ty możesz brać ślub, gej nie. Więc walczy by mógł. Tobie nie stanie sie krzywda, bo przecież nie zmusza tym ciebie do bycia gejem i wyjścia za niego. Więc po cholere ty mu zabraniasz? Jaki to ma sens? Nigdy nie zrozumiem logiki ludzi o tak ciasnym konserwatywnym umyśle, ludzi robiących pod górkę sobie i innym w myśl niepisanych zasad, bo tak, bo ma takie widzimisię, kierowanych zwierzęcym instynktem nietolerowania każdego osobnika tego samego gatunku tylko dlatego, że jest nieprzydatny w stadzie pod względem zdolności do rozmnażania.
I zacytuje, bo mnie to rozbawiło :D
"Nikt im nie broni się kochać i mieszkać razem, byle by nie wpychali na siłę innym ludziom swoich zachcianek."
Ehm. Nikt ci nie broni kochać się swoją kobietą i mieszkać z nią, bylebyś nie wpychał na siłę innym ludziom (tj homoseksualistom) swoich zachcianek :)
@BlueAlien "bo kiedyś tak było, to dalej tak musi być". Po co zmieniać coś co działa dobrze od niepamiętnych czasów? Nie chce takiej sytuacji gdy ktoś mnie zapyta czy jestem żonaty i gdy odpowiem że tak to znowu zapytają "a z kim?". To powinno być oczywiste. Ale ty chcesz zmian dla samych zmian. Ludzie ostatnio wszystko chcą zmieniać bo to staromodne i nie nowoczesne. I tak są niezapisane zasady dzięki którym możemy nazywać się ludźmi. Równie dobrze możesz powiedzieć że: to co z tego że to rodzeństwo. Komu to przeszkadza? To nie ma znaczenia że to jej ojciec, niech sobie wezmą ślub, komu to przeszkadza? Ktoś cierpi z tego powodu? Jak już mówiłem nie mam nic do związków homo ale jestem przeciwny zmianą w definicji małżeństwa czy rodziny.
@jaskierrro Po co ludzie mieli wychodzić z jaskiń? Przecież dało się żyć. Po co znosić niewolnistwo? Przecież działa od dawna. To jest tego typu logika.
@tytusz Dzisiaj wszyscy wsiedli na Błaszczaka za to co powiedział, ale on ma rację. Powiedział że w Europie nie robione jest kompletnie nic żeby skutecznie z terroryzmem walczyć. Marsze, płacze polityków to jest odpowiedz Europy na to co się dzieje.
Tragedią jest to że ludzie nawet nie wiedzą, o czym piszą. "przeciw ideologii gender"? Przeciw której ideologii? Tych jest co najmniej kilka. Nawet tzw "tradycyjny model rodziny" gdzie rola kobiety zawężona jest do przysłowiowego siedzenia w garach i rodzenia dzieci - też jest ideologią gender, jedną z wielu.
@dncx @Kup_mi_nick niestety ale takich głąbów jest więcej niż normalnie myślącym i przez swoją liczebność to oni mają wpływ na to co reszta może a czego nie może :/
@md @dncx @Kup_mi_nick @BlueAlien W democie jest wyraźnie napisane, że protestowali w obronie tradycyjnego modelu rodziny czyli facet+kobieta, więc z góry można wykluczyć tę opcję. Nie róbcie z siebie mądrzejszych, niż jesteście. Wszyscy doskonale wiedzą o co chodzi. :)
@Kup_mi_nick Nie chcą delegalizować tradycyjnego modelu rodziny, ale chcą legalizować całą resztę. I w tym jest sęk. Domagają się uznania tego, za coś całkowicie normalnego, z czym zgodzić się nie mogę.
@Industrialny
Czyli idąc tym tokiem myślenia, np. tylko ci co maja włosy mogą żyć. ci co są łysi, albo mają włosy na części głowy powinni zostać zlikwidowani. Bo tylko prawdziwym człowiekiem jest ktoś kto ma włosy. Reszta jest nienormalna i powinno się przeciw temu protestować.
@belzeq Ps. Zgadza się lubię się czasem się pośmiać z bajek, szczególnie z tych które mówią że homoseksualizm to orientacja nie choroba i że takim się rodzisz a nie stajesz.
@ImChristian Jakoś nie jestem przekonany do tego, że można sobie wybrać orientację seksualną. Na pewno można sobie wybrać religię, jeśli ktoś ma potrzebę wyznawania jakiejś. I bez wątpienia nie rodzisz się idiotą i katolikiem. Dopiero się nim stajesz.
100tys we Francji to tyle co nic. Pierwsza lepsza manifestacja związkowa idzie w miliony, to trochę inny świat obywatelskich postaw niż Polska gdzie 1000 ludzi na manifestacji to już naprawdę sporo.
Zebrało się 100tys kato-zyebów, to z tego wynika że w całym społeczeńśtwie jest ich może max 5mln. Na szczęście duża większość Francuzów jest normalna, otwarta i tolerancyjna.
@ImChristian
TVN lewacki?? Ogarnij się! TVN jest konserwatywny i neoliberalny. Jakieś pół roku temu TVN zdjęła z anteny ostatni cykliczny program współprowadzony przez lewicowca (Dwie Prawdy).
@zaymoon Francja - smutny przyklad laickiego państwa, które traci kontrole nad swoim terytorium nie potrafiac zapewnic bezpieczenstwa czlonkom swojego narodu.
już w grudniu 2014 roku w Dijon we Francji muzułmanin wjechał samochodem w ludzi na chodniku (12 ofiar). Kilka dni później w Nantes kolejny muzułmanin z okrzykiem Allah wjechał ciężarówką w tłum (poszkodowanych było również 12 osób w tym tylko jedna śmiertelna). Władze francuskie zrobiły ze sprawców wariatów na użytek mediów i przemilczały odezwę Państwa Islamskiego skierowaną do wyznawców islamu w Europie "zabijajcie niewiernych, plujcie im w twarz, PRZEJEŻDŻAJCIE ICH SAMOCHODAMI" (podkreślenie moje).
@eyeyeyes Argument oparty na własnych przewidywaniach to nie argument. Tym samym można by obalić każde prawo. Np. Zabraniasz zrobienia swojemu dziecku tatuażu, bo od tego się zaczyna. Potem sobie pewnie przekuje uszy, zrobi skaryfikacje, usunie żebra, wytatuuje oczy itp. I teraz pytanie, czy to że ktoś tak zrobił oznacza, że twoje dziecko też się zdemoralizuje przez tatuaż? Masz pojęcie ilu rzeczy by nie wprowadzono gdyby sobie przewidywano taki efekt motyla na przyszłe lata? Kobiety by nawet praw wyborczych nie dostały, ba, nawet by nie założyły spodni bo "od tego się zaczyna, a potem sobie kutasa dorobią", Bądźmy ludźmi do licha. To tylko papierek. Dla nas to nic, dla nich to manifest miłości tak jak każdej pary, która bierze ślub, że już o kwestiach prawnych nie wspomne. Każdy się tak boi "bo kiedyś to było inaczej". Do licha, gdyby ludzie sprzed dwustu lat zobaczyli dzisiejszy świat to wiele oczywistych i dobrych dla nas zmian nazwali by sodomą i gomorą.
to nie jest milosc niestety, to jest pociąg fizyczny, moze wierny, ale pociąg. osoba hetero wytrzyma z partnerem dluzej/ a nawet calkiem bez seksu niz homosie, tak mowila dr wykladajaca psychiatrie na mojej uczelni i pokazywala wyniki statystyk. no i nie ma w ogole co porownywac fetyszu/zaburzenia do tatuazu/praw wyborczych kobiet, w drugim przypadku i w wielu innych demoralizacje sa rzadsze niz w seksualnoplciowych mniejszosciach
@eyeyeyes, według statystyk heteroseksualiści rozwodzą się na potęgę. W niektórych krajach (Belgia) procent rozwodów sięga 70%, a w wielu innych krajach rozwody bierze 50% par. To jest ta trwałość związku? Pary homoseksualne wyglądają podobnie. Powołując się na opracowanie Barbary Jankowiak z Uniwersytetu Adama Mickiewicza - 32% żyje w trwałych związkach, kolejne 35% miało takie związki, 28% chciałoby takie mieć, a 68% twierdzi, że stały związek homoseksualny jest możliwy i realny. Inne statystyki podają: "91% of women and 68% of men were in relationships where they agreed to be monogamous, while 90% of women and 63% of men had never broken their sexual agreement." Wierność porównywalna do związków hetero.
Pary homoseksualne i heteroseksualne sie rozwodzą, bo taka jest natura ludzka. Wszystko zalezy od tego kto tworzy taki związek. Wród homo i hetero występują zdrady. Co za bzdurne teorie ze związki są trwalsze lub nie?
Aż mi niedobrze przez to co tu czytam... Ktoś uprawia seks w inny sposób niż ja? Jak on śmie?! Zwyzywać! Znieważyć! Zabić! Po*ebało was ludzie do reszty.
Ci od "homoseksualizm to choroba" nie są lepsi. Nawet gdyby nią był (a nie jest!) to co z tego? Nikt nie szkaluje chorych na raka czy aids. Nikt nie ma kłopotu z małżeństwami osób niepełnosprawnych. Więc dlaczego tak bardzo przeszkadzają wam homoseksualiści?
"Nie chcę oglądać gejowskich par na ulicach" Ja nie chcę oglądać srających psów, ale nie zabraniam nikomu ich posiadania! Gdy jakiś pies przy mnie sra to odwracam wzrok i idę dalej.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 października 2016 o 23:15
@Malinator och ale ześ sie oburzył :) czyli co gejom i lesbijkom można robic parady równości i manifestować swoje upodobania a w drugą stronę to już nie?:)
@ImChristian, przeleciałam pobieżnie scenariusze lekcji i nie zauważyłam tam "zarazania dzieci zboczeniami". Co prawda takie lekcje wg mnie są niepotrzebne, szczególnie dla takich małych dzieci, ale nic niestosownego tam nie zauważyłam, scenariusze lekcji opierają się na podziale ról czy cech dla danej płci, a następnie dyskutowaniu o nich (np., że kobieta może być pilotem wg jednego ze scenariuszy), albo, że kiedyś dziewczyny nie mogły nosić spodni. No i nie wiem zbytnio co to ma wspólnego z homoseksualizmem.
@ImChristian a ja czytając twoje komentarze wątpie w ludzkość :/ ja nie widzę nic złego w tym całym gender, bo gender ma na celu nauczyć dzieci wyjścia poza schematyczne myślenie typu dziewczyna - kuchnia a chłopiec - warsztat samochodowy. Dzieci nauczone zycia w takim schemacie powtarzają go często wbrew sobie, a twórcy gender chcieliby aby każdy człowiek był tym kim chce nie patrząc na kulturowe normy i naleciałości z przeszłości. Jeśli facet chce być przedszkolanką albo pielęgniarzem to patrzą się na niego dziwnie, jak na ciotę, a jak kobieta chce być mechanikiem samochodowym albo operatorem harvestera to komentarze że do tego sie nie nadają, że baby do kuchni. Dlaczego? Bo tak ich nauczono - ojciec ich 60 lat temu tak wychował swoją żone, by ta robiła wszystko w domu i koło niego nie ważne czy zmęczona i boli ją głowa, ma być posłuszna bo jak nie to w ryj, a jemu sie nalezało, bo zarabiał. I teraz wiele kobiet nauczonych takiego życia nie widzi innego wyjścia, nie mają odwagi iść na politechnikę i robotykę, bo myślą że jako kobiety nie dadzą rady. A faceci sie wstydzą zawodów steeotypowo babskich. Gender ma na celu pozbycie sie ram i głupich stereotypowych schematów myślenia.
@Malinator Prawda jak widzę pary niepełnosprawne to też mnie skręca, ale tak jak mówisz odwracam głowę i idę dalej :v Może kiedyś uda się stworzyć państwo, gdzie każdy robi co chce gdy nie narusza to czyjejś wolności, ale przy takiej ilości debili to bardzo wątpię.
Jak ja uwielbiam słowo "tradycyjny". Jak ja uwielbiam wtrącanie się do czyjegoś życia. Życia kogoś, kto praktycznie nie ma na ciebie wpływu, nikogo tym nie krzywdzi. Który też chce być szczęśliwy. Tak po ludzku, chce szczęśliwie przejść przez życie, które mamy tylko jedno, u boku kochającej osoby. Ale po co dać im żyć w spokoju. Lepiej utrudniać im życie na potęgę i dać do zrozumienia, że są chorymi zboczeńcami i nie ma dla nich miejsca w naszym pełnym miłości do bliźniego społeczeństwie.
Technologia manipulacji społecznej - okno Overtona
Idea przechodzi przez etapy:
1. Unthinkable (niedopomyślenia, zabronione);
2. Radical (radykalna; zabronione, ale z zastrzeżeniami);
3. Acceptable (akceptowalne);
4. Sensible (sensowne);
5. Popular (popularne; możliwa do przyjęcia przez społeczeństwo);
6. Policy (decyzja polityczna, legalizacja, umocnienie się w polityce państwowej)
@Kalart gorzej, eyeyeyes myśli, że walka homoseksualistów to te same prawa ktore mają osoby heteroseksualne to walka o przywileje :D Ale z kobietami tak samo - kobiety walczą o zrównanie praw, a faceci twierdzą, że to walna o przywileje i traktują z nienawiścią każdą feministkę, bo według nich ona nienawidzi facetów i chciałaby wszystkich facetów wystrzelać albo choćby wykastrować :D Ale tak to jest jak osoba nie ma o niczym pojęcia a się wypowiada. Od zarania dziejów człowiek bał się tego czego nie zna i tłumaczył to jakimiś dziwnymi teoriami i przewidywal bóg wie co dalej nastąpi...
@Chomsonn Odpowiedz na twoje wątpliwości jest prosta - dałes się zrobić w konia jak dziecko ksenofobom, którzy wmawiają głupcom dyrdymały w stylu "Zachód umarł", "We Francji rządzą Muzułmanie" "W Niemczech nie da się wyjść na ulicę, bo zgwałcą i zabiją". Wierz dalej w ich kłamstwa, to zaszczepione ci poglądy coraz bardziej będą się rozjeżdżać z rzeczywistością.
@geniek85 oczywiście, że mogą protestować, ale według mnie, te protesty są bez sensu. Jeżeli protestują przeciw "ideologii gender" to widocznie nie wiedzą dokładnie przeciw czemu protestują. A w obronie "tradycyjnego modelu rodziny" - w jaki sposób związki homoseksualne "niszczą" tradycyjny model rodziny? Homoseksualiści protestują o związki, by np. załatwić sprawę dziedziczenia itd. a inni protestują, by tych praw im nie dawać. Tylko dlaczego? Przecież to nie ma na nich żadnego wpływu, a ułatwi życie ~4% ludzi. Kiedyś ludzie protestowali przeciw małżeństwom międzyrasowym - te same argumenty, jaki był w tym sens?
@geniek85 hetero mogą protestować, ale w sprawach które ich dotyczą. Homo protestują przeciw bzdurnym zakazom dotyczącym ich samych, typu zakaz małżeństw jednopłciowych. Hetero protestują by nie nadawać takiego prawa tym homo, tylko że sami nic nie bedą z tego mieli, bo nadanie osobom homo praw do ślubu nie spowoduje, że osoby hetero już nie beda mogli tego ślubu brać. Gdyby tak było, to wtedy ich protest byłby uzasadniony. A takto nie jest. Prostestują przeciwko czemuś co nie istnieje a myslą że istnieje, bo z braku wiedzy w tym temacie sami to wymyślili.
Jak czytam te komentarze to aż chce mi się płakać nad osobami gardzącymi osobami homo. Dobra, nie musi im sie to podobać, ale dlaczego od razu zabraniać im brać śluby, gardzić nimi, wyzywać ich? Co za tępa slepa nienawiść i kompleksy kierują tymi ludźmi? Zwykły prymitywny zwierzęcy instynkt i tyle.
@ImChristian na temat dzieci sie nie wypowiadam, mi to obojętne jest. Ale nie rozumiem czemu od razu zakaz ślubu. I komu przeszkadza ideolgia gender? Ona powoduje, że przynajmniej mała dziewczynka wie, że nie musi, jak dorośnie, wbrew sobie rodzić dzieci i usługiwać mężowi - jeśli chce moze isc do pracy i byc niezależna, i będzie to normalne tak samo jak załozenie rodziny z trójką dzieci gdzie pracuje facet. Bo w takim społeczenstwie nadal na te wyzwolone patrzy sie jak na rozwydrzone dzieci ktore nie wiedzą czego chcą. Bo według facetow kobieta ma byc uległa, i posłuszna, a jak nie jest, to jest zła. Gender uczy myśleć nieschematycznie. Kolejna kwestia - wieszkosc ludzi nienawidzi homoseksualistów. Dlaczego? Zabili im kogoś? Okradli ich? Ślepa nienawiść, bo tak. A logiki brak. Szukanie problemu gdzie go nie ma zamiast zajmować się naprawdę ważnymi rzeczami.
@BlueAlien Nie czuję do nich nienawiści wcale, mam nawet znajomą homo z którą rozmawiam normalnie bez pogardy. Ale kazanie ubierać się chłopcom w sukienki i mówienie im że to jest normalne jest patologią. Ciekaw jestem ilu z tych chłopców to zniszczy psychikę i naprawdę zostaną transami a gdyby nie te zajęcia mogło by do tego nie dojść.
@ImChristian tak mi wytłumacz: jak kawalek szmatki ma zniszczyć psychikę dziecka? Kawałek szmatki uszyty w spodnie nie zniszczy mu psychiki a ten sam kawałek materiały uszyty w sukienke już tak? Spróbuj spojrzecz na to szerzej, bez ramki.
@ImChristian nie zostaną transami. Mnie ubieranie przez lata w sukienki nie uczyniło dziewczynką, jak chcieli tego moi rodzice. Transseksualizm to złożona rzecz. Fun fakt: książęta i rycerze, zanim zaczynali treningi, często ze względu na cudowną (delikatną) urodę byli przyodziewani w dziewczęce suknie. Bo tak. Nie było to nic bardzo dziwnego. Wyrastali z nich, jak wspomniałem, książęta i rycerze. Nie transwestyci dzierżący rzeźbione fallusy biegający nago po polach bitew.
A mnie śmieszą niektóre zje*y z "lewej" strony, którzy uważają wszystkich uczestników manifestacji za "kato zjeb*w". Serio kur*a? To tak, jak z tym, że jeśli nie lubie PiSd, to muszę być za PełO i na odwrót.
@Orlando73 to Bóg zniszczył człowieka. Najpierw go stworzył, dał wolną wolę by później go karać za jej używanie (sprzeczne z tym co Bóg sam uważa za dobre) a potem jeszcze kazał mu się starzeć i umierać.
@Orlando73 Gdybyśmy naprawdę mieli wypełniać "Prawo Boże" to niewiele różnilibyśmy się od muzułmanów. Może z wyjątkiem trochę większej ilości morderstw.
Małżeństwo (świeckie mam na myśli a nie w rozumieniu kościoła) jest umową pomiędzy państwem a parą małżonków. Para dostaje pewne przywileje w zamian za to że będzie rodzić dzieci które zostaną podatnikami i będą utrzymywać to państwo. Tym czasem para homoseksualna nie może spełnić tego warunku czyli innymi słowy żąda przywilejów za darmo. I to jest w tym wszystkim niesprawiedliwość, hipokryzja i wręcz bezczelność środowisk homoseksualnych. Dostali już swoje związki partnerskie, które są odpowiednikiem małżeństwa nadającym im część przywilejów. Z świeckiego punktu widzenia to jest właśnie małżeństwo dla homoseksualistów, jak chcą czegoś głębszego to niech zawracają głowę kościołowi a nie państwu (a najlepiej niech założą własny to przecież nie jest trudne z taka ilością ludzi).
Dlaczego para homoseksualna twoim zdaniem twardo nie jest w stanie rodzić dzieci? To jakiś nonsens. W Polsce masa par homoseksualnych ma dzieci - są to choćby pary lesbijskie. W twojej wypowiedzi jest niesprawiedliwość, głupota i wręcz bezczelny brak refleksji.
" Para dostaje pewne przywileje w zamian za to że będzie rodzić dzieci które zostaną podatnikami i będą utrzymywać to państwo. Tym czasem para homoseksualna nie może spełnić tego warunku czyli innymi słowy żąda przywilejów za darmo." - hahahahahahaha xD
No to co mają powiedzieć na temat pary heteroseksualnej która jest po slubie i też nie mają i ne chcą mieć dzieci? :D Ze bezczelne pazożyty dostali za darmo przywileje od państwa ale się wypieli i nie dali w zamian dzieci, co za nieroby z nich? :D :D :D
I jeszcze niech użyją kredy.
"Ta manifestacja ma wymiar marginalny. Wziął w niej udział niespełna 1% mieszkańców Paryża". Powiedziałby Waszczykowski.
@belzeq a i tak przecież jechali z całego 66milionowego kraju.
@belzeq A ja sie zapytam, od kiedy normalność jest jaką "tradycją" i "konserwatyzmem"? Normalni ludzie to są.
@belzeq Po głębszym namyśle stwierdzam jednak, że największą głupotą w tym świeckim kraju jest bycie ateistą. Lepiej utworzyć arabski piemont na południu.
@belzeq Każdy NARÓD ma prawo do SWOJEGO państwa, tzn takiego, w którym ON będzie gospodarzem, a każdy kto doń przyjedzie będzie TYLKO GOŚCIEM, bez pretensji do zrównania swoich praw z prawami gospodarza, który ten DOM/KRAJ swoim wysiłkiem, a często i ofiarą własnej krwi, zbudował!"Och, ojejjejjjj, co Ty wypisujesz, przecież to "mowa nienawiści, nacjonalizm i rasizm" - zestaw rasisto-nacjonalisty. Teraz musisz być "nowoczesny", NO TAK, bo inaczej przyprawią Ci gębę "nacjonalisty" lub "rasisty" lub "ksenofoba". O tak, nie wolno używać słów i fraz, jak: "Ojczyzna", "dumny z bycia Polakiem" itp.
@Antoni Macierewicz Odpady ludzkie dały ci minusy. Inaczej nazwać tego nie można.
Jarek się nie boi, że go zmuszą do ożenku?
@Ewlak Rada miasta Dupsk trzęsie słupskami ze strachu.
Wydaje mi się, że na zdjęciu jest więcej niż 100 tys. ludzi.
@Bartoalfa Masz rację - wydaje Ci się.
Jest przede wszystkim przeciwko małżeństwom jednopłciowym. I ja się pytam, co komu do tego kto się z kim żeni jeśli nikogo tym nie krzywdzi? Trzeba być prawdziwym kut@asem żeby zabronić komuś prawnego potwierdzenia małżeństwa, które w żaden sposób nie wypłynie na życie protestujących. I nie, to że ktoś dostanie taki papierek nie sprawi, że wszyscy zmienią płeć i zostaną gejami/lesbijkami tak samo jak noszenie spodni nie uczyniło z kobiet chłopów jak to kiedyś uważano.
@eyeyeyes W ameryce już są budki w których można sobie zrobić dobrze. @~Mertuna Są pewne zasady natury których żadnym przepisem nie zmienisz i nie ważne ile będzie protestujących kobieta która zapuści wąsa nie będzie facetem i facet który ogoli nogi nie będzie kobietą. A małżeństwo w skrócie jest po to żeby zrobić dzieci i tyle w temacie, dwie lesbijki czy geje sobie nawzajem tego nie zrobią. I dlaczego niby definicja małżeństwa ma się zmieniać tylko dlatego że geje i lesbijki tego chcą. Ich jest garstka i wszyscy mają się ich słuchać.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 października 2016 o 17:03
Ważniejszym pytaniem jest, co ma do tego państwo, kto z kim się żeni? Państwo powinno traktować każdego obywatela identycznie (nawet w konstytucji jest to zapisane), czy to kobieta, singiel, czy murzyn, więc śluby cywilne są idiotyczne, nielogiczne, marnują pieniądze i nikomu nie są potrzebne. Chcesz ślubu dla Boga, bierz w kościele, chcesz by partner miał Twoje nazwisko, czy mógł Cię odwiedzać? Napisz dokument. Śluby osób niewierzących w moim odczuciu żadnego sensu nie mają, ale jak ktoś chce to może takowy pobrać w prywatnej firmie, czy nawet za własne pieniądze państwowo.
@daro97 Ślub to coś więcej niż tylko nazwisko. Zarówno z punktu widzenia prawa, jak i dla mentalności. Jeżeli chciałbyś, żeby twój partner miał takie prawa, jak twoja żona/mąż, to musisz napisać stos różnych papierów, od których trzeba się w razie rozstania odwoływać. Nie prościej załatwić to jednym wydarzeniem, które notabene leży w naszej tradycji?
@Tuon Jest jeszcze prostsze, a na pewno tańsze rozwiązanie. Wystarczy, że na jakiejś stroni będzie gotowy wniosek, który gwarantuje dowolnej osobie (jak komuś zależy to może nawet zwierzęciu) prawa jakie obecnie posiada żona. Dokument przejrzysty, z którego w łatwy sposób można wykreślić punkty, które nam nie odpowiadają, a dopisać takie których potrzebujemy. Byłoby to prostsze, wygodniejsze, dopasowane do każdego i nie trzeba by było utrzymywać rodziny urzędasa.
@eyeyeyes, nie widzę tu nigdzie hipokryzji. Jeżeli ktoś "jest napoleonem" (ach, jak ja lubię takie porównania) to jest to choroba psychiczna i należałoby to leczyć psychiatrycznie. Jeżeli ktoś odczuwa inną płeć niż fizyczna - również jest to choroba, ale o całkowicie innym podłożu (długość receptora NR3C4, dystrybucja allelu CYP17 oraz rozmiar BSTc i INAH3 typowe dla płci, którą się czują, nie wspominając już o innych zaburzeniach jak syndrom Klinifeltera itd.). Jak widać transseksualizm nie jest zaburzeniem psychicznym, który należy leczyć psychiatrycznie. Nauka na dzień dzisiejszy nie potrafi zmienić płci mózgu, więc jedynym rozwiązaniem jest korekta płci. Nie widzę tu hipokryzji, a porównanie do Napoleona nietrafione.
* Przepraszam, tu było użyte porównanie do Piłsudskiego, a nie Napoleona.
Artykuły mówią o 250 i więcej uczestników.
@eyeyeyes @jaskierrro co macie do małżeństw jednopłciowych? Na litość boską, ktoś wymyślił instytucję małżeństwa dawno temu twierdząc że jest po to by mieć dzieci, a jak ktoś dzieci nie chce ale chce ślub to nie może? Co za debil to wymyślił? Małżeństwo nue jest po to by robić dzieci! Według mnie malżeństwa (urzędowe) powinny być jak najbardziej. Nikt z protestujących nie bedzie przez to cierpiał, i nikt nie mówi ze taka para dzieci mieć będzie, na dodatek dzięki temu w szpitalach jedna bedzie mogła odwiedzić drugą bo są małżeństwem. Jak mnie wkurza takie zaściankowe myślenie. Przez to ingerujecie w wolnośc drugiego człowieka, który nic wam nie robi. Nie macie ważniejszych problemów na głowie tylko takimi pierdołami się zajmujecie jak śluby gejów i lesbijek i macie ból dupy że dwie kobiety czy dwóch facetów są małżeństwem, no naprawdę świat sie zawali a wy umrzecie w ogniach piekielnych...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 października 2016 o 21:10
Program środowisk LGBT jest oparty na kłamstwie, że wszyscy pederaści, tacy się urodzili. Nawet tak super politpoprawne źródło jak Wikipedia zawiera informacje, że na tą chwilę nie stwierdzono ww. faktu i, że zdania wśród ekspertów są podzielone. Homoseksualizm jest chorobą. Pozwolę sobie podać Wam parę możliwych źródeł choroby: odziedziczenie po ojcu; wychowanie w rodzinie, w której dominuje matka, a ojciec jest wycofany; bycie wykorzystanym seksualnie w dzieciństwie przez mężczyznę; uwiedzenie dojrzewającego chłopca przez starego pederastę (gdy bodźce skupią się na niewłaściwym obiekcie). Wystarczy trochę poobserwować, by zobaczyć, że to się sprawdza. Niestety, głupia większość chwyciła i powtarza jak mantrę: "oni tacy się urodzili". Z resztą wystarczy odrobinę zdrowego rozsądku i intuicji, by stwierdzić, w którym przypadku istnieje większa szansa na zapadnięcie na homoseksualizm: dziecko wychowywane w rodzinie, w której ojciec jest wycofany, nie okazuje uczuć, dominuje matka; czy dziecko wychowane w rodzinie gdzie ojciec twardo wychowuje syna, jednocześnie od czasu do czasu okazując mu uczucie? A co do dyskryminacji, to oczywiście jej nie ma, zarówno mężczyzna heteroseksualny, jak i dotknięty homoseksualizmem nie mogą zawrzeć małżeństwa z drugim mężczyzną. Z góry przepraszam, jeżeli nie odpowiem, ale ostatnio nie mam dużo czasu na udzielanie się na necie.
@SambaRagga, najnowsze badania stwierdzają, że homoseksualizm ma podłoże epigenetyczne i powodowany jest poprzez inną metylacje dna i ekspresję genów, a także wpływ hormonów podczas życia prenatalnego. Zwierzęta też są homoseksualne, bo matka była nadopiekuńcza?
@addagetr
Akurat przykład zwierząt jest bardzo chybiony. Zwierzęta spółkują z przedstawicielem swojej płci, bo np. chcą podkreślić dominacje w stadzie. Bo np. źle działa u nich komunikacja. Zwierzęta odróżniają płeć głównie za pomocą zapachu, dźwięku, tak więc czasem dochodzi do nieporozumień i samiec nie odróżnia samca od samicy. Zdarza się również, że akty homoseksualne są wyrazem desperacji, kiedy zwierzę nie może znaleźć przedstawicielki swojego gatunku. Wtedy zdesperowany, by przekazać swój materiał genetyczny, kopuluje nie tylko z samcami, ale i z przedstawicielami innych gatunków - nieświadomy, że nie da mu to potomstwa. Co więcej może się zdarzyć, że zwierzęta robią to po prostu dla zabawy. No i do tego jeszcze fakt, że zwierzęta przejawiają zainteresowania, a nie permanentny "homoseksualizm". Tak w ogóle, to każdy badacz zachowań zwierząt powie Ci, że nie wolno odnosić zachowań zwierząt do zachowań ludzi. Podsumowując, by być precyzyjnym, nie istnieje coś takiego jak homoseksualizm u zwierząt, a jedynie zwierzęta "przejawiają zachowania, które u ludzi nazwalibyśmy homoseksualizmem". Ale mniejsza o to. Niesłyszałem o tych badaniach, ale rozumiem, że w nie wierzysz? Nie pierwszy i nie ostatni raz jakiemuś "naukowcowi" coś wychodzi, a tak naprawdę jest to wierutną bzdurą. Mało powiedziane. Tak jest po prostu często. Zwłaszcza, że na badania, które wykazałyby, że homoseksualizm jest chorobą nikt nie da pieniędzy. Dlatego "badacze" dopasowują wyniki eksperymentów do formy, którą zaaprobuje gawiedź. Podobnie jest z badaniami (a raczej ich deficytem) na temat zależności inteligencji od koloru skóry... itd.
eyeyeyes wydaje mi się , ze ty sam kwalifikujesz sie jako pacjent z zaburzeniami. twój wpis na to wyraźnie wskazuje.
małżeństwo osób jednopłciowych jest bytem nielogicznym. Małżeństwo jak nazwa wskazuje Mąż (mał), Żona (żeństwo) - (efet kojarzenia faktów). Więc nie może być małżeństwa dla homosiów jednych i drugich. Co najwyżej partnerstwo bądź inny byt nazewniczy. A co kto i z kim w łóżku. Byle by się kochali i byli sobie wierni, tak im dopomóż Bóg - Buddo - LPS itp.
@BlueAlien: dobrze prawisz. Nie cierpię mentalności babć kamieniczkowo-osiedlowych. Idzie spać o 19, a widzi jak o 24tej wracasz z imprezy, gada stojąc przed blokiem z psiapsiułkami 3h obrabiając d$#ę Mariolce spod 16tki i Kazikowi spod 26tki, a w autobusie 5 min nie ustoi. Po latach nasuwa się mi tylko jeden wniosek: ci co najwięcej wymachują łapami, krzyczą i mówią innym jak żyć po prostu nie mają swojego życia, a jedyna interrakcja z otoczeniem to wpierd@lanie się między wódkę, a zakąskę.
to jest masakra ze pod kazdym tematem o homo widac ze kilka osob z wypowiadajacych sie tez jest na to chorych i nikt nie pracuje nad wyleczeniem tego genetycznego spaczenia
@eyeyeyes Spaczenie to może nie jest. To jest raczej fetysz każdy ma swoje upodobanie. W starożytnym rzymie też była "miłość męsko-męska". Z taką różnicą że nie czuli się jakoś poszkodowani z tego powodu, nie wychodzili na ulice żądając praw. Jakoś fetyszyści rudych włosów nie żądają żeby wszystkie kobiety farbowały się na rudo.
@jaskierrro
dla mnie fetysze to tez spaczenia, faktycznie byloby spoko gdyby nie bylo tych parad i dodatkowych praw :)
@eyeyeyes Tylko że fetysz to powinna być prywatna sprawa, a nie głoszeniu tego całemu światu i domaganiu się specjalnego traktowania.
@jaskierrro no dokladnie
@eyeyeyes nie no rozbrajające :D "nie lubie homosiuff i dlatego zakazuje im brać ślup bo mi sie to nie podoba i tyle, a kazdy kto mysli inaczej niz ja tez jest horym homosiem" - tyle mozna wywnioskowac z twojego bełkotu. Twoje lubienie czy nielubienie homosiow swiata nie zmieni, dalej są i dalej będą, radze to zaakceptować zamiast wojować niewiadomo o co.
drodzy homosie, gdyby konczylo sie na slubach i zylibyscie swoim zyciem to by bylo uroczo
ale was jest wszedzie pelno i do tego krzywdzicie dzieci
@BlueAlien Oczywiście że komuś mogą się nie podobać "homosie". Małżeństwo składało się z kobiety i mężczyzny od niepamiętnych czasów. I z jakiej paki ma się to zmieniać tylko dlatego że garstka ludzi chce inaczej. Nikt im nie broni się kochać i mieszkać razem, byle by nie wpychali na siłę innym ludziom swoich zachcianek.
@jaskierrro zwierzęta jakoś zyją bez ślubu :D a człowiek sobie slub wymyslił, wiec dlaczego ma z tego nie korzystac jakiś homoseksualista? Kiedys kobiety nosiły tylko sukienki a spodnie były dla mężczyzn. A teraz kobiety też noszą spodnie - czy coś im sie stało? Wyrósł im ptaszek? Czy ktoś cierpi na tym, ze dwie kobiety czy dwóch facetów chce wziąć ślub? Nie. Argument bez sensu - bo kiedys tak było, to dalej tak musi byc. Bo ktoś tak wymyslił i wszyscy zaakcetowali, wiec tak musi być. Ślub jest dla ludzi. Nie wazne jakiej płci.
To jest chore, że wy nazywacie to walką o przywileje, skoro jest to normalne prawo człowieka - ty możesz brać ślub, gej nie. Więc walczy by mógł. Tobie nie stanie sie krzywda, bo przecież nie zmusza tym ciebie do bycia gejem i wyjścia za niego. Więc po cholere ty mu zabraniasz? Jaki to ma sens? Nigdy nie zrozumiem logiki ludzi o tak ciasnym konserwatywnym umyśle, ludzi robiących pod górkę sobie i innym w myśl niepisanych zasad, bo tak, bo ma takie widzimisię, kierowanych zwierzęcym instynktem nietolerowania każdego osobnika tego samego gatunku tylko dlatego, że jest nieprzydatny w stadzie pod względem zdolności do rozmnażania.
I zacytuje, bo mnie to rozbawiło :D
"Nikt im nie broni się kochać i mieszkać razem, byle by nie wpychali na siłę innym ludziom swoich zachcianek."
Ehm. Nikt ci nie broni kochać się swoją kobietą i mieszkać z nią, bylebyś nie wpychał na siłę innym ludziom (tj homoseksualistom) swoich zachcianek :)
@BlueAlien "bo kiedyś tak było, to dalej tak musi być". Po co zmieniać coś co działa dobrze od niepamiętnych czasów? Nie chce takiej sytuacji gdy ktoś mnie zapyta czy jestem żonaty i gdy odpowiem że tak to znowu zapytają "a z kim?". To powinno być oczywiste. Ale ty chcesz zmian dla samych zmian. Ludzie ostatnio wszystko chcą zmieniać bo to staromodne i nie nowoczesne. I tak są niezapisane zasady dzięki którym możemy nazywać się ludźmi. Równie dobrze możesz powiedzieć że: to co z tego że to rodzeństwo. Komu to przeszkadza? To nie ma znaczenia że to jej ojciec, niech sobie wezmą ślub, komu to przeszkadza? Ktoś cierpi z tego powodu? Jak już mówiłem nie mam nic do związków homo ale jestem przeciwny zmianą w definicji małżeństwa czy rodziny.
@jaskierrro Po co ludzie mieli wychodzić z jaskiń? Przecież dało się żyć. Po co znosić niewolnistwo? Przecież działa od dawna. To jest tego typu logika.
Gdyby liczyli KurskiTV i PiSowska policja, - byłaby to niewielka grupka kilkunastu przypadkowych ludzi.
@tytusz Dzisiaj wszyscy wsiedli na Błaszczaka za to co powiedział, ale on ma rację. Powiedział że w Europie nie robione jest kompletnie nic żeby skutecznie z terroryzmem walczyć. Marsze, płacze polityków to jest odpowiedz Europy na to co się dzieje.
Tragedią jest to że ludzie nawet nie wiedzą, o czym piszą. "przeciw ideologii gender"? Przeciw której ideologii? Tych jest co najmniej kilka. Nawet tzw "tradycyjny model rodziny" gdzie rola kobiety zawężona jest do przysłowiowego siedzenia w garach i rodzenia dzieci - też jest ideologią gender, jedną z wielu.
Nie ma sensu tego tłumaczyć gimvaza. Oni tego nie zrozumiejo.
@dncx @Kup_mi_nick niestety ale takich głąbów jest więcej niż normalnie myślącym i przez swoją liczebność to oni mają wpływ na to co reszta może a czego nie może :/
@md @dncx @Kup_mi_nick @BlueAlien W democie jest wyraźnie napisane, że protestowali w obronie tradycyjnego modelu rodziny czyli facet+kobieta, więc z góry można wykluczyć tę opcję. Nie róbcie z siebie mądrzejszych, niż jesteście. Wszyscy doskonale wiedzą o co chodzi. :)
@Kup_mi_nick Nie chcą delegalizować tradycyjnego modelu rodziny, ale chcą legalizować całą resztę. I w tym jest sęk. Domagają się uznania tego, za coś całkowicie normalnego, z czym zgodzić się nie mogę.
@Industrialny
Czyli idąc tym tokiem myślenia, np. tylko ci co maja włosy mogą żyć. ci co są łysi, albo mają włosy na części głowy powinni zostać zlikwidowani. Bo tylko prawdziwym człowiekiem jest ktoś kto ma włosy. Reszta jest nienormalna i powinno się przeciw temu protestować.
@dncx Nie jest to trafione porównanie.
Ja słyszałem że 200tys.
@ImChristian Nie bój się powiedzieć, że milion. Dwa miliony! Chrześcijanie lubią bajki...
@belzeq Po co mam kłamać? Czytałem że 200tyś więc mówię. http://wpolityce.pl/swiat/312260-we-francji-nastapilo-wielkie-przebudzenie-spoleczne-ideologia-gender-zawali-sie-jak-domek-z-kart-podobnie-jak-komunizm-wazne-slowa-obroncow-rodziny
@belzeq Ps. Zgadza się lubię się czasem się pośmiać z bajek, szczególnie z tych które mówią że homoseksualizm to orientacja nie choroba i że takim się rodzisz a nie stajesz.
@ImChristian Jakoś nie jestem przekonany do tego, że można sobie wybrać orientację seksualną. Na pewno można sobie wybrać religię, jeśli ktoś ma potrzebę wyznawania jakiejś. I bez wątpienia nie rodzisz się idiotą i katolikiem. Dopiero się nim stajesz.
@ImChristian policja podała, że było ~25 tysięcy, a nie 100, ani 200.
100tys we Francji to tyle co nic. Pierwsza lepsza manifestacja związkowa idzie w miliony, to trochę inny świat obywatelskich postaw niż Polska gdzie 1000 ludzi na manifestacji to już naprawdę sporo.
Zebrało się 100tys kato-zyebów, to z tego wynika że w całym społeczeńśtwie jest ich może max 5mln. Na szczęście duża większość Francuzów jest normalna, otwarta i tolerancyjna.
O ile to oczywiście nie jest kolejny typowy dla prawicowych propagandzistów fake.
@zaymoon Przypominam że to w lewackim tvnie podstawiają sobowtórów i wycinają znak PW ze zdjęć.
@ImChristian
TVN lewacki?? Ogarnij się! TVN jest konserwatywny i neoliberalny. Jakieś pół roku temu TVN zdjęła z anteny ostatni cykliczny program współprowadzony przez lewicowca (Dwie Prawdy).
@zaymoon Francja - smutny przyklad laickiego państwa, które traci kontrole nad swoim terytorium nie potrafiac zapewnic bezpieczenstwa czlonkom swojego narodu.
i prawilnie
To portal informacyjny czy co?
@stachuW czy
tvn powiedzial by że było 2000 osób :d
już w grudniu 2014 roku w Dijon we Francji muzułmanin wjechał samochodem w ludzi na chodniku (12 ofiar). Kilka dni później w Nantes kolejny muzułmanin z okrzykiem Allah wjechał ciężarówką w tłum (poszkodowanych było również 12 osób w tym tylko jedna śmiertelna). Władze francuskie zrobiły ze sprawców wariatów na użytek mediów i przemilczały odezwę Państwa Islamskiego skierowaną do wyznawców islamu w Europie "zabijajcie niewiernych, plujcie im w twarz, PRZEJEŻDŻAJCIE ICH SAMOCHODAMI" (podkreślenie moje).
@eyeyeyes Argument oparty na własnych przewidywaniach to nie argument. Tym samym można by obalić każde prawo. Np. Zabraniasz zrobienia swojemu dziecku tatuażu, bo od tego się zaczyna. Potem sobie pewnie przekuje uszy, zrobi skaryfikacje, usunie żebra, wytatuuje oczy itp. I teraz pytanie, czy to że ktoś tak zrobił oznacza, że twoje dziecko też się zdemoralizuje przez tatuaż? Masz pojęcie ilu rzeczy by nie wprowadzono gdyby sobie przewidywano taki efekt motyla na przyszłe lata? Kobiety by nawet praw wyborczych nie dostały, ba, nawet by nie założyły spodni bo "od tego się zaczyna, a potem sobie kutasa dorobią", Bądźmy ludźmi do licha. To tylko papierek. Dla nas to nic, dla nich to manifest miłości tak jak każdej pary, która bierze ślub, że już o kwestiach prawnych nie wspomne. Każdy się tak boi "bo kiedyś to było inaczej". Do licha, gdyby ludzie sprzed dwustu lat zobaczyli dzisiejszy świat to wiele oczywistych i dobrych dla nas zmian nazwali by sodomą i gomorą.
to nie jest milosc niestety, to jest pociąg fizyczny, moze wierny, ale pociąg. osoba hetero wytrzyma z partnerem dluzej/ a nawet calkiem bez seksu niz homosie, tak mowila dr wykladajaca psychiatrie na mojej uczelni i pokazywala wyniki statystyk. no i nie ma w ogole co porownywac fetyszu/zaburzenia do tatuazu/praw wyborczych kobiet, w drugim przypadku i w wielu innych demoralizacje sa rzadsze niz w seksualnoplciowych mniejszosciach
@eyeyeyes, to twoja pani dr się widocznie myliła. Chyba, że jestem wyjątkowym gejem. I mogę cię zapewnić, że to nie jest wyłącznie pociąg fizyczny.
@eyeyeyes, według statystyk heteroseksualiści rozwodzą się na potęgę. W niektórych krajach (Belgia) procent rozwodów sięga 70%, a w wielu innych krajach rozwody bierze 50% par. To jest ta trwałość związku? Pary homoseksualne wyglądają podobnie. Powołując się na opracowanie Barbary Jankowiak z Uniwersytetu Adama Mickiewicza - 32% żyje w trwałych związkach, kolejne 35% miało takie związki, 28% chciałoby takie mieć, a 68% twierdzi, że stały związek homoseksualny jest możliwy i realny. Inne statystyki podają: "91% of women and 68% of men were in relationships where they agreed to be monogamous, while 90% of women and 63% of men had never broken their sexual agreement." Wierność porównywalna do związków hetero.
Pary homoseksualne i heteroseksualne sie rozwodzą, bo taka jest natura ludzka. Wszystko zalezy od tego kto tworzy taki związek. Wród homo i hetero występują zdrady. Co za bzdurne teorie ze związki są trwalsze lub nie?
Aż mi niedobrze przez to co tu czytam... Ktoś uprawia seks w inny sposób niż ja? Jak on śmie?! Zwyzywać! Znieważyć! Zabić! Po*ebało was ludzie do reszty.
Ci od "homoseksualizm to choroba" nie są lepsi. Nawet gdyby nią był (a nie jest!) to co z tego? Nikt nie szkaluje chorych na raka czy aids. Nikt nie ma kłopotu z małżeństwami osób niepełnosprawnych. Więc dlaczego tak bardzo przeszkadzają wam homoseksualiści?
"Nie chcę oglądać gejowskich par na ulicach" Ja nie chcę oglądać srających psów, ale nie zabraniam nikomu ich posiadania! Gdy jakiś pies przy mnie sra to odwracam wzrok i idę dalej.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 października 2016 o 23:15
@Malinator och ale ześ sie oburzył :) czyli co gejom i lesbijkom można robic parady równości i manifestować swoje upodobania a w drugą stronę to już nie?:)
@Malinator Wiesz co? Ja tak jeszcze do niedawna do nich nic nie miałem, póki nie zaczęli zarażać dzieci przedszkolnych swoimi zboczeniami.
@Malinator Ps. Pewnie do tej pory byłbym lewakiem jak kiedyś ale przez to co oni wyprawiają zacząłem się radykalizować.
@ImChristian, w jaki sposób zarażają przedszkolaków?
~Amarekarena Równościowe przedszkola
@Kalart Nie chce mi się nawet już gadać z Wami bo do niczego to nie prowadzi jeżeli nie widzicie problemu w genderyźmie to współczuję.
@ImChristian, przeleciałam pobieżnie scenariusze lekcji i nie zauważyłam tam "zarazania dzieci zboczeniami". Co prawda takie lekcje wg mnie są niepotrzebne, szczególnie dla takich małych dzieci, ale nic niestosownego tam nie zauważyłam, scenariusze lekcji opierają się na podziale ról czy cech dla danej płci, a następnie dyskutowaniu o nich (np., że kobieta może być pilotem wg jednego ze scenariuszy), albo, że kiedyś dziewczyny nie mogły nosić spodni. No i nie wiem zbytnio co to ma wspólnego z homoseksualizmem.
@ImChristian a ja czytając twoje komentarze wątpie w ludzkość :/ ja nie widzę nic złego w tym całym gender, bo gender ma na celu nauczyć dzieci wyjścia poza schematyczne myślenie typu dziewczyna - kuchnia a chłopiec - warsztat samochodowy. Dzieci nauczone zycia w takim schemacie powtarzają go często wbrew sobie, a twórcy gender chcieliby aby każdy człowiek był tym kim chce nie patrząc na kulturowe normy i naleciałości z przeszłości. Jeśli facet chce być przedszkolanką albo pielęgniarzem to patrzą się na niego dziwnie, jak na ciotę, a jak kobieta chce być mechanikiem samochodowym albo operatorem harvestera to komentarze że do tego sie nie nadają, że baby do kuchni. Dlaczego? Bo tak ich nauczono - ojciec ich 60 lat temu tak wychował swoją żone, by ta robiła wszystko w domu i koło niego nie ważne czy zmęczona i boli ją głowa, ma być posłuszna bo jak nie to w ryj, a jemu sie nalezało, bo zarabiał. I teraz wiele kobiet nauczonych takiego życia nie widzi innego wyjścia, nie mają odwagi iść na politechnikę i robotykę, bo myślą że jako kobiety nie dadzą rady. A faceci sie wstydzą zawodów steeotypowo babskich. Gender ma na celu pozbycie sie ram i głupich stereotypowych schematów myślenia.
@Malinator Prawda jak widzę pary niepełnosprawne to też mnie skręca, ale tak jak mówisz odwracam głowę i idę dalej :v Może kiedyś uda się stworzyć państwo, gdzie każdy robi co chce gdy nie narusza to czyjejś wolności, ale przy takiej ilości debili to bardzo wątpię.
Aż chce się powiedzieć: " bombowe wydarzenie! "
Jak ja uwielbiam słowo "tradycyjny". Jak ja uwielbiam wtrącanie się do czyjegoś życia. Życia kogoś, kto praktycznie nie ma na ciebie wpływu, nikogo tym nie krzywdzi. Który też chce być szczęśliwy. Tak po ludzku, chce szczęśliwie przejść przez życie, które mamy tylko jedno, u boku kochającej osoby. Ale po co dać im żyć w spokoju. Lepiej utrudniać im życie na potęgę i dać do zrozumienia, że są chorymi zboczeńcami i nie ma dla nich miejsca w naszym pełnym miłości do bliźniego społeczeństwie.
@Nessaner i zamiast zająć się poważniejszymi problemami to walczą z wyimaginowanymi problemami.
Totalny brak tolerancji...
23 tyś według policji 200tyś według organizatorów. Skąd my to znamy :)
Od kiedy bundestag jest w Paryzu, bo wg mnie z lewej strony to widok bundstagu.... ale moze sie myle
Bundestag ma tylko jedną szklaną kopułę.
zrozumiałe, we Francji to głównie muzłumanie
dobrze eyeyeyes pisze
Technologia manipulacji społecznej - okno Overtona
Idea przechodzi przez etapy:
1. Unthinkable (niedopomyślenia, zabronione);
2. Radical (radykalna; zabronione, ale z zastrzeżeniami);
3. Acceptable (akceptowalne);
4. Sensible (sensowne);
5. Popular (popularne; możliwa do przyjęcia przez społeczeństwo);
6. Policy (decyzja polityczna, legalizacja, umocnienie się w polityce państwowej)
@Kalart gorzej, eyeyeyes myśli, że walka homoseksualistów to te same prawa ktore mają osoby heteroseksualne to walka o przywileje :D Ale z kobietami tak samo - kobiety walczą o zrównanie praw, a faceci twierdzą, że to walna o przywileje i traktują z nienawiścią każdą feministkę, bo według nich ona nienawidzi facetów i chciałaby wszystkich facetów wystrzelać albo choćby wykastrować :D Ale tak to jest jak osoba nie ma o niczym pojęcia a się wypowiada. Od zarania dziejów człowiek bał się tego czego nie zna i tłumaczył to jakimiś dziwnymi teoriami i przewidywal bóg wie co dalej nastąpi...
Paryż
100 tysięcy ludzi
W jednym miejscu
Ciasno jak diabli
Tylko mnie dziwi, czemu nic tam nie wybuchło?
@Chomsonn Odpowiedz na twoje wątpliwości jest prosta - dałes się zrobić w konia jak dziecko ksenofobom, którzy wmawiają głupcom dyrdymały w stylu "Zachód umarł", "We Francji rządzą Muzułmanie" "W Niemczech nie da się wyjść na ulicę, bo zgwałcą i zabiją". Wierz dalej w ich kłamstwa, to zaszczepione ci poglądy coraz bardziej będą się rozjeżdżać z rzeczywistością.
Czyli zdaniem Was wielu geje i lesbijki mogą protestować, a hetero już nie? To jest właśnie demokra ja.
@geniek85 oczywiście, że mogą protestować, ale według mnie, te protesty są bez sensu. Jeżeli protestują przeciw "ideologii gender" to widocznie nie wiedzą dokładnie przeciw czemu protestują. A w obronie "tradycyjnego modelu rodziny" - w jaki sposób związki homoseksualne "niszczą" tradycyjny model rodziny? Homoseksualiści protestują o związki, by np. załatwić sprawę dziedziczenia itd. a inni protestują, by tych praw im nie dawać. Tylko dlaczego? Przecież to nie ma na nich żadnego wpływu, a ułatwi życie ~4% ludzi. Kiedyś ludzie protestowali przeciw małżeństwom międzyrasowym - te same argumenty, jaki był w tym sens?
@geniek85 hetero mogą protestować, ale w sprawach które ich dotyczą. Homo protestują przeciw bzdurnym zakazom dotyczącym ich samych, typu zakaz małżeństw jednopłciowych. Hetero protestują by nie nadawać takiego prawa tym homo, tylko że sami nic nie bedą z tego mieli, bo nadanie osobom homo praw do ślubu nie spowoduje, że osoby hetero już nie beda mogli tego ślubu brać. Gdyby tak było, to wtedy ich protest byłby uzasadniony. A takto nie jest. Prostestują przeciwko czemuś co nie istnieje a myslą że istnieje, bo z braku wiedzy w tym temacie sami to wymyślili.
Jak czytam te komentarze to aż chce mi się płakać nad osobami gardzącymi osobami homo. Dobra, nie musi im sie to podobać, ale dlaczego od razu zabraniać im brać śluby, gardzić nimi, wyzywać ich? Co za tępa slepa nienawiść i kompleksy kierują tymi ludźmi? Zwykły prymitywny zwierzęcy instynkt i tyle.
@BlueAlien Pozwól że zacytuję klasyka "wy się żeńcie z kim chcecie, tylko dzieci nie adoptujcie".
Zgadzam się, niech bzykają się z kim chcą, ale niech nie krzywdzą dzieć próbując udawać normalne rodziny.
@ImChristian na temat dzieci sie nie wypowiadam, mi to obojętne jest. Ale nie rozumiem czemu od razu zakaz ślubu. I komu przeszkadza ideolgia gender? Ona powoduje, że przynajmniej mała dziewczynka wie, że nie musi, jak dorośnie, wbrew sobie rodzić dzieci i usługiwać mężowi - jeśli chce moze isc do pracy i byc niezależna, i będzie to normalne tak samo jak załozenie rodziny z trójką dzieci gdzie pracuje facet. Bo w takim społeczenstwie nadal na te wyzwolone patrzy sie jak na rozwydrzone dzieci ktore nie wiedzą czego chcą. Bo według facetow kobieta ma byc uległa, i posłuszna, a jak nie jest, to jest zła. Gender uczy myśleć nieschematycznie. Kolejna kwestia - wieszkosc ludzi nienawidzi homoseksualistów. Dlaczego? Zabili im kogoś? Okradli ich? Ślepa nienawiść, bo tak. A logiki brak. Szukanie problemu gdzie go nie ma zamiast zajmować się naprawdę ważnymi rzeczami.
@BlueAlien Nie czuję do nich nienawiści wcale, mam nawet znajomą homo z którą rozmawiam normalnie bez pogardy. Ale kazanie ubierać się chłopcom w sukienki i mówienie im że to jest normalne jest patologią. Ciekaw jestem ilu z tych chłopców to zniszczy psychikę i naprawdę zostaną transami a gdyby nie te zajęcia mogło by do tego nie dojść.
@ImChristian tak mi wytłumacz: jak kawalek szmatki ma zniszczyć psychikę dziecka? Kawałek szmatki uszyty w spodnie nie zniszczy mu psychiki a ten sam kawałek materiały uszyty w sukienke już tak? Spróbuj spojrzecz na to szerzej, bez ramki.
@ImChristian nie zostaną transami. Mnie ubieranie przez lata w sukienki nie uczyniło dziewczynką, jak chcieli tego moi rodzice. Transseksualizm to złożona rzecz. Fun fakt: książęta i rycerze, zanim zaczynali treningi, często ze względu na cudowną (delikatną) urodę byli przyodziewani w dziewczęce suknie. Bo tak. Nie było to nic bardzo dziwnego. Wyrastali z nich, jak wspomniałem, książęta i rycerze. Nie transwestyci dzierżący rzeźbione fallusy biegający nago po polach bitew.
A mnie śmieszą niektóre zje*y z "lewej" strony, którzy uważają wszystkich uczestników manifestacji za "kato zjeb*w". Serio kur*a? To tak, jak z tym, że jeśli nie lubie PiSd, to muszę być za PełO i na odwrót.
PATOLOGIA WSZYSTKIM SIĘ PRZEJADŁA. WSZYSTKO CO PRZECIWNE PRAWU BOŻEMU NISZCZY CZŁOWIEKA !!!
@Orlando73 Używanie CAPS LOCKA też jest przeciwko prawu bożemu.
@Orlando73 to Bóg zniszczył człowieka. Najpierw go stworzył, dał wolną wolę by później go karać za jej używanie (sprzeczne z tym co Bóg sam uważa za dobre) a potem jeszcze kazał mu się starzeć i umierać.
@Orlando73 Gdybyśmy naprawdę mieli wypełniać "Prawo Boże" to niewiele różnilibyśmy się od muzułmanów. Może z wyjątkiem trochę większej ilości morderstw.
OJ BIEDNI WY BIEDNI !!!
@Orlando73 nie mieszaj Bożego z kościelnym. A może chodzi Ci o te przykazania? youtube.com/watch?v=ITsL91vlIcM
Małżeństwo (świeckie mam na myśli a nie w rozumieniu kościoła) jest umową pomiędzy państwem a parą małżonków. Para dostaje pewne przywileje w zamian za to że będzie rodzić dzieci które zostaną podatnikami i będą utrzymywać to państwo. Tym czasem para homoseksualna nie może spełnić tego warunku czyli innymi słowy żąda przywilejów za darmo. I to jest w tym wszystkim niesprawiedliwość, hipokryzja i wręcz bezczelność środowisk homoseksualnych. Dostali już swoje związki partnerskie, które są odpowiednikiem małżeństwa nadającym im część przywilejów. Z świeckiego punktu widzenia to jest właśnie małżeństwo dla homoseksualistów, jak chcą czegoś głębszego to niech zawracają głowę kościołowi a nie państwu (a najlepiej niech założą własny to przecież nie jest trudne z taka ilością ludzi).
W sensie bezpłodne pary hetero też powinny mieć zakaz zawierania małżeństw, bo żąda przywilejów za darmo?
Dlaczego para homoseksualna twoim zdaniem twardo nie jest w stanie rodzić dzieci? To jakiś nonsens. W Polsce masa par homoseksualnych ma dzieci - są to choćby pary lesbijskie. W twojej wypowiedzi jest niesprawiedliwość, głupota i wręcz bezczelny brak refleksji.
" Para dostaje pewne przywileje w zamian za to że będzie rodzić dzieci które zostaną podatnikami i będą utrzymywać to państwo. Tym czasem para homoseksualna nie może spełnić tego warunku czyli innymi słowy żąda przywilejów za darmo." - hahahahahahaha xD
No to co mają powiedzieć na temat pary heteroseksualnej która jest po slubie i też nie mają i ne chcą mieć dzieci? :D Ze bezczelne pazożyty dostali za darmo przywileje od państwa ale się wypieli i nie dali w zamian dzieci, co za nieroby z nich? :D :D :D
Konserwy powinny pozostać w puszkach, gdyż i tak mają blachę zamiast mózgu :-D
Według szczegółowych obliczeń TVP w manifestacji wzięło udział 4 tys. ludzi.
hmm manifestacja .a ja zawsze myślałem ze muzułmanie nie szanują swoich żon a tu proszę, jakie mile zaskoczenie
bzdura wyssana z palca w dodatku bez jakiegokolwiek źródła